HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
FTPMowa Karcianka




 

Share
 

 FTPMowa Karcianka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptySro Sie 06 2014, 20:29

Rosia chciała karciankę, którą mogła by narysować dla pracy dyplomowej. Z nudów zrobiłem taką karciankę. Jest jednak zapewne źle, nawet bardzo źle, zbalansowana. A że mi się nudzi to chętnie przyjmę wszelkie sugestie i poprawię co trzeba. Ciężko jednak będzie to zbalansować bez przetestowania w praktyce, nie mniej, może ktoś coś wymyśli. Może ktoś doda jakieś karty czy bohaterów... ot, dla zabawy. [Przyjmowane karty muszą mieć związek z forum][Najlepiej jak już chce się rzucić swoją kartą, to żeby ich było 5 z jednego rodzaju][Jak ktos czegoś nie rozumie lub ma pytania, niech pyta][Za błędy przepraszam, pisane na szybko w notatniku]

Zasady gry:
- Każdy z bohaterów tworzy talię złożoną z 30 kart. Maksymalna liczba kart jednego rodzaju w talii wynosi 2
- Każdy bohater posiada 50 HP
- W jednej turze można zagrać dowolną liczbą kart
- W pierwszej turze każdy bohater dostaje 5 kart, w każdej następnej po jednej dodatkowej
- O kolejności decyduje rzut monetą
- Kiedy na stronie przeciwnika znajduje się potwór, trzeba go zniszczyć przed zaatakowaniem bohatera
- Przegrywa osoba której życie spadnie do 0 lub która pierwsza straci wszystkie potwory i karty w ręce
- Prócz zagrania kart, w trakcie tury można też wykonać atak potworami znajdującymi się na stole
- Potwór może zaatakować dopiero w następnej turze po przyzwaniu
- Każdy bohater posiada 5 Many na start, dostaje +2 many co turę

Karty potworów:
- Gumisiowy smok [Atak 5, Obrona 5] [Zdolność specjalna: Gdy zagrany jako pierwszy, przyzwa obok siebie Ognika[A 2, O 1] [Koszt: 4]
- Wiedźmo-wampir [A 5, O 2] [Zdolność specjalna: Przyzwany może zmienić dowolnego potwora w innego znajdującego się akurat na stole] [Koszt: 5]
- Psi Archeolog [A 1, O 4] [Zdolność specjalna: Zaatakowany przez nią przeciwnik ma obiżony atak o 1. Debuff kumuluje się] [Koszt: 4]
- Słoneczny stróż [A 3, O 3] [Koszt: 3]
- Wojowniczka ostrzy [A 4, O 2] [Zdolność specjalna: Jeśli przeciwnik posiada mniej ataku niż ona obrony, ginie w czasie ataku] [Koszt: 3]
- Karciana księżna [A 2, O 2] [Zdolność specjalna: Karciana księżna posiada tyle dodatkowego ataku i obrony ile znajduję się potworów na stole gracza w czasie zagrania] [Koszt: 5]
- Ciasteczkowa wróżka [A 2, O 2] [Koszt: 0]
- Niewidzialny policjant [A 0, O 7] [Koszt: 1]
- Szczęśliwy lisek [A 1, O 3] [Zdolność specjalna: Kiedy jest na polu walki, sojusznicze jednostki otrzymują +1 A i +1 O] [Koszt: 2]
- Klucznik [A 2, O 4] [Zdolność specjalna: Zaatakowany potwór traci zdolność ataku w danej turze] [Koszt: 4]
- Mokra Brokuła [A 7, O 3] [Koszt: 5]
- Iluzjonista [A 2, O 2] [Zdolność specjalna: Zagrany tworzy kopie samego siebie w rękach bohatera. Kopia nie posiada zdolności specjalnej] [Koszt: 3]
- Gwiazdek [A 2, O 3] [koszt: 2]
- Kwiecista dziewica [A 3, O 3] [Zdolność specjalna: Jeśli przeżyje atak, wpada w furie +2 A i +2 O] [Koszt: 3]
- Krwawa pielęgniarka [A 4, O 3] [Koszt: 4]
- Żelazny smok [A 8, O 3] [Zdolność specjalna: Może poświęcić turę by dodać sobie +2 O] [Koszt: 5]
- Zmiennokształtny [A 3, O 4] [Zdolność specjalna: Może zmienić się w innego stwora znajdującego się na stole] [Koszt: 4]
- Pan Matematyka [A 2, O 2] [Zdolność specjalna: Zamienia atak i obronę wszystkich stworów na stole] [Koszt: 3]
- Szalony pokerzysta [A 5, O 3] [koszt: 4]
- Słoneczna łuczniczka [A 3, O 3] [Zdolność specjalna: Przyzwana zadaje 1 Obrażeń wybranemu stworowi lub bohaterowi] [Koszt: 4]
- Leprachaun [A 1, O 1] [Zdolność specjalna: Pod koniec generuje dodatkowe +1 Many] [Koszt: 0]
- Wodnik [A 3, O 1] [Zdolność specjalna: Nie może zostać zaatakowany przez potwory z atakiem większym niż 1] [Koszt: 3]
- Gazowy szermierz [A 7, O 4] [Zdolność specjalna: Atakuje dwa razy] [Koszt: 9]
- Szalony Bombowiec [A 9, O 1] [Zdolność specjalna: Atakuje w turze w której został przyzwany] [Koszt: 10]
- Dziecię pustyni [A 2, O 3] [Zdolność specjalna: Zaatakowany przeciwnik wraca do ręki bohatera] [Koszt: 4]
- Różana kurtyzana [A 3, O 3] [Zdolność specjalna: W momencie wyłożenia na stół, bohater na 2 tury może przejąć kontrolę nad jednym wrogim stworem] [Koszt: 5]
- Wisielec [A 2, O 5] [Zdolność specjalna: Ostatni zmarły potwór bohatera, wraca z cmentarza do ręki] [Koszt: 5]
- Muza [A 2, O 2] [Zdolność specjalna: Co turę leczy losowego przyjaznego potwora lub bohatera o 1] [Koszt: 3]
- Ruski Czołg [A 4, O 4] [Zdolność specjalna: W momencie śmierci powraca jako szkielet A 1 O 1] [Koszt: 4]
- Niewolnik [A 1, O 1] [Zdolność specjalna: Można go zabić tylko zaklęciem] [Koszt: 0]
- Loli [A:3 O:1] [Zdolność specjalna - zagrana przez BOHATERÓW: Pheam, Kirino, Laura zyskuje +3 do obrony] [Koszt:3]

