HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora




 

Share
 

 Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora Empty
PisanieTemat: Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora   Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora EmptyWto Sty 26 2016, 02:24

Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora 4bAGMSE


Imiona:
Isabelle "Flora" Josephine Frederica Blanch

Nazwisko: della Firenza

Gildia: Brak, aczkolwiek plotki głoszą, iż do jakiejś kiedyś należała (Grimoire Heart)
Klasa Maga: S+

Wygląd:
Niespełna 170cm wzrostu i waga adekwatna do jej szczupłej sylwetki. Długie, zielone, zadbane włosy, czy też srebrno-szare tęczówki z dostrzegalnymi z bliska zielonawymi odcieniami. Chociaż... To akurat widać na załączonym wcześniej obrazku. Poza tym względnie gładka cera, jak na jej wiek, który... No jest z 3, jeśli nie 4 razy większy od tego jak wygląda. Jakoś po czterdziestce liczyć przestała, bo kto by się bawił w cyferki... Dodatkowo przeważnie ubrana w jakąś wyjściową suknie, czy inne elementy garderoby, podchodzące pod wystrój wieczorowy, bądź oficjalny, a także kwiatowe dodatki. Kwiat we włosach? Jakieś dopięte kwiatowe elementy? Coś się pewnie znajdzie~!

Charakter:
Dystyngowana, wytworna, elegancka? Pewnie takie przymioty do niej pasują, ale czego innego można się spodziewać po damie na poziomie, nie? Swoje już przeżyła toteż wie jak się zachować, a i bagaż doświadczeń jednak posiada. Na pewno zna swoją wartość, aczkolwiek pewnie często ją zawyża, a przynajmniej może zdawać się to eksponować, bo przecież to ona jest Świętym Magiem, a nie ktoś inny, nieprawdaż? Ponadto wyznaje wyższość płci pięknej nad... No tą drugą, która wiele przeważnie do gadania nie ma. Przynajmniej w jej oczach. Poza tym stosunkowo zimna osoba, czego można się pewnie spodziewać po jej poprzedniej przynależności, aczkolwiek... Lubi urządzać bale i wszelakiego rodzaju imprezy, na których obowiązuje zazwyczaj strój wieczorowy. Ba! Jeszcze nawet pozwoli gościom pograć w gry w ogrodzie, a raczej z jej ogrodem, ale to drobny szczegół, nie? Ważne, iż ona będzie miała z tego rozrywkę, czy ubaw, a w nagrodę owieczki przeżyją, o~! Poza tym lubi zbierać różne informacje, jednak jeśli przychodzi do dzielenia się wiedzą, czy doświadczeniem... Good luck, if u łont tu traj~!

Inne:



    7. Święty Mag


Rodzaj Magii:
Flora Vivante - najprościej mówiąc, magia wszelkiej roślinności, a raczej... Wszystkiego, co pod florę zaliczyć można. Kontrola jej, przyspieszanie rozwoju, modyfikacja, wytwarzanie, czy nawet... eliminowanie, a także wiele, wiele innych rzeczy, których można dokonać przy użyciu owych roślinek. Do prawda Is bardziej zależy jednak na estetyce jej zielonej magii.
Zaklęcia:
PWM:
Drugie źródło - nothin more to say~
Appréciateur - Is po prostu zna się na roślinach, więc rozróżnienie gatunków kwiatów, czy poznanie drzew po liściach, albo nawet znajomość zapachów poszczególnych elementów roślinności nie są jej obce.
Amplifier - wzmocnić, wyolbrzymić, powiększyć... W nieznacznym stopniu potrafi modyfikować własności flory. Kwiatki mają silniejszą woń, owoce mają bardziej wyrazisty smak, a może barwy zdają się bardziej pełne, żywe!
Affaiblir - skoro można wzmacniać, to czemu nie osłabiać! Sztuczka mająca odwrotny skutek do Amplifier. Utrata pełni barw, czy zapachu, chociaż raczej przydaje się to przy takich roślinkach, co wydają z siebie odór, ażeby nie zasmrodziły pomieszczonka.
Aviver - Bella potrafi także pobudzić martwe roślinki do życia, aczkolwiek... Czy martwe... Im gorszy stan tym więcej czasu to zajmuje~! To samo tyczy się rozmiarów. Za razem ta sztuczka pozwala jej nieznacznie przyspieszać procesy zachodzące w różnych miejscach i np. przyspieszyć otwieranie się pąków kwiatów, czy spowodować ich nieznaczny, ledwo widoczny wzrost.
Accoutrement - ubiór ważna sprawa, zwłaszcza u kobiety, która się ceni, dlatego też Flora potrafi wytworzyć do swojego stroju kwiatowe dodatki. Nie zapewniają one żadnej dodatkowej obrony, chyba że przed wzrokiem gapiów. Kwiatek tu, wianek tam, a może jeszcze do tego bransoleta z lian? Oczywiście roślinki muszą mieć z nią styczność.
Absorption - czy to kwiatek, czy gałązka, Firenza jest w stanie przyspieszyć jego wchłanianie wody, sprawiając, iż ten nieco się ożywi. Dodatkowo w ten sposób zapewnia nieznaczną ochronę roślinką przeciwko szkodliwemu podtapianiu ich.
Humide - zmiana wilgoci w otoczeniu? Woda ważna do w życiu, jednak nie zawsze potrzebna w powietrzu. Is może zwiększyć w drobnym stopniu wilgotność powietrza, ażeby roślinki miały przyjemniejsze warunki, a także może ją obniżyć, sprowadzając suchy klimacik.
Floral Substance - takie pwm, które służy do wczesnego ostrzegania. W momencie przebicia ciała Belli, te rozpada się w płatki, a sama poszkodowana okazuje się znajdować kilkadziesiąt centymetrów od miejsca ataku, jednak... Nie powie to kiedy nastąpi atak, ani nie działa wiecznie! Mniej więcej raz na 5 postów, pobierając nakład 2%MM.
Oraison - potrafi porozumieć się z kwiatami. Zna ich myśli, czy problemy, aczkolwiek wymaga to zazwyczaj od niej pełni skupienia na pojedynczym żyjątku.
Venin - co zaś jeśli mamy do czynienia z naturalnymi truciznami? Ich działanie jest nieco słabsze na Florze, a na dodatek sama Firenza posiada całkowitą odporność na własne trucizny, czy substancje otępiające.
Zaklęcia D:
Tégument - otacza dowolną roślinę lepką powłoką, która zapewnia roślinką swego rodzaju ognioodporność i zwiększa nieznacznie ich zdolności "czepne". Takie coś, dzięki czemu nie kwiatki nie stają w płomieniach, jednak tu pojawia się mały kłopot, gdyż w przypadku nadmiernego przebywania wśród płomieni warstwa ulega zniszczeniu.
Pluie - zaklęcie, które zapewnia możliwość podlewania! Ot co! Dzięki temu na obszarze o promieniu 5 metrów zaczyna padać silny deszcz! Ile to trwa? Nawet do 5 postów, aczkolwiek może zostać anulowane przez Flore. 
Arme - trik sprawiający, iż w ręce Is pojawia się broń z... roślin, przeważnie liści. Ma własności oręża, aczkolwiek to nadal listki. Co może tak przywołać? Miecz, rapier, sztylet, czy nawet dwa. (D+)
Pénétrer - czar umożliwiający Belli przeniknięcie przez jakąś przeszkodę naturalną. Ślepy zaułek w labiryncie żywopłotów? Wielkie drzewo na drodze? Co to dla niej~! Z drobnym nakładem energii "przechodzi" przez roślinki!
Nénuphar - sztuczka pozwalająca na przemieszczanie się po powierzchni wody przez okres jednego posta! Pod stopami Is z każdym krokiem pojawia się nenufar, który umożliwia jej stabilną podróż. Po opuszczeniu go, roślinka staje się zwykłą wodną ozdóbką.[/list]
Zaklęcia C:
Photosynthèse - technika, której działalność jest tym lepsza, im jaśniejsze jest otoczenia, a także... Im bliżej źródła wody znajduje się użytkownik! Oba czynniki mogą podwyższyć skutki zaklęcia, a zarazem je przyspieszyć, jednak... Co robi sama technika? Leczy ona obrażenia Flory, pomagając jej także ze zmęczeniem! Co więcej nieznacznie pogarsza to jej zręczność na okres trwania. Natomiast samo leczenie odbywa się wedle zasady - obrażenia D - 1/2 postu, C - 1 post, B - 2-4 postów, A - 5-8 postów, wyższe - odpowiednio więcej. Najgorsze jest w tym zapewne brak możliwości użycia innej techniki w tym czasie, gdyż owy zabieg skutkuje przerwaniem skupienia energii na zabiegu.
Aaromathérapie - wytwarza opary na obszar 5 metrów wokół niej, sprowadzając korzystne skutki na sojuszników przez 2 tury. Otóż samych terapii jest aż 5 i można je łączyć, ale maksymalnie 2 na raz. Dodatkowo w przypadku połączenia koszt równa się ilości składników razy koszt zaklęcia, a nie samemu spellowi rangi C. Co zaś za własności mają opary?


