I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Opis Magii:Magia Naśladownictwa - Magia naśladowania, której zaklęcia są reprezentowane przez specjalne karty. Magia pozwalająca użytkownikowi, lub jego celowi naśladować otoczenie (wtapianie się w tło), dźwięki (np. głosy ludzi), oraz ludzi, z możliwością tworzenia ich kopii, mogących nawet używać magii pierwowzorów.
Naturalnie by skopiować wygląd musi go znać. By skopiować jakiś dźwięk - usłyszeć. A co do magii, to wezmę sobie dotyk + przy osobach, wciąż pozwolenie na summon danej rangi byłoby zależne od tych ram, które wcześniej wyznaczyłem (4 posty - ranga C, 8 postów - ranga B, 16 postów - ranga A). Czyli dotknięcie i długość fabuły, żeby zrobić kopię z magią o odpowiedniej sile. Ale o tym przy pwm.
PWM: - Introjection - Przez przebywanie z innymi osobami, Kaito nieświadomie przejmuje pewne ich zachowania, nawyki a nawet cechy charakteru. Mimo, że wśród ludzi to zwykłe zjawisko, u Kaito jest ono nasilone. - Born Actor - Im lepiej Kaito zna daną osobę, tym lepiej jest w stanie ją naśladować (Stopień poznania powiązany również z kartami postaci. Patrz Fateful Encounter. Im wyższa ranga karty, tym lepiej Kaito naśladuje daną osobę). - Behavioral Memory - Kaito nigdy nie zapomina zachowań spotkanych osób. - Card Maker - Jeśli któraś z kart Kaito ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu (magicznie unicestwiona), Kaito może ją zwyczajnie odtworzyć (UWAGA: Przy kartach postaci potrzebne jest ponowne spotkanie z nimi. Patrz: Fateful Encounter). - Fateful Encounter - Kaito może tworzyć karty postaci, które spotka na swojej drodze (W trakcie fabuły/misji etc.). Karty =/= Zaklęcia (W każdym bądź razie nie zawsze. Te wykupione będą działać, te nie wykupione nie będą. Logiczne.) Wymaga dotknięcia danej osoby a potem chwili, by uporządkować dane kopiowanego (4 posty - ranga C, 8 postów - ranga B, 16 postów - ranga A). - Ownership - Jedynie Kaito i osoby o takiej samej lub bardzo podobnej magii mogą korzystać z mocy kart. - D.D. - Alternatywna przestrzeń, w której Kaito może przechowywać karty.
Zaklęcia: {C}
- Disguise - Zaklęcie pozwalające Kaito, lub osobie, na którą rzuci to zaklęcie przybrać wygląd i głos jednej znanej sobie osoby. Czas trwania: Dwie tury + możliwość przedłużenia (transformacja załamuje się podczas przedłużania).
- Invisible - Zaklęcie pozwalające użytkownikowi lub osobie, na której użyje tego zaklęcia stać się niemal niewidocznym dla postaci o przeciętnym wzroku (Dostrzegą tylko lekkie falowanie powietrza w czasie gwałtownych ruchów niewidzialnego). Osoby o mocniejszym wzroku będą w stanie do pewnego stopnia przejrzeć to zaklęcie (Sokolooki 1: Falowanie powietrza, jakby było rozgrzane. Sokolooki 2: Zarys postaci niewidzialnego, jego kształt, jakby cień. Sokolooki 3: Przeźroczysta sylwetka niewidzialnego, jakby był plastikową butelką). Czas trwania: 1 tura.
- Illusion - Zaklęcie pozwalające na stworzenie jednej, nieodróżnialnej od oryginału (Będą wydawać dźwięki, naśladować ataki i w ogóle. Nieodróżnialne pod warunkiem, że ktoś nie ma zaklęć czy czegoś służącego do odróżniania), kopii Kaito, lub wybranej osoby. Kopia ta nie posiada fizycznego ciała więc nie jest w stanie zadawać żadnych obrażeń, przenikając przez wszystko niczym duch. Kopia utrzymuje się przez jedną turę. (Ponieważ nie jest w stanie zadawać obrażeń, sam też jest nienaruszalny.)
Ostatnio zmieniony przez Kaitō dnia Pon Wrz 07 2015, 17:08, w całości zmieniany 28 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kaitō Nie Maj 31 2015, 20:02
Jak będzie koniec, to znerfię~
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Sob Sie 29 2015, 16:10
Występuję o ocenę magii, ponieważ jest mi ona potrzebna do pisania reszty KP.
Jakbyś zliczał PD to nie licz summonów jako kontynuacji, to dwa różne zaklęcia w podobnym formacie, które uzupełnię o informacje "kto?" i "co?" gdy zostaną ocenione.
Pyza
Liczba postów : 241
Dołączył/a : 13/03/2014
Temat: Re: Kaitō Nie Sie 30 2015, 13:48
Nie przechodzi, bo nie ma Capt'n Tora...
