I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadane Magie: Powietrza Opis Magii: Magia Powietrza jest magią jednego z pięciu żywiołów. Cała magia nie polega tylko na wytwarzaniu wiatrów, huraganów, czy innych cudów z powietrza, ale także na wytwarzaniu z substancji, które znajdujących się w powietrzu np. gazu rozśmieszającego. Jeżeli mag byłby naprawdę potężny, potrafiłby nawet stworzyć próżnię. Cały urok tej magii skupia się nie tym, co może zrobić podczas walki, ale na tym że może dzięki powietrzu wspierać i leczyć swoich towarzyszy. Powietrze jest wszechobecne, a z niego można wszystko robić. Dzięki temu użytkownik tej magii może chronić także siebie, poprzez rzucanie zaklęć ofensywnych, czy defensywnych. Magia ta nie ogranicza się do robienia wiatrów wszelakiego rodzaju, tworzenia z powietrza różnych substancji np. gazu rozweselającego, czy supportowaniu towarzyszy misji. Posiadane PWM: [Moc dłoni Hotaru] - pozwala ona przekazać dowolnej osobie 40MM z własnych rezerw. Może to zrobić tylko gdy linie są niebieskie. Po przekazaniu zmieniają się w blizny a po upływie pełnego postu znów nabierają niebieskiej barwy i możesz powtórzyć energetyczny zastrzyk. Link do nagrody. + pyk Ukojenie Ukojenie - może nie zna się na nich jakoś doskonale, ale jest w stanie nieznacznie złagodzić ból sojuszników, działając na ich układ nerwowy lub lecząc drobne zranienia. (lekki ból głowy, drobne skaleczenia) . Wiaterek - użytkownik magii jest w stanie stworzyć lekki wicherek. Ot, coś co ochłodzi w razie gorąca, lub ociepli w razie chłodu. Pogodynka - użytkownik magii potrafi przewidzieć pogodę, przez znajomość ruchu powietrza, które krąży wokół niego. Jest w stanie ocenić czy spadnie deszcz, czy będzie burza. Nie jest to nic pewnego, tylko przypuszczenia które mogą okazać się prawdziwe. Ruchy - użytkownik ma swobodniejsze ruchy podczas mocniejszych, naturalnych podmuchów wiatru i mniej odczuwa jego chłód. Indykator - użytkownik magii czuje się lepiej w miejscach, gdzie powietrze jest względnie niezanieczyszczone, natomiast gorzej tam gdzie jest mocno zanieczyszczone. Jest w stanie stwierdzić, jakie zanieczyszczenia Zaklęcia D:
Spoiler:
Zaklęcia C: Ostrza [C] - zaklęcie polegające na stworzeniu dwóch powietrznych ostrz. Stworzyć je może przez ruch wskazującym palcem. A jak wyglądają? Są to niewidoczne dla oka ostre podmuchy wiatru, które mogą przerwać ciągłość naskórka. Razem zadadzą obrażenia rangi C. Gdy dolecą do osoby atakowanej, zostawiają po sobie rany cięte. Ostrze ma długość ok. 0,75m, szerokość 5 cm i jest proste. Sfera [C] - użytkownik wytwarza wokół siebie kopułę, która odpycha przeciwników od rzucającego zaklęcie i trzyma ich na dystans dwóch metrów. Sfera trwa trzy posty. W sferze zostaję tylko użytkownik oraz wszystko co ma bezpośrednio przy sobie. Ktoś z siłaczem lv. 2 może próbować się dostać do środka, jednak jest to bardzo trudne i bez sprzyjających warunków niewykonalne. 3Lv. przejdzie przez barierę, ale mocno go to spowolni. Strzały i broń miotana nie przejdą przez sferę, natomiast broń palna ma małe szansę przedostania się przez nią. Zaklęcia Rangi B i C skupione na penetracji przebiją barierę od razu. Podczas działania kopuły nie można używać żadnych zaklęć. Leczenie rangi C - użytkownik magii tworzy delikatną, niewidzialną aurę wokół ciała rzucającego, która pozwala na leczenie ran do rangi A. W zależności od obrażeń czas leczenia zwiększa się. Dodatkowym efektem tego zaklęcia jest usypianie Hotaru. Efekt ten można usunąć, płacąc za spella 5 PD. Wymagany kontakt fizyczny. rany rangi C 2 posty, a każda kolejna ranga 2 posty więcej. Lot - dzięki temu zaklęciu Hotaru może latać. Nie może przenosić ze sobą żadnych osób. Po prostu ona sama może sobie polatać w powietrzu. Nic specjalnego, lot trwa 2 posty. Lata powoli, nie rozwinie prędkości biegu. Kisiel - Pozwala przywołać worek specjalnego kiślu o smaku Kiwi. Zjedzenie nieco tego specyfiku powoduje ogromny ból brzucha i rozwolnienie po 3 postach od spożycia. Pokarmu wystarczy dla 3 osób. [ Zaklęcia B:
Spoiler:
Leczenie - użytkownik magii za pomocą powietrza, które sam wytworzy przy dłoniach przenosi swoją energię magiczną, która leczy rany, nie tylko jej, ale także i innych. W zależności od czasu i obrażeń długość leczenia zwiększa się. Maksymalnie rany rangi A+ (czyli takie, jakie zadają zaklęcia rangi A opisane jako "zadające duże jak na tą rangę obrażenia). B - 1,5 posta, A - 3 posty. "+" to dodatkowy post leczenia. Wymagany kontakt fizyczny, przerwanie go oznacza koniec zaklęcia.
