I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Lilith posiada bardzo ciekawy rodzaj magii. Sama siebie określa jako "Władczynię Sfer Energii". I na tym właśnie polega jej moc. Ma dar tworzenia i kontrolowania kul wyglądających jak zrobione ze światła. Magia Sfer Energii daje dziewczynie duże możliwości, jednak jest bardzo ograniczona przez swoje zapasy mocy magicznej, które są przez nią wykorzystywane bardzo szybko ilekroć czarodziejka stara się uczynić ze swymi sferami coś potężniejszego. To jest główny minus jej magii. Magii, która wymaga dokładniejszego opisu. Lilith nie posiada zdolności pokonania przeciwnika jednym zaklęciem, nawet potężnym. Ona musi wykonać serię zaklęć. Jej podstawowym ruchem jest przyzwanie Sfery Energii, na której to opierają się inne zaklęcia służące głównie do tego, by te sfery kontrolować. Bez nich staje się nieomal bezużyteczna, co jest kolejnym minusem równoważącym moc i siłę, jaką potrafi osiągnąć dziewczyna. Zaś same Sfery używane w każdym zaklęciu są zlepkiem różnorakiej energii niematerialnej, więc nie mogą zostać zatrzymane w fizyczny sposób.
Posiadane PWM:
- Recykling MM - Magia Sfer Energii pochłania olbrzymie ilości many. Nie trudno jest się jednak domyślić, że w kulach tejże energii są bardzo różne typy. Nawet energia magiczna. Lily z czasem zmuszona była nauczyć się ją ponownie wykorzystywać, by czas po jakim opadnie z sił w jakiś sposób wydłużyć.
Spoiler:
Za każdą sferę, która jest aktualnie stworzona,(wyczarowana Przygotowaniem lub Sferą Energii) koszt pozostałych zaklęć Lily(pomijając Przygotowanie oraz Sferę Energii) jest zmniejszony o 1MM. Minimalne koszty osiągnięte tą metodą to D - 4MM, C - 7MM, B - 13MM, A - 20MM. Koszty zaklęć S/S+ nie mogą zostać zmniejszone. Umiejętność "Kumulacja Energii" liczona jest po umiejętności pasywnej.
- Przemieszczenie Sfer - Walka została zakończona, ale widać, że za niedługi czas nadejdzie kolejna tyle, że w innym miejscu? Cóż, dla zwykłego maga to może nie problem, ale Władczyni Sfer musiałaby raz jeszcze zużyć wielkie pokłady MM na wytworzenie wystarczającej ilości kul energii koniecznych o używania jej zaklęć. Tyle, że w innym miejscu. Lily nauczyła się więc zmuszania swoich już wytworzonych sfer do przemieszczania się nieopodal jej nie zużywając do tego many, a jedynie trochę się na tym skupiając.
Spoiler:
Poza walką Lilith może dowolnie przemieszczać Sfery nie tracąc przy tym MM. Te poruszają się mniej więcej z prędkością truchtu.
- Utrzymanie Sfer - Skupiona Lily nauczyła się już dosyć sporo o swojej magii pomimo tego, że nadal nie poznała jej granic. Jedną ze sztuczek, której się nauczyła jest przedłużenie czasu, po którym jej Sfery znikają. Ba, potrafi całkiem ten proces zatrzymać. Potrzebuje jednak do tego skupienia osiąganej głównie poza wirem walki.
Spoiler:
Poza walką Sfery nie znikają, a czas, po którym by to nastąpiło jest zatrzymany do momentu rozpoczęcia nowej walki. Jednak po Utrzymaniu ich czas trwania wynosi 1 post. Następnie jednak użycie na nich zaklęcia znów może wydłużyć ich żywotność. Można użyć na maksymalnie dwóch Sferach i przy utrzymywaniu dwóch nie mozna się szybko przemieszczać.
- Kula Światła - Dziewczyna potrafi wytworzyć nad dłonią niewielką sferę, która nie ma żadnych właściwości poza dawaniem średniej ilości światła. Nie działają na nią żadne zaklęcia. Sfera ta zawsze unosi się kilka centymetrów nad dłonią czarodziejki.
