HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Alchemik




 

Share
 

 Alchemik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Lavi


Lavi


Liczba postów : 87
Dołączył/a : 16/07/2013

Alchemik Empty
PisanieTemat: Alchemik   Alchemik EmptyWto Lip 16 2013, 19:40

Imię: Lavi
Pseudonim: Alchemik
Nazwisko: Mallewerk
Płeć: Mężczyzna
Waga: 95kg
Wzrost: 195cm
Wiek: 23 lata
Gildia : Death's Head Caucus
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawa pierś
Staż w gildii: Nowy nabytek, kilka miesięcy.
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Alchemik, wbrew wszelkim stereotypom niskiego faceta w okularach, który nie ma czasu, aby spędzić choć chwilę na ćwiczeniach fizycznych będąc cały czas zamknięty w piwnicy ma ciało rosłego mężczyzny, który zna się na sztukach walki. Posiadając ciało podobne do zawodników UFC uderzenia otrzymane od niego mogą naprawdę zaboleć. Wcześniej wspomniane 95 kg, nie jest oczywiście tłuszczem, który zalega w różnych komórkach ciała, ale ubitą tkanką mięśniową, która czyni ciało Lavi’ego nie tylko silnym fizycznie, ale również smukłym, pozwalając mu na zachowanie szybkości i zręczności w walce. Sylwetka więc nie tylko jest, ale również wygląda jak przystało na najemnika DHC. Posiada długie, jasnoniebieskie włosy, aż do ramion. Mimo, że zwykle są lekko rozczochrane to wyglądają naprawdę świetnie. Jego charakterystyczną cechą są rzadko spotykane złote oczy. Ich barwa nieczęsto występuje nawet w Fiore. Niewielki nos oraz śnieżnobiały uśmiech dodają mu tylko na wyglądzie. Wąskie oczy oraz skóra, która jest wyjątkowo delikatna i zadbana podkreślają tylko, że osobę tą śmiało można określić nazwą bisha. Często zmienia swoje ubrania dostosowując się do własnego poczucia piękna i mody.

Charakter:

Dosyć śmiały mężczyzna, który bez problemu nawiązuje kontakty z innymi. Dla mężczyzn wydaje się przyjacielem, na którym zawsze można polegać w trudnej sytuacji, dla kobiet jest obiektem westchnień, które zwykle niestety odrzuca twierdząc, że poszukuje tej jedynej. Kobiety nie traktuje przedmiotowo. Jeżeli pozna jakąś, nawet jeżeli nie są w związku troszczy się o nią i stara się dać jej jak najwięcej szczęścia. Obecnie nie ma dziewczyny mimo dużego powodzenia u płci przeciwnej. Sam nie wykorzystuje swego wyglądu w kontaktach z nimi, nie jest typem flirciarza jak Asthor. Stara się pokazać swój charakter, ukrywając swoją aparycję zewnętrzną, co mimo usilnych prób Lavi’ego jest raczej niemożliwe.

Wiele osób twierdzi, że Lavi ma manię niesienia pomocy. Kiedy na swojej drodze spotyka kogoś potrzebującego ratunku, choćby to był mały kotek, który utknął na drzewie nie potrafi przejść obojętnie. Zawsze, nawet ryzykując swoje zdrowie jest gotowy do poświęcenia i uratowania kogoś. Kiedyś, w młodości sam złamał rękę pomagając zejść takiemu czworonogowi z drzewa.

Do jego głównych zainteresowań poza sportem, w którym jest niezwykle utalentowany i nauką, której również poświęca wiele czasu jest manga. Uwielbia czytać japońskie komiksy, magazyny o nich. Kiedyś miał plan stworzenia własnego komiksu, ale jakoś nigdy nie udało mu się zadebiutować.

Mimo maski spokojnego obywatela nadal jest najemnikiem. Stara się nie robić złych rzeczy, ale jeżeli ma zlecenie morderstwa potrafi je wykonać bez najmniejszych oporów. Dąży do siły. Chce stać się jednym z dziesiątki świętych magów, aby móc zmienić porządek świata, z którego obecnie nie jest zadowolony. Dlatego dołączył do DHC i stał się pionkiem Mr.P licząc, że ten pomoże mu osiągnąć potrzebną siłę.

Historia:

Lavi urodził się w bogatej rodzinie kupieckiej, która posiadała swoje własności ziemskie nieopodal Magnolii. Dzięki ciężkiej pracy jego rodzinie udało się dorobić tak olbrzymiego majątku, że byli w stanie zmusić króla do nadania im tytuły szlacheckiego. Lavi jest więc z pochodzenia młodym magnatem, mimo to jednak nie używa obecnie tego tytułu. Swoje najmłodsze lata spędzał w luksusie, w wielkiej willi, w której opiekowała się nim elitarna służba. Rzadko widział zapracowanych rodziców, którzy wkładali wiele wysiłku, aby zostać elitą Fiore.

W wieku siedmiu lat Lavi zaczął edukację prowadzoną przez prywatną nauczycielkę. Do tej pory odizolowany od zewnętrznego świata zaczął poznawać jego sekrety. Do tej pory nie zdawał sobie sprawy z istnienia zewnętrznego świata, w którym nie każdy mógł wieść tak dostatnie życie jak on. Zaciekawiony uczęszczał na lekcje, z których zawsze wynosił więcej niż po nim oczekiwano. Szybko okazało się, że młody Mallewerk jest niezwykle uzdolniony, a jego chłonność wiedzy jest wręcz niewiarygodna. Już w wieku trzynastu lat zdobył wykształcenie na poziomie ukończenia studiów wyższych. Był ewenementem, nazywano go młodym geniuszem, nie wierząc w umiejętności kogoś takiego. Nic dziwnego, że oczekiwano po nim naprawdę wiele.

Jednak to nie nauka była głównym hobby Lavi’ego. Jego głównym zainteresowaniem była manga, którą nałogowo czytał w tajemnicy przed rodziną. Jego opiekunowie oczywiście zabraniali mu czytania jakiś komiksów, uważając to za dobre dla pospólstwa i osób mało inteligentnych, nieodpowiednie dla geniusza z tytułem szlacheckim i ich dziedzica. Jednak mądrość chłopca, która znacznie przekraczała zdolności jego opiekunów i nie ograniczała się tylko do wiedzy książkowej, pozwalała mu różnymi chytrymi sposobami dostarczyć źródła swojego hobby.

To właśnie dzięki temu hobby Lavi’emu udało nauczyć się magii. Po wykradzeniu od dozorcy rezydencji magazynu o wschodnich komiksach miał okazję przeczytać nowe mangi o alchemikach, niezwykłej opowieści o dwóch braciach, państwowych alchemikach, homunkulusach oraz o wielu prawach alchemii. Dla przeciętnego człowieka nauka magii przez przeczytanie kilku chapterów mangi wydaje się nierealne, wręcz śmieszne. Jednak jak już wspomniałem Lavi nie był przeciętny, był niepowtarzalnym geniuszem. Mając do dyspozycji tylko kilka magazynów mangowych oraz swój intelekt udało mu się nauczyć alchemii. Poznawał jej tajniki idąc w ślady braci Elric. Oczywiście wszystkie swoje eksperymenty przeprowadzał poza okiem swojego ojca.

Mimo swoich umiejętności nie mógł jednak wiecznie ukrywać swojego hobby, eksperymentów oraz faktu, że stał się magiem. Pewnego dnia jego małe laboratorium zostało odkryte. Kiedy głowa rodziny Mallewerk zobaczyła pasję Lavi’ego postanowiła ukrócić młodzieńcze swawole swojego jedynego dziecka. Bez zastanowienia rozkazała spalenie całego pomieszczenia razem z wyposażaniem, a młodego geniusza wezwać do jego gabinetu.

W tym dniu odbyła się niezwykle ważna rozmowa między tą dwójką. Stary Frederic Mallewerk miał już ukształtowaną wizję swojego potomka, który zajmie jego miejsce. Nie mógł i nie chciał zaakceptować zainteresowania syna uważając je za stratę czasu. Postanowił oznajmić synowi, że od tej pory nie będzie miał żadnej wolności i ma ślepo spełniać życzenia swojego ojca, który ładuje pieniądze w jego utrzymanie. Nie pozwalał mu robić tego co do tej pory. Powiedział wręcz „że ma stracić swoją osobowość i stać się tym kim on chce”. Mimo młodego wieku, zaledwie dwudziestu dwóch lat młody Lavi nie zamierzał zgadzać się na takie ukrócanie jego osobowości. Chciał pozostać tym kim jest. Doszło do kłótni podczas, której młody dziedzic wyszedł z domu, postanawiając odciąć się od rodziny.

Lavi już od dawna był geniuszem, obecnie w wieku 22 lat przewyższał wszystkich swoich rówieśników posiadał wiedzę większą niż profesorowie akademiccy. Nikogo więc nie powinien zaskoczyć fakt, że w krótkim czasie udało mu się zarobić mnóstwo pieniędzy. Co prawda nie dorównał swojemu ojcu, który w tym czasie był jedną z najbogatszych osób we Fiore, ale tytuł najbogatszego dzieciaka w państwie należał do niego. Tym razem dzięki jego ciężkiej pracy i inteligencji.

Lavi mieszkał w różnych miejscach, zwykle w wynajmowanych na krótki okres ekskluzywnych apartamentowcach. Nigdy jednak nie były one w pełni zaaranżowane. Znajdując się na najwyższych piętrach, z pustymi ścianami pokazywały pustkę, która być może dotyczyła nie tylko upodobań mieszkaniowych Alchemika.

Wielokrotnie Lavi musiał zmieniać miejsce zamieszkania. Najemnicy wynajmowani przez jego Ojca zawsze go szukali. Chcieli siłą sprowadzić go do rodzinnego domu, ale zawsze udawało mu się uciec przed ich prześladowaniami. Postanowił już wcześniej, że nigdy nie wróci do domu, gdzie nie dbano o jego własne zdanie, a chciano uczynić z niego wyłącznie następcę w interesach.

Wędrując od miejsca do miejsca w końcu trafił do siedziby Death's Head Caucus, najemniczej gildii, która nie zajmowała ani stanowiska magicznej rady, ani nie została wykluczona z grupy ściganych gildii. Lavi wiedział, że potrzebuje stać się silniejszy. Jego celem w trakcie tułaczki stało się zostanie jednym z najsilniejszych magów, zrobienie na złość ojcu i wybranie zupełnie innej drogi, o której jego opiekun nie chciał nawet myśleć. Widząc poczynania tej gildii oraz polityję Mr.P postanowił dołączyć do tej organizacji, aby stać się jak najsilniejszym w jak najkrótszym czasie.

Umiejętności:

*wytrzymałość lv1
*zapasy magiczne lv1
*inteligencja lv1

Ekwipunek:
Na razie brak.

Rodzaj Magii: Alchemia – Inna nazwa tej sztuki to magia transmutacji. Alchemicy posiadają umiejętność zmian właściwości fizykochemicznych substancji. Magia ta opiera się na nauce, w rękach osoby mało inteligentnej nie jest w żaden sposób niebezpieczna. Jej siła leży w wiedzy użytkownika, który im lepiej zna otaczające go środowisko i jego fizykochemiczne właściwości, tym lepiej potrafi użyć swojej magii. Sama siła zaklęć nie tkwi więc w mocy maga, a jego wiedzy i tego jak zastosuje zaklęcie. Potrafią wykorzystywać nie tylko posiadane w kieszeniach substancje, ale również te znajdujące się w otoczeniu [woda w rzece czy ziemia] Wadą alchemii jest fakt, że alchemicy nie potrafią stworzyć coś z niczego. Mogą tylko zmieniać właściwości fizyko-chemiczne otoczenia poddając go swoim potrzebom. Potrafią spowodować, że ogień będzie gorętszy, ale sami nie potrafią go wytworzyć korzystając z magii. No chyba, że użyją krzesiwa, bądź za pomocą swojej magii stworzą mieszankę gazów, która doprowadzi do wybuchu. Mogą również przekształcać wszelką magię przeciwnika [np. obniżyć temperaturę kuli ognia przeciwnika odpowiednimi zaklęciami]. Największymi tajnikami alchemików, które nie raz wyłamują się prawom równorzędnej wymiany są ich największe odkrycia jak kamień filozoficzny czy Homunkulus [ciało można stworzyć, ale czym zapłacić za duszę?].

Pasywne Właściwości Magii
1.Wiedza – Alchemicy to w dużej części naukowcy. Ich magia działa zgodnie z zasadami fizyki i chemii. Nie potrafią stworzyć czegoś co jest niezgodne z prawami natury. Dlatego alchemicy, aby sprawnie używać swojej magii posiadają olbrzymi zasób wiedzy z dziedziny nauk ścisłych [fizyka, chemia] dotyczącą naturalnych substancji i pierwiastków. Wiedzą z jakich pierwiastków, związków chemicznych i substancji składa się krzesło, wiedzą jak jest twarde, ile siły potrzeba włożyć by je złamać. Znają odporność drewna na ściskanie, wiedzą jak je rozgrzać, by doszło do zapalenia. PWM jest niezbędne tutaj, gdyż bez tej wiedzy użytkownik nie wie jak zmieniać właściwości fizykochemiczne otoczenia i wykorzystać je w walce

2. Nieznaczna zmiana właściwości fizykochemicznych – PWM polega na niewielkiej ingerencji we właściwości fizykochemiczne otoczenia maga. Zmiana ta może spowodować maksymalnie 25% zmianę. Przykładowo katana, której właściwością fizyczną jest masa 6kg, może zmienić się o 25%  i ważyć 7,5kg, albo 4,5kg. Zależne jest to od wali alchemika czy wartość zmniejsza się czy zwiększa. Jeżeli chodzi o właściwości chemiczne. Alchemik może sprawić, że temperatura wrzenia wody będzie o 25% wyższa. Wszystkie jednostki w tych zmianach powinny być liczone zgodnie z układem jednostek SI dla danej cechy. Nie można używać zaklęcia kilkakrotnie na tej samej cesze. Czyli nie można zwiększyć ciężaru miecza dwa razy o 25% powodując, że będzie ważył 9,4kg. Można jednak tą umiejętnością zmieniać kilka różnych cech na raz tego samego przedmiotu np. można jednocześnie zwiększyć ciężar 6kg katany do 7,5kg, a następnie zmniejszyć jej twardość z 8 w skali Mohsa do 6 skali Mohsa. Umiejętność ta dotyczy określonego celu. Jeżeli zmieniamy więc waga miecza ma to wpływ na konkretny miecz, a nie na wszystkie miecze na obszarze działania zaklęcia. Aby zmienić właściwości fizykochamiczne należy mieć kontakt fizyczny z ciałem, którego właściwości są zmieniane [może być też używane przez rękawiczki]. Zmiana cechy trwa 3 posty. Nie działa na organizmy żywe.

3. Nieznaczna kontrola pierwiastków chemicznych – PWM polega na kontroli pierwiastków i związków chemicznych w otoczeniu. W sumie niewielkiej kontroli bo do kubatury 1dm3 przy ciałach stałych, 5dm3 przy cieczach i 10dm3 przy gazach. Może kontrolować w ten sposób dowolną mieszaninę, nadawać jej dowolny kształt, ale tylko w określonym wyżej obrębie. Nie może przemieszczać kontrolowanych pierwiastków poza obszar działania początkowego. Czyli nawet jeżeli mag zrobi przy ustach przeciwnika miejsce bez tlenu, to wystarczy, że wróg zrobi krok naprzód i jest już wolny. Przykładem jest butelka. Na dole butelki do połowy znajduje się pepsi, a u góry unosi się woda. Zaklęcie nie jest zdolne przenieść butelki z podłogi na stół, ale umożliwia uszeregowanie pierwiastków tak, że pepsi i woda będzie naprzemiennie tworząc paski wewnątrz butelki. Nie działa na organizmy żywe

4. Rozpad związków chemicznych i łączenie pierwiastków – Proste zaklęcie polegające na wytwarzaniu dowolnych związków chemicznych z łączenia pierwiastków w okolicy oraz rozpadzie związków chemicznych z otoczenia do pierwiastków. Zaklęcie działa na 1dm3. Przykładowo jeżeli mag ma 1dm3 H2O może z tego stworzyć 1dm3 jako sumę H2O, H2, O, H. Tutaj nastąpił częściowy rozkład związku chemicznego. Podobnie jak w zaklęciu powyżej nie można niczego przemieszczać. Chodzi o konkretny 1dm3 w danej chwili. Nie działa na organizmy żywe.

5. Wzrok chemika – Najlepiej wytłumaczyć to na przykładzie. Mag ma colę i pepsi. Obie substancje zostają wymieszane w butelce o pojemności 10dm3. Nie sposób je rozróżnić. Potem mag używa kontroli pierwiastków chemicznych i oddziela pepsi i colę, tak że cola jest na dnie, a pepsi na górze. Normalny człowiek nie wie, że teraz zostały one oddzielone, bo wyglądają tak samo. Za to dzięki tej PWM alchemik doskonale wie w jaki sposób podzielone są substancje. Taki wzrok pozwala mu właśnie na kontrolę pierwiastków chemicznych w otoczeniu i wykorzystywaniu konkretnych związków do swoich celów.  

6. Nieznaczna zmiana stanu skupienia – pozwala na zmianę stanu skupienia dowolnej substancji w otoczeniu alchemika. Przykładowo może zamienić lód w wodę, albo w parę wodną. Działa na kubaturze maksymalnie 10dm3. Jeżeli chodzi o temperaturę: po zmianie stanu skupienia osiąga ona minimalną temperaturę możliwą dla substancji w tym stanie skupienia [np. można zamienić 1dm3 wody o temperaturze 20 stopni Celsjusza w lód o temperaturze 0 stopni Celsjusza. W wypadku przejścia w stan gazowy przyjmuje ona temperaturę lekko wyższą od punktu rosy. Oczywiście dla skał, dla których określanie punktu rosy jest... dziwne nie może dojść do takiej przemiany. Zmiana stanu skupienia może być np. dla wody czy dla różnych płynnych substancji labolatoryjnych] [Punkt rosy -> minimalna temperatura, przy której substancja znajdująca się w atmosferze w stanie gazowym nie ulega skropleniu. Przykładem jest para wodna, która w atmosferze nie ma oczywiście 100 stopni celsjusza. Punkt rosy to temperatura poniżej której dojdzie do skroplenia się pary wodnej i opadu. Może ona wynosić 10 stopni, albo 20 stopni zależnie od wilgotności powietrza oraz jego składu]

7. Równorzędna wymiana - Zaklęcie polega na przeniesieniu dowolnej substancji w zamian za inny o tej samej kubaturze. Maksymalna wielkość tak przenoszonego przedmiotu jest bardzo niewielka i wynosi maksymalnie 0,3dm3. Przykład: Alchemik trzyma szklaną kulkę. Przeciwnik trzyma złoty sześcian. Tą PWM można zamienić szklaną kulkę i złoty sześcian miejscami. Nie muszą być w tym samym stanie skupienia, liczy się tylko kubatura. Oba przedmioty muszą mieć bardzo prostą budowę. Maksymalna odległość zamiany miejscami to 2m.



Zaklęcia:

A

Homunkulus

Tlen [62,8%], Węgiel [19,37%], Wodór [9,31%], Azot: [5,14%], Wapń: [1,38%], Siarka[0,64%], Fosfor [0,63%], Sód [0,26%], Potas [0,22%], Chlor [0,18%], Magnez [0,04%] Żelazo [0,01%]. To co widzicie powyżej to nieco wydłużona nazwa słowa „człowiek”. Wyżej widać skład chemiczny ciała człowieka. Mając te substancje pod ręką alchemik jest w stanie stworzyć ciało homunkulusa i tknąć w nie życie. Składniki potrzebne do stworzenia nie muszą być w ręce alchemika, wystarczy, że będą w otoczeniu. Tlen alchemik może pobrać z powietrza, żelazo z krwi. Wystarczy, że wszystkie składniki w odpowiedniej ilości będą w okolicy alchemika, etn nie musi też do nich podchodzić czy cokolwiek z nimi robić. Po prostu muszą być. Stworzony tak Homunkulus spełnia wszystkie żądania swojego twórcy, a komunikacja między magiem i tworem rozgrywa się bezsłownie, za pomocą samych myślowych komend. Posiada on receptory zmysłowe jak wzrok czy słuch dzięki czemu może ostrzec swego stwórcę przed atakiem z zaskoczenia. Nie odczuwa jednak bólu. Potrafi mówić ludzkim głosem o barwie takiej samej jak jego pierwowzór. Twór jest równie silny jak sam alchemik, posiada te same umiejętności [np. wytrzymałość, walka wręcz] co pierwowzór. Jest równie wytrzymały i równie ciężko go zabić co użytkownika magii. Wiadomo jednak, że jeżeli odetniemy mu głowę -> umrze. Tak samo jeżeli zadamy mu wiele ran. Jego kości mogą zostać połamane, ale również złożone. W zasadzie nie różni się niczym od swojego twórcy. Jest to kopia idealna. Potrafi używać magii swojego mistrza według jego poleceń, jednak jego bazowa pula MM wynosi 0%, ale może się zwiększać dzięki przedmiotom z magiczną mocą przekazywanych przez użytkownika alchemii lub przez odpowiednie umiejętności, które może posiąść choćby w wyniku tworzenia i kopiowania umiejętności swojego pierwowzoru. Jeżeli jego MM nie wystarcza do używania zaklęć korzysta z magicznej mocy alchemika, aby móc czarować.  Poza tym może również posiadać drugą magię [taką samą jak pierwowzór, z tymi samymi zaklęciami] oraz kolejne źródła magii. W trakcie walki, na szybko, alchemik może stworzyć tylko klona, który wygląda tak jak sam alchemik, albo bezpostaciową masę. Zależne jest to od woli stwórcy. Jeżeli ma więcej czasu [np. 6h] może stworzyć homunkulusa o wyglądzie innego człowieka. Czas istnienia Homunkulusa jest nieograniczony czasowo. Nie znika po upływie 4-5 postów, a walczy do śmierci. Maksymalnie można kontrolować 2 homunkulusy na raz. Homunkulusy mają ubranie takie samo jak ich stwórca, ale jeżeli chodzi o wyposażenie bojowe [kastety, rękawice, miecz] to niestety posiadają tylko zabawki o takim wyglądzie. Jeżeli więc użytkownik ma pistolet, to homunkulus będzie miał taką broń, ale nie będzie ona działać, katana nie będzie ciąć, a nawet po łbie nie opłaci się uderzyć. Można jednak oddać homunkulusowi broń w procesie jego tworzenia. Jeżeli więc użytkownik ma dwie katany może sprawić, że klon będzie miał jedną katanę, o ile jemu też zostanie jedna katana. Takie oddanie broni nie wymaga przekazywania z ręki do ręki, a po prostu przekazywana jest homunkulusowi od razu przy tworzeniu. Alchemik wie jak bardzo homunkulus jest ranny i ile jeszcze wytrzyma, ale nie czuje jego bólu spowodowanego obrażeniami. Co się stanie, gdy Homonkulus umrze? Będzie tak jakby umarł prawdziwy człowiek. Ciało, krew itp. Wszelkie rany są dla homunkulusa jak najbardziej realne. Kontrola homunkulusa jest naprawdę niezwykła. Można go posyłać na zwiady nawet na drugi koniec miasta, a i tak kontrola i przepływ informacji będzie na tyle płynny, by możliwa była walka.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1406-konto-alchemika#21003 https://ftpm.forumpolish.com/t1275-alchemik#18795 https://ftpm.forumpolish.com/t1510-lavi#23610
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik EmptyCzw Lip 18 2013, 09:07