Zaklęcia A:
Spoiler:
Siła [A] - czy kiedykolwiek myślałeś, że jesteś słaby? A może uważałeś, ze potrzebujesz dopalaczy ale nie chcesz psuć sobie organizmu? Jeżeli tak to trafiłeś idealnie. Jest to czar wspomagający, który można nałożyć na max. 2 osoby oraz trwa 2 postów. Na czym konkretnie polega? Na wytworzenie niewidocznej dla oka bariery powietrznej, dzięki której wszystko co robimy dzieje się z dużo większą siłą. Jeżeli osoba, na który został rzucony czar chce skoczyć, robi to dużo lepiej, jeżeli chcę uderzyć, przeciwnik obrywa z pięści dużo mocniej... Wzmacnia Siłacza i Łamacza Kości o 2,5 lvl, nie przekroczy 3.5 lvl. Tornado - użytkownik magii tworzy tornado, która otacza przeciwnika. Obija go nieźle. Wewnątrz tornada tworzy się podciśnienie utrudniające oddychanie, przez co u osobnika znajdującego się w tornadzie pojawiają się następujące objawy np. silne bóle głowy, nudności, wymioty, możliwe osłabienie. Skutki podciśnienia są zależne od MG. Jeżeli ktoś chciałby wyjść z tornado skutkuję to poważnymi krwotokami, a nawet amputacją. Oprócz podciśnienia w tornadzie tworzą się różne prądy powietrze, przez co niektóre przedmioty mogą do niego wlecieć dodatkowo obijać przeciwnika. Całość działa post, przeciwnik po tym na wyżej wymieniony problemy do końca walki.
Zaklęcia S:
Spoiler:
Zaklęcia SS:
Spoiler:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Spoiler:
Tarcza - ranga B, użytkownik magii tworzy przed sobą tarczę, która chroni go przed wszelkimi magicznymi atakami. Tarcza chroni przed spellami rangi D, C oraz B. Nie przepuszcza żadnych magicznych tworów przez siebie. Tarcza wytrzyma jedno zaklęcie rangiB, lub dwa rangi C, lub cztery rangi D. Lewitacja - ranga D, dzięki temu zaklęcia użytkownik magii potrafi przenosić przedmioty. Zaczynają lewitować i po prostu sobie lecą. Działa w promieniu 5 m, przedmioty nie osiągają wystarczającej szybkości by kogokolwiek skrzywdzić. Co najwyżej ktoś zostanie szturchnięty.
Ostatnio zmieniony przez Hotaru dnia Wto Sie 22 2017, 19:24, w całości zmieniany 5 razy
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 10 2016, 13:23
Lot - ranga C, dzięki temu zaklęciu Hotaru może latać. Nie może przenosić ze sobą żadnych osób. Po prostu ona sama może sobie polatać w powietrzu. Nic specjalnego, lot trwa 2 posty. Tornado - ranga A, użytkownik magii tworzy tornado, która otacza przeciwnika. Obija go nieźle. Wewnątrz tornada tworzy się podciśnienie utrudniające oddychanie, przez co u osobnika znajdującego się w tornadzie pojawiają się następujące objawy np. silne bóle głowy, nudności, wymioty, możliwe osłabienie. Skutki podciśnienia są zależne od MG. Jeżeli ktoś chciałby wyjść z tornado skutkuję to poważnymi krwotokami, a nawet amputacją. Oprócz podciśnienia w tornadzie tworzą się różne prądy powietrze, przez co niektóre przedmioty mogą do niego wlecieć dodatkowo obijać przeciwnika. Tarcza - ranga B, użytkownik magii tworzy przed sobą tarczę, która chroni go przed wszelkimi magicznymi atakami. Tarcza chroni przed spellami rangi D, C oraz B. Nie przepuszcza żadnych magicznych tworów przez siebie. Lewitacja - ranga D, dzięki temu zaklęcia użytkownik magii potrafi przenosić przedmioty. Zaczynają lewitować i po prostu sobie lecą.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 10 2016, 13:36
1. Raczej lata wolno, nie rozwinie prędkości biegu.
2. Całość trwa 1 post, po którym przeciwnik ma wspomniane problemy najpewniej do końca walki.
3. Zatrzyma maksymalnie 1 B, 2 C lub 4 D.
4. Działa w promieniu 5 metrów, nikogo tym nie skrzywdzisz. Możesz go najwyżej szturchnąć, jednak nie osiągniesz siły wystarczającej, żeby np. przebić kogoś lewitowanym mieczem.