Spoiler:
Kola ma średnicę około 7cm i oświetla teren w promieniu 1m od niej samej. Nie działa na nią PWM Recykling MM
- Degradacja Sfer - Nie zawsze każda Sfera jest w stanie dalej znajdować się na polu bitwy, a jeśli już musi zniknąć, dlaczego nie odzyskać części energii wykorzystanej do wytworzenia jej?. Lilith jest w stanie sama odwołać wybrane Sfery Energii jednocześnie dostając część many wykorzystanej do wytworzenia ich z powrotem.
Spoiler:
Wszystkie Sfery przywracają po 1MM, łącznie z tymi z Przygotowania[D]
Zaklęcia D:
- Przygotowanie - Lily przygotowuje się do walki przyzywając trzy Sfery, które zaczynają orbitować wokół niej. Nie zadają żadnych obrażeń i można ich użyć jedynie do niektórych zaklęć. Działa na nie PWM Recykling MM. Nie znikają póki nie zostaną zużyte, zniszczone(Łamacz kości I, zaklęcia D) lub odwołane. Mogą być poruszane w promieniu 5m od postaci z prędkością 1m/s bez używania zaklęcia lub 7m/s używając Poruszania. Nie można użyć zaklęcia ponownie, jeśli choć jedna Sfera nadal nie została wykorzystana/zniszczona/odwołana. Użycie nie częściej niż co drugą turę.
Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Zamiast 3, pojawiają się 4 Sfery.
- Poruszanie - Dziewczyna może dowolnie poruszać wybranymi sferami(nie licząc tych z Przygotowania). Nie zadaje to żadnych obrażeń przeciwnikom, ale za to Lily może jednocześnie używać i tego zaklęcia, i innego. Sfery poruszają się szybko, z prędkością około 5 metrów na sekundę. Koszt MM jest opłacany raz na post używania zaklęcia, ale trzeba użyć go wielokrotnie by poruszać większą ilością Sfer. Kule z Przygotowania są poruszane razem, wszystkie trzy jednym użyciem zaklęcia, a kule ze Sfery Energii pojedynczo.
Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Lily może poruszać wszystkimi Sferami naraz.
Zaklęcia C:
- Sfera Energii - Podstawowe zaklęcie Lily bez którego jest nieomal bezużyteczna. Dziewczyna tworzy Sferę Energii w dowolnym miejscu w promieniu 7 metrów od siebie. Tworzeniu towarzyszy powstanie jakby wiru zasysającego wszystko wokół siebie. Trwa to 1,5 sekundy, a następnie w promieniu 0,75m od samego centrum następuje wybuch(1,5m średnicy). Jego siła jest zależna od odległości - im bliżej samego miejsca tworzenia Sfery, tym większe obrażenia. Jednak na maksymalnej odległości jest to już tylko dosyć mocne odepchnięcie. Największe obrażenia, jakie można otrzymać od wybuchu to dosyć mocne poparzenie(odrobinę większe niż standard dla rangi C). W miejscu wybuchu jest już stworzona Sfera Energii. Jest to kula o lekko fioletowym odcieniu wyglądająca jak stworzona ze światła. Nie da jednak rady oświetlić pomieszczenia, a sama ilość światła jest porównywana do płomyka świecy. Ma średnicę około 30cm i unosi się metr nad ziemią. Samemu procesowi tworzenia Sfery towarzyszy dźwięku, który po prostu znika w momencie wybuchu. Kuli nie da się dotknąć i sama z siebie nie działa w żaden sposób na przeciwników. Utrzymuje się tylko w poście stworzenia, a następnie znika. Użycie na niej jakiegokolwiek zaklęcia(np. Poruszenie) dodaje jednak jedną turę trwania. Na post można stworzyć maksymalnie dwie kule. Działa na nie PWM Recykling MM.
Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Sfera pojawia się praktycznie natychmiastowo, a obrażenia są trochę większe(pół rangi w górę).
