HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
True Hero Fate Powers




 

Share
 

 True Hero Fate Powers

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Never Winter


Never Winter


Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013

True Hero Fate Powers Empty
PisanieTemat: True Hero Fate Powers   True Hero Fate Powers EmptySro Sty 22 2020, 22:45

Aspekt: Światło (N)(G)
Specjalny aspekt: Los(G)
Talent: Endless Mana Gathering (Lepsze Obwody) (G) – Grey w czasie nieobecności odzyskała część mocy – między innymi rzuciła życzenie dzięki któremu mana zawsze jest zbierana i konwertowana. Dzięki czemu jej rezerwy się automatycznie co turę regenerują.
Ilość many:

Zaklęcia/Moce/etc.:

Wykupione:
Grey Eminence
„Ech, długo mnie tutaj nie było. Ale wróciłam, aby posprzątać.”
Wróżka Losu, Siódma, Heretyk… Ale obecnie posługuje się imieniem „Grey Eminence”. Jest to międzywymiarowy byt, który kiedyś zawarł układ z Never Winterem w zamian za potężną magię. Na samym początku straciła znaczną część mocy i raczej towarzyszyła bohaterowi w charakterze wsparcia. Z biegiem lat jednak wszystko się zmieniło, stawała się coraz potężniejsza, a w czasie „końca świata” cudem się ocaliła, przez to mogła wyruszyć na poszukiwanie możliwości wyzwolenia Never Wintera. Sprawiło to że odzyskała pewną część swojej siły i wreszcie może posługiwać się swoją oryginalną mocą… Aczkolwiek z pewnymi ograniczeniami. Nie jest już ograniczona odległością więc może się poruszać gdzie chce. Może rzucać też własne zaklęcia i posługiwać się własnymi mocami, oznaczonymi literą G (Never może za to używać rzeczy oznaczonych literą N, jeśli coś mogą obydwie jednostki to jest obok N G). Jest ona w miarę delikatna i nie za bardzo nadaje się do jakichkolwiek prac fizycznych, za to jej zdolności manipulacji magią oraz losem są na najwyższym poziomie. Jest ona nastawiona totalnie yandere do Nevera, przez co na osobniki płci pięknej zaklęcia negatywne są wzmocnione, a pozytywne osłabione. Gdy Grey zostanie zbytnio ranna, to rozprasza swoje ciało i zaczyna jego odbudowę, po czym pojawia się z powrotem. Ilość czasu potrzebnego na powrót zależna od MG, większa jeśli zostanie potraktowana czarem „przeciwko losowi”. W czasie jej nieobecności Never nie może używać talentu Lepsze Obwody ani aspektu Los. Oczywiście w tym stanie Grey nie jest w stanie rzucić swoich zaklęć.
Koszt: 50 PD

Heroic Instinct (Lucky Seven) (N)(G)
„Huh? Dlaczego to zrobiłem? Po prostu czułem że tak trzeba, mwhahahaha!”
Podstawowy dar i zdolność Grey, co używa także Never. Mieszanina szczęścia, wyostrzonych instynktów jak i wrażliwości na wzorce losu sprawiła że ta dwójka osób intuicyjnie czuje jakie działania należy podjąć, aby przyniosły jak najlepszy skutek. Znacznie łatwiej unikają też groźnych i śmiertelnych ataków, które groziłyby ich życiu (to coś jak w czepku urodzony na sterydach, jako że teraz tego nie ma – przyp. Grey). Oraz, oczywiście, sprzyja im szczęście w danych wyborach.
Koszt: 50 PD

Fairy Powers (G)
„Może to niewiele, ale ma swoje zastosowanie.”
Jedne z prostych sztuczek. Grey wykorzystując drobinki magii bawi się nimi, wywołując różne sztuczki ze światłem. Co prawda, jest to za słabe, aby w jakikolwiek sposób wpłynęło to na walkę (poza może rozproszeniem uwagi), ale ładnie wygląda. Używa tego przede wszystkim, aby jej zaklęcia bardziej efektownie wyglądały (a przede wszystkim dla uciechy Nevera - bezbarwne zaklęcia są nudne). Rozwój wróżkowych umiejętności sprawił, że może dodawać ona efekty dźwiękowe i warunki wyzwolenia, dzięki czemu nie trzeba tego raz za razem używać.

