I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Książeczka Czarów Laen'a Sob Sie 12 2017, 23:43
Posiadane Magie: Magia Szybkości - rodzaj magii, który jest bardzo często niedoceniany. Panowanie nad szybkością zazwyczaj kojarzy się z po prostu szybszym poruszaniem się. Nic bardziej mylnego. Magia szybkości daje całkowitą kontrolę nad szybkością użytkownika i, na odpowiednim poziomie zaawansowania, osób w jego otoczeniu. W tym szybkość procesów myślowych, poruszania się, reagowania i innych rzeczy. Po prostu na szybkością. Pozwala na przyspieszanie, spowalnianie i przy wielkim wysiłku nawet zatrzymanie kogoś lub czegoś. A raczej spowolnienie na tyle, by przypominało to zatrzymanie.
Posiadane PWM:
Ageless - En jest w stanie władać nad prędkością starzenia się swojego ciała. Jak każdy, chcę być jak najmłodszy więc spowolnił je na tylę, że 500 lat jest dla jego ciała jak 1 rok. Nie jest w stanie on umrzeć że starości, chyba że będzie miał takie życzenie.
Speedo Masta - En jest mistrzem szybkości, prędkości i jakkolwiek to nazwać. Ma umiejętność przyspieszania i spowalniania różnych rzeczy. Musi jednak być w stanie w tej zmiennej szybkości operować. Ta umiejętność za to odpowiada. Zbytnie przyśpieszenie nie rozerwie go na strzępy, a zbyt wielkie spowolnienie nie zamrozi go w czasie.
Footwork - jest to nic innego, jak lekkie przyśpieszenie do szybkości z jaką porusza swoim ciałem. Daje 0.1 do Sprintera i Jokera.
Stamina Monster - skoro potrafimy władać nad szybkością wszystkiego, to czemu nie spowolnić jak szybko się męczymy? En właśnie to robi i daje tym sobie 0.1 do Sportowca.
Red Oura - podczas używania swoich umiejętności, En wyzwala czerwona energię zamiast naturalnej błękitnej. Przyczyna nie jest dokładnie znana chłopakowi, ale podejrzewa że to przez pobyt w świecie demonów.
Disintegration Reduction - każda rzecz ma określoną wytrzymałość, która z czasem zanika. Nawet metal z upływem setek lat ulega dezintegracji. Ta umiejętność spowalnia ten proces, dzięki czemu rzeczy w jego rękach nie psują się tak szybko. Zwiększa ich wytrzymałość o niewielką ilość.
Memory Collector - jest to zdolność utworzona przez dokładne spowolnienie części w mózgu odpowiadającej za zapominanie rzeczy. Przez to chłopak pamięta różne szczegóły przez dłuższy czas.
Afterimage - En przy dużej prędkości poruszania się (Joker lub Sprinter na poziomie 3 i wyższym) pozostawia za sobą smugę, która może trochę zmylić przeciwnków. Albo po prostu epicko wyglądać.
Eye Time - chłopak może z większą prędkością przeskakiwać oczami z jednego miejsca w drugie. Przez to jest w stanie zauważyć więcej rzeczy w krótszym czasie i ma potencjał by lepiej na nie zareagować niż inni.
Zaklęcia D:
Faster Hands - umiejętność ta zwiększa Jokera o 0.5 poziomu w górę na okres 1 posta. En może tylko użyć na sobie i w trakcie trwania tego buffa, nie może rzucić go jeszcze raz. Efekt tego zaklęcia kumuluje się z efektami innych zaklęć, ale użycie dwa razy tego boosta nie daje +1 do Jokera, ani +0.5 na dwa posty.
