Imię?: Nikt nigdy o żadnym nie słyszał. Tytułuje się jako King. Znany jest również jako Łowca Potworów, Nagród i Teściowych, czy też White Sand Boy.
Nazwisko?: Tutaj też czegoś brakuje.
Gildia: Chciał być policjantem, ale podobno nie spełniał wymogów wiekowych.
Klasa Maga: S+
Wygląd:
Nikt nie spodziewałby się, że świętym magiem mógłby być tak niewysoki osobnik. Chłopak naprawdę nie wywołuje wielkiego respektu swoim wyglądem. Może dlatego, że wygląda jak zwykły dzieciak? Ma zaledwie 99 cm wzrostu, a jego głównym problemem jest brak tego 1 centymetra, aby w końcu osiągnąć ten jeden metr. Z tego powodu zawsze chodzi wyprostowany z dumnie wypiętą piersią. Jest dość szczupły, cerę ma całkiem jasną. Niby się niczym nie wyróżnia. Twarz jego, niczym u dziesięcioletniego chłopca. Niewinna, delikatna, okrągła, aczkolwiek jej wyraz może przejawiać lekką agresję i irytację. Oczy ma niebieskie, a włosy jasne, niczym pustynny piach. Nie za długie, nie za krótkie. Raczej mu nie przeszkadzają. Ze wzgląd na jego fascynację westernowym klimatem, można go spotkać zazwyczaj w stroju kowboja.
Charakter:
Wydaje się być lekko zdziecinniały. Denerwują go wszelkie uwagi odnośnie jego wzrostu, czy też postury. Do tego uwielbia chłopięce zabawki, jak wszelkiego rodzaju pistolety i klocki. Jest zafascynowany klimatami westernowymi. Oprócz dziecięcych nawyków, King ma bardzo porywczą osobowość. Ma o sobie bardzo wysokie mniemanie i niezwykle drażni go fakt, że jest dopiero piątym najsilniejszym magiem. Z innymi ludźmi dość ciężko jest mu się dogadać, gdyż zazwyczaj traktuje ich z wyraźną wyższością. Nie znosi ignorantów, przemądrzałych dorosłych i rozpieszczonych bachorów. W końcu to on jest tym najlepszym, najsilniejszym i to właśnie on zasługuje na tytuł Kinga! Jednak tym co wyróżnia go od typowego króla, jest brak swojego zamku, armii, skarbu… I wielu innych rzeczy. Jest stałym poszukiwaczem przygód. Ciągnie go wszędzie, w każdą stronę świata. Jego dom jest tam, gdzie się położy. Nie ma wielu rzeczy o które by dbał, nie licząc oczywiście dobrej zabawy. A co daje niby lepszą zabawę niż kompletna destrukcyjność? King uwielbia robić wybuchy, uwielbia widowiskowe, pełne epickości i wybuchów wyczyny. Dlatego też zajął się polowaniem na wszelkiego rodzaju bestie i potwory. Nic nie daje mu większej satysfakcji niż ubicie bestii kilkadziesiątkrotnie większej od niego. Długo mógłby opowiadać o swoich wyczynach, które często brzmią dość nierealnie, ale czy faktycznie takie są?
Inne:
- 5 święty mag, znany głównie z polowań na ogromne, niebezpieczne, rzadkie bestie, bandytów, oraz zagrał kiedyś w filmie rolę młodego kowboja, skąd wziął się jego drugi pseudonim.
- Nie posiada stałego miejsca zamieszkania, nikt nigdy nie wie gdzie właściwie się podziewa.
- Jest starszy niż na to wygląda.
- Zwiedził prawie wszystkie możliwe państwa, zna również większość języków.
- Ma dość spore problemy finansowe. Jest zadłużony u wielu bardzo bogatych osobistości, oraz w sklepie magicznym.
- Jak twierdzi nie zabił nigdy żadnego człowieka, poluje wyłącznie na potwory.
- Posiada świetny głos i genialnie śpiewa.
