I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Ushio. Imię to odnosi się do obu płci, jest zarówno męskie jak i żeńskie. Pseudonim: Fortuna Nazwisko: Oihsu. To nie jest jej prawdziwe nazwisko. Nie posiada takowego dlatego sama je sobie nadała. Płeć: Mężczyzna(Udaje kobietę) Waga: 58kg Wzrost: 162cm Wiek: 19 Gildia: Dead Head Caucus Miejsce umieszczenia znaku gildii: Kolor i miejsce znaku zmieniają się w całkowicie losowy i niezależny od Ushio sposób. Że tak to ujmę, znak żyje swoim własnym życiem. Klasa Maga: 0
Wygląd: Ushio to niewysoka, w miarę chuda osobistość. Na pierwszy rzut oka nie jest zbytnio umięśniona, nie mniej wyćwiczone ciało, umie o siebie zadbać. Ma krótkie, lekko kręcone białe włosy, które w odpowiednim świetle wydają się nawet złociste czy bladozielone. Oczy są w kolorze przywodzącym na mysl bursztyn. Sylwetka zdaje się delikatna i nieco kobieca. To samo z bladą skórą. Posiada ogromny złośliwie wyglądający uśmiech i ogólnie raczej kobiecą urodę, przez co bardzo często właśnie za kobietę jest brany. Ubiera się najczęściej w tenisówki, pomarańczowe podkolanówki, którkie pomarańczowe spodenki i marynarkę.
Charakter: Charakter Ushio można podzielić na dwie niezależne od siebie części. Kiedy przestaje udawać kobietę, staje się okropnym dupkiem, hipokrytą i prostakiem. Dba przede wszystkim o siebie i swoje dobro. Przyjaciele to dla niego zasadniczo narzędzia do osiągnięcia celu. Tym bardziej że został obdarzony nie do końca kontrolowaną przez niego magią. Kiedy zaś udaje kobietę, zgrywa zalotną flirciarę lesbijkę. O ogromnym poczuciu humoru, przyjaźnie nastawioną do świata. Cel Ushio jest dość prosty - chce zostać władcą świata.
Historia: 10. Kroki niosły się echem po hallu, gdy kobieta stukała obcasami w linoleum. Jego nowa ofiara, bogata wdowa, całkiem ładna... krążyły plotki że ostatnio często spraszała do siebie różne kobiety. Ushio czekał aż kobieta minie pomnik a potem gdy znalazła się w nieoświetlonej lacrymą części Hallu, zaszedł ją i uderzył. Z głuchym łoskotem upadła na podłogę. 9. Vi otworzyła oczy, nachylała się nad nią jakaś obca osoba, gładząc mokrym ręcznikiem jej rozpalone czoło. Chyba leżała na kolanach tej osoby. Dziewczyna - jak się okazało po głosie - dostrzegła że Vi się przebudziła.-Zostałaś zataakowana, ale uciekł jak mnie zobaczył.-Wytłumaczyła szybko. Więc została uratowana przez tą śliczną, młodą damę? Jak się później okazało, dziewczyna nazwała się Ushio 8. Tydzień. Dokładnie tyle zajęło Ushio zaprzyjaźnienie się z Vi. Często też pomagał jej się "Odstresować", sam jednak mówił że nie jest na to gotów. Pewnego dnia zgodnie z jego przewidywaniami, został zaproszony na noc. Zaoferował więc że zrobi chociaż kolację. Kiedy leki zaczęły działać, zakradł się do jej sypialni i ukradł część odłożonych klejnotów. Potem rozebrał kobietę i zrobił jej masę krępujących zdjęć... 7. Szantażowanie kobiety było proste. Szybko oddała mu resztę pieniędzy a kiedy mimo wszystko opublikował jej zdjęcia, popełniła samobójstwo. Cóż, przykre, ale taki jest świat, Silniejsi wygrywają. Zaśmiał się pod nosem na myśl o swoim sprycie. To było w sumie na krótko przed śmiercią P. Na pogrzeb i wybory nowego mistrza nie poszedł. Nie interesowało go to właściwie. Jak by teraz o tym pomyśleć, pamiętał jak wstąpił do gildii... 6. To był wietrzny ranek, dawno temu. Akurat uciekł z sierocińca. Siedział na ulicy żebrząc o pieniądze, kiedy to przyszeł ten fajny pan w masce królika.-Słyszałem co zrobiłeś w sierocińcu.-Powiedział i pokiwał palcem. A potem wyciągnął cukierka i tak cukierek po cukierku zaprowadził go do Gildii. Oznajmił wprost, że ta magia jest fascynująca i ją chce. Chce u siebie w gildii. 5. Co do sierocińca, to też był ciekawy etap w jego życiu. Od kiedy zmarli rodzice, mieszkał właśnie tam. I nie było mu źle. Miał kolegów, koleżanki... do czasu. Pewnego dnia na boisku, pobił się z kolegą. W pewnym momencie za bardzo się zeźlił i... stało się. Chłopiec trafił do szpitala z licznymi obrażeniami. To był drugi raz gdy przebudził swoją magię. Nie kontrolował tego i to były skutki. 