- Unieruchomienie - Sfery przemieszczają się w kierunku wybranego przeciwnika, a następnie wchłaniają się w niego. Uniemożliwia mu to ruszenie się z miejsca. Nadal może jednak używać zaklęć. Każda użyta kula wydłuża czas unieruchomienia. Koszt MM jest ponoszony raz, a Lily może zdecydować jak wiele kul chce do tego użyć. Mogą zostać użyte Sfery z Przygotowania. Posiadając umiejętność Łamacz kości/Siłacz można oprzeć się działaniu umiejętności(decyzja o powodzeniu - MG). Użycie zaklęcia "zużywa kule" skracając czas unieruchomienia, jednak przywraca to część MM Lilith. Po skończeniu się czasu unieruchomienia nie zużyte kule zostają rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. W czasie unieruchamiania przeciwnika czas, po jakim zniknęłyby Sfery jest zamrożony(jeśli użyte zostały 3 kule o żywotności 2 postów to po końcu unieruchomienia rozrzucone zostają w takim samym stanie). Sfery z Przygotowania po końcu unieruchomienia stają się zwykłymi Sferami o żywotności 1 postu. Nie można użyć zaklęcia na jednym przeciwniku ponownie póki działa na niego choć jedna kula z poprzedniego Unieruchomienia. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które aktualnie unieruchamiają przeciwnika.
Spoiler:
Długość unieruchomienia: 1 Sfera - pół postu, 2 Sfery - post etc. Przywrócone MM: D/C - 1MM, B - 2MM, A - 3MM Zużycie Sfer: D - 1, C - 2, B - 3, A - uwalnia całkowicie Bonus z Transcendencji[C] - Czas trwania nie może być zmniejszony przez używanie zaklęć. Jednak tym samym Lilith nie może odzyskać MM unieruchamiając przeciwnika. Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - każda Sfera użyta do zaklęcia jest liczona tak, jakby użyte zostało 1,5 Sfery.
- Uwolnienie - Z każdej Sfery, która aktualnie istnieje(nie licząc Sfer z Przygotowania) jest wysyłana pojedyncza, silna fala energii w promieniu 1,5m. Sfery po wybuchu nie znikają, ale do końca posta nie można użyć na nich tego zaklęcia raz jeszcze. Obrażenia są dosyć spore(ranga C+), ale zależne od odległości. Przeciwnik, który głupio zbliżył się do Sfery na bardzo krótki dystans zostaje mocno poparzony, a także bardzo poobijany oraz oczywiście odrzucony przez siłę samego wybuchu. Na końcu zasięgu jest to jednak tylko silniejsze odepchnięcie, które może łatwo wytrącić kogoś z równowagi oraz mniej groźne, aczkolwiek utrudniające ruch i sprawiające ból poparzenia. Wybuchy Sfer nie działają na siebie w żaden sposób. Przed samym wybuchem Sfery delikatnie lśnią(czas około 1,5s).
Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Fala energii pojawia się natychmiastowo, a obrażenia nie zmniejszają się z odległością.
- Transcendencja - Zaklęcie to polega na zmagazynowaniu pewniej dawki energii w celu przelania jej w kolejne zaklęcie Lilith powodując jego wzmocnienie. Aby go użyć należy zniszczyć jedną Sferę z Przygotowania, a właśnie energia z niej jest używana do wzmocnienia zaklęcia. Na każdym zaklęciu działa to inaczej. Kumuluje się z PWM - Rozemocjonowaniem
Zaklęcia B:
- Naznaczenie - Sfery przemieszczają się do przeciwnika, a następnie wchłaniają w niego. Pozwala to Lily absorbować jego MM używane do zaklęć. Maksymalnie jest to 30% absorpcji(zaokrąglane w dół). Do rzucenia zaklęcia potrzeba minimum dwóch kul(działa 1 post). Każda kolejna Sfera wydłuża czas trwania o jeden post, zwiększa absorpcję o 10% oraz posiada odporność na zaklęcie C. Do zaklęcia nie mogą zostać Sfery z Przygotowania. Po zakończeniu czasu trwania niezużyte Sfery są rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które są aktualnie używane do Naznaczenia. Kolejne kule mogą być dodawane w trakcie działania zaklęcia. Przeciwnik może próbować unikać lub niszczyć Sfery swoimi zaklęciami.
