Liczba postów : 2
Dołączył/a : 10/03/2015
| Temat: Ryotaro Sro Mar 11 2015, 00:42 | |
| Imię: Ryotaro Pseudonim: the Arcade Shooter Nazwisko: brak danych Płeć: Mężczyzna Waga: 76 kg Wzrost: 180 cm Wiek: 20 Guildwars2?: Owszem Miejsce umieszczenia znaku Guildwars2: W sercu <3 Klasa Maga: 0 Wygląd: Każdy widzi jak wygląda, ma jasnoniebieskie oczy, włosy kruczoczarne. Jest całkiem dobrze zbudowany, stara się dbać o swoje ciało. Ubiera się zwykle tak samo, w białą koszulę z czarnym krawatem, oraz ciemną marynarkę i spodnie. Nie posiada żadnych cech szczególnych jak odstające uszy, czy też blizny. Innymi słowy można go łatwo zgubić w tłumie, jedyną wyróżniającą go rzeczą jest pewny siebie uśmieszek. Niektórzy widząc go myślą, że jest pracownikiem biurowym, albo akwizytorem, z powodu jego ubioru. Charakter: Ryotaro jest z pozoru spokojnym i ustatkowanym dorosłym(choć z niewielkim stażem), który pod wpływem impulsu zmienia się w szaloną bestię zwaną graczem. Podczas używania swoich umiejętności prawie zawsze jest uśmiechnięty, zmienia się wtedy w kogoś innego, jego zdaniem kogoś lepszego. Stara się szukać kłopotów, nie lubi też, gdy rzeczy stoją w miejscu i często sam stara się wnieść do życia odrobinę rozrywki i koloru. Jest pełen entuzjazmu, nie ma problemów z nawiązywaniem kontaktów oraz ich utrzymywaniem. Nie opowiada się po niczyjej stronie, gdyż sam nie potrafi jeszcze określić swojego celu jako mag. Lubi być odpowiedzialny. Historia: Urodził się w Magnolii, tyle wie z dokumentacji którą kiedyś widział. Został porzucony przez rodziców i trafił do ośrodka. Tam miał ogromne szczęście, ponieważ szybko się zaaklimatyzował i prędko został szefem wszystkich dzieciaków. Młodość minęła mu na rozrabianiu razem ze swoimi kolegami, często kradli razem jedzenie i słodycze ze sklepów. Jego ulubionym miejscem od zawsze był salon gier. Gdy tylko oszczędził trochę klejnotów natychmiast się tam wybierał, aby choć na chwilę uciec do innego świata, nienamacalnego, lepszego. Nie to, że bał się życia, po prostu uważał, że gry są fajniejsze. Z czasów dzieciństwa pochodzi też jego moc, która ujawniła się stosunkowo niedawno. Wtedy bowiem pomyślał sobie "chciałbym być postacią z gry". Tak też się stało kilkanaście lat później, ponieważ jego magia ujawniła się pod koniec szkoły, czyli gdy miał 19 lat. Uczył się całkiem dobrze, jego ulubioną dziedziną były nauki ścisłe. Gdy odkrył swoje umiejętności postanowił, że po zakończeniu szkoły wyruszy w podróż, aby dowiedzieć się w jakim celu egzystuje na tym świecie. Umotywował to bardzo prosto: "skoro jestem postacią z gry, to dlaczego jestem w prawdziwym świecie? Czy jest możliwość, abym kiedyś świat uczynił grą, albo sam wszedł do gry i już stamtąd nie wracał?" Innymi słowy poszukuje sposobu, aby spełnić swoje marzenie - znaleźć się w grze. Umiejętności: Sokolooki lv.1, Strzelec lv.1, Kumulacja Energii lv.1 Ekwipunek: Rodzaj Magii: Arcade Shooter Pasywne Właściwości Magii
- Stack - Umiejętność pozwalająca na kumulowanie stacków przy pomocy pistoletu/pistoletów. Ryotaro widzi ilość obecnie nałożonych na przeciwnika stacków nad głową przeciwnika. Każda broń palna wytworzona przy pomocy magii pozwala mu na wystrzeliwanie pocisków, które nie zadają obrażeń fizycznych, jednak nakładają stacki. Każdy trafiony strzał to jeden stack.