A tak na poważnie to: Opis magii: Z niego wynika, że możesz wszystko, jego mechanika jest dla mnie zagadką, więc... popraw. Dostosuj jakoś lepiej, bym wiedział jak to działa. PWM: 1. Po pierwsze... nie wiem jak to wygląda, ani na jakiej zasadzie działa. Poza tym, puszczę ci to tylko i wyłącznie analogicznie do BJ, więc... masz zwiększoną szansę, że wyciągniesz tą kartę, ale nigdy nie 100%. Ewentualnie przeszukiwanie trochę potrwa, w zależności od... no nie wiem, ustawienia kart w tym decku. Dodatkowo... opisz sam Booker. 2. Jak wyżej, większa celność, acz też zależy od MG 3. Nie, jako podstawa twojej magii, która sama w sobie jest OP, mógłbyś ocalić się przed próbą zniszczenia jej, w sensie booker i projektora. 4. Nie, nie podoba mi się, to wszystko. Możesz mieć za wiele możliwości dzięki temu. 5. Nie. Po prostu nie. Mieczyk na PWM nigdy. Ranga C: 1. Nie nieograniczony. W normalnych warunkach dałbym z 2-3 posty, ale twoja magia jest no... od wszystkiego i od niczego z tym opisem, dodatkowo umożliwiając ci pewnie nawet łapanie samych magii, więc... 1 post trwania? 2. Zgodnie z zastrzeżeniami co do samych możliwości magii, maksymalnie obrażenia rangi D, mogą być niższe. 3. 1 post, przypominasz wyglądem ciepłe powietrze, więc no... da się dostrzec. Sokolooki na 1 to już w ogóle cię dostrzeże, reszta takie drgania w powietrzu. 4. 1 osoba, 1 post Ranga B: 1. Nie przechodzi z jednego powodu. Daje ci masę możliwości i tak naprawdę za nic. To tak, jakby mag GD walnął sobie na A "Otwórzcie się, Wrota XXX, YYY" i dodał podobny opis do twojego. Jeden spell na wszystkie GD. A u ciebie? Nawet nie musisz za nie płacić. Ogranicz to jakoś. Ranga A: 1. Jak wyżej
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Nie Sie 30 2015, 17:28
Tora napisał:
Opis magii: Z niego wynika, że możesz wszystko, jego mechanika jest dla mnie zagadką, więc... popraw. Dostosuj jakoś lepiej, bym wiedział jak to działa.
- Czyli generalnie mam uściślić, że chodzi o zmylanie przeciwnika (poniższa niewidzialność, zmiana wyglądu czy tworzenie wabików) i ataki typu "Przeciwnik widzi atak z prawej, a tak naprawdę atak jest z lewej" no i naśladowanie innych? K
Pasywne Właściwości Magii: - Card Booker - Zdolność związana ze specjalnym urządzeniem przyczepionym do pasa Kaitō. Card Booker zawsze dostarcza do jego ręki kartę, której chce.
Tora napisał:
Po pierwsze... nie wiem jak to wygląda, ani na jakiej zasadzie działa. Poza tym, puszczę ci to tylko i wyłącznie analogicznie do BJ, więc... masz zwiększoną szansę, że wyciągniesz tą kartę, ale nigdy nie 100%. Ewentualnie przeszukiwanie trochę potrwa, w zależności od... no nie wiem, ustawienia kart w tym decku. Dodatkowo... opisz sam Booker.
- Chodzi o skrócenie czasu aktywacji zaklęcia. Booker automatycznie tasuje karty tak, żeby ta której Kaito potrzebuje była na wierzchu. Innymi słowy, pozwala mi aktywować zaklęcie, które chcę. Tak jak robią to wszyscy inni. Wygląd w różnych wersjach: Klik | Rozmiary (+czytniczek kart): Klik
- Wyćwiczone ruchy - Do znudzenia powtarzana sekwencja wkładania karty do projektora pozwoliła wyćwiczyć mu ten ruch do perfekcji tak, że karta zawsze trafia do projektora, niezależnie od sytuacji w jakiej się znajduje Kaitō (no chyba, że w ogóle nie jest w stanie użyć karty).
Tora napisał:
Jak wyżej, większa celność, acz też zależy od MG
- Mniej więcej to samo co Booker, tylko ma utrudnić Kaito nietrafienie do czytnika gdy już ma kartę w ręku.
- Maskowanie - Projektor i Booker mogą stać się niewidoczne dla postronnych (tj. osób innych niż Kaitō)
Tora napisał:
Nie, jako podstawa twojej magii, która sama w sobie jest OP, mógłbyś ocalić się przed próbą zniszczenia jej, w sensie booker i projektora.
- I generalnie o to też chodzi. Lepsze to, niż napisanie, że zabaweczki są absolutnie niezniszczalne. Samo to, że magia ich wymaga to spory nerf.
- Summon Swap - Zdolność, która pozwala wymienienie przyzwańca raz na kolejkę bez opłaty (pod warunkiem, że będzie on tej samej rangi).
Tora napisał:
Nie, nie podoba mi się, to wszystko. Możesz mieć za wiele możliwości dzięki temu.
- Shinji ma taką samą zdolność na PWM przy swojej przemianie w mitologiczne stwory. Zapomniałem jednak dopisać, że nie wydłuża to działania zaklęcia.
- Booker Blade - Alternatywna forma Card Bookera. Rozkłada się on formując miecz (ten z ekwipunku). Traci wtedy zdolność znikania (PWM: Maskowanie) ale zachowuje inne funkcje (PWM: Card Booker).
Tora napisał:
Nie. Po prostu nie. Mieczyk na PWM nigdy.
- To nie mieczyk na PWM, to ukryty mieczyk z ekwipunku, za który płacę klejnoty :|
Zaklęcia: {D}
- ...
{C}
- Trick Spell Card: Disguise - Zaklęcie zapisane na tej karcie pozwala Kaito przybrać wygląd a także zmienić swój głos tak, by idealnie naśladować dowolną osobę, którą Kaito kiedykolwiek spotkał (patrz "Relacje" w Opisach Dodatkowych). Nie pozwala mu to zachowywać się jak wybrana osoba, to musi pokryć swoim talentem aktorskim. Czas trwania: nieograniczony, jeśli ktoś go rozpozna, lub nie rozpozna w nim osoby, za którą się podaje to zaklęcie i tak nic już nie da
Tora napisał:
Nie nieograniczony. W normalnych warunkach dałbym z 2-3 posty, ale twoja magia jest no... od wszystkiego i od niczego z tym opisem, dodatkowo umożliwiając ci pewnie nawet łapanie samych magii, więc... 1 post trwania?