  • Rosa - leczy obrażenia do rangi C, aczkolwiek po 1 poście wyleczone zostają zadrapania i nie większe jak D, a dopiero po 2 turze te z zakresu C. Opary w barwie bladej czerwieni.
  • Lila - stopniowo neutralizuje zmęczenie organizmu, spowalniając działanie toksyn. Opary w odcieniu bladego różu.
  • Soleil - wysusza powietrze w okolicy, zwiększając tym samym nieznacznie temperaturę. Opary w kolorze jasnożółtym.
  • Lune - oziębia stopniowo okolice, sprawiając także, iż ta staje się bardziej wilgotna. Błękitna barwa oparów.
  • Nue - przez dwa posty obszar zostaje spowity gęstą mgłą, która zmniejsza znacznie widoczność w niej. Biało-szara gęsta mgła.

Intoxiquer - zatrucie... wprowadzić do rany, albo na ostrze, które ma zaatakować przeciwnika. Dla Firenzy to nie problem, gdyż potrafi nałożyć taką truciznę, a nawet dwa rodzaje trucizn na przedmiot. Pierwszy polega na paraliżowaniu miejsca zranienia na okres 2 postów, powiększając czas swojego działania wraz z próbami poruszania sparaliżowaną kończyną. Drugi zaś skutkuje tym, iż wzmożona zostaje praca serca, a oddech skrócony, co raczej utrudnia skupienie się na walce. Oczywiście główną wadą jest, iż trzeba jeszcze trafić...
Grimpeur - może wytworzyć z pobliskiego otoczenia linę/lianę/pnącze, które mogą pełnić różne funkcje. Ułatwić wspinaczkę, posłużyć za zabawkę do gry w Tarzana, a także związać nogi przeciwnika, ograniczając mu możliwości ruchu. Ponadto nie wiadomo skąd takie coś nadejdzie, bo może i z okolicznego drzewka, a może i spod ziemi.
Pétale - ot zaklęcie przenosin, które umożliwia Florze rozpad, pozostawiając po sobie mnóstwo płatków kwiatów, czy liści, a samemu pojawiając się w innym miejscu, oddalonym maksymalnie o 10 metrów od położenia początkowego. Może użyć tego raz na cztery posty.
Odeur - może wytworzyć piękny, aromatyczny zapach, który wspiera koncentrację sojuszników, regenerując ich zmęczenie, bądź odór, który dekoncentruje wrogów, zniesmaczając ich i doprowadzając tych słabszych do odruchów wymiotnych. Owy zapach unosi się przez 3 posty na obszarze 3 metrów dookoła celu, jaki obierze Bella - nie ona musi być centrum.
Zaklęcia B:
Arbre - przywołać drzewko, a może po prostu sprawić by wyrosło. Ot po prostu pojawia się element naturalny, który właściwie nie musi być drzewem, a może być krzewem, krzakiem, kwiatem, aczkolwiek drzewko też wejdzie w kompetencje tego zaklęcia. Co prawda nie można spodziewać się cudów i jakiegoś nagle 50 metrowego kolosa.
Lotus - zaklęcie defensywne polegające na zamknięciu siebie, bądź sojusznika w wielkim pąku lotosu na okres jednego posta, co zapewnia mu ochronę przed wszelakimi atakami fizycznymi, a dodatkowo podlecza nieznacznie - siła leczenia mniej więcej adekwatna do zaklęcia medycznego rangi D. Po upływie jednego postu płatki lotosu ulegają rozwarciu, wypuszczając cel z wnętrza.
Tempête - na obszarze o promieniu 5 metrów zaczyna wirować roślinność. Kwiatki, płatki, listki, gałązki, czy nawet trawa! Wszystko to ma zacząć oblepiać wroga i unieruchomić go, a także ograniczyć mu widoczność. Zaklęcie jest tym bardziej efektywne, im więcej naturalnych elementów znajduje się w otoczeniu. Ponadto owy "sztorm" utrzymuje się przez 2 posty nie tykając Is jeśli znajduje się w zasięgu.
Zaklęcia A:
Deuil - proste zaklęcie polegające na tym, iż z ziemi wyłaniają się pnącza, które splatają oponenta. Jak? Nogi, ręce, szyja i korpus, jednak ważniejsza jest ich rola, a dokładniej fakt, iż wciągają delikwenta pod ziemię. Piękny kwiecisty pogrzeb, wyglądający tak, że po upływie pierwszej tury człek zostaje wsunięty do pasa, po drugiej turze po szyje, by po trzeciej zniknąć w objęciach Matki Ziemi.