Bend Fate (G)
„Tak długo jak jestem tutaj, los jest po naszej stronie!”
Podstawowe zaklęcie Grey, używa swojej zdolności manipulacji losem aby wpłynąć na wydarzenia które nadejdą. W zależności od kaprysu jest w stanie zarówno wpłynąć na nie negatywnie (trudniejsze osiągnięcie celu, niesprzyjające okoliczności,słabsze uderzenia, nieskuteczne uniki), jak i pozytywnie (uśmiech losu, częstsze krytyki, ciosy celniejsze, bloki skuteczniejsze). W zależności od wydanej many może manipulować efektem oraz ilością osób, na jakie to działa
(to właściwie scalona wersja Kichi i Kyou wszystkich spelli. Skoro kosztysą identyczne, to lepiej mieć jedno zaklęcie od wielu podobnych rzeczy niż 6 różnych – przyp. Grey)
Koszt: 150 PD, VAR many

Inflict Failure (G)
„Cokolwiek zrobisz, nie ma żadnych szans powodzenia!”
Subtelne zaklęcie manipulujące losem, działająca na jedno wydarzenie. Grey delikatnie przesuwa nici losu sprawiając, że dana akcja zakończy się niepowodzeniem. Czy to atak, czy unik, czy rzucenie zaklęcia… W najlepszym przypadku może być tylko niewielka porażka i część celu można osiągnąć. W najgorszym klęska jest tak olbrzymia, że działanie przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego, a zaklęcie wymknie się spod kontroli.
Koszt: 30 PD, VAR many

Neverar Ridil (N) (R)
„Tak więc czas na mój ostateczny atak! Poczujcie jego moc! Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!”
Niewiele się zmieniło po „drzemce” Nevera. Jak wcześniej wciąż używa hałaśliwego, głośnego stylu walki, zapożyczonego z wielu dział popkultury. Wciąż wszystko to są bardzo proste ataki, które wykona nawet amator sztuk walki. Jednak to zaklęcie sprawia że Never używa do tego mocy zapożyczonej od Grey, wzmacniając swój cios siłą losu sprawiając, że on wręcz chce trafić do celu. Szanse na trafienie wzrastają, podobnie jak na obrażenia krytyczne. „Wąż” powrócił.
W dodatku w tym zaklęciu może wykorzystać moc Ridila. Ładując manę do topora, może zwiększyć jego siłę kinetyczną, przez to zwielokrotnić obrażenia. To już nie jest „wąż”, a potężny „Pyton”.
Koszt: 20 PD i 20 many

Awaking Override (N)
"Teraz pokażę moją moc. UOOOOOOOOOOOW!"
Zdarza się że moc szczęścia nie wystarcza. Że mimo ciężkich prób trzeba czegoś więcej. Wtedy Never przekierowuje los na swoją stronę, nadpisując przeznaczenie jak trzeba!
To zaklęcie nie dość, że podnosi szczęście Nevera do niewyobrażalnych poziomów, to jeszcze pozwala mu działać na zasadach zupełnie sprzecznych z logiką – potrafi rzeczy których nigdy wcześniej nie umiał, a które mogą przechylić szalę zwycięstwa na jego korzyść (decyzja MG)! Sam "Świat" jest jego sojusznikiem i wyposaża go w niezbędny zestaw który umożliwia mu heroiczne zwycięstwo. Jego ciosy są silne, pewne i wyjątkowo potężne, obrażenia zdawają się na niego nie wpływać, a cokolwiek uczyni, robi to z wielką wiedzą oraz szczęściem! Wyzwolenia tej mocy nie można zatrzymać, pobiera ono co turę manę. Po upływie tego czasu Never jest strasznie wyczerpany i na moment wszelkie jego czary są skuteczne jedynie w połowie. Grey w czasie działania tego czaru znika i nie może działać.
Koszt: 100 PD, 4d10 many na turę