Zaklęcia C:
Pure Speed - En zwiększa swoją prędkość poruszania się z aktualnego miejsca do drugiego konkretnego miejsca na tyle, że jego postać wręcz znika. W miejscu w którym stał zostaje zazwyczaj pęknięty rodzaj podłoża na jakim stał przez ogromną prędkość. Podczas przeskoku z jednego do drugiego miejsca nie można zaatakować drugiej osoby, jedynie po. Za jednorazowym użyciem zdolności, może przeskoczyć maksymalnie 10 metrów błyskawicznie. Zdolności można użyć wielokrotnie, chociaż byłoby to kosztowne pod względem MM. Używając tej zdolności, nie może przenosić rzeczy, które zaliczają się jako cięższe dla En'a. Wpływa na to umiejętność Siłacz. Na 1 poziomie można przenosić osoby i rzeczy ważące maksymalnie dodatkowe 40 kg. Na 2 do 75kg, a na 3 poziomie do 140 kg.
Speedo Burst Cut - do użycia zdolności wymagana jest broń biała, ostrze lub wyprostowana dłoń. Przyśpieszając o wielką ilość szybkość z jaką robimy wymach, tworzymy coś na wzór fali uderzeniowej o czerwonym kolorze (przez użycie magii). Ma ona zwykły kształt półksiężyca i nie może zmieniać kierunku. Maksymalna długość półksiężyca wynosi 3 metry. Leci on przez 7 metrów, po czym najzwyczajniej zanika. Zadaje obrażenia tnące rangi C i jest możliwe używanie tej zdolności co chwila, jeśli ktoś ma na to MM. Przy wykonywaniu pustą dłonią zadaje obrażenia rangi D. Obrażenia tnące przy broni siecznej. W przeciwnym wypadku, obrażenia obuchowe.
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:
Sonic Boom - En rozprowadzają magię po całym swoim ciele i nadając jej konkretny atrybut, przyspiesza potężnie prędkość z jaką porusza się całe jego ciało o 150%. Trwa 2 posty. Podczas używania zdolność, ciało chłopaka otacza cienka i niezachwiana czerwona aura. Jest ona tylko efektem ubocznym rozprowadzenia magii i nie ma żadnych właściwości. Po prostu jest.
Zaklęcia S:
Brak
Zaklęcia SS:
Brak
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
PWM:
Food Need Control - En kontroluje szybkość trawienia swojego układu pokarmowego. Może strawić coś szybciej, przez co dostanie trochę więcej energii w większym czasie i nie będzie pełny przez zbyt długo ani nic, lub spowolnić ten proces przez co będzie miał wrażenie sytości i nie będzie go jedzenie tak kusiło.
Faster Healing - chłopak najzwyczajniej w świecie zwiększa tempo z jakim goją mu się rany. Jest to zdolność pasywna, z możliwością aktywacji. Pasywnie daje 0.1 do Regeneracji, a aktywowanie jej dodaje 0.4 do Regeneracji (łącznie daje 0.5). Żeby móc ją aktywować potrzebne są właściwie 2 warunki. Po pierwsze, En musi siedzieć w pozycji Seiza, i mieć ręce położone na kolanach lub udach. Po drugie, musi być w trakcie aktywacji bardzo spokojny. Działanie PWM jest anulowane jeżeli ktoś zrani En’a, jego podłoże zacznie się mocno trząść lub jeśli zostanie rozproszony. Podczas aktywacji otacza go czerwona bariera, która jest tylko elementem wyglądu. Tura aktywnej zdolności pobiera 2 MM od En’a.
Free Fall - jest to zdolność, dzięki której En gdy jest w powietrzu może nieznacznie spowolnić prędkość z jaką upada. Zmniejsza to znacznie szansę że połamię sobie kości przy jakimś większym wyskoku.
Zaklęcia D:
Slowing Touch - dotknięcie kogoś którąś częścią ciała, lub za pomocą przedmiotu trzymanego w dłoniach, spowalnia o ¼ na czas 1 posta. Bezpośrednie dotknięcie dłonią spowalnia o ½ na czas 1 posta. Można maksymalnie użyć raz na 3 posty.
Sonic Throw - jest to zwykłe przyspieszenie szybkości z jaką lecą rzeczy rzucone przez En’a, jak i samego rzutu. Odbija się to też na zasięgu rzutu i w pewnym sensie obrażeniach. W końcu, lecący kubek który trafił w głowę, zaboli bardziej jeśli będzie leciał szybciej. Przedmiot ma po prostu dzięki przyspieszeniu więcej energii, co daje mu to bonusy w tym stylu. Prędkość przedmiotu zwiększona jest o 40% w porównaniu do tej przy zwykłym rzucie, co oznacza że jednak duże kamienie i tak daleko nie polecą.
Zaklęcia C:
Cursu Ictu - jest to dosłownie przyśpieszony atak. Chłopak przyśpiesza znacznie jeden swój atak. Może być to cięcie, kopnięcie, uderzenie pięścią a nawet przywalenie z główki. Podczas używania tej umiejętności, na kończynie odpowiadającej za atak (i ewentualnie przedmiocie) pojawia się czerwona otoczka, oznaczająca użycie magii przez chłopaka. Zasięg ataku pozostaje bez zmian, jedyne co ta zdolność zwiększa to moc kryjącą się za uderzeniem/cięciem/… przez zwiększenie szybkość tych czynności, która jest 2,5 razy większa. Cała moc zebrana w rzeczy którą atakujemy jest wykorzystana w jednym ataku, w przeciwieństwie do Multa Ictu. Zaklęcie na pewno złamie używaną kończynę oraz przerwie ciągłość tkanek. Dodatkowo, zniszczy używaną broń/rzecz jeśli jest niemagiczna. Trzeba użyć w poście, w którym się włączyło zaklęcie. Można moc za uderzeniem wykorzystać na blok.
Multa Ictu - technika działająca podobnie do Cursu Ictu, a jednak bardzo odmienne. Tak jak Cursu, nadaje efekt otoczki na kończynie i przedmiocie odpowiadającym za atak, tylko że w tym wypadku ta jest znacznie bardziej chaotyczna. Zasięg ataku w tym przypadku także jest bez zmian, i ponownie jedyne co jest zwiększane to szybkość uderzeń, tylko w tym wypadku o 250%. Różnica jednak jest w ataku. Multa Ictu zwiększa prędkość pięciu następnych uderzeń chłopaka, zamiast jednego. Moc zebrana w rzeczy, którą atakujemy nie jest wykorzystywana w jednym uderzeniu, tylko w kolejnych 5, przez co obrażenia zadawane przez jedno cięcie są zmniejszone o 30%. Porządny blok (nie tylko otarcie), utknięcie ostrzem w ciele lub innej rzeczy anulują zaklęcie. Można jedynie zbijać bronie na bok, ale to również musi być płynne, jak wszystkie 5 ataków. Właśnie dlatego, muszą być one wykonane jedno po drugim. Trzeba użyć w poście w którym się uruchomiło. Uszkadza niemagiczną broń oraz rozrywa mięśnie i ścięgna.
Ageless Bless - En może spowolnić starzenie się drugiej osoby na tyle, że nie będzie ona mogła umrzeć z wieku. Nada jej to pasywną właściwość, taką samą jak PWM En’a “Ageless”. Warunkiem narzucenia tej PWM na inną osobę jest, kontakt fizyczny z nią przez 8 godzin, non stop, i posiadanie Speedo Masta Sigil. Utrata znaku powoduje anulowanie długowieczności danej osoby i powrót do normalnego starzenia.
Slowing Field - chłopak tworzy wokół siebie pole spowalniające wszystkich o 20% i wszystko, z wyjątkiem jego i osób naznaczonych Speedo Masta Sigil, włącznie z rzeczami przez nie trzymanymi. Pole ma kształt koła o średnicy 10 metrów i trwa ono 2 tury. Można używać co 2 posty. Dotyczy tylko istot żywych.
