Imię: Nathaniel
Pseudonim: Neth
Nazwisko: Cook
Płeć: Mężczyzna.
Waga: 53 kg.
Wzrost: 176 cm.
Wiek: 19 lat.
Gildia: Póki co jest w trakcie poszukiwań.
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0
Wygląd: Cook jest drobnym, aczkolwiek umięśnionym chłopakiem, z licznymi, ale niezbyt widocznymi bliznami na ciele, zwłaszcza na rękach. Często na jego ręce, zwłaszcza lewej, można zobaczyć bandaż, lecz nieczęsto zakrwawiony, pełniący rolę ozdobną. Ekhem - przechodząc do, co prawda, szczególniejszego opisu, zaczynając od głowy... Ma ciemnobrązowe włosy, krwiste oczy i bladą cerę, aczkolwiek nie najbledszą, trochę podpomarańczową, jeśli można to tak nazwać. Mimo wszystko, jego oczy wiecznie podkreślają ciemne kreski, które, tak samo jak jego tęczówki, znacznie odznaczają się na tle jego twarzy. A jak się ubiera? Ubiera się.. Zwyczajnie. Krótka, najczęściej, bluzka, nieraz jakaś bluza na długi rękaw na to, rozpinana, lub nie. Do tego dżinsy, trampki... To jego ubranie codzienne, lecz na misje przebiera się w obcisłą, podkreślającą jego mięśnie, czarną koszulkę na ramiączka, z "golfem", że tak powiem (coś takiego, jak miał Jellal), opaska na lewym nadgarstku, lekko workowate, również czarne spodnie, sięgające nieco za kolana, spięte taką jakby wstążką oraz sandały.
Charakter: Cóżby o nim powiedzieć... Jest dość specyficznym osobnikiem. Nie pała radością bowiem do wszystkiego, nie docenia tego, co doceniają inni ludzie. Aczkolwiek docenia to, czego inni nie doceniają. Jest w tym nadzwyczajnie oryginalny. Lubi spędzać czas samotnie, jakby izolować się od świata zewnętrznego, ale na dłuższą metę nie daje mu to szczęścia, którego tak usilnie poszukuje. Mimo wszystko jest dość zadowolonym człowiekiem, mimo braku sensu tego podłego życia, choć i ono jeszcze przed nim stało otworem. Dość porywczy, lekkomyślny, ale i również lojalny wobec swoich przyjaciół, ale bezwzględny wobec wrogów. Ktoś, kto skrzywdzi jego przyjaciela, nie długo będzie musiał czekać na "rozgrzeszenie". Neth ma ogromny szacunek do życia ludzkiego, i nigdy by nie zabił drugiego rówieśnika, czy byłby on przyjacielem, czy niekoniecznie. Posiada poczucie empatii, wie, czego nie powinien robić, a na co może sobie pozwolić. Wobec cierpienia nie przeszedłby obojętnie, nawet najgorszego wroga; Potrafi się pogodzić na ten czas, zjednoczyć przeciwko innemu przeciwnikowi i - w miarę możliwości - zniszczyć konflikt z tym pierwszym. Jest dość przyjacielski, dość szybko znajduje sobie przyjaciół, nie jest do nikogo, oczywiście nieznajomego, nastawiony wrogo, usiłuje pierw odkryć lepsze strony człowieka, mając nadzieje, że stłumią one te złe.
Historia: Dzieciństwo tego chłopaczka było stosunkowo normalne, przynajmniej, jak on sam uważał, bo dla niektórych, normalne to ono nie było. Neth mieszkał z matką i ojcem do siódmego roku życia, po czym jego ojciec zginął, w niewyjaśnionych okolicznościach. Nie tęsknił za nim, cieszył się, że już go nie ma, nienawidził, gdy bił jego mamę, ciesząc się i wychodząc na "panie lekkich obyczajów". Nathaniel chciał go zabić, i cieszył się też z tego, że mu się nie udało, bo nie chciał mieć na sumieniu takiego śmiecia, jakim był Edward Cook. Widział jak matka cierpi, nie chciał więcej tego widzieć. Była ślepo zakochana w tym draniu, bała się go również w takim stopniu, że nie chciała odejść, wierzyła, że umrze, kiedy to nastąpi, ze nie ma już wyboru, że sama się w to wpakowała i musi to przecierpieć. Mimo, że Edward był pełnym nienawiści człowiekiem, nigdy nie odważył się dotknąć swojego jedynego syna, bo sam był w dzieciństwie traktowany jak śmieć, nawet gorzej, niż on sam traktował swoją żonę, a wszystko to za sprawą swojego ojca, który bił nie tylko jego matkę, a również i samego Edwarda i jego brata. Niestety, jego brat nie przeżył jednego z ataków, a Edward musiał przyjmować ciosy z podwójną wściekłością... Ale schodze już na jego ojca, a nie samego Neth'a. Po jakimś czasie od śmierci ojca, matka, która już nie mogła utrzymać syna, zaczęła szukać potencjalnego kandydata na męża. Gdy takiego znalazła, po jakimś czasie również, urodziła drugiego, a Nathaniela ojczym wyrzucił za drzwi, gdy tylko chłopiec wychylił się ze swoją magią i spalił swój pokój ze złości. Matka początkowo chciała, by wrócił, ale jej mąż nie pozwalał na to. I tak chłopiec został sam, miał wówczas 11 lat. Na szczęście, ciotka ojca, przygarnęła go i zajmowała się nim. O ile ojciec był niewyżytym tyranem, czekającym tylko na pretekst do lania, o tyle ciotka Marry była potulna jak baranek, miała aksamitny głos i nigdy nie krzyczała, nie denerwowała się. Pomogła mu wyszkolić się w magii, jaką posiadał, gdyż i ona dzierżawiła tą samą moc w sobie. Od tamtej pory aż do osiemnastego roku życia mieszkał u niej, a potem i Marry umarła. Do tej pory nie może się pozbierać po tej śmierci i cały czas unika zaangażowania co do drugiej osoby.