- Zacznę od tego, że nie, nie łapie niczyjej magii, to zwykła zmiana wyglądu i głosu. A magia nie jest od wszystkiego. Wręcz przeciwnie, specjalizuje się w takich trikach.
- Attack Spell Card: Blast - Karta magiczna przemieniająca Booker w pistolet, aby Kaito mógł wystrzelić z niego trzy pociski, których toru lotu ani celu obranego przez chłopaka nie da się przewidzieć (on sam oczywiście wie gdzie strzela, duh), o ile nie jest się przynajmniej Sokolookim na drugim poziomie. Każdy pocisk zadaje obrażenia rangi C. Zasięg: 5 metrów
Tora napisał:
Zgodnie z zastrzeżeniami co do samych możliwości magii, maksymalnie obrażenia rangi D, mogą być niższe.
- Wolę obrażenia równe zwykłym, niemagicznym strzałom z pistoletu, z . Zaklęcie polega na wystrzeleniu magicznego pocisku, który leci przedłużoną, choć nieprzewidywalną drogą, co jest zarówno plusem (bo ciężej o unik jeśli się nie wie co się robi) jak i minusem (ponieważ dotarcie do celu zajmuje mu więcej czasu. Niedużo więcej, ale osoby z Sokolookim będą przecież w stanie prześledzić tor lotu pocisku, więc unik nie będzie aż tak trudny). Na randze C mogę nawet zejść do Sokolookiego 1, żeby zwiększyć obrażenia.
- Trick Spell Card: Invisible - Zapisane na tej karcie zaklęcie to "czapka niewidka". Tak, dzięki niej użytkownik staje się niedostrzegalny dla ludzi o niewyćwiczonym wzroku. By dostrzec użytkującego je delikwenta trzeba być przynajmniej Sokolookim na Poziomie Drugim. Zaklęcie nie ukrywa dźwięków wydawanych przez użytkownika, to trzeba maskować swoją Bezszelestnością. Czas trwania: 1-2 posty?
Tora napisał:
1 post, przypominasz wyglądem ciepłe powietrze, więc no... da się dostrzec. Sokolooki na 1 to już w ogóle cię dostrzeże, reszta takie drgania w powietrzu.
- Taka niewidzialność to nie niewidzialność. Przystaję na jeden post, ale zgodzę się całkowicie jeśli tylko ktoś z Sokolookim 1 (lub wyższym) będzie mógł zauważyć to "gorące powietrze", a ludzie bez tej umki tylko przy gwałtownych ruchach Kaito (np. gdyby biegł, machał kończynami czy coś).
- Trick Spell Card: Illusion - Zaklęcie za pomocą którego Kaito projektuje dwie kopie samego siebie lub jednej wybranej osoby. Kopie są nieodróżnialne od oryginału (o ile nie posiada się umiejętności czy zaklęcia, które to umożliwia). Kopie są w stanie bezbłędnie naśladować Kaito/powieloną osobę (łącznie z jego/jej atakami), wydają także wszelkie dźwięki, które wydawał/a-by skopiowany w interakcji z otoczeniem (oddech, dźwięk kroków, szelest ubrań itd.) Nie posiadają jednak fizycznej formy, co oznacza, że ich ataki nie wyrządzają przeciwnikowi żadnej krzywdy, jedynie przezeń przenikając, nie mogą też przenosić przedmiotów ani nic takiego. Czas trwania: 1 tura.
Tora napisał:
1 osoba, 1 post
- Zgoda, o to chodziło o/ Opis Edytowany (uściślony: dodałem słowo "jednej" przy "osoby" i usunąłem pytanie z czasu trwania) w głównym poście.
{B}
- Attack Spell Card: Blast - Karta magiczna przemieniająca Booker w pistolet, aby Kaito mógł wystrzelić z niego trzy pociski, których toru lotu ani celu obranego przez chłopaka nie da się przewidzieć (on sam oczywiście wie gdzie strzela, duh), o ile nie jest się przynajmniej Sokolookim na drugim poziomie. Każdy pocisk zadaje obrażenia rangi B. Zasięg: 7 metrów
Tora napisał:
Zgodnie z zastrzeżeniami co do samych możliwości magii, maksymalnie obrażenia rangi D, mogą być niższe.
^Domyślam się, że ta ocena dotyczy też wersji na randze B^ - To ma być tylko wzmocniona wersja wersji C (większy zasięg i o rangę wyższe obrażenia, trudniej śledzić). To nawet nie jest tak OP jak na zaklęcie B.
- Character Summon Card: ... Zaklęcie polegające na projekcji kopii ..., posiadającej własne 80 MM, dwie wybrane jego/jej PWM (...), dwie wybrane umiejętności na poziomie 1, a także dwa wybrane zaklęcia, których aktywacja kosztuje MM w zależności od ich rangi: Zaklęcie #1: Zaklęcie #2: Czas trwania: 2 posty. Siła oraz wytrzymałość summonu (nie licząc umiejek) równa się sile i wytrzymałości zwykłej osoby (ranga C o ile się nie mylę)
{A}
- Character Summon Card: ... Zaklęcie polegające na projekcji kopii ..., posiadającej własne 100 MM, trzy wybrane jego/jej PWM (...), trzy wybrane umiejętności na poziomie 1, a także trzy wybrane zaklęcia, których aktywacja kosztuje MM w zależności od ich rangi: Zaklęcie #1: Zaklęcie #2: Zaklęcie #3: Czas trwania: 3 posty. Siła oraz wytrzymałość summonu (nie licząc umiejek) równa się sile i wytrzymałości zwykłej osoby (ranga C o ile się nie mylę)
- A co do summonowych zaklęć to chyba nie zrozumiałeś o co chodzi. To format tych zaklęć (każdy summon danej rangi będzie tak wyglądał). Gdy go ocenisz to wstawię tam magów i ich zaklęcia (tj. każde będzie odpowiadać jednemu, nie grupie), teraz zwyczajnie nie wiem jeszcze kogo tam wstawić (a ponieważ inni magowie są już ocenieni a ja będę brał ich skille, to chyba nie ma problemu z tym, prawda?).