- Effects - Jako, że jego magia jest bardzo niestandardowa, to jego umiejętności zawierają całą gamę efektów możliwych do nałożenia zarówno na siebie jak i na przeciwnika.
- Stack Touch - Mały trick, który może kiedyś uratować życie. Pasywnie poprzez dotyk Ryotaro nakłada na osobę(oczywiście jeśli chce) jednego stacka na sekundę. W walce ten jeden stack może przesądzić o wszystkim!
- Mirror Shot - Kolejny trick w arsenale, pociski wystrzelone przez Ryotaro zanim trafią cel mogą dwukrotnie odbić się od jakiejś powierzchni. Jest to pewnego rodzaju wynagrodzenie braku realnych obrażeń pocisków.
- Gamer Mind - jest to trudna do opisania umiejętność. Ryo każdą walkę traktuje jakby odbywała się w grze, stąd też często zachowuje się niecodziennie, irracjonalnie i nieszablonowo.
- Gamer Eyes - Jest to nawyk. Ryo potrafi przewidzieć w jaki sposób odbiją się jego pociski, a co za tym idzie dosyć celnie wymierzyć strzał tak, by przeciwnik nie spodziewał się trafienia.
- Sure Hand - pasywna zdolność sprawiająca, że Ryo zawsze posługuje się lepiej bronią palną niż osoba na jego poziomie(chodzi o umiejętności). Mówiąc wprost jego ręka jest pewna, strzał celny, a trafienie zabójcze.
Zaklęcia:
- D - Arcade Gun
Podstawowe zaklęcie pozwalające mu stworzyć broń identyczną jak na obrazku. Jest to fundament do jakiejkolwiek walki czy też innych zaklęć. Pociski wystrzelone z tej broni działają zgodnie z PWM Stack i Mirror Shot.
- D - Stack Effect: Speed Boost
Umiejętność powoduje zdetonowanie 3 stacków będących na osobie(może to być Ryu, może to być przeciwnik), powodując tymczasową poprawę szybkości ruchu. Bonus ten trwa dziesięć sekund i służy raczej do szybkiej zmiany pozycji aniżeli do wyścigów.
- D - Triple Jump
Magia pomocnicza, wynikająca bezpośrednio z nazwy Arcade. Nie jest to nic innego jak możliwość wykonania skoku, by następnie w powietrzu móc wykonać kolejne dwa, odbijające nas od pustki. Umiejętności tej można użyć tylko raz, do momentu ponownego zetknięcia się z powierzchnią materialną.
- D - Platform
Kolejna umiejętność pomocnicza pozwalająca wytworzyć materialną platformę o wymiarach 1mx1m(wysokość nieistotna, bo znikoma). Platforma jest strasznie nietrwała, rozpada się dwie sekundy po kontakcie z inną materialną rzeczą. Nie nadaje się do blokowania czegokolwiek poza ciosami ciałem. Jej atrybutem jest jednak fakt, że wisi w miejscu wytworzenia, jakby była do czegoś przytwierdzona.
- C - Bullet Rain
Umiejętność polega na wystrzeleniu większej kuli w powietrze, która następnie na życzenie zostaje zdetonowana zasypując pewien obszar gradem pocisków. Kule spadają na obszar wielkości koła o promieniu 10 metrów. Ilość nałożonych przez umiejętność stacków waha się od 7 do nawet 20 na osobę i jest to uwarunkowane wielkością oraz terenem.
- C - Mana Burnout
W momencie aktywacji każda osoba mająca na sobie stacki traci je, jednocześnie pozbywając się ilości MM równej ilości posiadanych stacków. Umiejętność jest opisana jako rangi C, ponieważ sam muszę się pozbyć 10MM, żeby z przeciwnika mającego 10 stacków odjąć tyle samo. Co za tym idzie jest to opłacalne tylko gdy przeciwnik ma na sobie w cholerę stacków.