Umiejętności:
Walka wręcz - lvl 1;
Skrytobójca - lvl 1;
Psi węch - lvl 1;
Ekwipunek: -
Rodzaj Magii: Magia Demona Ognia. To magia która ma za atrybut żywioł ognia. Żywioł, który wszyscy raczej znają, lecz nie wszyscy uwielbiają. Jest to żywioł żywy, potrzebujący doświadczonego maga, by rozjuszony nie zniszczył wszystkiego, co rozsiane dookoła. Otóż technika Demona Ognia ma za zadanie pokrywać części ciała maga i wspomagania jego ciosów poprzez popatrzenia, oraz palenie różnych rzeczy, których mag się dotknie. Oczywiście mag może walczyć również dystansowo, nie narażając się na jakieś niepotrzebne rany podczas walki. Magowie Demonów moga również przemieniać swoje ciało w ciało demona, ale tylko ci najlepsi potrafią zmienić się cali.
Pasywne Właściwości Magii
Rogi Demona - Kimże byłby demon bez swych dostojnych, nieco strasznych, rogów? Nikim! Nie byłby straszny, choć jego twarz mówiłaby "nie kąpałem się przez tydzień, wale siarką i małymi kotami"... Magowi wyrzynają się rogi z czaszki, czasami potrzebne podczas walki, czasami nie, ale pełnią one zwykle rodzaj ozdobny, może trochę oznaczający dominacje, wyższość itp.
Pazury - Potrzebne do rozszarpywania ofiary, a potem dzielenia jej wnętrzności na części i powolne jej konsumowanie. Mogą jednakowoż służyć do czegoś zupełnie innego, ale to od maga zależy, jak się nimi posłuży.
Zaklęcia:
Cięcie Demona - Jest to rodzaj zaklęcia dystansowego, ale niekoniecznie. Otóż te konkretnie zaklęcie polega na wywołaniu prostego, ognistego "ostrza", które z ogromną prędkością mknie w stronę przeciwnika, paląc trawę i to, co stoi jej na drodze. Towarzyszy temu świst, jakoby ten ognisty miecz rozszarpywał powietrze na części. Jest to jedne z groźniejszych, aczkolwiek łatwych do uniknięcia, ciosów, jakie Neth posiada.
Szarża Ognia - Mag zapala swoje ciało i w takiej postaci mknie niczym byk w stronę przeciwnika, celując nim swoją czaszką, tak, jakby miał na niej rogi.
Krzyk Demona - Jest to jeden z paru "dodatków", że tak powiem, jakimi posługują się nieliczni Magowie Demonów. Bardzo przydatna, aczkolwiek nieskuteczna w walce z innym posiadaczyem tej samej magii. Przechodząc do opisu, jak sama nazwa wskazuje, jest to zaklęcie które ma ogłuszyć przeciwnika. Mag wydaje z siebie głośny ryk o wysokiej częstotliwości, który ogłusza wszystkich w przeciągu 100 metrów, a w miarę z odległością czas chwilowego niedysponowania się zmniejsza. Będąc blisko maga można stracić przytomność na trzy posty, bądź słuch na dwa. Rzadko się zdarza, (chyba, że posiada niebywale czułe uszy) by ktoś stracił słuch na zawsze.
Ognista Pięść - Jak sama nazwa wskazuje mag pokrywa swoją pięść, co daje mu dodatkową siłę podczas walki wręcz. Stosowana tylko i wyłącznie w takiej technice, do innej się przecież nie nadaje. Przydatna w kombinacjach, oraz w normalnej walce, jest jednym z najczęstszych używanych zaklęć Neth'a.
Ogniste Kopnięcie - Podobne zaklęcie do powyższego, jednak używa się do tego jednej z kończyn dolnych. Przydatna podczas kombinacji, oraz jedna z najczęstszych zaklęć, jakie używa Neth.
Tąpnięcie Demona - Jedno z poważniejszych zaklęć; Mag zapala swoje nogi i skacze na ziemię, wywołując małe trzęsienie ziemi, rozstępowanie się jej delikatnie i poprzez szczeliny ogień z jego nóg leci w stronę przeciwnika, wybucha, gdy znajdzie się pod jego stopami.
Ognisty Wiatr - Mag robi pół obrót, bądź cały, zależy, w jakiej pozycji znajduje się przeciwnik, czy też za nim, czy przed nim, po czym wypycha prostą dłoń do przodu, w jego stronę i strzela strumieniem ognia.