Spoiler:
Np. jeśli przeciwnik użyje zaklęcia rangi C mając w sobie jedną Sferę, zaklęcie nie zadziała, a 10% MM użyte do niego, zostanie przekazane Lily. Zablokowanie zaklęcia B wymaga dwóch Sfer, A czterech. Użycie silniejszego zaklęcia mając w sobie niewystarczającą ilość kul do jego zatrzymania osłabia je i przekazuje odpowiednią ilość MM do Lilith. Bonus z Transcendencji[C] - Lily odzyskuje 50% many zamiast 30%, a Sfery po zablokowaniu zaklęcia zostają wyrzucone na niewielką odległość, a nie zniszczone. Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - każda Sfera użyta do zaklęcia jest liczona tak, jakby użyte zostało 1,5 Sfery.
Zaklęcia A:
- Wyzwolona Moc - Lilith wyzwala wielką ilość mocy, którą używa do ataku na pojedynczego przeciwnika. Wszystkie Sfery, które aktualnie istnieją(łącznie z tymi z Przygotowania) unoszą się na większą wysokość, a następnie bardzo szybko mkną ku wybranemu miejscu. W zderzeniu z przeszkodą/celem każda z nich wyzwala dużą dawkę mocy, która zadaje obrażenia(rangi C). Trafienie pięcioma daje obrażenia ~A+, natomiast mniejszą ilością(1-2) są odczuwalne, jednak nie tak groźne(głównie decyzja MG). Zaklęcie nie ma ilości maksymalnych obrażeń możliwych do zadania, gdyż są one zależne tylko od ilości Sfer. Następnie kule jakby "odbijają" się i lądują porozrzucane w promieniu kilku metrów. Sfery z Przygotowania zmieniają się wtedy w zwykłe i przejmują wszystkie ich cechy. Zawsze do użycia zaklęcia używane są wszystkie kule, niezależnie od woli rzucającej. Proces rzucania wygląda następująco: Sfery wznoszą się przez około sekundę na wysokość 1,5m, a następnie szybko lecą ku miejscu wyznaczonym przez Lily. Ta nie może całkiem zmienić celu, a jedynie przeinaczyć tor lotu, by Sfery lecąc w łuku goniły przeciwnika. To, czy trafią po zmianie pozycji przeciwnika jest zależne od MG. Po użyciu Wyzwolonej Mocy Lilith nie może jednak rzucić już żadnego więcej zaklęcia do końca tury, a także jest zwyczajnie wyczerpana użyciem wielkich pokładów mocy. Dodatkowo sama Wyzwolona Moc może być użyta raz na trzy posty.
Spoiler:
Uderzenie 1-4 Sferami - obrażenia przedziału C-A; Uderzenie więcej niż 4 Sferami - obrażenia powyżej A+ Bonus z Transcendencji[C] - Zaklęcie nie może być powstrzymane ani osłabione. Czyli jeśli Lily ma na sobie debuffa zmniejszającego obrażenia o rangę w dół, nie zadziała on na to zaklęcie. Nie chodzi tu o żadne tarcze czy zasłony przed samym zaklęciem. Dodatkowo każda Sfera zadaje 1,25 zwykłych obrażeń. Oznacza to tyle, że 4 Sfery zadadzą obrażenia jak 5, a 6 jak 7,5 Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - większe obrażenia oraz Lily ma większą kontrolę nad torem lotu Sfer w trakcie używania zaklęcia.
