HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
KP kinnojeg gotowa - Page 2




 

Share
 

 KP kinnojeg gotowa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Kinnojo


Kinnojo


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 08/06/2014

KP kinnojeg gotowa  - Page 2 Empty
PisanieTemat: KP kinnojeg gotowa    KP kinnojeg gotowa  - Page 2 EmptySob Cze 14 2014, 21:55

First topic message reminder :

Imię: Kinnojo
Pseudonim: -------
Nazwisko: Tsunayoshi
Płeć: Mężczyzna.
Waga: 60 kilo.
Wzrost: 165 centymetrów.
Wiek: 16 lat.
Gildia: chce dołączyć do  Grimoire Heart.
Miejsce umieszczenia znaku gildii: prawdopodobnie będzie na prawym ramieniu  
Klasa Maga: 0

Wygląd: Kinnojo jest niczym nie wyróżniającym się z tłumów nastolatkiem. Nie jest zbyt wysoki ma jedynie 165 centymetrów wzrostu, waga nie jest zbyt duża zaledwie 60 kilo. Nie jest zbytnio umięśniony ale nie należy też do ludzi grubych. Kinnojo nie jest zbytnio opalony jest raczej blady, włosy mają kolor fioletowy z czarnymi pasemkami. Trochę niżej poziomu włosów są oczy mają one kolor szary, usta Kinnojego są dosyć małe o także blade. Szyje ma ozdobioną tatuażem w kolorze czerwonym, nie można określić zbytnio co to jest. Najczęściej ubiera białą koszulkę  na krótkim rękawie, a na nią czerwony płaszcz. Ma on rozdarte długie kołnierze. Jak każdy płaszcz posiada  kieszenie tylko ten ma ich więcej niż inne. Dwie z nich są umieszczone na zewnętrznej stronie płaszcza i nic tam nie chowa. Kolejne są w wewnętrznej części okrycia, trzyma tam pieniądze. Spodnie są w kolorze niebieskim(tak mi się wydaje nie widać tego zbytnio na avku).
Charakter: Kinnojo ma złożony charakter nie łatwo określić go w kilku prostych zdaniach. Dominującą cechą jego charakteru jest na pewno- pewność siebie. Uważa, że gdy się tego mocno chce to zawsze można to zrobić, jest optymistą.  Zawsze używa wszystkiego co tylko możliwe by osiągnąć swój cel. Kinnojo nie boi się śmierci, uczucie tego, że może zaraz zginąć motywuje go do działania. Gdy jest w kryzysowej sytuacji specyficznie się śmieje. Lubi ciężkie walki dopiero wtedy się coś dzieje tak właśnie uważa. Tsunayoshi  jest typem człowieka, którego nie interesują pieniądze. Można powiedzieć że jest hojny. Kinnojo często szuka wymówki tylko po to by wywołać bójkę, które bardzo lubi. Miłość, przyjaźń? Tsunayoshi nie wierzy w te jego zdaniem głupie uczucia. Zdaniem Kinnojego ludzie, którzy wierzą w te właśnie rzeczy są żałośni. Zdaniem Kinnojego uczucia to rzecz, która przeszkadza podczas walki. Trening z Choim nauczył go pokory i posłuszeństwa, jedną z podstawowych zasad jego mistrza było nigdy się nie poddawać. Jako dobry uczeń Kinnojo zawsze stara się jej przestrzegać. Uwielbia patrzeć na cierpienie ludzi i im je sprawiać. Znęcanie się nad wrogiem to jego pasja.
Historia:Życie Kinnojego nie było zbyt różowe. Był dzieckiem kobiety, która uprawiała najstarszy zawód świata. Było więc oczywistym, że nie zostanie przez nią wychowany. Został podrzucony pod dom dziecka, w którym został z chęcią przyjęty jak każde bezdomne dziecko. Opiekunką tego domu była kobieta znająca sztukę magiczną, nie był z niej świetny mag ale zawsze. Uczył się tu podstawowych rzeczy potrzebnych do życia. Pisania, czytania a nawet magii. Tak jak wspomniałem wcześniej opiekunką tego domu była kobieta z magicznymi mocami. Nieliczne dzieci, które posiadały jakąkolwiek moc magiczną były przez nią uczeniu używania jej. Oczywiście moce Kinnojego nie objawiły się szybko początkowo nawet podstawowe rzeczy szły mu kiepsko. Był bardzo chorowitym dzieckiem przez co był nękany przez swoich niby kolegów. Przybrana matka bardzo lubiła Kinnojego więc bardzo dobrze się nim zaopiekowała. Wszyscy podopieczni domu bardzo ubiegali się o względy ich matki, więc byli bardzo zdenerwowani tym, ze poświęcała tyle czasu Tsunayoshiemu  . Po ponad miesięcznym leżeniu w łóżku na skraju śmierci udało mu się z tego wyjść. Niedługo po tym doszło do kolejnego przykrego incydentu, został wyrzucony przez "kolegów" z domu dziecka na ulicę. Kinnojo miał chyba jakiegoś stróża tam u góry bo znowu został przygarnięty. Pewna kobieta zlitowała się nad bezdomnym i przygarnęła go do domu. Kolejny raz trafił pod opiekę osoby znającą tajniki magii.  Dobroczynna kobieta zapytała go o jego przeszłość, Kinnojo odpowiedział na wszystkie jej pytania. Kobieta także mu o sobie opowiedziała. Gdy niedawno bezdomny chłopiec usłyszał o jej przeszłości i zdolnościach magicznych poprosił ją o nauki. Kobieta przystała na prośbę chłopaka i parę dni po ich pierwszej rozmowie rozpoczęły się jego nauki. Nauczycielka była już zamężna jej partner nie był już taki dobroduszny ale szanował jej zdanie. Dlatego też chciał jej pomóc nie był magiem więc uczył go walki wręcz. Kinnojo bardzo polubił się z  Choim bo właśnie tak miał na imię jego drugi nauczyciel. Nauki u pary małżonków szły mu bardzo dobrze w wieku 11 lat opanował już podstawy swojej magii-ostrzy. Nie była to jego magia tylko magia przekazywana z pokolenia na pokolenie w rodzinie jego nauczycielki. Po ukończeniu 15 roku życia mąż  Aya"i uświadomił mu, że musi ich opuścić. Na pożegnanie dostał od Choiego nóż z pięknymi wzorami. Tak oto się pożegnali opuścił miasto i więcej nie spotkał nikogo takiego jak oni. Wiele podróżował w poszukiwaniu miejsca do zamieszkania. Podczas licznych podróży przekonał się, że nie jest tak różowo na świecie jak mu się wydawało. Był przyzwyczajony do wychowywania przez kochających go ludzi. Podczas wszystkich podróży przeszkadzali mu najemnicy z różnych gildii.  Wiele z nich uchroniło np: bogacza na, którego chciał napaść itd. Postanowił wtedy, że też do jednej z nich dołączy żeby taka sytuacja się nie powtórzyła. Nie był skory do pomocy więc wolał dołączyć do jednej z tych gorszych. Jego wybór padł na gildię Grimoire Heart.

Umiejętności:
-Walka wręcz
-Zmysł walki
-Ninja
Ekwipunek:
-Noże do rzucania ilość 40
-Ozdobny nóż z pięknymi rysunkami, który podarował mu jego nauczyciel. Nie używa go do walki jest to tylko cenna pamiątka.
Rodzaj Magii: Ostrzy: Domeną tej magii jest kontrola ostrzy.  Magia może także tworzyć kopie ostrzy. Użytkownik jest w posiadaniu kilku potężnych buffów, które może nałożyć na ostrza nie działają one na użytkownika. Ostrza posiadają różne atrybuty, a raczej można im dodać jakiś atrybut.
Pasywne Właściwości Magii:
-Wyczucie ostrzy: Wyczuwam noże, które wyrzuciłem. Pomaga to w odzyskaniu swoich broni po misji.  Zasięg wykrycia 2 metry od użytkownika.
Zaklęcia

Zaklęcia rangi C:

-Pełna kontrola ostrzy: Zaklęcie pozwalające na przejęcie pełnej kontroli nad swoimi ostrzami. Ostra ruszają się tak jak użytkownik poruszy rękoma. Czas trwania 1 post. Można użyć na maksymalnie 10 ostrzach.

Zaklęcia rangi B:

-Dodanie atrybutu: elektryczność: Wszystkie ostrza i żyłki na, których zostanie użyte zaklęcie zmieniają wygląd i właściwości. Żywioł elektryczności sprawia, ze ostrza zostają otoczone żółtą powłoką(nie wykryjesz ich bez umki sokole oko). Ostrza pod wpływem tego żywiołu stają się nieco szybsze  oraz trochę ostrzejsze. Maksymalnie można nałożyć na 8 ostrzy i przyczepionych do nich żyłek( o ile takowe są). Gdy przeciwnik zostanie trafiony 5 razy ostrzem z tym atrybutem zostaje sparaliżowany na okres 1 posta.

-Dodanie atrybutu: woda: Woda w przeciwieństwie do elektryczności ma zdolności uspokajające. Ostrza pod wpływem wody okrywają się niebieską powłoką(bez umki sokole oko nie zobaczysz tej powłoki). Przeciwnicy trafieni ostrzami zostaną lekko  spowolnieniu.  Efekt kumuluje się do 3 postów od trafienia. Można użyć na maksymalnie 8 ostrzach i przyczepionych do nich żyłek(o takie są). Gdy wróg zostanie trafiony 5 razy ostrzem  z atrybutem wody zostaje spowolniony  na 1 post( w pełni zależne od MG)

Powłoki dodania atrybutu można zobaczyć za pomocą umki arcymaga.


Ostatnio zmieniony przez Kinnojo dnia Czw Cze 19 2014, 15:59, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Kinnojo


Kinnojo


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 08/06/2014

KP kinnojeg gotowa  - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: KP kinnojeg gotowa    KP kinnojeg gotowa  - Page 2 EmptyCzw Cze 19 2014, 16:00

Okej teraz jest dobrze?
Powrót do góry Go down
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

KP kinnojeg gotowa  - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: KP kinnojeg gotowa    KP kinnojeg gotowa  - Page 2 EmptyCzw Cze 19 2014, 16:02

Akcept techniczny, na całe eq idzie 5k, więc zaczynasz bez kasy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





KP kinnojeg gotowa  - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: KP kinnojeg gotowa    KP kinnojeg gotowa  - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
KP kinnojeg gotowa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Ban gotowa
» "Kompleksy Hao" - Gotowa!
» Velithil - Gotowa KP
» Niua (gotowa do sprawdzania)

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.