Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Najsilniejszy mag nr. 2 - Aurora Czw Mar 24 2016, 22:10 | |
| Imię: Aurora Nazwisko: Gilȇg Gildia: N/D Klasa Maga: S+ Wygląd: Wygląda młodo. To pierwsze i w sumie najważniejsze co rzuca się w oczy. Ma delikatną twarz, zwężającą się łagodnie w kierunku brody. Do tego posiada krótkie, jasnobłękitne włosy, tego samego koloru delikatne i niewielkie brwi oraz brązowe oczy. Jako reprezentantka kraju ubiera się elegancko, zgodnie z panującą modą oraz tradycją Minstrelu, choć sama, w zaciszu domowym woli luźne spodnie, swetry z długimi rękawami oraz T-shirty. No, ale znaleźć ją w zaciszu domowym jest trudno. Jest chuda, szczupła, praktycznie nie widać na niej mięśni. Jednakże... czy jest o powód, by ją lekceważyć? Charakter: Jest osobą spokojną, rozważną, inteligentną. Co ważne, często wydaje się być zamyślona i nieobecna, jej wzrok zresztą często to pokazuje, ale wbrew pozorom, jest silnym charakterem. Skoncentrowana i opanowana, wykonująca w ciszy chłodne kalkulacje z przerażającą skutecznością potrafi ocenić zarówno swoje, jak i cudze szanse. Dodatkowo jest bystra, szczera i potrafi zachować tajemnice, co umożliwiło jej wspięcie się po szczeblach minstrelskiej polityki na stanowisko Wiceprezydent. Ma doskonałą pamięć co dodatkowo jest atutem w jej obecnym zawodzie, a nawał obowiązków nie stanowi dla niej problemu. Inne:1. Wiceprezydent Minstrelu 2. Zna większość języków Ishvanu 3. Ma niezwykle dobrą pamiąć i zdolności do nauki Rodzaj Magii: Natury - Magia pozwalająca Aurorze wpływać na naturę, jednakże, w dość ograniczony sposób. Mianowicie, jest w stanie zmieniać jej cechy i inne takie, jednakowoż zawsze ma jedno ograniczenie. To, co zmienia i próbuje kontrolować, musi mieć styczność z jej ciałem. Wbrew pozorom, owa magia nie polega wyłącznie na kontroli natury i świata dookoła, ale w znacznej mierze pani Wiceprezydent skupiła się również na wpływaniu na swoje własne ciało. Jak to wychodzi w praktyce... cóż, przekonajmy się. Oko Sztormu - Magia, dzięki której Aurora jest w stanie nadawać różnych cech powietrzu, a także wytwarzać ładunki elektryczne i posyłać je na przeciwnika? O co dokładnie chodzi? A no o to, że przy pomocy tej magii może z łatwością wytworzyć kulę wiatru i nią uderzyć, pchnąć wyładowaniem elektrycznym itp. itd., a także sprawić, by powietrze, które kontroluje miało jakieś dodatkowe cechy (np. wyższa temperatura itp. itd.). Ilość many: 250 MM Zaklęcia: - PWM:
Panteon - Dla uproszczenia, Aurora nazywała swoje zaklęcia od nazw bogów różnych mitologii, w zależności od tego, o jakich mitologiach była mowa, różną siłę zaklęć one reprezentują. Jedynym wyjątkiem są najpotężniejsze zaklęcia, gdzie wykorzystuje w nazewnictwie prabóstwa.
Kontakt fizyczny - Żeby jakiekolwiek zaklęcie Natury zadziałało, istota bądź przedmiot musi mieć kontakt fizyczny z ciałem Aurory (poza jej własnym ciałem). Nie utrudnia to jej rzucania kilku zaklęć na raz, tak długo, jak wszystkie podmioty, na które wpływa są z nią w kontakcie fizycznym.
Jedność - Aurora, mimo posiadania dwóch magii, traktuje je jak jedną i w ten oto sposób nie posiada niejako podziału zaklęć. Wszystkie są nazywane w ten sam sposób itp. itd. Dodatkowo, potrafi także łączyć swoje magie sprawiając, że np. wpływając na broń pojawią się na niej ładunki elektryczne, czy też pocisk wiatru wpłynie jakoś na wroga. Nie znaczy to, że użyje dwóch zaklęć na raz, np. Afrodyty i Zefira, ale zaklęcia jak np. Auster mają rację bytu.
Więzy - Mimo władania potężną magią, Aurora również została potężnie przez samą swą potęgę ograniczona. Nie może w ciągu jednej tury użyć więcej niż trzech zaklęć, a w danej chwili używane mogą być maksymalnie dwa. Ponadto, tylko jedno zaklęcie wzmacniające jej ciało jest w stanie być aktywne.
Wrażliwość - Owszem, Aurora potrafi władać wieloma czynnikami. Jednakże nie jest na nie odporna. Jakby tego było mało, zaklęcia z magii będących magiami składowymi jej magii zadają jej obrażenia zwiększone o pół rangi.
- Ranga D:
Ra - Egipski Bóg, o którym mówi się, że stworzył świat. Za pomocą tego zaklęcia Aurora jest w stanie wpłynąć na materię, którą dotyka, coby zaczęła świecić. Nie jest to potężne światło, utrzymuje się przez kilka sekund, nikogo nie oślepi. Samo zaklęcie trwa maksymalnie trzy posty, acz można przerwać je wcześniej. W praktyce działa to tak, że tworzy się niewielka powłoka świetlna na dłoniach kobieta, a gdy ta wykonuje nimi ruchy, pozostaje świetlisty ślad za dłońmi. Może przy pomocy tego zaklęcia np. pisać w powietrzu. Obiekty, na które tak wpłynęła również posiadają takie cechy, tak długo, jak ma z nimi kontakt fizyczny.
Ozyrys - Egipsku Bóg, który przed wiekami nauczył ludzi uprawy roli. Za pomocą tego prostego zaklęcia Aurora może wpłynąć na ziemię dookoła niej (maks 5 metrów od niej), coby przyśpieszyć nieznacznie rozwój roślin, sprawić, by kwiaty otworzyły kielichy i ogólnie się nieznacznie rozwinęły. Użyte, na pojedynczym nasionku pozwala jej przyśpieszyć poziom wzrostu do rozmiaru tulipana. Zaklęcie trwa max 3 posty, można przerwać je wcześniej.
Anubis - Egipski Bóg, który to łączony był z życiem pozagrobowym. Może działać jak przeciwieństwo Ozyrysa, sprawiając, że rośliny powoli obumierają lub pojedynczy kwiat uschnie, ale prawdziwy cel zaklęcia jest inny. Samo w sobie zaklęcie trwa dwa posty i może wpływać na broń lub ciało przeciwnika. Gdy wpływa na broń, zadane nią obrażenia leczą się trudniej, bolą mocniej itp. Nie jest to znacząca różnica, pojawia się jednak wtedy, gdy kontakt trwa dłużej. Jeśli zaś wpływa bezpośrednio na ciało, może sprawić, że stare złamania, kontuzje i schorzenia się odezwą, krew z ran przestanie krzepnąć, dana osoba zacznie słabnąć. Oczywiście nie po pierwszym poście, ale efekt zaklęcia można przedłużać, zwyczajnie rzucając je drugi raz i utrzymując kontakt fizyczny. Efekty odpowiadają randze zaklęcia.
- Ranga C:
Akwilon - Rzymski Bóg, który to zwykle był uosobieniem wiatru północnego i północnej części świata. Za pomocą tego zaklęcia Aurora jest w stanie wpłynąć na powietrze i nadać mu cech zamrażających. Ot, wysyła falę o wymiarach metr wysokości na 2 metry szerokości, która zamraża maksymalnie ciecze o objętości max 3,375 metra sześciennego (np. sześcian 1,5x1,5x1,5m) oraz w przypadku trafienia człowieka lub organizmu żywego, spowalnia takowy o 20% na 2 posty i powoduje niewielkie odmrożenia, mogące czasami wejść na rangę D. Zasięg fali to 10 metrów. Aurora może również użyć tego zaklęcia dotykając wody, coby zamrozić ją na obszarze o promieniu 10 metrów od miejsca dotyku wody i jej ciała.