4. Właśnie kontrola magii... problem z jego magią był taki że jej nie dało się kontrolować. Na swój sposób nie dało się też nauczyć. On się z tym urodził. Dar czy przekleństwo, jego magia rozwijała się sama, na przestrzeni lat, ciagnąc za sobą różne ofiary, dopóki Ushio nie zdobył nad nią szczątkowej kontrolii. Takiej która chociaż nie pozwalała jej działać kiedy chce. 3. Rodziców spotkał ten sam los co kolegę z sierocińca. Miał trzy lata, kiedy to z niewiadomego powodu nagle cały dom stanął w płomieniach. Co gorsza, Ushio nic się nie stało, mimo że ogień lizał go po twarzy. Przerażony chłopiec schował się w lesie. Straż stwierdziła że to nieszczęśliwy wypadek, a chłopiec miał szczęście że akurat bawił się w lesie. Zabrano go do sierocińca, ale on już wiedział, wiedział że to jego wina. 2. A teraz? Teraz siedział spokojnie na stopniach prowadzących do banku. Miał go obrabować ale zaabsorbowało go całkowicie przedstawienie pod schodami... ten Clown. Trzeba go było nagrodzić, tylko jak? Jego miska na drobniaki zdawała mu się za bardzo ciążyć. Może gdyby pomógł mu nieść te wszystkie pieniądze, to Clown byłby zadowlony? Zapewne tak. Ale to może wpierw niech Clown zaśnie... na wieczność. 1. To jest to co w życiu maga lubił Ushio, ryzyko. W każdym razie wstał ze schodów, otrzepał spodnie i ostatni raz spojrzał na Klowna. Pstryknął palcami. Clown spojrzał na niego, a on na Clowna. Cholera, ta cholerna magia, zamiast zabić Clowna, obdarzyła go Buffem. No nic, kolejna moneta, tym razem rzucona przez Ushio wylądowała w jego misce. A sam mag z rękoma w kieszeniach udał się na podbój świata.
Rodzaj Magii: Magia losowej magii - Magia ta jest tak pokręcona i niebezpieczna że większość losowych magów kończy żywot bardzo szybko, jeśli już zdecydują się korzystać ze swoich zdolności. W losowych przypadkach losowy mag może losowo uniknąć losowej śmierci. Tak jak w przypadku tego szczególnego maga.
Mechanika Magii: Eternano jest cząsteczką unoszącą się w powietrzu. Eternano służy do czarowania i jakieś jego pozostałości po czarach pozostają w powietrzu. Można by to nazwać widmowym śladem zaklęcia. Jego zapisem. Gdyby magia maga, posiadała aurę, aura Ushio wyglądałaby jak dwoje magicznych rąk. Owe ręce czasami dla żartu podłapują jakieś zaklęcie i umieszczają w swojej księdze zaklęć. Po prostu zbierając "zapis" magii jaki znajduje się w powietrzu lub w mijanym magu. Zaklęcia Ushio to tak zwane "Księgi zaklęć". Ksiąg danego poziomu nie może być więcej niż trzy. Owe księgi posiadają nieograniczoną pojemność. Na początku misji/walki MG losuje po jednym losowym PWM z każdej księgi, co daje ograniczenie 3 PWM na misję/walkę. Liczba ta rośnie do 6 w przypadku maga S i 9 w przypadku maga S+. Kupno zaklęcia to tak naprawdę kupno nowej księgi zaklęć. Czary znajdujące się w księgach zyskuje się o 1 losowe po każdej walce/misji z póli tych, jakie użyli spotkani magowie. Oraz o 1 losowe PWM. Zarówno PWM jak i Zaklęcia dopisywane są do losowej księgi zaklęć danej rangi. Choć na początku wydaje się to bardzo mocne, tak naprawdę jest to największa wada techniki. Wyjściowo księga zaklęć posiada 6 pozycji, więc szansa wyrzucenia poprawnego zaklęcia wynosi 1/6. Z kazdym koeljnym zaklęciem w księdze zaklęć, szansa na użycie tego zaklęcia którego chcemy, maleje. Dodatkowo zaklęcie musi zadziałać. Jeśli więc do użycia zaklęcia muszą zajść pewne warunki - to one zajdą[Nie licząc magii zakazanych i wymagających specjalistycznych przedmiotów jak magia GD]. Ushio zdaje sobie sprawę z aktywnych akurat PWM i umie iuch użyć, tak samo jak wylosowanego zaklęcia, wiedza ta jednak istnieje tylko w momencie używania. Jeśli więc zobaczy maga z tym samym zaklęciem - nic nie pozna. Pasywne Właściwości Magii 1. Księga zaklęć I
Spoiler:
1. Kreacja - Tworzenie niewielkich nieożywionych form i kształtów. Rozmiarem nie przekraczających 5x5x5cm. Nie można tym zaklęciem stworzyć broni.[Torashiro] 2. Magiczny wojownik - Rzucanie zaklęć szybciej męczy, doprowadza też do tego że postać staje się głodna. W zamian za to naturalna regeneracja ciała jest nieznacznie większa[Never Winter] 3. Eskimos - mag odczuwa temperaturę ujemną z różnicą 15 stopni, czyli przy -10 czyje się, jakby było 5, zaś przy -25 czuje jakby było jedynie -10[Wodospadowa Księżniczka] 4. Torebka - Kobieca torebka. Nic szczególnego. Poza tym, że w środku ma trochę zwiększone rozmiary i można z pewnością upchnąć doń więcej. W środku Ushio ma do dyspozycji przestrzeń 2*2*2 metra. (Torebka przyjmuje tylko rzeczy, które są własnością Ushio i nie są żywe.)[Ida] 5. Górnik - mag potrafi wyczuć w najbliższym otoczeniu (do 1 metra)klejnoty i kamienie szklachetne.[Jamie] 6. Szczerość - Dostrzeganie zła w duszach innych istot (nie tylko ludzi ale też zwierząt, demonów, etc.). W przypadku braku duszy nie widać nic. Zależne od MG[Arturia]
Księga zaklęć II
Spoiler:
1. Podmiana ciuchów – dzięki niej można szybko i sprawnie zmieniać swoje ubranie codzienne, bez konieczności przebierania się w normalny sposób. Ubrania ofensywno/defensywne odpadają. Tyczy się zwykłych ubrań bez żadnych korzyści. Podczas wali podmiana trwa chwilę, przez co można niezauważyć naciągającego niebezpieczeństwa, dodatkowo nie można dodawać kolejnej warstwy ubrania przykładowo - koszulka może zostać podmieniona na koszulkę.[Kyoki] 2. Encyklopedia - wszystkie ciekawe zagadnienia, dotyczące wykonywanej profesji, zostały zapisane w głowie. Wszelakie wiadomości na temat trucizn, leków czy niezwykłych dolegliwości. Na dodatek są one cały czas uzupełniane. [Tylko tych najpopularniejszych i niemagicznych. W ostateczności o tym, czy Ushio poznała daną truciznę czy chorobę decyduje MG.][Laura] 3. Oswojenie – Proste PWM, które działa jako stały buff na wszystkie zwierzęta w promieniu 5 metrów od Ushio. Nieznacznie zmniejsza szanse zaatakowania przez dzikie zwierzę (niemagiczne).[Aquir] 4. Szerszeń: PWM pozwalające na posiadanie jednego aktywnego szerszenia przez cały czas. Posiada wszystkie cechy normalnych szerszeni.[Ro Black] 5. Zmiana kierunku: Pozwala zmienić kurs kierunkowy dla małego obiektu niebojowego nie większego od kubka. Można użyć raz na turę.[Powracający Shuriken] 6. Uleczenie – nie chodzi o natychmiastowe gojenie się ran, ale o lepszą regenerację po ciężkich obrażeniach. Dziewczyna po prostu mniej musi leżeć w łóżku i narzekać, jak ją wszystko boli. Zależne od MG.[Nanaya Byakushitsune]
Księga zaklęć III
Spoiler:
1. Szuler - kantowanie w kartach? Lub w jakiejś innej grze? To żaden problem! Ushio zrobi wszystko byle wygrać, potrafi kłamać i oszukiwać jak nikt inny. Ograniczenia: zasadniczo zależy od MG.[Muto Zenko] 2. Przyzwanie kart - Ushio nie musi mieć żadnych kart przy sobie albowiem jej magia pozwala je przyzwać jedną talię zwykłych kart na post.[Colette] 3. Maska głosu – Przyzywa maskę po założeniu której można naśladować głosy innych, wcześniej poznanych ludzi. Maska ta jest żółtą pryzpinką z oczami i ustami. Wielkości guzika.[Evan] 4. Stwardnienie – dość prosta sztuczka polegająca na utwardzaniu ziemi. Tak, może tym z piasku zrobić piaskowiec. Pomaga też w przedostaniu się przez większe torfowiska i inne tereny gdzie gleba konsystencją przypomina kisiel. Oczywiście na raz z gleby nie zrobi kamiennej posadzki, a utwardzanie nie jest na jakimś wysokim poziomie. Wystarczy jednak żeby twór się nie rozleciał. Nie, za pomocą tego niczego bardziej trwałego nie zrobi. Efekt stały. Może utwardzić tylko miejsce w którym stoi i tylko na głębokość 30cm[Takara] 5. Przewodzenie - Tak, Ushio przewodzi prąd. Jakiś rozerwany kabel, a potrzeba elektryczności? Nie ma problemu, Ushio złapie obie części kabla w dłonie, a prąd będzie sobie płynąć z kabelka, przez jej ciało, do drugiej jego części. Oczywiście, nie spowoduje to uziemienia ataków magicznych bazujących na elektryczności. Również nie może być to zbyt dużo energii elektrycznej, ani nie może takie przewodzenie potrwać zbyt długo.[Keiko] 6. Miara - Pozwala ocenić odległość jaką dzieli Ushio od wybranego miejsca/przedmiotu z dokładnością co do metra[Anulej]
Znak Gildii - Ot Znak potrafi zmieniać kolor i miejsce wedle własnego uznania w całkowicie losowy i niezależny od Ushio sposób. Taka tam kolejna upierdliwość jej magii.
Zaklęcia: RANGA D: Księga zaklęć I
Spoiler:
1. Dłubanka - Przyzywa łódź, wyciosaną (a raczej wydłubaną) w kłodzie drewna. Przywołana, służy jako środek transportu. Jest bardzo niepewna i ma tendencje do przedwczesnego znikania (szczególnie jeśli mag przywołujący nie czuje się w niej zbyt pewnie). Ponownie można ją przyzwać po czterech postach od zniknięcia. Może pomieścić maksymalnie 3 osoby. Nie posiada innego napędu niż para wioseł (i inwencja twórcza użytkownika). Do przyzwania tylko na wodzie lub podłożu. W razie zniszczenia można ją przyzwać ponownie dopiero następnego dnia...[Alezja] 2. Elektryczne Senbony – Wystrzeliwujemy w stronę przeciwnika dosyć szybkich kilkanaście małych piorunów w kształcie senbon. Senbon znikają, po trafieniu celu, zasięg igieł to 5 metrów. Maksymalna ilość 10, igła nie przebije się przez grubsze ubranie. Same w sobie zadają niewielkie poparzenia.[Samael] 3. Niszczący skok – Ushio Skacze w kierunku przeciwnika uderzając w niego całym ciałem. Jeśli zostanie przez kogoś rzucona, siła uderzenia zwiększa się.[Pyza] 4. Fotosynteza - Zwiększa wydolność organizmu poprzez pobranie z otoczenia lub powietrza, wody oraz pormieni słonecznych na czas 2 postów. Efektem ubocznym jest zielone zabarwienie skóry.[Kirino] 5. Przyspieszenie - Na krótki moment Ushio jest w stanie zwiększyć swoją prędkość x1[Kuro] 6. Związanie - Na okres jednego posta wiąże za pomocą powietrza jedną z kończyn przeciwnika. Im silniejszy jest, tym łatwiej mu się z tego wyrwać oczywiście.[Aki]
Księga zaklęć II
Spoiler:
1. Krwipoijec - Picie krwi nieznacznie zmniejsza uczucie zmęczenia. Wypicie krwi towarzysza uleczy rany rangi D(250ml) lub C(500ml), za wybicie krwi wroga, nieznacznie wzmocni następne zaklęcie.[Ringo] 2. Ogniste ostrze - Machając ręką towarzymy ostrze z ognia o szerokości max 1.5m które pędzi w kierunku przeciwnika. Zadaje typowe obrażenia rangi D.[Aclaria] 3. Flash - Tworzy kulę wyładowaną energią magiczną, ma 5cm średnicy. Kiedy Ushio sobie żażyczy kula wybucha. Nie zadaje żadnego demejdżu, ale na 1 post oślepia kazdego kto był w bliskim kontakcie.[Sooyeong] 4. Smocze płuca - Nadaje płucom Ushio smoczych właściwości. Na 3 posty stają się całkowicie odporne na zgubne działania różnego rodzaju tlenków, dymów czy innego rodzaju zanieczyszczeń powietrza pochodzenia naturalnego. Osłabiają też działanie zaklęć zanieczyszczających powietrze rangi D, o połowę. 1 post przerwy[Goomoonryong] 5. Loading - zaklęcie to, użyte odpowiednio wcześniej, pozwala Ushio przechować odrobinkę magicznej energii w niedużych przedmiotach (maks rozmiar pudełka od zapałek). Energia ta połączona jest bezpośrednio z Ushio przez co, jeśli przedmiot znajduje się w zasięgu jej wzroku, dziewczyna może z odległości użyć zaklęcia, oczywiście kosztem many. Przedmiot należy trzymać w dłoni przez przynajmniej 3 tury by został "naładowany". Ilość przedmiotów, które Ushio może posiadać "naładowanych": 1 6. Tomografia- powiedz kotku, co masz w środku. Albo nie mów! Sama sobie zobaczę. Krótkim słowem zaklęcia pozwala przeskanować, to co użytkownik aktualnie przed sobą ma. Działanie może przypominać rentgen czy tomografię. Możliwość zobaczenia tylko jednej części ciała:
Głowa Tułów Dowolna kończyna
Zasięg widoku: 5m[Laura]
RANGA C
Księga zaklęć I
Spoiler:
1. Sonar dusz - Ushio wykorzystując swoją magię skanuje obszar w promieniu 100m od siebie wyszukując każdą duszę pomijając rośliny. W ten sposób w jego głowie pojawia się obraz ukazujący jego pozycję i pozycję innych dusz. Zaklęcie w swoim działaniu przypomina sonar. Jeżeli dusza poruszy się ze swojego miejsca Ushio nie dowie się o tym, gdyż zna on tylko pozycję duszy podczas, gdy użył zaklęcia. Wykryje nawet postacie z aktywnymi zaklęciami ukrywającymi ich postać, dopóki nie ukryją własnej duszy.[Tetsuya] 2. Klątwa: Ciała - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest słabszy, wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Siła, szybkość, i zręczność spadają o połowę. [1 osoba = 1 punkt, 3 statystyki poniesione o x1 = 6pkt razem daje 7 pkt, pozostaje 3. Czyli zaklęcie działa 3 posty.[Wakamiya Rin] 3. Mroczny wybuch - Zaklęcie polega na wytwoprzeniu na palcach(10) igieł z ciemności. Można nimi rzucić lub strzelić. Jeśli igła trafi w zaciemnione miejsce, natychmiastowo wybucha zadając obrażenia jak po wybuchu małej petardy. W przypadku miejsca oświetlonego, pozostawia jedynie czarną plamkę, do czasu znalezienia się jej w ciemności. Sam wybuch może poparzyć, naruszyć strukturę kości i ogólnie wywołać duży ból.[Bianca] 4. Ahih rei-yah - pieśń ta wykorzystuje nasiona zakopane w ziemi lub, w przypadku ich braku, rośliny rosnące na ziemi lub w ziemi (w przypadku terenów pustynnych lub skalistych). Zaklęcie powoduje gwałtowny wzrost roślinności na obszarze oddalonym od Ushio maksymalnie o metr na szerokość 2m i wysokość 2m, grubość 0,5m. Ktoś przez przypadek może się w nie zaplątać, jednakże prawdziwym celem zaklęcia jest utworzenie zwartej, roślinnej ściany, splecionej z kwiatów, krzewów, traw i, być może nawet małych drzewek (jakie nasiona/rośliny wyrosły zależą od MG). Mogą one tymczasowo unieruchomić przeciwnika w miejscu, lub służyć za tarczę chroniącą przed atakami fizycznymi lub częściowo zaklęciami do rangi D całkowicie, rangę C częściowo. Zupełnie nieodporne na zaklęcia oparte na ogniu. Rośliny nie znikają po skończeniu zaklęcia. Ot, wyrosła sobie roślinna ścianka. Czas rzucania trwa 1 post, podczas którego rośliny powoli zaczynają rosnąć, w 2 poście ścianka jest w pełni funkcjonalna.[Sonia] 5. Minotaur - Przemiana w monstrualną człekokształtną bestię o głowie byka i wielkich masywnych nogach zakończonych kopytami. Minotaur mierzy 3 metry i charakteryzuje się niesamowitą siłą. Dodatkowo ma możliwość zadawania bestialsko silnych kopnięć za pomocą nóg. Wielkie cielsko pokryte warstwami mięśni tłuszczu i futra stanowi też doskonałą ochronę. To wszystko jednak zyskuje kosztem znacznej utraty szybkości i zręczności. Jednak wciąż jego szarża czy mocarne kopnięcia są bardzo niebezpieczne. Przemiana w Minotaura może potrwać maksymalnie 3 kolejki. [Siłacz, czy łamacz kości zostają podniesione o dwa poziomy, jednak tym samym sprinter i skrytobójca maleją o 1 poziom każdy.[Mejiro Shinji] 6. Znak terrorysty Ushio po nawiązaniu bezpośredniego kontaktu poprzez dotknięcie / uderzenie wewnętrzną stroną dłoni dowolnej powierzchni (tylko tych stałych) zostawia magiczny symbol „U”. Po naznaczeniu celu i pstryknięciu palcami znak zostaje zdetonowany, zadając obrażenia oraz powodując niewielki odrzut. Symbol utrzymuje się na powierzchni przez 3 tury, po czym niezdetonowany znika. Wymagany jest kontakt fizyczny z celem. Można go zetrzeć z siebie/z danej powierzchni jeśli się wie gdzie jest, zajmuje to chwilę, tak samo wystarczy go zalać wodą by zniknął. Obrażenia jak na randze C czyli niewielkie poparzenia/odrzut. Po jednokrotnym użyciu zaklęcia 2 posty przerwy.[Raekwon]
RANGA B Księga zaklęć I
Spoiler:
1. "Ichi", lalka bólu - mag przywołuje do naszego planu rzeczywistości lalkę, której głównym zadaniem jest zadać przeciwnikowi jak najwięcej obrażeń. Lalka wygląda jak 30 letni facet w kapeluszu z dwoma pistoletami. Te jednak nie strzelają zwykłymi pociskami a energią magiczną. Po wystrzeleniu 10 pocisków lalka znika. Lub po 3 postach. Lub po jej zniszczeniu (ma 30 cm wyosokości, a resztę rozmiarów odpowiednio proporcjonalną - wygląda jak człowiek). Oczywiście standardowa siła zaklęcia ofensywnego B dzielona jest na 10 pocisków wystrzeliwanych przez lalkę, a dopiero wszystkie razem mają siłę poziomu B. Laleczka może zdecydować się też na wystrzelenie całego swojego ładunku naraz - wtedy siła tego ataku faktycznie ma rangę B (a jeżeli pocisków pozostało jej mnie to adekwatnie do liczby pocisków).