I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Książeczka Czarów Laen'a Sob Sie 12 2017, 23:43
First topic message reminder :
Posiadane Magie: Magia Szybkości - rodzaj magii, który jest bardzo często niedoceniany. Panowanie nad szybkością zazwyczaj kojarzy się z po prostu szybszym poruszaniem się. Nic bardziej mylnego. Magia szybkości daje całkowitą kontrolę nad szybkością użytkownika i, na odpowiednim poziomie zaawansowania, osób w jego otoczeniu. W tym szybkość procesów myślowych, poruszania się, reagowania i innych rzeczy. Po prostu na szybkością. Pozwala na przyspieszanie, spowalnianie i przy wielkim wysiłku nawet zatrzymanie kogoś lub czegoś. A raczej spowolnienie na tyle, by przypominało to zatrzymanie.
Posiadane PWM:
Ageless - En jest w stanie władać nad prędkością starzenia się swojego ciała. Jak każdy, chcę być jak najmłodszy więc spowolnił je na tylę, że 500 lat jest dla jego ciała jak 1 rok. Nie jest w stanie on umrzeć że starości, chyba że będzie miał takie życzenie.
Speedo Masta - En jest mistrzem szybkości, prędkości i jakkolwiek to nazwać. Ma umiejętność przyspieszania i spowalniania różnych rzeczy. Musi jednak być w stanie w tej zmiennej szybkości operować. Ta umiejętność za to odpowiada. Zbytnie przyśpieszenie nie rozerwie go na strzępy, a zbyt wielkie spowolnienie nie zamrozi go w czasie.
Footwork - jest to nic innego, jak lekkie przyśpieszenie do szybkości z jaką porusza swoim ciałem. Daje 0.1 do Sprintera i Jokera.
Stamina Monster - skoro potrafimy władać nad szybkością wszystkiego, to czemu nie spowolnić jak szybko się męczymy? En właśnie to robi i daje tym sobie 0.1 do Sportowca.
Red Oura - podczas używania swoich umiejętności, En wyzwala czerwona energię zamiast naturalnej błękitnej. Przyczyna nie jest dokładnie znana chłopakowi, ale podejrzewa że to przez pobyt w świecie demonów.
Disintegration Reduction - każda rzecz ma określoną wytrzymałość, która z czasem zanika. Nawet metal z upływem setek lat ulega dezintegracji. Ta umiejętność spowalnia ten proces, dzięki czemu rzeczy w jego rękach nie psują się tak szybko. Zwiększa ich wytrzymałość o niewielką ilość.
Memory Collector - jest to zdolność utworzona przez dokładne spowolnienie części w mózgu odpowiadającej za zapominanie rzeczy. Przez to chłopak pamięta różne szczegóły przez dłuższy czas.
Afterimage - En przy dużej prędkości poruszania się (Joker lub Sprinter na poziomie 3 i wyższym) pozostawia za sobą smugę, która może trochę zmylić przeciwnków. Albo po prostu epicko wyglądać.
Eye Time - chłopak może z większą prędkością przeskakiwać oczami z jednego miejsca w drugie. Przez to jest w stanie zauważyć więcej rzeczy w krótszym czasie i ma potencjał by lepiej na nie zareagować niż inni.
Zaklęcia D:
Faster Hands - umiejętność ta zwiększa Jokera o 0.5 poziomu w górę na okres 1 posta. En może tylko użyć na sobie i w trakcie trwania tego buffa, nie może rzucić go jeszcze raz. Efekt tego zaklęcia kumuluje się z efektami innych zaklęć, ale użycie dwa razy tego boosta nie daje +1 do Jokera, ani +0.5 na dwa posty.
Zaklęcia C:
Pure Speed - En zwiększa swoją prędkość poruszania się z aktualnego miejsca do drugiego konkretnego miejsca na tyle, że jego postać wręcz znika. W miejscu w którym stał zostaje zazwyczaj pęknięty rodzaj podłoża na jakim stał przez ogromną prędkość. Podczas przeskoku z jednego do drugiego miejsca nie można zaatakować drugiej osoby, jedynie po. Za jednorazowym użyciem zdolności, może przeskoczyć maksymalnie 10 metrów błyskawicznie. Zdolności można użyć wielokrotnie, chociaż byłoby to kosztowne pod względem MM. Używając tej zdolności, nie może przenosić rzeczy, które zaliczają się jako cięższe dla En'a. Wpływa na to umiejętność Siłacz. Na 1 poziomie można przenosić osoby i rzeczy ważące maksymalnie dodatkowe 40 kg. Na 2 do 75kg, a na 3 poziomie do 140 kg.
