Liczba postów : 42
Dołączył/a : 23/04/2017
| Temat: Maszrumy Wto Maj 09 2017, 22:08 | |
| Rodzaj magii: Magia Gnijących Stóp Oto jeden z najobrzydliwszych rodzajów zastosowań magii, gdyż dotyczy ona właśnie stóp. Do tego gnijących. Źródłem tej magii jest grzybica. I na czym ta magia polega? Otóż dzięki mocy magicznej AIDS może wzmacniać ową grzybicę, wzmagając jej smród, wytrzymałość, wytwarzać odrażające związki chemiczne, a także zarażać chorobą stóp inne jednostki społeczne. Magia wpływa także na funkcjonowanie stóp, przez co może zwiększać ich wydajność fizyczną. - PWM:
1. Magiczna Grzybica Stóp – Czyli bardzo zaawansowana choroba stóp Albrechta, stanowiąca główną podstawę jego magii. Jego stopy wyglądają obrzydliwie, mają długie żółte paznokcie, śmierdzą, ropieją i wyglądają jakby były w trakcie rozkładu. Bez tych stóp nie ma choroby, nie ma magii, nie ma problemu. 2. Całkiem Zdrowy – Pomimo tak zaawansowanej grzybicy, AIDS nie odczuwa zbytnio jej efektów, albo się już na tyle się do nich przyzwyczaił, iż te nie mają na niego żadnego wpływu. 3. Zaraza – Grzybica jak wiadomo bardzo łatwo i szybko się rozprzestrzenia. Przy bezpośrednim kontakcie stóp Albrechta z cudzymi stopami istnieje bardzo wysoka szansa zarażenia grzybicą. Zwykłą grzybicą, której objawami są smród, swędzenie, pieczenie, nieprzyjemny wygląd, a także duży dyskomfort. 4. Muchomorek – AIDS raz na misję/walkę/event jest w stanie wyhodować na swej stopie grzybka. Jego zjedzenie może mieć bardzo różnorakie efekty, całkowicie zależne od MG. 5. Hobbit – Podeszwy stóp Albrechta są tak utwardzone, iż porównywalne są wytrzymałościowo do typowych glanów. Stąd też Albrecht może przemierzać świat bez butów, a nawet skarpetek i nie ma to na niego większego wpływu. 6. Pełna Kontrola Stóp – Albrecht ma bardzo wyćwiczone stopy. Na tyle, że mógłby normalnie chwycić w nie długopis i się podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem. Potrafi nawet bez problemu pokazać komuś środkowy palec stopą. 7. Oblech – Z racji, iż magia Albrechta jest niesamowicie obrzydliwa, z tej racji samym Albrechcie bardzo trudno jest wzbudzić wstręt i obrzydzenie.
- D::
Oooo Weź to Poczuj – Stopy Albrechta za sprawą tego zaklęcia wydzielają bardzo, ale to bardzo intensywny nieprzyjemny zapach gnijącego sera, który roznosi się w terenie pięciu metrów i utrzymuje na nim przez trzy tury. Osoby czujące ten zapach mogą poczuć się gorzej, a jeśli chcą to mogą nawet zwymiotować.
Grzyby Przylepne - Za sprawą tego zaklęcia grzybica stóp Albrechta zostaje zmodyfikowana do tego stopnia, że bardzo mocno przywiera do powierzchni, z którą się stykają. Zmniejsza to co prawda mobilność Albrechta, ale jednocześnie poprawia jego równowagę, a także pozwala mu chodzić po ścianach i po suficie. Czas trwania to dwie tury, które można przedłużać odpowiednim kosztem MM.
Przyśpieszony Rozkład - Zaklęcie dotyczy Grzyba Kontrolowanego. Sprawia ono, że Grzyb przez czas swojej egzystencji wydziela o wiele intensywniejszy zapach, a także bardzo nieprzyjemnie wygląda.
Dzikie Szpony – Za sprawą swej magicznej grzybicy, AIDS jest w stanie utwardzić i wydłużyć paznokcie u swoich stóp do 15 centymetrów na czas dwóch tur. Stanowią one zarówno niebezpieczną, jak i bardzo nieprzyjemną w zapachu i wyglądzie broń. Po dwóch turach wydłużone paznokcie odpadają.
Pyrg – AIDS jest w stanie pyrgnąć kogoś swoją stopą, co może wywołać nieprzyjemne dreszcze, a także takie magiczne pyrgnięcie ma dużą szansę na zarażenie grzybicą. Pyrgnięcie zadaje również obrażenia rangi D w trafione miejsce.
