I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Magia żywiołu: Ogień. Jako żywioł, symbolizuje zasadę siły i energii. Zarządza energią fizyczną, twórczością, destrukcją, oczyszczeniem i seksualnością. W aspekcie magii Ogień wyobraża silę woli maga, która musi być ukierunkowana na uzyskanie złożonego celu. Ogień jest potężną żywiołową siła, która pozwala jedynie na niszczenie, gdyż nie może niczego stworzyć, ani odnowić. Magia Isaaca opiera się na skondensowanych płomieniach, w formie najczęściej pasma, bądź kul, jednak nie jest to zasadą. Wytwarzane przez niego płomienie są pod pełną jego kontrolą, dzięki czemu bez problemu może je zgasić od razu po stworzeniu. Taki ogień zachowuje wszystkie właściwości zwykłego ognia, choć czasem i jest silniejszy, ze względu, że jego podstawą jest energia maga.
Posiadane PWM:
Spoiler:
Cytat :
Zapalniczka - potrafi na koniuszku dowolnego palca u ręki, bądź przy wylocie lufy któregoś ze swoich pistoletów, wytworzyć niewielki płomień, taki jaki potrafi zapalniczka. Służy to właśnie od odpalania fajków, bądź innych rzeczy. Płomień jest niewielki i byle podmuch wiatru potrafi go zgasić. Jak się wysili, to i może zrobić większy płomień w formie kuli [piłka do kosza], żeby dawał światło, lecz coś za coś. 'Kula' jest tylko pustą skorupą zrobioną z ognia, by dawała jak najwięcej światła, więc nie da się ani rzucić, ani uderzyć. Przy czymś takim rozsypuje się na 'pył', który również w żaden sposób nie może zaszkodzić innym. Kuli można użyć raz na 3 posty.
Żar - potrafi wytworzyć [albo w dłoni, albo w ustach] niewielką kulkę żaru, którą możemy cisnąć w dowolnym kierunku, ale nie dalej niż 5m. Żar, jak to żar, potrafi bez problemu podpalić benzynę, siano, papier, albo inne. Pod warunkiem, że rzecz jest łatwopalna i w miarę delikatna -> Mg zadecyduje. Żar zachowuje swoje właściwości przez jedną sekundę, później nic po nim nie pozostaje.
Wygaszacz - dzięki tej umiejętności Isaac może gasić swoje, lub 'naturalne' płomienie. Z tymi od innego maga nie da rady. Jednak wracając - rozmiar płomienia nie może przekraczać objętości piłki do kosza, ale tylko jeśli chodzi o te 'naturalne'. Swoje może gasić bez ustanku, ale wymaga to skupienia i odpowiedniej bliskości. Wygaszenie ognia nie daje żadnych profitów bohaterowi. Działa w obrębie 2 metrów od siebie i trwa kilka sekund, zależnie od rozmiaru własnego ognia. Jednak użytkownik musi być na tym skupiony.
Zaklęcia D:
Spoiler:
Cytat :
Brak.
Zaklęcia C:
Spoiler:
Cytat :
Hōsenka (z jap. Ognisty Mędrzec Feniksa); [wizualizacja; 15:50-16:00] - odmiana Moeru Yōna Kūkyo, z tym, że tu nie wystrzeliwujemy stałego pasma ognia, który niszczy wszystko na swej drodzę, a pojedyncze kule. Tak zwane 'fireballe', bo ktoś kiedyś powiedział, że mag ognia bez fireballa, to nie mag ognia. Ich siłą jest mniejsza, tak samo jak prędkość (taka jak przy najsilniejszym rzucie przez zwykłego człowieka). Mag ładuje trzy kule jedna po drugiej i nimi strzela. Oczywiście nie musi 'wyrzucić' ich na raz, jedna po drugiej. Ma możliwość z wstrzymaniem się chwilowym pod odpaleniu pierwszej, albo drugiej i dopiero za chwilę cisnąć kolejną - jednak akcja musi się odbyć w tym samym poście, inaczej reszta ognia przepada bezpowrotnie. Czar współgra ze specjalnymi pistoletami, dzięki którym można wystrzelić przysłowiowe fireballe. Jest to o tyle celniejsze i wygodniejsze, niżeli robienie tego po prostu z ręki. Kula przyjmuje wielkość tej kuli od kręgli o 'przeciętnej wielkości', z tym, że przy wystrzeleniu jej spłaszcza się, by być bardziej aerodynamiczną.