Speedo Burst Cut - do użycia zdolności wymagana jest broń biała, ostrze lub wyprostowana dłoń. Przyśpieszając o wielką ilość szybkość z jaką robimy wymach, tworzymy coś na wzór fali uderzeniowej o czerwonym kolorze (przez użycie magii). Ma ona zwykły kształt półksiężyca i nie może zmieniać kierunku. Maksymalna długość półksiężyca wynosi 3 metry. Leci on przez 7 metrów, po czym najzwyczajniej zanika. Zadaje obrażenia tnące rangi C i jest możliwe używanie tej zdolności co chwila, jeśli ktoś ma na to MM. Przy wykonywaniu pustą dłonią zadaje obrażenia rangi D. Obrażenia tnące przy broni siecznej. W przeciwnym wypadku, obrażenia obuchowe.
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:
Sonic Boom - En rozprowadzają magię po całym swoim ciele i nadając jej konkretny atrybut, przyspiesza potężnie prędkość z jaką porusza się całe jego ciało o 150%. Trwa 2 posty. Podczas używania zdolność, ciało chłopaka otacza cienka i niezachwiana czerwona aura. Jest ona tylko efektem ubocznym rozprowadzenia magii i nie ma żadnych właściwości. Po prostu jest.
Zaklęcia S:
Brak
Zaklęcia SS:
Brak
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
PWM:
Food Need Control - En kontroluje szybkość trawienia swojego układu pokarmowego. Może strawić coś szybciej, przez co dostanie trochę więcej energii w większym czasie i nie będzie pełny przez zbyt długo ani nic, lub spowolnić ten proces przez co będzie miał wrażenie sytości i nie będzie go jedzenie tak kusiło.
Faster Healing - chłopak najzwyczajniej w świecie zwiększa tempo z jakim goją mu się rany. Jest to zdolność pasywna, z możliwością aktywacji. Pasywnie daje 0.1 do Regeneracji, a aktywowanie jej dodaje 0.4 do Regeneracji (łącznie daje 0.5). Żeby móc ją aktywować potrzebne są właściwie 2 warunki. Po pierwsze, En musi siedzieć w pozycji Seiza, i mieć ręce położone na kolanach lub udach. Po drugie, musi być w trakcie aktywacji bardzo spokojny. Działanie PWM jest anulowane jeżeli ktoś zrani En’a, jego podłoże zacznie się mocno trząść lub jeśli zostanie rozproszony. Podczas aktywacji otacza go czerwona bariera, która jest tylko elementem wyglądu. Tura aktywnej zdolności pobiera 2 MM od En’a.
Free Fall - jest to zdolność, dzięki której En gdy jest w powietrzu może nieznacznie spowolnić prędkość z jaką upada. Zmniejsza to znacznie szansę że połamię sobie kości przy jakimś większym wyskoku.
Zaklęcia D:
Slowing Touch - dotknięcie kogoś którąś częścią ciała, lub za pomocą przedmiotu trzymanego w dłoniach, spowalnia o ¼ na czas 1 posta. Bezpośrednie dotknięcie dłonią spowalnia o ½ na czas 1 posta. Można maksymalnie użyć raz na 3 posty.
Sonic Throw - jest to zwykłe przyspieszenie szybkości z jaką lecą rzeczy rzucone przez En’a, jak i samego rzutu. Odbija się to też na zasięgu rzutu i w pewnym sensie obrażeniach. W końcu, lecący kubek który trafił w głowę, zaboli bardziej jeśli będzie leciał szybciej. Przedmiot ma po prostu dzięki przyspieszeniu więcej energii, co daje mu to bonusy w tym stylu. Prędkość przedmiotu zwiększona jest o 40% w porównaniu do tej przy zwykłym rzucie, co oznacza że jednak duże kamienie i tak daleko nie polecą.
Zaklęcia C:
Cursu Ictu - jest to dosłownie przyśpieszony atak. Chłopak przyśpiesza znacznie jeden swój atak. Może być to cięcie, kopnięcie, uderzenie pięścią a nawet przywalenie z główki. Podczas używania tej umiejętności, na kończynie odpowiadającej za atak (i ewentualnie przedmiocie) pojawia się czerwona otoczka, oznaczająca użycie magii przez chłopaka. Zasięg ataku pozostaje bez zmian, jedyne co ta zdolność zwiększa to moc kryjącą się za uderzeniem/cięciem/… przez zwiększenie szybkość tych czynności, która jest 2,5 razy większa. Cała moc zebrana w rzeczy którą atakujemy jest wykorzystana w jednym ataku, w przeciwieństwie do Multa Ictu. Zaklęcie na pewno złamie używaną kończynę oraz przerwie ciągłość tkanek. Dodatkowo, zniszczy używaną broń/rzecz jeśli jest niemagiczna. Trzeba użyć w poście, w którym się włączyło zaklęcie. Można moc za uderzeniem wykorzystać na blok.