Auster - Rzymski Bóg, który to zwykle był uosobieniem wiatru południowego i południowej części świata. Za pomocą tego zaklęcia Aurora jest w stanie wpłynąć na powietrze i nadać mu cech ciepłych. Wysyła więc falę o wymiarach metr wysokości na 2 metry szerokości, która to zwiększa temperaturę wszystkiego, przez co przejdzie, ale nie podpala. Zasięg fai to 10 metrów. Istoty żywe, które dostaną tym zaklęciem męczą się szybciej (osłabia o rangę Sportowca) i zaczynają się pocić przez najbliższe 2 posty.
Eurus - Rzymski Bóg, który to zwykle był uosobieniem wiatru wschodniego i wschodniej części świata. Aurora za pomocą tego zaklęcia wpływa na powietrze, formułując z niego kulę pokrytą dwoma wąskimi, wirującymi pierścieniami, a następnie wysyła ją przed siebie. Zasięg tego pocisku wynosi 10 metrów, zadaje obrażenia rangi C (mieszane, obuchowo-sieczne), leci z prędkością pocisku wystrzelonego z procy.
Fawoniusz - Rzymski Bóg, który to zwykle był uosobieniem wiatru zachodniego i zachodniej części świata. Za pomocą tego zaklęcia Aurora jest w stanie wpłynąć na ciało danej osoby, by uleczyć maksymalnie obrażenia rangi A. Zaklęcia rangi C goją się przez post, każde następne przez 2 posty dłużej.
Jowisz - Rzymski Bóg, który to był jednocześnie władcą bogów. Za pomocą tego zaklęcia Aurora sprawia, że przedmiot przez nią dotykany w przeciągu najbliższych dwóch postów zada dodatkowo obrażenia od elektryczności o sile tych rangi D, dodatkowo obniżając skuteczność poruszania się przeciwnika w miejscu trafienia go przez następny post/dwa od dostania, zależnie od wytrzymałości celu.
- Ranga B:
Zefir - Grecki Bóg, który to uosabiał wiatr zachodni. Przy pomocy tego zaklęcia, Aurora jest w stanie nagiąć powietrze, by uderzyło w cel oddalony o 20 metrów z siłą równą zaklęciu rangi B. Sam obszar działania obejmuje w przybliżeniu kulę o promieniu 25 centymetrów.
Hefajstos - Grecki Bóg, zajmujący się kowalstwem. Dzięki temu zaklęciu Aurora jest w stanie wydłużyć ostrze swojej broni do 75 centymetrów, nie zwiększając jego wagi, oraz dodatkowo rozgrzać je do temperatury, powodującej przy samym kontakcie z ciałem oparzenia rangi D. Przy niewielkim kontakcie. Im dłuższy kontakt, tym poważniejsze obrażenia, możliwość podpalenia ubrań itp. Zależnie oczywiście od sytuacji. Zaklęcie trwa 4 posty, można przerwać wcześniej.
Ares - Grecki Bóg, który to był patronem wojny i wojowników. Aurora przy pomocy tego zaklęcia wpływa na swoje ciało, zwiększając swoją siłę i wytrzymałość. Zaklęcie trwa 4 tury, Wzmacnia Mocarza, Łamacza Kości i Wytrzymałość o 40%.
Atena - Grecka Bogini, która to wyszła z głowy Zeusa. Aurora przy pomocy tego zaklęcia wpływa na swoje ciało, zwiększając swoją szybkość i zwinność. Zaklęcie trwa 4 tury, Wzmacnia Sprintera, Jokera i Skrytobójcę o 40%.
