HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Wodnego Smoka - Page 3




 

Share
 

 Księga Wodnego Smoka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość
Diangen


Diangen


Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptyNie Sty 11 2015, 15:15

First topic message reminder :

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Szw_zpsa2ffe352

    Magia oparta na jednym z czterech żywiołów, pradawnych elementów wszechświata. Wodę można znaleźć wszędzie, to ona daje życie. Bez wody nie istniałoby życie na Ziemi. Woda potrafi też niszczyć – powodzie, sztormy, tsunami... Wodę należy szanować, jako jeden z najpotężniejszych żywiołów. Szczególnie, jeśli jej użytkownik jest Smoczym Zabójcą Wody...

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Pwm_zps55e4530a

  • Tak jak każdy Smoczy Zabójca jest w stanie regenerować się (rany, energia oraz magia) poprzez zjadanie swojego elementu - w tym przypadku wody. Wymagane jest, aby woda była źródlana i czysta. Im czystsza woda, tym szybsza regeneracja. W przypadku wody zanieczyszczonej (mowa tu o chemikaliach czy truciznach itp.), jest ona w stanie zagrozić Smokowi - jednakże dalej regeneruje swoje moce.
  • Będąc Smoczym Zabójcą ma lepiej rozwinięte zmysły od innych. Tyczy się to szczególnie przebywania w wodzie, gdzie ma perfekcyjną widoczność i doskonale słyszy. Dodatkowo, wyczuwanie skórą drgań wody potrafi jej powiedzieć co znajduje się poza zasięgiem jej wzroku - choć to wymaga skupienia. Oczywiście nie ma także problemu z mówieniem pod wodą.
  • Odporność na żywioł wody - skóra nie marszczy się pod długim wpływem wody, a utopienie jej jest niemożliwe, ponieważ:
  • Skrzela - Znajdujące się tuż pod uszami, pobierają tlen z wody za każdym razem, kiedy mają z nią kontakt. Mimo wszystko, dziewczyna wciąż ma własne płuca - więc podczas przebywania na lądzie nie są używane, a smoczek nie odczuwa żadnego dyskomfortu z posiadania ich.
  • Oczywiście umie perfekcyjnie pływać - intuicyjnie. A znajdując się całkowicie we wodzie, jej ciało otulają małe wiry czy też prądy, które nieznacznie zwiększają jej szybkość i ogólną mobilność podczas poruszania się w wodzie.
  • Hydrokineza - umiejętność tworzenia lub zwiększania ilości wody w stanie ciekłym, używając psychokinezy do powielenia cząsteczek w niej zawartych. Polega także na umiejętność manipulacji wodą... Tyczy się to tylko mniejszych ilości, oczywiście - kontrola do połowy litra, tak samo wytwarzanie, do połowy litra na post.
  • Wciąganie wody z otoczenia – głównie z roślin (np. owoców), w celu użycia jej. Nie jest wstanie wykonać tego w przypadku Królestwa Zwierząt (czyli też ludzi, dla tych mniej kumatych). Oczywiście roślina/substancja pozbawiona wody... jest całkowicie sucha, czyż nie? Diangen jest w stanie "wyssać" wodę w ilości 250 mililitrów (Chyba, że roślinka posiada mniej, wtedy smuteczek). Jeśli w wodzie jest zawarta substancja zupełnie obca dla maga, to wyciągnie on nią wraz z wodą. W innym przypadku woda zostaje odzielona od ów substancji.
  • Choroba Lokomocyjna. W celu unikania wymiotów, należy jej pod żadnym pozorem nie umieszczać w środkach transportów, dobrze radzę.
  • No i ostatecznie: Zaklęcia Smoczego Zabójcy Wody są silniejsze od zaklęć zwykłego Maga Wody. (Niewielki bonus, ale zawsze coś, nieprawdaż?)

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Zakleciaaaa_zps0da030ae
[D]


