I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadane Magie: Magia Podmiany Opis Magii: Magia Podmiany (Rycerska...) sprawiedliwości! - Te całe sprawiedliwości to tylko tak dla picu, bo sama magia nic z sprawiedliwością nie ma wspólnego. Od niby zwykła rycerska podmiana, jednak z tą różnicą, że skupia się na magicznych zbrojach, nie zaś orężu, który jest tylko dodatkiem. Posiadane PWM:
Własny Wymiar: Ot, sekret wszystkich odmian magi podmiany. Każdy z tego rodzaju magów ma swój... „wymiar”, miejsce w którym przetrzymywać może swoje rzeczy. To coś jak wielka szafa. W końcu gdzieś te wszystkie zbroje i bronie przetrzymywane być muszą, no nie? Oczywiście, ów wymiar ma swe ograniczenia, nie jest nieskończony.
Podstawy-podmiana ubrań: Jak sama nazwa mówi, są to takie podstawy, podstaw, pozwalające na trzymaniu ubrań w swym „prywatnym wymiarze” i zmienianie/ubieranie/przyzywanie ich kiedy tylko nadejdzie taka potrzeba.
Klątwa: Jak się okazało, jedna z zbroi Andree jest cóż... przeklęta. A fakt, że dziewczyna ją tak jakby „ukradła” sprawy nie polepsza. Tak to już bywa z magicznymi zbrojami. Nigdy nie wiadomo, co może w nich tkwić. Przez ów zbroję(Kocia Zbroja) zaszły pewne nieznaczne zmiany w psychice dziewczyny, dodatkowo, pod wpływem silnych emocji może wyskoczyć jej koci ogon, czy też uszy. Które jednak nie wpływają na zdolności percepcji Andree.
Lore: Starzec od którego, Andree zakupiła ów zbroję mówił, iż ta pochodzi z odległego królestwa, którego spokój burzyli pomniejsi Lordowie, walczący między sobą o każdy skrawek ziemi. Każda twierdza co miesiąc zmieniała swego władce, poza... jedną. Zamek dawnego króla i okolice wokół niego nie posiadały żadnego władcy przez bardzo długi czas. Dlaczego? Ponoć tego miejsca chroniła tylko jedna osoba, a raczej jej duch. Kochanka króla, a zarazem jego najpotężniejszy rycerz, która nawet po swej śmierci broniła jego włości. Ponoć sama jedna broniła się przed niewcierającymi co chwilę odziałam i zawsze wychodziła z swych walk zwycięsko, bez choćby zadrapania.
Sprawy techniczne: Zbroja wykonana jest z stali(Chełm, naramienniki, rękawice, buty i ochrona ud) i zwierzęcej skóry(tors) . Wraz z bronią, pojawia się zwykły, prosty stalowy długi miecz(120 cm, 1,8 kg). Oraz okrągła, również stalowa tarcza.(90 cm średnicy)
Właściwości magiczne: Magiczną mocą zbroi jest możliwość wytworzenia bariery ochronnej, której centrum jest tarcza. Bariera jest okrągła i posiada średnicę 180 cm, by bariera się pojawiła tarcza musi być uniesiona. Bariera nie pojawia się sama z siebie, a tylko i wyłącznie z woli posiadacza zbroi. Potrafi ona wytrzymać zaklęcia do rangi D, oraz słabsze ataki fizyczne.
Lore: Z tego co Andree słyszała, zbroję tą nosiła niezwykle odważna łowczyni z terenów północnych. Ponoć była na tyle zdolna by wytrwać samodzielnie na mroźnych pustkowiach koło 10 lat, bez najmniejszego nawet kontaktu z cywilizowanym światem. W końcu jednak umarła samotnie w swej chatce zmożona chorobą, jej zbroja została odnaleziona w idealnym stanie w szafie, zupełnie jakby za nic miała całe lata mrozu, niektórzy mówią, że wchłonęła cząstkę jego(morzu) mocy.
Sprawy techniczne: Jest to zbroja z tkaniny z skórzanymi częściami(nadgarstki, tors, nogi), przez co nie zapewnia zbyt dobrej odporności na ciosy, jest jednak idealna na zimę i nie ogranicza ruchów. Łuk jest drewniany a strzały stalowe.
