Posiadane Magie:
Magia Wyładowań
Opis Magii:
Innymi słowy, magia elektryczności, piorunów itd. Wiadomo o co chodzi.
Posiadane PWM:
- Naturalna wytrzymałość przeciw elementowi: Elektryczność -
Czyli ataki elektryczne będą zadawać mniejsze obrażenia Ryotaro.
- Magnet Pull -
Czyli zdolność kontrolowania pola elektromagnetycznego w otoczeniu Kashimy. (Nie może podnosić za jego pomocą niczego, ani nic, to zdolność pasywna, wymagana w zaklęciach.)
- Full Battery -
PWM ogólnie polegające na tym, że póki Ryotaro ma ponad (lub równo) 75% swojej MM to będzie się męczył fizycznie nieznacznie wolniej niż inni, poniżej 75% normalnie a poniżej 15% nieznacznie szybciej niż normalnie.
Zaklęcia D: (7MM)
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank D -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 2 metry w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice oraz taki z umiejętnością "Sokolooki" jest w stanie zauważyć gdzie się przenosi. Raz na post.
Zaklęcia C: (10MM)
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank C -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 5 metrów w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice jest w stanie przewidzieć jego cel.
- Raika Hōken (雷華崩拳, lit. "Crushing Fist of Majestic Lightning") -
Technika ta wykorzystuje zaklęcie Sagitta Magica. Sprawia, że trzy strzały o elektrycznym elemencie wirują naokoło pięści użytkownika, wzmacniając atak a także dodając efekt paraliżu na kończynę w którą trafią. Zaklęcie może zostać wzmocnione poprzez dodanie do niego następnych strzał (użycie Sagitta Magica w następnym poście). Efekt trwa dwa posty, każde uderzenie zużywa ładunek jednej strzały.
- Ensis Exsequens (断罪の剣, Sword of Conviction) -
Ostrze z energii elektrycznej, które Ryotaro może wytworzyć naokoło swojej dłoni.
Oprócz oczywistego cięcia (jak to ostrza mają w naturze), miecz ten razi prądem przy kontakcie z nim a także zwiększa atak użytkownika o 20%. Trwa 2 posty.
Zaklęcia B: (20MM)
- Raisoku Shundō (雷速瞬動, lit. Lightning-speed Instant Movement) Rank B -
Kashima zamienia swoje ciało w ładunek elektryczny, który następnie przenosi się z ogromną prędkością o maks. 10 metrów w dowolnym kierunku. (Stabilizowane za pomocą PWM: Magnet Pull) Mag, który potrafi wykryć gdzie uderzają błyskawice oraz taki z umiejętnością "Sokolooki" jest w stanie zauważyć gdzie się przenosi.
- Sagitta Magica: Fulguratio Albicans (魔法の射手:白き雷, Magic Archer: White Lightning) -
Magiczne Strzały elektryczności. Ryotaro może zakrzywić ich tor lotu, jednak nie bardzo. (Pociski: 5, zasięg: 20m, dodatkowy efekt: paraliż kończyny, gdy trafią przynajmniej 2).
- Jovis Tempestas Fulguriens (雷の暴風, Jupiter's Storm Of Thunder) -
Atak AoE: Tworzy w wyciągniętej wysoko ręce silny ładunek elektryczny, który następnie uderza w maksymalnie 4 cele w okolicy 10m (obrażenia zmniejszone do rangi C).
Zaklęcia A: (33MM)
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: