Liczba postów : 114
Dołączył/a : 10/12/2012
Skąd : Wschodnie Lasy, lokalizacja bliżej nieokreślona
| Temat: mrucząca księga zaklęć Czw Wrz 17 2015, 23:01 | |
|
- Magia Hodowcy:
Połączenie magii Caster i magii przedmiotu. Duchy zwierząt, które uda się Inu przekonać do współpracy, nie ważne jak, magazynowane są w wystruganych przez nią figurkach z odpowiednim wizerunkiem. Jedna taka figurka przechowuje sześć dusz (dusz rangi D). Mogą to być dusze różnych ras, ale muszą być jednego rodzaju. Wild jak na razie jest w stanie przyzwać na raz cztery dusze. Ma możliwość również wszczepienia duszy w swoje ciało, przez co mutuje - w zależności od jej woli zmieniając jej organizm w całości, bądź nie. Kiedy sama zmienia się w zwierze, może przyzwać dodatkowo dwie dusze mniej. Jak na razie, przynajmniej. [kolejne rangi dusz mają większą wagę - jeśli D to 1, to C - 2, B - 3, A - 4, co oznacza, że Inu może jednocześnie trzymać w polu bitwy jedną duszę A lub na przykład jedną C i dwie D, a jeśli użyje na sobie duszy rangi C, nie może już mieć ani jednego zwierzęcia w polu]. Ranga D - zwierzęta domowe i nieszkodliwe; C - zwierzęta dzikie mogące zadać obrażenia; B - zwierzęta zadające średnie obrażenia, zwierzęta magiczne, niespotykane normalnie w naturze; A, S, SS - jak B, ale każde zadaje więcej obrażeń, odznaczają się wyższą inteligencją, sprawnością fizyczną, wielkością i zdolnościami bojowymi. Przykłady A - bazyliszek; S - wiwerna; SS - smok.
- Pasywne Właściwości Magii :
- Koci wzrok - dobrze widzi nocą i w półmroku.
- Koci refleks - jak wiadomo, zwierzęta potrafią dużo szybciej reagować niż normalni ludzie.
- Kocie cechy - po pierwsze, ma kocie uszy, po drugie wydłużone i zaostrzone oraz mocniejsze niż u zwykłych ludzi kły i paznokcie, a także ogon i to nie bez parady - pozwala jej lepiej utrzymać równowagę
- Zwierzęcy instynkt - czasem Wild po prostu coś wie. Takie przeczucie. Jak kobieca intuicja, na przykład, ale instynkt dużo lepiej sprawdza się w walce niż ona. No i czasami po prostu musi zapolować. Jeśli tylko coś przykuje jej uwagę (motylek chociażby), wpada w stan podekscytowania i instynkt każe jej skupić się na zdobyczy. Trudno jest jej go pokonać, niemniej jednak nie jest to niemożliwe. Zależne od MG
- Zew - potrafi przyzwać do siebie jedno zwierzę (rangi D - owady, zwierzęta hodowlane, średnio szkodliwe zwierzęta dzikie) znajdujące się w promieniu 50 m
- Siostra zwierząt - potrafi zjednać sobie bez wysiłku każde stworzenie (rangi D, a rangi C trwa 3 posty), trochę trudniej idzie jej ze zwierzętami pod kontrolą (trzy/dwa - kontrola magiczna/przywiązanie [tak jak pies wykonuje polecenia właściciele] - posty za D, sześć/cztery za C), ale na dłuższą metę nie mogą zrobić jej krzywdy. Niemal każdy przedstawiciel fauny darzy ją sympatią, nie boi się jej, traktuje jak swoją i jest chętny ugiąć się jej woli [zwierzęta udomowione i pospolite dzikie]
- Język dziczy - Inuyasha potrafi bez trudu naśladować dźwięki wydawane przez zwierzęta, a także porozumiewać się z nimi (mentalnie, tak jak kieruje swoimi summonami)
- Przejęcie - ta umiejętność pozwala dziewczynie na zdobywanie dusz zwierząt i bestii i zamykanie ich w jej magicznych figurkach
- Zwierzęca aura - Wild potrafi emanować aurą jakiegoś zwierzęcia. Może to być tygrys, co posłużyłoby do przerażenia przeciwnika lub też wywarcia na nim wrażenia, albo nawet zając, dzięki czemu w oczach innych może wydawać się znacznie słabsza i bardziej płochliwa niż jest w rzeczywistości. Zależne również od jej emocji (i w granicach siły pwmki, więc nic znaczącego)
- Leśny karnawał - Inu może zmienić swoje uszy i ogon z kocich na innego zwierzęcia. Przy zmianie uszu może sobie dorzucić rogi, jeśli np. chciałaby przypominać jelenia. Także mogłaby wzbogacić się o skrzydła albo o łuskę. Efekt czysto wizualny, skrzydła jej nie uniosą, a na rogi nikogo nie nabije. Utrzymanie wymaga ponadprzeciętnego skupienia.
- Królowa zwierząt - wie wszystko o zwierzętach; ich anatomii i sposobie życia. Jeśli nie spotkała wcześniej takiego stworzenia, instynktownie potrafi wyczuć, czym się żywi, jak jest nastawiony, na co jest wrażliwy, a także czy coś mu nie dolega, jak się czuje. Zwierzęta w jej obecności się nie płoszą, są w stosunku do niej bardziej ufne.