Właściwości magiczne: Noszenie zbroi poprawia zręczności i percepcję użytkowniczki, polepsza umiejętność władania łukiem i zapewnia drobną ochronę przed mrozem. Wraz z przyzwaniem zbroi dostaje się 30 strzał w kołczanie, po ich wykorzystaniu trzeba na nowo przyzwać zbroję.
Lore: Zbroja ta była prezentem od Ojca Andree na ukończenie szkoły rycerskiej, jednak zhańbiona swą porażką dziewczyna nie odważyła się jej założyć... Przekonała się do niej gdy Pani Sophie wyczuła w niej magiczną energię. Skąd się tam wzięła i czy ojciec o tym wiedział? Nie wiadomo, ale sama zbroja na pewno pochodzi z Romerum.
Sprawy techniczne: Napierśnik, naramienniki, łokietniki(??), oraz buty do kolan są wykonane z lekkiego stopu stali, reszta jest tkaniną. Ostrze Glewii(broń drzewcowa pokrewna Halabardzie jest oczywiście stalowe, a kij drewniany, łącznie ma 2,3 metra.
Magiczne właściwości: Po założeniu zbroi zwiększa ona gibkość, zręczność i szybkość Andree.
Cytat :
Buff do zwinności, zręczności i szybkości x0.5. Zbroja utrzymuje się przez 3 posty
Sprawy techniczne: Lekka zbroja wykonana głównie z skóry, jedynie na klatce piersiowej, nadgarstkach, naramiennikach i udach znajdują się również niezbyt ciężkie metalowe części.
Właściwości magiczne: Zbroja daje użytkownikowi wręcz nadludzką zręczność oraz szybkość(jest w stanie biec nawet 60 km na godzinę przez dłuższy czas, taki bieg jednak dość szybko wykańcza użytkownika). Niestety, ma pewien mankament. Jest przeklęta a noszenie jej tylko tą klątwę wzmacnia im dłużej użytkownik korzysta z zbroi, tym bardziej zaczyna przypominać kota, wyrasta mu koci ogon, uszy, pojawia się futro... Po zdjęciu zbroi ciało powoli wraca do normy, jednak nie od razu.
Cytat :
Po nerfie: 2. Zwinność x1.5 i szybkość x1.5, na okres 3 postów, potem przez 5 postów jesteś jeszcze kotem, podczas których powoli się odmieniasz.
Lore: Słyszeliście historię o religijnych bojownikach na wschodzie? Nie? W takim razie streszczę wam niewielki jej fragment. Dawno temu, na Archipelagu wysp Spirit, ludzie bez przerwy z sobą walczyli. Z jakiego powodu? Podzieliła ich religia i magia. Jedni uważali, że magia jest darem z niebios, inni, że ci którzy są wstanie z niej korzystać są opętani przez złe moce. Tych drugich było jednak znacznie więcej i powoli przejęli panowanie nad wyspami. Dużą rolę w tych walkach odegrała właśnie Kapłanka, której szaty blokujące moce umysłu i potężny młot, stanęły naprzeciwko wielu Wiedźm.
Sprawy techniczne: Zbroja wykonana jest z hartowanej stali, szaty pod nią to.. zwykłe szmatki, nic specjalnego. Bijak młota jest z żelaza, drzewiec jest natomiast wykonany z dębu.(120 cm długości)
Właściwości magiczne: Zbroja ochrania użytkownika, przed iluzjami, czytaniem w myślach, hipnozą(Zaklęcia do rangi C, włącznie), poza tym nieznacznie wpływa na gabaryty użytkownika.(Na czas noszenia szat, Andree ma 173 cm wzrostu i waży 60 kg, jest wtedy mocniej umięśniona a i dźwiganie wielkiego młotu nie sprawia jej problemu)
Zaklęcia A: Zaklęcia S: Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Andree Blancheflour dnia Wto Sie 12 2014, 15:20, w całości zmieniany 4 razy
Umiejętności: Szermierz(Level 1) Barbarzyńca(level 1)[- Zmiana z Bekserkera] Paladyn(Level 1)[- Zmiana z Shieldera.]