Cytat :
rzadko spotykane złote oczy. Ich barwa rzadko
Powtórzenie.

Cytat :
Po wykradzeniu od dozorcy rezydencji Shounen Jumpa miał okazję przeczytać nowe chaptery Full Metal Alchemist,
Em...nie wiedziałam co z tym zrobić, więc się skonsultowałam i wyszło na to, że NIE. Nie ma tego magazynu tutaj i nie ma mang takich jak u nas w świecie ft/forumowym.

Cytat :
syna, który zajmie jego miejsce. Nie mógł i nie chciał zaakceptować zainteresowania syna uważając je za stratę czasu. Postanowił oznajmić synowi
Powtórzenia.

Cytat :
w Fiore, ale tytuł najbogatszego dzieciaka w Fiore
Po pierwsze - WE Fiore. Po drugie - powtórzenie...można było użyć słowa 'miasta' albo coś innego...

Cytat :
Lavi mieszkał w różnych miejscach, zwykle w wynajmowanych na krótki okres ekskluzywnych apartamentowcach
Oczywiście wiesz, że fabularnie będzie to jeno 5.000 klejnotów


Brak akceptu - zmień to o shonen jumpie i fullmetal alchemist.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik EmptyCzw Lip 18 2013, 11:48

Błędy poprawione;
Jump i Full metal alchemist zamienione na bliżej nieokreślony magazyn oraz mangę;
Oczywiście wiem, że na start mam 5.000 :3
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Melior


Melior


Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012

Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik EmptyCzw Lip 18 2013, 12:37

zaklepane
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t71-konto-meliora https://ftpm.forumpolish.com/t64-melior-von-terks https://ftpm.forumpolish.com/t1202-grande-equazione-ksiega-czarow-meliora
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik EmptyCzw Lip 18 2013, 12:44

Akcept części opisowej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Melior


Melior


Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012

Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik EmptyPon Lip 22 2013, 21:19

łok wszystko ustalone tylko zaznaczę że z tym homunkulusem stracisz łączność jeśli będzie poza miastem gdzie jesteś.

Tak więc akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t71-konto-meliora https://ftpm.forumpolish.com/t64-melior-von-terks https://ftpm.forumpolish.com/t1202-grande-equazione-ksiega-czarow-meliora
Sponsored content





Alchemik Empty
PisanieTemat: Re: Alchemik   Alchemik Empty

Powrót do góry Go down
 
Alchemik
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.