I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Rodzaj Magii: Magia wywołania – Magia polegająca na wywołaniu (obudzeniu) i przyzwaniu duszy z przedmiotu, rośliny, zwierzęcia czy człowieka niezależnie od stanu (w domyśle życia lub śmierci, jednakże sen lub utrata świadomości tez się w to wlicza), w którym znajduje się fizyczne ciało przywoływanej duszy, do świata rzeczywistego. Nie potrzeba kontaktu fizycznego z ciałem by ową duszę wywołać i przywołać. Pozwala na porozumiewanie się ze wszystkimi duszami oraz wykorzystywanie ich w różnym celu, jak również umożliwia przypisywanie ich do różnych ciał i wykorzystywanie ich możliwości.
Pasywne Właściwości Magii:
Spoiler:
Dialog – Lusye może rozmawiać z duszami znajdującymi się w pobliżu bez konieczności ich przyzywania do świata rzeczywistego, naturalnie rozumiejąc język, którym się one posługują oraz również się nim posługując. Można to nazwać pseudotelepatią, ponieważ w ten sposób może również rozmawiać z duszami żywych ludzi (są oni świadomi rozmowy, możliwość kontaktu tylko z jedną osobą w pobliżu dziewczyny). Informacja – Lusye poprzez kontakt z duszą może się dowiedzieć o fragmencie z życia duszy, który ta widziała, czuła lub o nim wiedziała. Zależne od MG czy i jaką informację zobaczy Lusye. Strażnik – Lusye posiada własnego, małego strażnika, chroniącego ją przed atakiem ze strony dusz. Potrafi on zablokować ataki ze strony duchów i jest jednocześnie obrońcą psychiki dziewczyny. Nazywa się Hymme i zwykle przyjmuje kształt wróbla. Oczywiście, widzi go tylko ona. Odporność na PWM magów z magią dusz. Wezwanie – Lusye potrafi obudzić dawno uśpione dusze zmarłych, starych przedmiotów lub odwiecznych drzew albo dusz, z którymi zawarła kontrakt. Te niekoniecznie muszą być zadowolone z przebudzenia, ale odpowiedzą (od MG zależy, czy się obudzą, kontroluje je). Obłaskawienie – Jedyne PWM, które wymaga krwi Lusye, by zadziałało. Ułaskawia on rozgniewane dusze, pozwalając jej z nimi porozmawiać oraz zapanować nad ich gniewem. Mimo wszystko czasami lepiej się wycofać i zostawić duszę w spokoju, nim ta rozerwie psychikę na strzępy. Obłaskawienie nieznaczne, zależne od MG. Kontrakt – Lusye zawiera kontrakt z duszami, które udało jej się przywołać i zmaterializować, i które zgodziły się na to, by za każdym razem stawić się na jej wezwanie. Kontrakt polega na poznaniu imienia duszy oraz ofiarowania jej krwi dziewczyny, która pieczętuje kontrakt. Obecne kontrakty:
Cytat :
Hymme, Zhuniao – ognisty ptak, posiada dużą wytrzymałość i szybkość, włada ogniem, wrażliwy na magię wody i lodu. Ironiczny, z nieco wykrzywionym poczuciem humoru, pilnuje bezpieczeństwa Lusye jak oczka w głowie. Qoga, Pixiu – uskrzydlony lew, odpędza zło i niszczy złe duchy, potężny w walce dzięki kłom i pazurom, wrażliwy na metale, głównie szlachetne. Łatwo się irytuje i równie szybko się uspokaja. Nie lubi obcych ludzi. Vinan, Kumiho – lisica o dziewięciu ogonach, potrafi zmieniać kształt oraz zauroczyć każdego człowieka, szybka i zwinna, zły duch żywiący się ludzkim ciałem, ma tendencję do przypadkowego (celowego) wchodzenia w ciało Lusye, czego efektem jest zmiana wyglądu oraz charakteru. Mean, Lamassu - duch opiekuńczy z rogami antylopy, ciałem lwa, skrzydłami i twarzy byka. Uznawany za demona piasków pustyni, jednak pełni jedynie rolę strażniczą. Prawdopodobnie najmilszy duch w kolekcji Lusye.
Wyczucie – Lusye automatycznie wyczuwa otaczające ją dusze. Wiąże się to z określeniem, czy są one przyjaźnie lub wrogo nastawione do niej, czy mogą pomóc, ich wieku, liczby oraz siły. Oraz przeczuwa, czy osoba kłamie czy nie. Nie jest to jasne określenie, jednak wiadomo, że coś jest na rzeczy. Zależne od MG. Mentalność – Lusye musi mieć silny umysł, jeżeli nie chce zostać pochłonięta i opętana przez inne dusze. Dlatego jej umysł wytworzył liczne bariery przeciwko atakom z ich strony, przez co większość ich ataków jest bezradna wobec dziewczyny. Przez to też potrafi słuchać głosów wybiórczo, a nie wszystkich na raz. Nieznacznie zwiększa odporność dziewczyny na ataki mentalne (kumulacja z Barierą umysłową). Widzenie – Pasywna umiejętność nie tyle samej Lusye co duchów, z którymi zawarła ona kontrakt. Sprawia ona, że dusze na krótki okres (1 tura) czasu przyjmują bardziej materialną (przez co widoczną) formę, przez co zwykły zjadacz chleba jest w stanie je dostrzec. Jest to jednak bardzo męczące, jako że pobiera to wewnętrzną energię duszy. Maksymalnie jedna na raz. Raz na 4 posty. Wiedza - Pasywna umiejętność magii, która aktywuje się wyłącznie w momencie opętania jej przez obcą duszę. Dokładniej rzecz biorąc Lusye zyskuje wiedzę na temat tego, jak "posługiwać się" umiejętnościami duszy, która ją opętała (tylko te, z którymi ma kontrakt). Nie zmienia to jednak jej możliwości fizycznych. Przykładowo, dzięki Hymme wie, jak latać, jednakże brak skrzydeł skutecznie uniemożliwia jej wszelkie próby. Zmiana - Irytująca zdolność, którą lubią wykorzystywać dusze, z którymi Lusye zawarła kontrakty. Mianowicie bardzo randomowo lubią wchodzić w jej ciało i przejmować nad nim kontrolę, przez co dziewczynie zmienia się charakter (nie zyskuje żadnych umiejętności związanych z duszą).