- Konwersja Energii - W obszarze o promieniu 7m od Lilith przez ćwierć posta nie działa żadna magia oprócz zaklęć rangi S oraz S+, a wszystkie zaklęcia, które w momencie wycastowania działały w tym obszarze(wszystkie nadlatujące fireball'e, nałożone buffy lub debuffy, przyzwane istoty, bronie, zbroje czy cokolwiek innego) znikają, natomiast energia magiczna z tych zaklęć jest zmieniana przez Lily w Sfery Energii. Jej własne zaklęcia także znikają, nie licząc Sfer Energii. Zaklęcia rangi S oraz S+ zostają odpowiednio osłabione. Po minięciu odpowiedniego czasu obszar nadal ma swoje właściwości i znika, kiedy zablokuje jedno zaklęcie rangi B, 2 zaklęcia rangi C, cztery zaklęcia rangi D lub osłabi zaklęcia rangi A, S lub S+ albo po upływie 0,75 posta(czyli łącznie zaklęcie trwa max. jeden cały post). PWM blokuje całkowicie bez utraty wytrzymałości. Sfery Energii pojawiają się w promieniu paru metrów od miejsc, w których energia magiczna została wyssana z zaklęć, ale nie powodują żadnych obrażeń. Dopóki zaklęcie trwa, Lily nie może używać żadnych innych zaklęć oraz ono samo nie może być powtórzone częściej niż co trzy tury. Można zdecydować o przerwaniu castowania przed wykorzystaniem zaklęcia do końca.
Spoiler:
Wytwarzane są odpowiednio: 1 Sfera co dwa zaklęcia rangi D, 1 Sfera za zablokowane zaklęcie rangi C, dwie za B, trzy za A, 4 za osłabione zaklęcie rangi S oraz 5 za osłabione zaklęcie rangi S+. Każda ma jeden post wytrzymałości. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - czas niesłabnięcia obszaru wyssania magii jest zwiększony o kolejną ćwierć posta oraz o pół posta po tym czasie, a także potrafi całkowicie zablokować silniejsze zaklęcia przed wyczerpaniem się(za jeden buff blokuje jedno A zamiast osłabiać, a reszta tak samo, za dwa buffy blokuje jedno A, 2x B etc...)
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Zaklęcia C:
Spoiler:
- Wzmocnienie Sfer - Używając niewielkich zasobów energii magicznej Lily jest w stanie wydłużyć czas istnienia swoich trzech Sfer Energii. Łącznie są to trzy posty i może rozdzielić je dowolnie pomiędzy wybranymi Sferami. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - może wydłużyć czas istnienia Sfer o kolejne 2 posty.
Zaklęcia B:
Spoiler:
- Implozja W wybranym miejscu w promieniu 10m od Lilith powstaje bardzo silny wybuch energii. Wygląda dokładnie tak samo, jak proces powstawania Sfery Energii z tym, że jest trochę większy. Ma on średnicę dwóch metrów. Zadaje obrażenia mniej więcej BB. Jednak są zależne od odległości. W samym centrum jest B+, a w odległości 1-2m C. Cały proces trwa około trzy sekundy i tak, jak przy powstawaniu Sfery Energii, poprzedza go jakby świst oraz emanuje od niego światło, co czyni go widocznym. Po samym wybuchu w promieniu 4m zostają rozrzucone nowo powstałe 3 Sfery Energii. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - Proces tworzenia wybuchu trwa dwukrotnie krócej oraz powstaje jedna Sfera więcej
- Wyparcie Lilith niszczy jedną ze Sfer z Przygotowania i wykorzystuje jej moc do wytworzenia dookoła siebie/przed sobą fali silnej energii. Ma ona promień 1,5m jeśli jest użyte dookoła czarodziejki lub długość 2,5m i szerokość 1,5m na końcu(ma kształt trójkąta) jeśli zaklęcie zostało użyte przed Lilith. Zaklęcie wypycha z dużą siłą wszystko, co znajdowało się w tym obszarze na sporą odległość(zależne od masy, ale dla porównania człowiek ważący 80kg zostałby odrzucony na jakieś 4m). Samo w sobie nie zadaje żadnych obrażeń, ale wiadomo, jeśli ktoś uderzyłby przy tym w jakąś przeszkodę, coś mogłoby mu się stać. Jeśli w obszarze tejże fali znajdować się będą Sfery Energii(nie licząc tych z Przygotowania), one również zostają wyrzucone, jednak na znacznie większą(2x) odległość, a jeśli podczas lotu trafią w jakiegokolwiek człowieka, wnikają w niego i nakładają trzy stacki Naznaczenia/Unieruchomienia(zależne od woli Lilith, a jeśli nie było o tym wzmianki - losowo, może być rozłożone nierównomiernie, np 1/2). Sfery zostają wyrzucone nawet, jeśli zaklęcie zostanie użyte w momencie, w którym te będą się dopiero tworzyć. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - Obszar działania zaklęcia jest większy o 1m(promień)/1m-1,5m(długość/szerokość), a wszystko zostaje odepchnięte znacznie mocniej.