Multa Ictu - technika działająca podobnie do Cursu Ictu, a jednak bardzo odmienne. Tak jak Cursu, nadaje efekt otoczki na kończynie i przedmiocie odpowiadającym za atak, tylko że w tym wypadku ta jest znacznie bardziej chaotyczna. Zasięg ataku w tym przypadku także jest bez zmian, i ponownie jedyne co jest zwiększane to szybkość uderzeń, tylko w tym wypadku o 250%. Różnica jednak jest w ataku. Multa Ictu zwiększa prędkość pięciu następnych uderzeń chłopaka, zamiast jednego. Moc zebrana w rzeczy, którą atakujemy nie jest wykorzystywana w jednym uderzeniu, tylko w kolejnych 5, przez co obrażenia zadawane przez jedno cięcie są zmniejszone o 30%. Porządny blok (nie tylko otarcie), utknięcie ostrzem w ciele lub innej rzeczy anulują zaklęcie. Można jedynie zbijać bronie na bok, ale to również musi być płynne, jak wszystkie 5 ataków. Właśnie dlatego, muszą być one wykonane jedno po drugim. Trzeba użyć w poście w którym się uruchomiło. Uszkadza niemagiczną broń oraz rozrywa mięśnie i ścięgna.
Ageless Bless - En może spowolnić starzenie się drugiej osoby na tyle, że nie będzie ona mogła umrzeć z wieku. Nada jej to pasywną właściwość, taką samą jak PWM En’a “Ageless”. Warunkiem narzucenia tej PWM na inną osobę jest, kontakt fizyczny z nią przez 8 godzin, non stop, i posiadanie Speedo Masta Sigil. Utrata znaku powoduje anulowanie długowieczności danej osoby i powrót do normalnego starzenia.
Slowing Field - chłopak tworzy wokół siebie pole spowalniające wszystkich o 20% i wszystko, z wyjątkiem jego i osób naznaczonych Speedo Masta Sigil, włącznie z rzeczami przez nie trzymanymi. Pole ma kształt koła o średnicy 10 metrów i trwa ono 2 tury. Można używać co 2 posty. Dotyczy tylko istot żywych.
Dissilio - Laen wybija się od ziemi w niebo z ogromną prędkością, dzięki czemu zasięg jego skoku może wynieść maksymalnie 15 metrów (przy wyskoku z kucnięciem) lub 10 metrów (przy wybiciu się z lekko ugiętymi lub nie ugiętymi nogami). Może on wybijać się z każdej powierzchni, włącznie z powietrzem.
Zaklęcia B:
Whirlwind of Blades - wymagane jedna lub dwie bronie sieczne. En zaczyna kręcić się w bardzo szybkim tempie, z co najmniej jedną bronią wystawioną w bok i ciąć wszystko na swojej drodze. Każde jeden cios bronią zadaje 1.5x większe obrażenia, dzięki dodatkowej szybkości i prawach grawitacji. Przy używaniu dwóch ostrzy, muszą być one ułożone w jednej prostej linii. Tylko to co zostanie muśnięte przez jego miecz otrzymuje obrażenia. A szybkość z jaką nadchodzi kolejne uderzenie jest 2 razy większa niż normalnego uderzenia. Zaklęcie trwa 1 post.
Sensus Maturata - zdolność, która pozwala chłopakowi na przyspieszenie o 50% procesu przetwarzania informacji otrzymanych od zmysłów i mózgu. Dzięki temu jest w stanie zareagować na akcje, która normalnie byłby dla niego zbyt szybkie by zauważyć. Oczywiście, także daje mu to możliwość szybciej osiągnięcia trafnych wniosków. Co nie zmienia faktu, że jego ciało nadal może nie nadążyć. Trwa 2 posty. Nadużywanie prowadzi do poważnych problemów z zachowaniem przytomności.
Zaklęcia A:
Speedo Masta Sigil - znak, który jest nadawany przez En’a osobom które uważa za zaufane. Daje im po prostu małą część swojej mocy magicznej, która nie ma zbyt wielu zastosowań i są one konkretnie ustalone. Pozwala on oznaczonym zadecydować, czy chcą by jakieś zaklęcie En’a też na nich zadziałało czy raczej nie. Nadaje im też PWM "Speedo Masta". Znak jest niewidoczny i może zostać w każdej chwili przez Laen’a usunięty, wedle jego woli. Nadać znak można tylko przez kontakt fizyczny, ale by usunąć wystarczy myślami wyciągnąć cząstkę swoją moc magiczną z ciała naznaczonego. Ilość tej mocy magicznej jest tak mała, że nie robi ona żadnej różnicy w rezerwach naznaczonego, i jest także dla niego niedostępna do użytku. Znak można nałożyć tylko za zgodą osoby, którą En chcę zaznaczyć. Laen traci 10MM za osobę na stałe, dopóki nie zdejmie z powrotem znaku.