Wydane na start:6050 z nowymi standardami cen za zaklęcia Zarobione w czasie gry: 12 Wydane w czasie gry: 0 Aktualna ilość PD 72-50 za zaklęcia które już miałem, czyli: Kocia zbroja[B], Szata Bojowej Kapłanki[B], Strażnica duchowej twierdzy[C] = 22 -(Dwie nowe zbroje których opisy są pod spodem)Arktyczna łuczniczka[C] - Najeźdźca z Romerum[C] = 2 PD.(Bank zaktualizuję po akcepcie)
Lore: Z tego co Andree słyszała, zbroję tą nosiła niezwykle odważna łowczyni z terenów północnych. Ponoć była na tyle zdolna by wytrwać samodzielnie na mroźnych pustkowiach koło 10 lat, bez najmniejszego nawet kontaktu z cywilizowanym światem. W końcu jednak umarła samotnie w swej chatce zmożona chorobą, jej zbroja została odnaleziona w idealnym stanie w szafie, zupełnie jakby za nic miała całe lata mrozu, niektórzy mówią, że wchłonęła cząstkę jego(morzu) mocy.
Sprawy techniczne: Jest to zbroja z tkaniny z skórzanymi częściami(nadgarstki, tors, nogi), przez co nie zapewnia zbyt dobrej odporności na ciosy, jest jednak idealna na zimę i nie ogranicza ruchów. Łuk jest drewniany a strzały stalowe.
Właściwości magiczne: Noszenie zbroi poprawia zręczności i percepcję użytkowniczki, polepsza umiejętność władania łukiem i zapewnia drobną ochronę przed mrozem. Wraz z przyzwaniem zbroi dostaje się 30 strzał w kołczanie, po ich wykorzystaniu trzeba na nowo przyzwać zbroję.
Lore: Zbroja ta była prezentem od Ojca Andree na ukończenie szkoły rycerskiej, jednak zhańbiona swą porażką dziewczyna nie odważyła się jej założyć... Przekonała się do niej gdy Pani Sophie wyczuła w niej magiczną energię. Skąd się tam wzięła i czy ojciec o tym wiedział? Nie wiadomo, ale sama zbroja na pewno pochodzi z Romerum.
Sprawy techniczne: Napierśnik, naramienniki, łokietniki(??), oraz buty do kolan są wykonane z lekkiego stopu stali, reszta jest tkaniną. Ostrze Glewii(broń drzewcowa pokrewna Halabardzie jest oczywiście stalowe, a kij drewniany, łącznie ma 2,3 metra.
Magiczne właściwości: Po założeniu zbroi zwiększa ona gibkość, zręczność i szybkość Andree. Co jednak z tą całą magiczną mocą zbroi o której była mowa wyżej? Otóż co 3 tury na jedną turę, samoczynnie z cienia niebieskowłosej pojawia się niezwykle realna kopia Andree która pomaga jej w walce, nasz rycerz nie ma jednak nad nią żadnej władzy.(Jej ruchami na ta jedną turę kieruje Mg)
Ostatnio zmieniony przez Andree Blancheflour dnia Pon Lip 21 2014, 18:45, w całości zmieniany 1 raz
PWM: Ok Zaklęcia: 1. Ok 2. Zwinność x1.5 i szybkość x1.5, na okres 3 postów, potem przez 5 postów jesteś jeszcze kotem, podczas których powoli się odmieniasz. 3. Zaklęcia do rangi C 4. Chroni przed zimnem i polepsza zdolności łucznicze, nic więcej. 5. albo buff, albo klon
2. Osłabione, no ale okej. Jednak!: Jak dlugo zmienia się kota? Te 3 pierwsze posty? 3. Poprawione 4. No okey. 5. Hmmm to może buff i raz na 3 posty możliwość aktywacji "szarży" - Bohaterka w ułamku sekundy pokonuje 5/6 metrów.-Tylko na wprost może ta szarża działać. (opis po macoszemu, bo tylko pomysłem zarzucam.)
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.