BOHATEROWIE:
Goomoonryong[Wojownik] - Wszystkie potwory w talii zyskują +1 A i +1 O
Nanaya[Łucznik] - Wszystkie potwory w talii zyskują +2 A
Takara[Obrońca] - Wszystkie potwory w talii zyskują +2 O
Melior[Mag] - Generuje dodatkowe +2 Many na turę
Kirino[Czarodziejka] - Kary potworów i karty zaklęcia, tańsze o 1
Affuro[Nekromanta] - Poświęcając swoje HP może ożywić potwora o O równym poświęconemu HP
Rosalie[Uwodzicielka] - Na polu walki zawsze znajduje się Niewolnik [A 1, O 1] nie posiadający zdolności specjalnej. Na miejsce zniszczonego niewolnika po 2 turach przyzwany zostaje nowy
Laura[Uzdrowiciel] - Co turę odnawia wybranemu stworowi 2 O
Never[Gracz] - W każdej turze może zagrać darmową kartą, kosztującą tyle many ile tur nie korzystał z tej mocy
Pheam[Specjalista] - Rzuconych przez niego stworów nie można zaatakować w momencie zagrania
Alezja [Archeolog] - Raz na dziesięć tur może przywrócić jedną losową kartę z zużytych już kart z powrotem do talii.
Sethor[Szaleniec]- raz na turę, przy przyzwaniu pierwszego stwora, wzywa dodatkowo Przywidzenie (A:1, O:1) która na początku tury zabiera 1 pkt obrażeń przyjaznemu bohaterowi.

CZARY:
Ognista kula - Zabiera 3, dowolnemu potworowi/bohaterowi [Koszt: 3]
Krwiodawstwo - Zabiera przeciwnemu bohaterowi 2HP i daje je naszemu bohaterowi [Koszt: 3]
Stróżujący pies - W momencie zagrania kartą, nie można atakować potworów oraz bohaterów przez 1 turę [Koszt: 2]
Uzdrawiający blask - Uzdrawia Potwora o 2 [Koszt: 2]
Znak zabójcy - Kiedy oznaczony tym zaklęciem stwór zostanie zaatakowany - umrze [Koszt: 7]
Karciana Lalka - Na 1 turę przejmuje kontrolę nad wrogim stworem [Koszt: 5]
Ciasteczko - Przywraca 3HP bohaterowi [Koszt: 3]
Peleryna niewidka - Bohater nie może zostać zaatakowany przez 2 tury [Koszt: 4]
Kombinacja - Pozwala połączyć dwa znajdujące się na stole stwory. Możliwe kombinacje -> Gumisiowy smok + Żelazny smok = Bajkowy smok [A 12, O 15] -> Słoneczny stróż + Słoneczna łuczniczka = Słoneczna Walkiria [A 7, O 8] [Zdolność specjalna: Jeśli przeciwnik ma mniej obrony niż Walkiria ataku to umrze] -> Ciasteczkowa wróżka + Niewolnik -> Cukrzyk [A 4, O 4] [Zdolność specjalna: Atakuje dwa razy] [Koszt: 10]
Dobranie - Gracz dobiera 3 kart z talii [Koszt: 3]
Drzwi - Cofa wybranego stwora do ręki posiadacza [Koszt: 2]
Kopia - Tworzy kopię wybranego stwora i umieszcza ją w ręce gracza [Koszt: Koszt danego stwora]
Retoryka - Obniża koszt wszystkich stworów zagranych przez gracza w tej turze o 1 Many [Koszt: 3]
Bluszcz - Unieruchamia przeciwnego stwora na 2 tury [Koszt: 5]
Uleczenie - Leczy bohatera o 5HP [Koszt: 5]
Twierdza - Zwiększa obronę wybranego stwora o 3 [Koszt: 6]
Zmiana - Zmienia wybranego stwora w Niewolnika [Koszt: 7]
Odejmowanie - Zmniejsza Atak i Obronę wybranego stwora o 1 [Koszt: 2]
Hazard - Pozwala zabrać jedną losową kartę z ręki przeciwnika i umieścić w swojej talii [Koszt: 2]
Strzała - Zabiera 4, dowolnemu potworowi na planszy [Koszt: 5]
Oszust - Pozwala zabrać jedną wybraną kartę z ręki przeciwnika i umieścić w swojej talii. Przeciwnik musi pokazać swoje karty [Koszt: 5]
Wodne ostrza - Każdy wrogi stronnik traci 1 O, nie dotyczy Wodnika [Koszt: 3]
Mgła - Ukrywa stronnika tak że nie może zaatakować ani zostać zaatakowanym przez 2 tury [Koszt: 4]
Wybuchowa niespodzianka - Losowy stwór na stole traci 2 O [Koszt: 2]
Pustynna klątwa - Co turę obniża atak wybranego stwora o 1 [Koszt: 4]
Zatruty pocałunek - Stwór traci 1 O co 1 turę [Koszt: 4]
Ożywienie - Ostatni zmarły stwór bohatera, wraca do jego ręki [Koszt: 3]
Szanty - Wybrany stwór otrzymuje +3 A [Koszt: 5]
Ściana - Wybrany stwór nie może zostać zaatakowany w danej turze [Koszt: 2]
Powstanie - Przyzywa 3 Szkielety [A 1, O 1] [Koszt: 3]
Dwudziesta druga - karty potworów (obu graczy) tanieją o 1, efekt trwa dwie tury. [Koszt:2]
Żelazko - blokuje umiejętność specjalną BOHATERÓW: Goomoonryong, Kirino na dwie tury. [Koszt:4]
Cocoro - z powodu ataku furii wybrany potwór przeciwnika obarczony jest 50% szansą (rzut monetą) na zadanie obrażeń samemu sobie w następnej turze. [Koszt:3]
Inicjatywa - Pozwala na pociągnięcie dodatkowych 3 kart, z czego gracz zachowuje jedną dla siebie, a resztę odkłada na spód talii. [Koszt:3]


Ostatnio zmieniony przez Baek Kel-Taek dnia Czw Sie 07 2014, 10:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptySro Sie 06 2014, 22:27

CZAR:
Dwudziesta druga - karty potworów (obu graczy) tanieją o 1, efekt trwa dwie tury. [Koszt:2]
Żelazko - blokuje umiejętność specjalną BOHATERÓW: Goomoonryong, Kirino na dwie tury. [Koszt:4]
Cocoro - z powodu ataku furii wybrany potwór przeciwnika obarczony jest 50% szansą (rzut monetą) na zadanie obrażeń samemu sobie w następnej turze. [Koszt:5]
Inicjatywa - Pozwala na pociągnięcie dodatkowych 3 kart, z czego gracz zachowuje jedną dla siebie, a resztę odkłada na spód talii. [Koszt:3]

POTWÓR:
Loli - [A:3 O:1] [Zdolność specjalna - zagrana przez BOHATERÓW: Pheam, Kirino, Laura zyskuje +3 do obrony] [Koszt:3]

BOHATEROWIE:
Alezja [Archeolog] - Raz na trzy tury może przywrócić jedną losową kartę z zużytych już kart z powrotem do talii.

Tyle mi wpadło do głowy ;).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sethor Fiberos




Liczba postów : 289
Dołączył/a : 17/11/2012
Skąd : Poznań

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptySro Sie 06 2014, 22:35

Trochę wysokie koszta kart, uleczenia, szant, nie wiem jak działa Oszust, ale jeśli gracz ma pokazać całą rękę przeciwnikowi to trochę OP. Natomiast Powstanie czy Dobranie zbyt tanie.
*Ubolewa nad brakiem bohatera-szaleńca ;_; *
Niewidzialny policjant byłby piekielnie OP gdyby było więcej buffów do ataku, tak jest tylko bardzo OP.

