I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Magia polegająca na kontroli, modyfikowaniu, ulepszaniu i ogólnym działaniu w obrębie terminu jakim jest materia organiczna.
Posiadane PWM:
1. Sprawność – Ot ciało Baeka jest nieznacznie sprawniejsze niż zwykłych ludzi. Szybsze, zręczniejsze, wytrzymalsze i silniejsze. Jest to jednak niemal niedostrzegalny buff, ot gdyby postawić go na tle zwykłych randomów, to się wyróżnia. Acz nie jest to nawet 1 lvl umiejki. 2. Wydolność – Płuca Baeka są nieco wydolniejsze od płuc normalnego człowieka, ot jakby częściej pływał. 3. Apap – Ból który odczuwa jest nieco mniejszy niż zazwyczaj. Tyczy się tylko lekkich nacięć czy uszkodzeń 4. Cień – Dowolnie zmienić swój wygląd? Żaden problem, w końcu jak ktoś włada własnym ciałem, to takie rzeczy umie... oczywiście są to tylko drobne zmiany kosmetyczne, jak kształt twarzy, kolor włosów, oczu, skóry etc. [Zdolność tylko fabularna] 5. Zaczarowany żołądek – Wszystko co przełknie Baek, nie ważne którymi ustami, wpada bezpośrednio do magicznego żołądka stworzonego w magicznym wymiarze, gdzie jest trawione, a następnie składniki odżywcze i witaminy przekazywane są Baekowi. Oczywiście nadal odczuwa on niestrawności, głód i tym podobne. 6. Oczy - Baek posiada jedno dodatkowe oko na klatce piersiowej. Tym PWM może je usuwać lub odtwarzać na swoim ciele. Oczywiście uderzenie w oko odczuje jak uderzenie w oko 7. Paszcza - Baek posiada dodatkowe usta na brzuchu. Tym PWM może je usuwać lub odtwarzać na swoim ciele. Uderzenie w usta odczuje jak uderzenie w usta. 8. Regeneracja - Ot nieznacznie przyspieszona regeneracja zdrowia. Mniejszy pobyt w szpitalu, mniejsza przerwa od misji(1 dzień w obu przypadkach). Nie wpływa na siłę zaklęć leczących.
Zaklęcia B:
Babilon - Obszarowy debuff polegający na wysyłaniu z ciała Baeka minimalnych cząsteczek eternano naładowanych negatywną energią której celem jest osłabienie ciała przeciwnika. Osłabienie działa na dwa sposoby, po pierwsze eternano które przykleja się do skóry znacząco spowalnia ruchy, a po drugie eternano wdychane do płuc zmniejsza ogólną wydolność organizmu. Debuff działa przez 3 posty, na wszystko co znajdzie się 3m od Baeka. Znajdowania się w obrębie działania babilonu zmniejsza energię oraz prędkość poruszania o x0.5 na każdą turę przebywania aż do ostatecznego x1.5. Po użyciu zaklęcia 1 tura przerwy. Debuff utrzymuje się przez turę od opuszczenia Babilonu.
Kula defragmentacji - Zaklęcie polega na stworzeniu w dłoni kuli wielkości tej do piłki ręcznej. Owa kula utrzymuje się przez 1 post, nie może oddalić się od dłoni Baeka a wykonana jest z jego energii magicznej. Kula ta posiada prostą właściwość. Defragmentuje materię organiczną z którą wejdzie w kontakt. Dodatkowo niemagiczna odzież także zostaną zdefragmentowane. Ot wygląda to mniej więcej tak że fragment ciała czy ubrania, maźnięty ową kulą po prostu przestaje istnieć. Baek też może zranić się ową kulą(nie licząc dłoni w których ją wszak trzyma).