- Ktoś gdzieś za jego głowę wyznaczył dość sporą nagrodę. Krążą plotki, że był to on sam.
Rodzaj Magii:
Magiczny Scyzoryk:
Głównym atrybutem magii Kinga jest jego scyzoryk, który jest wytworem jego magii i jest naprawdę bardzo wszechstronnym scyzorykiem. Może się przemienić niemalże w każdy możliwy mechaniczny sprzęt od prostego nożyka, aż po ogromnej siły broń palną.
PWM:
Magiczny scyzoryk – Wygląda na zwykły czerwono-zielony scyzoryk, ale to właśnie on jest głównym aspektem magii Kinga. Posiada standardowe wyposażenie typowego scyzoryka, jednakże z użyciem magicznej mocy może przemieniać w to, co sobie King zażyczy.
- Tak jakby niezniszczalny – Scyzoryk Kinga jest wykreowany magicznie, nie jest możliwe zniszczenie go w taki sposób, żeby go całkowicie nie było i przestał istnieć. Co prawda da się go uszkodzić, lecz jest bardzo wytrzymały, jako zwykły scyzoryk. Nawet jeżeli uda się go popsuć, to i tak po dwóch turach pojawia się naprawiony w kieszeni Kinga, jako scyzoryk i jest gotowy do użycia.
-Nie do stracenia – King prawie zawsze wie gdzie jest jego scyzoryk, zazwyczaj w kieszeni, bądź też w rękach. Nawet jeżeli się zgubi, ktoś go ukradnie, to po dwóch turach wróci mu do kieszeni
- To jest moje! – Scyzoryk Kinga należy tylko do Kinga, do nikogo więcej. Jeżeli jakiś typ weźmie go w rękę nastąpi słaby wybuch, nieczyniący prawie żadnej krzywdy, ale za jego sprawą scyzoryk wypada z ręki złodzieja.
- Prosto do ręki – Jeżeli King zechce sięgnąć po scyzoryk, wtedy scyzoryk zechce również sięgnąć jego ręki, przez co wyciąganie go jest trochę szybsze.
Bez przeładowywania! – Aby strzelać, King nie musi przeładowywać magicznego scyzoryka. Nie strzela on zwykłymi pociskami, tylko magicznymi, które po spełnieniu swojej roli znikają, tak po prostu.
- Taki duży, a taki lekki – niezależnie od postaci jaką przyjmie scyzoryk, zawsze waży tyle samo, czyli tyle co zwykły scyzoryk.
- Tylko jeden na raz! – scyzoryk jest tylko jeden i tylko w jedną broń może się przemienić w jednej chwili.
- AnalIza – Coś niezwykłego, ponieważ magiczny scyzoryk potrafi jako tako mówić, a nawet myśleć! Posiadającą ogromną moc obliczeniową niejaka AnalIza potrafi bez problemu obliczyć odległość od celu, szanse na trafienie, oraz tego typu pierdoły. Zawsze gada mechanicznym, monotonnym głosem. Może i byłaby czymś przydatnym, gdyby kiedykolwiek King słuchał jej rad. Zazwyczaj służy mu tylko do tego, żeby z nią czasem pogadać. W dodatku jest nieco spowolniona, przez co w walce to się nie przyda, chociaż to już MG decyduje.
MM: 100
Zaklęcia:
D:
Rewolwer – Magiczny Scyzoryk zamienia się w rewolwer co kosztuje 7 MM i pozwala na jeden strzał. Nie ma czasu ograniczenia rewolweru, jedynie za kolejne wystrzały należy płacić mocą magiczną. Każdy kosztuje 2 kolejne MM i może ich wystrzelić aż do sześciu. Chociaż nie posiadają tak dużej siły przebicia jak zwykły rewolwer, to jednak słabe nie są, ale nie wymagają przeładowywania. Ponadto pociski lecą z ogromną prędkością (200 m/s). Obrażenia i zasięg są zgodne z rangą + umiejętności. Jego celność jest niemalże bezbłędna i jest ulubioną bronią Kinga. Oczywiście każdemu wystrzałowi towarzyszy niezwykle miły dla uszu huk.