Całkiem spoko zasady.

Gdyby nie to, że akurat epek HxH mi się wgrywa i czytam Wieśka to bym kilka kart dołożył :<

Edit:
///
No dobra, Sethoro herka zrobić trzeba xD
Sethor[Szaleniec]- raz na turę, przy przyzwaniu pierwszego stwora, wzywa dodatkowo Przywidzenie (A:2, O:3) która na początku tury zabiera 2 pkt obrażeń przyjaznemu bohaterowi.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t364-lokata-sethora https://ftpm.forumpolish.com/t356-sethor-fiberos https://ftpm.forumpolish.com/t678-sethor-i-jego-pierdolki
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyCzw Sie 07 2014, 10:33

Wersja 1.01:

Nowości:
Dwudziesta druga - karty potworów (obu graczy) tanieją o 1, efekt trwa dwie tury. [Koszt:2]
Żelazko - blokuje umiejętność specjalną BOHATERÓW: Goomoonryong, Kirino na dwie tury. [Koszt:4]
Cocoro - z powodu ataku furii wybrany potwór przeciwnika obarczony jest 50% szansą (rzut monetą) na zadanie obrażeń samemu sobie w następnej turze. [Koszt:3]
Inicjatywa - Pozwala na pociągnięcie dodatkowych 3 kart, z czego gracz zachowuje jedną dla siebie, a resztę odkłada na spód talii. [Koszt:3]
Loli - [A:3 O:1] [Zdolność specjalna - zagrana przez BOHATERÓW: Pheam, Kirino, Laura zyskuje +3 do obrony] [Koszt:3]
Alezja [Archeolog] - Raz na dziesięć tur może przywrócić jedną losową kartę z zużytych już kart z powrotem do talii.
Sethor[Szaleniec]- raz na turę, przy przyzwaniu pierwszego stwora, wzywa dodatkowo Przywidzenie (A:1, O:1) która na początku tury zabiera 1 pkt obrażeń przyjaznemu bohaterowi.

Zmiany:
Uleczenie - Leczy bohatera o 5HP [Koszt: 7] -> Koszt zmieniony na 5
Szanty - Wybrany stwór otrzymuje +3 A [Koszt: 6] -> Koszt zmieniony na 5
Oszust - Pozwala zabrać jedną wybraną kartę z ręki przeciwnika i umieścić w swojej talii [Koszt:4] -> Koszt zwiększony na 5, rozbudowany opis
Powstanie - Przyzywa 3 Szkielety [A 1, O 1] [Koszt: 2] -> Koszt zwiększony na 3
Dobranie - Gracz dobiera 3 kart z talii [Koszt: 2] -> Koszt zwiększony na 3 Niewidzialny policjant [A 0, O 10] [Koszt: 1] -> O zmniejszona na 7
Rosalie[Uwodzicielka] - Na polu walki zawsze znajduje się Niewolnik [A 1, O 1] którego można zniszczyć tylko zaklęciem. Na miejsce zniszczonego niewolnika po 3 turach przyzwany zostaje nowy -> Niewolnik nie posiada zdolności specjalnej; po zniszczeniu wraca po 2 turach
Laura[Uzdrowiciel] - Co turę odnawia wszystkim stworom 1 życie -> 2 życia jednemu wybranemu stworowi
Każdy bohater posiada 3 Many na start, dostaje +1 many co turę -> 5 many, +2 co turę
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Raekwon


Raekwon


Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyCzw Sie 07 2014, 21:39

Bohater:
ILL [Mag] - dzięki swoim bombom pozwala na zabranie 1 HP wszystkim potworom przeciwnika znajdujących się na stole.
Czar:
Berserk - wybrany potwór zyskuje na jedną turę [A 4, O 4]. W następnej turze traci 1 życie. Koszt 4
Potwór:
Żywa Bomba: [A 2, O 3] Zdolność specjalna: gdy ten potwór zostaje zabity, odbiera jednemu losowemu wrogiemu potworowi 1 HP. Koszt: 4

Coś takiego ode mnie
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1265-skrzynka-raekwona https://ftpm.forumpolish.com/t1117-raekwon-ill-spinebreaker https://ftpm.forumpolish.com/t2275-ill#39356
Alezja


Alezja


Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyPią Sie 08 2014, 03:49

Raekwon napisał:
Bohater:
ILL [Mag] - dzięki swoim bombom pozwala na zabranie 1 HP wszystkim potworom przeciwnika znajdujących się na stole.
Mag już jest. To może "saper" albo "piroman"/"pirotechnik"?...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t91-konto-alezji https://ftpm.forumpolish.com/t90-gergovia-alezja https://ftpm.forumpolish.com/t907-kabaczek#13270
Elizabeth


Elizabeth


Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyPią Sie 08 2014, 12:57

W sumie, fajnie jakby zamiast [Mag] były takie bardziej poetyckie nazwy jak np. [Władca Liczb]. Tak jakoś bardziej pasuje mi do karcianki xD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c https://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth https://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci
Raekwon


Raekwon


Liczba postów : 549
Dołączył/a : 21/06/2013

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyPią Sie 08 2014, 15:37

Jak tam chcecie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1265-skrzynka-raekwona https://ftpm.forumpolish.com/t1117-raekwon-ill-spinebreaker https://ftpm.forumpolish.com/t2275-ill#39356
Ryudogon


Ryudogon


Liczba postów : 531
Dołączył/a : 22/08/2013

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyPią Sie 08 2014, 16:07

Bohater:
Dax[Elementalista/Bałwan] - Zamraża każde przyzwane stworzenie w następnej kolejce od pojawienia się. W normalnej walce zamraża jedno wybrane stworzenie (Raz na 4 kolejki).

Co mi tam xD Jak chcecie to zmieńcie xD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1680-kieszen-ryudogona#28246 https://ftpm.forumpolish.com/t1394-czlowiek-z-piekla-rodem https://ftpm.forumpolish.com/t1733-ryudogonowe-cosie
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyPią Sie 08 2014, 16:23

cóż... ciut pod kątem swoich postaci, a i pewnie nie dopracowane, ale nah ~.~ '

BOHATEROWIE:
Will [Pechowiec] - Co 5 zagrana karta nie przynosi żadnych efektów
Kuro [Nekomata] - Wszystkie kotowate karty potworów zyskują naprzemiennie co turę +1A/+1O od momentu zagrania.
Finn [Przywoływacz] - Bohater może zagrać maksymalnie 1 kartą potwora w danej kolejce, jednak jej Obrona zostaje zwiększona o koszty many.
Aki [Odludek] - Koszt kart czarów maleje o połowę, zaś koszt kart potworów humanoidalnych wzrasta o połowę.
Artur [Hodowca] - Wszystkie zwierzęce karty potworów są tańsze o 1 i zyskują +1A.

KARTY ZAKLĘĆ:
Neko - zmienia jedną przeciwną bestię w Kota [A 1, O 2], [Koszt: 3]
Krwawy Deszcz - zadaje 3 losowym kartom potworów oponenta obrażenia w wysokości 1. [Koszt: 3]
Zefir - ulecza wszystkie twoje karty potworów o 1. [Koszt: 5]
Czerwone Serce - przejmuje 1 kartę potwora przeciwnika. [Koszt: 8]
Krwawa kopia - kopiuje jedną dowolną kartę potwora, która jest już w grze. Kopia utrzymuje się do 3 tur, po czym rozpada się obniżajac atak okolicznych jednostek o 1. [Koszt: 6]
Niewidzialność - zapewnia nienaruszalność jednej, wybranej karcie potwora na jedną kolejkę. [Koszt: 2]
Spadek ciśnienia - obniża atak jednego potwora o 2. [Koszt:3]
Podwójny atak - umożliwia wykonanie jednemu potworowi dodatkowego ataku w danej kolejce. [Koszt: 4]

KARTY POTWORÓW:
Pan Różowy (królik) [A1, O4][Koszt: 1]
Kot [A1, O2][Koszt: 0]
Stefan [A2, O2][Zdolność specjalna: zaatakowana karta potworów podlega obniżeniu ataku o 1.][Koszt: 2]
Grand Neko [A4, O4][Koszt: 3]
Bliźnięta [A0, O8][Zdolność specjalna: przejmuje parametr Ataku ostatniego, dotkniętego przeciwnika] [Koszt: 6]
Feniks [A4, O5][Zdolność specjalna: ulecza jednego losowego sojusznika o 2, co kolejkę][Koszt:5]
Woźnica [A0, O4][Zdolność specjaln a: co kolejkę przywraca jedno życie bohaterowi][Koszt:2]
Lew [A6, O4][Koszt: 4]
Lwiątko [A1, O2][Zdolność specjalna: Karta przeciwnika, która doprowadzi do zniszczenia tej karty zostaje sparaliżowana na 1 turę][Koszt:2]
Syriusz (Wilk) [A2, O3][Zdolność specjalna: Co dwie tury obrażenia ulegają zwiększeniu o 1][Koszt: 3]
Koza [A3, O2][Zdolność specjalna: wszystkożerność - jeśli Koza pokona jakiegoś przeciwnika, odzyskuje 1 punkt Obrony][Koszt: 3]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Rosalie


Rosalie


Liczba postów : 395
Dołączył/a : 20/09/2012
Skąd : Twoje sny~?