Dryade - może przyzwać albo 3 około czterdziesto centymetrowe wróżki, które zadają obrażenia fizyczne nie większe jak D, bądź jedną około dwumetrową driadę z pnączy, korzeni, liści i kwiatów. Mogą służyć jako żywe tarcze, bądź też atakować, ot co.
Zaklęcia S:
Jardin - sztuczka prawdziwego ogrodnika, który potrafi sprawić, iż jego ogród żyje. I to tak naprawdę! Flora potrafi kontrolować wszelaką roślinność w promieniu 10 metrów od siebie przez okres 3 postów. Żywopłoty zjadające ludzi? Chodzące drzewa? Plujące nasionami słoneczniki? Co to dla niej~!
Boire - proste zaklęcie, którego Flora może użyć na pojedynczym celu - niekoniecznie niej samej. Jakie są tego efekty? Woda w otoczeniu, jak i wilgoć z powietrza zostają absorbowane w celu leczenia ran Flory, która zmusza tym komórki do przyspieszonego podziału tak, że mniej więcej w dwa posty wyleczone zostają obrażenia rangi S. Co jeśli znajdowałaby się w 100% wodnym środowisku? Wtedy czas jest skrócony o 1 post, a jeśli w miejscu, gdzie wilgoć, czy woda to marzenie człeka - wtedy wydłużone o 1 post.
Zaklęcia SS:
Résorber - najzabawniejsza, a zarazem najmroczniejsza sztuczka Flory, gdyż... Absorbuje życie z roślin! Mag roślin, który zabija je dla swego pożytku... Oj oj... Ale najwyraźniej tak musi być, a Blanche, co do tego~! Roślinność staje się częścią niej, mogą stać się doskonałą jednością - jednym nieprzerwanym żywotem~! Z jakiej okolicy to pobiera? Teren o promieniu około 5 metrów. Im więcej tam roślinności, tym skuteczniejsze zaklęcie, a przeważnie w umiarkowanych warunkach potrafi zaleczyć rany Firenzy w ciągu 1 postu. Dodatkowo ma to pewien walor uboczny, który widzialny jest w jej wyglądzie, gdzyż z użyciem w przypadku pełni zdrowia, następuje odmłodzenie jej organizmu, a więc latka lecą, a wygląd młodej kobiety zostaje~!
Umiejętności: Bezszelestny lvl2, Szermierz lvl2, Uzdrowiciel lvl2, Support lvl2, Medyk lvl1
Ekwipunek:Suknia, która posiada pewne magiczne właściwości, a mianowicie stworzona jest w sporej części z kwiatów (jedynie fragment, który normalnie byłby sukienką jest z zwykłego materiału). Ponadto pokryta jest substancją broniącą przed zapaleniem zwykłym płomieniem, a także jest kontrolowana przez magię Belli - może doprowadzić do automatycznego odcięcia kwiatów, bądź po upływie jednego posta przyzwać nowe kosztem 3%MM. 
5 Sztyletów - potrafiących zmieniać barwę, tak aby dopasowywały się do stroju, o~! Bo przecież u damy wygląd ważna rzecz, nie? Wymiary jak w przeciętnym sztylecie - rysunek pokazuje bardziej "styl" broni. 2 sztylety przeważnie w okolicy pasa, po jednym przy każdym udzie, przytwierdzone specjalnymi paskami i ostatni, przeważnie skryty w lewym rękawie, aczkolwiek niekoniecznie.
Miecz - aczkolwiek nie zawsze dzierży go prze sobie, bo niby gdzie, soł łotewa~!
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
 
Najsilniejszy mag nr. 7 - Flora
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Najsilniejszy mag nr. 3 - Lord E
» Najsilniejszy mag nr. 1 - Grschna
» Najsilniejszy mag nr. 9 - Lucas
» Najsilniejszy mag nr. 4 - Iris
» Najsilniejszy mag nr. 5 - King

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Non-Player Character :: 10 Najsilniejszych Magów
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.