Liczba postów : 172
Dołączył/a : 24/02/2013
| Temat: Nathiar Czw Lip 10 2014, 02:01 | |
| Umiejętności:
- Sprinter - 1
- Bezszelestny - 1
- Skrytobójca - 1
- Medyk - 1
Posiadane Magie: Magia Czterech Stron Świata Opis Magii: Nie jest to jakaś silna, popularna czy choćby powszechnie znana magia. Pochodzi z czasów, kiedy ludziom nie znana była technologia, a wędrowcy potrzebowali nawigacji. Magia Czterech Stron Świata łączy więc w sobie geografię, kartografię oraz magnetyzację - ponoć to właśnie użytkownik tej magii stworzył pierwszy kompas, zaklęciem namagnesowując znajdującą się w nim igłę. Oczywiście, z początkowego, nawigacyjnego użytkowania zyskała charakter bojowy, w miarę rozwijania jej. Magowie pragnęli zmieniać kierunki, panować na ruchem Ziemi, zamienić Wschód z Zachodem.. Posiadane PWM:
- Chcąc, czy nie, wszelkie kompasy przy nim wariują.
- Nie potrzebny mu kompas, aby wiedzieć gdzie jest północ, czy zachód. Sam to dobrze wie, po prostu czuje.
- Posiada doskonałą wiedzę geograficzną (zakres przyrodniczy – zakres polityczny to nie jego działka). Oczywiście, jeśli coś nie jest ogólnie znane to i on tego nie wie..
- Ma bardzo dobrą orientację w terenie – „rysuje” w swojej głowie mapę otoczenia.
- Potrafi postrzegać świat jako układ współrzędnych, gdzie osoby i obiekty są naniesionymi na niego punktami - w praktyce znacznie lepiej ocenia odległość pomiędzy zjawiskami, przedmiotami.
- Jest świetnym kartografem – potrafi tworzyć nawet mapy labiryntów.
- Potrafi tworzyć bądź niwelować niewielkie pola magnetyczne, o niewielkiej sile małych obiektów, np. z drewna zrobi magnes na lodówkę.
Zaklęcia D: „..północ jest południem, wschód jest zachodem..” Obrócenie wokół własnej (pionowej) osi dowolnej rzeczy czy organizmu żywego (do rozmiaru jednego człowieka), reszta pozostaje bez zmian (np. prędkość obiektu). Obrócenie obiektu nie musi zawsze być o 180 stopni, bowiem kąt obrotu jest dowolny – od 1 do aż 359. I oczywiście, Nathiar potrafi tylko obrócić - zaraz po tym dane ciało może, przykładowo, z własnej woli z powrotem zwrócić się w pierwotnym kierunku.
„..wskaż północ igło ma, metalu trzymaj się.. [=> LVL UP Z PWM]”
Powtórka z PWM, tyle, że tu namagnesowanie jest mocniejsze. Mówiąc prosto, bez wzorów – potrafi sprawić, że dorosły człowiek zostanie mocno „przytrzepiony” np. do znajdującej się do 2m metalowej płyty, czy lodówki. Im obiekt lżejszy, tym dalej można go przyciągnąć (proporcjonalnie, ostateczna decyzja należy do MG). Czas trwania: 3 posty. Zaklęcia C: „..wiesz, dokąd zmierzasz?…”
A co, jeśli wpłyniemy na cudzą orientację w terenie? Na krótki czas mag jest w stanie zachwiać poczuciem ulokowania w przestrzeni przeciwnika, który chcąc iść w lewo wykona (z niewiadomych, dla siebie, przyczyn) krok w prawo. Zaburzenia w odczuwaniu przestrzeni są losowe, jednak z pewnością odczuwalne dla ofiary. Zaburzeniom towarzyszą lekkie zawroty głowy (w końcu ciężko zrozumieć, co się robi!). Słabsze jednostki (np. zmęczone, wycieńczone itp.) mogą dodatkowo dostać mdłości. Czas trwania: 1 post. Przez kolejne dwa posty ofiara odczuwa stopniowo malejące problemy z oceną odległości (które, oczywiście, były również wcześniej).
„..większy, czy mniejszy..?”
Inaczej: skala. I cóż tu dużo tłumaczyć, Nathiar potrafi zwiększyć w skali 2:1 bądź zmniejszyć w skali 1:2 dowolny obiekt martwy. Oczywiście, obiekt zwiększa/zmniejsza się proporcjonalnie, wraz z swoją masą. Przedmioty przed zwiększeniem nie mogą być od niego większe.
„..północ jest południem, wschód jest zachodem..” => LVL UP C
Zaklęcie po ulepszeniu polega praktycznie na tym samym, co wcześniej. Tak samo, obrót dowolnej rzeczy czy organizmu żywego (do rozmiaru jednego człowieka) o dowolny kąt. Tym razem jednak nie zostaje obrócone same jego ciało, a także cała reszta (albo i nie. Nie znam się, serio, miałam 4 z fizy bo ściągi, to do mnie nie dociera i jest moją piętą achillesową -_-'' ). W efekcie, jeśli jakieś ciało leci jakimś kierunku/zwrocie (COKOLWIEK, NIE WIEM. MÓWIĘ PO CHŁOPSKU), to zaklęcie obrotu w randze C nie obróci samego ciała, a dodatkowo sprawi, że będzie jak wcześniej leciało (czyli z tą samą prędkością, przyspieszeniem) w kierunku (kierunku geograficznym -_-') wybranym przez maga.
CZYLI, jeśli ktoś rzuci piłką w Natha, obracając ją o 180 stopni poleci w kierunku rzucającego.
PODSUMOWUJĄC: Nie obraca tylko ciała, ale również jego wektor. Zaklęcia B:- Zaklęcia A: - Zaklęcia S: - Zaklęcia SS: - Zaakceptowane Lecz Nie Wykupione: -
Ostatnio zmieniony przez Nathiar dnia Sob Sty 09 2016, 20:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 574
Dołączył/a : 01/10/2013
| Temat: Re: Nathiar Pią Gru 26 2014, 15:15 | |
| Pokatu... zajmę się ;> *poczeka aż będzie pora, kopiąc BakaNatha* |
|
Liczba postów : 172
Dołączył/a : 24/02/2013
| Temat: Re: Nathiar Sob Sty 09 2016, 20:09 | |
| Oddaję po ponad roku do renerfa. Zmiana zaszła jedynie " [=> LVL UP Z PWM]" (to w sumie rozszerzenie PWM, więc czemu mam nie zyskać jednego PD?) oraz zamieniłam jedno zaklęcie C na inne. Oh, dopisałam jeszcze jedno PWM.
Więc zostaje mi 25 PD. |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Nathiar Sob Sty 09 2016, 21:32 | |
| 87PD do wydania. - 20 za umiejkę - 37 za zaklęcia daje nam... 30PD pozostawione.
PWM: 1. Tylko jak znajduje się nie dalej jak 2 metry od nich. 2. Tylko jeśli magia tego nie zakłóca. Jeśli coś zakłóca to wpłynie to na niego jak na zwykły kompas, na który oddziaływałaby magia. 3. k 4. tylko w ujęciu planów. Narysowany obiekt nie będzie dokładnym przestrzennym rozrysowaniem tego. W stylu nie zapamięta, że tam stał budynek, co miał dokładnie 29 pięter, a tu był wieżowiec. 5. nieznacznie lepsza ocena. Dalej jednak gorsza jak osoby z Inteligencją, czy Sokolookim. 6. oczywiście tworzyć jeśli sam pozna labirynt. Póki go nie pozna to nie stworzy, więc ok. 7. naprawdę nieznaczne, mikroskopijne. Siła nie większa jak magnez na lodówkę, a w przypadku drewna, będzie to naprawdę słaby magnez.
Zaklęcia: 1. obróci to tylko przedmiot, jednak tak jak masz opisane nie zmieni to kierunku jego lotu. Im większy przedmiot tym mniejsza szansa na obrócenie. Tyczy się tylko przedmiotów nieożywionych. 2. Ogólna namagnesowanie jest nieznaczne i adekwatne do rangi lub jeśli chcesz odrobinę silniejsze jak ranga D -> wtedy wymaga kontaktu fizycznego. 3. czas trwania to 2-3 sekundy. Dosłownie chwila. Ewentualnie dam ci 1 post, jednak wtedy przerwa w użyciu minimum 5 postów po zakończeniu na danym celu. 1 post takich zaburzeń przejdzie na A bez coldownu. 4. zmień z przed zwiększeniem na po zwiększeniu. Na C bodajże są twory nie większe od człowieka, więc nie powinno być większe od Nathiara. 5. meh... Bardziej widziałbym to podobnie jak ma Taki na swoim zaklęciu C.
Vector: Direction - LVL UP z D Zaklęcie to potrafi zmieniać jedną z czterech właściwości wektorów - kierunek. Poruszające się przedmioty, ciecze czy gazy posiadają kierunek, w którym zmierzają. Dzięki temu zaklęciu możliwa jest manipulacja kierunkiem zatem przykładowo możemy lecący w nas nóż "odbić" na bok, bądź nawet w przeciwnika i jeżeli broń będzie miała na tyle siły to doleci do niego, bądź nie. Maksymalna zmiana kierunku to 90 stopni. Zasięg działania zaklęcia to jedynie 1m od ciała i wpływa na przedmioty, gaz oraz ciecz o objętości nie większej niż 1m x 1m x 1m (1kg - ciała stałe, 1l - gazy i ciecze). Zaklęcie może działać pasywnie, możemy ustawić je, że każdy lecący w nas przedmiot ma zostać "odbity" w stronę przeciwną i dopiero, gdy coś znajdzie się w zasięgu to kierunek zostanie zmieniony, a MM pobrane. Skuteczność działania na gazach i cieczach określa MG. |
|