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyWto Wrz 02 2014, 13:09

Mam akcept na karcianke o/
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t256-szkatulka-rozalindy#1526 https://ftpm.forumpolish.com/t231-rosalie-dorothe-marie-de-la-ciel https://ftpm.forumpolish.com/t1373-opisy-dodatkowe#20447
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptyNie Wrz 07 2014, 15:14

//Wersja wstępna. Zostanie rozwinięta. Bardzo//

Fabuła świata:

Świat o którym mowa zwie się Earthlandem i jak łatwo można się domyślić, wypełniony jest istotami rozumnymi, magicznymi no i tymi nie do końca dobrymi. Świat ten jak każdy inny boryka się z własnymi problemami, a gra ta traktuje o jednym z nich...

Kiedyś w tym świecie było spokojniej, wszyscy dobrze się bawili, czasem wybuchały wojny, dochodziło dokataklizmów naturalnych... wszystko toczyło się własnym rytmem. Niestety Bogowie to całkiem pokrętne byty. Pewnego dnia, Earthland pęknął, zupełnie jak bańka mydlana. Zginęło wtedy naprawdę wielu ludzi. Ci którzy przeżyli scrhonili się w orbitująych wokół wciąż żywego jądra planety "Miastach" otoczonych magiczną barierą. Przetrwało ich 16. Niestety energia barier nie była nieskończona, kapłani zaczęli więc modlić się do Bogów. W końcu uzyskali odpowiedź.

Co rok każde z miast musi wystawić jednego śmiałka który weźmie udział w bitwie przywoływaczy. Wszyscy uczestnicy turnieju przedłużą istnienie barier o rok, a na dodatek zwycięzca dostąpi zasczytu audiencji u Bogów. Pozna odpowiedź na jedno pytanie, a także spełnione zostanie jedno jego życzenie, jak zaznaczają Bogowie "W miarę rozsądku". Zwycięzca więcej w turnieju nie wystartuje. Jak można się domyślić, chętnych było co nie miara...

...A dziś startuje pierwszy turniej.

Bohaterowie:

Goomoonryong - Wojownik krainy ognia. Kiedy planeta była jeszcze cała, zupełnie nikt o nim nie słyszał. Nie wychylał się zupełnie. Dopiero gdy doszło do kataklizmu, pojawił się na scenie. Szybko ogarnął spłoszonych ludzi z krainy ognia, po czym wcisnął na rolę "Burmistrza" swoją przyjaciółkę. Sam nie zamierzał nim zostawać. Zamiast tego zajmował się bronieniem miasta przed zezimieszkami i tak nim spostrzegł stał się "Szeryfem" w mieście. Kiedy kapłani wyprosili u Bogów pomoc w tej cieżkiej sytuacji, bez chwili wachania zgłosił się na turniej i nikt nie oponował jego kandydaturze. Nikt nie wie jakie ma pytanie i marzenie. Nikt prócz niego samego.

Moc: Sprzymierzone stwory uzyskują +1 A i +1 O

Nanaya - Jedna z nielicznych osób znająych przeszłość Goomoonryonga. Przed kataklizmem byli całkiem blisko, po katakliźmie zostali rozdzieleni. Znajdując się w mieśce słońca Nanaya w końcu mogła odpocząć. Przed kataklizmem zajmowało się eliminowaniem wampirów, po katakliźmie kiedy te wyginęły, nie było już dla niej pracy. Nie było zupełnie nic ciekawego w tym świecie. Ale to jej pasowało. Zapewne nawet nie wystartowałaby w turnieju, żyjąc z zarobionych wcześniej pieniędzy w lenistwie do końca życia, gdyby nie to że umarła Rena, jej podopieczna. Choroba zabrała ją nagle, a Nanaya ogarnięta chęcią wskrzeszenia zmarłej towarzyszki szybko pokonała przeciwników w eliminacjach i tym samym zakwalifikowała się do turnieju.

Moc: Sprzymierzone stwory zyskują +2 HP

Takara - Córa wodza miasta Ziemi. Twarda i nieugięta wojowniczka, żyjąca w przeświadczeniu że większość mężczyzn to bezużyteczne miękkie stwory. Obiecała sobie że nie wyjdzie za nikogo, kto nie pokona jej w walce. W jej mieście nie ma osoby zdolnej przebić się przez jej twardą tarczę. Od dnia kataklizmu a nawet i przed nim to właśnie ta młoda dziewczyna, stoi na straży pokoju i dobrobytu w swoim mieście, a jej imię jest na ustach wszystkich. Gdy tylko usłyszano o turnieju i problemach z barierą, nie ulegało wątpliwości kto uda się na turniej. Miała tylko jeden cel, uratować rodzinne miasto.