Zaklęcia A:
God speed - Buff działający bezpośrednio na Baeka. Ów buff zwiększa jego prędkość poruszania oraz prędkość wyprowadzania ciosów x3 na okres 5 postów. Polega to po prostu na naładowaniu własnych mięśni odpowiednimi cząsteczkami eternano. Zaklęcie nie ma żadnych wizualnych efektów. Do użycia raz na 3 posty, nadużywanie męczy mięśnie. Nadmierne manewry ciałem w czasie użytkowania tego zaklęcia mogą zaszkodzić, wszak ciało wciąż ludzkie a prędkość dość spora
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
RANGA A Babilon Houtenjin: Zaklęcie jest rozszerzoną formą Babilonu. Nie jest to jednak jego ulepszona wersja. By zaklęcie zadziałało musi zostać spełniony warunek: "Baek musi dotykać jednocześnie ust na swoim brzuchu oraz przeciwnika". Nie ważne czym i nie ważne jak. Jeśli te warunki zostaną spełnione, zaczyna działać zaklęcie. Zarówno Baek jak i jego przeciwnik zostają przeniesieni do alternatywnego wymiaru znajdującego się po drugiej stronie jego ust. Znikają więc z normalnego wymiaru. Ten wymiar na czas działania zaklęcia staje się półkolem(o płaskim podlożu) o promieniu 5m. Zarówno podłoże jak i ścianki wraz z sufitem wykonane są z elastycznego niezniszczalnego materiału, od którego Baek i tylko Baek, może się swobodnie odbijać jeśli tylko tego zapragnie. Owa przestrzeń jest też wypełniona Babilonem, który zmniejsza szybkość i zwinność przeciwnika o x1.5. Raz w trakcie trwania zaklęcia Baek jest w stanie przyzwać ostro zakończone kości długie na 1m i grubości 5cm. Owe kości są oczywiście twarde jak te normalne, mogą pojawić się w dowolnym miejscu a na dodatek korzystać z elastyczności pomieszczenia(które jest ogromnym żołądkiem bez właściwości trawiennych). Wymiar utrzymuje się przez 5 postów a następnie "Wypluwa" ofiary w miejscu z którego je zabrał. Po skończeniu 3 posty przerwy.
Ostatnio zmieniony przez Baek Kel-Taek dnia Pon Sie 18 2014, 11:53, w całości zmieniany 2 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Baek Kel-Taek Sob Lip 19 2014, 11:00
Umiejki: Bez zmian, czyli -> Walka wręcz, Skrytobójca, Wytrzymałość
PWM: 1. Sprawność – Ot ciało Baeka jest nieznacznie sprawniejsze niż zwykłych ludzi. Szybsze, zręczniejsze, wytrzymalsze i silniejsze. Jest to jednak niemal niedostrzegalny buff, ot gdyby postawić go na tle zwykłych randomów, to się wyróżnia. Acz nie jest to nawet 1 lvl umiejki. 2. Wydolność – Płuca Baeka są nieco wydolniejsze od płuc normalnego człowieka, ot jakby częściej pływał. 3. Apap – Ból który odczuwa jest nieco mniejszy niż zazwyczaj. Tyczy się tylko lekkich nacięć czy uszkodzeń 4. Cień – Dowolnie zmienić swój wygląd? Żaden problem, w końcu jak ktoś włada własnym ciałem, to takie rzeczy umie... oczywiście są to tylko drobne zmiany kosmetyczne, jak kształt twarzy, kolor włosów, oczu, skóry etc. [Zdolność tylko fabularna] 5. Zaczarowany żołądek – Wszystko co przełknie Baek, nie ważne którymi ustami, wpada bezpośrednio do magicznego żołądka stworzonego w magicznym wymiarze, gdzie jest trawione, a następnie składniki odżywcze i witaminy przekazywane są Baekowi. Oczywiście nadal odczuwa on niestrawności, głód i tym podobne. 6. Oczy - Baek posiada jedno dodatkowe oko na klatce piersiowej. Tym PWM może je usuwać lub odtwarzać na swoim ciele. Oczywiście uderzenie w oko odczuje jak uderzenie w oko 7. Paszcza - Baek posiada dodatkowe usta na brzuchu. Tym PWM może je usuwać lub odtwarzać na swoim ciele. Uderzenie w usta odczuje jak uderzenie w usta. 8. Regeneracja - Ot nieznacznie przyspieszona regeneracja zdrowia. Mniejszy pobyt w szpitalu, mniejsza przerwa od misji(1 dzień w obu przypadkach). Nie wpływa na siłę zaklęć leczących.