- Dodałem też trochę PWM.
- Oprócz tego, bycie OP tej magii postawiłbym pod znakiem zapytania, jako że jak sam zauważyłeś, potrzebuję do niej kart i czytnika, a żeby aktywować zaklęcie muszę umieścić kartę w czytniku. To samo w sobie jest mocnym nerfem, więc miej to na uwadze.
Pyza
Liczba postów : 241
Dołączył/a : 13/03/2014
Temat: Re: Kaitō Nie Sie 30 2015, 21:24
Opis magii: To nie jest stricte zmylanie przeciwnika. Inaczej twoje wystrzały byłyby tylko iluzją i nie zadawałyby obrażeń, a zaklęcia twoich summonów by... nie istniały. Sam fakt, że możesz na niej naśladować cudzą magię jest już dostatecznym powodem do osłabienia jej, jako ogółu. Ułóż ją więc tak, by wiedzieć na czym naprawdę się ona opiera. PWM: 1. Ale sam Booker nie potasuje kart z góry na całą misję. Mówię, może przeszukać i szybko ci podać, ale to nie tak, że weźmiesz byle co i masz swoją. 2. To samo co wyżej. Po prostu masz większą szansę, żeby tego nie popsuć 3. Nie. Jest to ograniczenie, ale to nie znaczy, że masz dostać na to totalnego immune'a. I niezniszczalności bym ci nie puścił. Chyba, że taka tura niewidzialności by miała koszt z 5 MM. 4. Mi się nie podoba to PWM Shinjiego i ja osobiście bym tego nie puścił. + Zacytuję ci innego sprawdzającego. To, że raz przeszło coś OP, nie znaczy, że ponieważ XXX to ma, to każdy z podobną magią dostanie to samo. 5. To przywołanie miecza. Na magii miecza nie pozwalałem przywoływać miecza na PWM. Koniec tematu. Zaklęcia rangi C: 1. Najważniejszy ból. Opis, który pozwala ci zrobić wszystko. Więc poczekam na jego poprawę. 2. Jak wyżej 3. Jak wyżej 4. 1 osoba jako kopia. Nieważne czy to ty, czy ktoś inny. Zaklęcia rangi B: 1. Mój błąd, ale z poprzednimi zastrzeżeniami więc wychodzi... obrażenia rangi C. Reszta zostaje jak jest zgodnie z tym zaklęciem na niższej randze. 2. To wybacz, ale nie. Nie wiem kogo, jak powiem akcept, to może się zdarzyć, że nie poprawisz tego. Ogólnie to nic byś nie wybierał, a byłoby to losowe, przy czym, maksymalnie taki twór użyłby zaklęcia rangi B i mógłby mieć tylko jedno takie zaklęcie. Zaklęcia rangi A: 1. Jak wyżej, z tym, że max A + nie podoba mi się ten przeskok o dodatkowe 20 MM, 1 umiejkę, jedną pwmkę i jedno zaklęcie. Coś jeszcze do usunięcia, najpewniej umiejka lub zaklęcie. Ewentualnie randomizacja.
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Nie Sie 30 2015, 23:06
Opis Magii: Poprawiony Złodziej Tożsamości - Oparta na kartach przypominających grę TCG magia Złodzieja Tożsamości specjalizuje się w zaklęciach Mających zmylić przeciwnika (tworzenie wabików, ataki o dziwnych trajektoriach czy też iluzoryczne ich przemieszczenia, niewidzialność, sabotowanie zaklęć przeciwnika itp.) i sprawiać wrażenie nieprzewidywalnych a także, no cóż, na kradnięciu tożsamości innych ludzi (zmiana wyglądu, tworzenie kopii spotkanych ludzi i wykorzystywanie ich - kopii - zdolności we własnych celach).
PWM: - Card Booker - Eliminuję potrzebę używania. - Wyćwiczone Ruchy - Eliminuję potrzebę używania. - Maskowanie - Eliminuję potrzebę używania. - Summon Swap - Czyli stosujemy zasadę równych i równiejszych. Rozumiem. Rezygnuję. - Booker Blade - PWM pozwalające składać się mieczowi jak scyzoryk jest zbyt OP, ok. Rezygnuję. - Ownership - Jedynie Kaito wie jak korzystać z mocy kart. (Czeka na Ocenę) - Card Maker - Tworzenie kart. Jeśli Kaito ma już jakąś kartę a zniszczyłaby się, to zwyczajnie może sobie zrobić nową, identyczną z oryginałem. (Czeka na ocenę) - Self Repair - Eliminuję potrzebę korzystania. - D.D. - Specjalna przestrzeń, w której Kaito przetrzymuje karty gdy ich nie używa (na wzór reekwipunku).
Zaklęcia: {C} - Disguise - 1-3 posty mnie nie urządzają. Zaklęcie łatwo przejrzeć i wymaga tego, żebym znał/wiedział jak wyglądają osoby, w które się zmieniam. Jak najbardziej zgadza się z opisem magii. - Blast - Z powodu braku medium do wykonania ataku rezygnuję. - Invisible - Przystaję na jeden post, ale zgodzę się całkowicie jeśli tylko ktoś z Sokolookim 1 (lub wyższym) będzie mógł zauważyć to "gorące powietrze", a ludzie bez tej umki tylko przy gwałtownych ruchach Kaito (np. gdyby biegł, machał kończynami czy coś). - Illusion - Wciąż obstaję przy swojej wersji (jedna osoba, dwie "kopie"). Zgadzam się na jeden post trwania. - Summon - Niższej rangi, bo czemu nie skoro mnie teraz stać? Jedno zaklęcie C lub D, jedno PWM, 30 MM i 2 posty trwania. Oprócz tego pozwolenie od gracza kierującego daną postacią na skopiowanie jej (chyba, że gracz jest nieaktywny).
{B} - Blast - jak wyżej. - Summon - Czyli miałbym summon na dwa posty, który może zrobić tylko jedną rzecz a potem odturlać się na bok, żeby nie przeszkadzać? O nie nie. Moja propozycja to limit zaklęć do łącznej wartości 30 PD z zastrzeżeniem, że muszą być dwa i nie mogą przekraczać rangi B (czyli może być B+C, C+C, D+C, B+D, D+D ale nie może być np. jedno A), jedna umka (poziom 1), dwie PWM, 60 MM i 2 posty trwania. Oprócz tego pozwolenie od gracza kierującego daną postacią na skopiowanie jej (chyba, że gracz jest nieaktywny).
{A} - Summon - Moje zdanie jak wyżej tylko warunki nieco inne. Limit zaklęć do łącznej wartości 70 PD, dwa lub trzy zaklęcia nie przekraczające rangą A (czyli A+B+C, B+B+B, B+B+C, B+B+D, B+C+C, B+C+D, B+D+D, C+C+C, C+C+D, C+D+D, D+D+D, A+B, B+B, B+C, B+D, C+C, C+D, D+D i oczywiście żadnych S, SS, SSS czy SSSS), jedna umka (poziom 1), dwie PWM, 90 MM i 3 posty trwania. Oprócz tego pozwolenie od gracza kierującego daną postacią na skopiowanie jej (chyba, że gracz jest nieaktywny).
Co do obaw względem prób oszustwa przy summonach, które mi zarzucasz. Miedzy innymi dlatego poprosiłem o wcześniejszą ocenę magii, ponieważ zanim dasz mi kompletny akcept KP będziesz się zawsze mógł upomnieć o uzupełnienie. Możesz też powiedzieć coś w stylu "Teraz warunki są ok, jak napiszesz resztę kp, wypełnisz summony i poprawisz ewentualne błędy to dam ci akcepty" sygnalizując, że zaklęcia są już ok i mogę się brać do pisania reszty w oparciu o to, ale nie dajesz akceptu dla bezpieczeństwa (bo chcesz sprawdzić, czy dana postać była zrenerfiona i czy jej skille są sprawdzone itd.).
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kaitō Wto Wrz 01 2015, 14:45
Opis Magii: Zacznijmy więc może od tego... masz więc w sumie magię przywoływań i jednocześnie oszukiwania i przeszkadzania w castowaniu spelli oponentów. To może dajmy magom GD zdolność do stawania się niewidzialnymi itp. itd. Więc tak... wciąż dla mnie ta magia jest od wszystkiego, zwłaszcza, jak zrobisz sobie przywołanie np. Matta lub Finna, którzy mają własne przywołania.
PWM: 1. Jak wolisz 2. Jak wolisz, przy czym magia dalej opiera się na kartach, które musisz jakoś wytrzasnąć. 3. Jak wolisz 4. Nie. Stosujemy zasadę naprawy błędów i nie przeprowadzania miliardów nerform. Weź mój laser, dajmy go teraz każdemu, kto spełnia wymagania. Zarąbista gra milordzie. 5. Zasady są proste. Chcesz mieć miecz w "innym wymiarze" to na PWM tego nie wyjmiesz. 6. Jest to PWM w stylu "Tylko mag GD wie jak korzystać z kluczy GD". Innymi słowy, osoby z mocą bardzo podobną do twojej lub identyczną, będą w stanie korzystać z tych kart. 7. Brzmi ok, z tym, że jeżeli byłaby ona zniszczona w zwykły sposób. Jeżeli ktoś przy pomocy potężnego zaklęcia usunie ci kartę, możesz ją stworzyć, ale np. odzyskanie mocy skopiowanej postaci będzie wymagało fabuły z nią, czyt. ponownej kradzieży. Oczywiście, nie kosztowałoby to cię wtedy PD. 8. No dobrze. Jak eliminujesz potrzebę używania PWMki, której nigdy nie widziałem to ok. 9. Ok.
Zaklęcia rangi C: 1. Zgadza się z opisem magii, zgodnie z którym możesz ukraść Zerefa i Acnologię. Nadal nie zmieniam zdania 2. Ok. 3. Zgoda. 4. Jak chcesz 2 kopie, będą one lekko prześwitywały i będzie wiadomo, że to kopia. Jak jedna, będzie to naprawdę trudne do rozróżnienia. Nadal 1 post. 5. Brzmi spoko, ale nie dam akceptu, tak długo, póki nie zobaczę, kogo chcesz na tą kartę.
Zaklęcia rangi B: 1. Ok. 2. Jest to dokładnie to, co napisałem, tylko w inny sposób przedstawione. Więc tak... to brzmi w miarę ok.
Zaklęcia rangi A: 1. Tutaj już mi się tak średnio to podoba... 80 MM, Max 1 zaklęcie A i max 2 zaklęcia B, w sumie mogą być te 3 zaklęcia, ale cóż, tak jak to wychodzi.
Ja rozumiem, tylko teraz o niebo łatwiej byłoby znerfić np. Przywołanie Rozi na B, aniżeli dawanie ci abstrakcyjnych warunków. Jakbyś napisał, że na C masz przywołanie np. Tory, to spoko, popatrzę czy takie przywołanie jest ok. Wyobraź sobie maga GD z zaklęciem: "Otwórzcie się, wrota XXX, YYY - przywołuję gwiezdnego ducha, który ma 2 zaklęcia rangi C, 1 PWM i broń do 5k." Szczerze to... o wuj z tym chodzi? Załóżmy, że na randze B by to było, to ok, brzmi spoko, ale... jaki kuwa duch? Każdy. Więc no... Na summony nie dostaniesz akcepta, tak długo, póki mi nie pokażesz kogo dokładnie chcesz. Dodatkowo, najpewniej tylko z poziomu KP będziesz mógł zgarnąć te przywołania, pozostałe będą wymagały najpewniej jakiejś fabuły z "kradzioną" postacią.