Moc: Sprzymierzone stwory uzyskują +2 O

Melior - Mieszkaniec miasta bez nazwy. Uznawany za znakomitego acz nieco szalonego maga, z którego usług ludzie po prostu boją się korzystać. Mieszka samotnie w wieży bez okien, gdzie codziennie i co noc, tworzy coraz to nowe zaklęcia. Czego dokładnie chce ten człowiek? Chce spróbować wyrwać się z tego miasta i dołączyć do swojej jedynej miłości. Dlatego kiedy usłyszał o turnieju, od razu postanowił wziąć im udział. Niestety zajął drugie miejsce i pewnie nigdy udziały by nie wziął, gdyby nie to że człowiek z miejsca pierwszego przed turniejem, zamienił się przypadkiem w żabę. Tak więc ostatecznie to Melior wystartuje w turnieju, a jego celem jest dołączyć do Colette.

Moc: Melior zyskuje dodatkowe +2 many na turę

Kirino - Śliczna czarodziejka z miasta Natury. Miłośniczka wszelkich roślin i kwiatów. Przed kataklizmem była strażnikiem magicznego gaju, po katakliźmie zostało jej ogrodnictwo i marzenie, że kiedyś ziemia znów będzie cała. Gdy nadszedł czas turnieju, postanowiła doniego dołączyć. Wiedziała że Bogowie nie spełnią tego marzenia, ale na pewno w trakcie wpadnie na coś co pozwoli nieco ożywić roślinność nowego świata. Na dodatek bardzo chciała wiedzieć, dlaczego Bogowie zniszczyli ich świat.

Moc: Karty są tańsze o 1 Many

Affuro - Ostatni z wampirów, żyjący w mieście księżyca. Niestety nie jest to osoba dumna ze swej rasy. Jest wampirem wegetarianinem, brzydzącym się tą stroną swojej egzystencji, jaką jest wampiryzm. Posiada tylko jedno marzenie, na powrót stać się człowiekiem. Do czasu turnieju było to zadanie nieosiągalne, ale teraz... tak, teraz kiedy nadszedł czas turnieju, Affuro mógł w końcu odzyskać utracone człowieczeństwo.

Moc: Jeden losowy potwór na polu walki zyskuje zdolność wyssania życia. [Wyssanie życia: Potwór odzyskuje tylko HP ile HP zabrał przeciwnikowi. Nie może przekroczyć maksymalnej ilość HP potwora]

Rosalie - Kobieta z miasta miłości, uwodzicielka jakich mało. Szybko została władczynią całego miasta, jako najładniejsza kobieta a także ta, która posiadała największy harem. I wielu kobietom by to wystarczyło, ale nie Rosalie. W innych miastach wciaż byli mężczyźni, którzy opierali się jej wpływowi. Dlatego tak bardzo zapragnęła uczestnictwa w turnieju. Jej marzenie jest proste, chciała by wszyscy mężczyźni na świecie, kochali tylko ją...

Moc: Na polu walki zawsze znajduje się Niewolnik[A 1, O 1, HP 2]. Po jego zabiciu po 2 turach pojawia się następny.

Laura - Pochodząca z miasta wody uzdrowicielka, która lubuje się w kobietach. W zasadzie i przed i po katakliźmie prowadziła normalny acz nieco ekscentryczny żywot. Miała jednak zawsze dobre kontakty z kapłanami i dlatego dzięki nim dowiedziała się o innych uczestnikach turnieju. Kiedy tylko poznala tą informację, zapragneła wziąć udział. Nie dla nagrody, a dla trzech pewnych osób, które bardzo chciała spotkać, a brały udział w turnieju...

Moc: Co turę odnawia wybranemu stworowi 2 HP

Never - Gracz, pochodzący z karcianego miasta. Całe życie było dla niego niczym więcej jak grą. Grą w której miał szczęście, lub pecha. Lubił to. A teraz, kiedy przyszła pora na nową, ekscytującą grę, jak mógłby odmówić sobie udziału w niej? Bez większych problemów pokonał pozostałych kandydatów i samemu wystartował w turnieju. Jego jedynym celem jest dobra zabawa.

Moc: W każdej turze może zagrać darmową kartą, kosztującą tyle many ile tur nie korzystał z tej mocy

Pheam: - Członek oddziału specjalnego miasta wiatru. W tym mieście bowiem szerzy się piractwo, piractwo na szeroką skalę a jedynymi osobami zdolnymi stłamsić zapędy podniebnych piratów jest właśnie oddział specjalny. Jednak kiedy przyszedł czas turnieju, Pheam postanowił zgłosić się. Czego dokładnie chciał? Zapewne odnaleźć jedyną miłość. Kiedy był młodszy, a świat wciąż cały, poznał Takarę. Teraz zaś postanowił ją odnaleźć i pokonać...

