Imię: Hinei
Pseudonim: brak
Nazwisko: Naguel
Płeć: Mężczyzna
Waga: 65 kg
Wzrost: 185 cm, 1,85 m, 0,00185 km
Wiek: 16
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewe ramię, kolor czerwony.
Klasa Maga: 0
Wygląd: Pierwszą rzucającą się w oczy rzeczą jest nienaturalnie biała skóra i kruczoczarne, sterczące w tył włosy. Zaraz potem można dostrzec czarne oczy, przez które wydaje się że chłopak nie spał przez parę ostatnich dni. Hinei jest średnio umięśnionym ale dobrze zbudowanym nastolatkiem o dość ładnym uśmiechu. Zazwyczaj ubiera się w ciemne bojówki z dwoma kieszeniami, białą koszulkę z jednym, prawym rękawem oraz czarnym znakiem smoka na plecach i czarne buty z metalowymi czubkami.
Charakter: No cóż, opisanie charakteru Hineia to nie jest łatwa sprawa. Jest on z jednej strony prosty jak 2+2=4, lecz jest też dość zmienny. Dla przykładu jeżeli jednego dnia powie że woli koty od psów, to już kolejnego może być całkiem na odwrót. Mimo wszystko stara się być miło dla innych, lecz nie zawsze mu się to oczywiście udaje. Jeżeli naprawdę chce się poznać jego charakter, trzeba by spędzić z nim parę ładnych lat.
Historia: Hinei od maleńkości był zdany tylko na siebie i na to co przyniesie mu los, przez co często przymierał głodem, jednak nigdy się nie poddawał. Wiele razy musiał kraść i żebrać co uwłaczało jego godności, jednak musiał to robić aby przeżyć. W wieku dziesięciu lat przygarnęła go tajemnicza kobieta, ratując go tym samym od śmierci. Naguel zamieszkał z nią na pustkowiu, jednak nie przeszkadzało mu to zbytnio. W końcu miał jakiś dom, a Karth, bo tak miała na imię wybawicielka karmiła go i w miarę starała się wychować, choć niezbyt jej to wychodziło. Rok później zaczęła go uczyć ognistej magii, Błękitnego Płomienia. Pilnie się uczył, jednak nie wszystko mu szło. Podczas nauki jednego z trudniejszych zaklęć przez przypadek podpalił cały dom, czym potwornie zdenerwował Karthię. Po tym wydarzeniu przenieśli się do miasta, gdzie Hinei powoli dorastał, nie do końca tak jakby to chciała Karthia. Gdy opiekunka zdecydowała że na razie wystarczy mu magii, zaczęła uczyć go walki mieczem, co na początku w ogóle mu nie wychodziło. Gdy jednak opanował już to do pewnego stopnia, zaczął walczyć z kobietą jak równy z równym. Gdy wszedł w okres dojrzewania, przyniósł jej wiele zmartwień, i nieraz był karany. Jednak gdy został przyłapany na podglądaniu damskiej łaźni, wraz z Karth znów przeniósł się na pustkowie, gdzie kontynuował naukę magii. Gdy miał już piętnaście lat jego życie znów się zmieniło. Na ich dom napadli bandyci, Karth poświęciła swe życie aby uratować chłopaka. Ten wpadając w furię zabił złoczyńców, i pogrzebał opiekunkę niedaleko ich domu. Przez kolejny rok błąkał się po świecie, aż w końcu dołączył do gildii Fairy Tail.
Umiejętności: Łamacz kości
Kumulacja Energii
Walka wręcz
Ekwipunek: Rodzaj Magii: Błękitny Płomień – Rodzaj ognistej magii, polegającej na wytwarzaniu niebieskich płomieni z mocy magicznej. Specjalizuje się w walce wręcz, od magii ognistej różni ją tylko kolor.
Pasywne Właściwości Magii Niebieski ognik – Jest ciemna noc a ty nie wiesz co zrobić? To proste. Niebieskie ognik na końcu palców wskazujących na pewno ci pomogą. Uważaj jednak, gdyż malutki podmuch wiatru może je zdmuchnąć.
Ognista odporność – No coż, z ogniem to ty trochę pracujesz, więc wpadnięcie w jakieś małe ognisko nic ci nie zrobi. Ale powtarzam,
małe. Zwiększenie temperatury ciała – Chyba nie trzeba tłumaczyć prawda? Przydatne w zimie i w górach.
Ognista kontrola Tego też chyba tłumaczyć nie trzeba. Dzięki temu możesz nadać dowolny kształt ogniowi naturalnemu oraz stworzonemu przez siebie, ale pamiętaj że nie możesz go zwiększyć. Ogień naturalny musi znajdować się w zasięgu 1 metra, po 2 turach utrata kontroli nad nim.
Zaklęcia: Ognista osłona D – Zaklęcie polega na stworzeniu ognistej zasłony która ma na celu zdezorientowanie wroga, a także stworzenie możliwości ucieczki dla używającego. Trwa jedną turę.
Błękitna teleportacja C – Już w nazwie jest zastosowanie. Czar pozwala użytkownikowi teleportować się na odległość 3 metrów w każdą stronę, o ile oczywiście nie jesteśmy czymś unieruchomieni. Czar można użyć raz na 3 tury.
Niebieskie płomienie C – mag jest w stanie w wypuścić z rąk fajerbola o średnicy 10 centymetrów zdolnego przebić się przez średniej wielkości drzewo( takie 20 cm średnicy)
Płomienne wzmocnienie C – Mag wzmacnia siłę swoich rąk i szybkość poruszania się o 25% na 3 tury, z przerwą na 2.
Gorejące Pięści Błękitnego Ognia B – Mag pokrywa swoje pięści błękitnym ogniem i uderza w przeciwnika z dużą siłą, raniąc go dotkliwie i podpalając jego odzienie.