HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga zaklęć Senchi




 

Share
 

 Księga zaklęć Senchi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Senchi


Senchi


Liczba postów : 141
Dołączył/a : 06/08/2014

Księga zaklęć Senchi Empty
PisanieTemat: Księga zaklęć Senchi   Księga zaklęć Senchi EmptySob Sie 16 2014, 22:50

Zaakceptowane z KP:

Umiejętności: Geniusz magiczny (poz.1), Czaromiot (poz.1), Analityk (poz.1)


Rodzaj Magii: Cieniowa kontrola - magia manipulująca przedmiotami poprzez kontrolę ich cieni. Wykorzystuje nierozerwalne połączenie między materialnymi elementami świata a ich cieniem. Mag manipuluje cieniami, i używa tego połączenia by w efekcie kontrolować świat materialny. Magia ta na swój sposób nagina granicę między materialnym a niematerialnym. Jest to moc wielce dziwna i wszechstronna,aczkolwiek posiada też bardzo poważne ograniczenia..


Pasywne Właściwości Magii (PWM):

1.  Teatr cieni - Zdolność manipulowania kształtem cienia, czyli to, na czym magia Senchi polega. Na razie jednak jest to zwyczajnie tylko zmiana kształtu cienia, nic więcej. Nie ma żadnego wpływu na świat materialny, funkcji bojowych również nie posiada. Dzięki tej zdolności Senchi potrafi dowolnie manipulować kształtem swojego cienia (np, nadać mu formę jakichś postaci, zwierząt, przedmiotów, czy nawet formować z niego napisy). Może go także zwiększyć, lub zmniejszyć w pewnym stopniu. W przypadku zbyt dużego powiększenia cienia staje się on 'słabszy', czyli bardziej rozmyty.
Kontrolę tę może również rozszerzyć na inne cienie, których dotyka jej cień, lub ciało. Maksymalny zasięg jej wydłużonego cienia (własnego) wynosi 5 m. (Powiększenie cienia nie zwiększa tego zasięgu, gdyż w tym przypadku cień jest już tyle wąski, że dalsze osłabienie go uniemożliwia kontrolę. Dystans może zwiększyć jednak dołączenie kolejnych cieni.)

2. Limes - O ile PWM 'Teatr cieni' pokazuje zdolność manipulacji kształtu cienia, 'Limes' wyznacza granice cienia, na którym możn wykonać zaklęcia. Normalnie jest to własny cień użytkownika, który może zostać zwiększony o inne cienie, z którymi się styka.
Co się dzieje jednak, jeżeli postać sama znajduje się w innym, o wiele większym cieniu? (oznacza to także noc /= cień Ziemi/, lub cień panujący w zamkniętych pomieszczeniach)
Zdolność Limes w takich sytuacjach pozwala magowi 'wykroić' kawałek wielkości swojego cienia i używać go do swoich zaklęć.

Zaklęcia:
D:
Latibulum - Cienisty Schowek. technika na zasadzie podobnej, jak przy zamianie w cień, ale tym razem użytownik nie sam się chowa, a może przemienić i schować niezbyt wielkie przedmioty. Taka dodatkowa tajna kieszeń, bardziej zabezpieczona przed złodziejami. To zaklęcie ogranicza się wyłącznie do własnego cienia (tylko w nim można chować). Chociaż teoretycznie cień ma nieograniczoną pojemność, ta technika pozwala przechowywać na raz przedmioty nie przekraczające razem w sumie wielkości średniego plecaka. Co ważne, manę płaci się nie tylko przy chowaniu, ale i przy wyciąganiu przedmiotu, za każdy raz osobno. Dodatkowo chować można co prawda dość szybko, ale wyciąganie rzeczy z cienistej slkrytki wymaga dużego skupienia i nieco czasu, więc na prędko się tego raczej nie wykona.