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Wto Wrz 01 2015, 16:59
Opis Magii: Z tego co słyszałem (zanim złożyłem tą magię gadałem trochę z Finnem na temat jego magii, która specjalizuje się w summonach i ma kopiującego Gemini), kopiowanie magów GD byłoby useless, ponieważ nie mogę skopiować ich kluczy, za które płacą klejnoty. Jeśli nie mogę skopiować klucza - magicznego itemu (podobno Ty i Don twierdziliście, że nie można), kopia nie będzie mogła używać zaklęć, ergo ani trochę nie rozszerzy mi arsenału. A ponieważ kopia może używać tylko zaklęć oryginału, które będą wpisane w summon, nie mogę zdobyć sobie jakiegoś innego klucza i go używać. Musiałbym fizycznie okraść Finna czy innego maga GD, a to jest niewarte zachodu.
Co do porównania do GD, wydaje mi się, że moje summony są nieco... słabsze, bo mają limit czasu, podczas gdy duchy GD go nie posiadają. Duchy GD nie mają też określonego limitu MM i wydaje mi się, że nie mają też limitu zaklęć (tyle ile mg przepuści tyle będzie, a ja podaję wzór zaklęcia, którego będą się musiały trzymać wszystkie przyszłe summony).
PWM: - Summon Swap - Naprawą błędu byłoby znerfienie lasera i przepuszczanie podobnych zaklęć na podobnej zasadzie jak już znerfionego. Ale co ja tam wiem o równym traktowaniu graczy... - Booker Blade - miecz nie był w innym wymiarze, jeśli patrzyłeś na obrazki, które dołączyłem na twoją prośbę, to jasno widać, że ostrze rozkłada się z Bookera niczym scyzoryk. Tak czy siak, zrezygnowałem. - Ownership - Jeśli ktoś wie jak użyć konkretnie tych kart, to pewnie. Trzeba być magiem GD, żeby używać kluczy GD, jak ktoś ma magię opierającą się na tych kartach, to będzie mógł ich użyć. Git. - Card Maker - Ok. - D.D. - Czyli się zgadzamy.
Zaklęcia: {C} - Disguise - Nie mogę ukraść Zerefa i Acnologii, bo musiałbym mieć pozwolenie MG za nich odpowiedzialnych. Powodzenia mnie. - Invisible - Czyli akceptujesz na powyższych warunkach? - Illusion - Niech będzie ta jedna, nieodróżnialna od oryginału. - Summon - Czyli jak wypełnię, to będzie ok?
{B} - Summon - jest uściślone, bo w twoim opisie to wyglądało trochę tak, jakby mógł mieć tylko zaklęcie B i nic więcej, w dodatku mógłby go użyć tylko raz. A co do losowości (bo zapomniałem o tym wspomnieć), to skoro już i tak muszę zdobyć pozwolenie od osoby grającej daną postacią (pod warunkiem, że jest aktywna), to chociaż chcę mieć kontrolę nad tym, co ta kopia będzie umieć.
{A} - Summon - Czyli może być, że mogę mieć maks. 3 zaklęcia, które łącznie nie przekroczą wartości zaklęć A+B+C (czyli te kombinacje, które wypisałem?). Ilość MM może być.
Teraz podaję ci szablon zaklęcia, oceniasz coś, co będzie się odnosić do wszystkich przyszłych summonów (innymi słowy określasz mi dosłowne ramy w jakich mam zamykać przyszłe zaklęcia tego typu. Nie martw się, wciąż będę je składał do nerfienia, żeby nie było). Co do broni (bo nie wiem, czy dałeś tylko taki przykład czy to się odnosi do mojego zaklęcia, ale na wszelki wypadek...), to kopie robione przez Kaito ich nie posiadają. Co do fabulenia i summonów z poziomu karty: Oczywiście. Nawet te z poziomu KP mam zamiar zawrzeć w historii Kaito w porozumieniu z ich graczami.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kaitō Sro Wrz 02 2015, 18:17
Opis Magii: Fakt, mówię tylko, że istnieje taki przypadek. Jak będzie ktoś stricte z przywoływaniami to nadal magia pozostaje od wszystkiego. I owszem, summony GD są silne, ale raz zniszczone mogą zostać ponownie przywołane dopiero na następnej misji. Ty możesz je przywołać i przywołać, nie płacić za nie hajsu, do tego masz iluzje. I nie... GD mają swoiste ograniczenia. Tylko są one niepisane.
PWM: 1. To może teraz każdy techniczny sobie pochodzi po KP i stwierdzi "nie, to zaklęcie mi się nie podoba" i zacznie coś nerfić. Już raz nerforma była i zgadzam się, że powinno się go znerfić, choćby dla świętego spokoju, ale jest zasada. Coś przeszło, zostaje. Chyba, że nagle nerfimy wszystko ponownie. 2. To nie jest więc na poziomie PWM, tylko na poziomie itemu. Daj to do opisu itemu, to zastanowimy się nad kosztem. 3. Tak
Zaklęcia rangi C: 1. Wciąż, magia od wszystkiego~ 2. Tak 3. Jedna kopia, ale wciąż, niezależnie czy twoja czy czyjaś. 4. Dokładnie
Zaklęcia rangi B: 1. Źle mnie zrozumiałeś. Randomizacja byłaby, gdybyś miał tak zaklęcie, jakie teraz jest. Uzupełnij, wtedy dam akcepta czy może być tak, a nie inaczej. Wybierz sobie umkę i zaklęcia i resztę, a ja wtedy na bank powiem czy jest git.
