Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Luriel Czw Kwi 02 2015, 10:38 | |
| Imię: Luriel Nazwisko: Meili Gildia: Nie posiada Klasa Maga: 0
Wygląd: Wysoka, około 17-18 letnia dziewczyna o delikatnej, niemalże lśniącej, jasnej cerze. Długie, lekko falujące blond włosy opadają z tajemniczą ostrożnością na jej plecy i zdają się wyglądać, jakby ktoś zamknął w nich światło gwiazd i słońca. Odziana zwykle w długą, śnieżnobiałą, zwiewną suknię z długimi rękawami, której dół niemalże cały czas szoruje po ziemi, ale o dziwo... nigdy nie jest brudna. Z kolei jej twarz jest delikatna, zdobiona zgrabnym noskiem, przecudnym uśmiechem i błękitnymi niczym samo niebo oczami. Często jej głowę zdobi diadem, na szyi wisi piękny naszyjnik, a dłoń zdobi kilka pierścieni. Charakter: Sympatyczna, miła, kochająca i przyjazna. Czy aby na pewno? Faktycznie, jest taką osobą, ale jednocześnie jest bardzo spokojna i stonowana. Nie zrobi niczego szalonego. Ale mimo wszystko... nienawidzi przegrywać. Zwłaszcza, jeśli ma to urazić jej dumę i honor. Bo pomimo wszystko, pochodzi z jednej z zamożniejszych rodzin w Minstrelu. Ale pomimo bycia z bogatszej warstwy społecznej nie wywyższa się. Do tego jest dumna ze swojego kraju i zrobi dla niego naprawdę wiele. Jest taktykiem, najpierw myśli potem robi. W trakcie walki praktycznie nigdy się nie śpieszy.
Inne: -Kocha podniosłą muzykę graną przy pomocy tradycyjnych instrumentów -Ma spore rodzeństwo -Potrafi utrzymać równowagę nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach
Rodzaj Magii: Magia Artefaktów Opis: Magia ta potrafi nadać zwykłym przedmiotom przeróżne magiczne efekty. W praktyce nauka zaklęć wymaga przedmiotu, w którym zamknie się pewien magiczny proces, za który normalnie musi płacić manę. PWM: Perfekcja (złoty diadem) - proste zaklęcie, które sprawia, że jej strój sam z siebie nigdy się nie podrze ani nie zabrudzi czy też np. przemoknie. Nie dotyczy oczywiście sytuacji, gdy ktoś przetnie jej szatę lub rzuci w nią błotnym zaklęciem lub wodnym zaklęciem nic się nie dzieje. Zabieg czysto fabularny. Lśnienie (zdobiony naszyjnik) - skóra i włosy Luriel zdają się delikatnie błyszczeć. Niczego to nie oświetli czy oślepi, ot efekt czysto wizualny. Zaklęcia: Światło Vardy (C) (zdobiony naszyjnik) - na chwilę całe pole walki rozjaśnia blask, który bije jakby od samej Luriel, który jest w stanie chwilowo oślepić przeciwnika. Podczas działania Jutrzenki blask się utrzymuje, przez co trudniej spoglądać na postać. Oślepienie trwa 1 post i oślepi osoby w promieniu 5 metrów od postaci, zaś do 10 metrów lekkie zakłócenia wzroku/mroczki przed oczami.
Pierścień Ognia (C) (złoty pierścień z rubinem) - tworzy klasyczną kulę ognia. Zasięg 15 metrów obrażenia rangi C. Promień kuli 15 cm. Podczas działania Jutrzenki rosną zarówno obrażenia jak i zasięg adekwatnie do nowej rangi, a promień kuli do 25 cm.
Wygnanie (B) (pierścień z diamentem z minstrelskiego srebra) - posyła potężną falę uderzeniową w pojedynczy cel, oddalony maksymalnie o 25 metrów. Trafienie bezpośrednio tym zaklęciem może się wiązać z dość sporymi obrażeniami, jak np. złamania czy nawet i złamanie z lotem w tył. Podczas działania Jutrzenki zaklęcie zachowuje swój zasięg i siłę, ale za to działa na obszarze w kształcie stożka, który w najszerszym miejscu ma 15 metrów szerokości. Oczywiście ocena stopnia uszkodzeń, czy faktu odepchnięcia zależy ostatecznie od mg i umiejętności celu.
Pierścień Powietrza (B) (złoty pierścień z szafirem) - zaklęcie, które pozwala kobiecie przenieść się gdziekolwiek tylko sobie zażyczy w promieniu 10 metrów od jej obecnego miejsca. Podczas działania Jutrzenki zasięg rośnie do 15 metrów.
Jutrzenka (B) (złoty diadem) - zaklęcie, które kompletnie zmienia postać. Z pięknej, młodej kobiety, jej skóra staje się nieziemsko blada, a cienie na całym jej ciele zdają się przybierać widmowego odcienia, co daje wrażenie, jakoby sama była duchem, który nie mógł zaznać spokoju po śmierci. Włosy z kolei stają się ciemniejsze i niekiedy (nie zawsze) mogą być prostsze. Tak samo zmienia się jej głos, który zdaje się być o wiele głębszy, niższy donośniejszy, jakby nawet kilka osób mówiło jednocześnie to samo (acz wciąż, da się ją zrozumieć). Część swojej przemiany może kontrolować (wygląd, mowa), acz zawsze jakoś to widmo przypominać wyglądem będzie. Jeśli ktoś wcześniej się nią zauroczył, może nieźle się zdziwić lub nawet przestraszyć tej nagłej przemiany. Zaklęcie działa bardzo prosto. Podczas gdy ono trwa, wszystkie zaklęcia Luriel są silniejsze. Zaklęcia D i C rosną o rangę, zaklęcia B i A rosną o pół rangi (+), reszta jest nieznacznie wzmocniona. Trwa 3 posty lub do ulepszenia 5 zaklęć (nie wlicza się Nie masz tu żadnej władzy).
Nie masz tu żadnej władzy (A) (pierścień z diamentem z minstrelskiego srebra) - możliwe do użycia tylko wtedy, gdy aktywna jest Jutrzenka. Osłabia zaklęcia przeciwnika. PWM nie działają, zaklęcia D, C i B słabną o rangę, Zaklęcia A i S stają się zaklęciami odpowiednio B+ i A+. Zaklęcia SS są nieznacznie osłabione. Trwa do końca Jutrzenki, acz najpierw trzeba wskazać dłonią z pierścieniem cel.
Umiejętności: Sokolooki 1 lvl, Kocie Uszy 1 lvl, Percepcja 1 lvl Ekwipunek: Złoty diadem, pierścień z diamentem z minstrelskiego srebra, złoty pierścień z szafirem, złoty pierścień z rubinem, zdobiony naszyjnik
Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Pon Kwi 06 2015, 18:02, w całości zmieniany 6 razy |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Luriel Czw Kwi 02 2015, 10:41 | |
| |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Luriel Czw Kwi 02 2015, 12:49 | |
| PWM - czyli jak dostanie błotem niemagicznym rzuconym przez kogoś to i tak ją to ubrudzi, da?
Zaklęcia: 1. oślepienie trwa 1 post od zakończenia błysku. Ofc. oślepienie w promieniu 5 metrów, zaś do 10 metrów lekkie zakłócenia wzroku/mroczki przed oczyma etc. 2. miło byłoby poznać wymiary tej kuli ognia, acz na moje em... promień 15 cm powinien być dobry 3. jak szeroki stożek? Plus ocena stopnia uszkodzeń, czy faktu odepchnięcia zależy ostatecznie od mg i umiejętności celu. 4. Raz na post. 5. meeeh. 3 posty, bądź maksymalnie 5 zaklęć wzmocnionych @.@ 6. niech będzie
BTW ofc jeśli ktoś zabierze przedmioty, to nie może zastosować zaklęć? Da?
|
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Luriel Czw Kwi 02 2015, 12:56 | |
| PWM: Ja to rozumiem tak: Błoto trafi w suknię, ale nie wsiąknie w materiał. Czyli po przetarciu/przemyciu będzie jak nowa.
Zaklęcia: 1. ok. 2. Już dodaję 3. Oczywiście. Dla mnie stożek hmm... W najszerszym punkcie z 10 metrów? Co myślisz? 4. Ok, tak tylko zauważam, że inne osoby z podobnymi zdolnościami nie mają tego ograniczenia :P Ale jak się nie dasz przekonać to trudno ^.^ 5. Ok~ 6. Thanks~
Oczywiście. Zabranie przedmiotów uniemożliwia korzystanie z magii. |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Luriel Czw Kwi 02 2015, 13:12 | |
| |
|