Zaklęcia: RANGA B Babilon - Obszarowy debuff polegający na wysyłaniu z ciała Baeka minimalnych cząsteczek eternano naładowanych negatywną energią której celem jest osłabienie ciała przeciwnika. Osłabienie działa na dwa sposoby, po pierwsze eternano które przykleja się do skóry znacząco spowalnia ruchy, a po drugie eternano wdychane do płuc zmniejsza ogólną wydolność organizmu. Debuff działa przez 3 posty, na wszystko co znajdzie się 3m od Baeka. Znajdowania się w obrębie działania babilonu zmniejsza energię oraz prędkość poruszania o x0.5 na każdą turę przebywania aż do ostatecznego x1.5. Po użyciu zaklęcia 1 tura przerwy. Debuff utrzymuje się przez turę od opuszczenia Babilonu.
RANGA A God speed - Buff działający bezpośrednio na Baeka. Ów buff zwiększa jego prędkość poruszania oraz prędkość wyprowadzania ciosów x3 na okres 5 postów. Polega to po prostu na naładowaniu własnych mięśni odpowiednimi cząsteczkami eternano. Zaklęcie nie ma żadnych wizualnych efektów. Do użycia raz na 3 posty, nadużywanie męczy mięśnie. Nadmierne manewry ciałem w czasie użytkowania tego zaklęcia mogą zaszkodzić, wszak ciało wciąż ludzkie a prędkość dość spora
Ostatnio zmieniony przez Baek Kel-Taek dnia Nie Lip 20 2014, 16:12, w całości zmieniany 1 raz
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Baek Kel-Taek Nie Lip 20 2014, 16:00
Umki - łok
PWM: 1. Hm, hm... Dla pewności podkreśl, że żaden z tych parametrów nie dorównuje pierwszemu poziomowi odpowiedniej umiejętności, ot "bardzo nieznaczny" stopień tego boosta. 2. Niech będzie. 3. tylko rany pokroju delikatnych nacięć, lekkich uderzeń, czy inne tego typu rzeczy. 4. jak tylko fabularne to łok 5. niestrawności* xd 6. podkreśl że w przypadku zranienia tego oka, mózg odczuje to jak ból oka, czy coś. W stylu inna reakcja by była jakby dostał w klatę, a inna jak dostanie w te oko na klacie - w końcu inaczej boli raczej dźgnięcie palcem oka, a dźgnięcie klaty, nie? 7. tak jak z okiem w sumie. 8. meh... niech już będzie, ale tyczy się to tylko tego aspektu "okres oczekiwania w szpitalu/po misji", a nie np tego, że dzięki spellom lepiej się leczysz, czy coś.
Zaklęcia: 1. Hm... podzielmy te 1.5 na 0.5 za każdy post przebywania w obszarze, które się stackują. I wtedy 1 post przerwy przed ponownym użyciem. 2. Hm... Niech będzie taki buff, acz... Pamiętaj, że mimo wszystko ciało też ma swego rodzaju ograniczenia, a więc nadużywanie tego zaklęcia, czy manewrowanie w jego trakcie może być sporym problemem, bądź skutkować powikłaniami pokroju przeciążanie się mięśni, etc. Zalecane przynajmniej 3 posty przerwy przed kolejnym użyciem.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Baek Kel-Taek Nie Lip 20 2014, 16:15
Zasadniczo wszystko poprawione mam tylko "ale" do babilonu. Biorąc pod uwagę niski zasięg zaklęcia, zasadniczo można opuścić go mając zaledwie slowa x0.5 co jest dość nieznacznym debuffem jak na rangę B, więc dopisałem że debuff utrzymuje się 1 post po opuszczeniu strefy Babilonu, by zaklęcie nie traciło swojej siły. Tak więc to jedyna zmiana, którą możesz jeszcze ocenić.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Baek Kel-Taek Nie Lip 20 2014, 16:21
Akcept
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Baek Kel-Taek Sro Sie 13 2014, 20:42
RANGA B Kula defragmentacji: Zaklęcie polega na stworzeniu w dłoni kuli wielkości tej do piłki ręcznej. Owa kula utrzymuje się przez 1 post, nie może oddalić się od dłoni Baeka a wykonana jest z jego energii magicznej. Kula ta posiada prostą właściwość. Defragmentuje materię organiczną z którą wejdzie w kontakt. Dodatkowo niemagiczna odzież czy zbroje także zostaną zdefragmentowane. Ot wygląda to mniej więcej tak że fragment ciała czy zbroi/ubrania, maźnięty ową kulą po prostu przestaje istnieć.