Sure Critical (G)
"Sheeesh, będziemy tu stać cały dzień... więc muszę coś z tym zrobić!"
Grey wie, jaką potęgę dają szanse. Jest tysiące czynników, które mogą wpłynąć na sukces działania, a zależą od szczęścia. Grunt to wybrać odpowiednie, które zapewnią niezwykły sukces. Jak sama nazwa wskazuje, Grey tym czarem wzmacnia pewną część szczęścia sojusznika sprawiając, że zyskuje on buffa, którego może "spalić" zapewniając krytyczne powodzenie dowolnej akcji w swojej turze. Mocne i jednocześnie ekonomiczne zaklęcie.
Koszt: 15 PD, 20 many

Anima Shield (G)
„Prosta, ale jednocześnie łatwa obrona. ”
Podstawowy sposób obrony Grey. Używając mocy losu tworzy przed sobą barierę, która sprawia że magiczne cząsteczki zaczynają tracić swój cel, powodując wysoką niestabilność magii. Działa ono wyjątkowo dobrze na wszelkie zaklęcia i moce zadające obrażenia. Słabiej sobie radzi z debuffami kierunkowymi. Jest fatalne na fizyczne ataki. Tutaj jednak przychodzi z pomocą...
Koszt: 40 PD, VAR many

Spear of Light (G)
„Nie uciekniecie przed przeznaczeniem!”
Podstawowe zaklęcie ataku Grey. Używając mocy światła i losu, splata naprowadzaną włócznię, która uderza w wybrany cel. W razie wydania większej ilości many pozwala stworzyć ich więcej, które może wycelować w różne miejsca (albo wszystkie w jedno). Nie mają może wielkiej siły, za to są bardzo celne i zadają zwiększone obrażenia osobnikom wrażliwym na światło oraz z aspektem „ciemność”. Grey lubi ich używać aby wykończyć uciekających osobników.
Koszt: 25 PD, 20 many za włócznię

Ultimate - Neverar Executionier (N)
„Hissatsu! Neverar Executionier!… NIC… NIE STOI NA MEJ DRODZE!”
Zaklęcie które Never może używać tylko w czasie Awaking Override. Koncentruje on moc losu na swojej broni, aby zadać ostateczne uderzenie. Zużywa resztę many której ma i kończy działanie zaklęcia. Jednak siła tego ataku jest naprawdę duża. Never atakuje słaby punkt za pomocą mocy losu z pełną siłą, przez co dostaje się do „krańca istnienia” celu. Nie dość, że zadaje to potężne obrażenia, to z powodu konceptualnego działania omija on większość odporności, niewrażliwości i barier. Jedyną defensywą która jest w stanie coś zrobić są specjalnie stworzone bariery „przeciw losowi”, które jednak są dość rzadkie.
Koszt: 50 PD, reszta many, min. 10%

Enigmatic Powers (G)
„Żałosne. Śmiertelnicy próbują osiągnąć coś co dla nich jest nieosiągalne!”
Część zaklęć Grey śmiertelnicy zaadaptowali, tworząc przeróżne zastosowania – jednak nie wszystkie. Część z nich wymyka się normalnemu rozumowaniu, przez co niezmiernie trudno je skopiować. Gdy zaklęcie ma niezmieniony tytuł, to wszystko w porządku. Jeśli jest jednak podkreślone, oznacza to że są to zaklęcia Grey nad którymi pracowała przez milenia i są równie zagadkowe co ona – inni mogą zaledwie stworzyć cień tego. Dlatego jeśli spróbują skopiować moc/zaklęcie, to, poza wszelkimi innymi ograniczeniami, jest ono skuteczne jedynie w połowie za ten sam koszt many. Może również nie wypalić. Działa to też na część zaklęć Nevera, które są zbyt bardzo związane z Grey aby je skopiować.
Koszt: 20 PD

Sanctify Oath (G)
"To co powiecie, zostanie zapamiętane"
Jedno z potężniejszych zaklęć, mimo że tak naprawdę prostszych - głównie dlatego, że tutaj Grey jest tylko pośrednikiem. Każdy czasem potrzebuje pewnej umowy, współpracy z kimś. Ale skąd wiadomo, czy jakaś strona konfliktu nie odwróci się? Grey przybywa wtedy z pomocą. Ten czar sprawia, że "poświęca" on umowę pomiędzy stronami, tworząc pewnego rodzaju kontrakt. Złamanie tego kontraktu powoduje przez jedną ze stron powoduje że dana osoba zostanie przeklęta przez los, który będzie chciał od tej pory zepsuć jej działanie. Nigdy nie wiadomo, kiedy to się odezwie, aczkolwiek będzie próbowało to przekleństwo dać w godzinie jak najgorszej, gdy sukces byłby niewiarygodnie potrzebny. Karmiczna nagroda dla krzywoprzysięscy.
Koszt: 35 PD


