HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Keiko Hikari




 

Share
 

 Keiko Hikari

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyWto Lip 08 2014, 17:54

Moc:

Divine Existence – Jako „Bogini” Elektryczności Keiko zawsze była doskonała. Do tego stopnia że jej własna magia przestała chcieć opuszczać jej ciało i zamiast tego na nim właśnie się skupiła. Czasem widać jak po jej ciele przebiegają różnego rodzaju wyładowania elektryczne, widać je też w jej oczach. Kiedy jednak używa swojej mocy, elektryczność ją otaczająca jest dobrze widoczna a włosy Keiko przybierają bardziej „Ostry” kształt. Ale to tylko efekt wizualny... technicznie, Keiko dzięki szybszej pracy jej mózgu oraz wpływu magii na jej własne ciało, jest w stanie „Ewoluować” podczas walki. W każdym wątku Keiko jest zdolna do dokonania dwóch ewolucji. Na koniec wątku zawsze wraca do stanu Vanilla Keiko. Kiedy Keiko ewoluuje jej ciało oraz zdolności dostosowują się do tego, czego aktualnie dziewczyna potrzebuje najbardziej. Jeśli więc przyjdzie jej walczyć w powietrzu, z przeciwnikami podatnymi na ogień, może wytworzyć sobie skrzydła na plecach oraz zdolność do ziania ogniem. Pierwsza ewolucja pozwala Keiko na: Zdobycie dwóch nadnaturalnych zdolności, zmianę czterech cech jej ciała oraz generuje to również jedną wadę. Druga ewolucja dodaje do pierwszej jedną nową zmianę cechy ciała, nową zdolność nadnaturalną, dwie nowe wady oraz wzmacnia jedną wybraną cechę o 100%. Pozwala również na usunięcie wcześniej dodanych pozytywnych aspektów. Niezależnie od wszystkich zmian, jej nastroszone nieco włosy oraz wyładowania elektryczne wciąż pozostają takie jakie były. Zdolności mogą wymagać MM do używania.


Posiadane Magie przed rozpoczęciem fabuły Dona:
Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Keiko dnia Czw Sty 10 2019, 02:44, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySob Lip 19 2014, 00:16

W ramach patchu 1.0:

Keiko jest doskonała, dlatego nic nie zmieniam.

Liczba MM: 138 (z tytułu posiadanej umiejętności i posiadanego wcześniej bonusu 4%MM)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySob Lip 19 2014, 15:03

Zmiany (w tym przypadku ich brak) naniesione w poście wyżej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySob Lip 19 2014, 15:25

PWM:
1. meh niech będzie, ale siła tego jest zerowa
2. na moje w tej wersji jest to krótkotrwałe, słabe oświetlenie, max raz na post
3. tylko niewielkie ilości energii elektryczniej niemagicznej. Te większe już odczuje.
4. w 100% zależne od mg plus - w tej chwili wyniesie cię to 4MM (połowa spella D zaokrąglona w górę)
5. w dalszym ciągu musisz liczyć  sie z tym, że tylko niewielkie ilości bezproblemowo.
6. niech będzie
7. zależne od mg
8. tylko jako pogoda nic więcej etc.
9. łok.

Zaklęcia:
1. niech będzie jak jest
2. jeden post trwania.
3. obejmie tylko pierwszy dotknięty cel ofc.
4. promień 3 metry od punktu wyjściowego. Nawet dałbym 2,5, ale nie lubię połówek.
5. w epicentrum obrażenia rangi C by u skraju dorównywać sile pwm. Oczywiście jeśli Keiko znajdzie się w wybuchu to też oberwie.
6. nie przebije się na wylot przez ciało, a jak już wbije dość mocno, bądź naruszy strukturę uzbrojenia, jeśli takie jest. Siła wybuchu jak przy randze D, czyli raczej będzie to nieznaczne odepchnięcie. Samoczynnie po 2 turach, jeśli ma blokować też ostrza.
7. więc... trwa 2 posty normalnie i jeśli Keiko nie wyłączy to trwa też i 3 post, ale w 3 poście już pojawią się komplikacje u Keiko jak przeciążenia, przemęczenia mięśni,etc czy paraliże i odrętwienia chwilowe.
8. Więc... Przedmiot nie może być izolatorem - to raz. Dwa... Maksymalny zasięg to 25 metrów. Po trzecie... Betonowa ściana... Tylko jeśli nie znajdywała by się dalej jak 5 metrów od Keiko. Poza tym najpewniej zbroje etc złagodzą siłę uderzenia, czy potencjalne obrażenia, a typ tych obrażeń ofc zależny od przedmiotu, bo jednak sztylet inaczej się zachowa jak np mała kula armatnia, nie? Plus powyżej 15 metrów odległości siła się wytraca mniej więcej ilościowo 1 ranga na 5 metrów, czyli 20 - C, a 25 siła D.