- Sfera Pochłonięcia Energii W obrębie 4m od Lily powstaje Sfera Energii. Jednak posiada ona inne właściwości niż zwykłe Sfery. Ta zamiast zamykać w sobie energię, jest na nią otwarta przez co pochłania ją z otoczenia i niweluje. Zostaje ona w miejscu stworzenia dopóki nie zostanie odwołana przez Lilith. Za samo stworzenie jej Lily nie ponosi najmniejszych kosztów w mocy magicznej. Nie działa ona jak inne Sfery oraz nie mogą na niej zostać użyte żadne zaklęcia.. Jej działanie polega na zaginaniu i "wsysaniu" do siebie całej magii, jaka znalazła się w promieniu 3m od niego niezależnie od rangi zaklęcia. Nieistotne jest czy to woda sterowana przez maga wody, głazy miotane przez maga ziemi czy magiczna mgła pokrywająca jakąś powierzchnię. Cały teren wokół tej Sfery jest czysty od magii. Jednak aby rzeczywiście wszystkie zaklęcia zostały zniwelowane "w środku" tejże Sfery, Lily musi oddać 120% mocy magicznej użytej wcześniej do wycastowania samego spella. Kolejną znaczną wadą jest to, iż zaklęcia Lily również są wchłaniane i dziewczyna nie ma na to żadnego wpływu. Zaklęcia obszarowe także są usuwane w całości.
Niezaakceptowane PWM, do zdobycia w inny sposób:
Spoiler:
PWM - Niestabilna Energia W chwilach skrajnie dla Lily emocjonalnych(pod względem negatywnym - rozpacz, przerażenie, wściekłość, wielki stres, cierpienie - fizyczne lub psychiczne etc.) w promieniu kilku metrów od dziewczyny pojawiają się Sfery Energii. Zwykle najpierw kilka naraz wokół niej, a później co kilkanaście sekund po jednej, dwie. Ich żywotność wynosi kilkanaście sekund, ale może być przedłużona używaniem na nich zaklęć tak, jak zwykłe Sfery. Różni się od nich tym, że tworząc się zadają obrażenia sporo większe od klasycznego zaklęcia. Dziewczyna nie ma najmniejszego wpływu na pojawianie się kul, ale też nie jest używana jej moc magiczna. Dodatkowo, liczebność i siła Sfer zależy od poziomu rozemocjonowania Lily. Oznacza to, że jeśli przykładowo jedna z pojawiających się Sfer zrani kogoś stojącego po stronie Lilith, ta może spanikować jeszcze bardziej, co tylko pogorszy sytuację. Dziewczyna nie może zranić się sama. MG decyduje czy i kiedy Lilith popada w takie skrajność, czyli kiedy PWM się aktywuje.
PWM - Rozemocjonowanie Działanie zaklęć Lily jest pod pewnymi względami zależne od jej stanu emocjonalnego, a konkretnie od jego skrajnych poziomów. Mianowicie przy stanach takich jak wściekłość, rozpacz, przerażenie czy innych tego typu skrajnościach, siła zaklęć, czy nawet szansa na sukcesywne ich użycie może być różna. Kiedy dziewczyna panicznie się czegoś boi, jest w beznadziejnej sytuacji etc., istnieje spora szansa(40%), że pomimo próby, zaklęcie w ogóle nie zostanie rzucone, a jeśli, to będzie słabsze(obrażenia o pół rangi w dół). Jednak jeśli ogarnia ją wściekłość, żądza zemsty czy inne temu podobne uczucia, nie ma w ogóle szans na niepowodzenie przy użyciu zaklęcia, a ponadto są o wiele(ranga w górę) silniejsze lub mają dodatkowe efekty(opisane dla każdego zaklęcia osobno, o ile w ogóle są).
Ostatnio zmieniony przez Lilith dnia Sob Sie 12 2017, 15:29, w całości zmieniany 6 razy
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Sro Sie 26 2015, 14:35
Tyle spelli. Już widzę te nerfy. Biorę sobie umiejkę Kumulacja Energii 1lvl, jeszcze z Urodzinowej Loterii, klik Czy ktoś będzie miał coś przeciwko jeśli w niedalekiej przyszłości pozmieniam sobie nazwy zaklęć..?
PWM - Niestabilna Energia W chwilach skrajnie dla Lily emocjonalnych(pod względem negatywnym - rozpacz, przerażenie, wściekłość, wielki stres, cierpienie - fizyczne lub psychiczne etc.) w promieniu kilku metrów od dziewczyny pojawiają się Sfery Energii. Zwykle najpierw kilka naraz wokół niej, a później co kilkanaście sekund po jednej, dwie. Ich żywotność wynosi kilkanaście sekund, ale może być przedłużona używaniem na nich zaklęć tak, jak zwykłe Sfery. Różni się od nich tym, że tworząc się zadają obrażenia sporo większe od klasycznego zaklęcia. Dziewczyna nie ma najmniejszego wpływu na pojawianie się kul, ale też nie jest używana jej moc magiczna. Dodatkowo, liczebność i siła Sfer zależy od poziomu rozemocjonowania Lily. Oznacza to, że jeśli przykładowo jedna z pojawiających się Sfer zrani kogoś stojącego po stronie Lilith, ta może spanikować jeszcze bardziej, co tylko pogorszy sytuację. Dziewczyna nie może zranić się sama. MG decyduje czy i kiedy Lilith popada w takie skrajność, czyli kiedy PWM się aktywuje.
PWM - Rozemocjonowanie Działanie zaklęć Lily jest pod pewnymi względami zależne od jej stanu emocjonalnego, a konkretnie od jego skrajnych poziomów. Mianowicie przy stanach takich jak wściekłość, rozpacz, przerażenie czy innych tego typu skrajnościach, siła zaklęć, czy nawet szansa na sukcesywne ich użycie może być różna. Kiedy dziewczyna panicznie się czegoś boi, jest w beznadziejnej sytuacji etc., istnieje spora szansa(40%), że pomimo próby, zaklęcie w ogóle nie zostanie rzucone, a jeśli, to będzie słabsze(obrażenia o pół rangi w dół). Jednak jeśli ogarnia ją wściekłość, żądza zemsty czy inne temu podobne uczucia, nie ma w ogóle szans na niepowodzenie przy użyciu zaklęcia, a ponadto są o wiele(ranga w górę) silniejsze lub mają dodatkowe efekty(opisane dla każdego zaklęcia osobno, o ile w ogóle są). - Unieruchomienie/Naznaczenie - każda Sfera użyta do zaklęcia jest liczona tak, jakby użyte zostało 1,5 Sfery. - Wyzwolona Moc - większe obrażenia oraz Lily ma większą kontrolę nad torem lotu Sfer w trakcie używania zaklęcia - Pierwsze zaklęcie bez nazwy rangi B - Obszar działania zaklęcia jest większy o 1m(promień)/1m-1,5m(długość/szerokość), a wszystko zostaje odepchnięte znacznie mocniej - Implozja - Powstaje jedna Sfera więcej oraz czas użycia zaklęcia jest dwukrotnie krótszy - Drugie zaklęcie bez nazwy rangi B - Za pierwsze pochłonięte zaklęcie Lily nie ponosi kosztów Wzmocnienia mogą kumulować się z Transcendencją, jednak w przypadku osłabień, ona również nie wzmacnia zaklęć tak, jak zrobiłaby to normalnie(wzmocnienia są odpowiednio osłabione, jakkolwiek to brzmi) MG decyduje czy i kiedy Lilith popada w takie skrajność, czyli kiedy te osłabienia/wzmocnienia się uaktywniają.