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 10 2016, 14:03
Czyli zaklęcia będą brzmiały tak: Lot - ranga C, dzięki temu zaklęciu Hotaru może latać. Nie może przenosić ze sobą żadnych osób. Po prostu ona sama może sobie polatać w powietrzu. Nic specjalnego, lot trwa 2 posty. Lata powoli, nie rozwinie prędkości biegu. Tornado - ranga A, użytkownik magii tworzy tornado, która otacza przeciwnika. Obija go nieźle. Wewnątrz tornada tworzy się podciśnienie utrudniające oddychanie, przez co u osobnika znajdującego się w tornadzie pojawiają się następujące objawy np. silne bóle głowy, nudności, wymioty, możliwe osłabienie. Skutki podciśnienia są zależne od MG. Jeżeli ktoś chciałby wyjść z tornado skutkuję to poważnymi krwotokami, a nawet amputacją. Oprócz podciśnienia w tornadzie tworzą się różne prądy powietrze, przez co niektóre przedmioty mogą do niego wlecieć dodatkowo obijać przeciwnika. Całość działa post, przeciwnik po tym na wyżej wymieniony problemy do końca walki. Tarcza - ranga B, użytkownik magii tworzy przed sobą tarczę, która chroni go przed wszelkimi magicznymi atakami. Tarcza chroni przed spellami rangi D, C oraz B. Nie przepuszcza żadnych magicznych tworów przez siebie. Tarcza wytrzyma jedno zaklęcie rangiB, lub dwa rangi C, lub cztery rangi D. Lewitacja - ranga D, dzięki temu zaklęcia użytkownik magii potrafi przenosić przedmioty. Zaczynają lewitować i po prostu sobie lecą. Działa w promieniu 5 m, przedmioty nie osiągają wystarczającej szybkości by kogokolwiek skrzywdzić. Co najwyżej ktoś zostanie szturchnięty.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 10 2016, 14:06
Wszystko pięknie, ładnie, daję na to Akcepta.
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 10 2016, 14:20
wykupuję tornado~
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Gru 24 2016, 11:39
Umiejętności fabularne: • Kucharz - lepszego nie znajdziecie. Od wyrobów piekarskich po najbardziej wykwitnie dania jakie mogłyby wam przyjść na myśl. Hotaru po prostu ma do tego talent, no i do tego lata wprawy. Bardziej zna się na pieczeniu, do tego potrafi ozdabiać różne wypieki w taki sposób jak sobie wymyśli. • Cheerlederka - zacznijmy od tego, że Hotaru potrafi naprawdę nieźle machać pomponami, wstążkami i bioderkami. Posiada w skrócie wszystkie umiejętności, które cheerlederka mieć powinna - poczucie rytmu, krzyczenie dopingujących haseł, koordynacje i estetyke ruchów. • Śpiew - potrafi ładnie śpiewać i do tego nie fałszuje. Co prawda nie byłaby śpiewaczką operową, acz naprawdę miło się jej słucha.
Leczenie rangi C - użytkownik magii tworzy delikatną aurę wokół ciała rzucającego, która pozwala na leczenie ran do rangi B. W zależności od obrażeń czas leczenia zwiększa się. Dodatkowym efektem tego zaklęcia jest usypianie. Efekt ten można usunąć, płacąc za spella 5 PD. Rany rangi D 1 post, rany rangi C 2 posty, a rangi B 3 posty.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Hotaru Pią Sty 27 2017, 21:01
Tylko pytanko - musisz podejść, czy na odległość?
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Pią Sty 27 2017, 21:06
Kontakt fizyczny potrzebny i usypia samą Hotaru, nie cel spella w razie co.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Hotaru Pią Sty 27 2017, 23:20
Okej, no to dam ci leczenie do ran rangi A - rany C w 1 post, każda kolejna ranga 2 posty więcej.
Hotaru
Liczba postów : 756
Dołączył/a : 14/08/2012
Temat: Re: Księga Hotaru Sob Sty 28 2017, 00:46
Ok, czyli spell po poprawie będzie wyglądał tak~
Leczenie rangi C - użytkownik magii tworzy delikatną, niewidzialną aurę wokół ciała rzucającego, która pozwala na leczenie ran do rangi A. W zależności od obrażeń czas leczenia zwiększa się. Dodatkowym efektem tego zaklęcia jest usypianie Hotaru. Efekt ten można usunąć, płacąc za spella 5 PD. Wymagany kontakt fizyczny. rany rangi C 2 posty, a każda kolejna ranga 2 posty więcej.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.