Zaklęcia B:
Spoiler:
Cytat :
Hiuchi Yagura (z jap. Krzemienna Yagura); [wizualizacja; 3:32-3:45] - Isaac zbiera przez jakiś czas płomienie w którejś z dłoni, wygląda to nieco, jakby te były zasysane z powietrza, lecz to tylko taka iluzja. Gdy ładowanie zostanie zakończone, użytkownik może daną pięścią przywalić we wroga, bądź obiekt, który mu wadzi. Po zetknięciu się płomieni z obiektem, następuje uwolnienie ognia, który w formie eksplozji zostaje skierowana w stronę danego obiektu. Jej siła jest zależna głównie od zastosowania - skupienie na jednym punkcie może przebić naprawdę twarde przeszkody (obrażenia rangi B), jednak na mniejszym obszarze. Zaś rozszerzenie wybuchu na większym obszarze, naturalnie może obejmie damagem więcej, jednak będzie on nieco słabszy, zaś przy czymś twardym zrobi jeszcze mniej, albo wcale (obrażenia rangi D). Dłoń użytkownika zwykle jest chroniona przez własnym płomieniem, który siłą rzeczy mógłby się odbić. Nie pozwala na to swoista 'telekineza ogniem', która odgradza ogień i ciało. Niestety jak natrafi na coś naprawdę mocnego, co ani nie da się przebić, ani rozproszyć ognia, który rozszedłby się bokami, trzepnie swojego twórce. Ponadto sylwetka używającego musi być odpowiednio ułożona, by w chwili silniejszego wybuchu nie polecieć do tyłu. Wystarczy się odpowiednio zaprzeć nogami, albo oprzeć o inny obiekt.
Moeru Yōna Kūkyo (z jap. Ognista Pustka); [wizualizacja; 16:00-16:05] - Wystawiwszy otwartą dłoń w stronę wybranego celu, Isaac wystrzeliwuje pasmo skondensowanego ognia (średnica 20cm.), które będzie niszczyć i zwęglając obiekty, bądź wrogów (obrażenia rangi B). Zasięg pełnej siły zaklęcia wynosi 10 metrów, potem im dalej, tym słabsze płomienie się stają. Ponadto spella można stosować ze specjalnymi pistoletami, których używa nasz bohater. Jest on wielkim fanem wszelkiej broni palnej, dlatego wymyślił sobie, że chce ich używać do swojej magii. Pasmo ognia bez problemu rozwali słabsze mury, zaś naruszy do pewnego stopnia (MG ustali) te stworzone z naprawdę mocnych materiałów, zbrojeń i zależnie od samego grubości danej przeszkody. Moeru Yōna Kūkyo można przedłużyć ziejąc ogniem przez kolejne sekundy, jednak wymaga to zużycia energii jak za kolejne użycie zaklęcia.
Zaklęcia A:
Spoiler:
Cytat :
Hibashiri (z jap. Biegający Ogień); [wizualizacja] - Jest to dość uniwersalne zaklęcie, gdyż może służyć zarówno do ataku, jak i obrony. Na początku wokół użytkownika pojawia się niewielki krąg ognia, który jest głównym źródłem zaklęcia. Z tego płomiennego koła użytkownik potrafi wystrzelić do 5 ognistych ścieżek, nad którymi ma całkowitą kontrolę. Potrafi otoczyć swoich przeciwników, albo też wytworzyć wysoką ścianę ognia [2,5m]. Nic także nie stoi na przeszkodzie, aby bezpośrednio uderzyć we wcześniej obrany cel, powodując ogromny wybuch, raniący poważnie ofiary (jedna ścieżka powoduje obrażenia rangi C; uderzenie dwoma rangi B). Wszystko zależy od wyobraźni wykonującego, a dzięki całkiem sporej prędkości, spell jest bardzo efektywny w czasie walki. Ścieżka, która 'wybuchnie', uderzając w obiekt i zadając mu obrażenia, niknie po danej akcji i nie może zostać ponownie użyta. Sprawa maluje się inaczej w przypadku postawienia ściany, która będzie trwać do końca działania czaru - jednak nie można jej zamienić z powrotem w poruszającą się ścieżkę. Maksymalny zasię to 15 metrów oraz 3 posty działania. Info: zaklęcie stosowane jedynie, kiedy Isaac jest wściekły, użycie go oznacza, że żarty się skończyły.