Basic Reading (G)
"Widzę to... twoje przeznaczenie."
Podstawowa zdolność Grey, która pozwala jej na dostrzeżenie "współrzędnych losu" osób, identyfikując ich miejsce we wzorcu. Dzięki temu bez problemu odczytuje ich imię, miejsce oraz datę urodzenia (przydatne do rozpoznania podróżników w czasie i pomiędzy wymiarami – przyp.Grey).

Incognito Fairy – G
„Jestem tylko zwykłą wróżką...”
Kiedy Grey znów przybyła do tego świata, ponieważ posiadła część swojej mocy oraz użyła znacznej jej części, aby „przebudzić” Nevera i działać bezpośrednio na niciach losu… Postanowiła tym razem nie ryzykować. Przy wywołaniu małego końca jednocześnie splotła specjalny czar działający na sam Świat. Spowodował on, że samo „przebudzenie” Nevera traktowane jest jak totalnie normalne zdarzenie, ot kolejny który wyszedł. Wiedza na temat tego kiedy dokładnie miało to się stać Grey ukryła. Podobnie jak własną tożsamość.
To zaklęcie, czy już moc w takim wypadku, nie dość że normalizuje Nevera w tym świecie, to jeszcze sprawia że Grey jest nierozpoznawalna jako Siódma. Nawet gdy przedstawia się jako Grey, to nie można powiązać ją z właściwą postacią. Jest od tego jeden wyjątek – dana osoba musi poszukiwać właśnie Siódmej. Nie konkretnie Grey w obecnej tożsamości, ale tą międzynarodową istotę. Wtedy „magicznie” znajduje związek jednej postaci z drugą.


Cavalary Arrives (Wrong People, Right Place) – G
„Czasami warto robić niespodzianki!”
Pewne nieuczciwe zaklęcie, które Grey opracowała (na potrzeby forum – przyp. Grey). Ustawia ona  zdarzenia w czasem absurdalny ciąg zbiegów okoliczności oraz przypadków, aby dostać się w konkretny rejon, gdzie teoretycznie nie powinno jej być. Może tego również użyć na chętnych towarzyszach. Mimo że nieuczciwe, to jednak tamtejsi sojusznicy powinni przynajmniej wyrazić zgodę.
(mechanicznie działa to tak, że Grey jest w stanie przenieść siebie, Nevera oraz innych graczy na jakąś misję albo zdarzenie, nieważne jak bardzo jest w toku i gdzie są osoby w niej uczestniczące. Tak długo, jak tylko wytłumaczy jak, to chociażby istniał cień szansy na taki ciąg, to są w stanie znaleźć się w tym miejscu jak prawdziwa kawaleria ratująca żałosnych śmiertelników – przyp. Grey)

Preemptive Luck – G
„Po co marnować darmową energię?”
To bardziej działanie mocy. W czasie pełnej mocy Grey używa reszty którą zbiera bez przerwy, aby manipulując ciągiem zdarzeń zwiększyć szczęście. Wymaga to zerowego wysiłku, jako że to jest proste przekierowanie i nie wzmacnia wielce. Póki ilość many wynosi 100%, to Grey używa nadmiaru generowanego przez talent Endless Mana (Lepsze obwody) do podniesienia szczęścia Nevera. Jakiekolwiek użycie  many powoduje koniec działania tej mocy.

