Posiadane Magie:
Magia Pająków
*
Opis Magii:
Magia oparta na przyzywaniu pająków i posiadaniu pewnych pajęczych cech
*
Posiadane PWM:
Koleżkowie - umiejętność rozmowy z pająkami.
Wisieć jak Spajdermen - bardzo dobre krążenie krwi - może zwisać do góry nogami i krew nie spłynie jej do głowy.
Widzę to - umiejętność odróżniania pajęczyny lepkiej od nielepkiej za pomocą wzroku (oczywiście z odpowiednio bliskiej odległości).
Mną mnie nie zabijesz - odpornośc na słaby pajęczy jad pochodzenia naturalnego.
Nie dla wampirów - krew zawiera śladowe ilości pajęczego jadu, który sprawia, że jest po prostu niesmaczna.
Nocne oczka - nieco lepiej niż inni widzi w ciemnościach.
Bez strachu - pająki nie wchodzą jej do uszu/nosa, a także nie ładują we włosy czy do ubrań (też tak chcę;; )
Arachnofobia - osoby mające lęk przed pająkami na sam widok Ururu czują pewien niepokój.
*
Zaklęcia D:
Zapraszam kolegów - przyzywa gromadkę 20 pająków (krzyżaki ;; ) ok. 1 m przed Ururu, które maszerują na wroga. Głównym ich zadaniem jest po prostu odstraszenie wroga. Można je zniszczyć jak normalne pająki. Zasięg - 5m.
Tarantululu - rzuca w twarz przeciwnika naturalnej wielkości ptasznikiem, czy tam inną tarantulą. O ile dobrze mi wiadomo to jest jadowite. Miłej zabawy. (Nie, nie jest to magiczny pająk, dzieki któremu zyskała moce). Pająk znika po trafieniu w niego lub po 1 poście. Zasięg 5m. Słaba trucizna wywołująca pieczenie przy ukąszeniu, w zależności od MG.
*
Zaklęcia C:
Upadł ci pieniążek - mylna nazwa zaklęcia przyzywającego "armię" 10 pająków zwieszających się znad przeciwnika (dla efektu). Kiedy dotrą do ofiary, zakradają się w różne zakamarki ciała/ubrania i na znak Ururu "wybuchają" zamieniając się po prostu w plamę jadu. Obrażenia od wybuchu nie są zbyt duże, jednak kumulują się w jednym miejscu, mogąc osiągnąć obrażenia łączne rangi C. Ururu może przyzwać pająki w oddaleniu 7m od siebie w zamkniętym pomieszczeniu lub w miejscu, z którego mogą się spuścić. Znikają po 5 postach lub do wybuchu. W przypadku wcześniejszego zgniecienia są normalnym zgniecionym pająkiem, jednak mają w sobie nieco trucizny. Zwieszają się z prędkością 2cm/s. Oczywiście pod gołym niebem nie da się użyć zaklęcia. Pajęczyna, na której się zwieszają można przeciąć (aczkolwiek jest lepka i może przylepić się do broni). Zerwać ją może również silny wiatr.
Uważaj na głowę- kolejne mylne zaklęcie powodujące, że z ziemii wydobywa się "armia" 10 pająków, które wdrapują się na przeciwnika i na znak Ururu, "wybuchają" zamieniając się po prostu w plamę jadu. Obrażenia od wybuchu nie są zbyt duże, jednak kumulują się w jednym miejscu, mogąc osiągnąć obrażenia łączne rangi C. Może przyzwać pająki w oddaleniu 7m od siebie. W przypadku wcześniejszego zgniecienia są normalnym zgniecionym pająkiem, jednak mają w sobie nieco trucizny. Zaklęcia nie da się użyć na podłożu z betonu, pokrytego kafelkami itd. (na drewnianym można, chyba, że to parkiet itp.). Znikają po wybuchu lub po 2 turach.
Zakon Szpitala Najświętszej Maryi Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie - przyzywa Krzyżaka (taki pająk), który atakuje wskazanego przez Ururu wroga swoimi nóżkami, które są ostre (jak włócznie). Ma tak ok. 120cm długości.
Nie przejdziesz - strzela we wroga pajęczyną, która tworzy kokon w obrębie ramiona-tułów lub kolana-stopy, który ma na celu unieruchomienie przeciwnika. Zasięg - 10m. Czas działania - 1 post.
Żegnam - wystrzeliwuje dośc grubą pajęczą nić na odległość 10 metrów, na której może się wspiąć, bądź zsunąć w dół. Nić ta jest lekko lepka, nie utrudnia tym transportu, jedynie ułatwia. Ma większą wytrzymałość niż zwykła pajęcza nić - w końcu potrafi utrzymać ciężar ciała Ururu. Trwa 2 posty.
*
Zaklęcia B:
*
Zaklęcia A:
Zapraszam kolegę - przywołuje wielkiego Nasosznika trzęsia (taki pajączek domowy), który jest wielki jak autobus. Legenda głosi, że jego jad potrafi zabić człowieka, jednak nie ma on na tyle siły, aby przebić skórę człowieka. No cóż. Ten olbrzym ma tą siłę. Uwaga więc na ząbki! Jad wywołuje stopniowy paraliż od 1 posta ukąszenia do 3 posta, w którym dochodzi do całkowitego porażenia. Pajączek istnieje 3 tury.
*
Zaklęcia S:
*
Zaklęcia SS:
*
Zaakceptowane lecz nie wykupione: