HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Zaklęć




 

Share
 

 Księga Zaklęć

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Azael


Azael


Liczba postów : 16
Dołączył/a : 11/07/2014

Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Księga Zaklęć   Księga Zaklęć EmptySob Lip 19 2014, 13:42

Księga Zaklęć Bsxgop5zf5wq

Nazwa: Magia Kresu
Opis: Jest to magia, która polega na przywoływaniu/odsyłaniu istot z innego wymiaru, bądź deponowaniu w owym miejscu przedmiotów różnej wartości i wyciąganiu w dowolnej chwili. Jednak po kolei. Kres to inny wymiar, który to nie jest dostępny dla każdego. Magowie by wykorzystać potencjał tej magii muszą posiadać przekaźnik (który musi być księgą niczym innym) przez, który działa na zasadzie portalu ze świata ludzi do właśnie Kresu. Istoty przechodzące przez niego, są oddane w służbie mistrzowi, który je przywołał. Od przynoszenia herbatki, po rozszarpanie króliczka w lesie. W skrócie... Magia opiera się na przywoływaniu i kontrolowaniu istot z innego świat oraz deponowania w nim przedmiotów, a późniejszym ich wyciąganiu w razie potrzeby. *Magia jest traktowana jak GD, więc w celu przywołaniu większej ilości stworów należy odbyć trening porównywalny do magów gwiezdnych duchów.

Pasywne Właściwości Magii

  • Przekaźnik - Mag Kresu wie jak odtworzyć zniszczony przekaźnik. Jest to czasochłonne zajęcie, ale czego się nie robi dla magii? *Naprawa zależy od MG.
  • Wszystko jest pod ręką - Wszystko co się znajdzie w depozycie Kresu, może w każdej chwili być wyciągnięte z niego. Oczywiście tutaj chodzi o obiekty takie jak papierosy, zapalniczki, a nawet ubrania. *Nieprzydatne w walce i aby móc wyciągnąć przedmioty z wymiaru, należy je wsadzić tam w fabule.
  • Kolekcja - Wszystko co się znajduje w Kresie (chodzi o przedmioty) na jednej ze strony książki, może zostać podana kompletna lista wszystkiego pochodzenia obcego (obcego = przedmioty ze świata ludzi). Dzięki temu mag może spokojnie sprawdzić jakiej rzeczy mu może brakować, bądź po prostu ze zwykłej ciekawostki ile przedmiotów uzbierał.
  • Telepatia - Wbrew pozorom to tylko tyczy się istot przywołanych z Kresu. Mag może wydawać rozkazy właśnie telepatycznie, niżeli używając zwykłych słów.
  • Kres - Mag Kresu posiada wiedze całkowitym o wymiarze Kresu. O istotach w nim zamieszkującym, a nawet jak wygląda sam wymiar.
  • Nieugięta Wola - Nie ma możliwości aby przywołane stworzenie było wrogo nastawione do maga Kresu, bądź jego sojuszników. Każdy z nich zna swoje miejsce jak powinno. *Nie dotyczy sytuacji, w których inna magia sprawia (lub inne czynniki zewnętrzne), że istoty mogłyby się zwrócić przeciwko mistrzowi.


Zaklęcia:

Rangi D

Nazwa: Deposit
Opis: Te zaklęcie polega na wysłanie do wymiaru Kres, przedmiotów większych niż księga. Ograniczeniem co do tego zaklęcia jest wielkość. Nic większego od katany się nie wrzuci. Jak wygląda proces? W zasadzie normalnie. Wystarczy, że duża księga (która jest przekaźnikiem) zostanie otworzona, a następnie będzie wciągała do swego środka obiekt wskazany przez maga. Jeden obiekt na turę może zostać wciągnięty. Można jedynie wciągnąć przedmioty, należące do maga Kresu.

Rangi C

Nazwa: Scary Monster
Opis: Jest to zaklęcie, które przywołuje stwora, który kształtem przypomina trochę większą niż piłka do kosza z zębiskami i oczami, które wskazują na przerażenie samej istoty. Zęby nie należą co prawda do najostrzejszych na świecie, ale może to służyć bardziej jako zaskoczenie przeciwnika ze względu na szybkie przywołanie z przekaźnika. Ciekawostką jest to, że lewituje w powietrzu. Rany zadane przez jego ugryzienie raczej należą do płytkich. Istota zostaje przyzwana/przywołana na okres trzech postów.


Rangi B

Nazwa: Magic Worm
Opis - Zaklęcie, które przywołuje stworzenie, które kształtem przypomina trzy metrowego i grubego robaka. Tak jak 'Scary Monster' potrafi lewitować, ale jest parę cech, które go czynią silniejszym. Przede wszystkim jego zębiska mimo, że na takie nie wyglądają są ostre. Istnieje nawet możliwość nimi na spokojne wbicie się w rękę człowiek, starając się nawet rozszarpać. Wykazuje się prędkością jak u każdego człowieka, a sposób jego przywołania właśnie jest przez przekaźnik. Jeśli otrzyma odpowiednią ilość obrażeń traci siłę/prędkość oraz istnieje szansa na utracenie możliwości latania. Po śmierci zostanie po nim wielka plamka, czarnej mazi. Istota zostaje przyzwana/przywołana na okres dwóch postów.

Nazwa: The Manticore
Opis: Polega na przywołanie klasycznego drapieżnika ze świata Kresu. Wygląd jest bardzo specyficzny, który przypomina zdeformowaną mantikorę. Nieproporcjonalne wielkości części ciała do reszty, oraz słabą budową ciała. Bez problemu może dogonić zwykłego człowieka. Może nie posiada ostrych zębisk jak 'Magic Worm' lub nie 'lata', ale posiada pazury (w kształcie kolców), które mogą się wbić mięsko bez problemu. Nie mówiąc już o ogonie skorpiona. Zaokrąglony z niewielką wypustką. Jest on co prawda jadowity, ale poważnych uszczerbków na zdrowiu nie może wyrządzić, a nie mówiąc już o tym, że jest wstanie jedynie zarysować skórę gdzie zostawi na niej swój jad. Problem jest z nim taki, że aby mógł zaatakować ogonem musi stać w bezruchu. Jedynie problemy z równowagą, które post po uaktywnieniu się objawiają, a potem trwają turę. Istota zostaje przyzwana/przywołana na okres trzech postów..

PS. Wszystko zostało skopiowane z kp, bez żadnych zmian, a umiejętności nie ma sensu kopiować również, skoro u mnie pozostają bez jakichkolwiek zmian.


Ostatnio zmieniony przez Azael dnia Pon Lip 21 2014, 18:51, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2294-azael-aeralith
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Księga Zaklęć   Księga Zaklęć EmptyPon Lip 21 2014, 10:40

Ostatnie pwm -> zmień adnotacje, że nie tyle inna magia, co inne czynniki zewnętrzne. Może być to jakaś substancja, która wzbudza np niekontrolowaną agresje, czy coś.

1. Musi być to obiekt, który "należy" do ciebie. Co to dokładniej znaczy... nie zamkniesz tak w książce np katany, którą ktoś w ciebie pchnie, czy nie uchwycisz tak strzały łuku w locie.
2. Zmień zapis "przywołanie trwa dwa posty" bo przynajmniej ja odczytuje to, że przywołujesz przez dwie posty i dopiero potem się pokazuje. Lepiej byłoby określić chyba w stylu "Istota zostaje przyzwana/przywołana na okres 2 postów" I nawet niech będzie, że 3 posty.
3. Tak samo bym przeredagował opis czasu trwania.
4. Jak wyżej
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Azael


Azael


Liczba postów : 16
Dołączył/a : 11/07/2014

Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Księga Zaklęć   Księga Zaklęć EmptyPon Lip 21 2014, 18:52

Zostały wszystkie zmiany naniesione~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2294-azael-aeralith
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Księga Zaklęć   Księga Zaklęć EmptyPon Lip 21 2014, 20:13

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Księga Zaklęć   Księga Zaklęć Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Zaklęć
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga zaklęć
» mrucząca księga zaklęć
» Surisiowa księga zaklęć
» Księga Zaklęć Bari
» Księga zaklęć Gaspara

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.