Liczba postów : 47
Dołączył/a : 20/03/2014
| Temat: Junpei Shinsaku Sob Mar 22 2014, 02:53 | |
| 'W ludziach tkwi nieodłączne pragnienie poznania prawdy. Czy też raczej ludzie chcą wierzyć, że to, co wiedzą, to prawda. Innymi słowy, sama prawda nie ma aż takiego znaczenia. Dlatego w tej historii powinniście przez cały czas poddawać w wątpliwość, co jest prawdą, a co nie.' Imię: Junpei. Pseudonim: ' Brat? Kuzyn? Wujek? Przyjaciel? Różnie mnie zwą.' Nazwisko: Shinsaku. Płeć: Mężczyzna. Waga: 73,5 kilogramów. Wzrost: 185 centymetrów. Wiek: 25 lat. Gildia: --- Miejsce umieszczenia znaku gildii: --- Klasa Maga: 0. Wygląd: - Spoiler:
Junpei to persona, która przekroczyła minimalny wzrost dla prawdziwego męża - 180 centymetrów - mierząc 185 centymetrów i ważąc przy tym 73,5 kilogramy. Budową ciała nie wyróżnia się spośród tłumu, jednak też nie świeci płaskoklaciem - ma wysportowaną sylwetkę, jednak dobrze to maskuje pod połami płaszcza. Zaczynając od góry, widzimy stosunkowo bujnę kępkę czarnych jak smoła włosów, które są podtrzymywane żółtą opaską na czole. Dalej prezentują się błękitne oczy, które zwykły ze skupieniem wpatrywać w kolejne strony książki; zaś najbardziej wyróżniającą się rzeczą w kapuście Jun'a najpewniej są jego kolczyki. Niczym szmaragdowe klosze, podpięte do płatów uszu. Shinsaku zwykł ubierać się prosto - czarny płaszcz z kapturem na gołe ciało, czarne spodnie i buty.
Charakter:- Spoiler:
Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że to spokojny i niegroźny osobnik, który ma odchyły niewykraczające poza przyjęte normy. I tak też jest. Introwertyk z niektórymi cechami socjopaty tworzą naszego bohatera, który mimo swej niezależności i samotności, świetnie radzi sobie w życiu. Stara się on zachować swą neutralność, wierząc, że tak naprawdę nie ma ani dobra, ani zła. I liczy się tylko własne dobro, własny zysk. Jednak bywają takie sytuacje, gdy nie sposób zachować kamienne serce - wtedy też pokazuje, że nie do końca jest zimnym draniem, który dba tylko o siebie. Mimo to, prawdziwa z niego bestia jeśli chodzi o walkę - chłodno kalkuluje, zawsze myśli dwa razy zanim coś powie, bądź wykona. I do tego walczy z zaciętością godną pozazdroszczenia.Cel w życiu? Właściwie tylko jeden. Kendre. Junpei wierzy tej kobiecie bezgranicznie i jeśli będzie trzeba, to wskoczy za nią w ogień. To jedyna osoba, jedyny przyjaciel, z którym dzieli się swoimi przemyśleniami, z którą rozmowa sprawia mu przyjemność i lekkość. Dba o nią i dbać będzie.
Historia: - Spoiler:
Junowe życie nie należało do najłatwiejszych. Nie, nie stracił rodziców. Oboje żyją, chyba. W każdym razie, to oni porzucili naszego bohatera - alkohol, patologia. To były tak odległe czasy, że Shinsaku pamięta wszystko jak przez mgłę. Sierociniec, mieszkanie z innymi dziećmi, bardzo dużo wrzasków, płaczu i wewnętrznego bólu. Dzieciństwo nie do pozazdroszczenia. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - surowe warunki zrobiły z niego twardego chłopa, który potrafił radzić sobie z życiem. I przede wszystkim nauczyło, że lepiej nikomu nie ufać: 'Jeśli chcesz by coś było zrobione dobrze, zrób to sam'.Kilka lat później jeden z nauczycieli wyznał mu, że jest byłym magiem i widzi w naszym bohaterze potencjał. Potencjał do zostania wybrańcem spośród tysięcy zwykłych ludzi. Mógł być magie - czy silnym, czy nie, nie miało to znaczenia. Mężczyzna zapewne kierowany swą nieudaną karierą, postanowił, że obudzi w Jun'ie moc i ukierunkuje go by później mógł sam rozwijać swój talent. Osiągnąwszy wreszcie osiemnaście lat, młodzieniec uzyskał możliwość opuszczenia progów sierocińca i zaczęcia życia na własną rękę. Od teraz był wolny. Nikt mu nie rozkazywał, nie musiał sprzątać i przede wszystkim - mógł lenić się tyle ile chciał. Choć oczywiście nie było tak kolorowo, jakby można się spodziewać, w końcu trzeba za coś kupić chleb i masło. Nie wspominając o miejscu do spania. Ale. Ale co to dla naszego bohatera? Chwycił tobołek ze swoim dobytkiem i wyruszył w świat. Shinsaku chwytał się wszelkich możliwych prac - od wykładania kostki brukowej, po inne prace budowlane. I choć jego tężyzna fizyczna nie powalała, to radził sobie całkiem znośnie, zarabiając na własne utrzymanie. Oczywiście nie zapomniał o magii, poświęcając każdą wolną chwilę na kontemplowanie tajników many i jej użycia. Razu pewnego Magowi zdarzyło się natrafić na gwałt w biały dzień. Dziewczyna imieniem Kendre została zaatakowana przez liczniejsze siły rozbójników i choć wybiła paru opryszków, to miała marne szanse na wyjście obronną ręką z tej patowej sytuacji. Na szczęście na miejscu był Jun, który rozgromił oprychów. Następnie opatrzył dziewczynę i czuwał przy niej do czasu, aż ta nie wyzdrowiała. Potem jakoś się tak złożyło, że szli w tym samym kierunku.. i zaczęli wędrować razem. Jako para. Jako drużyna. Dwuosobowa drużyna.
Umiejętności:
- Skrytobójca - lvl 1.
- Szermierz - lvl 1.
- Samotny wilk - lvl 1.
Ekwipunek:
- Książka.
- Paczka papierosów.
- Zapałki.
Rodzaj Magii:- Spoiler:
Bukku obu ji Endo Mahō (z jap. Magia Księgi Końca). Specyficzny rodzaj magii oparty na zawartości każdej biblioteki - książki. Użytkownik przy pomocy specjalnej zakładki potrafi zaadaptować dowolny rodzaj lektury (najlepiej jakiś klasyk, romansidła średnio współpracują), by móc wykonywać kolejne czary. Książka jest swoistą bazą, dzięki której można używać magii: przy jej pomocy można atakować, bronić się oraz magazynować informacje. Jednak jej główną zdolnością jest modyfikacja wspomnień przeciwnika. Nadpisywanie ich - zmiana historii bohatera; skreślanie jednej i wpisywanie drugiej. Oczywiście książkę można bez problemu zniszczyć, jako że jest z papieru. Jednak nie wpływa to w żaden sposób na dotychczasowe dokonania, jako że doświadczenia i informacje są tak naprawdę magazynowane w głowie. I pojawiają się w nowej książce, tuż po jej zaadaptowaniu. Pasywne Właściwości Magii:- Spoiler:
- Zakładka - wytwarza magiczną zakładkę koloru złotego, która z pozoru nie różni się niczym wyjątkowym. Jej długość wynosi dwadzieścia centymetrów, zaś szerokość około cztery, pięć. W akcie desperacji, nasz bohater może usztywnić zakładkę i użyć jej jak sztyletu do rzucania.
Informacje: można użyć raz na walkę.
- Wypożyczenie - poprzez wsadzenie zakładki w książkę, Junpei adaptuje czytadło pod swoje 'widzimisię', sprawiając, że to staje się magiczne i może jej używać do swojej magii. Punkt wyjścia do dalszego czarowania.
Informacje: może posiadać maksymalnie jedną książkę na raz.
- Pisanie - przy pomocy mentalnego rozkazu może dowolnie zmieniać treść stron w swojej książce.
Informacje: działa jedynie na przejętej książce.
- Skryba (działa cały czas) - Jun może z niesamowitą dokładnością 'zapisać' wszystkie dotychczasowe doznania/informacje. Działa to na zasadzie pamięci fotograficznej - jeden rzut oka wystarczy, by w książce pojawił się np. dokładny opis drugiej osoby, wraz z ilością okruszków z ciastek na rękawie.
Informacje: działa jedynie na przejętej książce.
- Czytanie - wystarczy że Shinsaku przewertuje w kilka sekund wszystkie strony, by zapoznać się z zawartością książki. Skanowanie-czytanie.
- Usuń - wystarczy, że Jun pomyśli, co jest mu zbędne, a ta informacja natychmiast zostaje usunięta. I nie zaśmieca więcej 'pamięci'. Teraz wiadomo, skąd nie wiedział, że ziemia się kręci wokół słońca.
Informacje: działa jedynie na przejętej książce.
- Miecz duch - miecz staje się niematerialny. Nie może nikogo zranić, ani nic przeciąć, nawet jeśli wbił się w sam środek serca. To pwm potrzebne jest do czaru 'zmiana przeszłości'.
Informacje: działa jedynie na 'Katana (D)'.
Zaklęcia:- Spoiler:
- Katana (D) - zakładka przemienia się w niezwykle smukłą, elegancką katanę, której rękojeść przypomina zakładkę. Broń jest tak samo ostra jak jej stalowy oryginał, wytrzymałościowo też. Jednak przy kontakcie z cieczą, bądź ogniem, przegrywa sromotnie. Ostrze ma metr długości, zaś rękojeść dwadzieścia centymetrów.
Działa z: pwm miecz duch; zmiana przeszłości; działa 5 postów.
- Kami no Tate (C) - użytkownik wyrywa jedną ze stron z książki, a następnie rzuca ją przed siebie - kawałek papieru sztywnieje, układa się tuż przed użytkownikiem, po czym powiększa swoje rozmiary do dwóch metrów wysokości i półtora szerokości. Swoista ściana z papieru jest wzmocniona maną, więc może wytrzymać większość ataków fizycznych, bądź niektóre magiczne. I oczywiście jak to z papierem bywa, jego słabością są ciecze i ogień.
Wymagania: opanowana książka; wytrzyma maksymalnie czar rangi D.
- Zmiana przeszłości (A) - Shinsaku może wstawić swoją "obecność" w przeszłość ludzi, których jakimkolwiek sposobem przetnie mieczem (stworzonym z zakładki, żadnym innym!). Efektem jego mocy nie jest kwestia "zaufania" lub "braku zaufania". W rzeczywistości, Jun zawsze był częścią ich przeszłości. Dla nich, jest głęboko zakorzeniony, gdzieś w życiu, jako rodzina, przyjaciel albo ukochany. Dostał się głęboko w ich życie prywatne. Jeżeli nasz bohater przebije tą samą osobę dwa razy, wtedy efekt spella zostaje cofnięty.
Kiedy korzysta z tej zdolności, jego ofiara nie doświadcza żadnych obrażeń ciała, mimo że miecz ją przebił. Dodatkowo, gdy ofiara zaczyna zdawać sobie sprawę z obecności Junpei'a w niespójności przeszłości, a tym, co się właściwie zdało, zaczynają cierpieć psychicznie. Przecinając przeciwnika lub jego broń, jest w stanie zdobyć wiedzę na temat wszystkich technik/historię osoby (od razu ją zyskuje). - Ilość i jakość informacji o przeciętej osobie/broni zależy od rodzaju 'przeszłości' jaką zaaplikowaliśmy przeciwnikowi. Czyt. zależne za kogo się podał, wprowadzając siebie do pamięci przeciwnika. Gdyż wiadomo, że więcej informacji można zdobyć będąc kochankiem, niżeli zwykłym kolegom, albo dalekim kuzynem. Informacje: czar działa miesiąc fabularny; Junpei może poprosić do pomocy maksymalnie 2 osoby z nadpisanymi wspomnieniami. Wymagania: Miecz z zakładki - > miecz duch.