Tłumik – jest to dodatek do wszelkich zaklęć, którego przyzwanie jednak kosztuje te 7MM. Sprawia on, że dana broń przy wystrzale nie wydaje żadnego, nawet najmniejszego dźwięku, przy następnym, jednym strzale.
C:
Żyłka spider'mana - Ze scyzoryka wystrzeliwuje linka z malutkim harpunem i leci do dziesięciu metrów. Wbija się w coś i przyciąga w dane miejsce Kinga. Na tyle szybko i z taką siłą, że chłopak się raczej o nic nie obije, chyba, że coś wyrośnie mu po drodze. Ewentualnie w locie może przerwać linkę, i zatrzymać się gdzieś po drodze.
Dwururka – Scyzoryk zamienia się w niewielką strzelbę z podwójną lufą. Tak niewielką, że bez problemu trzymać ją można w jednym ręku, ale na tyle dużą, że lufę można sobie oprzeć od przedramię. Strzelba nie posiada zbyt dużego zasięgu, zaledwie 3 metry. Ponadto wystrzelony pocisk nie leci w linii prostej, a rozbryzguje się w powietrzu na mniejsze, czyniąc przez to dużo większe zniszczenia. Na maksymalnej odległości 2,6-3m, zadaje obrażenia rangi D, na obszarze 25cm. Ww odległości od 30cm do 260, na obszarze o promieniu 5 cm, obrażenia rangi C. Przy mniejszej odległości są to punktowe obrażenia rangi B, oraz odrzuca cel o 10 metrów – 1metr za każde 50 kg i każdy lvl wytrzymałości.
(10 MM za przemianę i pojedynczy strzał, każdy kolejny kosztuje kolejne 10 MM)
Pięściak - Scyzoryk zamienia się w taką grubą rękawicę, która poniekąd zwiększa siłę następnego ciosu, który odrzuca przeciwnika do tyłu na 10m -1m za każde 10kg powyżej wagi Kinga oraz -1m za każdy lvl Wytrzymałości. Obrażenia jak po normalnym ciosie + te od upadku. a po udanym ciosie zamienia się z powrotem w scyzoryk.
Tarcza - Scyzoryk zamienia się w taką okrągłą tarczę o promieniu 0,5metra, przymocowaną do ręki Kinga. Tarcza ta posiada właściwości obronne, jej wytrzymałość to tak jak przy tworze rangi C, ale tarczą można rzucić, a jak się nią rzuci, to wraca jak bumerang, przyczepiając się do ręki Kinga. Po dwóch turach zmienia się z powrotem w scyzoryk.
Piłomiecz - Czy też miecz piła, jak kto woli. Scyzoryk zamienia się w wyglądający na zabawkowy miecz, ale jest to coś lepszego. 75 centymetrowe ostrze posiada ząbki, które robią hałas jak piła mechaniczna i trochę jak piła mechaniczna działają. Jest ponadprzeciętnej jakości i istnieje przez dwie tury.
B:
Kalasznikow – Scyzoryk zamienia się w najzwyklejszego w świecie magicznego kałacha. Broń ta robi dużo hałasu, sporo zniszczeń, ale jest dość mało celna, ale nadrabia to szybkostrzelnością i ilością pocisków. Każdy pocisk zadaje obrażenia rangi D+. Wszystkie muszą być wystrzelone w jeden post.
(za 20 MM, 30 wystrzałów)
Plecak odrzutowy – Scyzoryk zamienia się w plecak, który przyczepia się do pleców Kinga, a potem chłopak może sobie latać dość szybko i dość sprawnie, z taką średnią manewrowością i tak przez trzy tury za 20 MM.
Namierzanie - Cecha szczególna Pani AnalIzy. W czasie jednej tury namierza ona jeden punkt na ruchomym obiekcie, a dzięki temu w następnej turze wszystkie pociski Kinga będą się kierować w dany punkt. King może w każdej chwili przerwać działanie tego zaklęcia, a jego wykonanie nie wymaga od niego żadnego skupienia.