Nazwa: Ittō Kasō (z jap. Kremacja Samotnego Ostrza) Ranga: A. Opis: Niezwykle destruktywny czar mający za zadanie doszczętnie spalić ofiarę/obiekt, który zostanie poddany działaniu ognia. Użytkowanie go jest najefektywniejsze przy bliskim kontakcie, najlepiej poprzez dotyk/trzymanie, gdyż wtedy zmniejsza się szansa na ucieczkę do zera. Dlatego też użycie tej techniki jest dwojakie: Sposób pierwszy. Isaac wydaje mentalny rozkaz, a następnie nie dalej niż 12 metrów od niego, z miejsca wskazanego (z ziemi; może być pod obiektem, ale nie większym u podstawy niż rozmiar ostrza), wyrasta wielkie słup ognia w kształcie ostrza katany. Ofiara zostaje 'zamknięta' w polu niszczycielskiego ognia, paląc go przez kilka sekund. Czas trwania jest krótki, jednak nadrabia to intensywnością 'żaru'. Wymiary 'ostrza' to 10 metrów wysokości, 5 metrów w najszerszym punkcie (płaz) oraz 1,5 metra w najwęższym (krawędź tnąca) = elipsa o osiach 5 metrów i 1,5 metra. Inne użycie wiąże się z kontaktem ciało-ciało, albo ciało-obiekt. Miejsce w którym dłoń dotyka ciała, bądź obiektu, następuje największa eksplozja, a co za tym idzie - obrażenia są większe (ale tylko w miejscu dotyku), niżeli w przypadku ataku na dystans. Wiąże się z tym jednak pewna 'niedogodność': dłoń/ręka dozna tych samych obrażeń, co przeciwnik. A zważywszy, że warunek, który trzeba spełnić jest 'poświęceniem', owocuje tym, że miejsce kontaktu obrywa damagem równym sile rangi A. Pozostały obszar oscyluje w granicach C/B. Ponadto płomień skierowany jest przed siebie, a co za tym idzie, Winchester ma przed sobą 'tył' ostrza, więc nie musi się martwić, że reszta jego ciała zostanie zraniona - choć zależy to od sytuacji (decyduje MG).
B -> A:
Spoiler:
Nazwa: Moeru Yōna Kūkyo (z jap. Ognista Pustka) -> Hiryū Gekizoku Shinten Hihō (z jap. Rebelia Podniebnego Smoka: Wstrząsające Niebem Działo Ognia) Ranga: A. Opis: Zaklęcie o niespotykanej sile rażenia, wymagające jak i dużych umiejętności, jak i niesamowitych pokładów energii magicznej. Na samym początku użytkownik musi przybrać odpowiednią postawę, zapierając się jedną z nóg, bądź wykorzystując do tego sprzyjające warunki. Następnie łączy obie dłonie przegubami, tworząc tym samym swoistą 'rozwartą szczękę' (jak przy kamehameha). Gdy to wykona, między dłońmi zaczyna kumulować się znaczna ilość płomieni, które przybierają formę kuli. Czas ładowania jest stosunkowo długi i wymaga naprawdę kilku długich sekund, by osiągnąć pełną moc. Podczas tego użytkownik jest kompletnie bezbronny i nie może się zbytnio poruszać, mogąc jedynie zrobić kilka ostrożnych kroków, z tym, że większe uniki i wygibasy są praktycznie niemożliwe. W przypadku przerwania ładowania w sposób 'brutalny' (to samo przy zaniechaniu użycia w trakcie przez samego użytkownika), skumulowana energia bezpowrotnie zostaje utracona, zaś w naprawdę skrajnych przypadkach może ulec wybuchowi, raniąc Isaaca i osoby stojące w niedalekim dystansie obok niego. Wystrzelenie niepełnego zaklęcia jest jedynie możliwe dopiero wtedy, gdy to osiągnie połowę swej pełnej mocy (wtedy obrażenia idą o co najmniej rangę w dół). Wcześniej nie ma takiej możliwości. Gdy wszystko pójdzie jak spłatka, użytkownik uwalnia ogień w postaci szerokiego pasma, pędzącego przed siebie. Pasmo w najszerszym punkcie ma 2 metry średnicy, zaś pełna siła zaklęcia (obrażenia rangi A) mieści się w zasięgu 15 metrów, potem im dalej, tym słabsze płomienie się stają. Czyli: przez kolejne 5m. to obrażenia B, potem kolejne 5m. C i na ostatnie 5m. obrażenia D. W trakcie trwania 'ziania ogniem' nie ma możliwości zmiany kierunku. Zaklęcie można przedłużyć ziejąc ogniem przez kolejne sekundy, jednak wymaga to zużycia energii jak za kolejne użycie zaklęcia. Hiryū Gekizoku Shinten Hihō jest wyniszczające pod względem sił witalnych, przez co po użyciu, Winchester jest osłabiony i potrzebuje kilku chwil (w przypadku przedłużeniu, czas wzrasta o drugie tyle), by zebrać się do kupy W przypadku tego ulepszenia, niemożnością jest użycia techniki wraz z specjalnymi pistoletami. Ciekawostka: po użyciu zaklęcia, na obszarze nie większym niż 20 metrów od użycia, wyczuwalny jest znaczny skok temperatury/żar, który oczywiście w żaden sposób nie wpływa negatywnie na jednostki żywe, albo inne obiekty. Po kilku minutach efekt kompletnie znika. Inkantacja:''Duchu terroru i surowości! Ty, który gromadzisz moc dla królów! Ześlij wielki ogień piekielny, który osądzi ziemię! REBELIA PODNIEBNEGO SMOKA: WSTRZĄSAJĄCE NIEBEM DZIAŁO OGNIA!''*
* - Smaczek czysto fabularny, choć jeśli mod tak zdecyduje to może być to kolejny wymagany warunek jako, że spell jest silny, ja nie mam nic przeciwko.
