Nazwa misji:
Miecz Światła
Arc/ciąg misji:
Obrońcy
Opis misji:
W pewnym miejscu na ziemi, tam gdzie docierają tylko legendy, słońce popija herbatkę, a bogowie urządzają sobie dyskoteki - jest sobie skała.
I wszystko było by dobrze, gdybym napisał teraz, że nie jest to zwykła skała. Ale mylicie się.
To najzwyklejsza skała na świecie.
Nie potrafi mówić, nie jest ani mała, ani duża, jest po prostu szara, nie lata, nie potrafi pływać i latać, jak każdy kamień, mało je, dużo śpi... No i czasem doskwiera jej reumatyzm.
Chociaż nie jest pewna, czy to reumatyzm, nie ma oczu i nie może tego sprawdzić. W każdym razie cały czas czuje jak by miała wbity miecz w plecy.
I pewnie wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że on rzeczywiście ma w siebie wbity miecz.
Ludzie mówią że to dar od bogów, jedyny taki miecz na ziemi, miecz który jest zdolny przeciąć nawet górę... Zwą go Excalibur, Miecz Światła. Coraz więcej śmiałków przyjeżdża, aby wyciągnąć go z owej skały, jednak nikt nie dał rady sprostać temu wyzwaniu. I wszystko byłoby dobrze, gdy historia zakończyła się tutaj.
Jednak kilka dni temu miecz zaczął zachowywać się bardzo dziwnie. Mówi, krzyczy, obraża przyjezdnych, a na dodatek zmienia się małego białego ludka, który dużo gada, śpiewa, bije ludzi i ogólnie... jest bardzo irytujący. Cała okolica ma go już dość, jednak nikt nie jest w stanie go złapać, albo po prostu uciszyć.
Potrzebni są magowie.
Poziom trudności:
Średnia/Trudna
Ilość osób:
2/3
Wymagania:
Brak.
Nagrody:
PD, Hajs, Przedmioty