Zaklęcia rangi A: 1. Jak wolisz A+B+C max to może być. 3 zaklęcia, bla bla bla, czy pasuje powiem jak już uzupełnisz
Tak, wiem, że dajesz mi szablon, ale to jest ocena znikąd, bo nie wiem jak to wyjdzie po przedstawieniu. Więc no. Co do fabulenia celem zyskania... musisz to zawrzeć w PWM, a nie w niepisanej umowie gdzieś w KP.
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Sro Wrz 02 2015, 19:29
Opis Magii: Co nie zmienia faktu, że potencjalnie moje summony są słabsze, a też muszę spełnić jakieś konkretne warunki, możliwe nawet, że cięższe niż zebranie kilkunastu setek tysięcy klejnotów na kluczyk, bo jeśli ktoś się zwyczajnie nie zgodzi na skopiowanie jego postaci, to jest to bariera nie do przeskoczenia, no chyba że sama fabuła starczy.
PWM: (Opisy zaakceptowanych - sprawdź czy mogą być + to o fabule) - Ownership - Jedynie Kaito i osoby o tej samej/podobnej magii może korzystać z mocy kart. - Card Maker - Jeśli któraś z kart Kaito ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu, Kaito może ją zwyczajnie odtworzyć (UWAGA: Przy kartach postaci potrzebne jest ponowne spotkanie z nimi). - D.D. - Kaito ma dostęp do specjalnej przestrzeni, podobnej do tej, którą posiadają magowie polegający na reekwipunku. Używa jej do przechowywania w niej kart. - Fateful Encounter - Kaito może tworzyć karty postaci, które spotka na swojej drodze (W trakcie fabuły/misji etc.). Karty =/= Zaklęcia (W każdym bądź razie nie zawsze. Te wykupione będą działać, te nie wykupione nie będą. Logiczne).
Zaklęcia: (Tutaj też wstawiam ostateczne opisy + to co wciąż do poprawy) - Disguise - W takim razie dwa posty, z możliwością przedłużenia działania o następne dwa w ostatnim poście. Może być? - Invisible - Zaklęcie pozwalające użytkownikowi stać się niemal niewidocznym dla postaci o przeciętnym wzroku (Dostrzegą tylko lekkie falowanie powietrza w czasie gwałtownych ruchów Kaito). Osoby o mocniejszym wzroku będą w stanie do pewnego stopnia przejrzeć to zaklęcie (Sokolooki 1: Falowanie powietrza, jakby było rozgrzane. Sokolooki 2: Zarys postaci Kaito, jego kształt, jakby cień. Sokolooki 3: Przeźroczysta sylwetka Kaito, jakby był plastikową butelką). Czas trwania: 1 tura. - Illusion - Zaklęcie pozwalające na stworzenie jednej, nieodróżnialnej od oryginału (Będzie wydawać dźwięki, naśladować ataki i w ogóle. Pod warunkiem, że ktoś nie ma zaklęć czy czegoś służącego do odróżniania), kopii Kaito, lub wybranej osoby. Kopia ta nie posiada fizycznego ciała więc nie jest w stanie zadawać żadnych obrażeń, przenikając przez wszystko niczym duch. Kopia utrzymuje się przez jedną turę.
Summony wrzucę w drugim poście, gdy już będę wiedział kto i co, żebyś mógł już ocenić dokładnie (bo chyba tylko to zostało). Na teraz już tylko podbicie tych.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kaitō Czw Wrz 03 2015, 17:06
Opis Magii: Nie. Może i da się wziąć pożyczkę, ale i tak, trzeba ją potem spłacić. A ja sam w ciągu tych wszystkich misji, jakie zrobiłem, zarobiłem na Torze, moim mainie ledwo ponad 30k. Przez dwa lata. A to, że pogadasz sobie z kimś na fabule dla mnie jest o wiele łatwiejsze.
PWM: 1. Ok 2. Może odtworzyć karty, ale bez ich specjalnych właściwości, jeżeli zostały zniszczone w sposób magiczny. Innymi słowy. Rozpieprzenie karty mieczem, możesz odnowić, ale jeżeli ktoś je magicznie unicestwi, musisz ponownie pofabulić. 3. Ok 4. Stworzenie karty postaci do zaklęcia wymaga fabuły pod okiem MG lub zatwierdzonej przez MG. Zaklęcia: 1. 1 post trwania z możliwością przedłużania. 2. No, jak tak wolisz, to dla mnie ok. 3. Znika po trafieniu.
Summony: Czekam.
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Czw Wrz 03 2015, 18:35
Opis Magii: Aha, czyli potrzebuję tylko fabuły z daną osobą i zatwierdzenia od MG? Zgoda gracza jest niepotrzebna? W takim razie ok.
PWM: - Ownership - Jedynie Kaito i osoby o tej samej/podobnej magii może korzystać z mocy kart. - Card Maker - Jeśli któraś z kart Kaito ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu (magicznie unicestwiona), Kaito może ją zwyczajnie odtworzyć (UWAGA: Przy kartach postaci potrzebne jest ponowne spotkanie z nimi). - D.D. - Kaito ma dostęp do specjalnej przestrzeni, podobnej do tej, którą posiadają magowie polegający na reekwipunku. Używa jej do przechowywania w niej kart. - Fateful Encounter - Kaito może tworzyć karty postaci, które spotka na swojej drodze (W trakcie fabuły/misji etc.). Karty =/= Zaklęcia (W każdym bądź razie nie zawsze. Te wykupione będą działać, te nie wykupione nie będą. Logiczne. Wymaga zatwierdzenia fabuły przez MG / fabuły w obecności MG).
