Imię: Michael
Pseudonim: "
Szalony Meister"
Nazwisko: Stein
Płeć: Mężczyzna
Waga: 22
Wzrost: 185 cm
Wiek: 75 kg
Gildia: Lamia ScaleMiejsce umieszczenia znaku gildii: Język
Klasa Maga: 0
Wygląd: Michael jest wysokim, szczupłym mężczyzną o jasnej skórze i szarych oczach. Ma jasne, blond włosy (niemal blade), okalające twarz z obu stron i z jedną częścią zwisającą pomiędzy oczami, oraz wystający podbródek. Zazwyczaj ubiera się w czarne kimono, klapki
geta oraz biały płaszcz przypominający ubranie lekarskie. Na ramionach znajdują się tatuaże w stylu
tribal. Nogi oraz klatka piersiowa pokryte są różnorakimi bliznami oraz szwami, pamiątkami po eksperymentach medycznych na własnym ciele. Dodatkowym znakiem charakterystycznym na ciele Steina jest poważne poparzenie prawej łydki. Zmniejsza to mobilność mężczyzny a co jakiś czas odzywa się też ból.
Charakter:Jako człowiek nauki, Dr. Stein uznaje wszystko na tym świecie, także siebie samego, jako eksperyment. Jego dziwne hobby polegające na chęci przeprowadzenia sekcji rzeczy, które uważa za interesujące, sprawiło że niektórzy ludzie wręcz unikają przebywania z nim w jednym pomieszczeniu. Szwy i blizny na ciele sugerują, że Stein przeprowadza eksperymenty również na sobie. Jego uśmiechy są często przepełnione sadystycznymi intencjami.
Stein twierdzi również, że posiada w sobie uśpione szaleństwo. Przyznaje, że jest wrażliwy na otoczenie i bardzo często powstrzymuje w sobie chęć rozebrania wszystkiego na części pierwsze. Aby opanować swoje zapędy i zaćmić czymś umysł, zaczął palić.
Mimo wszystko, Stein wykazuje też łagodniejszą stronę swojej osobowości. Często służy pomocą a powierzone zadanie przez Mistrza wykona do końca, nie zważając na przeciwności. Jednak właśnie te częste zmiany czynią doktora nieobliczalnym. Nikt się do niego nie zbliża, gdyż nie wiadomo kiedy od wspólnej popijawy przy barze wyląduje się na stole operacyjnym Michaela Steina.
Historia:Michael Stein już od małego fascynował się wszystkim, co się wokół niego działo. Zjawiska atmosferyczne, życie, rozmnażanie, śmierć. Najbardziej jednak, zaciekawiła go koncepcja magii. Wiedział, że tej energii nie da się w stanie dostrzec i to właśnie motywowało go do podejmowania badań. Na początku były próby zauważenia ulatującej z niego magii, co skończyło się jedynie nakłuciami i drobnymi ranami ciętymi z których nie wypływało nic poza krwią. Właśnie taką osobowość badacza dociekliwego wykształcił w dzieciństwie a ta urosła do tego stopnia, że przerodziła się w chęć przeprowadzania sekcji na wszystkim co żyje i sie porusza.
Pierwszym stworzeniem, na którym przeprowadzona była wiwisekcja przez Steina, był pies sąsiadów. Zwykły kundel, spasiony do granic możliwości. Właściciele nigdy nie dowiedzieli się co przydarzyło się ich ulubieńcowi, jako że nie powrócił on do domu. Biedaczysko zmarło ze strachu, mając jako ostatni obraz widok dziesięciolatka ze skalpelem, przyglądającego się bijącemu psiemu sercu. Po dogłębnym przebadaniu trzech kotów, dwóch żółwi i pięciu ptaków, Stein nadal czuł niedosyt. Informacje, które zyskiwał, były bezużyteczne. Zwierzęta nie miał odpowiednich predyspozycji do używania magii, a więc nie były mu potrzebne.
Przełom nastąpił cztery lata później. Młody Stein, podczas kolacji zauważył, że jego ojciec otoczony jest dziwną, pulsującą poświatą. A w centrum, tuż poniżej serca, znajdowała się promieniująca kula wypełniona niezidentyfikowaną substancją. Najdziwniejsze we wszystkim było to, że ani matka ani ojciec, nie widzieli owego zjawiska i, pomimo usilnych prób przekonania, nie chcieli uwierzyć synowi. Ponownie w chłopaku obudził się głód wiedzy. Chciał już, teraz, dowiedzieć się czym było to, czego doświadczył. Na całe szczęście matka miała zaplanowany wyjazd do sąsiedniego miasta. Pozostało tylko czekać, aż zapadnie zmrok.
W nocy, Michael ogłuszył śpiącego ojca i rozpoczął sekcję. Ku swojemu zdziwieniu, nie dostrzegł niczego co przypominało kulę ani poświatę którą widział wcześniej. Jedyne co miał przed sobą to rozprute ciało ojca. Nie pomogło nawet rozcinanie organów wewnętrznych, ani zamiana ich miejscami. Ojciec umarł, a wraz z nim jedyna szansa Steina na dojrzenie tego, co mogło być magią. Wiedząc, że matka po powrocie zmieni jego życie w piekło, Michael postanowił uciec z domu, zabierając tylko niezbędne rzeczy. Od tej pory, błąkał się po kraju poszukując nowych obiektów badań i nowych źródeł zainteresowań.
W końcu odkrył zdolność spoglądania w ludzkie dusze. Najbardziej widoczne były te z predyspozycją do magii. Dusze czarodziejów stanowiły idealne obiekty. Stein zaczął porywać młodych, niedoświadczonych magów i rozpruwać ich w poszukiwaniu choćby skrawka widocznej energii, pozwalającej na rzucanie czarów. Uważał, że z samych obserwacji, nie wyjdzie nic dobrego. Musiał poznać wszystko na własną rękę i własny skalpel.
Jednak cały ten pęd ku wiedzy musiał się skończyć. A zakończył się przez jedną z ofiar - piękną blondynkę ze smutnymi, zielonymi oczami. Nie miała mu za złe, gdy otwierał jej ciało, sprawdzał serce czy mierzył płuca. Nie odczuwała żalu, gdy odcinał części narządów i drażnił ją własnymi falami energetycznymi. Umarła z wyrazem współczucia dla biednego, zagubionego szaleńca. To właśnie sprawiło, że Michael Stein postanowił kontrolować swój głód eksperymentów. Chciał to wszystko porzucić, ustatkować się, dołączyć do jakiejkolwiek Gildii i wykonywać normalne zlecenia.
Hmm... Lamia Scale... jest tam wielu czarodziejów. Może znajdę przyjaciół... i kilka ciekawych obiektów~~
Umiejętności:- Mnich [lv. 1]
- Walka wręcz [lv. 1]
- Inteligencja [lv. 1]
Ekwipunek:Kosa | Paczka papierosów | 4.000
Rodzaj Magii:Rezonans Duszy: (jap. 共鳴; "
Kyōmei") "Magia" bazująca bardziej na użyciu czystej Energii Duchowej, niż łączeniu jej z Energią Ciała do wytworzenia Magii. Aby zrozumieć dokładnie na czym polega Rezonans Duszy, należy powrócić do podstaw i zadać pytanie: "czym jest magia?"
Magia jest fizycznym ucieleśnieniem ducha. Kiedy fizyczny duch organizmu (zw.
Energią Fizyczną) łączy się z duchowym przepływem natury (zw.
Energią Duszy), duch tworzy magię jako produkt połączenia (
Energia Magiczna).
ryc. 1.
Jednakże, w przypadku dra Steina, sytuacja wygląda inaczej. Stein do perfekcji opanował dystrybujcję i podział swoich zasobów energetycznych, dzięki czemu potrafi skompresować Energię Duszy do niewielkich rozmiarów, przez co jego ciało całkowicie skupia się na Energii Fizycznej.
ryc. 2. Jednakże, Dusza nie może zostać skupiona i skondensowana cały czas. Wobec tego wysyła ona "puls", dający znać o obecności Steina na podobnej zasadzie co wyczuwanie energii magicznej.
ryc. 3.Rezonans Duszy pozwala także Steinowi na zatrzymywanie "pulsu duszy" wewnątrz ciała i ukierunkowanie go do określonego rejonu by tam mógł połączyć się z Energią Fizyczną i opuścić organizm pod postacią czystej, nieprzekształconej Energii Magicznej.
ryc. 4. Jest to umiejętność przydatna, gdy połączy się ją ze stylem walki Steina - najpierw zaatakować, używając siły fizycznej i zmęczyć ciało przeciwnika, by potem - za pomocą ataku czystą energią - zadać obrażenia wewnętrzne. Styl ten, umożliwia kontrolę przepływu obu rodzajów energii i zamiast ciągłego obniżania się ich jednocześnie by zadać jeden atak, można najpierw zaatakować obniżając jeden poziom a potem wyrównać balans energii atakując ponownie.