Niewykupione:

Alter Fate (Wish) – G
„Prawdziwa kontrola nad losem właśnie na tym polega!”
Jedno z najpotężniejszych zaklęć Grey. Aktywuje ona pełną siłę losu, wplatając ją w słowa, które wypowiada. Dzięki czemu to co powie, aktualnie się wydarzy. MG musi umieścić wtedy znaczenie wypowiedzianego zdania w ramach świata, naginając rzeczywistość w kolejnych postach. Mimo że zaklęcie jest potężne, to jednak ma swoje ograniczenia. Jako że Grey bezpośrednio interferuje w wici losu, ujawnia swoją moc i jej przykrywka zostaje ujawniona (Incognito Fairy przestaje działać). Drugie, taka interferencja powoduje reakcję obronną Świata. Przez pewien czas (misja/zdarzenie) nie można tego zaklęcia użyć ponownie. Trzecie, w przeciwieństwie do żałosnych zaklęć tutaj Grey potrzebuje prawdziwej siły losu – czyli mówiąc prościej PDków, które wydaje poza maną. Ostatecznym ograniczeniem są właśnie słowa. Ponieważ Grey posługuje się niepełną siłą, to nie jest w stanie kontrolować CO się konkretnie wydarzy – jedynie żeby spełnione były jej słowa.


Fate Severance - G
"Los jest jednym z najważniejszych elementów! Zobaczycie, co się stanie, jak zostanie zniszczony".
Co jakiś czas zdarza się, że przeciwnik tysiące odporności. Może nawet jest nieśmiertelny i nie da się go zabić. Dlatego istnieje ten czar, stworzony specjalnie na "nieśmiertelnych".
Grey używa go, aby wzmocnić jakąś broń. Obojętnie, czy to jest miecz, pałka czy może komplet strzał. Ważniejsze, że po takim wzmocnieniu traci ona zdolność niszczenia fizycznego, a zaczyna celować w los, przy każdym trafieniu niszcząc go. Ofiara tych obrażeń jest coraz bardziej "niknie", do czasu aż jej los nie zostanie totalnie zniszczony, co powoduje śmierć i zapomnienie. Technicznie po wzmocnieniu ataki bronią zabierają manę, zaklęcia, moce oraz wiedzę. Osoby zapominają szczegółów na temat trafionej osoby. Im groźniejsze trafienie, tym więcej cel ich traci. W przeciwieństwie do fizycznych obrażeń nie ma możliwości magicznego leczenia ich - wszystko powraca w powolnym, naturalnym tempie. Gdy cel nie ma już niczego, to "imię" celu zostaje zniszczone, a jego istnienie usunięte ze świata. Wszyscy o nim również zapominają.
Koszt: 200 PD, 30 many za uderzenie

Do negocjacji:

Deep reading (G)
"Mniej więcej tego można się spodziewać..."
Proste zaklęcie, które można użyć na samym początku misji/eventu/czegokolwiek. Albo w środku. Grey zanurza się w odmętach rzek losu, starając się wyczuć nadchodzące wydarzenia. Gdy tylko to zrobi, to zaczyna dotykać delikatnie tych zdarzeń, zbierając swoje odczucia. Następnie wraca do świata rzeczywistego i opisuje swoje uczucia oraz pewne koncepty jakie zobaczyła. To nie są jakieś konkretne rzeczy, bardziej zbiór przeróżnych elementów. Może wyczuć i zobaczyć ciemną, niepokojącą chmurę, która mówiłaby o potężnym przeciwniku z którym można się spotkać. Albo długi nużący błękit może oznaczać wędrówkę. Interpretacji może być naprawdę dużo, a czy się sprawdzą to można jedynie sprawdzić. Zaletą tego rozwiązania jest to że mimo zdobycia pewnych informacji zdarzenia się nie zmieniają. Opcji wciąż jest multum i nawet jeśli Grey coś wyczuje, nie oznacza że akurat to się wydarzy.

SR: Forma Sacred Relictu, podobnie jak wiele innych rzeczy, wsiąknęła w smoczy klejnot i on obecnie stanowi formę nieaktywną Nevera (ten smoczy klejnot to pomysł Nanasi był i nie wydaje mi się aby kiedykolwiek był aktywowany ani istniały notatki co z nim zobić, więc może tutaj ten niekompletny plan się sprawdzi – przyp Grey).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1552-superhero-national-funds-czyli-konto-nevera#24439 https://ftpm.forumpolish.com/t1507-never-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4758-grey-eminence-interworld-heroic-funds#98602
 
True Hero Fate Powers
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» I Need a Hero
» True passion never dies!
» Cpt. Fate
» Fate/Leave Day
» Fate/Path Magician

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zdolności-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.