Dissilio - Laen wybija się od ziemi w niebo z ogromną prędkością, dzięki czemu zasięg jego skoku może wynieść maksymalnie 15 metrów (przy wyskoku z kucnięciem) lub 10 metrów (przy wybiciu się z lekko ugiętymi lub nie ugiętymi nogami). Może on wybijać się z każdej powierzchni, włącznie z powietrzem.
Zaklęcia B:
Whirlwind of Blades - wymagane jedna lub dwie bronie sieczne. En zaczyna kręcić się w bardzo szybkim tempie, z co najmniej jedną bronią wystawioną w bok i ciąć wszystko na swojej drodze. Każde jeden cios bronią zadaje 1.5x większe obrażenia, dzięki dodatkowej szybkości i prawach grawitacji. Przy używaniu dwóch ostrzy, muszą być one ułożone w jednej prostej linii. Tylko to co zostanie muśnięte przez jego miecz otrzymuje obrażenia. A szybkość z jaką nadchodzi kolejne uderzenie jest 2 razy większa niż normalnego uderzenia. Zaklęcie trwa 1 post.
Sensus Maturata - zdolność, która pozwala chłopakowi na przyspieszenie o 50% procesu przetwarzania informacji otrzymanych od zmysłów i mózgu. Dzięki temu jest w stanie zareagować na akcje, która normalnie byłby dla niego zbyt szybkie by zauważyć. Oczywiście, także daje mu to możliwość szybciej osiągnięcia trafnych wniosków. Co nie zmienia faktu, że jego ciało nadal może nie nadążyć. Trwa 2 posty. Nadużywanie prowadzi do poważnych problemów z zachowaniem przytomności.
Zaklęcia A:
Speedo Masta Sigil - znak, który jest nadawany przez En’a osobom które uważa za zaufane. Daje im po prostu małą część swojej mocy magicznej, która nie ma zbyt wielu zastosowań i są one konkretnie ustalone. Pozwala on oznaczonym zadecydować, czy chcą by jakieś zaklęcie En’a też na nich zadziałało czy raczej nie. Nadaje im też PWM "Speedo Masta". Znak jest niewidoczny i może zostać w każdej chwili przez Laen’a usunięty, wedle jego woli. Nadać znak można tylko przez kontakt fizyczny, ale by usunąć wystarczy myślami wyciągnąć cząstkę swoją moc magiczną z ciała naznaczonego. Ilość tej mocy magicznej jest tak mała, że nie robi ona żadnej różnicy w rezerwach naznaczonego, i jest także dla niego niedostępna do użytku. Znak można nałożyć tylko za zgodą osoby, którą En chcę zaznaczyć. Laen traci 10MM za osobę na stałe, dopóki nie zdejmie z powrotem znaku.
Retardatione - zdolność, która pozwala chłopakowi drastyczne zmniejszenie prędkości wszystkiego i wszystkich, z wyjątkiem En’a i jego rzeczy, w polu rażenia o 80% na jedną akcję. Pole rażenia jest w formie koła mającego 4 metry średnicy i może być tylko wokół En’a.
Akcja oznacza jedną, góra dwie czynność które wykonuje Laen. Kiedy ktoś chcę go przykładowo uderzyć takim młotem, aktywuje tą zdolność i podskakuje. Wtedy jest praktycznie koniec zdolności. Jeśli potem wykonałby takie cięcie, to już nie liczyłoby się ono w tym spowolnieniu, ewentualnie lekko by ono zahaczyło na początku. Na pewno nie do tego stopnia że nawet osoby szybkie nie byłby w stanie zareagować, ani nic w tym stylu.
