I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię: Ryu Pseudonim: Winter Nazwisko: Hexeris Płeć: Mężczyzna Waga: 63 kg Wzrost: 175 cm Wiek: 16 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Biały, zewnętrzna strona lewej dłoni. Klasa Maga: 0
Wygląd
Winter jest przeciętnie wyglądającym nastolatkiem z paroma wyjątkami. Dziecięca twarz, która nie jest tak rzadko spotykana w jego wieku oraz lekko widocznie mięśnie na ciele, na pewno zaliczają się do wizerunku typowego szesnastolatka dbającego o siebie. Niezbyt wielkie usta, lekko zadarty nos i trochę zbyt chuderlawe kończyny - przynajmniej patrząc z daleka - dopełniają jego wygląd. Tym co go wyróżnia od reszty, to jego turkusowe oczy, które wręcz świecą się w ciemnościach i białe, ewentualnie srebrne, rozpuszczone włosy. Parę średniej długości kosmyków upada mu na twarz, ale zwykle gdy je ułoży to przez parę godzin nie przeszkadzają mu.
Charakter
Ciężko opisać charakter tego szesnastolatka. Na pewno nie można mu powiedzieć, że nie jest lojalny względem przyjaciół. I dla osób którego go spotkały, oczywistym jest, że prawo oraz moralność nie ma dla niego najmniejszego znaczenia. Nie lubi, kiedy ktoś mówi innym co powinni robić bez najmniejszego zrozumienia ich sytuacji oraz preferuje sam ustalić co jest dobre a co złe. Przeważnie jest miły, gadatliwy i rzadko ocenia innych po "okładce", ale zdarza mu się myśleć o tym jaki był w przeszłości. W takich momentach czasami trudno do niego dotrzeć i robi się jakiś nieśmiały, co robi na innych złe wrażenie. Niestety, to że jest imprezowy wiele osób uznaje za minus, czym się Winter nie przejmuje.
Historia
Rodzina Hexeris mieszkająca w Hargeon była szczęśliwa. Szczególnie po tym jak urodził im się syn. Odziedziczył on oczy po matce, natomiast unikatowy kolor włosów otrzymał od ojca. Oboje chcieli mieć dziecko, a jako że Ryu w młodości był dość spokojnym dzieckiem, naprawdę nie mogli narzekać. Stabilna praca nie była czymś co posiadali. Rodzice małego należeli do zespołu, który grywał w jednej z niedalekich karczm. Ojciec był skrzypkiem, a matka wokalistką. Nawet jeśli nie należeli do najbogatszych, nie przeszkadzało im to w byciu szczęśliwymi . Wszystko się jednak zmieniło trzy lata po narodzinach chłopca. Pewien gang złodziejaszków zaatakował ich w nocy i zabił ojca małego. Matkę ocenili na dobrze wyglądającą i planowali dla niej inny los. Niestety lub na szczęście, walczyła ona do końca, by zapewnić ucieczkę swojego potomka. Pomimo początkowego szoku jaki doznał czterolatek na śmierć swojego rodzica, kiedy usłyszał prośbę by uciekał, nie spojrzał nawet za siebie i pobiegł z łzami w oczach po samotnego wujka znajdującego się parę alei dalej. Gdy dotarł na miejsce, nie tracąc czasu w poinformowaniu go o ataku, zaczął pędzić z powrotem w stronę swojego domu. Jego wuj nie tracił nawet czasu i wyprzedził go. W końcu kochał on swoją rodzoną siostrę i nie zamierzał pozwolić jej umrzeć. Wparował do domu i jedyne co zastał to ciała swojego rodzeństwa. Nie pozwolił wejść nawet swojemu siostrzeńcowi zatrzaskując mu drzwi przed nosem. Chłopiec nie wiedząc co zrobić przysiadł przy drzwiach i czekał. Minęło parę godzin nim jego jedyna pozostała rodzina wyszła i podniosła śpiącego młodzieńca. Ryu zamieszkał w domu swojego wujka na czas bliżej nieokreślony. Nawet nie wiedział kiedy jego rzeczy zostały przeniesione do nowego pokoju. Obudził się praktycznie na mały pogrzeb swoich rodziców, urządzony przez ostatnią żywą osobę w jego rodzinie. Dorosły szybko popadł w alkoholizm z powodu utraty jedynych bliskich mu osób. Całkowicie zapomniał o dziecku na którym sprawował pieczę. Na dodatek zabierał go ze sobą do baru w którym pracowali jego rodzice i po jakichś 4 latach przekonał go by spróbować alkoholu. Nie było to mądre, ale na pewno zwiększyło w jakimś stopniu jego odporność na alkohol. Gdy chłopczyk miał 8 lat, jego wuj zmarł. Małolat urządził mu podobny pogrzeb, co dawniej odbył się dla jego rodziców i postanowił opuścić to miasto. Pewnej nocy odkrył, że jest magiem jak jego ojciec. Właśnie dlatego zdecydował się na poszukanie jakiejś gildii, która pomimo jego niewiedzy przyjęła by go. Zabierając ze sobą stare skrzypce ojczulka i niewielki plecaczek z rzeczami na parę dni, wyruszył ku swojemu celu. Słyszał wiele o Fairy Tail, więc to był jego pierwszy przystanek. Przez 8 lat chłopak robi wiele rzeczy. Trenował swoje umiejętności, nauczył się grać na skrzypcach kiedy to pewnego razu poznał ich wdzięk, tańczenie też go nie ominęło po wycieczkach nocnych do baru. No i oczywiście pomniejsze przygody. Nawet nadali mu pseudonim Winter przez jego białe włosy. Przynajmniej tak mu się wydawało, bo nie widział innego powodu. A jego podróż tak naprawdę dopiero się zaczynała.