- B - Stack Effect: Pain
Pierwszy i kto wie czy nie ostatni czar, który ma stricte bojowe zastosowanie i ogólnie jest celem zbierania stacków w trakcie walki. Detonacja stacków przy pomocy tej umiejętności usuwa ze wszystkich przeciwników nałożone stacki, nie zadając im obrażeń cielesnych, jednak wywołując u nich ból. Zależnie od ilości stacków, ból jest coraz silniejszy. Ryo może decydować o tym w jakiej części ciała pojawia się ból, jeśli nie chce go rozprzestrzeniać po całym ciele. 1-3 stacki: Ból porównywalny z pojedynczym uderzeniem, kopnięciem. 4-6 stacków: Ogromny, lecz krótkotrwały ból porównywalny z kopnięciem małym palcem o róg szafki. 7-10 stacków: Ból tępy i długotrwały, porównywalny z bolącym zębem, bólem brzucha. Pojawia się problem ze skupieniem. 11-15 stacków: Ból porównywalny ze złamaniem kości, straszliwe męki i krzyki. 16-20 stacków: Zbliżamy się do ilości stacków niebezpiecznych dla większości ludzi. Jest to ból porównywalny do zgniecenia wewnątrz naszego ciała jednego z naszych organów. U osób bez mocnej psychiki i wiary mogą nastąpić powikłania związane z funkcjonowaniem tego organu, gdyż mózg może kwestionować jego istnienie. 21-25 stacków: Skala bólu jest tak ogromna, że większość po prostu mdleje. Można go porównać do utopienia człowieka we wrzątku. 26 i więcej stacków: Jak można się domyślić im więcej tym weselej, po prostu nie opisuję już dalej.
- A - Overpower
Po aktywowaniu Ryo jak i jego pistolety przechodzą na minutę w specjalny stan. Jego źrenice i broń zaczynają się świecić, a on widzi jak w grze ile czasu pozostało mu do zakończenia działania magii. W tym stanie jego oczy podają mu niczym komputer wszystkie występujące wokół niego zjawiska w wielkościach fizycznych, odległości, prędkości i pokazują mu zalecany ruch. W Overpower jego pociski są nieco szybsze, wzrasta jego szybkostrzelność, oraz każde trafienie liczone jest za dwa. Magia ta jest strasznie męcząca dla źrenic jak i całego ciała, tak więc po jej ustąpieniu przez 5 sekund Ryo nie może się poruszać, a przez 30 sekund nic nie widzi. Reaktywacja umiejętności(czy też przedłużenie jej działania) usuwa negatywne efekty, aby te powróciły po kolejnym ustąpieniu działania magii, oczywiście ze zwielokrotnioną siłą(zależnie od tego ile razy magia została opłacona, tylokrotnie wzrasta debuff po jej zakończeniu). Efekt działania można porównać do działania Sharingana, lecz bez przewidywania ruchów przeciwnika, a jedynie z możliwością reakcji na ich wykonywanie.
|
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ryotaro Sro Mar 18 2015, 00:02 | |
| Tutaj jutro do 18 powinien pojawić się edit o/ innymi słowy work in progres @.@ Część opisowa:- Spoiler:
Nazwisko - brak danych? Że postać nie wie? Czy że postać nie używa? W przypadku drugiej opcji podać, ot po prostu nie będzie ono podawane przez postać. Nawet jeśli z sierocińca, czy coś to potencjalnie mg może chcieć wykorzystać ów postaci (bo każdy mg się do tego rwie) w fabule, czy coś.
Gildia - tak dla pewności. Samotnik, da? Część techniczna:- Spoiler:
Opis magii - prosiłbym o ten opis. Mimo wszystko to w oparciu o niego będzie później rozwijana magia, czy też hm... ustalony próg nerfienia. W końcu im bardziej rozbieżna tym więcej możliwości, ale też i raczej... słabsze specjalizacje poszczególne.
PWM - co prawda mogą ulec zmianie nerfy/nienerfy za sprawą opisu magii, ale tak wstępnie: 1. Mimo wszystko są one widoczne prawda? I można uniknąć nastackowania ich, nie? 2. em? W sumie po co to jako pwm? To można dać w opisie, skoro nic nie robi ani pasywnie, ani no... nijak @.@ 3. Jeden na post maksymalnie. W sumie 1 punkt też, ale no. Zobaczy się 4. em... niezbyt to widzę mimo wszystko. Zobaczy się opis magii to się pomyśli 5. nie wiem, jaki to ma przejaw względem PWM. W sensie jak to działa? Co daje? Jak nic to równie dobrze może być char/opis magii 6. patrz punkt 4 7. nieznacznie lepiej, acz still... zależy jaki będzie opis.
Zaklęcia - sprawdzę jak pojawi się opis magii.
|
|