Czyli tak jakby spowalnia póki czegoś "większego" nie zrobi chłopak. Do tych mniejszych zalicza się przykładowo położenie ręki na katanie, lub taki drobny krok. Takich można wykonać kilka, ale jeśli MG uzna że "akcja" zawiera w sobie zbyt wiele, to może to przerwać. Nie może też zmieniać kierunku w ramach jednej akcji.
Disintegration Sphaera - jak wiadomo, wszystko z czasem się rozkłada. Niektóre rzeczy latami, inne nawet w parę dni. Chłopak dzięki tej zdolności znacznie przyśpiesza jak szybko rzeczy, które mają kontakt z jego ciałem się rozkładają. Kontakt ten musi być dłuższy niż niewielkie styknięcie, czyli trwać co najmniej post. Następnie, przedmiot będący w dalszym kontakcie z En’em, zaczyna się rozpadać na tyle szybko, by można to było zauważyć gołym okiem. Dzięki temu, chłopak jest w stanie rozłożyć wszelakie strzały wbite w jego ciało, lub innego rodzaju pociski. Jest to także przydatne do rozkładania więzów, łańcuchów i tym podobne. Rozkładanie trwa 2 posty dla większych rzeczy (owinięty wokół jego ciała parę razy łańcuch), a 1 post dla tych mniejszych (przykładowo kula z pistoletu, która gdzieś utknęła). W przypadku gdy przedmiot jest zaczarowany, czas rozkładu zmienia się lub w ogóle nie istnieje. MG podejmuje w takiej sytuacji decyzję, biorąc pod uwagę właściwości takiego przedmiotu. Zdolność bardzo dobra do ucieczek, ale ofensywa jest u niej nijaka.
Zaklęcia S:
Brak
Zaklęcia SS:
Brak
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Sob Mar 10 2018, 19:17, w całości zmieniany 8 razy
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Nie Sie 13 2017, 14:18
Parę czarów do posprawdzania zarzucę jak można~~
Spoiler:
- Food Need Control (PWM) - En kontroluje szybkość trawienia swojego układu pokarmowego. Może strawić coś szybciej, przez co dostanie trochę więcej energii w większym czasie i nie będzie pełny przez zbyt długo ani nic, lub spowolnić ten proces przez co będzie miał wrażenie sytości i nie będzie go jedzenie tak kusiło.
- Faster Hands (D) - umiejętność ta zwiększa Jokera o 0.5 poziomu w górę na okres 1 posta. En może tylko użyć na sobie i w trakcie trwania tego buffa, nie może rzucić go jeszcze raz. Efekt tego zaklęcia kumuluje się z efektami innych zaklęć, ale użycie dwa razy tego boosta nie daje +1 do Jokera, ani +0.5 na dwa posty.
- Speedo Masta Sigil (A) - znak, który jest nadawany przez En’a osobom które uważa za zaufane. Daje im po prostu małą część swojej mocy magicznej, która nie ma zbyt wielu zastosowań i są one konkretnie ustalone. Pozwala on oznaczonym zadecydować, czy chcą by jakieś zaklęcie En’a też na nich zadziałało czy raczej nie. Nadaje im też PWM "Speedo Masta". Znak jest niewidoczny i może zostać w każdej chwili przez Laen’a usunięty, wedle jego woli. Nadać znak można tylko przez kontakt fizyczny, ale by usunąć wystarczy myślami wyciągnąć cząstkę swoją moc magiczną z ciała naznaczonego. Ilość tej mocy magicznej jest tak mała, że nie robi ona żadnej różnicy w rezerwach naznaczonego, i jest także dla niego niedostępna do użytku. Znak można nałożyć tylko za zgodą osoby, którą En chcę zaznaczyć. Laen traci 10MM za osobę na stałe, dopóki nie zdejmie z powrotem znaku.