Zaklęcia:
D
Spoiler:
Przyzwanie: Kontrola – Lusye opanowuje duszę przebywającą w obiekcie (maksymalnie w dwóch obiektach jednocześnie) i kontroluje ją przez dwa posty (jeden, jeśli są dwa obiekty), powodując tym samym ruch obiektu, w którym znajduje się dusza. Wezwanie: Posłuszeństwo – Lyuse wzywa duszę i zmusza ją do posłuszeństwa na jeden post. Przeciwnik (człowiek, zwierzę, etc) jest w tym momencie niezdolny do walki oraz a Aoyoshi mocno sugeruje jej wykonanie jednego polecenia, ale dusza nie jest w stanie zranić własnego ciała, czyli nie można rozkazać, by przeciwnik się zabił, etc. Nie działa na magów wyższych poziomem oraz potężne istoty. MG decyduje, kto zostaje przejęty. Silna motywacja może przełamać zaklęcie. Wezwanie/Egzorcyzm: Wypędzenie - Lyuse wypędza duszę z ciała, przez co ta krąży wokół niego i przed jeden post nie może do niego wrócić. Skutkuje to zmniejszeniem inteligencji i percepcji przeciwnika na okres wypędzenia duszy. Silna motywacja/wola niwelują zaklęcie. Może zostać użyte po 4 postach na tym samym celu. Przyzwanie: Ukazanie - Lusye korzystając ze swojej energii magicznej jest w stanie przekazać ją duszy i sprawić, że stanie się ona widzialna dla postronnych przez krótki okres czasu (2 posty). Przez ten czas dusza jest jedynie widoczna i słyszalna, nie posiada żadnego materialnego wkładu w rzeczywistość (nie można jej dotknąć i vice versa). Przyzwanie: Istota - na krótki okres czasu, Lusye przyzywa istotę danego przedmiotu do świata rzeczywistego. Przedmiot ten nie może być większy niż piłka koszykowa, a przyzwana istota znika po upływie czasu, jednak jej efekt się utrzymuje. Przykładowo istotą zapałki jest ogień, istotą dzbanuszka jest woda, wino lub olej. Od MG zależy jaka istota zostanie przywołana, siła PWM lub słabszy. Opętanie: Lamassu - po wezwaniu duszy Lamassu, Lusye zyskuje możliwość wyczucia niebezpieczeństwa lub zagrożeń czyhających na nią lub jej towarzyszy. Coś w stylu radaru, który wykrywa pułapki czy wrogów. Nie określa dokładnego położenia zagrożeń a jedynie ich obecność 10m przed dziewczyną. Uczucie to staje się mocniejsze jeżeli jest bliżej zagrożenia (1m od niej). Trwa trzy tury.
C
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Pixiu – Lyuse wzywa duszę Pixiu i pozwala, by ta przejęła kontrolę nad jej ciałem przez trzy posty. Dziewczyna w tym czasie nabiera cech charakterystycznych dla Qoga oraz zyskuje podstawowe umiejętności duszy Pixiu, łącznie z jej słabościami. Oznacza to, że kły się wydłużają, a szczęka dziewczyny staje się masywniejsza, paznokcie twardnieją i przekształcają się w pazury, a włosy Lusye stają się jaśniejsze i bardziej przypominają grzywę. Co do umiejętności podniesiona jest siła oraz szybkość dziewczyny (adekwatnie do rangi), jednakże jest wrażliwsza na ataki z użyciem broni siecznej (bolą ją bardziej, niż zwykle, a rany są dotkliwsze). Wezwanie: Opętanie - Zhuniao - W porównaniu z całkiem znaczną przemianą Lusi podczas opętania przez Pixiu, gdy jest opętana przez Zhuniao jedyną widoczną zmianą jest zmiana koloru oczu na płomienny oraz podniesiona temperatura ciała (może robić za sprawny kaloryferek podczas zimowych nocy). Podczas trwania zaklęcia, dziewczyna potrafi skakać znacznie wyżej, niż normalny człowiek, jest nieco zwinniejsza oraz potrafi przywoływać nieduże płomyki w ilości 3, które może kontrolować do 5m od siebie. Podczas opętania jest dużo wrażliwsza na zaklęcia oparte na wodzie i lodzie (odczuwa je jak poparzenia). Trwa trzy tury.
B
A
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Kumiho
Spoiler:
Las jak zawsze był opustoszały. Obecność Hymme, jak i Dracula, odstraszała dusze i pomniejsze demony niezwykle skutecznie. Do tego padało. Deszcz siekał o korony drzew, a Lusye kuliła się w swoim małym szałasie, wpatrując w spadające krople wody. Tylko szum deszczu, jej oddech i ciepłe słowa towarzysza. Była bezpieczna. Nie zrobi nikomu krzywdy, nikt nie ucierpi. W swojej samotni czuła się niezwykle spokojna, bezpieczna. Niemalże wolna. Z uśmiechem na ustach wsłuchiwała się w głos Hymme, rozprawiającego o wydarzeniach sprzed wieków. Nie słuchała go uważnie, po prostu głos, tak mile komponujący się z szumem deszczu. Przysypiała powoli, otulona spokojem, którego dawno nie zaznała.
... Och, biedna... Co się stało, młoda Ru? Nie płacz... pomogę ci.
Obudź się. Hymme obudził ja delikatnie ze snu, jednak w jego głosie brzmiał niepokój. Przestało padać. Z pewnością nie to niepokoiło strażnika. Lusye rozejrzała się i już wiedziała. Przed szałasem siedziała Ona. Kobieta. Lisica. Uśmiechnęła się zalotnie i miękkim ruchem podnosiła się. Ogony zafalowały. Jaśniała bielą, jednak od razu dało się wyczuć, że nie niesie ze sobą dobrych zamiarów. Była piękna, przyciągała wzrok, ale pod tą maską kryło się zło. Aoyoshi to wiedziała. A mimo to przyglądała się jej jak zaczarowana, chłonąc każde słowo. A więc jesteś tu... Młodziutka Ru, chcę ci pomóc. Głos miała miękki jak jedwab, kojący, otulający z każdej strony. Mogłaby go słuchać nieustannie, choć wyczuwała groźbę. Niewinny uśmiech, kryjący ostre zęby. Miękkie ruchy, kryjące zwinność bestii. Nie słuchaj jej. Chce cię tylko wykorzystać, jak wielu innych. Ostry głos Hymme przerwał chwilową fascynację. Był zły, wrogo wpatrywał się w sylwetę demona przed nimi, jednak w jego słowach dało się też wyczuć jakiś żal. Lisica przybliżyła się, uśmiechając się leciutko. Potrzebujesz mnie... Tak samo jak potrzebowałaś i jego... Potrzebujesz mocy. Dobrze o tym wiesz, kochana Ru. I on tez o tym wie. Hymme przygryzł wargę. Tak, wiedziała o tym. I w tym momencie wszystko było już przesądzone...
Zaklęcie to jest bardzo podobne to opętania Lusi przez Pixiu. W tym jednak przypadku dziewczyna zostaje przejęta przez ducha Kumiho, a jej wygląd oraz charakter zmieniają się diametralnie. W momencie użycia zaklęcia włosy Lusye stają się białe oraz krótkie, oczy przybierają barwę czerwoną a na głowie wyrasta jej para lisich uszu w kolorze białym. Za nią z kolei można dostrzec widmowe lisie ogony, w ilości 9. Zmienia się również charakter dziewczyny. Staje się zdecydowanie bardziej śmiała, szczególnie w kontaktach z płcią przeciwną (czasami nawet zbyt śmiała), przebiegła i zdecydowanie bardziej ceni swoje dobro nad dobro innych. Dodatkowo zapach lub widok krwi strasznie ją pobudza, powodując albo niezwykłą żądzę krwi, albo niezwykłą uległość, jeżeli sama Lusye (nie duch Kumiho) ufa krwawiącej lub rannej osobie. Wyjątkiem od reguły są zranione i krwawiące młode kobiety (dziewice to już w ogóle), które wywołują w Lusi natychmiastową ochotę rzucenia im się do gardła i zasmakowania ich krwi. Nie panuje ona nad tym odruchem w żaden sposób, więc sojusznicy powinni uważać. Umiejętnościami, jakie dziewczyna zyskuje poprzez to opętanie, są znacznie zwiększona szybkość ruchu oraz zwinność. Nieznacznie też są wyostrzone wszystkie zmysły dziewczyny, szczególnie węch i słuch. Podczas przemiany potrafi raz stworzyć swój własny obraz (iluzję) w niewielkiej odległości od siebie (1m) na krótki okres czasu. Opętanie trwa trzy posty.
Ostatnio zmieniony przez Lusye dnia Pon Mar 02 2015, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
PD z KP - 55 PD odzyskane przy zmianach - 5 PD zdobyte fabularnie - 51 Łącznie - 111 pd
Rodzaj Magii: Magia wywołania – Magia polegająca na wywołaniu (obudzeniu) i przyzwaniu duszy z przedmiotu, rośliny, zwierzęcia czy człowieka niezależnie od stanu (w domyśle życia lub śmierci, jednakże sen lub utrata świadomości tez się w to wlicza), w którym znajduje się fizyczne ciało przywoływanej duszy, do świata rzeczywistego. Nie potrzeba kontaktu fizycznego z ciałem by ową duszę wywołać i przywołać. Pozwala na porozumiewanie się z wszystkimi duszami oraz wykorzystywanie ich w różnym celu.
Pasywne Właściwości Magii:
Spoiler:
Dialog – Lusye może rozmawiać z duszami znajdującymi się w pobliżu bez konieczności ich przyzywania do świata rzeczywistego, naturalnie rozumiejąc język, którym się one posługują oraz również się nim posługując. Można to nazwać pseudotelepatią, ponieważ w ten sposób może również rozmawiać z duszami żywych ludzi (są oni świadomi rozmowy, możliwość kontaktu tylko z jedną osobą w pobliżu dziewczyny). Informacja – Lusye poprzez kontakt z duszą może się dowiedzieć o konkretnym fragmencie z życia duszy, który ta widziała, czuła lub o nim wiedziała. Zależne od MG. Strażnik – Lusye posiada własnego, małego strażnika, chroniącego ją przed atakiem ze strony dusz. Potrafi on zablokować ataki ze strony duchów i jest jednocześnie obrońcą psychiki dziewczyny. Nazywa się Hymme i zwykle przyjmuje kształt wróbla. Oczywiście, widzi go tylko ona. Odporność na PWM magów z magią dusz. Wezwanie – Lusye potrafi obudzić dawno uśpione dusze zmarłych, starych przedmiotów lub odwiecznych drzew albo dusz, z którymi zawarła kontrakt. Te niekoniecznie muszą być zadowolone z przebudzenia, ale odpowiedzą (kontrolowane i zależnie od MG). Obłaskawienie – Jedyne PWM, które wymaga krwi Lusye, by zadziałało. Ułaskawia on rozgniewane dusze, pozwalając jej z nimi porozmawiać oraz zapanować nad ich gniewem. Mimo wszystko czasami lepiej się wycofać i zostawić duszę w spokoju, nim ta rozerwie psychikę na strzępy. Obłaskawienie nieznaczne, zależne od MG. Kontrakt – Lusye zawiera kontrakt z duszami, które udało jej się przywołać i zmaterializować, i które zgodziły się na to, by za każdym razem stawić się na jej wezwanie. Kontrakt polega na poznaniu imienia duszy oraz ofiarowania jej krwi dziewczyny, która pieczętuje kontrakt. Obecne kontrakty: Hymme, Zhuniao – ognisty ptak, posiada dużą wytrzymałość i szybkość, włada ogniem, wrażliwy na magię wody i lodu Qoga, Pixiu – uskrzydlony lew, odpędza zło i niszczy złe duchy, potężny w walce dzięki kłom i pazurom, wrażliwy na metale, głównie szlachetne Vinan, Kumiho – lisica o dziewięciu ogonach, potrafi zmieniać kształt oraz zauroczyć każdego człowieka, szybka i zwinna, zły duch żywiący się ludzkim ciałem, ma tendencję do przypadkowego wchodzenia w ciało Lusye (jak Dracul), czego efektem jest zmiana wyglądu oraz charakteru
Wyczucie – Lusye automatycznie wyczuwa otaczające ją dusze. Wiąże się to z określeniem, czy są one przyjaźnie lub wrogo nastawione do niej, czy mogą pomóc, ich wieku, liczby oraz siły. Oraz przeczuwa, czy osoba kłamie czy nie. Nie jest to jasne określenie, jednak wiadomo, że coś jest na rzeczy. Zależne od MG. Mentalność – Lusye musi mieć silny umysł, jeżeli nie chce zostać pochłonięta i opętana przez inne dusze. Dlatego jej umysł wytworzył liczne bariery przeciwko atakom z ich strony, przez co większość ich ataków jest bezradna wobec dziewczyny. Przez to też potrafi słuchać głosów wybiórczo, a nie wszystkich na raz. Nieznacznie zwiększa odporność dziewczyny na ataki mentalne (kumulacja z Barierą umysłową). Zranienie - Lusye jest w stanie zranić duszę dzięki ken tantō, przyzywając duszę Fwal, kiedy ochrona Hymme oraz jej własne zabezpieczenie zawiodą. Rany nie są trwałe, ale sprawiają ból duszy, rozpraszając ją, umożliwiając dziewczynie obronę lub atak. Prośba - Lusye prosi dusze znajdujące się w pobliżu o ochronę. Oczywiście te nie potrafią zrobić wiele w stosunku do obiektów fizycznych oraz mogą odmówić pomocy, jednak są jakąś formą ochrony przed "tymi złymi" duchami. Poza tym to tylko dusze, nie potrafią wpływać na świat materialny. Emocje - Dusze potrafią poruszać swoim fizycznym ciałem, zwłaszcza kiedy czują wyjątkowo silne emocje względem Lusye, pozytywne lub negatywne. Nie jest to duży ruch, ale niekiedy nawet takie małe ruchy mogą coś zrobić. Widzenie – Pasywna umiejętność nie tyle samej Lusye co duchów, z którymi zawarła ona kontrakt. Sprawia ona, że dusze na krótki okres (1 tura) czasu przyjmują bardziej materialną (przez co widoczną) formę, przez co zwykły zjadacz chleba jest w stanie je dostrzec. Jest to jednak bardzo męczące, jako że pobiera to wewnętrzną energię duszy. Maksymalnie jedna na raz.
Zaklęcia:
D
Spoiler:
Przyzwanie: Duchy ziemi – Lusye przyzywa dusze tkwiące w ziemi, można powiedzieć, samej matce naturze, powodując wzrost roślinności na kwadracie 2 na 2 m by unieruchomić przeciwnika znajdującego się blisko niej lub też powodując zawirowania pyłów, piasków i ziemi na tym samym obszarze. Unieruchomieni trwa maksymalnie dwa posty, jednak można się z niego wyrwać za pomocą zaklęć lub własnej tężyzny fizycznej. Przyzwanie: Kontrola – Lusye opanowuje duszę przebywającą w obiekcie (maksymalnie pięciu obiektach jednocześnie, im większy obiekt, tym liczba się zmniejsza) i kontroluje ją przez dwa posty, powodując tym samym ruch obiektu, w którym znajduje się dusza. Wezwanie: Posłuszeństwo – Lyuse wzywa duszę i zmusza ją do posłuszeństwa na jeden post. Przeciwnik (człowiek, zwierzę, etc) jest w tym momencie niezdolny do walki oraz wykonuje polecenia dziewczyny, ale dusza nie jest w stanie zranić własnego ciała, czyli nie można rozkazać, by przeciwnik się zabił, etc. Nie działa na magów wyższych poziomem oraz potężne istoty. MG decyduje, kto zostaje przejęty. Silna motywacja może przełamać zaklęcie. Przyzwanie: Obudzenie – Lusye budzi do życia dusze roślin, które działają według jej woli przez dwie tury. Oznacza to poruszanie roślinami zgodnie z życzeniem dziewczyny, co prawda w ograniczonym zakresie (3m zasięgu), w obszarze maksymalnie trzech metrów. Gdy te wyjdą poza jej zasięg powracają do swojej stałej, nieruchomej formy. Wezwanie/Egzorcyzm: Wypędzenie - Lyuse wypędza duszę z ciała, przez co ta krąży wokół niego i przed jeden post nie może do niego wrócić. Skutkuje to zmniejszeniem inteligencji i percepcji przeciwnika na okres wypędzenia duszy. Silna motywacja/wola niwelują zaklęcie. Przyzwanie: Ukazanie - Lusje korzystając ze swojej energii magicznej jest w stanie przekazać ją duszy i sprawić, że stanie się ona widzialna dla postronnych przez krótki okres czasu. Przez ten czas dusza jest jedynie widoczna i słyszalna, nie posiada żadnego materialnego wkładu w rzeczywistość (nie można jej dotknąć i vice versa).
C
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Pixiu – Lyuse wzywa duszę Pixiu, uskrzydlonego i pozwala, by ta przejęła kontrolę nad jej ciałem przez trzy posty. Dziewczyna w tym czasie nabiera cech charakterystycznych dla Qoga oraz zyskuje podstawowe umiejętności duszy Pixiu, łącznie z jej słabościami. Oznacza to, że kły się wydłużają, a szczęka dziewczyny staje się masywniejsza, paznokcie twardnieją i przekształcają się w pazury, a włosy Lusye stają się jaśniejsze i bardziej przypominają grzywę. Co do umiejętności podniesiona jest siła oraz szybkość dziewczyny, jednakże jest wrażliwsza na ataki z użyciem broni siecznej (bolą ją bardziej, niż zwykle, a rany są dotkliwsze).
B
Spoiler:
Przyzwanie: Zhuniao – Prawdziwa forma Hymme, małego wróbelka, który zazwyczaj przesiaduje na ramieniu Lusye. Dziewczyna przyzywa do świata materialnego postać ognistego, czerwonego, pięknego acz dużego ptaka (rozpiętość skrzydeł wynosi 350 cm, duże podobieństwo do orła). Pióra Zhuniao płoną podczas lotu i sypią skry, co jest zgodne z atrybutem ptaka, mogą podpalić podłoże lub dotkliwie poparzyć wroga (ranga podoba do zaklęć poziomu C). Nazywany jest również Strażnikiem Nieba, co z pewnością odnosi się do majestatyczności i wytrzymałości niezwykłego ducha. Jest on odporny na większość magicznych ataków, całkowicie odporny na iluzje czy zaklęcia wpływające na umysł (wszak to duch, jakby nie patrzeć; całkowicie na D, częściowo na C), jednakże jest znacznie słabszy w starciu z magami wody lub lodu oraz wrażliwy na ataki fizyczne. Posiada własną wolę, i choć to Luyse panuje nad większością jego ataków, gdy dziewczyna znajdzie się w poważnym niebezpieczeństwie Zhuniao staje się jej tarczą, chroniąc ją przed atakami. Przyzwanie trwa dwa posty, jeżeli ptak otrzyma ciężkie obrażenia natychmiast powraca do strefy duchowej i nie można go przyzwać ponownie przez cztery następne posty.
A
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Kumiho
Spoiler:
Las jak zawsze był opustoszały. Obecność Hymme, jak i Dracula, odstraszała dusze i pomniejsze demony niezwykle skutecznie. Do tego padało. Deszcz siekał o korony drzew, a Lusye kuliła się w swoim małym szałasie, wpatrując w spadające krople wody. Tylko szum deszczu, jej oddech i ciepłe słowa towarzysza. Była bezpieczna. Nie zrobi nikomu krzywdy, nikt nie ucierpi. W swojej samotni czuła się niezwykle spokojna, bezpieczna. Niemalże wolna. Z uśmiechem na ustach wsłuchiwała się w głos Hymme, rozprawiającego o wydarzeniach sprzed wieków. Nie słuchała go uważnie, po prostu głos, tak mile komponujący się z szumem deszczu. Przysypiała powoli, otulona spokojem, którego dawno nie zaznała.
... Och, biedna... Co się stało, młoda Ru? Nie płacz... pomogę ci.
Obudź się. Hymme obudził ja delikatnie ze snu, jednak w jego głosie brzmiał niepokój. Przestało padać. Z pewnością nie to niepokoiło strażnika. Lusye rozejrzała się i już wiedziała. Przed szałasem siedziała Ona. Kobieta. Lisica. Uśmiechnęła się zalotnie i miękkim ruchem podnosiła się. Ogony zafalowały. Jaśniała bielą, jednak od razu dało się wyczuć, że nie niesie ze sobą dobrych zamiarów. Była piękna, przyciągała wzrok, ale pod tą maską kryło się zło. Aoyoshi to wiedziała. A mimo to przyglądała się jej jak zaczarowana, chłonąc każde słowo. A więc jesteś tu... Młodziutka Ru, chcę ci pomóc. Głos miała miękki jak jedwab, kojący, otulający z każdej strony. Mogłaby go słuchać nieustannie, choć wyczuwała groźbę. Niewinny uśmiech, kryjący ostre zęby. Miękkie ruchy, kryjące zwinność bestii. Nie słuchaj jej. Chce cię tylko wykorzystać, jak wielu innych. Ostry głos Hymme przerwał chwilową fascynację. Był zły, wrogo wpatrywał się w sylwetę demona przed nimi, jednak w jego słowach dało się też wyczuć jakiś żal. Lisica przybliżyła się, uśmiechając się leciutko. Potrzebujesz mnie... Tak samo jak potrzebowałaś i jego... Potrzebujesz mocy. Dobrze o tym wiesz, kochana Ru. I on tez o tym wie. Hymme przygryzł wargę. Tak, wiedziała o tym. I w tym momencie wszystko było już przesądzone...
Zaklęcie to jest bardzo podobne to opętania Lusi przez Pixiu. W tym jednak przypadku dziewczyna zostaje przejęta przez ducha Kumiho, a jej wygląd oraz charakter zmieniają się diametralnie. W momencie użycia zaklęcia włosy Lusye stają się białe oraz krótkie, oczy przybierają barwę czerwoną a na głowie wyrasta jej para lisich uszu w kolorze białym. Za nią z kolei można dostrzec widmowe lisie ogony, w ilości 9. Zmiana wyglądu nie jest jedyną "widoczną" zmianą. Poprawia się jej zręczność oraz zwinność, przez co porusza się nieco łagodniej, bardziej miękko. Faktycznym efektem, jaki Lusye otrzymuje po przyjęciu Vinan jest zwiększona szybkość ruchu, cichsze poruszanie oraz możliwość utworzenia iluzji obejmującej obszar do 20 metrów od dziewczyny. Problemem jednak jest to, że w momencie dostrzeżenia krwi lub otwartej rany w tej formie, dziewczyna w żaden sposób nie panuje nad odruchem rzucenia się na zranioną osobę z zamiarem jeszcze większego jej uszkodzenia i dokopania się do jej serca. Dosłownie.
Ostatnio zmieniony przez Lusye dnia Pią Sie 01 2014, 21:42, w całości zmieniany 1 raz
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Aoyoshi Czw Lip 31 2014, 18:28
PWM: 1. działa tylko w przypadku, jeśli Lusia zna język. Jak duch będzie mówił w innym to usłyszy, ale może nie zrozumieć. Poza tym dusza z którą rozmawia musi być w pobliżu dziewczyny. 2. zależne od mg - zarówno, czy się uda, a i jaki fragment ujrzy 3. MWAHAHAHAHA NOPE
Spoiler:
meh meh niech będzie
4. zależne od mg, czy w ogóle odpowiedzą 5. zależne od mg, acz ogółem będzie to łagodziło gniew owych dusz w stopniu nieznacznym 6. k 7. zależne od mg, a i raczej w przypadku kłamstw będzie to coś w stylu przeczucia, a nie wiedzy 8. nie wyłącza iluzji na pwm, a jedynie nieznacznie wzmacnia umiejętność bariery umysłowej, taki plusik do levelu umiejki 9. czyli po prostu owe rany zadadzą ból, ale nie będą ranami ostatecznie i tylko dusze, da? 10. heeeeee? 11. nie dłużej jak post, a i tylko stają sie widzialne. Max jedna na raz.
Zaklęcia: 1. więc... jak dokładniej unieruchamiają, jak wygląda to i w jakim stopniu a ka do pasa, całe ciało etc. 2. 3 obiekty wielkości piłki do tenisa każdy, a więc rozmiar jednego obiektu to takie 3 piłki. 3. zaklęcie działa raczej jak "sugestia", aniżeli rozkaz, przynajmniej na tej randze, poza tym pojedyncze polecenie 4. meh ~.~ nie widzę tego jakoś ~.~ albo przejdziemy na roślinki do rozmiarów kota domowego/etc. 5. meh... na jednym celu może zostać użyte ponownie po upływie 4 postów 6. jest widzialna przez 2 posty 7. podaj wymiary wydłużenia pazurów/kłów 8. niech będzie 9. podkreśl, że iluzja to tylko iluzja, a i forma trwa do 4 postów. Poza tym im więcej iluzji jest w jej władaniu tym trudniej je utrzymać.
Lusye
Liczba postów : 196
Dołączył/a : 09/03/2013
Temat: Re: Aoyoshi Sro Lut 04 2015, 04:43
Rodzaj Magii: Magia wywołania – Magia polegająca na wywołaniu (obudzeniu) i przyzwaniu duszy z przedmiotu, rośliny, zwierzęcia czy człowieka niezależnie od stanu (w domyśle życia lub śmierci, jednakże sen lub utrata świadomości tez się w to wlicza), w którym znajduje się fizyczne ciało przywoływanej duszy, do świata rzeczywistego. Nie potrzeba kontaktu fizycznego z ciałem by ową duszę wywołać i przywołać. Pozwala na porozumiewanie się ze wszystkimi duszami oraz wykorzystywanie ich w różnym celu, jak również umożliwia przypisywanie ich do różnych ciał i wykorzystywanie ich możliwości.
Pasywne Właściwości Magii:
Spoiler:
Dialog – Lusye może rozmawiać z duszami znajdującymi się w pobliżu bez konieczności ich przyzywania do świata rzeczywistego, naturalnie rozumiejąc język, którym się one posługują oraz również się nim posługując. Można to nazwać pseudotelepatią, ponieważ w ten sposób może również rozmawiać z duszami żywych ludzi (są oni świadomi rozmowy, możliwość kontaktu tylko z jedną osobą w pobliżu dziewczyny). Informacja – Lusye poprzez kontakt z duszą może się dowiedzieć o fragmencie z życia duszy, który ta widziała, czuła lub o nim wiedziała. Zależne od MG czy i jaką informację zobaczy Lusye. Strażnik – Lusye posiada własnego, małego strażnika, chroniącego ją przed atakiem ze strony dusz. Potrafi on zablokować ataki ze strony duchów i jest jednocześnie obrońcą psychiki dziewczyny. Nazywa się Hymme i zwykle przyjmuje kształt wróbla. Oczywiście, widzi go tylko ona. Odporność na PWM magów z magią dusz. Wezwanie – Lusye potrafi obudzić dawno uśpione dusze zmarłych, starych przedmiotów lub odwiecznych drzew albo dusz, z którymi zawarła kontrakt. Te niekoniecznie muszą być zadowolone z przebudzenia, ale odpowiedzą (od MG zależy, czy się obudzą, kontroluje je). Obłaskawienie – Jedyne PWM, które wymaga krwi Lusye, by zadziałało. Ułaskawia on rozgniewane dusze, pozwalając jej z nimi porozmawiać oraz zapanować nad ich gniewem. Mimo wszystko czasami lepiej się wycofać i zostawić duszę w spokoju, nim ta rozerwie psychikę na strzępy. Obłaskawienie nieznaczne, zależne od MG. Kontrakt – Lusye zawiera kontrakt z duszami, które udało jej się przywołać i zmaterializować, i które zgodziły się na to, by za każdym razem stawić się na jej wezwanie. Kontrakt polega na poznaniu imienia duszy oraz ofiarowania jej krwi dziewczyny, która pieczętuje kontrakt. Obecne kontrakty:
Cytat :
Hymme, Zhuniao – ognisty ptak, posiada dużą wytrzymałość i szybkość, włada ogniem, wrażliwy na magię wody i lodu. Ironiczny, z nieco wykrzywionym poczuciem humoru, pilnuje bezpieczeństwa Lusye jak oczka w głowie. Qoga, Pixiu – uskrzydlony lew, odpędza zło i niszczy złe duchy, potężny w walce dzięki kłom i pazurom, wrażliwy na metale, głównie szlachetne. Łatwo się irytuje i równie szybko się uspokaja. Nie lubi obcych ludzi. Vinan, Kumiho – lisica o dziewięciu ogonach, potrafi zmieniać kształt oraz zauroczyć każdego człowieka, szybka i zwinna, zły duch żywiący się ludzkim ciałem, ma tendencję do przypadkowego (celowego) wchodzenia w ciało Lusye, czego efektem jest zmiana wyglądu oraz charakteru. Mean, Lamassu - duch opiekuńczy z rogami antylopy, ciałem lwa, skrzydłami i twarzy byka. Uznawany za demona piasków pustyni, jednak pełni jedynie rolę strażniczą. Prawdopodobnie najmilszy duch w kolekcji Lusye.
Wyczucie – Lusye automatycznie wyczuwa otaczające ją dusze. Wiąże się to z określeniem, czy są one przyjaźnie lub wrogo nastawione do niej, czy mogą pomóc, ich wieku, liczby oraz siły. Oraz przeczuwa, czy osoba kłamie czy nie. Nie jest to jasne określenie, jednak wiadomo, że coś jest na rzeczy. Zależne od MG. Mentalność – Lusye musi mieć silny umysł, jeżeli nie chce zostać pochłonięta i opętana przez inne dusze. Dlatego jej umysł wytworzył liczne bariery przeciwko atakom z ich strony, przez co większość ich ataków jest bezradna wobec dziewczyny. Przez to też potrafi słuchać głosów wybiórczo, a nie wszystkich na raz. Nieznacznie zwiększa odporność dziewczyny na ataki mentalne (kumulacja z Barierą umysłową). Widzenie – Pasywna umiejętność nie tyle samej Lusye co duchów, z którymi zawarła ona kontrakt. Sprawia ona, że dusze na krótki okres (1 tura) czasu przyjmują bardziej materialną (przez co widoczną) formę, przez co zwykły zjadacz chleba jest w stanie je dostrzec. Jest to jednak bardzo męczące, jako że pobiera to wewnętrzną energię duszy. Maksymalnie jedna na raz. Raz na 4 posty. Wiedza - Pasywna umiejętność magii, która aktywuje się wyłącznie w momencie opętania jej przez obcą duszę. Dokładniej rzecz biorąc Lusye zyskuje wiedzę na temat tego, jak "posługiwać się" umiejętnościami duszy, która ją opętała (tylko te, z którymi ma kontrakt). Nie zmienia to jednak jej możliwości fizycznych. Przykładowo, dzięki Hymme wie, jak latać, jednakże brak skrzydeł skutecznie uniemożliwia jej wszelkie próby. Zmiana - Irytująca zdolność, którą lubią wykorzystywać dusze, z którymi Lusye zawarła kontrakty. Mianowicie bardzo randomowo lubią wchodzić w jej ciało i przejmować nad nim kontrolę, przez co dziewczynie zmienia się charakter (nie zyskuje żadnych umiejętności związanych z duszą).
Zaklęcia:
D
Spoiler:
Przyzwanie: Kontrola – Lusye opanowuje duszę przebywającą w obiekcie (maksymalnie w dwóch obiektach jednocześnie) i kontroluje ją przez dwa posty (jeden, jeśli są dwa obiekty), powodując tym samym ruch obiektu, w którym znajduje się dusza. Wezwanie: Posłuszeństwo – Lyuse wzywa duszę i zmusza ją do posłuszeństwa na jeden post. Przeciwnik (człowiek, zwierzę, etc) jest w tym momencie niezdolny do walki oraz a Aoyoshi mocno sugeruje jej wykonanie jednego polecenia, ale dusza nie jest w stanie zranić własnego ciała, czyli nie można rozkazać, by przeciwnik się zabił, etc. Nie działa na magów wyższych poziomem oraz potężne istoty. MG decyduje, kto zostaje przejęty. Silna motywacja może przełamać zaklęcie. Wezwanie/Egzorcyzm: Wypędzenie - Lyuse wypędza duszę z ciała, przez co ta krąży wokół niego i przed jeden post nie może do niego wrócić. Skutkuje to zmniejszeniem inteligencji i percepcji przeciwnika na okres wypędzenia duszy. Silna motywacja/wola niwelują zaklęcie. Może zostać użyte po 4 postach na tym samym celu. Przyzwanie: Ukazanie - Lusye korzystając ze swojej energii magicznej jest w stanie przekazać ją duszy i sprawić, że stanie się ona widzialna dla postronnych przez krótki okres czasu (2 posty). Przez ten czas dusza jest jedynie widoczna i słyszalna, nie posiada żadnego materialnego wkładu w rzeczywistość (nie można jej dotknąć i vice versa). Przyzwanie: Istota - na krótki okres czasu, Lusye przyzywa istotę danego przedmiotu do świata rzeczywistego. Przedmiot ten nie może być większy niż piłka koszykowa, a przyzwana istota znika po upływie czasu, jednak jej efekt się utrzymuje. Przykładowo istotą zapałki jest ogień, istotą dzbanuszka jest woda, wino lub olej. Od MG zależy jaka istota zostanie przywołana, siła PWM lub słabszy. Opętanie: Lamassu - po wezwaniu duszy Lamassu, Lusye zyskuje możliwość wyczucia niebezpieczeństwa lub zagrożeń czyhających na nią lub jej towarzyszy. Coś w stylu radaru, który wykrywa pułapki czy wrogów. Nie określa dokładnego położenia zagrożeń a jedynie ich obecność 10m przed dziewczyną. Uczucie to staje się mocniejsze jeżeli jest bliżej zagrożenia (1m od niej). Trwa trzy tury.
C
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Pixiu – Lyuse wzywa duszę Pixiu i pozwala, by ta przejęła kontrolę nad jej ciałem przez trzy posty. Dziewczyna w tym czasie nabiera cech charakterystycznych dla Qoga oraz zyskuje podstawowe umiejętności duszy Pixiu, łącznie z jej słabościami. Oznacza to, że kły się wydłużają, a szczęka dziewczyny staje się masywniejsza, paznokcie twardnieją i przekształcają się w pazury, a włosy Lusye stają się jaśniejsze i bardziej przypominają grzywę. Co do umiejętności podniesiona jest siła oraz szybkość dziewczyny (adekwatnie do rangi), jednakże jest wrażliwsza na ataki z użyciem broni siecznej (bolą ją bardziej, niż zwykle, a rany są dotkliwsze). Wezwanie: Opętanie - Zhuniao - W porównaniu z całkiem znaczną przemianą Lusi podczas opętania przez Pixiu, gdy jest opętana przez Zhuniao jedyną widoczną zmianą jest zmiana koloru oczu na płomienny oraz podniesiona temperatura ciała (może robić za sprawny kaloryferek podczas zimowych nocy). Podczas trwania zaklęcia, dziewczyna potrafi skakać znacznie wyżej, niż normalny człowiek, jest nieco zwinniejsza oraz potrafi przywoływać nieduże płomyki w ilości 3, które może kontrolować do 5m od siebie. Podczas opętania jest dużo wrażliwsza na zaklęcia oparte na wodzie i lodzie (odczuwa je jak poparzenia). Trwa trzy tury.
B
A
Spoiler:
Wezwanie: Opętanie - Kumiho
Spoiler:
Las jak zawsze był opustoszały. Obecność Hymme, jak i Dracula, odstraszała dusze i pomniejsze demony niezwykle skutecznie. Do tego padało. Deszcz siekał o korony drzew, a Lusye kuliła się w swoim małym szałasie, wpatrując w spadające krople wody. Tylko szum deszczu, jej oddech i ciepłe słowa towarzysza. Była bezpieczna. Nie zrobi nikomu krzywdy, nikt nie ucierpi. W swojej samotni czuła się niezwykle spokojna, bezpieczna. Niemalże wolna. Z uśmiechem na ustach wsłuchiwała się w głos Hymme, rozprawiającego o wydarzeniach sprzed wieków. Nie słuchała go uważnie, po prostu głos, tak mile komponujący się z szumem deszczu. Przysypiała powoli, otulona spokojem, którego dawno nie zaznała.
... Och, biedna... Co się stało, młoda Ru? Nie płacz... pomogę ci.
Obudź się. Hymme obudził ja delikatnie ze snu, jednak w jego głosie brzmiał niepokój. Przestało padać. Z pewnością nie to niepokoiło strażnika. Lusye rozejrzała się i już wiedziała. Przed szałasem siedziała Ona. Kobieta. Lisica. Uśmiechnęła się zalotnie i miękkim ruchem podnosiła się. Ogony zafalowały. Jaśniała bielą, jednak od razu dało się wyczuć, że nie niesie ze sobą dobrych zamiarów. Była piękna, przyciągała wzrok, ale pod tą maską kryło się zło. Aoyoshi to wiedziała. A mimo to przyglądała się jej jak zaczarowana, chłonąc każde słowo. A więc jesteś tu... Młodziutka Ru, chcę ci pomóc. Głos miała miękki jak jedwab, kojący, otulający z każdej strony. Mogłaby go słuchać nieustannie, choć wyczuwała groźbę. Niewinny uśmiech, kryjący ostre zęby. Miękkie ruchy, kryjące zwinność bestii. Nie słuchaj jej. Chce cię tylko wykorzystać, jak wielu innych. Ostry głos Hymme przerwał chwilową fascynację. Był zły, wrogo wpatrywał się w sylwetę demona przed nimi, jednak w jego słowach dało się też wyczuć jakiś żal. Lisica przybliżyła się, uśmiechając się leciutko. Potrzebujesz mnie... Tak samo jak potrzebowałaś i jego... Potrzebujesz mocy. Dobrze o tym wiesz, kochana Ru. I on tez o tym wie. Hymme przygryzł wargę. Tak, wiedziała o tym. I w tym momencie wszystko było już przesądzone...
Zaklęcie to jest bardzo podobne to opętania Lusi przez Pixiu. W tym jednak przypadku dziewczyna zostaje przejęta przez ducha Kumiho, a jej wygląd oraz charakter zmieniają się diametralnie. W momencie użycia zaklęcia włosy Lusye stają się białe oraz krótkie, oczy przybierają barwę czerwoną a na głowie wyrasta jej para lisich uszu w kolorze białym. Za nią z kolei można dostrzec widmowe lisie ogony, w ilości 9. Zmienia się również charakter dziewczyny. Staje się zdecydowanie bardziej śmiała, szczególnie w kontaktach z płcią przeciwną (czasami nawet zbyt śmiała), przebiegła i zdecydowanie bardziej ceni swoje dobro nad dobro innych. Dodatkowo zapach lub widok krwi strasznie ją pobudza, powodując albo niezwykłą żądzę krwi, albo niezwykłą uległość, jeżeli sama Lusye (nie duch Kumiho) ufa krwawiącej lub rannej osobie. Wyjątkiem od reguły są zranione i krwawiące młode kobiety (dziewice to już w ogóle), które wywołują w Lusi natychmiastową ochotę rzucenia im się do gardła i zasmakowania ich krwi. Nie panuje ona nad tym odruchem w żaden sposób, więc sojusznicy powinni uważać. Umiejętnościami, jakie dziewczyna zyskuje poprzez to opętanie, są znacznie zwiększona szybkość ruchu oraz zwinność. Nieznacznie też są wyostrzone wszystkie zmysły dziewczyny, szczególnie węch i słuch. Podczas przemiany potrafi raz stworzyć swój własny obraz (iluzję) w niewielkiej odległości od siebie (1m) na krótki okres czasu. Opętanie trwa trzy posty.
20 PD idzie na umiejkę -> Sprinter
Ostatnio zmieniony przez Lusye dnia Nie Lut 08 2015, 22:32, w całości zmieniany 1 raz
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Aoyoshi Sro Lut 04 2015, 20:30
PWM: 1. dystans musi być naprawdę niewielki. Oczywiście odpowiednie umiejętności mogą to zblokować. 2. w pełni zależne od mg, także czy w ogóle zadziała. 3. meh ~.~ niech będzie 4. wszystko zależne od mg 5. ok 6. yhm... taka podstawa do magii, da? Po prostu spis tego? 7. informacje uzyskane zależne od mg, na fabule ofc od gracza, czy coś duh @.@ 8. ot taki nieznaczny boost do tej umiejki, ale wielce na nią nie wpływa. 9. raz na 4 posty @.@ 10. ok, acz tylko te, z którymi ma kontrakt oczywiście 11. ot fabularny zabieg, który może też wykorzystać mg? da?
Zaklęcia: D: 1. hmhm... Może uznajmy tak. Maksymalnie dwa obiekty, czas trwania to 2 posty dzielone na ilość obiektów, przedmioty w sumie nie mogą przekraczać rozmiarami klatki piersiowej przeciętnego człowieka, a i nie będą też przemieszczać się z jakąś wielką prędkością 2. czyli mg wybiera cel? To niech będzie duh @.@ nie więcej niż raz na dwa posty 3. ok 4. maksymalnie jedna dusza na raz 5. heeeee? Gomen, ale nie ogarniam zbytnio, co to tak właściwie robi? @.@ Pozwala np przyzwać wino do dzbanuszka? @.@ 6. uczucie wzmoży się tylko w przypadku, jeśli owe zagrożenie będzie nie dalej jak metr od dziewczyny, poza tym tylko będzie wyczuwała że coś jest nie tak
C: 1. uznajmy, że boost tych parametrów adekwatny do rangi 2. w sumie... co dokładniej robią owe płomyki? Ot np zapalą coś, czy jakieś specjalne obrażenia etc etc? Ugasi je zwykła woda?
A: 1. jeśli dobrze rozumiem, to czas trwania to też 3 posty, tak? To uznajmy, że raz na przemianę może wytworzyć ów krótkotrwałą iluzję nie dalej jak metr od siebie.
duh... nienawidzę takich magii T^T
Lusye
Liczba postów : 196
Dołączył/a : 09/03/2013
Temat: Re: Aoyoshi Czw Lut 05 2015, 01:30
PWM
1. Ok 2. Ok 3. :3 4. Ok 5. 6. Tak, to podstawa do magii. Lista będzie się rozszerzać wraz z misjami/fabułą i zawieranymi na nich kontraktach. 7. Ok 8. Jasne 9. Ok~ 10. Yup~ 11. Tak, właśnie tak.
Zaklęcia D 1. Ok 2. Tak, MG decyduje, kto zostanie przejęty 3. 4. Ok 5. Na przykład może przyzwać wino do dzbanuszka. Lub przyzwać płomyk na kraniec zapałki. 6. Ok.
C 1. Ok 2. Płomyki to zwyczajny, magiczny ogień, który można ugasić. Płomyki nie są na tyle silne, by wywołać duże obrażenia na odkrytej skórze, jednak przy dłuższym kontakcie z palnym materiałem mogą go zapalić.
A Może być i 3, nie pogardziłabym więcej. Co do iluzji ok.
Poprawie wszystko jak ugadamy do końca te szczegóły.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Aoyoshi Czw Lut 05 2015, 19:02
PWM - chyba wszystkie więc jasne @.@
Zaklęcia: 2. ok 5. To ustalmy, że osiągnięty zabieg nie będzie wykraczał siłą ramowo powyżej poziomu pwm, a i może być słabszy, a jego skuteczność zależna od mg. W teorii to zaklęcie no - pozwala na prawie że wszystko.
C - to niech tak będzie duh @.@
A - po spytaniu osoby postronnej, czyt. innego moda 3 posty jest najpewniej okej @.@
Lusye
Liczba postów : 196
Dołączył/a : 09/03/2013
Temat: Re: Aoyoshi Nie Lut 08 2015, 22:32
Poprawione.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Aoyoshi Sro Lut 11 2015, 10:17
Tak, jakby em... em... Wszystko prawie ok, acz nie widzę czasu trwania w A nadal duh >.<
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Aoyoshi Sro Lut 11 2015, 16:09
Już jest! #MagiaMG
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Aoyoshi Czw Lut 12 2015, 12:10
Akcept
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Aoyoshi Pon Sie 10 2015, 00:29
Wykupuję umiejętność: Drapieżca na poziomie pierwszym. Nagroda w losowaniu.
Obecna ilość PD: 41. 1 PD pozostały po renerfie. +20 PD za losowanie. +20 PD za losowanie.
Możliwość wykupienia za darmo 1 poziomu umiejętności (za losowanie).
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.