HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Kashima Ryotaro




 

Share
 

 Kashima Ryotaro

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyWto Lut 10 2015, 00:15

Kashima Ryotaro 2ag5b84
Imię:
Ryotaro
Pseudonim:
Daijoubu-kun
Nazwisko:
Kashima
Płeć:
Mężczyzna
Waga:
72 kg
Wzrost:
178 cm
Wiek:
20 lat
Gildia:
Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Nie dotyczy
Klasa Maga:
0




Kashima Ryotaro Latest?cb=20111213164556
Wygląd:
Kashima Ryotaro jest chudzielcem o długich, czerwonych/brązowych (whatever ;-; ) włosach, które przez większość czasu ma związane z tyłu, i tego samego koloru oczach. Wyglada na wątłego, ale trochę tej swojej siły ma (ale strongman z niego żaden). Zwykle poważny, jednak coraz częściej na jego twarzy wita uśmiech. Przy obieraniu nie stroni od normalnych ubrań, t-shirtów, jeansów, koszul i tym podobnych.
Nie jest szalenie atrakcyjny, ale brzydki też nie jest... chyba... a może jest? Ciężko mu ocenić, ponieważ jego poczucie tego co wygląda "dobrze" i tego co wygląda "źle" jest nieco inne niż standardowe. Ma niedużą bliznę pod lewym okiem.


Charakter:
Ryotaro jest... niezbyt złożony. To znaczy nie ukrywa jakoś specjalnie tego co myśli. Na ogół jest w miarę spokojną i uprzejmą osobą, która idąc w ślady swojego mentora powtarza sobie "Jestem inteligentny, nie dam się sprowokować.", ale każdy ma swoje limity i Kashima nie jest wyjątkiem. Przeważnie nie jest też osobą, która sprawia wrażenie energicznej, wręcz przeciwnie: często można zobaczyć go śpiącego w dzień (Charging Mode). Tak jest przynajmniej dopóki sytuacja nie wymaga, by było inaczej (wtedy w jego głowie przełącza się "pstryczek" a Kashima staje sie niemal hiperaktywny - Full Battery Mode). Można też powiedzieć, że Ryotaro ma drobną obsesję na punkcie bycia zadziwiającym. Dlatego też naśladuje swojego mentora, którego głęboko podziwiał, powtarzając jego powiedzonka, postępując według jego zasad a nawet używając tej samej magii.

Historia:
Turnabout Introductions:
Zacznijmy więc od tego, że nazywam się Kashima Ryotaro* i pochodzę z Neverbeen, kraju znajdującego się na wyspach na zachód od Fiore. Jestem sierotą i wychowałem się w bidulu, w którym zostawiła mnie matka gdy miałem ze dwa albo trzy lata. Nie mam jej tego za złe, w sumie nawet jej nie pamiętam. Wiem tylko, że obiecała wrócić gdy skończę 17 lat.
W sierocińcu niczego mi nie brakowało. Neverbeen, jako kraj dość bogaty, potrafił zapewnić nam w miarę godne życie: dach nad głową, pożywienie, możliwości rozwoju. Wychowawcy też byli w porządku. Oni, razem z resztą dzieciaków, tworzyli moją rodzinę.
Żyliśmy sobie w spokoju, uważaliśmy na siebie nawzajem, byliśmy szczęśliwi.

Turnabout „How do I Detective?”:
Miałem już 17 lat gdy skończyłem szkołę i zostałem przyjęty na staż u słynnego detektywa zza oceanu. Seigi Mamoru**, bo tak się właśnie nazywał, był moim idolem . Imponował mi jeszcze zanim sam postanowiłem zostać obrońcą (zdarzało mi się nawet uciekać ze szkoły żeby oglądać rozprawy, w których brał udział), także gdy udało mi się zostać jego uczniem, czułem się jak wniebowzięty.
Przez pierwszy rok, jako protegowany Pana Seigi, obserwowałem go przy pracy, wkuwałem na pamięć wszelkie książki o prawie jakie mi kazał a także uczyłem się jak zbierać dowody. Uczyłem się też magii, z której korzystał.
Mistrz twierdził, że przyda mi się w trakcie śledztw, a bez niej "Zjedzą mnie żywcem."