A:
Snajperka – Scyzoryk przemienia się w dużą, prawie trzymetrową, niezwykle nieporęczną snajperkę, z której celowanie możliwe jest jedynie przy postawieniu jej na trwałym podłożu. Jednak pomimo nieporęczności, broń ta posiada gigantyczny zasięg, blisko 200 metrów i snajperską lufę, która jest całkowicie bezbłędna. Obrażenia zadawane są zgodne z rangą.
(33 MM za jeden strzał, z czego pierwszy jest darmowy)
Gateling gun – Duże, dość nieporęczne działo obrotowe. Cechuje się ogromną szybkostrzelnością i spamem pocisków, których nieprzerwany ostrzał mógłby ściąć drzewo, a nawet kilka drzewek. Ilość wystrzeliwanych pocisków liczona jest w tysiącach. Pojedynczo nie robią zbyt dużych zniszczeń, co innego gdy ostrzał jest nieprzerwany. W ciągu jednej tury ciągłego ostrzeliwania może przebić się przez betonową ścianę grubości 5 metrów. Strzela cały czas na tym samym poziomie, czyli nie wyżej, ani nie niżej. Może się obracać do 90 stopni w prawo i w lewo. Zasięg tego czegoś to 50 metrów.
(33MM za jedną turę ciągłego ostrzeliwania)
Rokjetnica – Scyzoryk zamienia się w wielką bazookę, z której można wystrzelić jedną rakietę, która po trafieniu w cel, bądź po przeleceniu pięćdziesięciu metrów wybucha pokaźnym wybuchem. Zniszczenia rangi A następują w promieniu metra od wybuchu, B w odległości 1-3, C w odległości 3-5, oraz D w zasięgu 5-10 metrów. Do użycia raz na trzy posty.
(33MM za pojedynczy wystrzał)
S:
Królewskie ramię - scyzoryk przywiera do ręki Kinga i wyrasta z niego dziesięć długich na trzy metry, grubych na pięć centymetrów wytrzymałych ramion, zakończone są trójpalczastymi chwytakami. Są silne i niezwykle twarde, oraz mogą się zginać w dowolnym miejscu, w dowolnym kierunku. King może je w dowolny sposób je kontrolować. Każde takie ramie ma moc siłacza na 2, wytrzymałość zbliżoną do 2, a ich szybkość to Joker na 1. Istnieją przez trzy tury. Dwa spośród tych ramion niezbędne są do przytrzymywania Kinga, a jeśli chciałby się z nimi poruszać, to musi użyć czterech.
S+:
Podręczne działo zagłady - Scyzoryk łączy się z ramieniem Kinga tworząc działo, które wystrzeliwuje strumieniem surowej energii, o przeogromnej sile przebicia. Lecz sam promień jest dopiero wstępem, dla serii wybuchów, które następują na całej długości wystrzelonego promienia. To ta energia właśnie tak sobie eksploduje, w przeciągu najbliższych trzech sekund. Promień ma szerokość 15 cm, długość 20m i na całej długości, nie pierwszych trzech metrów od Kinga. Następują wybuchy powodujące zniszczenia rangi A w zasięgu 3 metrów. Jeżeli promie napotka jakiś większy opór, wtedy energia skupia się w danym miejscu, przez co wybuch może być w nim o wiele silniejszy.
Umiejętności:
Strzelec lvl 3
Niszczyciel lvl 2
Przebijacz lvl 2
W czepku urodzony lvl 2
Jeździec lvl 1
Skrytobójca lvl 1
EQ:
- Jedna Lackryma przepełnione magiczną mocą (pomieści do 100MM). Oczywiście można ją ładować, jak i ładować się również od niej.
- Czarny koń
- 3 metry liny
- Banjo
- półtora metrowy bicz
- Magiczny Scyzoryk*