Retardatione - zdolność, która pozwala chłopakowi drastyczne zmniejszenie prędkości wszystkiego i wszystkich, z wyjątkiem En’a i jego rzeczy, w polu rażenia o 80% na jedną akcję. Pole rażenia jest w formie koła mającego 4 metry średnicy i może być tylko wokół En’a.
Akcja oznacza jedną, góra dwie czynność które wykonuje Laen. Kiedy ktoś chcę go przykładowo uderzyć takim młotem, aktywuje tą zdolność i podskakuje. Wtedy jest praktycznie koniec zdolności. Jeśli potem wykonałby takie cięcie, to już nie liczyłoby się ono w tym spowolnieniu, ewentualnie lekko by ono zahaczyło na początku. Na pewno nie do tego stopnia że nawet osoby szybkie nie byłby w stanie zareagować, ani nic w tym stylu.
Czyli tak jakby spowalnia póki czegoś "większego" nie zrobi chłopak. Do tych mniejszych zalicza się przykładowo położenie ręki na katanie, lub taki drobny krok. Takich można wykonać kilka, ale jeśli MG uzna że "akcja" zawiera w sobie zbyt wiele, to może to przerwać. Nie może też zmieniać kierunku w ramach jednej akcji.
Disintegration Sphaera - jak wiadomo, wszystko z czasem się rozkłada. Niektóre rzeczy latami, inne nawet w parę dni. Chłopak dzięki tej zdolności znacznie przyśpiesza jak szybko rzeczy, które mają kontakt z jego ciałem się rozkładają. Kontakt ten musi być dłuższy niż niewielkie styknięcie, czyli trwać co najmniej post. Następnie, przedmiot będący w dalszym kontakcie z En’em, zaczyna się rozpadać na tyle szybko, by można to było zauważyć gołym okiem. Dzięki temu, chłopak jest w stanie rozłożyć wszelakie strzały wbite w jego ciało, lub innego rodzaju pociski. Jest to także przydatne do rozkładania więzów, łańcuchów i tym podobne. Rozkładanie trwa 2 posty dla większych rzeczy (owinięty wokół jego ciała parę razy łańcuch), a 1 post dla tych mniejszych (przykładowo kula z pistoletu, która gdzieś utknęła). W przypadku gdy przedmiot jest zaczarowany, czas rozkładu zmienia się lub w ogóle nie istnieje. MG podejmuje w takiej sytuacji decyzję, biorąc pod uwagę właściwości takiego przedmiotu. Zdolność bardzo dobra do ucieczek, ale ofensywa jest u niej nijaka.
Zaklęcia S:
Brak
Zaklęcia SS:
Brak
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Sob Mar 10 2018, 19:17, w całości zmieniany 8 razy
Autor
Wiadomość
Laen
Liczba postów : 187
Dołączył/a : 09/08/2017
Temat: Re: Książeczka Czarów Laen'a Wto Sie 29 2017, 20:26
- Sonic Throw (D) - jest to zwykłe przyspieszenie szybkości z jaką lecą rzeczy rzucone przez En’a, jak i samego rzutu. Odbija się to też na zasięgu rzutu i w pewnym sensie obrażeniach. W końcu, lecący kubek który trafił w głowę, zaboli bardziej jeśli będzie leciał szybciej. Przedmiot ma po prostu dzięki przyspieszeniu więcej energii, co daje mu to bonusy w tym stylu. Prędkość przedmiotu zwiększona jest o 40% w porównaniu do tej przy zwykłym rzucie, co oznacza że jednak duże kamienie i tak daleko nie polecą.
- Disintegration Sphaera (A) - jak wiadomo, wszystko z czasem się rozkłada. Niektóre rzeczy latami, inne nawet w parę dni. Chłopak dzięki tej zdolności znacznie przyśpiesza jak szybko rzeczy, które mają kontakt z jego ciałem się rozkładają. Kontakt ten musi być dłuższy niż niewielkie styknięcie, czyli trwać co najmniej post. Następnie, przedmiot będący w dalszym kontakcie z En’em, zaczyna się rozpadać na tyle szybko, by można to było zauważyć gołym okiem. Dzięki temu, chłopak jest w stanie rozłożyć wszelakie strzały wbite w jego ciało, lub innego rodzaju pociski. Jest to także przydatne do rozkładania więzów, łańcuchów i tym podobne. Rozkładanie trwa 2 posty dla większych rzeczy (owinięty wokół jego ciała parę razy łańcuch), a 1 post dla tych mniejszych (przykładowo kula z pistoletu, która gdzieś utknęła). W przypadku gdy przedmiot jest zaczarowany, czas rozkładu zmienia się lub w ogóle nie istnieje. MG podejmuje w takiej sytuacji decyzję, biorąc pod uwagę właściwości takiego przedmiotu. Zdolność bardzo dobra do ucieczek, ale ofensywa jest u niej nijaka.