- Ageless Bless (C) - En może spowolnić starzenie się drugiej osoby na tyle, że nie będzie ona mogła umrzeć z wieku. Nada jej to pasywną właściwość, taką samą jak PWM En’a “Ageless”. Warunkiem narzucenia tej PWM na inną osobę jest, kontakt fizyczny z nią przez 8 godzin, non stop, i posiadanie Speedo Masta Sigil. Utrata znaku powoduje anulowanie długowieczności danej osoby i powrót do normalnego starzenia.
- Pure Speed (C) - En zwiększa swoją prędkość poruszania się z aktualnego miejsca do drugiego konkretnego miejsca na tyle, że jego postać wręcz znika. W miejscu w którym stał zostaje zazwyczaj pęknięty rodzaj podłoża na jakim stał przez ogromną prędkość. Podczas przeskoku z jednego do drugiego miejsca nie można zaatakować drugiej osoby, jedynie po. Za jednorazowym użyciem zdolności, może przeskoczyć maksymalnie 10 metrów błyskawicznie. Zdolności można użyć wielokrotnie, chociaż byłoby to kosztowne pod względem MM. Używając tej zdolności, nie może przenosić rzeczy, które zaliczają się jako cięższe dla En'a. Wpływa na to umiejętność Siłacz. Na 1 poziomie można przenosić osoby i rzeczy ważące maksymalnie dodatkowe 40 kg. Na 2 do 75kg, a na 3 poziomie do 140 kg.
- Speedo Burst Cut (C) - do użycia zdolności wymagana jest broń biała, ostrze lub wyprostowana dłoń. Przyśpieszając o wielką ilość szybkość z jaką robimy wymach, tworzymy coś na wzór fali uderzeniowej o czerwonym kolorze (przez użycie magii). Ma ona zwykły kształt półksiężyca i nie może zmieniać kierunku. Maksymalna długość półksiężyca wynosi 3 metry. Leci on przez 7 metrów, po czym najzwyczajniej zanika. Zadaje obrażenia tnące rangi C i jest możliwe używanie tej zdolności co chwila, jeśli ktoś ma na to MM. Przy wykonywaniu pustą dłonią zadaje obrażenia rangi D.
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Czw Sie 17 2017, 14:14, w całości zmieniany 2 razy
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Pon Sie 14 2017, 11:34
WIP
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Wto Sie 15 2017, 19:50
1. O tyle ile pierwsza część pwm jest ok (szybciej strawisz, szybciej dostaniesz nieco energii i takie tam), o tyle druga jest trochę sprzeczna z samą sobą. Przykładowa jedna kanapka nie dostarczy ci AŻ tyle energii abyś wyżył na niej przez dwa tygodnie. Trochę mego myślenia: kanapka daje 10 energii, a ty spalasz 25 energii dziennie. Więc przez pierwszą część pwm zyskasz te 10 energii po 5 minutach, zamiast godzinach (w przybliżeniu czas trawienia). Ale spowolnienie trawienia do okresu 14 dni i tak nadal da ci tylko 10 energii z kanapki. 2. Dla mnie ok. 3. Jest to coś stałego, daje im na stale nieco twojej mocy, hmm... Ranga A i tracisz na stałe 10MM, które po zdjęciu znaku z sojusznika powraca do twojej puli mocy magicznej. 4. Dałbym to na C z takim czasem kontaktu fizycznego. W końcu dana osoba staje się długowieczna. Jak zdejmiesz z danej osoby niewidzialny znak, znowu zaczyna się starzeć. 5. Wywal to o sprecyzowanym czasie - robisz to po prosty błyskawicznie. Do 10 metrów. Osób nie dasz rady, tylko rzeczy. takie cięższe dla twojej osoby (no nie wiem, korpus zbroi płytowej?) odpadają przy tym zaklęciu. 6. Ogólnie potrzebujesz jakiejś broni białej/ostrza. Ręką wykonasz słabszą wersję, zadającą obrażenia rangi D.