Matka się nie pojawiła, ale to nic, i tego nie mam jej za złe.
Turnabout Nickname for a Newbie:
Wymyśliłem sobie pewną mantrę, właśnie po to, żeby podnieść swoją pewność siebie (wizja „zjedzenia żywcem” wydawała mi się dziwnie prawdopodobna). Wstawałem wcześnie rano i stając przed lustrem powtarzałem (wykrzykiwałem) „Jestem w porządku!” („Boku ga daijoubu da!”).
Któregoś razu obudziłem tym Mistrza, który stanął wtedy w drzwiach mojego pokoju i przyglądał się jak krzyczę do swojego odbicia. Gdy wreszcie zauważyłem jego obecność, wystraszyłem się. Było mi strasznie wstyd, że przyłapał mnie na takiej automotywacji. On jednak tylko się zaśmiał i powiedział: „Pracuj ciężko, Daijoubu-kun.”
Od tamtej pory nie nazywał mnie już inaczej.

The Failed Turnabout:
Gdzieś pod koniec drugiego roku terminowania, Mistrz pozwolił mi przyjąć swoją pierwszą sprawę.
Jedna z moich „sióstr” z sierocińca – Kyoko*** - została wpakowana w poważne kłopoty. Miała do tego niesamowity talent, do ściągania tarapatów znaczy.
Jej były szef oskarżył ją o kradzież pieniędzy ze sklepu, w którym pracowała. Jako wskazaną podejrzaną zamknięto ją w areszcie. Wiedziałem, że była niewinna, znałem ją od dziecka, była zbyt uczciwą osobą na taką rzecz.
Natychmiast gdy zostałem powiadomiony o tym zdarzeniu, pospieszyłem (razem z Mistrzem) spotkać się z Kyoko. Od niej dowiedzieliśmy się, że właściciel sklepu już od dawna się jej narzucał, proponując różne rzeczy… takie +18. Odmówiła mu wiele razy a z każdym następnym on stawał się bardziej natarczywy. W końcu odeszła z pracy.
Dla mnie i dla Pana Seigi sprawa była jasna. Sklepikarz się mścił za złamane… serce? Może bardziej ambicje, nieważne. Ponieważ sprawa była osobista poprosiłem Mistrza o pozwolenie na poprowadzenie jej samemu. Jak już wspomniałem: zgodził się.
Szybko dotarłem do świadków zachowania właściciela spośród stałych klientów sklepu. Udało mi się też zyskać cenne informacje na temat magicznej kasy z jakiej korzystał (tylko i wyłącznie on mógł ją opróżniać). Miałem wszystko. A mimo byłem bezsilny. Nie potrafiłem udowodnić jej niewinności.
Właściciel sklepu okazał się być przyjacielem prokuratora, który nie wahał się majstrować przy dowodach ani „szkolić” świadków. Nie byłem w stanie nic zrobić, wpadłem w rozpacz. Gdyby nie interwencja mistrza, Kyoko pewnie wylądowałaby w więzieniu, albo jeszcze gorzej.
Zarówno ją jak i Mistrza przepraszałem potem z tysiąc razy. Nie ważne co mówili i jak mnie pocieszali, zawiodłem ich oboje. Potem nie brałem już więcej na siebie żadnej sprawy.
Chyba nabawiłem się traumy.

Turnabout Blood-Red Room:
Jakoś pół roku później, wiosną, razem z Mistrzem zostaliśmy wmieszani w niebezpieczną sprawę dotyczącą podziemia Everbeenu. Policja poprosiła o pomoc Pana Seigi w rozpracowywaniu komórki zagranicznej nielegalnej organizacji, która rozpoczęła działanie na terenie naszego miasta.
Tamtego dnia mieliśmy się skontaktować z zakonspirowanym agentem, kręcącym się w szeregach tego ugrupowania. Udaliśmy się więc do jakiejś speluny w porcie, idealnego miejsca dla wszelkiej szumowiny i marginesu. Mistrz razem z agentem zamknęli się w oddzielnym pomieszczeniu a ja zostałem, żeby mieć oko na lokal.
Dokładnie omiatałem wzrokiem wszystkich naokoło. Byli to głównie pijani marynarze, nagabujący panny, które najwyraźniej pracowały w tym miejscu, bo ciągle donosiły im … cokolwiek oni tam pili (naprawdę nie jestem pewien, bo na żaden znany mi alkohol to nie wyglądało ani nie pachniało).
Gdy upłynął wyznaczony czas, po którym miałem się zgłosić Mistrzowi, odstawiłem kubek z piwem i wstałem z chwiejącego się krzesła, po czym ruszyłem w stronę zamkniętego pokoju. Zapukałem kilkukrotnie a nie uzyskawszy odpowiedzi wpadłem do środka.
To co zobaczyłem we wnętrzu wstrząsnęło mną. Pokój skąpany był w krwistej czerwieni i bynajmniej nie chodziło tutaj o kolorystykę w jakiej był utrzymana, jakakolwiek ona wcześnie nie była.Mój mistrz i agent, z którym rozmawiał siedzieli w krzesłach. Ich twarze, nie, nie tylko twarze, cała ich skóra była przeraźliwie blada i odcinała się na czerwonym tle. Byli martwi, kto wie jak długo.
Wybiegłem zatrzaskując za sobą drzwi do Czerwonego Pokoju i natychmiast skontaktowałem się z detektywem przez specjalną lacrimę, którą dostałem na wszelki wypadek.
To była zasadzka, miałem sporo szczęścia, że nie znajdowałem się wtedy w pokoju razem z nimi, bo podzieliłbym ich los. Do uśmiercenia Mistrza i tego agenta użyto jakiejś okropnej magii, która wydobywa z ofiary krew nie naruszając ciała. Dlatego pokój był czerwony… od krwi Pana Seigi… krwi, która jednocześnie zatarła wszelkie ślady. Nikt nie wie jak morderca dostał się do środka, nikt nie wie jak wyszedł. Sam byłem świadkiem, wybrałem sobie takie miejsce, żeby zawsze mieć drzwi na oku.
Ponieważ brałem udział w akcji tylko ze względu na to, że byłem uczniem Pana Seigi, po zebraniu moich zeznań odsunięto mnie od wszystkiego i zakazano mieszania się w to na własną rękę. Bardzo chciałem się wmieszać mimo tego zakazu, ale nie mogłem, za bardzo się bałem. Przez dwa miesiące nie ruszałem się z biura dalej jak do pobliskiego sklepu wielobranżowego.
Nie umiałem stawić temu czoła.

Turnabout To the Journey
Z tego strachu wyrwał mnie dopiero list, który przyniosła pewnego dnia Kyoko. Był on od przyjaciela mojego Mistrza, innego prawnika, i dotyczył on spraw pośmiertnych. Spadku po Seigi Mamoru. Nie spodziewałem się, żeby coś mi zapisał, ale okazało się, że wyznaczył mnie jako wykonawcę testamentu tuż przed zaangażowaniem się w śledztwo, w trakcie którego zginął.
Wiedziałem, że Mistrz zostawił w rodzinnym  kraju – Królestwie Fiore – swoją rodzinę: żonę i córkę, żeby przyjechać tutaj, gdzie prawnicy są bardziej potrzebni. Teraz dostałem ostatnie polecenie od Mistrza:  Powiadomić jego rodzinę w mieście Crocus
(wiem, że już nie istnieje, ale Seigi o tym nie wiedział) o jego śmierci i przekazać im to, co po nim pozostało. Gdy to zrobię, miałem obiecany budynek kancelarii na własność.
Dokończyłem wszelkie sprawy notarialne i parę tygodni później byłem gotów do drogi. Zostawiwszy biuro pod opieką Kyoko ruszyłem przez ocean w nieznane.
Mistrz zwykł mawiać: "Prawdziwa magia rodzi się z odwagi, którą nosimy w sercu."
Muszę być dzielny.


*Z użyciem odpowiednich znaków kanji jego imię i nazwisko oznaczają: „Odległy Pierworodny Mieszkający na Wyspie”.
**Z użyciem odpowiednich kanji jego imię i nazwisko oznaczają: „Opiekun Sprawiedliwości” lub „Ochrona Sprawiedliwości”.
***Z użyciem odpowiednich kanji jej imię oznacza: „Dziecko Nieszczęścia”.





Umiejętności:
- Wytrzymałość I
- Zapasy Magiczne 1
- Czaromiot I


Ekwipunek:
Kashima Ryotaro Aa5bracelet
- Metalowa bransoleta.(*) -
- Psyche-Locks(*) -
Kashima Ryotaro Psycho%20lock
Dzięki magicznej bransolecie Ryotaro jest w stanie stwierdzić kiedy ktoś coś przed nim ukrywa. Koło danej osoby pojawiają się kłódki, które widzi tylko Kashima. Ilość kłódek jest zależna od tego, jak bardzo dana osoba chce coś ukryć. Znikają jeśli Kashima sam dojdzie do tego czego strzegą, lub jeśli uda mu się przekonać daną osobę do wyznania. (W przyszłości po wzięciu misji na to).


Kashima Ryotaro Passport
- Legitymacja -

Kashima Ryotaro Gkuglyluggage
- Walizka na kółkach. -

Kashima Ryotaro Bellboy%20uniform
- Płaszcz podróżny. -

Kashima Ryotaro Aiga%20bag
- Torba. -

Kashima Ryotaro Safe
- Skrzynka Seigi'ego -

Kashima Ryotaro Fingerprint%20powder
- Argentorat -

Kashima Ryotaro Luminol
- Luminol -

Kashima Ryotaro Bullet%20baggie
- torebki na dowody -

Kashima Ryotaro Broken%20pot
- Prochy Seigi Mamoru. (Quest Item!) -

Kashima Ryotaro Trio%20photo
- Zdjęcie Rodziny Mistrza. (Quest Item!) -

Kashima Ryotaro Gkcoins
- Pieniądze, które zostawił jego mistrz swojej rodzinie. (Quest Item!) -




Rodzaj Magii:
Magia Wyładowań
Innymi słowy, magia elektryczności, piorunów itd. Wiadomo o co chodzi.

Pasywne Właściwości Magii:
- Naturalna wytrzymałość przeciw elementowi: Elektryczność -
Czyli ataki elektryczne będą zadawać mniejsze obrażenia Ryotaro.

- Magnet Pull -
Czyli zdolność kontrolowania pola elektromagnetycznego w otoczeniu Kashimy. (Nie może podnosić za jego pomocą niczego, ani nic, to zdolność pasywna, wymagana w zaklęciach.)
- Full Battery -
PWM ogólnie polegające na tym, że póki Ryotaro ma ponad (lub równo) 75% swojej MM to będzie się męczył fizycznie nieznacznie wolniej niż inni, poniżej 75% normalnie a poniżej 15% nieznacznie szybciej niż normalnie.


Zaklęcia:
Rank D:
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank D -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 2 metry w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice oraz taki z umiejętnością "Sokolooki" jest w stanie zauważyć gdzie się przenosi. Raz na post.
Rank C:
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank C -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 5 metrów w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice jest w stanie przewidzieć jego cel.
- Raika Hōken (雷華崩拳, lit. "Crushing Fist of Majestic Lightning") -
Technika ta wykorzystuje zaklęcie Sagitta Magica. Sprawia, że trzy strzały o elektrycznym elemencie wirują naokoło pięści użytkownika, wzmacniając atak a także dodając efekt paraliżu na kończynę w którą trafią. Zaklęcie może zostać wzmocnione poprzez dodanie do niego następnych strzał (użycie Sagitta Magica w następnym poście). Efekt trwa dwa posty, każde uderzenie zużywa ładunek jednej strzały.
- Ensis Exsequens (断罪の剣, Sword of Conviction) -
Ostrze z energii elektrycznej, które Ryotaro może wytworzyć naokoło swojej dłoni.
Oprócz oczywistego cięcia (jak to ostrza mają w naturze), miecz ten razi prądem przy kontakcie z nim a także zwiększa atak użytkownika o 20%.
Rank B:
- Sagitta Magica: Fulguratio Albicans (魔法の射手:白き雷, Magic Archer: White Lightning) -
Magiczne Strzały elektryczności. Ryotaro może zakrzywić ich tor lotu, jednak nie bardzo. (Pociski: 5, zasięg: 20m, dodatkowy efekt: paraliż kończyny, gdy trafią przynajmniej 2).
- Jovis Tempestas Fulguriens (雷の暴風, Jupiter's Storm Of Thunder) -
Atak AoE: Tworzy w wyciągniętej wysoko ręce silny ładunek elektryczny, który następnie uderza w maksymalnie 4 cele w okolicy 10m (obrażenia zmniejszone do rangi C).
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank B -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 10 metrów w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice oraz taki z umiejętnością "Sokolooki" jest w stanie zauważyć gdzie się przenosi.
Rank A:





Prosiłbym o zmianę nicku na Kashima jeśli można :) zmieniłem pomysł (nawet kilka razy XD) na postać w trakcie pisania KP. Z góry dziękuję.


Ostatnio zmieniony przez Kazuma dnia Pon Lut 23 2015, 20:22, w całości zmieniany 37 razy
Powrót do góry Go down
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyNie Lut 15 2015, 18:11

Sprawdzę.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyNie Lut 15 2015, 21:43

W porządku, dziękuję ^-^
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 12:10

Co do opisówki to miało być Everbeen czy Neverbeen? xd Bo takie drugie coś mamy już na frm i wolę upewnić się, że to nie jest literówka.

Umiejętności -> Na start są 3 umiejętności na poziomie pierwszym, więc powinieneś wybrać jeszcze jedną.

Eq -> Em... Ale to nie jest żadna kwota wykraczająca poza tą startową tak? I bransoleta sama z siebie nic nie robi, prawda?

Magia -> niech będzie duh, ale ostateczna decyzja o skuteczności zaklęć będzie pewnie w rękach mg.

PWM:
1. nie wynika to z opisu magii. Nie wydaje się powiązane więc odpada
2. jak wyżej.

Zaklęcia:
Meh... ogółem powiem tak... Wolałbym by rangi zaklęć były jakoś wyróżnione lub zaklęcia pogrupowane nimi, a poza tym... aktualnie większość nie ma związku z magią @.@ Bo teraz z opisu wynika że to magia zwrotu akcji ~.~ Dla własnego spokojnego umysłu wolałbym byś przeredagował jakoś opis by to bardziej ujmował aniżeli jest, gomen za upierdliwość ;-;
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 14:00

Neverbeen, literówka, zaraz znajdę i poprawię.

Umiejętności: myślałem, że muszę wydawać na nie PD i liczyłem tak, żeby mi starczyło .o.

eq:
- te pieniądze są jak naszyjnik w Oblivionie, nic z nimi nie można zrobić oprócz dostarczenia do odpowiedniej osoby.
- bransoletę poruszę przy pwm

PWM:
- miało wynikać z jego własnych umiejętności (spostrzegawczość itd.), a ponieważ nie wiedziałem gdzie to wpisać, żeby działało pasywnie to wpisałem w PWM @.@
- to miała być zdolność, która bierze się z magicznego przedmiotu (wspomnianej bransolety), jeśli nie można, to najwyżej potem poproszę o misję, żeby działało

Powiązanie magii z zaklęciami:
Magia i nazwy zaklęć miały być utrzymane w klimacie gry Gyakuten Saiban (Turnabout Trial, znane szerzej jako Ace Attorney), w której główny bohater jest prawnikiem i za pomocą tych fraz (powiązanych z nimi akcji i zdolności podobnych do tych po częścią z nich opisanych) sprawiał, że beznadziejna sprawa dosłownie stawała na głowie a oskrażony, przeciwko któremu świadczyły wszystkie dowody nagle zostawał oczyszczany ze wszelkich zarzutów (stąd zwrot akcji).
Nadając jej tą nazwę nie miałem na myśli magii, która dosłownie zmienia przebieg zdarzeń.
Nie do końca wiem jak inaczej to opisać, więc albo posiedzę przy tym, albo zmienię magię... no chyba, że zmiana nazwy na "Magię Sądową" albo "Magię Prawnika" wystarczy (choć wtedy straci to swój "cool factor") XD

Najpóźniej dziś wieczorem będzie gotowe. (I żadna upierdliwość, pilnowanie porządku! XD)
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 17:57

Opisówka -> kk

Umiejki -> ogólny zestaw startowy to 5k klejnotów, 100PD i 3 umiejętności level 1

PWM:
1. to od tego w sumie są umiejętności na moje, zwłaszcza jak nie pasuje duh.
2. Jeśli to moc przedmiotu to powinna być opisana pod nim, ale na start raczej nie daje się aktywnych magicznych itemów więc pewnie póki co nie będzie działał, ale będzie trzeba opisać to pod bransoletą

Magia -> na moje po prostu starczyłaby jakaś notka w stylu "magia nie tyczy się czysto zwrotów akcji, a głównie polega na wspieraniu sojuszników" czy jakoś tak duuuuh @.@


A btw... gify w podpisach łamią regulamin
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 19:15

Poprawiłem błędy i zmieniłem magię na coś prostrzego. Usunąłem też gif z podpisu.
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 22:50

PWM:
1. nope. Co najwyżej nieco słabiej oddziałują na ciebie naturalne wyładowania elektryczne. Co nie znaczy, że piorun by cię nie usmarzył
2. niestety, ale raczej odpada @.@ Tego typu zdolności zarezerwowane są raczej dla DS/GSów
3. czyli ot nic nie zrobi, a co najwyżej stabilizuje niektóre zaklęcia?

Zaklęcia:
1. efekt utrzymuje się do 2 postów. Wzmocnienie ataków adekwatne do rangi. Paraliż, a raczej odrętwienie danej kończyny na czas 1 posta po trafieniu, zużywa ładunek 1 strzały, więc można max 3 trafienia takie wykonać, duh @.@
2. Heee? Wymiary? Wygląd? Że miecz, że miecz jaki trzymasz, czy miecz, że ostrze odchodzące od dłoni, etc. Poza tym jak przekłada się to na siłę?
B
3. Niech będzie duh
4. Odpada na tej randze i zapewne też na A @.@ 150km/s? Połowa prędkości światła? Jakoś mi to nie leży @.@
5. heeee? I jak wyżej z prędkością @.@ Jakoś nie leży mi ten opis @.@
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 23:09

PWM:
1. ok
2. ok
3. Tak, to w sumie nic samo w sobie nie robi.

Magia:
1. To miał być w sumie jeden atak i wielkie łup, ale pasuje mi twoja koncepcja (y)
2. no taki prosto z dłoni. Właśnie taki. a Zależność miedzy nim a atakiem... noo jak tnie to zadaje większe obrażenia? ;-;
3. No i super : D
4. Zaglądałem do KP innych użytkowników (nie wiem, czy to aktualne wiadomości, jakby co sprawdzę jeszcze w ich Księgach Zaklęć), Coś w dokładnie tym stylu, ale z prędkością światła mają Dax (na którejś ze swoich postaci) - chyba na PWM, Keiko (ma od Daxa) na PWM i Ashtor na PWM (4m raz na 4 posty) i na randze D (7m raz na 2 posty).
5. Zakładając, że obrażenia wszystkich w sumie byłyby (a nie każdy cios pojedynczo) rangi B, dałoby to radę wepchnąć na zaklęcie rangi A? :c
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 23:19

PWM - to czekam na poprawki w kp

Zaklęcia:
1-3 omówione
4. otóż w tych pwm raczej chodziło o coś w rodzaju water body Juvii, a nie prouszanie się na X metrów z prędkością niemalże światła. Nie sprawdzałem Daxa, nie sprawdzałem Asthora, ale sprawdzałem rework Keiko i nie wydaje mi się by miała ot tak skakanie z taką prędkością na pwm. Po prostu mimo wszystko biorąc pod uwagę potencjalną siłę takiego zderzenia, jak i możliwości jego samo w sobie wykracza poza ramy zaklęcia, duh @.@ Ewentualnie jak chcesz jakąś teleportacje czy coś to nie wiem... jakiś transfer pod postacią wiązki energii
5. Tu nie chodzi, że jest coś złego, ale... Nie ogarniam co dokładniej robi to zaklęcie. Bo jeśli to boost do prędkości to opisz to jako boost do prędkości, a nie zaklęcie które robi za ciebie ciosy rękoma, bądź nogami @.@ bo tak to teraz odbieram @.@
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptySob Lut 21 2015, 23:36

Magia:
4. To jest właśnie taka podróż pod postacią energii: Elektryzuje się a potem wyznacza miejsce w które skoczy razem z iskrą (która żeby przeskoczyła w dane miejsce musi mieć różnicę ładunków). Sprawdziłem Księgę Keiko i ma takie coś jako rozwinięcie tej PWM o której wspominałem: na randze C, o pięć metrów (po poprawce chyba 3) w dowolnym kierunku:
Spoiler:

ni9e przeszłoby po znerfieniu typu "o tyle metrów"? ;-;

5. No to jest combo, podchodzę do kogoś biję go szybko w pysk (albo gdzieś indziej) kilka razy i już, zaklęcie się kończy.
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyNie Lut 22 2015, 15:31

4. Różnica w tym jest mniej więcej taka, że jak Keiko się przemieszcza, to nie ma tej prędkości 150km/s w formie ciała, a jest tylko czymś w stylu ów wiązką. Czyt. nie naładuje tego w środku kogoś innego i nie wpadnie w niego z uber prędkością zadając dmg od zderzenia. Przynajmniej ja to odbieram w ten sposób, że staje się wiązką elektryczną i teleportuje się z a do b @.@ po prostu brakuje mi tutaj tego że nie zada to dmg/służy do przemieszcenia. I oczywiście dodania odpowiednich ograniczeń, co mi pasuje mniej więcej na zasadzie zasięgu max. 10 metrów.

5. To na moje to zaklęcie powinno boostować ci siłę/szybkość/jakieś parametry poprzez naładowanie mięśni, czy innych elementów ciała, aniżeli zaklęcie powoduje że ty wykonujesz uderzenia. Bo tak, jakby np mag rycerski miał zaklęcie, które sprawia, że wykonuje cięcia, a nie że tnie szybciej @.@ przynajmniej ja to tak rozumuje no >.< ew. mogę spytać co sądzi o tym ktoś inny z modów
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyNie Lut 22 2015, 16:34

4. Jak zmienię, żeby jasno było o tej wiązce (która tez może zadać dmg wpadając na delikwenta, ale ustalamy, że nie zadaje) i że tylko do przemieszczania (bo tylko temu miało służyć, od atakowania miałoby być Infight) to do 10 metrów będzie ok? Super, zgadzam się na to! *o*

5. Ten atak to po prostu grad bardzo szybkich ciosów naładowanych prądem, biorąc przykład z poprzedniego skilla moge to opisać, że same kończyny podróżują w ten sposób ale lądując uderzają w przeciwnika (zamieniają się w błyskawicę, potem znów stają się normalne - ale wciąż są naładowane - żeby uderzyć, potem znów błyskawica i tak w kółko) x.x jeśli znasz One Piece (ja nie znam, ale widziałem kiedyś kawałek) to główny bohater tam ma skill Gomu Gomu no Gatling - to mniej więcej o takie coś chodzi w efekcie (tylko nieco szybsze).
Powrót do góry Go down
Kashima


Kashima


Liczba postów : 184
Dołączył/a : 09/02/2015
Skąd : -

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyNie Lut 22 2015, 20:51

dobra, to wymienię Shundo Infight na Raisoku Shundo na poziomach C i D @.@

Na C maksymalna odległość wynosiłaby 5m a na D - 2m. Może tak być?

oprócz tego:
Rank B: Jovis Tempestas Fulguriens (雷の暴風, Jupiter's Storm Of Thunder)
Atak AoE: Tworzy w wyciągniętej wysoko ręce silny ładunek elektryczny, który następnie uderza w we wszystkich w okolicy 10m (obrażenia zmniejszone do rangi C). Dzięki Pasywnej zdolności "Magnet Pull" jest w stanie uchronić sojuszników przed atakiem za pomocą pola magnetycznego.

i PWM:
Full Battery:
PWM ogólnie polegające na tym, że póki Ryotaro ma ponad (lub równo) 40% swojej MM to będzie się męczył fizycznie znacznie wolniej niż inni, poniżej 40% normalnie a poniżej 15% szybciej niż normalnie.
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro EmptyPon Lut 23 2015, 12:14

Hm... Na D dopisz, że raz na post. Poza tym osoby z umiejętnością sokolooki wykryją miejsce przemieszczenia @.@

Nowe zaklęcie -> Czyli po prostu 10 metrowa fala uderzeniowa? da? Nie uchronisz sojuszników, a co najwyżej nieznacznie zniwelujesz działanie zaklęcia @.@

PWM. Po pierwsze różnice będą nieznaczne, po drugie ów próg będzie na wysokości 75% posiadanego MM zaokrąglanego w górę. Duh @.@ I nieznacznie wolniej, nieznacznie szybciej. Zależne od sytuacji.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





Kashima Ryotaro Empty
PisanieTemat: Re: Kashima Ryotaro   Kashima Ryotaro Empty

Powrót do góry Go down
 
Kashima Ryotaro
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Ryotaro
» Organizerek Zaklęć Ryotaro
» Kashima vs Tsu
» Yugata vs Kashima
» Shinji vs Kashima

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.