  • Pwll (Kałuża) – Przyznam się, że zaklęcie zapożyczone od Acltarii (Ilama de la Teletransportación , za jej zgodą, dlatego ta sama ranga i te same wartości). Polega na zamianie ciała maga w kałużę i przemieszczeniu w inne miesjce, gdzie następuje zmaterializowanie się ciała. Cały proces trwa około 2-3 sekund. Ilość użyć zaklęcia na walkę czy misję zależy od odległości przeniesień. Pula wynosi 15 metrów (więc przenosząc się raz na 2m, zostaje do 'zużycia' jeszcze 13m).
  • Chwip Dŵr (Wodny Bicz) - Na okres 3 postów kumuluje wokół rąk ok. 3 litrów wody. Dzięki umiejętności hydrokinezy jest w stanie daną wodą dowolnie poruszać, głównie formując ją w podłużny kształt. Jest to jakby dodatkowa kończyna, którą DS może uderzyć kogoś innego - siłą nie przekraczającą siłę ciosu dorosłej kobiety. Wystarczająco, aby wytrącić komuś coś z ręki, lekko poobijać czy przy szczęściu - podciąć nogę. Smagnięcie takim biczem najwyżej pozostawi lekko pobolewający, czerwony ślad. (Gif przedstawiający mniej-więcej formę bicza).
  • Arata - Pozwala Diangen na przyzwanie małej kapucynki z rulonikiem na pleckach. Tam, Diangen może umieścić rysunek/list/mały przedmiot a następnie podając małpce imię jakiejś osoby i myśląc o niej, wysłać ją do tej osoby. Kapucynka dociera do celu po 3 postach niezależnie od jego lokalizacji. Cel może również podarować coś małpce, by ta zaniosła to Diangen. Podróż powrotna również zajmuje małpce trzy posty. Do użycia raz na dzień fabularny.

[C]


  • Glaw Yn (Deszcz) - Deszczyk? To nie jest zwyczajny deszczyk.. Mag umieszcza odpowiednią ilość wody (w miarę możliwości), w wysokości 5 m nad oponentem (średnica 3m). Następnie, w wybranym przez maga momencie następuje „uwolnienie” wody, która w postaci kropel-igiełek spada na przeciwnika. Tworzy się duża ilość małych, niegłębokich, lecz umiarkowanie bolesnych ran (zadrapania, skaleczenia, nacięcia).
  • Corff Dŵr (Wodne Ciało) - Co to za DS, jeśli nie jest w stanie zamienić swego ciała w dany element? Tak więc na tym polega to zaklęcie – ciało maga zamienia się wodne, na okres 1 posta. Tym samym, wszelkie ataki większej szkody jej nie robią (za wyj. Elektryczności, Ognia, Lodu, zaklęcia cieplne etc, logiczne, że na zaklęcia umysłowe nie ma to wpływu), a sam użytkownik zaklęcia zyskuje większą elastyczność i zwinność. Oprócz tego, uderzenie z takiej wodnej ręki też nie jest przyjemne, ale to już inna historia..~ Utracenie jakiejś ilości wody w tym stanie może być dość szkodliwe dla użytkownika, kiedy wraca do stanu pierwotnego. Oczywiście (np. po skończonej) walce mag może ponownie "wchłonąć" stracone litry wody, ponownie aktywując zaklęcie. Proces ten trwa dłużej, lecz całkowicie "uzdrawia" organizm po powyżej opisanej stracie.
  • Pwysau (Ciśnienie) – Zaklęcie polega na wytworzeniu odpowiedniej siły parcia (siły nacisku) wody, w celu wytworzenia odpowiedniego ciśnienia. Siła nacisku jest stała, lecz grubość strumienia wody już nie – co tworzy już różne ciśnienie. Czyli może powstać gruby słup wody (optymalnie 0,5m średnicy, 5m zasięgu), który tylko odepchnie oponenta, albo cienki pocisk z wody o sile pocisku (siła i wielkość jest równa z tą normalnych), lub strumyczek o średnicy milimetra, o zabójczym ciśnieniu, który z bliskiej odległości da radę przebić metal.
  • Glud (Klej) - Zaklęcie sprawia, że cząsteczki wody gwałtownie powielają się w cieczy, która zachowuje swoją pierwotną objętość - zwiększa się więc jedynie gęstość i ciśnienie w danym miejscu, przez co woda stopniowo "twardnieje". W przypadku 10 litrów, zyskuje ona właściwości fizyczne podobne do gęstej galaretki. Mniejsza objętość wody poddana zaklęciu sprawia, że woda jest twardsza i coraz bardziej przypomina ciało stałe, kamień, a większa - twardość i zwięzłość formy jest coraz mniejsza, woda przypomina coraz bardziej swoją pierwotną formę, ciecz. Czas trwania to dwa posty.

[B]


  • Dome (Kopuła) – Za pomocą wody, mag tworzy kopułę o wysokości 2m. Tworzy ją szybko wirująca woda, pod wysokim ciśnieniem. Wejście w taką kopułę może skończyć się poważnymi obrażeniami. Zaklęcie bardziej defensywne, choć i w ofensywie znajdzie swoje miejsce. Czas działania - 2 posty. Po tym dwa posty przerwy. Zaklęcia rangi B wzwyż przebijają się, osłabione kopułą.