Po stwierdzeniu przez MG, że spell doszedł do skutku - obaj walczący oraz Mistrz Gry, wspólnie ustalają jakie informacje zyskał Junpei. Luzem zostaje 5PD na kiedyś tam.
Ostatnio zmieniony przez Junpei Shinsaku dnia Wto Mar 25 2014, 01:39, w całości zmieniany 3 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Nie Mar 23 2014, 14:43 | |
| - Cytat :
- które są podtrzymywane żółtą opaskę na czole
Opaską. - Cytat :
- Na pierwszym rzut oka
Pierwszy. - Cytat :
- zawsze myśli dwa razy za nim
Razem - zanim. - Cytat :
- talent.Osiągnąwszy
Jak mniemam to błąd, ale pojawił się już chyba z czwarty raz, więc o nim wspomnę. Po kropce powinien być odstęp. Czytłam dalej i o wiele częściej nie dajesz odstępu po kropce co mnie wielce dziwi. - Cytat :
- Następnie opatrzył dziewczynę i czuwał przy niej do czasu, aż ta nie wyzdrowieje.
Piszesz w czasie przeszłym, więc powinno być 'nie wyzdrowiała'.Znalazłam więcej błędów - nie za wiele - ale już nie wypisywałam. Chciałam dać akcept bo i kp ładna i spx, ale to co dałam na czerwono zawsze daje na czerwono - jak ktoś popełni ten błąd. Tak więc...popraw to co na czerwono. |
|
Liczba postów : 47
Dołączył/a : 20/03/2014
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Nie Mar 23 2014, 19:12 | |
| Chyba jest git. Wiem, że po kropce daje się spację, nie pisze od wczoraj. Ale 3/4 to nie moja wina, bo np. przy opisie magii, podczas edycji postu, ten sam usuwa enter i jest kropa bez spacji. Nie wspominając że za każdym razem wcina też pogrubienie i podkreślenie. W paru miejscach mogłem się też machnąć, bo pisze stosunkowo szybko i nie przywiązuje zbytniej uwagi (chyba że do ortów), poza tym robiłem byle na odwal się.
Ostatnio zmieniony przez Junpei Shinsaku dnia Nie Mar 23 2014, 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Nie Mar 23 2014, 19:17 | |
| Oks. Przy komendzie 'list' usuwa niemal wszystko jak co, więc pewnie dlatego się pokopało. Akcept części opisowej. Magię sprawdzi kto inny. |
|
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Pon Mar 24 2014, 23:13 | |
| Ekwipunek za darmo bo w sumie co tutaj odliczać.
PWM Zakładka - do użycia tylko raz na walkę.
Zaklęcia: Katana: działa 5 postów. ściana: wytrzyma maksymalnie zaklęcie rangi D. zmiana wspomnień - tak oglądałem Bleacha i wiem co to zaklęcie potrafiło. No więc w sumie przejdzie pod dwoma warunkami. Po primo. Zmiana wspomnień trwa... 24h. Po drugie fragment, że musi trafić zostaje usunięty. Magiczna moc zużyta jest niezależnie od tego czy trafisz czy nie. Wtedy przepuszczę zaklęcie.
|
|
Liczba postów : 47
Dołączył/a : 20/03/2014
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Pon Mar 24 2014, 23:37 | |
| Po dyskusji, poprawki naniesione. |
|
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice
| Temat: Re: Junpei Shinsaku Wto Mar 25 2014, 11:09 | |
| Tak jak zostało ustalone AKCEPT |
|