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Wto Sie 15 2017, 20:23
1. Rozumiem o co chodzi, i widzę mój błąd. Tak jak jest opisane to faktycznie ma mało sensu i w przyszłości po prostu dam inną PWM która będzie wpływać na szybkość z jaką organizm wykorzystuje energię. Ale to kiedy indziej. 2 część została zmieniona i raczej ma już sens. 3. Poprawione. 4. Poprawione. 5. Niby okej, ale co ty na to żeby przy siłaczu na 2 poziomie można było przenosić osoby lżejsze od siebie, a na 3 poziomie osoby których waga (razem z ubiorem i innymi rzeczami) nie przekracza 140kg? Tak samo z rzeczami, przykładowo siłacz na 1, to mógłbym przenosić osoby i rzeczy ważące do 40 kg, na 2 do 75 kg i na 3 do 140 kg? 6. Dałoby radę podnieść na obrażenia rangi D+/C- czy nie?
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Czw Sie 17 2017, 12:56
1. Ok, teraz gra. 5. Ok. 6. Nie, ponieważ twoje ręką nie jest ostra, więc fala nie będzie też... cięta? Coś tak. Chodzi o to, że miecz, biała broń jest ostra, więc fala też taka będzie. A przy ręce niezbyt.
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Czw Sie 17 2017, 14:14
Poprawione.
Amney
Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Czw Sie 17 2017, 14:55
Akcept.
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Czw Sie 17 2017, 20:57
Wykupuję Faster Hands (D) i Pure Speed (C) o/
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Czw Sie 24 2017, 01:42
Druga seria leci o/
Spoiler:
Whirlwind of Blades (B) - wymagane jedna lub dwie bronie sieczne. En zaczyna kręcić się w bardzo szybkim tempie, z co najmniej jedną bronią wystawioną w bok i ciąć wszystko na swojej drodze. Każde jeden cios bronią zadaje 1.5x większe obrażenia, dzięki dodatkowej szybkości i prawach grawitacji. Przy używaniu dwóch ostrzy, muszą być one ułożone w jednej prostej linii. Tylko to co zostanie muśnięte przez jego miecz otrzymuje obrażenia. A szybkość z jaką nadchodzi kolejne uderzenie jest 2 razy większa niż normalnego uderzenia. Zaklęcie trwa 1 post.
Sonic Boom (A) - En rozprowadzają magię po całym swoim ciele i nadając jej konkretny atrybut, przyspiesza potężnie prędkość z jaką porusza się całe jego ciało o 150%. Trwa 2 posty. Podczas używania zdolność, ciało chłopaka otacza cienka i niezachwiana czerwona aura. Jest ona tylko efektem ubocznym rozprowadzenia magii i nie ma żadnych właściwości. Po prostu jest.
Slowing Touch (D) - dotknięcie kogoś którąś częścią ciała, lub za pomocą przedmiotu trzymanego w dłoniach, spowalnia o ¼ na czas 1 posta. Bezpośrednie dotknięcie dłonią spowalnia o ½ na czas 1 posta. Można maksymalnie użyć raz na 3 posty.
Slowing Field (C) - chłopak tworzy wokół siebie pole spowalniające wszystkich o 20% i wszystko, z wyjątkiem jego i osób naznaczonych Speedo Masta Sigil, włącznie z rzeczami przez nie trzymanymi. Pole ma kształt koła o średnicy 10 metrów i trwa ono 2 tury. Można używać co 2 posty.
Faster Healing (PWM) - chłopak najzwyczajniej w świecie zwiększa tempo z jakim goją mu się rany. Jest to zdolność pasywna, z możliwością aktywacji. Pasywnie daje 0.1 do Regeneracji, a aktywowanie jej dodaje 0.4 do Regeneracji (łącznie daje 0.5). Żeby móc ją aktywować potrzebne są właściwie 2 warunki. Po pierwsze, En musi siedzieć w pozycji Seiza, i mieć ręce położone na kolanach lub udach. Po drugie, musi być w trakcie aktywacji bardzo spokojny. Działanie PWM jest anulowane jeżeli ktoś zrani En’a, jego podłoże zacznie się mocno trząść lub jeśli zostanie rozproszony. Podczas aktywacji otacza go czerwona bariera, która jest tylko elementem wyglądu. Tura aktywnej zdolności pobiera 2 MM od En’a.