- Sensus Maturata (B) - zdolność, która pozwala chłopakowi na przyspieszenie o 50% procesu przetwarzania informacji otrzymanych od zmysłów i mózgu. Dzięki temu jest w stanie zareagować na akcje, która normalnie byłby dla niego zbyt szybkie by zauważyć. Oczywiście, także daje mu to możliwość szybciej osiągnięcia trafnych wniosków. Co nie zmienia faktu, że jego ciało nadal może nie nadążyć. Trwa 2 posty. Nadużywanie prowadzi do poważnych problemów z zachowaniem przytomności.
- Cursu Ictu (C) - jest to dosłownie przyśpieszony atak. Chłopak przyśpiesza znacznie jeden swój atak. Może być to cięcie, kopnięcie, uderzenie pięścią a nawet przywalenie z główki. Podczas używania tej umiejętności, na kończynie odpowiadającej za atak (i ewentualnie przedmiocie) pojawia się czerwona otoczka, oznaczająca użycie magii przez chłopaka. Zasięg ataku pozostaje bez zmian, jedyne co ta zdolność zwiększa to moc kryjącą się za uderzeniem/cięciem/… przez zwiększenie szybkość tych czynności, która jest 2,5 razy większa. Cała moc zebrana w rzeczy którą atakujemy jest wykorzystana w jednym ataku, w przeciwieństwie do Multa Ictu.
- Multa Ictu (C) - technika działająca podobnie do Cursu Ictu, a jednak bardzo odmienne. Tak jak Cursu, nadaje efekt otoczki na kończynie i przedmiocie odpowiadającym za atak, tylko że w tym wypadku ta jest znacznie bardziej chaotyczna. Zasięg ataku w tym przypadku także jest bez zmian, i ponownie jedyne co jest zwiększane to szybkość uderzeń, tylko w tym wypadku o 250%. Różnica jednak jest w ataku. Multa Ictu zwiększa prędkość pięciu następnych uderzeń chłopaka, zamiast jednego. Moc zebrana w rzeczy, którą atakujemy nie jest wykorzystywana w jednym uderzeniu, tylko w kolejnych 5, przez co obrażenia zadawane przez jedno cięcie są zmniejszone o 30%
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Wto Paź 24 2017, 20:09, w całości zmieniany 2 razy
Pojawiły się uwagi względem twoich poprzednich zaklęć więc od tego może zacznę. W większości kwestii zmian nie będzie, bardziej drobne poprawki, uwagi.
Retardatione -> Doprecyzuj "Akcję" okazuje się że każdy rozumie to nieco inaczej i od tego powinniśmy zacząć
Slowing Field -> Dotyczy tylko istot żywych. Bez zaklęć, pocisków, etc.
Speed Burst Cut -> Obrażenia tnące tylko jak użyjesz broni siecznej. W przeciwnym wypadku, zadajesz obrażenia obuchowe. Nic poza tym się nie zmienia
A teraz te nowe zaklęcia:
2. Ranga A. Ale nie użyjesz tego na zwierzęciu(w tym, człowieku) 3. Odpada, za mocne. To takie zwiększenie percepcji, tylko silniejsze na pewno niż 0.1, a nawet tego 0.1 bym ci pewnie nie dał, bo już sporo ich wyciągnąłeś 4 i 5. Opisz to nieco lepiej. Z tego co widzę zwiększasz w pierwszym szybkość 1 uderzenia o 150%, a w drugim pięciu o 250% ale osłabiasz ich siłę o 30% czy o to ci chodziło?
Retardatione - przez akcję, mam na myśli jedną, góra dwie czynność którą wykonuje Laen. Przykładowo powiedzmy leci jakiś grad strzał i jak już są blisko to może zrobić niewielkie kroki żeby pomiędzy nimi manewrować i nie otrzymać obrażeń. Myślę, że takie niewielkie kroki nie liczyłyby się jako jedna czynność bo to by było bezsensu wtedy. Kiedy ktoś chcę go przykładowo uderzyć takim młotem, aktywuje tą zdolność i podskakuje, i wtedy jest praktycznie koniec zdolności. Jeśli potem wykonałby takie cięcie, to już nie liczyłoby się ono w tym spowolnieniu, ewentualnie lekko by ono zahaczyło na początku. Na pewno nie do tego stopnia że nawet osoby szybkie nie byłby w stanie zareagować, ani nic w tym stylu. No, i właśnie mniej więcej taki miałem zamysł. Czyli tak jakby spowalnia póki czegoś "większego" nie zrobię. Do tych mniejszych zaliczyłbym przykładowo położenie ręki na katanie, lub taki drobny krok.
Slowing Field - dodane. Osobiście, nie wydaje mi się żeby takie zmniejszenie prędkości pocisków i zaklęć dawało coś wielkiego, no ale pewnie wyjątki się zdarzą.
Speed Burst Cut - dodane
Co do nowych: 2. Poprawione. 3. W formie PWM wyrzucone. Przerobiłem na zaklęcie które przyśpiesza przetwarzanie o 50% na 3 posty, jaka ranga by pasowała? 4 i 5. Tak dokładnie o to. Jeśli przyjęlibyśmy że Laen zadaje 100 DMG z podstawowego uderzenia, to przy pomocy Cursu Ictu by zrobił to o 1,5 razy szybciej, co bezpośrednio przełożyłoby się też na obrażenia. Czyli zadałoby 250 DMG. Przy Multa Ictu podstawowe uderzenie zamiast 100 DMG, zadawałoby 70, ale o 2,5 razy szybciej na czas pięciu następnych uderzeń. Czyli jeśli trafiłby wszystkimi, to zadałby 350 DMG w maksie.
Retardatione - raczej manewrowanie między strzałami odpada. Mógłbyś się schylić by uniknąć jednej, czy nawet zrobić kilka kroczków ale w JEDNĄ STRONĘ nie skręcając. Jednak takie manewrowanie odpada. Uściślij opis akcji w opisie zaklęcia i dopisz że jeśli MG uzna iż pozwalasz sobie na zbyt wiele w kontekście "Akcji" to może ci to przerwać, niby jasne i wiadome ale jednak lepiej dopisać.
Sensus Maturata - 2 posty, ranga B. Nadużywanie będzie prowadzić do sporych problemów z zachowaniem przytomności
4 i 5. Bardzo mocne jak na C. Zdecydowanie zbyt mocne. Pierwsze jeśli użyte z niemagiczną bronią, zniszczy ją. Dodatkowo na pewno złamie ci używaną kończynę oraz przerwie ciągłość tkanek. Drugie uszkodzi broń niemagiczną, dodatkowo pozrywa ci mięśnie i ścięgna. No i wykorzystujesz w tym samym poście co rzuciłeś.
Retardatione - zdolność, która pozwala chłopakowi drastyczne zmniejszenie prędkości wszystkiego i wszystkich, z wyjątkiem En’a i jego rzeczy, w polu rażenia o 80% na jedną akcję. Pole rażenia jest w formie koła mającego 4 metry średnicy i może być tylko wokół En’a.
Akcja oznacza jedną, góra dwie czynność które wykonuje Laen. Kiedy ktoś chcę go przykładowo uderzyć takim młotem, aktywuje tą zdolność i podskakuje. Wtedy jest praktycznie koniec zdolności. Jeśli potem wykonałby takie cięcie, to już nie liczyłoby się ono w tym spowolnieniu, ewentualnie lekko by ono zahaczyło na początku. Na pewno nie do tego stopnia że nawet osoby szybkie nie byłby w stanie zareagować, ani nic w tym stylu.
Czyli tak jakby spowalnia póki czegoś "większego" nie zrobi chłopak. Do tych mniejszych zalicza się przykładowo położenie ręki na katanie, lub taki drobny krok. Takich można wykonać kilka, ale jeśli MG uzna że "akcja" zawiera w sobie zbyt wiele, to może to przerwać. Nie może też zmieniać kierunku w ramach jednej akcji.
Tak napisane było by dobre?
Sensus Maturata - dodane
4 i 5. Zniszczenie i uszkodzenie broni mi pasuje. Tak samo, fakt że trzeba od razu wykorzystać. Gorzej tylko z resztą, bo Laen ma od tego odporność to byłoby to sprzeczne, dlatego poszukałby innego sposobu na znerfienie go. Zwiększenie rangi do B, lub zmniejszenie jak bardzo przyśpieszają te zaklęcia? Cursa Ictu do 2 lub 1,5 razy , a Multa Ictu do 2,5 razy?
Ostatnio zmieniony przez Laen dnia Sro Paź 25 2017, 15:13, w całości zmieniany 1 raz
Dodaj jeszcze że nie możesz zmieniać kierunku w ramach jednej akcji.
4 i 5. Nie do końca. DSy też są odporne na ogień, a jednak nie dotyczy ty tego smoczych zabójców. A ty nawet nie jesteś Slayerem, więc ta twoja odporność to jeszcze większe "Meh". I tak jak w większości wypadków nie zabijesz się własnym zaklęciem, tak te zaklęcia nie są zwykłe. Drastycznie przekraczasz ograniczenia rangi - więc i twoja odporność za tym nie nadąża i cię nie chroni. Jeśli mimo to ci nie pasuje, spróbuj to ograniczyć. Aktualnie to taka ~ranga A. W obu przypadkach.