Moc: Nie można zaatakować jego stworów w turze, w której zostały zagrane

Alezja: - Archeolog ze starożytnego miasta. Miała ogromne szczęście, gdy doszło do zniszczenia świata znajdowała się dosłownie, na granicy miasta. Ma za złe Bogom zniszczenie cennej dla niej historii, która teraz stara się spisać by nigdy nie została zapomniana. Do wzięcia udziału w turnieju namówili ją przyjaciele. Sama nie chciała mieć do czynienia z Bogami, ale możliwość poznania starożytnej historii oraz odzyskanie kilku utraconych skarbów, wystarczył jako zachęta do konfrontacji ze znienawidzonym bytem.

Moc: Co 5 karta która trafi na jej cmantarz, wraca do jej rąk.

Sethor: - Mieszkaniec miasta nienawiści. Chociaż mieszkaniec to za dużo powiedzanie, lepiej to ująć jako "Rezydent". Miasto nienawiści to wielkie więzienie dla obłąkanych i przestępców. Sam Sethor kiedyś był szanowanym magiem, niemniej pewne zbiegi okoliczności i obcowanie z wampirami sprawiło że postradał zmysły. teraz kiedy może wystartować w turnieju, chce tego. Niestety zgłosił się za późno, więc zabił zwycięzcę i zajął jego miejsce przebrany za pandę. Jego cel jest prosty - Niech Nanaya też postarada zmysły. Przynajmniej nie będzie samotny.

Moc: Raz na turę, przy przyzwaniu pierwszego stwora, wzywa dodatkowo Przywidzenie (A 1, O 1, HP 1) która na początku tury zabiera 1 pkt obrażeń przyjaznemu bohaterowi.

Ill: - Wynalazca z miasta przyszłości. Niestety mieszkańcy nie bardzo za nim przepadają. W odróżnieniu od innych wynalazców on dalej... tworzy broń. Jego zamiłowanie sprzed kataklizmu - bomby - przetrwało do teraz. I nie obchodzi go to, że jego wynalazki często wpadają w ręce nieodpowiednich ludzi, siejąc zamęt. Miarka się przebrała i miał zostać wtrącony do miasta nienawiści, niestety wybrnął z tego wygrywając kwalifikacje i dostając się na turniej.

Moc: Co turę zabiera 1 HP WSZYSTKIM potworom znajdującym sie na stole.

Dax: - Gangster z miasta lodu. On i jego gang zajmuje obrzerza, tuż przy samej barierze. Nie jest to jednak człowiek chcący czyjejś krzywdy czy czegokolwiek innego. Po prostu nie zgadza się z polityką swojego miasta, gdzie propaguje się wykorzystywanie zwierząt do np. Walk niedźwiedzi. Jako wielki miłosnik zwierząt, postanowił uwolnić je wszystkie. Dlatego wystartował w turnieju.

Moc: Jeden potwór na turę, może zaatakować w turze, w której został przyzwany.

Finn: - Młody policjant mieszkający w mieście słodkości. Chory na cukrzyce i uzależniony od cukierków. Przed kataklizmem bliski(i jedyny) przyjaciel Meliora. Aktualnie dorbaia jako tester jakości pączków, gdyż nie ma wiele pracy dla policji w jego mieście. Kiedy dowiedział się o turnieju postanowił wziać w nim udział. Sam jeszcze nie wie które z miliona milionów życzeń będzie chciał spełnić, ale to zawsze jedno życzenie mniej do spełnienia.

Moc: Wszystkie powtory zagrane przez przeciwnika mają o 1 HP mniej. Nie dotyczy tych które już mają 1 HP

Zenek: - Mieszkaniec cichego miasta. Zasadniczo nikt nic o nim nie wie. Ani przed ani po katakliźmie. Dlaczego bierze udział w turnieju? Kim dokładnie jest? To wszystko owiane jest tajemnicą. Nie brał udziału w kwalifikacjach, po prostu zabił zwycięzcę i startuje przebrany za niego. Z tego też wynika, że Zenek, nie jest jego prawdziwym imieniem. Kim więc jest, tajemniczy uczestnik turnieju?

Moc: Wszystkie potwory zyskują +2 A



//Reszta w nowym poście. Jak widać zasady nieco się zmieniły, ale uznałem że tak będzie prościej i ciekawiej.//
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Diangen


Diangen


Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012

FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka EmptySro Mar 04 2015, 16:06

Dość dziwne pytanie, ale ktoś może sobie nie życzyć~...

Czy mam zgodę wszystkich, aby umieścić ich nazwiska i pseudo (jako osoby, który pomogły przy projekcie) na pudełku i w instrukcji o: ? Jeden egzemplarz, jak ktoś nie chce proszę, aby szybko się zgłosił X:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2626-konto-diangen https://ftpm.forumpolish.com/t2434-niechciana
Sponsored content





FTPMowa Karcianka Empty
PisanieTemat: Re: FTPMowa Karcianka   FTPMowa Karcianka Empty

Powrót do góry Go down
 
FTPMowa Karcianka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Hirołsy karcianka?

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Rozmowy
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.