IN PROGRESS
1. meh tak jak w przypadku B, acz tutaj 3 posty normalnie, zaś 4 post mogą pojawić się powikłania u Keiko.
2. 50 kilo będzie w miarę normalne przyciągnięcie. Wagi powyżej będą tyczyć się tylko skrócenia dystansu pomiędzy, a przy tym 100 kilo właściwie nie zadziała. Poza tym osoby z umiejętnością siłacza mogą się temu przeciwstawić.
3. obrażenia dla dwóch przeciwników potem są porównywalne do obrażeń D+


Plus ogółem 8MM na stałe yup... i tak... Edit: tfu... nie zauważyłem umiejki etc. plus zliczając mały mistake się wkradł, soł ostatecznie 0 pd left.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySob Lip 19 2014, 17:00

Wszystko poprawione zgodnie z Twoimi wytycznymi. Podziękować~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySob Lip 19 2014, 17:26

Okej chyba wszystko łok, soł akcept...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyPon Wrz 07 2015, 18:25

Static Detonate (B) - od momentu aktywowania zaklęcia działa ono przez 4 posty. Przez ten czas każdy kontakt z Keiko nakłada na przeciwnika Statyczne Ładunki Elektryczne (SŁE). Tak samo ładunki te nałożone zostają na przeciwnika, po kontakcie z którymkolwiek z elektrycznych zaklęć dziewczynki (aczkolwiek debuffy i tego rodzaju "niematerialne zaklęcia" stacków nie nałożą). Od trzeciego posta działania zaklęcia istnieje możliwość zakończenia jego działania. W takim momencie wszystkie ładunki zebrane na ciele przeciwników zostają uaktywnione i w zależności od ich ilości wywołują różne efekty.

3 SŁE: Przez przeciwnika przepływa szybki ładunek elektyczny. Na chwilę zostaje on zdezorientowany.
4 SŁE: jw. + jedna losowa kończyna przeciwnika zostaje sparaliżowana na czas jednego posta
5 SŁE: jw. + wydłuża czas paraliżu na dwa posty + przeciwnik odczuwa silny ból w okolicy głowy
6 SŁE: jw. + przeciwnik zostaje porażony dużą dawką prądu, która przytrzymuje go w miejscu przez jeden post z powodu bólu
7 SŁE: jw. + ładunek elektyczny po poście zadawania bólu wybucha raniąc przeciwnika z siłą zaklęcia rangi C oraz zadając obrażenia rangi D w okolicy (do 2 metrów) przeciwnika
8 SŁE: jw. + z ciała przeciwnika cały czas wydobywa się energia elektryczna, która ranić może przebywających w odległości do 3 metrów przeciwników z siłą elektycznego zaklęcia rangi C
9 SŁE: jw. + energia wydobywająca się z ciała przeciwnika po jednym poście wybucha w promieniu 5 metrów od niego. On sam nie odnosi obrażeń, ale wszystko znajdujące się na tej przestrzenie obrywa obrażeniami jak od wybuchu rangi B.


Plasmatic Hands (A) - (a plasma can be created by heating a gas or subjecting it to a strong electromagnetic field - zostawiam info żywcem wzięte z Wiki, jakby co) na okres dwóch postów ręce Keiko od łokcia aż do 25 centymetrów dalej od zakończenie palców dłoni pokryte zostają plasmatyczną osłoną po której pulsują maleńkie wyładowania elektryczne. Plasma zakończona jest ostrym punktem, przez co twory te przypominają ostrza nałożone bezpośrednio na ręce (jak Bakasura), tyle że pokrywają one całe ręce. Zaklęcie ma dwa główne zastosowania - broni ono ręce Keiko przed atakami zarówno fizycznymi (jeśli ataki te mają właściwości elektromagnetyczne, wszelkie inne ataki fizyczne doznają oparzeń rangi C, a rzeczy łatwopalne zostaną podpalone), jak i magicznymi (do rangi B, jeśli są one atakami bazującymi na posłaniu jakiejś energii), a jednocześnie stanowi broń samą w sobie. Uderzenie takim ostrzem zadaje wzmocnione elektrycznością obrażenia obuchowe, które są w stanie połamać kości. W przypadku przekłucia skóry przeciwnika ostrym zakończeniem istnieje szansa (50%) na porażenie go prądem, dezorientując go na kilka sekund.