4 i 5. Może to się wydawać takie op, że ranga C jest nieadekwatna. To nawet widzę. Nie wydaje mi się jednak, żeby ich poziom był na randze A, nawet tych oryginalnych. Cursa Ictu oryginalnie bije 2,5 razy szybciej, a Multa Ictu 3,5 razy z kosztem 30% siły uderzenia. Jeśli odbierzemy te zaklęcia jako buffy, to w pierwszym przypadku buff zwiększa szybkość ataku o 150% procent, a w drugim o 250%. Z tym że przy Multa Ictu jest narzucony dodatkowo debuff zmniejszający zadawane obrażenia o 30%.
Bazując na luźna ramach, buff zwiększający jedną rzecz o 150% jest rangi A. Tylko, że taki buff zazwyczaj trwa 1-2 posty z tego co wiem. Przy Cursa Ictu, zwiększa on o 150%, ale na 1 uderzenie/zablokowanie. Może i ranga C nie jest odpowiednia, ale A jest już raczej przesadą w tym wypadku. Podniesienie jej do rangi B mi nie przeszkadza, ale nie widzę zbytnio powodów dla którego by to zaklęcie jeszcze nerfić i dawać mu poziom A.
Przy Multa Ictu jest to trochę bardziej skomplikowane. Buffuje szybkość na 5 ataków o 250%, co samo w sobie wykracza poza rangę A dość mocno. Tylko, że ten jeden atak nie zadaje już przykładowo 350 DMG zamiast 100. Tak naprawdę to ten buff w ogóle ich nie zwiększa. Łącznie nie dostanie ktoś 1750 DMG. Tylko szybkość. Jeśli znowu przyjmę, że normalny atak zadaje 100 DMG to trafiając 5 zadałbym 500 DMG. To bez żadnych zaklęć. Z tym zaklęciem zadałbym 350 DMG, czyli dość znacząca różnica. I wszystkie muszą być wykorzystane w jednym poście. Czyli, Multa Ictu to dość porządny buff i dość porządny debuff w jednym. Wydaje mi się, że C może być nieadekwatne, ale tak jak w poprzednim przypadku, ranga A, to chyba trochę zbyt dużo. Co prawda, dodałbym że zablokowanie uderzenia przerywa to zaklęcie. Tylko takie porządniejsze, a nie zwykłe obtarcie. Na ten moment, to zaklęcie jest swego rodzaju ryzykowne. Albo stracę, albo zyskam.
Czyli takie podsumowanie co robią te zaklęcia w tym momencie:
Cursa Ictu:
zwiększa szybkość uderzenia o 150% (tym samym zadaje obrażenia większa o 150%, dlatego że Moc = siła * prędkość)
obrażenia same w sobie nie są zwiększone, ich zwiększenie powodują prawa fizyki
buff jest na jedno kolejne uderzenie/blok
trzeba użyć od razu w poście w którym się unieruchomiło
niszczy broń użytkownika, jeśli ta jest niemagiczna. Na logikę powinno też chyba w ten sposób zniszczyć wrogą broń, ale może mi się tylko wydawać
ranga B
Multa Ictu:
zwiększa szybkość uderzenia o 250%
nie zadaje zwiększonych obrażeń, bo atak jest ciągły i stawia bardziej na płynność.
buff jest na pięć kolejnych uderzeń/bloków. 5 uderzeń/bloków musi być wykonane jedno po drugim, inaczej zaklęcie zostaje przerwane. Bloki dodatkowo mogą jedynie zbijać bronie na bok, nie mogą ich zatrzymywać, bo wtedy zaklęcie także jest anulowane
porządny blok (nie tylko otarcie), utknięcie ostrzem w ciele lub innej rzeczy także anulują zaklęcia
debuff na 5 kolejnych bloków/uderzeń. Siła każdego jest zmniejszona o 30% oddzielnie
trzeba użyć od razu w poście w którym się unieruchomiło
uszkadza niemagiczną broń
ranga B
Wydaje mi się, że te zaklęcia powinny być odbierane jako buff, niżeli atak, bo tak naprawdę jest to głównie zwiększenie szybkości.
Jeśli traktujemy to jako standardowy buff, to nawet jeśli jesteś odporny na działanie swojej magii, to nie na "Nadużywanie buffów" które niewątpliwie wynika z twoich zaklęć, a więc i moje nerfy, są jak najbardziej w porządku. Jeśli traktujemy to jako "Wzmocnienie ataku" bo nie chcesz rozwalać sobie rąk i nóg nadużywaniem buffów, to jest to minimum ranga A. Nie unikniesz nerfów, wzorem fizycznym. Jeśli efekt przekracza rangę C, to nie obchodzi mnie jak do tego doszło, czy wzorem chemicznym czy fizycznym, zaklęcie nie przekroczy efektywnością swojej rangi.