Wielka Stopa – AIDS za sprawą tego zaklęcia potrafi dwukrotnie zwiększyć objętość swoich stóp. Działa przez trzy tury.
Grzybowy Skok – Grzybica wzmacnia stopy Albrechta do tego stopnia, iż ten jest w stanie wykonać jednorazowy skok na odległość pięciu metrów.
Parzące Stopy – Grzybica Albrechta wywołuje stany gorączkowe na stopach, zwiększając ich temperaturę do 50 stopni Celcjusza. Sprawia to, iż dotykając kogoś taką stopą Albrecht może wywołać delikatne poparzenia, a także jego stopy stają się odporne na warunki pogodowe jak ekstremalne ciepło, czy też zimno. Efekt trwa dwie tury. Przed ponownym użyciem należy odczekać turę.
- C::
Bieg Grzybiarza – Za sprawą tego zaklęcia stopy Albrechta wytwarzają przez trzy tury nieprzyjemną, śmierdzącą, a także żrącą wydzielinę, która ostaje na miejscu, w którym to Albrecht stawia swoje stopy. Substancja ta zadaje lekkie oparzenia tym, którzy w nią wdepną, a utrzymuje się ona na miejscu przez dwie tury. Substancja ta zwiększa także prędkość biegu Albrechta (Buff rangi D)
Kamienne Stopy – Grzyb na stopach Albrechta twardnieje, czyniąc je niewiarygodnie twardymi, niczym skały. Z racji tej twardości stopy zadają nieco większe obrażenia, a także o wiele trudniej jest je zranić. Trwa trzy tury.
Wyniszczająca Grzybica – Albrecht na swej stopie wytwarza bardzo nieprzyjemny rodzaj grzybicy, która przenosi się na trafionego przeciwnika i utrzymuje się na nim przez trzy tury. W tym czasie ów osobnik czuje się gorzej, zbiera mu się na wymioty, boli go brzuch, dostaje silnej gorączki i źle mu się funkcjonuje. Albrecht musi trafić przeciwnika stopą w danej turze, co używa zaklęcia, by to zadziałało.
Rozprzestrzenianie - Zaklęcie to sprawia, że Grzyb Kontrolowany rozprzestrzenia się na ciele osobnika, pokrywając sąsiednią kończynę z zarażoną. W przypadku tułowia, przechodzi na szyję, a także na ramiona do długości łokci, a także nogi, aż do kolan. Rozprzestrzeniony Grzyb istnieje kolejne trzy tury, licząc od momentu jego rozprzestrzenienia.
Grzyb Kontrolowany - Używając tego zaklęcia Albrecht musi dotknąć kogoś swoją stopą. W ten sposób zostaje przekazany śmierdzący grzyb, pokrywający trafioną kończynę. Nad tym grzybem Albrecht ma kontrolę, ale to wcale nie oznacza, że kontroluje zarażoną tym grzybem kończynę. Jest jedynie wpływać na właściwości tego grzyba innymi zaklęciami, jeżeli ten znajduje się w odległości 20 metrów, a te zaklęcia mają wpływ na trafionego. Grzyb istnieje przez trzy tury. Ponadto Albrecht wie w którym kierunku kieruje się ten Grzyb, ale nie jest w stanie określić jego dokładnego położenia.
- B::
- A::
Całkowicie Gnijący Kopniak z Półobrotu – Jest to niewiarygodnie potężne zaklęcie. Grzybica na jednej ze stóp Albrechta zaczynają wytwarzać bardzo potężnie żrącą i cuchnącą wydzielinę. Przede wszystkim wzmacnia ona uderzenie stopą Albrechta, (buff do siły i prędkości ciosu rangi C). Jednakże sam cios jest dopiero początkiem, gdyż po uderzeniu substancja ze stopy Albrechta przenosi się na trafiony obiekt i bardzo szybko się po nim rozprzestrzenia w postaci żrącej, wyniszczającej grzybicy. W przeciągu pięciu tur jest ona w stanie rozprzestrzenić się na całym ciele trafionego osobnika i w każdej turze zadaje ona poparzenia rangi D+. Substancji tej jest bardzo trudno się pozbyć, a jeśli zostanie jej choćby odrobina, to ta natychmiast zaczyna się ponownie rozprzestrzeniać. Jej byt trwa siedem tur i jeżeli nie zostanie usunięta, to po tym czasie sama znika. Aczkolwiek wszystko co miało kontakt z tą substancją gwarantuje zarażenie grzybicą.
- Zaakceptowane, niewykupione:
|
|