Zaklęcia: - Disguise - Ok Zaklęcie pozwalające użytkownikowi przybrać postać a także zmienić głos tak, by móc naśladować jedną znaną sobie osobę. Czas trwania: 1 tura + mozliwość przedłużenia. - Invisible - Zaklęcie pozwalające użytkownikowi stać się niemal niewidocznym dla postaci o przeciętnym wzroku (Dostrzegą tylko lekkie falowanie powietrza w czasie gwałtownych ruchów Kaito). Osoby o mocniejszym wzroku będą w stanie do pewnego stopnia przejrzeć to zaklęcie (Sokolooki 1: Falowanie powietrza, jakby było rozgrzane. Sokolooki 2: Zarys postaci Kaito, jego kształt, jakby cień. Sokolooki 3: Przeźroczysta sylwetka Kaito, jakby był plastikową butelką). Czas trwania: 1 tura. Zatwierdzone - Illusion - Skoro przenika przez wszystko jak duch, to jak to trafić? Jeśli atak przeniknie przez kopię, to i tak już wiadomo, że to kopia czy coś, nie?
Ostatnio zmieniony przez Kaitō dnia Pią Wrz 04 2015, 22:04, w całości zmieniany 1 raz
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kaitō Czw Wrz 03 2015, 21:12
Opis Magii: Zgoda postaci też jest wymagana. Inaczej by to chyba podchodziło pod łamanie praw autorskich~
PWM: 2. Ponowne spotkanie celem naprawy karty. A nie jakiś randomowy meeting w sklepie. Tak samo, akceptacja MG. 4. Tak samo jak wyżej. Spotkanie ma mieć na celu wytworzenie karty. I to musi być zaakceptowane przez MG.
Zaklęcia: 1. Możliwość przedłużenia ok, ale wtedy jest chwilka takiego jakby... załamania obrazu. Że widać jakby ponowne ładowanie. Coś a la efekt animusa w AC, że jest jakiś processing. 3. Jak zacznie przenikać się rozpłynie, proste. Tak samo jak się to coś trafi.
Kaitō
Liczba postów : 23
Dołączył/a : 25/05/2015
Temat: Re: Kaitō Pią Wrz 04 2015, 22:52
Opis Magii: To działanie mojej magii: ZŁODZIEJA tożsamości. Robię zupełnie jak Gemini, który starczy, że kogoś dotknie. Słyszałem też, że Annie może kopiować zaklęcia w locie (choć nie na stałe). Don wspominał też, że miał podobną postać, która nie musiała mieć takich bajerów jak pozwolenie drugiej postaci. Żadne z nich nie potrzebuje pozwolenia MG i osoby, którą kopiuje (a ja mam nagle potrzebować obu?). Pozwolenie graczy narzuciłem sobie sam, by mieć dowód, że zaklęcie nie wzięło się z d*py, ale jeśli mogę tym zawracać głowę MG, to nie widzę dalszej potrzeby na to.
Spójrzmy też na to inaczej. Jeśli postaci to oryginalne mangi to moje summony to takie doujinshi c: A doujinshi są legalne, można nawet sprzedawać. Więc naruszanie praw autorskim powinienem mieć z głowy.
BTW, jeśli musimy się upierać na te prawa, to trzeba usunąć większość avków itd. Ponieważ nie mamy praw do postaci na nich. Ludzie mają też całe skille pokopiowane od postaci z mang, anime, używają oficjalnego soundtracku jako melodii dla własnych postaci, nie wykupiwszy wcześniej pozwolenia ani nie odprowadzając ewentualnych dochodów do ZAiKSu. Ach no... I usuńmy motyw Fairy Tail z forum, bo do niego też nie mamy praw. Tasia może mieć przez to problemy z prawem bo jest administratorem. Zwłaszcza, że Fairy Tail ma, albo już jest na licencji w Polsce.
PWM: - Ownership - Jedynie Kaito i osoby o tej samej/podobnej magii może korzystać z mocy kart. Zatwierdzone - Card Maker - Jeśli któraś z kart Kaito ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu (magicznie unicestwiona), Kaito może ją zwyczajnie odtworzyć (UWAGA: Przy kartach postaci potrzebne jest ponowne spotkanie z nimi. Patrz: Fateful Encounter). Zatwierdzone - D.D. - Kaito ma dostęp do specjalnej przestrzeni, podobnej do tej, którą posiadają magowie polegający na reekwipunku. Używa jej do przechowywania w niej kart. Zatwierdzone - Fateful Encounter - Chwila chwila. To mam się spotkać z daną osobą i powiedzieć "Hej, skopiuję cię, ok?" Co to za złodziej, który pyta czy może coś ukraść, huh? Zwykła fabuła i potwierdzenie MG, że spotkałem daną postać powinny wystarczyć. To i tak jest coś w porównaniu z innymi postaciami tego typu.
Zaklęcia: - Disguise - Ok Zaklęcie pozwalające użytkownikowi przybrać postać a także zmienić głos tak, by móc naśladować jedną znaną sobie osobę. Czas trwania: 1 tura + mozliwość przedłużenia. Zatwierdzone - Invisible - Zaklęcie pozwalające użytkownikowi stać się niemal niewidocznym dla postaci o przeciętnym wzroku (Dostrzegą tylko lekkie falowanie powietrza w czasie gwałtownych ruchów Kaito). Osoby o mocniejszym wzroku będą w stanie do pewnego stopnia przejrzeć to zaklęcie (Sokolooki 1: Falowanie powietrza, jakby było rozgrzane. Sokolooki 2: Zarys postaci Kaito, jego kształt, jakby cień. Sokolooki 3: Przeźroczysta sylwetka Kaito, jakby był plastikową butelką). Czas trwania: 1 tura. Zatwierdzone - Illusion - W takim razie chcę dodać, że skille typu "burze piaskowe mające zasłonić widoczność", naturalne warunki pogodowe i inne tego typu nie usuwają kopii. Ona (lub one, jeśli zrobię więcej niż jedną) ma się utrzymywać nawet w takich warunkach.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.