Demeter - Grecka Bogini, która to potrafiła zesłać na świat urodzaj, jak i sprawić, by obumarł. Przy pomocy tego zaklęcia Aurora potrafi pokonać zaklęcie roślin o randze maksymalnie B (musi je dotknąć), sprawić, by rośliny, które dotknęła obumarły, albo je kontrolować w ograniczony sposób. Jaki? Tak do poziomu zaklęcia rangi C. Zaklęcie trwa dwa posty, by kontrolować rośliny, musi je dotykać.
Afrodyta - Grecka Bogini, która to zdradzała swojego męża. Aurora poprzez kontakt fizyczny ze swoim celem jest w stanie zniechęcać go do walki wpływając na jego zmysły postrzegania kobiety. Wydaje mi się atrakcyjniejsza, delikatniejsza, ot powoduje zakochanie. Oczywiście nie od razu, a i kontakt fizyczny jest wymagany. A im dłuższy, tym bardziej efektywne zaklęcie. Sam stan, w którym czarodziejka jest w stanie wpływać na ludzi trwa 2 posty. Następnie, przez 5 postów takowe osoby się "odkochują", jednakże sam efekt zaklęcia zależy od naprawdę wielu czynników i jak naprawdę zadziałało, i na kogo zależy od MG.
Zeus - Grecki Bóg, który to obalił tyranię swojego ojca i ocalił rodzeństwo. Za pomocą tego zaklęcia, Aurora wpływa na powietrze przy jej dłoniach, sprawiając że zostaje ono naelektryzowane i w ostateczności jest w stanie zaatakować cel wiązką elektryczności. Sama wiązka ma zasięg 10 metrów, jednakże nie jest to pojedyncze trafienie, ale trafienie w czasie. Aurora jest w stanie utrzymać owe wyładowania przez maksymalnie 2 posty. Pojedyncze dostanie utrudnia trochę poruszanie się oraz zadaje obrażenia rangi D+. Jednakże, zostanie wystawionym na działanie Zeusa dłużej zwiększa te obrażenia, mogące w skrajnej sytuacji (pełne 2 posty obrywania) wejść w zakres obrażeń rangi A.
- Ranga A:
Baldur - Nordycki Bóg, który po końcu świata miał powrócić by rządzić. Zaklęcie to wpływa na ciało Aurory przez 3 posty, nieustannie lecząc jej obrażenia i utrzymując ją przy życiu. W ciągu jednego postu wyleczy maksymalnie obrażenia rangi B. Po trzech postach jest bardzo zmęczona.
Thor - Grecki Bóg, który to dzierżył Mjöllnira. Przy pomocy tego zaklęcia, Aurora wpływa na naelektryzowanie powietrza dookoła niej, ostatecznie generując jeden potężny ładunek elektryczny, wycelowany w wybrane przez nią miejsce. Trafiona tym zaklęciem osoba otrzymuje obrażenia rangi B skondensowane na jednym niewielkim punkcie oraz zostaje odrzucona na kilka metrów w tył. Zasięg zaklęcia wynosi 10 metrów. Samo zaklęcie ładuje się około 3 sekundy i jest to widoczny proces.
- Ranga S:
Izanagi - Japoński Bóg, który to za swoją zmarłą żoną ruszył do świata zmarłych. Za pomocą tego zaklęcia Aurora wpływa na niewielki obszar przestrzeni dookoła niej, sprawiając, że wszystko na nim się zakrzywia, coby ominąć kobietę. Jak to w praktyce działa? Strzała prześlizgnie się milimetry od niej, cięcie ominie jej głowę itp. Nie jest niemożliwym jej trafić, acz jest to cholernie trudne.. Atak musi być jednak najlepiej obszarowy i szybki. Ma to też swoje minusy. Aurora ma również wówczas problem z trafianiem w cel, gdyż to przestrzeń dookoła niej jest zakrzywiana. Ma to oczywiście znacznie ułatwione, ale zamiast uderzyć z pełną siłą uderzy słabiej, zamiast zadać głębokie cięcie, ostrze przejedzie po boku itp. Dodatkowo, jeśli Aurora chce coś podnieść, to też ma to utrudnione. Zaklęcie trwa 5 postów.
Izanami - Japońska Bogini, która to umarła po porodzie. Za pomocą tego zaklęcia Aurora wpływa na swoje ciało, sprawiając, że jest znacząco zwinniejsza i szybsza. Ot, na okres 4 postów ustawia jej Sprintera, Jokera oraz Skrytobójcę na poziom 3.
Susanoo - Japoński Bóg, który to pokonał Yamata no Orochi. Za pomocą tego zaklęcia Aurora wpływa na swoje ciało zyskując znacząco na sile. Jej umiejętności Łamacza Kości, Mocarza i Wytrzymałości ustawiane są na poziom 3. Zaklęcie trwa 4 posty.
- Ranga SS:
Ymir - Lodowy Gigant, z którego to powstał świat. Aurora wpływa na ziemię i swoje ciało, sprawiając, że wszystko, z czym ziemia ma kontakt zamarza w promieniu 50 metrów od niej. W przypadku kwiatów, one również, w przypadku większych istot, zostają one przymrożone do podłoża. Im bliżej Aurory, tym trudniej się z tego przymrożenia wydostać (potrzeba np. Łamacza Kości na 3 w skrajnych przypadkach). Temperatura gwałtownie spada, sprawiając, że cała woda (również ta z zaklęć) zamarza, zaklęcia z choć niewielkim współczynnikiem ciepła są znacząco osłabione. Poruszanie się po tym obszarze jest trudne, gdy jeśli się wydostaniemy z przymrożenia, lód nadal chce przymrozić nogi istot do podłoża (maksymalnie do kolan). Jeśli dana istota nie zdąży się uwolnić, lód idzie coraz wyżej i wyżej, chcąc zamrozić takową osobę całkowicie. Naturalnie, jak ktoś w czasie castowania zaklęcia użyje czegoś w stylu "Wodne ciało", zamrozi się z automatu. A jak Aurora wpływa na siebie? Zwyczajnie tak, że lód jej nie tyka. Nadal się może poślizgnąć, ale przynajmniej nie przymarza. Dodatkowo, nie sprawi, że zamarzną duże skupiska wodne. Zaklęcie trwa 7 postów.
Gaia - Personifikacja Ziemi. Za pomocą tego zaklęcia Aurora jest w stanie zmusić ziemię do służenia jej. Oczywiście, musi ona non stop dotykać tej ziemi, ale za to, jest w stanie zmusić ją do wykonania masy zadań, których to poziom nie przekracza tych z rangi A. Aurora może wpływać na ziemię przez 3 posty od momentu wycastowania zaklęcia (tak, włącznie z przerwą z dotykiem). Nie może wytworzyć żywych tworów. Umiejętności: Kumulacja Energii III, Kontrola Przepływu Magii III, Tkacz Zaklęć III, Timer III, Bariera Umysłowa I, Bariera Emocjonalna I Ekwipunek:1. Tabletki Magii - zjedzenie jednej odnawia jednorazowo 10 MM, jeśli zje się ich więcej niż 2 w jednym poście, przez 5 postów nie można używać z magii, a postać cierpi na okropny ból brzucha. Ilość: 10 2. Teczka z dokumentami 3. Teczka z wnioskami i długopisem 4. Bomby dymne - gdy zostaną rozbite uwalniają gęsty dym praktycznie uniemożliwiający widoczność na obszarze o średnicy 5 metrów. Ilość: 3 5. Długi sztylet/Krótki miecz - wąska broń, o długości ostrza 35 centymetrów, sama rękojeść starczy na jedną dłoń, w sam raz dopasowaną do Aurory. Posiada niewielką, prostą gardę. Ostrze w najszerszym miejscu jest szerokie na 2 centymetry, zwężając się aż do końca długości. Wykute z porządnej, hartowanej stali, trudne do złamania. Przytroczone do pasa w czasie walki. |
|