Retardatione (A) - zdolność, która pozwala chłopakowi drastyczne zmniejszenie prędkości wszystkiego i wszystkich, z wyjątkiem En’a i jego rzeczy, w polu rażenia o 80% na jedną akcję. Pole rażenia jest w formie koła mającego 4 metry średnicy i może być tylko wokół En’a.
Dissilio (C) - Laen wybija się od ziemi w niebo z ogromną prędkością, dzięki czemu zasięg jego skoku może wynieść maksymalnie 15 metrów (przy wyskoku z kucnięciem) lub 10 metrów (przy wybiciu się z lekko ugiętymi lub nie ugiętymi nogami). Może on wybijać się z każdej powierzchni, włącznie z powietrzem.
Free Fall (PWM) - jest to zdolność, dzięki której En gdy jest w powietrzu może nieznacznie spowolnić prędkość z jaką upada. Zmniejsza to znacznie szansę że połamię sobie kości przy jakimś większym wyskoku.
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Wto Sie 29 2017, 20:32, w całości zmieniany 4 razy
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Pią Sie 25 2017, 17:07
1. Bez CD. Nie musi być w poziomie bo może być w poziomie? Dość niezrozumiałe. Popraw. I wytłumacz jak to widzisz w pionie, bo to ty masz się kręcić z ostrzami. 3. Odpada, za mocne 5. 2 posty CD 7. ranga A 8. Nah, odpada. Znaczy masz magię szybkości i nie specjalnie ma to związek tak naprawdę ze skakaniem. Możesz skakać szybciej, opadać szybciej, ale to tak naprawdę nie zmieni dystansu jaki przemierzysz, bo on jest zależny od siły wybicia
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Pią Sie 25 2017, 20:11
1. Usunąłem ten kawałek, bo nawet pisząc to co miałem na myśli wyszłoby niezrozumiale i po dłuższym namyśleniu byłoby to zbędne. Kompletnie w pionie nie da rady, chyba że będzie w powietrzu. Chodziło mi, że można po prostu kręcić się pod kątem. 3. Co w tym jest za mocnego? Wykonując bardzo trudną misję, dostałbym w sumie dodatkowe... 2-3 PD? Nawet w sumie nie da się bardziej osłabić bo nie byłoby żadnej różnicy tak naprawdę. Można w sumie dodać, że wartość ta zawsze jest zaokrągla w dół, wtedy bardzo trudna misja dawałaby mi 2 dodatkowe PD, a trudna 1 PD. Nie wydaje mi się to takie op. 5. Dodano. 7. Dodano. 8. W tym przypadku muszę się nie zgodzić. Właśnie przejrzałem parę stron w internecie, bo już myślałem że coś mi się pomyliło. Mam wrażenie (i potwierdziły moją teorie strony), że to jak wysoko skoczymy nie zależy od siły wybicia, a raczej od mocy. A od tego jak wielka jest moc, zależy też szybkość. W takim wypadku, wydaje mi się że zaklęcie raczej pasuje do magii.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Pon Sie 28 2017, 20:51
3. Zdobywanie większej ilości PD. Ogólnikowo. Tak jak na pewnych magiach może bym coś takiego przepuścił, tak magia szybkości nie jest jedną z nich.
Reszta niech będzie
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Pon Sie 28 2017, 21:50
3. Wywalone.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Wto Sie 29 2017, 17:53
1. Dodaj że zaklęcie trwa 1 post 3. Podnieś CD do 3 postów w sumie
Reszta jest ok i możesz wrzucić już do zaakceptowanych
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.