- Przedłużenie - po upłynięciu określonego czasu summony Wild nie znikają, ani sama nie musi powracać do pierwotnej formy, jeśli 'zapłaci' pożądaną ilość many, aby przedłużyć działanie zaklęcia.
- Zaklęcia D:
- Figurka myszy
- Mysz leśna
- Mysz skalna
- Mysz polna
- Mysz zaroślowa
- Mysz zielna
- Mysz zielna
~Czas trwania: 10 postów~- Figurka kota
- Kot Arabski
- Żbik
- Kot Nubijski
- Kot Tybetański
- Savannah
- Chausie
~Czas trwania: 3 posty~- Figurka psa
- Bojowy Rottweiler
- Myśliwski Retriver z Nowej Szkocji
- Myśliwski, opiekun, przewodnik, ratowniczy Golden Retriver
- Myśliwski, wyścigowy Chart Rosyjski
- Obronny, stróżujący Doberman
- Pasterski, ratowniczy Owczarek szkocki
~Czas trwania: 2 posty~- Figurka konia
- Niski, wytrzymały Camargue
- Silny, zaprzęgowy Clydesdale
- Szybki na krótkich dystansach, zwrotny, wytrzymały Quarter Horse
- Posłuszny, spokojny i skoczny Bawarski Koń Gorącokrwisty
- Bardzo wytrzymały, silny, wytrwały i odporny Koń Achał-Tekiński
- Silny, waleczny, skoczny, doskonały do polowań i pościgów Koń Andaluzyjski
~Czas trwania: 4 posty~
- Zaklęcia C:
- Figurka pantery
- Melanistyczny Lampart (czarna pantera)
- Jaguar
- Irbis
~Czas trwania: 2 posty~- Figurka orła
- Orzeł Przedni
- Orzeł Australijski
- Orzeł Czarny
~Czas trwania: 8 postów~
- Zaklęcia B:
- Figurka Elektrycznej Agamy
- Elektryczna Agama Skalna
- Elektryczna Agama Czerwonogłowa
~Czas trwania: 4 posty~Obie mają ok. 35 cm. Anatomiczne nie różnią się od zwyczajnych agam, a oba te gatunki odróżniają się tylko umaszczeniem. Są bardzo szybkie, zwinne i małe, przez co trudno je trafić. Doskonale biegają po lądzie i po drzewach. Dobrze pływają i jak agamy rodzaju bazyliszka posiadają zdolność chodzenia po wodzie (zasada ta sama co u nartników itd.), dodatkowo wspomagane swoją własną magią. Od zwyczajnych agam odróżnia je to, iż są na elektryczność odporne. Dotknięcie ich skóry, po której przemykają błyski i iskry, świadczące o tym, iż jest ona pod napięciem, grozi poważnym porażeniem (skutkującym odrętwieniem bądź częściowym paraliżem), w skrajnych przypadkach nawet paraliżem trwającym 3 tury. Raz na dwie tury może się również zmienić w wiązkę elektryczną i przemieścić z prędkością prądu do dowolnego miejsca w promieniu 1.5 m. Pochłania wyładowania elektryczne, a z każdym pochłonięciem jej moce są silniejsze (np. podczas burzy z piorunami działa jak piorunochron ściągając na siebie błyskawice i tym samym się wzmacniając, mag elektryczności nie może zrobić im większej krzywdy). Dobrze również idzie im walka w wodzie - nie oddychają pod nią, lecz całkiem nieźle pływają i potrafią utrzymywać się na jej powierzchni (warunek - ciągły ruch), a że same są naelektryzowane, przy zetknięciu z wodą następuje... Cóż, każdy chyba wie, jak zachowuje się prąd w połączeniu z wodą. Woda nie przewodzi prądu tylko wtedy, kiedy jest wodą destylowaną.
Ostatnio zmieniony przez Wild dnia Czw Paź 08 2015, 19:08, w całości zmieniany 4 razy |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć Sob Wrz 19 2015, 13:23 | |
| PWM: 10. Skupienia wymaga też utrzymanie tego, więc rozproszysz się na chwilę np. w walce i puff, znika 11. wywal ostatnie zdanie
zaklęcia: 2. 3 posty 3. 2 posty 4. 4 posty 5. to je ranga C 6. 2 posty 7. Opisz nieco bardziej ich wygląd i czym właściwie różnią się od siebie te dwa gatunki? |
|
Liczba postów : 114
Dołączył/a : 10/12/2012
Skąd : Wschodnie Lasy, lokalizacja bliżej nieokreślona
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć Nie Wrz 20 2015, 13:20 | |
| Dodałam 2 pwm, orła zmieniłam na C, resztę też poprawiłam.
W sensie? Jak mam je opisać? Mają cztery nogi, długi ogon...? Różnią się tylko umaszczeniem. Może dać linki do zdjęć? |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć Pon Wrz 21 2015, 11:44 | |
| PWM: Ostatnie odpada
Zaklęcia: Starczy że napiszesz, że wyglądają jak normalne agamy i opiszesz różnice między tymi dwoma gatunkami. |
|
Liczba postów : 114
Dołączył/a : 10/12/2012
Skąd : Wschodnie Lasy, lokalizacja bliżej nieokreślona
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć Pon Wrz 21 2015, 13:14 | |
| |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć Wto Wrz 22 2015, 16:29 | |
| |
|
| Temat: Re: mrucząca księga zaklęć | |
| |
|