Tak dla jasności, w moich oczach są one podniesione na rangę B.
Co do "nadużywania buffów" to by pasowało. Problem w tym, że po jednym takim użyciu Cursa Ictu, mam zniszczoną rękę. Takie zaklęcie praktycznie nic nie daje wartościowego bo zbyt duże koszta by było opłacalne. Jeśli po 3 użyciach ręka nie nadawała by się do czegokolwiek, a po pierwszym mięśnie zostały naderwane, byłoby jak najbardziej w porządku. Przy aktualnej propozycji, nie jest to raczej kara przez to że nadużywam buffów, tylko przez to że używam go w ogóle. Bardziej przypomina to wtedy debuff na siebie. Dodatkowo, jeśli te zaklęcia są traktowane jako buffy, to są one bardzo krótkie.
Wrzucając to na buff rangi A zwiększający tylko szybkość ataku, no, najpewniej mógłbym sobie biegać z nim post lub dwa bez większych debuffów. Na randze B, nie można przyśpieszyć na jedną akcje bez łamania sobie ręki i uszkodzenia tkanki?
Jeśli taka jest faktycznie różnica między rangą B, a rangą A, to podniosę ich rangę na A. Szkoda je wyrzucać, jak są już omawiane.
Kiedy zostaje ci jedynie 10MM, zaklęcie zdolne uderzyć z siłą A, po tej cenie, jest bardzo wartościowe. Takie last resort spelle to jest bardzo dobra opcja. Niebezpieczna, jasne. Ale po to właśnie są takie spelle. By używać ich gdy inne opcje zawiodły, gdy walka się kończy a ty nie masz MM.
Ale na razie dyskutowaliśmy raczej o randze C. I sposobie podejścia do zaklęcia. Co do rangi B, wiadomo, sytuacja będzie nieco inna.
4. Niszczy niemagiczną broń. 4 posty CD 5. Może zniszczyć niemagiczną broń. 4 posty CD
Nie pochodziłem do zaklęcia jak do last restort technique, lub czegoś w tym stylu, ale widzę jego siłę patrząc z tej strony. I po krótkim zastanowieniu się, techniki tego typu mogą się przydać, dlatego zostanę przy opcji C z tymi nerfami wcześniej podanymi, i tymi co sam w pewnym sensie wplotłem. Mam nadzieję, że nic nie pominąłem.
chyba ostateczna wersja:
- Cursu Ictu (C) - jest to dosłownie przyśpieszony atak. Chłopak przyśpiesza znacznie jeden swój atak. Może być to cięcie, kopnięcie, uderzenie pięścią a nawet przywalenie z główki. Podczas używania tej umiejętności, na kończynie odpowiadającej za atak (i ewentualnie przedmiocie) pojawia się czerwona otoczka, oznaczająca użycie magii przez chłopaka. Zasięg ataku pozostaje bez zmian, jedyne co ta zdolność zwiększa to moc kryjącą się za uderzeniem/cięciem/… przez zwiększenie szybkość tych czynności, która jest 2,5 razy większa. Cała moc zebrana w rzeczy którą atakujemy jest wykorzystana w jednym ataku, w przeciwieństwie do Multa Ictu. Zaklęcie na pewno złamie używaną kończynę oraz przerwie ciągłość tkanek. Dodatkowo, zniszczy używaną broń/rzecz jeśli jest niemagiczna. Trzeba użyć w poście, w którym się włączyło zaklęcie. Można moc za uderzeniem wykorzystać na blok.
- Multa Ictu (C) - technika działająca podobnie do Cursu Ictu, a jednak bardzo odmienne. Tak jak Cursu, nadaje efekt otoczki na kończynie i przedmiocie odpowiadającym za atak, tylko że w tym wypadku ta jest znacznie bardziej chaotyczna. Zasięg ataku w tym przypadku także jest bez zmian, i ponownie jedyne co jest zwiększane to szybkość uderzeń, tylko w tym wypadku o 250%. Różnica jednak jest w ataku. Multa Ictu zwiększa prędkość pięciu następnych uderzeń chłopaka, zamiast jednego. Moc zebrana w rzeczy, którą atakujemy nie jest wykorzystywana w jednym uderzeniu, tylko w kolejnych 5, przez co obrażenia zadawane przez jedno cięcie są zmniejszone o 30%. Porządny blok (nie tylko otarcie), utknięcie ostrzem w ciele lub innej rzeczy anulują zaklęcie. Można jedynie zbijać bronie na bok, ale to również musi być płynne, jak wszystkie 5 ataków. Właśnie dlatego, muszą być one wykonane jedno po drugim. Trzeba użyć w poście w którym się uruchomiło. Uszkadza niemagiczną broń oraz rozrywa mięśnie i ścięgna.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.