Nazwa magii: Płynów
Opis magii: Magia ta polega na manipulowaniu wszystkim co posiada płynny stan skupienia. Od wody przez krew po kisiel. Nieważne jak gęsty płyn, tak długo jak jest płynem, tak długo może zostać poddany kontroli tej magii. Jednakże, magia ta w odróżnieniu od magii skupiających się na konkretnym płynie(Woda; Krew etc.) nie może tworzyć płynów. Im gęstszy płyn tym trudniejszy w manipulacji
PWM:
1. The ultimate being: Slime – Worst One nie urodził się w tym świecie jako człowiek, ale jako Slime. Istota stworzona z slimo-płynu. Czyli w sumie takie żywe stworzenie w płynie. Jednak za sprawą jego magii, w pewnym momencie slimowe ciało, przekształciło się w to ludzkie, nabywając większości cech ludzkiego ciała, z kilkoma wyjątkami, o których będzie niżej.
2. Overpower – Fakt że Worst One był kiedyś istotą w pełni płynną, zrodził jeden plus. Otóż prawie nie musi on pić, ani wcale się wypróżniać. Jedna szklanka wody starczy mu na kilka dni
3. Fake Sense – Najwieksza wada slime'a. Otóż Slimy nie posiadają zmysłów per se. Mimo że Worst One wytworzył sobie coś takiego jak zmysły, a nawet nauczyl się ich używać, ich zasilaniem jest "Magia". Oznacza to tyle, że jeśli Worst One nie będzie posiadał w swoim zbiorniku chociaż 10MM, straci możliwość korzystania ze swoich zmysłów, nie licząc zmysłu dotyku.
4. Mini me – Worst One wciąż pamięta czasy kiedy był Slimem, dlatego stworzył sobie z pomocą magii małą kopię siebie samego z tamtych czasów. Nie posiada ona zdolności bojowych ani nawet inteligencji i służy raczej jako maskotka, wykonana z slimo-podobnej substacji czyli lekko kwaśnego żelu w kolorze niebieskim. Postać ta ma około 50 centymetrów średnicy i przypomina lekko spłaszczoną kulę. W przypadku jego zniszczenia, mając dostęp do jakiejś cieczy, może go odnowić, chwilę to jednak zajmuje. Jeśli zostanie zniszczony, odtworzenie go pobiera 15MM
5. Boy and Girl – Dzięki swojej magii, jest w stanie przekształcić własne ciało w płyn, a dzięki temu nieco je zmodyfikować. W tym wypadku służy to jedynie do nadania lub zabrania pewnych cech własnemu cialu, by dało się odróżnić Rie od Kamiyi. W pierwszym przypadku zwyczajnie biust ma miseczkę A/B, ciało ma też nieco kształtniejsze pośladki i większe wcięcie w talii. W przypadku Kamiyi, tych cech brak.
6. Liquid body – Co tu dużo mówić, ciało z płynu. W zasadzie to konkretnie przypomina to konsystencją kisiel. W każdym razie, czasami, kosztem 4MM, Worst One jest w stanie nadać swojemu ciało kisielowatej konsysnecji, zmieniając je w zasadzie w coś co przypomina kisiel i posiada jego właściwości, czyniąc swoje ciało odpornym na większość obrażeń, tak długo jak nie są one oparte na cieple lub zimnie. Oczywiście nie zawsze zadziała a skuteczność zależna jest od sytuacji(Im lepsy post, tym większa szansa, zależne od MG)
7. Fluid manipulation – Pozwala Worst One na zmianę kształtu, smaku, koloru etc. Wybranego płynu którego dotyka, a którego ilość nie przekracza 500ml. Nie dotyczy gęstości.
8. Fluid Control – Pozwala Worst One na kontrolowanie ruchu płynu, tak długo jak jego ilość nie przekracza 500ml, oraz znajduje się on w promieniu 5m od Worst One. Płyn porusza się bardzo wolno, a na dodatek im jest gęstszy, tym jeszcze bardziej spada jego szybkość.
9. Where is water? - Zdolność ta sprawia, ze Worst One zawsze wie w którym kierunku znajduje się najbliższe duże źródło wody, czyli takie wielkości przynajmniej stawu.
10. Mini Me control - Pozwala sprawować niewielką kontrolę nad Mini me, zmniejszając jego rozmiar, zwiększając do oryginalnego rozmiaru, zmieniając kształt etc. Taka kontrola nie sprawia większych problemów i jest zabiegiem czysto fabularnym, niedostępnym w czasie walki lub w sytuacjach w których MG uzna ją za niewskazaną. Pełen zakres możliwości również zależny jest od MG
Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
1. Liquid Body – Pozwala na bezproblemowe aktywowanie własnego Liqid body na okres 2 postów, nie tylko w momencie odniesienia rany, ale i poza nimi, pozwalając Worst One na swobodną kontrolę własnego ciała i na przykład, przechodzenie przez bardzo cienkie szczeliny.