Electromagnetic Glue (B) - po uaktywnieniu zaklęcia w ciągu dwóch postów Keiko może nadać dwóm wybranym przez siebie dotknięciom (dłoni lub nóg - zarówno przez rękawiczki jak i buty) specjalną właściwość. Dotknięcia te nakładają na wybrane miejsce elektromagnetyczne siatki o namagnesowaniu pozwalającym na wzajemne przyciąganie się obu miejsc, które zostały dotknięte. W zależności od tego jak daleko oba dotknięte miejsca znajdowały się od siebie siła przyciągania może być silniejsza lub słabsza - jeśli oba dotknięte miejsce były od siebie w odległości 3 metrów przyciąganie jest bardzo silne, a oba ciała rwą się do siebie tak, jak gdyby ktoś je mocno do siebie pchał, w przypadku odległości do 6 metrów siła jest umiarkowana, a w przypadku powyżej 6 metrów nieznaczna. Keiko może także dotknąć samą siebie. Przyciągania trwa dwa posty.

Electric Wires (B) - po rzuceniu zaklęcia spod nóg dziewczynki wić zaczynają się chaotycznie uderzające o ziemię wiązki elektyczności przypominające kable pod wysokim napięciem. "Kabli" tych jest 6, a uderzenie którymkolwiek z nich skutkuje otrzymaniem obrażenia rangi C i mocnego poparzenia sprawiającego spory ból. Kable osiągają maksymalny zasięg 3 metrów. Kable te nie uderzą nigdy w samą Keiko, atakują one bowiem teren OD niej. Zaklęcie trwa 2 posty.

Electric Fill (C) - napełnia trzymany w rękach przedmiot ładunkiem elektrycznym. W przypadku kontaktu danego przedmiotu z innym ciałem stałym uwalnia on ładunek elektyczny w postaci wiązek elektycznych, które rozchodzą się wokół danego przedmiotu, wywołując poparzenia w razie kontaktu z przeciwnikiem na poziomie C.

Electric Clouds (B) - na wybranym terenie o planie koła (promień 15 metrów) w odległości 15 metrów od Keiko zbierają się chmury naładowane po brzegi swej chmurnej bytowości energią elektyczną. Zbieranie się chmur trwa 3 sekundy, a zaraz po ich zebraniu się na terenie, który pokrywają rozpętuję się niewielka burza, w trakcie której wyładowania elektyczne sieją się gęsto i często. Co najmniej 15, a maksymalnie 30 piorunów ciągu 4 tur musi zostać zesłanych z chmur na teren, który pokrywają. Pioruny obierają sobie za cele najwyższe punkty na danym terenie, w ten sam punkt uderzyć mogą jednak tylko trzy razy. Pojedyncze uderzenie piorunem zadaje obrażenia rangi C i potrafi zamroczyć na 5 sekund przeciwnika, tak że ten nie jest pewny tego czy dobrze widzi. Keiko nie jest w stanie jednak samodzielnie wybierać celów, za to z racji swojego niskiego wzrostu i bliskości z magią elektyczności sama nie może stać się celem.

Magnetic Walk (C) - poprzez wytworzenie odpowiednich pól elektromagnetycznych na podeszwach swoich butów (lub gołych stopach) Hikari Keiko zyskuje umiejętność chodzenia po ścianach i suficie (jeśli te posiadają właściwości magnetyczne, jak stal) na 3 posty.

Electromagnetic Skin (C) - zaklęcie to wytwarza cienką warstwę pola elektromagnetycznego pokrywającego całe ciało dzielnej policjantki na 3 posty. Pole elektromagnetyczne to działa z odwrotnym namagnesowaniem do wszystkich nadchodzących ciosów fizycznych i przedmiotów stałych (o właściwościach magnetycznych, jak stal), odpychając je od Keiko. W praktyce działa to tak, że wszystkie ciosy osłabione zostają o 50%, a co słabsze mogą zostać całkiem zniwelowane.

Wooosh (A) - Powoli staje się to zaklęciem rozpoznawczym magów elektryczności, dlatego też Keiko nie jest gorsza. Po użyciu tego zaklęcia na czas 2 tur zwiększa się prędkość z jaką się porusza, a także jej czas reakcji na zdarzenia znacznie się wyostrza. Są to zmiany porównywalne z posiadaniem umiejętności Sprinter na poziomie 3 i Joker na poziomie 2. Z uwagi na niesamowitą prędkość Keiko jest w stanie poruszać się po wodzie lub po pionowych powierzchniach, natomiast w trakcie swojego maksymalnego przyśpieszenia tylko osoby z umiejętnością Sokolooki są w stanie ją dostrzec. Dotknięcie jej w trakcie działania zaklęcia powoduje mrowienie miejsca, które zostało dotknięte, a dłuższy kontakt z jej ciałem w tym stanie może skutkować odrętwieniem silnym w zależności od czasu trwania kontaktu.


Ostatnio zmieniony przez Keiko dnia Sro Wrz 09 2015, 01:04, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyPon Wrz 07 2015, 22:25

1. No to tak. Tylko kontakt fizyczny z Keiko. Liczy się sam moment zetknięcia czyli jak ktoś cię trzyma to nie nakładasz stacków w czasie. Jeden cios/zetknięcie = 1 stack, tyle. Wywal 6SŁE. Resztę przesuń tak, by pierwszy efekt wystąpił przy 4 SŁE a ostani przy 10.
2. Odpada na tej randze. IMO od plazmy do elektryczności daleka droga i nie dam ci robić plazmy na B. A przynajmniej nie w takiej ilości
3. Działa 2 posty. Nie nałożysz tego na inne istoty żywe niż Keiko
4. Ataki kabli są randomowe. Zaklęcie działa 2 posty
5. Ok
6. Promień 15m. 4 tury działania, 15-30 piorunów.
7. Tylko metalowe powierzchnie
8. Tylko jeśli dany atak zawiera w sobie metal
9. 2 posty, zetknięcie z ciałem wywołuje lekkie mrowienie, dłuższy kontak odrętwienie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyWto Wrz 08 2015, 18:03

1. Zaraz, a dlaczego właściwie zaklęcia nie mogłyby tego nakładać? Bo okej, rozumiem, że trzymanie nie nałoży nagle stu stacków i tu się zgadzam, ale czemu zaklęcia nie? To nawet ma sens. Plus znów - zacznijmy od 3SŁE i będzie spoko. (6 SŁE wywaliłem).
2. Podniosłem do rangi A, zmieniłem kilka rzeczy. Ogólnie jednak nie zgadzam się z tym, że do plasmy jest aż tak daleko, ale w sumie to zaklęcie na A też ma sens.
3. W tym zaklęciu chodziło właśnie o nałożenie tych efektów na inne osoby żywe i szczerze nie rozumiem tego ograniczenia. Ale czas trwania zmieniłem.
4. Tak, w założeniu już miały być randomowe, stąd słowo "chaotycznie" w opisie zaklęcia.
6. Poprawione.
7. Czy metalowe powierzchnie możemy zmienić na "powierzchnie mające właściwości magnetyczne"?
8. Jw., aczkolwiek mam wrażenie, że chodzi nam o to samo ;).
9. Poprawione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyWto Wrz 08 2015, 18:38

1. Niech będzie, ale tylko zaklęcia które bezpośrednio, fizycznie dotykają celu. Czyli np. debuff nie nałoży stacku. Co do ilości stacków, niech będzie
2. Obroni cię przed obrażeniami magicznymi tak długo jak będą one oparte na "Energii", w innym wypadku traktowane są jak obrażenia fizyczne. Co do obrażeń fizycznych, rękawice zablokują tylko ataki mające właściwości magnetyczne. Wszystkie inne doznają oparzeń rangi D, rzeczy łatwopalne ulegną podpaleniu. 2 posty
3. Nałożysz jeden magnes na głowę, drugi na brzuch. W tym momencie rany znacząco przekroczą rany rangi C(a to zaklęcie nie jest zaklęciem czysto ofensywnym i zawiera wiele innych zastosowań).
7 i 8. Tak
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySro Wrz 09 2015, 01:04

2. Biorąc pod uwagę, że to zaklęcie rangi A - oparzenia rangi C i będzie wszystko okej. Pasowałoby? Czas trwania poprawiłem.
3. Tak, ale zauważ, że muszę najpierw kogoś w ogóle w tę głowę i brzuch dotknąć. A to nie jest takie hop siup, chyba, że każdy podczas walki daje się ot tak dotykać w tak ważne miejsce jakim jest głowa. Albo w jakiekolwiek inne miejsce. Jasne, podczas walki wręcz to ma sens, ale weź pod uwagę, że to nie jest sure-hit zaklęcie, bo w czasie, w którym ja mogę próbować nałożyć stack, ktoś może mnie znokautować. Ale ogólnie byłbym w stanie podnieść rangę temu zaklęciu na B. Co Ty na to?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptySro Wrz 09 2015, 14:33

2. Niech będzie
3. Wciąż możliwości są zbyt wielkie jak na C. Na B będzie ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyCzw Wrz 10 2015, 18:30

3. Podniosłem rangę na B.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyNie Wrz 13 2015, 12:01

3. Przyciąganie trwa dwa posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Keiko


Keiko


Liczba postów : 285
Dołączył/a : 25/05/2013

Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari EmptyCzw Wrz 17 2015, 22:01

Poprawione, przerzucam w pierwszego posta, gdyby coś było nie tak, to daj znać.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1012-dyspozycje-keiko#15089 https://ftpm.forumpolish.com/t1001-keiko-hikari https://ftpm.forumpolish.com/t2210-raporty-keiko-hikari#38757
Sponsored content





Keiko Hikari Empty
PisanieTemat: Re: Keiko Hikari   Keiko Hikari Empty

Powrót do góry Go down
 
Keiko Hikari
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Keiko Hikari
» Raporty Keiko Hikari
» Dyspozycje Keiko
» Hikari Egami

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.