C:
Zamiana w cień. A dokładniej zapadnięcie się w cień i możliwość bardzo szybkiego podróżowania w tej postaci, oczywiście tylko między połączonymi cieniami. Wynurzenie się również możliwe tylko z cienia. Jeżeli cień, w którym siedzi postać zostanie w jakiś sposób unicestwiony, Senchi automatycznie zostaje z niego wyrzucona  siłą. W postaci cienia postać zachowuje swoje zmysły/percepcję, ale nie jest w stanie korzystać z dalszych zaklęć do czasu wynurzenia się z cienia. Po wynurzeniu się z cienia, musi minąć 3 posty przerwy przed ponownym zanurzeniem się w cień. Czas przebywania w cieniu maksymalnie 2 posty. Cień, jak to cień, nie jest podatny na ataki fizyczne, natomiast w razie skutecznego ataku magicznego, MG określa losowe miejsce trafienia i wynikające z tego obrażenia.

Motus 1 - czyli podróbka telekinezy. Sterowanie drobnymi przedmiotami (lina,kunai, itp), recz jasna, za pomocą cienia. Senchi tak naprawdę porusza cieniem przedmiotu, za pomocą mocy kontroli kształtu. Wykorzystując nierozerwalne połączenie cienia z przedmiotem, używając tego zaklęcia, ruszając cieniem, porusza się i przedmiotem. Działa tylko na  małe (do 50 cm, lub 4 Kg) przedmioty (rzecz jasna nieożywione), umożliwia jednak nadanie im sporej szybkości.
Oczywiście technika działa wyłącznie póki istnieje połączenie cieniowe między użytkownikiem, a przedmiotem. Przerwanie połączenia automatycznie przerywa działanie czaru. Własny cień Senchi umożliwia jej swobodną kontrolę w obrębie 5 m, na dalszy dystans niezbędne jest użycie dodatkowego cienia-przewodnika. Można kontrolować do 3 przedmiotów na raz. Czas trwania: 3 posty.

Immobilitas - Unieruchamianie. Jedna z najprostszych (co nie znaczy, że najsłabszych), technik władania cieniem. Działa na prostej zasadzie: unieruchamiając cień (=utrwalenie jego kształtu) unieruchamia się i jego właściciela. Czas trwania 1 post, dodatkowo wymaga mocnego skupienia się na celu. Przeciwnik o większej sile łatwiej się uwolni. Na raz można unieruchomić 1 osobę.

Ferruminatio - Zespajanie. Zaklęcia pozwalające naprawić rozbite/rozdarte/rozcięte/itd. rzeczy.
Tyle, że tutaj cień służy jako podstawa i przewodnik tego zaklęcia. Dlatego możliwa jest naprawa wyłącznie uszkodzeń, które są widoczne na cieniu przedmiotu. W tym przypadku połamianie/rozdarcie/przecięcie.
Wiadomo, normalnie jak składa się przedmiot bez magii, na cieniu znikają uszkodzenia, podczas gdy sam przedmiot nadal jest w kawałkach i może się rozlecieć od byle czego.
Tutaj wchodzi w grę scalające zaklęcie Ferruminatio które pełnym tekstem brzmiałoby jakoś tak, że 'tak, jak cień tego przedmiotu jest znów cały, niech przedmiot również stanie się ponownie całością'.
Przedmiot się naprawia, pęknięcie/rozdarcie/przecięcie itp. znika.
Proces ten wymaga 1 postu przygotowania.
Uwagi: Zaklęcie działa tylko w przypadku fragmentów pasujących do siebie bez większych ubytków. Jeżeli brakuje części, 'zespajanie' nie powiedzie się.
Można zespoić se sobą tylko fragmenty tego samego przedmiotu.
Zaklęcia nie można stosować na żywych organizmach, i NIE nadaje się do leczenia!
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2408-konto-senchi#41465 https://ftpm.forumpolish.com/t2379-senchi#41379
 
Księga zaklęć Senchi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga Zaklęć
» Księga zaklęć
» Wiosenna Księga Zaklęć
» Księga Zaklęć Myxira
» Księga zaklęć Shuza

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.