[A]


  • Rhuad o'r Ddraig Dŵr (Ryk Smoka Wody) - Zbierając pokaźną ilość magicznej energii w ustach, mag uwalnia ją w postaci też 'zionięcia' wodą o olbrzymiej mocy, czemu towarzyszy charakterystyczny ryk. Wystrzał wodny rozszerza się do 3 metrów średnicy w odległości 2 metrów od ust maga i dalej pozostaje stały, aż do zaniknięcia. Strumień wody potrafi sięgnąć do 30 metrów. Ciśnienie wody zaś jest znacznie silniejsze bliżej maga, na końcu wiru ostatecznie zanika. A dokładniej dwóch wirów - wewnętrznego i zewnętrznego - które wirują w przeciwnych sobie kierunkach z niesamowitą prędkością i ciśnieniem. O ile wewnętrzny wir można przyrównać do wiertła, to zewnętrzny jest spiralą cienkiej, wodnej wstęgi. Mag może wykonać ryk w dowolną stronę, a podczas 'zionięcia' (co trwa równo 5 sekund) obracać się i zmieniać kierunek pocisku - który wiadomo, nie będzie przemieszczał się równo, jakby kij - w końcu rozpędzona woda też musi się trzymać jakiś praw fizyki.


Ostatnio zmieniony przez Rozmarzona Misia dnia Sob Kwi 01 2017, 21:45, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2626-konto-diangen https://ftpm.forumpolish.com/t2434-niechciana

AutorWiadomość
Diangen


Diangen


Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptyPią Mar 24 2017, 03:22

"A galaretką też na upartego można kogoś zabić. Wystarczy zatkać nią usta i nos."
Tak samo wodą, kek

"No i bardziej chodziło mi o to, żebyś wystrzeloną kroplą wody nie przebijała gościa w pełnej zbroi płytowej, ściany z kamienia grubej na 4 metry, stalowej tarczy i jeszcze typka w zbroi za tarczą bo tak bardzo utwardzisz tą kroplę czy coś."
...do tego potrzeba też siły, sama twardość materiału nie wystarczy XD. Poza tym, wątpię abym dotarła do tak wspaniałego efektu przy tak małej objętości i to na C.

Anyway mam akcept.
Wykupuję spella.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2626-konto-diangen https://ftpm.forumpolish.com/t2434-niechciana
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptyCzw Mar 30 2017, 17:59

Cóż, w związku z całym zamieszaniem wokół mojego sposobu oceniania i jego poziomu, niestety oznajmiam, że wycofuję się z oceny zaklęć. Co za tym idzie ostatnio zaakceptowane zaklęcia podlegać będą ponownej akceptacji przez innych technicznych, którzy przejmą po mnie ocenę. Skoro było bowiem do niej wiele zastrzeżeń, to przyjmuję krytykę, zaś ilość i treść skarg zmuszają mnie do stwierdzenia, że zaklęcia najwidoczniej zostały źle ocenione, zatem ich używanie byłoby krzywdzące dla gracza. Tak więc niech omówi je ktoś bardziej nadający się do tego.

Jeśli zgodzą się na zaproponowaną przeze nie formę, to nie widzę problemu, nie powinno to wydłużyć akceptacji. Co najwyżej pozmieniają niektóre rzeczy.

Dziękuję za wcześniejszą współpracę.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptySob Kwi 01 2017, 01:17

Umiejętności fabularne - ok.

Glud - szczerze, to to zaklęcie jest moim zdaniem za mocne na C, ale nie chce mi się kłócić po tym, jaką dyskusję wyłożyłaś poprzedniemu sprawdzającemu, samej komplikując to zaklęcie. Popraw jedynie opis, bo wkradł się chochlik.
Spoiler:
Jeżeli ktokolwiek będzie później chciał kontrolować to zaklęcie (np. Tora) lub MG dojdą do wniosku, że jest zbyt silne, miej na uwadze ewentualny renerf.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Diangen


Diangen


Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptySob Kwi 01 2017, 21:44

Myślę, że sprawdzający sam to komplikował i chciał komplikować jeszcze bardziej, wprowadzając jakieś procenty :D. Anyway chochlik poprawiony, jak trzeba będzie renerfić to będziemy renerfić.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2626-konto-diangen https://ftpm.forumpolish.com/t2434-niechciana
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 EmptySro Maj 03 2017, 14:27

Dla mnie okej, akcept pro forma :P
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Księga Wodnego Smoka   Księga Wodnego Smoka - Page 3 Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Wodnego Smoka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Księga Shao
» Księga zaklęć
» Księga Deszczu
» Księga Lucka
» Księga

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.