[Ayumu] 2. Regeneracja - Mag krwi miałby się wykrwawić? Proste zaklęcie, które służy do tamowania krwawień poprzez zakrycie ich strupami, ale... To nie wszystko! Oj nie! Po prostu zasklepia wszystkie nacięcia, cięcia, skaleczenia, rozcięcia, przetarcia, zadrapania, etc., które nie przekraczają rozmiarami tych rangi B. Przebiega to tak, iż po upływie koło pół posta zostają zasklepione obrażenia rangi C, a po całym poście krzepną te "skaleczenia" rangi B, zaś pozostałe zostają nieco zmniejszone. Zaklęcie nie nastawia kości, nie reperuje złamań, czy innych tego typu obrażeń, a i działa tylko na Ushio.[Will] 3. Mantikora - Polega na przywołanie klasycznego drapieżnika ze świata Kresu. Wygląd jest bardzo specyficzny, który przypomina zdeformowaną mantikorę. Nieproporcjonalne wielkości części ciała do reszty, oraz słabą budową ciała. Bez problemu może dogonić zwykłego człowieka. Może nie posiada ostrych zębisk jak 'Magic Worm' lub nie 'lata', ale posiada pazury (w kształcie kolców), które mogą się wbić mięsko bez problemu. Nie mówiąc już o ogonie skorpiona. Zaokrąglony z niewielką wypustką. Jest on co prawda jadowity, ale poważnych uszczerbków na zdrowiu nie może wyrządzić, a nie mówiąc już o tym, że jest wstanie jedynie zarysować skórę gdzie zostawi na niej swój jad. Problem jest z nim taki, że aby mógł zaatakować ogonem musi stać w bezruchu. Jedynie problemy z równowagą, które post po uaktywnieniu się objawiają, a potem trwają turę. Istota zostaje przyzwana/przywołana na okres trzech postów..[Azael] 4. Kowai no Kōgeki Zaklęcie te czerpie z mocy Demona Strachu. Strach objawia się w różne sposoby, również przez strach przed własnym urazem, bólem. Korzystając z tego strachu Ushio potrafi tworzyć przed sobą barierę w kształcie prostokąta o szerokości 2m i wysokości 3m. Bariera ta blokuje jedynie zaklęcia, ataki fizyczne przelatują przez nią. Zaklęcie rangi B zostanie mocno osłabione, lecz zniszczy fragment bariery w który uderzy i przebije się dalej. Bariera wytrzyma 3 ataki zaklęciem C, przy czym trzeci atak zaklęciem C zniszczy ją tak jak w przypadku opisanego wyżej zaklęcia rangi B (analogicznie jeśli to B uderzy pierwsze, to potem C również się przebiją). W przypadku magicznych broni działa tylko na te bez formy fizycznej (np. miecz płomieni czy wodny bicz).[Yuki] 5. Babilon - Obszarowy debuff polegający na wysyłaniu z ciała Ushio minimalnych cząsteczek eternano naładowanych negatywną energią której celem jest osłabienie ciała przeciwnika. Osłabienie działa na dwa sposoby, po pierwsze eternano które przykleja się do skóry znacząco spowalnia ruchy, a po drugie eternano wdychane do płuc zmniejsza ogólną wydolność organizmu. Debuff działa przez 3 posty, na wszystko co znajdzie się 3m od Ushio. Znajdowania się w obrębie działania babilonu zmniejsza energię oraz prędkość poruszania o x0.5 na każdą turę przebywania aż do ostatecznego x1.5. Po użyciu zaklęcia 1 tura przerwy. Debuff utrzymuje się przez turę od opuszczenia Babilonu.[Baek] 6. Piekielny krąg - Zaklęcie obszarowe, w obrębie 6m od Ushio podłoże zyskuje nowe, całkiem użyteczne właściwości. Bowiem każdy prócz Ushio, kto stanie na owym podłożu dozna poparzeń stóp. Oczywiście rzecz biorąc jeśli się przewróci, to poparzy się cały. Prościej mówiąc, podłoże zaczyna płonąć. Zaklęcie trwa 3 posty i z każdym postem płomienie są coraz wyżej. Przy pierwszym do kostek, przy drugim do połowy łydek, przy trzecim sięgają już kolan. Jednakże ta wersja jest silniejsza od swojej poprzedniczki na randze C, tutaj bowiem podłoże nie ma znaczenia. Ogień pojawi się i utrzyma na dosłownie wszystkim... no prócz wody.[Goomoonryong]
RANGA A Księga zaklęć I
Spoiler:
1. Raiden - Zaklęcie jest swoistym buffem. Polega na otoczeniu całego ciała maga, wyładowaniami elektrycznymi. Zaklęcie to nieznacznie zwiększa siłę uderzenia oraz znacząco zwiększa prędkość poruszania. Potrzeba conajmniej solookiego by dostrzec jak się porusza. Uderzenie błyskawicę powoduje jedynie delikatne morwienie. W tej formie można poruszać się bez problemu po powierzchni wody oraz po ścianach, na nich jednak można postawić jedynie 15 kroków. Działa 2 posty[Samael] 2. Pole dzikich pnączy - w promieniu 10m od Ushio ziemia przybiera nowe właściwości. Pole owe porusza się wraz z Ushio a jego właściwościami jest to że pobudza 3 pnącza znajdujące się pod ziemią. Teraz są one pod kontrolą Ushio, mają grubość pięści oraz siłę i szybkość wystarczającą by bez problemu przebić ziemią i ludzkie ciało, nie tracąc prędkości. Właściwości utrzymują się przez 3 posty[Kirino] 3. Córka ziemi - zaklęcie to wykorzystuje energie ziemi do leczenia własnych ran otrzymanych podczas walki. Po uruchomieniu zaklęcia pierwsze co rzuca sie w oczy przed regeneracją to zmiana wyglądu. Skóra przyjmuje brązowy kolor, włosy zielenieją zaś w oczach można dostrzec czarne żyłki. Co do samych ran: - natychmiast leczy lekkie zadrapania oraz skaleczenia - szybko leczy drobne rany i nacięcia - po jednym poście leczą się normalne rozcięcia, rany, złamane kości oraz głębsze rany Co więcej mając odpalone owe zaklęcie nie męczy się, jednak po jego ukonczeniu jest bardzo zmęczona. Co więcej, w momencie oderwania się od ziemi zaklęcie nie działa... umiejka wytrzymałości z resztą też... Działa 5 postów.[Takara] 4. Mimi - Mimi ze względu na domyślną - półpłynną - konsystencję, nie posiada określonego kształtu. Najczęściej widać ją jednak jako idealnego(w tym kolorystycznie) klona Ushio, chociaż jej oryginalnym kolorem jest srebro. Zdolnością tej bryły jest dowolna manipulacja kształtem, stanem skupienia oraz kolorytem. Przejścia między stanami skupienia są błyskawiczne, oczywiście stan skupienia jak i jego konsystencja są dowolne OPRÓCZ GAZOWEGO. Temperatura zamarzania tej bryły to około -60 stopni, zamarza więc po jednym, pełnym poście wystawiania na działanie zaklęć opartych na lodzie, rangi co najmniej C. Niższe jej nie zamrożą, a wyższe, wiadomo nieco szybciej. Temperatura parowania jest już dużo wyższa, przekracza bowiem 750 stopni, toteż Mimi odporna jest na zaklęcia ognia do rangi C włącznie, a te B potrzebują co najmniej 3 postów by ją wyparować(Nie mniej materiału jest coraz mniej z każdym postem). Jak widać najskuteczniejszą metodą walki z nią jest po prostu zamrożenie. Jedno krotne użycie zaklęcia zapewnia 4 tury kontroli nad Mimi. Zamrożona, wyparowana lub w inny sposób zdezintegrowana bryła odradza się przez 14 postów(no chyba że skończy się w tym czasie misja/walka). Dlatego w zasadzie zniszczenie tej bryły skutkuje wykluczeniem jej do końca zdarzenia. Bryła w najtwardszej postaci, posiada twardość żelaza, parując nie wydziela substancji toksycznych. Jest lekko magnetyczna, to znaczy że posiadając silny magnes(ranga B) można działać na molekuły bryły. W formie płynnej bryła przewodzi prąd i powoli się topi, potrzeba przynajmniej czarów rangi C(3) by ją zlikwidować. Z każdym kolejnym działa wolniej i jest jej mniej. Zasięg bryły 30m. Bryły ponownie można użyć po 4 postach. Objętość Mimi to 1.5m^3. Mimi może podzielić się na 15 części, jednak Ushio jest w stanie kontrolować jednocześnie 6 kawałków. Im więcej kawałków tym więcej skupienia to wymaga oraz szybciej męczy się Lulu(przy 2 kawałkach nie ma różnicy, różnica pojawia się przy 3+). Przy kontrolowaniu 4 i więcej kawałków, Ushio nie jest w stanie robić nic poza tym. Nieużywane kawałki w spokoju lewitują sobie nad ziemią. Mimi może dowolnie łączyć części które od niej odpadły. Zmiana formy z ciekłej w stałą i na odwrót zajmuje około 2-3 sekund, przez co niemożliwe jest, niwelowanie słabych punktów poprzez błyskawiczną i nieustanną zmianę stanu skupienia. Kopiowane za jej pomocą przedmioty różnią się od oryginału. Unosi się maksymalnie 2m nad ziemią, porusza z prędkością biegnącego człowieka. Jeśli Lulu do poruszania nią użyje rąk, bryła zaczyna poruszać się z prędkością rzuconego kamienia.[Lulu] 5. Deszcz igieł - Na terenie o promieniu 10m zaczyna padać deszcz. Ów deszcz pada przez 5 postów, może jednak ozstać przerwany wcześniej za sprawą użycia zaklęcia. Jeśli Ushio zaciśnie pięść, na wysokości 15m nad ziemią krople deszczu zmieniają się w igły i z dużą szybkością spadają na ziemię wbijając się we wszystko poza użytkownikiem techniki. Demejdż zależny od MG[Pace] 6. Niewidzalna róża - Wszystkie osoby które w momencie rzucenia zaklęcia znajdowały się nie dalej niż 25m od Ushio znajdują się pod wpływem tego zaklęcia. Od teraz zamiast Ushio, widzą płatki róż, na terenie o promieniu od 0 do 5m od Ushio, w losowy sposób. Czar ten działa przez 4 posty, potem 2 posty przerwy.[Mr. Spring]
Ostatnio zmieniony przez Ushio dnia Nie Sie 17 2014, 01:09, w całości zmieniany 7 razy
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Ushio Pon Sie 11 2014, 16:10
>wpoetrzu. Powietrzu jak mniemam, ale to taki błąd malutki… >Czary znajdujące się w księgach zyskuje się o 1 losowe po każdej walce/misji z póli tych, jakie posiadali spotkani magowie. Oraz o 2 losowe PWM. Magowie muszą użyć tych zaklęć lub pmw podczas misji. Zaklęcie jeżeli np. ma rangę B zostaje wpisane to księgi o randze B, C do C itd. I po jednym PMW i jednym zaklęciu. >Dodatkowo zaklęcie musi zadziałać. Jeśli więc do użycia zaklęcia muszą zajść pewne warunki - to one zajdą. Eto… Nie możesz używać PMW i zaklęć typowych dla magii zakazanych (DSy, GSy, Łułki itp.) oraz zaklęć, które wymagają jakiegoś danego przedmiotu jak np. klucze GD. PMW, III, 4-> odpada PMW, III, 5-> rozumiem, że uwielbienie dla Keiko itp., ale popraw to. C,4-> Sonia… B, 4-> Yukiko… B, 6-> odpada Poza tym posprawdzaj dokładnie błędy w magii i te imiona lub czasami płcie czy nazwy magii. Dobrze by było gdybyś też wpisywał pod koniec wybranego zaklęcia w nawiasie od kogo jest pożyczone, żeby w razie czego ułatwić pracę MG.
Vit Ferlicz
Liczba postów : 217
Dołączył/a : 19/06/2013
Temat: Re: Ushio Pon Sie 11 2014, 17:38
Poprawione. Wylosuj mi umiejki.
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Ushio Pon Sie 11 2014, 18:52
Arcymag, Retoryka, Analityk
Vit Ferlicz
Liczba postów : 217
Dołączył/a : 19/06/2013
Temat: Re: Ushio Pon Sie 11 2014, 20:27
Dopiasne. Część opisową wrzucę na dniach
Laura
Liczba postów : 691
Dołączył/a : 11/04/2013
Temat: Re: Ushio Pon Sie 11 2014, 21:36
Akcept techniczny.
Vit Ferlicz
Liczba postów : 217
Dołączył/a : 19/06/2013
Temat: Re: Ushio Sro Sie 13 2014, 15:24
Część opisowa dodana
Vit Ferlicz
Liczba postów : 217
Dołączył/a : 19/06/2013
Temat: Re: Ushio Czw Sie 14 2014, 14:59
Zmieniłem część opisów i nazw, dodałem jeszcze jedną księgę rangi D, księgę rangi A i prosze o wylosowanie jeszcze jednej umiejki lvl 1
Colette
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
Temat: Re: Ushio Pią Sie 15 2014, 09:48
Cytat :
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Kolor i miejsce znaku zmieniają się w całkowicie losowy i niezależny od Ushio sposób. Że tak to ujmę, znak żyje swoim własnym życiem.
Eee... nie? Znak jest w jednym miejscu. Chyba, że masz zaklęcie co zmienia sobie skórę albo co... Jak nie to daj normalne miejsce.
Cytat :
którkie pomarańczowe spodenki
Krótkie.
Cytat :
krążą plotki
Piszesz w czasie przeszłym, więc zmień to na przeszły.
Cytat :
szczęście że
Przed 'że' zawsze przecinek.
Cytat :
Klowna. Pstryknął palcami. Clown
Mógłbyś zdecydować jak to pisać.
Znalazłam więcej błędów - nie wypisałam nawet połowy. Brak akceptu opisowego - popraw to co na czerwono.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.