Imię: Grschna
Nazwisko: Wraghra
Gildia: Samotnicy
Klasa Maga: Mag klasy 0
Wygląd: Grschna wygląda... Grschna jest.. ych. Najprościej mówiąc wygląda jak Humanoid, o wzroście dwóch metrów i zwykłym atletycznym ciele. Niemniej jednak jego ciało pozbawione jest wszelakich cech anatomicznych, nie posiada oczu, uszu, nosa ani nawet ust czy rysów twarzy. Zerowe owłosienie ciała. Zdaje się nie posiadać też kości czy stawów. Można go nazwać kulką plasteliny której ktoś dorobił rączki, nóżki i główkę. Czasem by nie straszyć ludzi chodzi odziany w czarny płaszcz który zakrywa dosłownie całą jego postać
Charakter: Grschna zdaje się nie mieć charakteru tak jak i nie ma ciała. Idealna machina do wykonywania rozkazów rady. Przeznaczony do zadań specjalnych. Przebiegły, nie zna strachu gotów do wszelakich poświęceń.
Inne: Najsilniejszy mag Fiore, został stworzony 8 Marca
Technicznie:
* Posiada 200MM
* Jest Homunculusem:
- Potrafi dowolnie manipulować strukturą własnego organizmu co pozwala mu w krótkiej chwili poprzenosić własne organy, zmienić kształt kości i narządów czy odtworzyć uszkodzone lub zniszczone części własnego ciała. Manipulacja własnym ciałem nie szkodzi mu, nawet jeśli z biologicznego punktu widzenia kreatura taka nie ma prawa funkcjonować poprawnie
- Jest w stanie w niewielkim stopniu manipulować właściwościami i strutkturą chemiczną swojego ciała. Pozwala mu to nie tylko modyfikować właściwości swojego ciała ale nawet materiał z którego wytworzone są poszczególne elementy. Wprowadzanie owych zmian trwa jeden pełen post i nie mogą przekroczyć 25% masy ciała. Wprowadzone zmiany nie szkodzą jego zdrowiu
- W centrum jego ciała znajduje się Lacryma wielkości serca. Owa Lacryma utrzymuje Grschnę przy życiu, bez niej umiera w przeciągu kilku godzin.
- Od momentu aktywacji którejkolwiek ze swoich mocy, traci 10MM na post. Może przerwać użytkowanie mocy w dowolnym momencie, aczkolwiek uniemożliwia mu to korzystanie z nich przez kolejne 3 posty
- Każda poważniejsza rana(pokroju głębokiego rozcięcia; Złamania) powoduje dodatkową utratę 5 MM.
*Umiejętności: Walka wręcz lvl 3, Szermierz lvl 3, Sportowiec lvl 3.5, Kontrola lvl 3, Władca krzeseł lvl 3