Imię: Kyle
Pseudonim: Brak
Nazwisko: Blackstone
Płeć: Męska
Waga: 70kg
Wzrost: 180cm
Wiek: 20lat
Gildia: Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak
Klasa Maga: 0
Wygląd:(patrz avatar) Kyle to młody, elegancki chłopak. Jasne, blond włosy przystrzyżone do szyi. Czarne, nieco zakręcone brwi. Lekki zarost. Oczy żółte z prześwitem na zieleń. Ubrany w elegancki, czarny garnitur ze srebrnymi guzikami i eleganckie spodnie do kompletu. Smugła sylwetka, dość dobrze wysportowany, efekt 4 letnich treningów w klasztorze. Pod spodem biała koszula w czarne pasy. Czasami, gdy sytuacja tego wymaga nosi krawat. Często można go spotkać z papierosem w ustach. Posiada też
symbol niewolnika na nadgarstku, który zasłania zegarkiem swojego ojca.
Charakter: Człowiek o swojej dumie, nie tolerujący obelg i przezwisk. Postępujący wedle zasad i kanonów kodeksu rycerskiego. Ponad wszystko uwielbia piękne kobiety. Samotnik, który poszukuje swojego miejsca w życiu. Mało towarzyski, chyba, że ma powód. Z oddaniem postępuje po rycersku, pomaga potrzebującym, zwalcza zło konieczne. Jest raczej spokojny i opanowany, dopóki ktoś nie zmusza go do krzyku. Wówczas wpada w lekki amok bitewny, korzystając z mocy swego głosu w pełni. Jest też nałogowym palaczem.
Historia: Kyle urodził się w niewielkiej rodzinie na terenach północnych. Żyli oni skromnie, lecz nie narzekali, cieszyli się z życia. Jego ojciec był kucharzem, od którego nauczył się wielu rzeczy, matka pracowała jako sprzątaczka w hotelu w mieście. Ojciec zawsze był dla niego wzorem, nauczył się od niego wiele pożytecznych rzeczy, oraz dzięki niemu posiadł swój własny kodeks honorowy. Wiedli oni dość spokojne, ustabilizowane życie dopóki ojciec Kyle nie popadł w hazard. Spowodowało to zbyt duże zadłużenie dla jego rodziny. Z tego też powodu młody Kyle, w wieku już 14 lat wyruszył w "świat" by zarobić na życie dla siebie i dla rodziny. Podczas podróży do stolicy, natknął się na grupę bandytów, którzy prowadzili nielegalny handel niewolnikami. Ze względu na to, iż w mniemaniu innych należał do tych "ładnych" oraz faktu, że był słaby jeśli chodzi o samoobronę, złapali go. Spędzając tydzień w niewoli został sprzedany na tajnej aukcji. Wykupił go pewien szlachcic w wieku średnim, który miał tendencje do...szczególnego zainteresowania młodych chłopców. Spędził u niego prawie pół roku...pół roku męk i wykorzystywania cielesnego, które mocno odbijało mu na psychice. Właśnie wtedy, podczas jednego z takich aktów, krzyknął, a przez jego głos przepłynęła moc. Tego dnia Kyle został magiem...oraz zabił pierwszą osobę w swoim życiu. Mimo, że tyle razy pragnął jego śmierci, żałował tego co zrobił. Ukradł on jednak oszczędności swego dawnego "pana" i uciekł do swoich rodzinnych stron. Jednak gdy podszedł do miejsca gdzie dorastał i mieszkał, z domu zostały tylko gruzy. Chcąc dowiedzieć się co się stało, odkrył iż zabrano ich do więzienia za długi. Posiadając spore ukradzione pieniądze wpłacił kaucje za rodziców, spłacił dług i odbudował dom. Myślał, że znowu będzie mógł żyć szczęśliwie z rodzicami...mylił się. Okazało się, że jego rodzice są już innymi ludźmi. Mimo, że byli mili, sympatyczni i troskliwy to wszystko po to by zaspokoić chciwość. Kyle'owi nie podobało się to i w momencie kuluminacyjnym kazał im wybrać pomiędzy sobą, a pieniędzmi. Wybrali pieniądze. Życie stało się dla niego szybko puste...nie miał po co żyć. Odszedł od nich, bez grosza przy duszy, w zimnym i mroźnym kraju, który odzwieciedlał teraz jego serce. Prawdopodobnie zginąłby, gdyby nie przygarnęli go mnisi. Znaleźli go zmarźniętego u podnóża góry i wzięli go do klasztoru. Tam wychowali jak syna i pomogli mu rozwijać jego magię, gdyż także byli magami. Spędził tam spokojne 4 lata swojego życia, po czym w wieku 18 lat, wyruszył w świat szukając celu w życiu, zdobyć przyjaciół i poznać piękne kobiety, których w klasztorze raczej brakowało.
Umiejętności: Zmysł Walki(lvl.1), Walka Wręcz(lvl.1), Sprinter(lvl1)
Ekwipunek: Kryształy: 5000
- Paczka papierosów
- Paczka zapałek
- Zegarek
Rodzaj Magii: Krzyk - magia pozwalająca magowi wyzwolić moc za pośrednictwem swojego głosu. By to zrobić musi on użyć unikalnych do tego słów. Każde słowo ma inne znaczenie i inny efekt. Mag może także manipulować dźwiękiem swego głosu. Im silniejszy i bardziej złożony krzyk, tym więcej czasu potrzeba na ponownie jego rzucenie. Złamanie tej zasady może równać się czasową stratą głosu.
Pasywne Właściwości Magii: - Użytkownik potrafi krzyczeć prawie 2x głośniej od innych,
- Może odzwierciedlać głos innych osób,
- Zmysł słuchu jest bardziej wytrzymały na obrażenia, wynikające z zbyt głośnych dźwięków,
- Mag potrafi mówić, lecz jego głos jest słyszalny gdzie indziej(nie można używać przy tym krzyków), w dystansie 10m wokół siebie.
Zaklęcia: *Zaklęcia D*"Fus" - Słowo, które można wykrzyczeć bez większego przygotowania i zebrania magii. Wytwarza przed sobą niewielką fale uderzeniową o zasięgu maksymalnie 5m. Służy najczęściej do pozbawienia u przeciwnika równowagi, lub do spowolnienia/powstrzymania niewielkich obiektów ,np: strzały.
"Jol" - Mag po wypowiedzeniu tych słów jest w stanie wzniecić ogień. Może nim rozpalić ognisko, podpalić trawę, wzniecić pochodnię lub podpalić wroga, zadając mu lekkie oparzenia. Dystans 5m.
*Zaklęcia C*"Jol Toor" - Silniejsza wersja "Jol". Po wykrzyknięciu tych słów dowolny obiekt 5m od użytkownika wybucha wręcz płomieniem. Za jego pomocą można bez problemu podpalić drzewo lub sprawić, że część ciała przeciwnika zaczyna płonąć, dotkliwie go parząc(nie dotyczy głowy). Po użyciu zaklęcia, nie można go użyć przez jedną turę.
"Fus Ro" - Ulepszona wersja "Fus". Mag zbiera moc i następnie przekształca ją przed sobą w falę uderzeniową za pomocą wykrzyczenia tych słów o zasięgu 10m. Trafienie nim w przeciwnika powoduje odepchnięcie go na niewielką odległość do tyłu(3m) i zranienie obuchowe. Tak samo dzieje się z przedmiotami i obiektami w zależności od masy. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 1 ture. Powyżej dystansu 5m efekt jest słabszy i działa jak zwykłe "Fus".
"Wuld" - Krzyk ten sprawia, że ciało otrzymuje chwilowe niezwykłe przyspieszenie, dzięki któremu może on z niezwykłą szybkością przenieść się o maksymalnie 5m. Zaklęcie można poprawnie użyć tylko na w miarę równej powierzchni. Bardzo przydatne do zmniejszania, lub zwiększania dystansu z przeciwnikiem.
*Zaklęcia B*"Fus Ro Dah" - Najsilniejsza wersja tych słów. Mag gromadzi wewnętrzną magię i wykrzykuje przed sobą falę uderzeniową o dużej sile na dystans maksymalnie 15m. Osoba znajdująca się w zasięgu do 5m otrzymuje spore obrażenia, które w przypadku mniej wytrzymałych mogą łamać nawet kości oraz odrzucić na sporą odległość. Można też powstrzymać, przesunąć, lub zniszczyć spore obiekty. Powyżej 5m działa jak "Fus Ro", a powyżej 10m jak "Fus". Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.