2. Fluid Control – Pozwala Worst One na kontrolowanie przez 2 posty, każdej cieczy w obrębie 5m od niego. Ilość kontrolowanej cieczy to 0,5x0,5x0,5m. Im gęstszą ciecz zamierza kontrolować, tym wolniej się ona porusza. Dla porównania woda porusza się z prędkością, z jaką normalnie poruszał by dłońmi Worst One.
3. Krzepnięcie – Zaklęcie to pozwala zmienić ciecz, w ciało stałe. Rzecz jasna w momencie w którym Worst One tego dokona, traci możliwość wpływania na wybraną przez siebie ciecz. Ciecz ta, nie może również mieć więcej jak 0,5x0,5x0,5m. Wymaga korzystania z Fluid Control tej samej rangi, można użyć tylko dwa razy na post.
Zaklęcia B:
1. Fluid Manipulation – Dzięki temu zaklęciu Worst One może zmienić właściwości konkretnej dotykanej przez siebie cieczy a nawet przemienić ją w inną ciecz. Niemniej nie zmieni więcej jak 0,5x0,5x0,5m cieczy. Przemienić wybraną ciecz może tylko i wyłącznie w wodę oraz ciecz na której bazuje jedno ze swoich zaklęć rangi A np. Krew[Blood manipulation]. Na dodatek nie może tego zrobić z cieczą znajdującą się w czyimś ciele - w tym ustach, ani z cieczą która styka się z czyimś ciałem w więcej jak 50% jej powierzchni.
Zaklęcia A:
1. Lava manipulator – Zaklęcie to wymaga odpowiedniej ilości cieczy w okolicy Worst One. Powoduje zmianę całej tej cieczy w lawę, a następnie uformowanie z nie czterech długich lecz cienkich macek. Każda z nich ma długość 10 metrów i grubość około 3 centymetrów. Macki te poruszają się z ogromną prędkością, w losowy i nieprzewidywalny sposób, smagając wszystko co wejdzie im w zasięg, poza samym Worst One, który stanowi punkt wyjściowy techniki, albowiem końce macek, przyczepione są do nadgarstków postaci, po dwa na nadgarstek. Ruszanie rękoma może przyśpieszyć ruchy macek, a nawet nadać im pewnej logiki. Rzecz jasna, wystawienie na działanie dużego mrozu, dość szybko zmienia lawę w magmę i sprawia że ta część macki odpada od reszty. Jeżeli w ciągu 4 postów działania, macki nie zostaną zniszczone, na powrót zmieniają się w ciecz z której powstały. By zaklęcie zadziałało, temperatura musi być dodatnia, no i musi posiadać dokładnie tyle cieczy ile potrzeba do zrobienia czterech macek grubości 3cm i długości 10m.[To jest w bardzo dużym przybliżeniu 28 litrów wody]
2. Blood Emperor – Kontrolowanie ludzi, to ciężka sprawa, jednak ludzie posiadają w sobie krew. A krew to ciecz. Jeśli więc Worst One spożyje krew jakiejś osoby, to tak długo jak jej nie "Strawi" tak długo może użyć tego zaklęcia. A pozwala ono na okres 3 postów, na niewielką kontrolę nad taką osobą. To co kontrolujemy to jedynie krew w organizmie i to też w niewielkim stopniu, więc taka kontrola jest bardzo ograniczona. Zaklęcie to na 3 posty pozwala:
- Zmniejszyć szybkość i percepcję celu o 80%
- Zwiększyć szybkość z jaką wybrana osoba się męczy
- Wywołać ogromny ból u wybranej osoby, z możliwością doprowadzenia do powstania zakrzepów lub wywołania zawału/wylewu
- Zwiększyć szybkość i percepcję celu o 120%
- Zmniejszyć szybkość z jaką wybrana osoba się meczy
- Uśmieżyć wszelki ból i przyśpieszyć proces regeneracji organizmu, lecząc co post wszelkie rany rangi D i nieco zmniejszając pozostałe
- Wywołać jakieś losowe halucynajce i majaki
Rzecz jasna zaklęcie pozwala na wywołanie tylko jednego z wymienionych efektów. Niektóre umiejki takie jak chociażby kontrola, osłabiają działanie zaklęcia. Zarówno pozytywne jak i negatywne jej efekty. By aktywować zaklęcie, wymagany jest kontakt fizyczny z celem. Po rzuceniu zaklęcia, następne można rzucić po 7 postach(CD włącza się od razu, nie po skończonym działaniu). Cel musi przez cały okres działania zaklęcia przebywać przynajmniej 20 metrów od postaci, no i Worst One musi go widzieć.
Zaakceptowane lecz nie wykupione: