Liczba postów : 48
Dołączył/a : 21/10/2015
| Temat: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów Sro Gru 02 2015, 17:59 | |
| Rodzaj Magii:Magia spierdolenia przegrywu Opis magii:Magia przekazywana z pokolenia na pokolenie w rodzinie Łazienkowiczów. Prastare moce ze wschodu pozwalały zrzucić na przeciwnika tonę nieszczęścia... niestety raz na kilkadziesiąt lat przychodzi na świat Żywy Przegryw, u którego magia działa w odwrotny sposób - więcej szkód przynosi używającemu niż celowi. Mimo wszystko da się to jakoś opanować. Nil używa czasami różdżki, ale to tylko taki patyk dla bajeru. Pasywne Właściwości Magii:- Spoiler:
Żywy Przegryw - istnieje szansa, że zaklęcie zadziała odwrotnie: Nil otrzyma skutki zaklęcia przeznaczone dla ofiary, natomiast ofiara zyska ewentualne efekty uboczne normalnie trafiające chłopaka; właściwie to najważniejsza właściwość jego magii; Przegrane życie - szansa, że coś mu się nie uda wynosi 50%; Pechowiec - zwiększa się szansa na przykre wydarzenie losowe; Niehonorowa śmierć - szansa, że jeśli umrze w trakcie walki z ręki przeciwnika wynosi tylko 1%: 0,5% - śmierć z ręki sojusznika, całkowicie przypadkowa (np. sojusznik strzelił ogniem w przeciwnika, a ogień poleciał na Nila, bo tak), nawet najlepsi w swoim fachu mogą przez przypadek trafić chłopaka; 0,5% - śmierć z powodu własnego zaklęcia; jeśli już ma zginąć w trakcie walki, to na 99% z przyczyn zewnętrznych: stratowanie przez sarnę, przygniecenie przez spadający fortepian itd.; Podróż do przeszłości- istnieje szansa, że zapadnie na całkowicie lub prawie wymarłe już choroby, takie jak dżuma lub obudzi się pewnego dnia z nowotworami na różnych częściach ciała; Poważny urzędnik - kiedy zajmuje się pracą ma +50% do skupienia, przez co nie zauważy ewentualnego alarmu przeciwpożarowego; Wytrwały pracownik - wysokie prawdopodobieństwo, że podczas pracy się zasiedzi, wszyscy o nim zapomną i zostanie zamknięty w budynku; Słaba głowa - upija się jednym piwem bezalkoholowym; Nadzieja umiera ostatnia - nieco zwiększona szansa, że w sytuacji bez wyjścia on jakieś znajdzie; Pamiętajcie o kasztanach - zwiększona szansa, że wdepnie w psią kupkę; Przyjaciel zwierząt - nie lubią go zwierzęta i małe dzieci. Szykowny ubiór - wygląda lepiej w ubraniach wizytowych, w których ktoś inny wyglądałby jak pajac, natomiast w typowo eleganckich ubraniach powoduje stan niezręczności u osób patrzących na niego; Czarodziej - wysokie prawdopodobieństwo, że znajdzie patyczek o odpowiedniej grubości i długości, który posłuży mu za różdżkę; Adam Magikiewicz - zwiększona szansa na zarzucenie rymowaną improwizacją oraz wypadnięcie z okna; Typowy Kordian - kiedy stoi na skale przed zbiornikiem wodnym wpatrując się w horyzont, wiatr rozwiewa mu włosy i pojawiają się fale na wodzie; Smutin - kiedy jest smutny i siedzi sobie gdzieś sam, gdzie światło pada pod odpowiednim kątem, wiatr przenosi do uszu stojących w pobliżu słowa trzech pierwszych zwrotek hymnu J. Słowackiego "Smutno mi, Boże"; Gandalf Szary - cokolwiek by się nie stało, Nil nigdy nie zazna innego papieru toaletowego niż ten szary z makulatury; Gandalf Biały - uczulenie na laktozę i orzechy; Gandalf Przezroczysty - szansa, że ktoś go zauważy, podejdzie i rozpocznie rozmowę jest bardzo mała; nie dotyczy dresów, złodziei, wyłudzaczy, sprzedawców kołder itd.; Gandalf Nieistniejący - ludzie zazwyczaj zapominają o jego istnieniu; nie dotyczy przeciwnika - w przypadku posiadania sojuszników przeciwnik albo zapomni o Nilu, albo weźmie go sobie za główną ofiarę (w zależności od gracza lub MG w przypadku NPC); Gandalf Koloru Orzecha - podczas wypowiadania zaklęć dłonie i oczy Nila świecą brązową aurą; Ofiara dresa - zwiększona szansa, że zostanie napadnięty przez jakiegoś nicponia; Do suchej nitki - jak poleje się przez przypadek wodą to przesiąka mu od razu calutka koszulka; kiedy wejdzie w kałużę przesiąka mu od razu cały but itd.; Smutna Żaba - kiedy jest smutny przyciąga żaby; Piwniczak - nieco lepiej widzi w ciemności; Stan zwycięstwa - kiedy czuje się pełen mocy i chwały zaczyna boleć go brzuch; Bez tytułu - po śmierci staje się memem;
Zaklęcia:- Spoiler:
|D| Waifu - tworzy unoszący się kilka cm przed sobą plakat przedstawiający jakąś ładną, mniej lub bardziej ubraną panienkę 2D, czy też nieco bardziej realistyczną, dostosowaną do gustu przeciwnika, czym powoduje krwotok z nosa u przeciwnika. Wymiary plakatu - max. 3m x 2m Plakat można wziąć w rękę, ale po naruszeniu jego struktury (lekkie podarcie, pogięcie) ulega samospaleniu (czym nie wyrządza nikomu krzywdy; nie zostaje popiół). Nie można go więc przechowywać ani wieszać na ścianie. Znika automatycznie po misji/evencie itd. W przypadku rzucenia czaru na panią, na plakacie pokazuje się pan. Ewentualny szczegółowy opis postaci na plakacie ustala przeciwnik.
Efekt dla Nila: jeśli ma podobny gust do ofiary, również pojawia mu się krwotok z nosa.
W przypadku odwrócenia zaklęcia: plakat pojawia się w stronę Nila, przedstawia zazwyczaj panienkę 2D w bikini i długich różowych włosach; chłopak dostaje krwotoku z nosa, przeciwnik również, jeśli ma podobny gust.
|D| Patyczku, pokaż mi drogę - kładzie swoją aktualną różdżkę na otwartej dłoni, patyk ten obraca się wskazując miejsce, w które Nil powinien się udać (wyjście z budynku, pomieszczenie ze skarbem itd.). Czas działania: Jeden post.
W przypadku odwrócenia zaklęcia: patyczek pokazuje kierunek, który jest dla Nila najmniej korzystny (np. tory, po których zaraz przejedzie pociąg).
|D| Zaklęcie Rodu Łazienkowiczów - tworzy w dłoni dwumetrowy drewniany trójząb koloru miedzianego, który wygląda bardzo jak widelec. Końcówka jest spłaszczona i wyryta jest na niej podkowa. Nie jest on wytrzymały, ale nadaje się do jakiegoś tam ataku. Czas trwania: 2 posty Inne: szansa na wbicie się drzazgi temu kto dotknie trójząb
Efekt dla Nila: ma ochotę na spagetti
W przypadku odwrócenia zaklęcia: tworzy się dziurawa łyżka standardowych wymiarów; przeciwnik ma ochotę na zupę.
|D|You shall not pass - z jednej z jego dłoni pojawia się świecąca kuleczka, która "oślepia" przeciwnika, jeśli spogląda on w tą stronę - właściwie to efekt identyczny co patrzenie na słońce bez ciemnych okularów. Czas świecenia kuleczki: jeden post [kilka sekund] Czas oślepienia: jeden post [czas patrzenia x kilka sekund]
Efekt dla Nila: wyrasta mu siwa broda sięgająca do ziemi, znika ona dopiero kilka sekund po zaniknięciu kuleczki, więc jeśli postanowi się poruszyć, zaplącze się w niej; oczywiście sam może też się oślepić kulką, jeśli ją źle użyje Inne: jeśli używa zaklęcia z "różdżką", kuleczka pokazuje się na końcu patyka;
W przypadku odwrócenia zaklęcia: kuleczka pojawia się na ręce przeciwnika znajdującej się bliżej Nila, dodatkowo wyrasta mu broda do ziemi, znika ona jednak od razu po wygaszeniu się kuleczki.
|D| Niech moc będzie z tobą - zaklęcie może być użyte na niewielkie niemagiczne przedmioty sprawiając, że są przegrywem i nie pełnią swojej głównej funkcji. Nie oznacza to jednak, że są po prostu zepsute, mogą nawet pełnić inne funkcje, wszystko zależy od wyobraźni (lub jej braku) MG. Efekt zaklęcia nie może przekroczyć swojej rangi. Czar działa 2 tury, a przedmiot musi być w zasięgu 5m od Nila. W przypadku odwrócenia zaklęcia: Coś dzieje się z Nilem (efekt zaklęcia nieprzekraczający rangi, też na dwie tury).
|B| *krzyk* - zaklęcie nie posiadające specjalnej nazwy, "aktywuje się", kiedy w stronę Nila leci jakiś atak, sprawia, że lecący wróg/broń/zaklęcie jakimś cudem zmienia kierunek, lub trafia w przejeżdżającą właśnie ciężarówkę; im wyższy poziom zaklęcia, tym mniejsza szansa na pozytywny dla Nila skutek zaklęcia; zależne od MG. Efekt dla Nila: mocno podrażnione gardło, przez co kilka razy odkaszlnie krwią.
W przypadku odwrócenia zaklęcia: nic nie chroni Nila, jednak podrażnienie gardła przechodzi na przeciwnika + odkaszlnięcie krwią.
|A| Niech przegryw będzie z Tobą - nad przeciwnikiem pojawia się burzowa chmurka, z której pada deszcz; duża szansa na to, że ofiarę trafi piorun; chmurka unosi się nad przeciwnikiem i podąża za nim, jeśli postanowi on się przemieścić. Wymiary chmurki: średnica większa o 30cm od średnicy ofiary (max. 2,5m), grubość kilkadziesiąt centymetrów (tak, żeby w miarę proporcjonalna była) Czas działania: trzy posty (chyba, że trafi piorun, to chmurka od razu znika) Obrażenia pioruna: B Szansa na trafienie: 33%/post
Efekt dla Nila: ogólnie brak, jednak jeśli jest blisko przeciwnika i jakieś krople z chmurki polecą na niego, należy pamiętać o właściwości magii - "Do suchej nitki".
W przypadku odwrócenia zaklęcia: chmurka pojawia się nad Nilem, szansa na trafienie pioruna jest jednak nikła; przeciwnik zyskuje na trzy posty efekt "Do suchej nitki"
|A| Mocy przybywaj - z nieba pojawia się widmo wielkiego miecza, który spada na przeciwnika. Samo widmo nic nie robi, aczkolwiek już po sekundzie dzieje się coś niekorzystnego dla ofiary zaklęcia (cofa mu się śniadanie, wdeptuje w pinezkę będąc bez obuwia, pęka mu wrzód na żołądku itd.). Wymiary miecza: olbrzymi i świecący Skutki zaklęcia: zależne od MG Efekt dla Nila: po użyciu zaklęcia na 99% popuści w spodnie (zależne od MG)
W przypadku odwrócenia zaklęcia: miecz spada na przeciwnika, jednak to Nilowi dzieje się coś niemiłego; przeciwnik natomiast popuszcza w spodnie.
Ostatnio zmieniony przez Nil Łazienkowicz dnia Pią Sty 08 2016, 08:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 48
Dołączył/a : 21/10/2015
| Temat: Re: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów Sro Sty 06 2016, 18:05 | |
| Mam zaklęcie D z kalendarzyka i jeszcze chciałabym dwa PWM dokupić.
PWM: Magia przyjaźni - im dłużej postać przebywa z Nilem, tym bardziej aura przegrywu na niego spada - oznacza to zwiększone prawdopodobieństwo po prostu na przegryw. Urocze dziecię przegrywu - Nil jest tak żałosny, że podbija serce MG zyskując jego niewiele większą przychylność.
Zaklęcie D
Niech moc będzie z tobą - zaklęcie może być użyte na niewielkie niemagiczne przedmioty sprawiając, że są przegrywem i nie pełnią swojej głównej funkcji. Nie oznacza to jednak, że są po prostu zepsute, mogą nawet pełnić inne funkcje, wszystko zależy od wyobraźni (lub jej braku) MG. |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów Czw Sty 07 2016, 11:53 | |
| PWM: Odpada, postać musi mieć pół roku, by móc kupować nowe PWM Zaklęcia: 1. Kurde... z jednej strony, za mocne. Bo ogrom możliwości jest... no bardzo duży. Ale z drugiej strony totalnie zależne od MG... dopisz że efektywność zaklęcia nie może przekroczyć swojej rangi. Czar działa 2 tury a przedmiot musi się znajdować nie dalej jak 5m od Nila. |
|
Liczba postów : 48
Dołączył/a : 21/10/2015
| Temat: Re: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów Pią Sty 08 2016, 08:41 | |
| PWM: Oki~
Dzięki, już dopisuję <: (Poza tym pamiętaj o możliwości odwrócenia zaklęcia, huehue) |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów Pon Sty 11 2016, 14:20 | |
| Nie wrzucaj zaklęć do zaakceptowanych, póki faktycznie nie zaakceptuje zaklęcia. Bo nie dałem ci akceptu w poprzednim poście, chyba że go tam widzisz - bo ja nie. Ale ogólnie akcept. To tak na przyszłość informacja. |
|
| Temat: Re: Przedwieczna Księga Rodu Łazienkowiczów | |
| |
|