Imię: Kadayuki
Pseudonim:---
Nazwisko:Asahara
Płeć:Mężczyzna
Waga:50 kg
Wzrost: 1,86 cm.
Wiek: 15
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewe ramię, koloru czarnego ze szkarłatną obwódką..
Klasa Maga: 0
Wygląd:Kadayuki jest wysokiego wzrostu, ma bardzo mocno rozbudowane ciało, które pozwala przeciwstawić się każdemu.
Coż mogę więcej, oczy ma szkarłatne, natomiast włosy są czarne jak noc..
Na co dzień jest ubrany w biała koszulkę/podkoszulkę, z wyrwanymi rękawami tak aby podkreślić wygląd jego ramion.
Jego oczy są podziwiane przez każdego, jedyny taki z oczami rodzi się raz zapewne na ileś lat! To niesamowite, że właśnie posiada takie oczy, w których pojawia się ten blask..
Każdy zapewne był by nieco przestraszony jego wyglądem, chodzi w koszulce z wyrwanymi rękawami, co w oczach innych przypomina przestępcę, który przed chwilą uciekł z więzienia.
Charakter: Kadayuki to spokojny nastolatek jak każdy inny, chodzi na luzie, nie przejmuje się tym co mówią o nim ludzie, lubi zwierzęta i przyrodę..
Ale ma też swoje "alter ego", czasem jak po prostu zostanie zdenerwowany traci panowanie nad sobą i ciałem manewruje jego druga osobowość która jest wredna jak mało kto...
Lubi zgrywać bohatera kiedy tylko chce, potrafi nawet nieźle spamiętać skomplikowane rzeczy, jak i słowne zaklęcia.
Kocha wszystkie ładne dziewczyny na świecie, i według niego jeśli ich by nie było to być może oznaczało by to "koniec świata mężczyzn".
Prostsze określenie: Jest zboczony.
Historia: Urodził się w Fiore, gdzie podstawą każdej gildii była magia...
Już za młodu Kadayuki zauważył (około 2-3 lata) że potrafi używać magii, zauwazył to dopiero kiedy rozpędzony dzik biegł na niego podczas przechadzki w lesie..
Dzik biegł na niego, a on gdy się bał, skumulował energię magiczną i bez pomocy dłoni czy zaklęć dzik dostał prosto w czapę.
Po tej historii, Kadayuki został zabrany na intensywne treningi, które pozwoliły mu rozwinąć swoją magię, pochodził bowiem on z rodziny gdzie nikt nie potrafił używać magii (tak mu mówiono.. ale do czasu..), był wyjątkiem, zapewne sam Bóg tak chciał.
Gdy miał 6 lat, zdarzyła się tragedia.. do jego domu weszło pięciu płatnych zabójców którzy pod jego nieobecność zabili całą rodzinę.
Jednak on coś przeczuł, i wrócił w chwili kiedy zabijali na jego oczach rodziców, dziadków i jego najukochańszą siostrę.
Wtem obudziła się jego mroczna zła jak diabli strona, która zabiła trzech z nich, za pomocą noża który leżał obok jego matki, następnie zaczaili się na niego za przewróconym blatem stołu... lecz daremnie dla nich... zabił kolejnego i zamierzał zabrać się za ostatniego. nagle zaczął krzyczeć:
-Proszę! Nie zabijaj mnie! To... to oni mi kazali was wymordować..NIE!!! (dźwięk sztyletowania ciała).Niestety, jego druga osobowość nie była skłonna wysłuchać go do końca i po prostu zabiła... czy dowie się kto kazał zabić jego rodzinę? Być moze to się stanie.. lecz wróćmy do historii, wbiegła straż miejska która zaczęła wypytywać o przebieg zdarzeń..
Był oszołomiony tym co zobaczył kiedy jego "alter ego" zwróciło mu świadomość, nie wiedział co miał powiedzieć.. Został zabrany jedynie na dwa miesiące do rodziny zastępczej, kiedy czas jego pobytu tam minął miał 7 lat, do drzwi zapukała pani wychowawczyni która przyprowadziła gościa..
Tym gościem okazał się mistrz gildii FairyTail, zaczął się wypytywać ze względu na jego stan emocjonalny.. Nagle owy mistrz zapytał się:
-Czy chcesz dołączyć do gildii? Panuje tam miła atmosfera, wszyscy sobie pomagają, jest dużo podobnych osób takich jak ty! Tylko jedna sprawa... czy nadajesz się na dobrego maga?Bez zastanowienia odpowiedział że chętnie dołączy, po tej cudownej według mistrza wiadomości, poszli razem do siedziby gildii.
I tak Kadayuki został członkiem bardzo dobrze mu znanej gildi Fairy Tail.
Umiejętności:
Joker - po co uderzać silnie czy celnie, jak można nadrobić to ilością ciosów? Zasypać przeciwnika takim gradem uderzeń by po prostu nie dać mu możliwości obrony! To rola Jokerów.
Lvl 1Łamacz kości - nie w cale nie chodzi o to że jadłeś za dużo danonków, to raczej twoi przeciwnicy jedli ich za mało. Ciosem jesteś w stanie połamać im kosteczki, brutalu!
Lvl 1Regeneracja - rany są złe i upierdliwe, niestety każdy takowych doznaje. Idąc tym tropem, twoje ciało postanowiło nieco zwiększyć swoją wydolność, by przyspieszyć gojenie się ran.
Lvl 1Ekwipunek: 5000 klejnotówRodzaj Magii:Magia OtchłaniMagia Otchłani to magia unikalna, kontroluje ona ciemność, mrok i piekielne płomienie.
Została stworzona przez Hadesa władcę piekeł, lecz z powodu na swoją destrukcyjną moc zapieczętował ją..
Otchłań w sama sobie jest tak jakby pustą przestrzenią, gdzie nic nie istnieje, jedynie ciemność.. Z takiego miejsca nie można uciec, można jedynie pokonać użytkownika tej magii...
Z każdym użyciem poza granice ciała użytkownika i jego wytrzymałości traci świadomość, nie może użyć zaklęć cały czas gdyż może to spowodować całkowitą utratę świadomości a także paraliż... Po skończonym używaniu musi odpocząć cały dzień aby zregenerować się..
Pasywne Właściwości Magii: Nocne dostosowanie - dzięki temu mamy możliwość szybszego przystosowania wzroku do ciemności.
Zaklęcia:
Ranga D:Otchłań: Bariera Nocy (Abyss: Barrier of Night)Wokół nas tworzy się niewidzialna bariera, która chroni nas przed ataki z zewnątrz jak i wewnątrz..
Rozmiar bariery to 0,7m x 0,7m, gdzie jest twoja ręka tam jest środek bariery.
Mocny atak mieczem zostanie tylko spowolniony, magia da sobie też z tym radę lecz nie wszystkie zaklęcia.
Bariera wytrzyma jedno zaklęcie rangi D.
Bariera obrania tylko teren przed twarzą, jeśli zostaniemy zaatakowani od tyłu też jest możliwość obrony przez wysunięcie ręki tak jakby do ciosu... Efekt trwa 2 posty..
Otchłań: Promień Hadesa (The radius of the Abyss)Jak sama nazwa wskazuje z magii tworzymy promień, aby poprawnie stworzyć "owy" promień musimy skumulować swoją magię tak aby można było ja swobodnie wystrzelić..
Można też zamiast tworzenia promienia z kumulowania magii, wystrzelić promień z obojętnie którego palca u rąk, promień ma wielkość palca z jakiego zostanie wystrzelony..
Przypali skórę przeciwnika mimo tego że można wystrzelić jeden promień, potem post odpoczynku..
Zasięg promienia: 6 metrów od miejsca stania użytkownika[/b]
Ranga C:Otchłań: Mroczne Usunięcie (Abyss: Darkness Remove) To zaklęcie daje nam możliwość wytworzenia spłaszczonych pocisków które lecą w stronę przeciwnika z szybkością taką jak przy silnym rzucie kamieniem..
Efekt jest powalający i można wystrzelić jednocześnie 3 pociski które zadają obrażenia obuchowe..
Są wielkości piłki basebollowej, podczas lotu jest spłaszczona...
2 posty przerwy przed kolejnym atakiem
Otchłań: Splątanie Hadesa (Abyss: Hades Entangle)Tworzymy w lewej dłoni, emanującą czarnym kolorem pole z którego wylatują trzy bestie które zaplątują przeciwnika tak aby go unieruchomić, owe bestie nie zadają obrażeń!
Przeciwnik może uciec przed zaklęciem jeśli zrobi odpowiednio szybki unik, albo po prostu się wyplątać..
Bestie mają rozmiary grubego sznura. Efekt trwa 2 posty może próbowac podczas trwania efektu się uwolnić!. Potem 2 posty odpoczynku..
Otchłań: Uderzenie Ciemności (Abyss: Dark Hit'o)Pozwala nam na utworzenie czegoś w rodzaju fali przy uderzeniu przeciwnika gołą pięścią, można jednocześnie uderzyć nią pięć razy, przeciwnik może się obronić albo uniknąc ataku, każdy celny atak powoduje silny ból, ból podobny do silnego ataku pięścią, za każdym uderzeniem przeciwnik się cofa aż do skończenia atakowania go..
Czar działa przez 3 posty/5 uderzeń.
Po wyprowadzeniu pieciu uderzeń 3 posty odpoczynku...
Otchłań: Klatka Ciemności (Abyss: Black Jail)W pomieszczeniu jeśli zostanie użyte to zaklęcie (15m^2), światło po prostu wyparuje, i nastanie ciemność... ale do rzeczy, po użyciu zaklęcia w pomieszczeniu robi się tak ciemno że nikt nikogo nie widzi..
Jeśli ktokolwiek będzie posiadał przy sobie źródło światła to oczywiście ono będzie normalnie działać.
Ale! Oczy przyzwyczajają się lepiej do ciemności jeśli przed rzuceniem zaklęcia użytkownik miał zamknięte oczy! Wtedy widzi posturę przeciwnika..
Tak samo przeciwnicy jeśli w porę zamkną oczy przyzwyczają się do tej ciemności.
Pokój maksymalnie o wielkości 15m^2 (zakładając wysokosć ściany na... 2,5m). Czas działania 2 posty.
Otchłań: Przywołanie - Cerber "Poziom 1, 2, 3" (Abyss: Recall - Cerberus)To pozwala nam przyzwać Cerbera, dokładniej małego cerbera z jedną głową, który jest posłuszny magii otchłani, można oczywiście kazać mu to co się chce, ale z umiarem! (Rozmiaru psa)
Cerber posiada 3 poziomy, 1 - jedna głowa, może jedynie przeszkadzać przeciwnikowi w wykonaniu zaklęcia, 2 - dwie głowy, troszkę większy i może rozpraszać jak i zatrzymywać przeciwnika natomiast 3 - trzy głowy, to już pełna forma może atakować..
Przyzwanie cerbera trwa 2 tury, potem znika i następują dwie tury przerwy, dopiero potem przyzwanie znowu na dwie tury...
Po tym jak zostanie pokonany na którymkolwiek poziomie można przyzwać po 5 postach, lecz na 1 poziomie..