Umiejętności fabularne:
Gra na skrzypcach- jako że jedyną rzeczą jaka pozostała Winterowi po rodzicach były skrzypce, chłopaka zaczął trenować na nich granie do najróżniejszych utworów, nawet tych nowoczesnych. Po mimo tego, że jego dawni "kumple" go za te hobby wyśmiewali.
Taniec- przy ilości imprez na które chodził nastolatek, prędzej czy później musiał nauczyć się tańczyć. Kroki przyswajał w dość szybkim tempie, co umożliwiło mu naukę wielu różnych układów. Tak jak poziom jego tańca przy gatunkach popularnych w ostatnich paru latach był spory, trochę gorzej szło mu z czymś bardziej elokwentnym.
Twarda głowa- pomimo dość młodego wieku, chłopak pokazał jak wiele może wypić. Może było to po części dziedziczone albo po prostu wytrenowane? Parę lat jego życia było spędzonych na samym imprezowaniu, co mogło wywołać u niego tą niecałkowitą odporność na upicie.
Umiejętności: kocie uszy (1), czaromiot (1), walka wręcz (1) Ekwipunek: - dobrej jakości czarne skrzypce razem z pokrowcem (Coś takiego); - 5 000
Rodzaj Magii
Magia Energii - potężny rodzaj magii, który umożliwia wykorzystanie czystej energii magicznej z wnętrza osoby oraz otoczenia. Dzięki niej mag jest w stanie kontrolować formę wspomnianej mocy. Utwardzenie jej na broń, rzucanie świecących kul energii i tym podobne, na tym polega ta magia.
Pasywne Właściwości Magii:
- Światło - w ciemnych pomieszczeniach, Winter jest w stanie otoczyć się niebieskawą energią, która działa jak dobrej jakości latarka. Oświetla dobrze w promieniu metra od chłopaka. - Wykrycie - nastolatek wyczuwa energię znajdującą się w otoczeniu przez co ma większą świadomość tego co się dzieje w okolicy. Zasięg tego radaru wynosi 7 metrów. Im więcej ktoś posiada energii, tym łatwiej go wykryć. - Błysk - chłopak dzięki przesyłaniu niewielkich ilości energii do oka rozświetla je. W odpowiednim otoczeniu może to przestraszyć osoby strachliwe, a tak to jest czysto dodatkiem, bez większego wpływu na wszystkich. - Rysunek - Winter koncentrując na koniuszkach palców mała ilość energii, jest w stanie nimi rysować. Pozostawiony ślad świeci się i to paru godzinach znika. Z upływem czasu poświata staje się coraz ciemniejsza. - Tworzenie - chłopak bezproblemowo potrafi wytworzyć stałe przedmioty, które są w pełni błękitne. Nie nadają się one do walki, ponieważ wystarczy najmniejszy dotyk z intencjami zniszczenia tego obiektu, żeby rozpadł się na drobne kawałeczki znikające po paru sekundach. Są one też przezroczyste, jednak generują ciepło. Objętość obiektu może maksymalnie wynosić 5x5x5 cm.