Pasywne Właściwości Magii
- Soul Vision: Zdolność pozwalająca użytkownikowi przejrzeć przeciwnika i dostrzec jego duszę. Jako, że dusza - jeden ze składników Energii Duchowej - skupia w sobie wiele rzeczy formujących człowieka (cechy, wspomnienia, nawyki), użytkownik Soul Vision potrafi na podstawie obrazu duszy "odczytać" osobowość przeciwnika - dowiedzieć się wszystkiego o jego charakterze a przez to, można zaplanować rozegranie walki. Odporność wykazują magowie z umiejętnością "Bariera Umysłowa".
- Soul Room: Technika medytacyjna, pozwalająca Steinowi zebrać myśli i zaplanować dalsze posunięcia. Polega na kompletnym wyciszeniu rezonującej duszy i wkroczenie w stan "zatracenia", przesunięcie swojej świadomości wewnątrz umysłu. Objawia się to poprzez wytworzenie specjalnego "pokoju", w którym obecny jest tylko Stein. Pokój jest ciemny i zadymiony, słabo oświetlony tylko przez jedną lampę zwisającą z niewidocznego sufitu. Światło lampy pada na elegancki stół na którym rozłożona jest szachownica. Do tego jest tylko jedno krzeszło. Stein może dowolnie modyfikować swój Soul Room.
- Soul Protect: Zaklęcie pozwalające na otoczenie pulsującej duszy cienką warstwą energii magicznej, która tłumi puls duszy i dostraja go do pulsu duszy zwykłych ludzi. Zaklęcie to niemal uniemożliwia wykrycie rzucającego poprzez magiczne metody. Podczas używania Soul Protect nie można rzucać innych zaklęć. Soul Protect może być przenoszone na innych. Maksymalny limit użycia, włącznie z rzucającym, to 3 ochrony.
Zaklęcia: (zostało 5 punktów. Zachowuję do "banku")
Ranga C:
- Dopasowanie: (jap. "Tekigō") Używając Soul Vision, Stein widzi energię magiczną drugiej osoby i "dopasowuje" jakość i częstotliwość swoich fal aby uzyskać podobny wygląd i właściwości (nie oznacza to skopiowania siły ani doświadczenia). Pozwala to w drobnym stopniu zmniejszyć otrzymane obrażenia (nie zniwelować atak całkowicie) lub, poprzez przekazanie dostrojonej energii, uleczyć lekkie rany.
- Oczyszczenie Duszy: (jap. "Kon'i") Poprzez rezonowanie i ukierunkowanie pulsu duszy do ręki, użytkownik wprowadza właszą energię magiczną w ciało przeciwnika poprzez fizyczny cios. Dwie obce energie odrzucają się wzajemnie powodując obrażenia wewnętrzne, stanowiące dodatek do zadanego wcześniej ciosu.ryc. 5. Oczyszczenie Duszy można wykonać tylko za pomocą rąk.
- Eksperymentalne Ciało Duchowe: (jap. "Jikken Reitai") Po wytworzeniu dużej ilości pulsu duszy i przekształcenia go w energię magiczną, użytkownik tworzy wokół siebie konstrukcję duchową, przyjmującą postać materialną. Postać ta, jest ok 5 razy większa od użytkownika a jej jedynym celem jest ochrona przed nadchodzącymi atakami. Konstrukt nie jest poruszany przez użytkownika, nie wykonuje żadnych technik, nie atakuje, nie mówi, nie myśli. Jest to po prostu bariera ukształtowana na w miarę ludzi kształt, o konsystencji gęstej galarety. ryc. 6. Postać zatrzyma ataki fizyczne, broń miotaną i broń w którą wtłoczona jest energia magiczna. Rozpuści się natomiast po otrzymaniu znaczacych obrażeń (których suma wynosi obrażenia zadane zaklęciem rangi B i wyżej) oraz po zaatakowaniu silnym strumieniem czystej energii magicznej, nie przetworzonej w inne zaklęcia (np. ogień czy magiczne pociski). Konstrukt rozpada się po okresie 2 postów lub wcześniejszym odwołaniu.
Ranga B:
- Podwójna Pięść Oczyszczenia Duszy - Bliźniacze Włócznie: (jap. "Nishō Kon'i - Sōsō") Wariacja "Oczyszczenia Duszy", różniąca się od podstawowej wersji faktem użycia obu rąk, zamiast jednej. Atak ten działa na tej samej zasadzie co normalna wersja; użytkownik przepuszcza swoją energię w ciało przeciwnika poprzez zadanie ciosu, powodując dodatkowo obrażenia wewnętrzne. Jednak tutaj, dodanie drugiej ręki zwiększa zarówno siłę normalnego ataku fizycznego jak i przepływ energii powodując dodatkowy ból przy ataku wewnętrznym. ryc. 7.