RANGA A Babilon Houtenjin: Zaklęcie jest rozszerzoną formą Babilonu. Nie jest to jednak jego ulepszona wersja. By zaklęcie zadziałało musi zostać spełniony warunek: "Baek musi dotykać jednocześnie ust na swoim brzuchu oraz przeciwnika". Nie ważne czym i nie ważne jak. Jeśli te warunki zostaną spełnione, zaczyna działać zaklęcie. Zarówno Baek jak i jego przeciwnik zostają przeniesieni do alternatywnego wymiaru znajdującego się po drugiej stronie jego ust. Znikają więc z normalnego wymiaru. Ten wymiar na czas działania zaklęcia staje się półkolem(o płaskim podlożu) o promieniu 5m. Zarówno podłoże jak i ścianki wraz z sufitem wykonane są z elastycznego niezniszczalnego materiału, od którego Baek i tylko Baek, może się swobodnie odbijać jeśli tylko tego zapragnie. Owa przestrzeń jest też wypełniona Babilonem, który zmniejsza szybkość i zwinność przeciwnika o x1.5. Raz w trakcie trwania zaklęcia Baek jest w stanie przyzwać ostro zakończone kości długie na 1m i grubości 5cm. Owe kości są oczywiście twarde jak te normalne, mogą pojawić się w dowolnym miejscu a na dodatek korzystać z elastyczności pomieszczenia(które jest ogromnym żołądkiem bez właściwości trawiennych). Wymiar utrzymuje się przez 5 postów a następnie "Wypluwa" ofiary w miejscu z którego je zabrał.
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Baek Kel-Taek Pon Sie 18 2014, 11:14
Spelle: 1. Tylko materia organiczna bez zbroi i ubrań. Kulka jest wielkości twojej dłoni. Btw. jak dotkniesz tym siebie to też zostaniesz potraktowany dezintegracją.
2. Hm... Hmm... Ok, potem 3 posty przerwy między użyciem.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Baek Kel-Taek Pon Sie 18 2014, 11:20
1. Jeśli trafię w tym ciuch, a ciuch się nie rozłoży, to nie rozłoży się ciało, well zaklęcie staje się totalnie useless. Chyba że będę tym bił po głowie, a nikt nie chciałby tym dostać po głowie. Poza tym -> Dax, ja to trzymam w dłoniach, czy automatycznie "Sam się od tego dezintegrujesz" nie staje się całkowicie bezsensu?
2. Ok
Dax
Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus
Temat: Re: Baek Kel-Taek Pon Sie 18 2014, 11:45
1. Powiedzmy, że przez ciuch przejdzie, ale zbroje niet. Co do dotyku to tu się nie zgodzę, napisane mamy, że nie ma czegoś takiego jak odporność na własne spelle, well... chociaż ok, zrobimy tak, że w obrębie twoich dłoni zaklęcie nie będzie miało na ciebie żadnego efektu, więc będziesz się mógł tym zranić i trzymać w łapkach. Będzie uważniejszy z wymachiwaniem tym~~
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.