Zaklęcia:
Fake (C) - umiejętność podobna do pewnego rodzaju iluzji. Użytkownik, który uruchomił tą technikę zostawia za sobą poświatę. Dzięki temu może zmylić on przeciwnika, a dokładniej zdezorientować. Osoba z małą percepcją nie byłaby w stanie odróżnić jego "klona" od oryginały. Miraż zostaje 3 posty, osoba z sokolookim na 1 dostrzeże jakieś różnice.
Energy Cut (C) - użytkownik wyprostowuje dłoń i zbiera energię w koniuszkach palców. Następnie wymachuje dłonią i wysyła przed siebie magię w postaci dość groźnego, ale nie śmiertelnego cięcia. Obrażenia cięte rangi C, zasięg 15m.
Energy Healing (C) - użytkownik skupia energię znajdującą się w jego ciele jak i na zewnątrz, po czym "przyczepia" ją do otrzymanej rany. Dzięki temu ciało jest pobudzone do działania w danym rejonie i szybciej goi ranę niż naturalnie powinno. Leczy maksymalnie rany rangi B. Rany rangi D goją się przez 1 post, każde następne o 2 tury więcej(w przypadku każdej rangi zachodzi taka proporcja).
Energy Blade (C) - technika polegająca na wytworzeniu średniej wielkości ostrza za pomocą energii. W pierwszym etapie umiejętności, miecz jest przezroczysty i niematerialny, przez co nie może zrobić wiele. Dopiero po zachowaniu skupienia, rozjaśnia się on i staje się czym co możemy dotknąć. Broń przypomina katanę z rękojeścią mierzącą 20 cm i ostrzem o długości 130 cm. Różni się od normalnej tym, iż jest w pełni stworzona z niebieskiej masy.
Energy Fire (B) - zdolność wzmacniająca siłę postaci. Użytkownik dzięki skupieniu energii w nogach i rękach "podpala" je. Obszar od stopy do kolana, oraz od dłoni do łokcia, jest całkowicie otoczony niebieskimi płomieniami w wszystkich kończynach. Sam ogień jest elementem stylistycznym i nadaję elementu grozy wizerunkowi użytkownika. Buff rangi B do siły trwający 2 posty.
Blue Shell (A) - zdolność wzmacniająca siłę, szybkość i wytrzymałość. Użytkownik otacza swoje ciało niezachwianą, błękitną powłoką zwiększającą jego atrybuty. Na czas działania wszystkie 3 statystyki są zwiększone o 80%. Trwa 1 post.
Energy Sphere of Nothingness (A) - użytkownik skupia w jednej z rąk energię i nadaje jej kształt do tego stopnia, że dłoń jest całkowicie ukryta pod masą skondensowanej mocy magicznej w formie kuli. Następnie użytkownik owej zdolności może ją wystrzelić przed siebie. Przy utracie kontaktu z ciałem maga wykonującego tą technikę, rozszerza się ona do 5 metrów średnicy. Przy zderzeniu się z celem, wybucha powodując niebieską eksplozje o średnicy 10 metrów. Kula energii leci maksymalnie 25 metrów, jeśli nie napotka na swojej drodze przeszkody. Maksymalne obrażenia rangi C+/B-.
Ostatnio zmieniony przez Winter dnia Nie Lis 27 2016, 19:10, w całości zmieniany 5 razy
Winter
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
Temat: Re: Ryu Hexeris Pon Lis 21 2016, 13:51
Tak dla pewności informuję. Karta skończona i gotowa na sprawdzenie.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Ryu Hexeris Sro Lis 23 2016, 19:06
WIP
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Ryu Hexeris Sro Lis 23 2016, 19:26
Witam współwróżka energii
Opisówka: Okej
Umiejętności fabularne: Brzmią okej Eq: okej Magia: ok PWM: 1. Brak związku z magią 2. Oświetli dobrze w promieniu metra od chłopaka 3. Bez emocji, wyczujesz w promieniu 7 metrówczy są jakieś źródła energii 4. Brzmi ok 5. Nie widzę zbytnio związku z magią 6. Jak wyżej. Ogólnie widzę, że łączysz magię czystej energii z magią uczuć, a to tak trochę niet.
Zaklęcia: 1. Miraż zostaje 3 posty, osoba z sokolookim na 1 dostrzeże jakieś różnice. 2. Obrażenia cięte rangi C, zasięg 15m 3. Średnio widzę związek z magią. Jak już to uleczy max obrażenia rangi B według rozpiski jak za spell D. 4. Po prostu tworzysz miecz? A niech będzie, że bez czasu trwania. Nie kontrolujesz jej itp. itd. 5. Podaj mi rangę i co dokładnie ma robić to zaklęcie. Z obliczeń wynika, że zostało ci jeszcze 20 PD. 6. Trwa 1 post 7. Nie rozumiem tego zaklęcia, mógłbyś jakoś bardziej obrazowo to opisać? Czy to pocisk? Jak tak to czy jest to ta kula, czy jednak rozszerza się jakoś inaczej?
Winter
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
Temat: Re: Ryu Hexeris Sro Lis 23 2016, 20:08
Eq: czyli mam zrozumieć, że skrzypce są bezpłatne czy będą później ocenione?
PWM: 1,5,6 - Zrozumiano i teraz widzę, jaki w nich jest błąd. Po prostu je usunę. 2 (teraz 1) - Nie ma problemu, dodam do opisu 3 (teraz 2)- Jak z powyższym, ale czy byłby problem jakbym zamienił to z emocjami na łatwiejsze wykrywanie osób z dużą ilością mocy/energii, z wyjątkiem osób które potrafią ją ukrywać? Zaklęcia: 1,2,6 - Zaraz pododaję informacje do zdolności 3 - Mi pasuje 4 - Tak, najzwyklejszy miecz. 5 - Ranga B. Zaklęcie po prostu zwiększa siłę o te 80%, a reszta to wyłącznie efekty. 7 - Mówiąc prosto. Winter w jednej dłoni zbiera energię, która przyjmuje kolisty kształt. Następnie ją najnormalniej wystrzela z dłoni, tam gdzie nią wskazuje. Kiedy ją wystrzeli to dopiero wtedy kula zwiększa swój rozmiar. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.
Ogólnie to źle zrozumiałem koncepcje energii magicznej na PBFie, głównie dlatego te błędy wystąpiły.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Ryu Hexeris Sob Lis 26 2016, 23:00
EQ: skrzypce gratis
PWM: są okej., Ponieważ to KP to możesz dodać więcej PWM, możesz np. wzorować się na moich. 2. Ogólnie to jak ktoś ukrywa się magicznie, to go nie wykryjesz. Ale możesz dodać, że im więcej energii ktoś ma, tym łatwiej wykrywasz.
Zaklęcia: 1. Ok 2. Ok 3. Dodaj, że według rozpiski jak za spell leczący rangi D: D - Maksymalnie rany rangi B. Rany rangi D goją się przez 1 post, każde następne o 2 tury więcej(w przypadku każdej rangi zachodzi taka proporcja) 4. Ostrze szerokie na 130 cm? Popraw lekko opis jbc ^.^ 5. Dodaj to, że buff rangi B do siły. Albo tak jak jest w rozpisce. Do wyboru. 6. Ok 7. Jeżeli chcesz mieć pocisk o średnicy 5 metrów, wtedy jego obrażenia będą max C+/B-. Zasięg 25 metów. Pasuje?
Winter
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
Temat: Re: Ryu Hexeris Nie Lis 27 2016, 00:18
Wszystko w porządku, ale... PWM: nie byłem pewien czy w trakcie oceniania mogę dorzucić, ale skoro jest taka możliwość to 2 dodam. Brak pomysłu na więcej. Zaklęcia: 7.
Cytat :
Siła identyczna z rangą zaklęcia[Dla zaklęć B, A]: 5m średnicy
Takie coś jest napisane w zaklęciach obszarowych w temacie o magii. Coś źle zrozumiałem, moja umiejętność to jakiś konkretny przypadek czy jeszcze coś innego? A jak czegoś faktycznie nie ogarnąłem, to pasuje.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Ryu Hexeris Nie Lis 27 2016, 16:09
PWM: Rysunek - ok, Tworzenie - max 5x5x5 cm objętości obiekt 4. Ok 5. Trwa 2 posty 7. Tutaj jest to, że sam pocisk leci, a później dodatkowo eksploduje. Jak będzie miał rozmiar np. piłki do kosza, która po dostaniu się na max dystans lub trafieniu w coś powoduje eksplozję o średnicy 5m o sile A to wtedy dmg byłby A. Obecnie to 5 metrów leci pocisk, który potem dodatkowo eksploduje, więc dla mnie ma tak jakby "większy" obszar działania.
Winter
Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
Temat: Re: Ryu Hexeris Nie Lis 27 2016, 16:25
PWM: dopisane Zaklęcia: 5. dopisane 7. Czyli po prostu źle zrozumiałem. Okej, to pasuje ta wcześniejsza propozycja z obrażeniami max C+/B- i zasięgiem 25 metrów.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.