Ostatnio zmieniony przez Isaac Winchester dnia Pon Mar 30 2015, 15:12, w całości zmieniany 6 razy
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Isaac Pią Mar 13 2015, 15:37
Dobra, zabieram się.
1. rozmiar ostrza... ale zwykłej katany czy tej przywoływanej? 2. większość defensyw klasycznych. Z barierami magicznymi i energetycznymi bym się jakoś wstrzymywał. Ale kamień/beton już raczej tak. O co chodzi z rozprowadzeniem? W sensie jego zasięg? Bo dla mnie to tak, jakby nic się nie działo, a wizualizacja daje jednak ten metr-dwa zasięgu jeszcze. I jak widzisz tego spella w wersji AOE, bo ja np. wcale. Albo nie potrafię sobie tego dobrze wizualizować. 3. Nie miałbym w sumie nic wielkiego do zarzucenia poza jednym pytaniem. Pasmo ma 2 metry... ale czego? Średnicy? Promienia? I ewentualnie pokminiłbym co to my widzimy z tą inkantacją.
Isaac Winchester
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 28/12/2014
Temat: Re: Isaac Pią Mar 13 2015, 16:42
1. Rozmiar ostrza stworzonego z ognia, bo nie paniemaju inaczej. 2. Spell na razie wywalony, przemyśle go sobie jeszcze. 3. Tak, chodziło średnicę 2m. promienia/pasma, to faktycznie... sporo. Nawet bardzo. Ale - może zrobić tak, że średnica 2m. promienia/pasma z inkantacją, a bez niej, czyli strzał z miejsca, od razu, średnica 1,5m. promienia/pasma, hm?
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Isaac Pon Mar 30 2015, 11:51
1. Rozumiem, że kształt to taka elipsa, tak? Jedna oś 5 metrów druga 1,5 metra? Oczywiście słup ognia parzy niesłychanie, ale da się z niego uciec, choć i tak zada straszliwe obrażenia. 2. Jeśli chcesz...
Isaac Winchester
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 28/12/2014
Temat: Re: Isaac Pon Mar 30 2015, 11:58
Paniemaju, zgadzać się jak jest.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Isaac Pon Mar 30 2015, 13:30
1. Dodaj tylko, że ten obszar w pierwszym przypadku to elipsa o osiach 5 metrów i 1,5 metra xD 2. Jest ok, tylko zmodyfikuj opis, by było jasne, że obrażenia rangi A są w zasięgu 15 metrów a nie mają 15 metrów xD I o czo chodzi z tymi pistoletami? + nie możesz zmienić kierunku zaklęcia, tak?
Isaac Winchester
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 28/12/2014
Temat: Re: Isaac Pon Mar 30 2015, 14:47
Done. - większość spelli Isaaca da radę walnąć z takich śmiesznych pistoletów = zwykły dodatek fabularny. W tym spellu się nie da, bo nie chciałem, ot co. - yup, nie da się zmienić kierunku.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Isaac Pon Mar 30 2015, 15:09
Jeśli tak, to po prostu na pierwsze masz akcept, do drugiego dodaj tą notatkę, że nie może się ruszać i akcepcik~
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.