PWM - Jeszcze bez nazwy... Za każde dwa rzucone zaklęcia, każde kolejne są o 1MM tańsze. Działa jedynie jedną turę, na początku drugiej wszystkie cięcia kosztów wynikające z tej umiejętności są resetowane.
Ranga B - Również jeszcze bez nazwy Lilith niszczy jedną ze Sfer z Przygotowania i wykorzystuje jej moc do wytworzenia dookoła siebie/przed sobą fali silnej energii. Ma ona promień 1,5m jeśli jest użyte dookoła czarodziejki lub długość 2,5m i szerokość 1,5m na końcu(ma kształt trójkąta) jeśli zaklęcie zostało użyte przed Lilith. Zaklęcie wypycha z dużą siłą wszystko, co znajdowało się w tym obszarze na sporą odległość(zależne od masy, ale dla porównania człowiek ważący 80kg zostałby odrzucony na jakieś 4m). Samo w sobie nie zadaje żadnych obrażeń, ale wiadomo, jeśli ktoś uderzyłby przy tym w jakąś przeszkodę, coś mogłoby mu się stać. Jeśli w obszarze tejże fali znajdować się będą Sfery Energii(nie licząc tych z Przygotowania), one również zostają wyrzucone, jednak na znacznie większą(2x) odległość, a jeśli podczas lotu trafią w jakiegokolwiek człowieka, wnikają w niego i nakładają trzy stacki Naznaczenia/Unieruchomienia(zależne od woli Lilith, a jeśli nie było o tym wzmianki - losowo, może być rozłożone nierównomiernie, np 1/2). Sfery zostają wyrzucone nawet, jeśli zaklęcie zostanie użyte w momencie, w którym te będą się dopiero tworzyć.
Ranga B - Implozja W wybranym miejscu w promieniu 12m od Lilith powstaje bardzo silny wybuch energii. Wygląda dokładnie tak samo, jak proces powstawania Sfery Energii z tym, że jest trochę większy. Ma on średnicę dwóch metrów. Zadaje obrażenia mniej więcej BB. Jednak są zależne od odległości. W samym centrum może to podchodzić nawet pod A-, ale na samym końcu jest to jedynie C+. Cały proces trwa około dwie sekundy i tak, jak przy powstawaniu Sfery Energii, poprzedza go jakby świst oraz emanuje od niego światło, co czyni go widocznym. Po samym wybuchu w promieniu 4m zostają rozrzucone nowo powstałe 3 Sfery Energii.
Ranga B - kolejne jeszcze nie nazwane zaklęcie W obrębie 4m od Lily zaczyna powstawać Sfera Energii. Cały proces jednak zatrzymuje się na stworzeniu wiru. Ten zostaje w tym miejscu dopóki nie zostanie odwołany przez Lilith. Za samo stworzenie go Lily nie ponosi najmniejszych kosztów w mocy magicznej. Nie działa on jak inne Sfery, a jedynym zaklęciem działającym na niego jest Poruszenie. Jego działanie polega na zaginaniu i "wsysaniu" do siebie całej magii, jaka znalazła się w promieniu 3m od niego niezależnie od rangi zaklęcia. Nieistotne jest czy to woda sterowana przez maga wody, głazy miotane przez maga ziemi czy magiczna mgła pokrywająca jakąś powierzchnię. Cały teren wokół tej Sfery jest czysty od magii. Jednak aby rzeczywiście wszystkie zaklęcia zostały zniwelowane "w środku" tejże Sfery, Lily musi oddać 120% mocy magicznej użytej wcześniej do wycastowania samego spella. Kolejną znaczną wadą jest to, iż zaklęcia Lily również są wchłaniane i dziewczyna nie ma na to żadnego wpływu. Jednak w takim wypadku zamiast pobierać MM, zostaje ono dziewczynie zwrócone. Jeśli niwelowane zaklęcie było obszarowe, Lily płaci jedynie odpowiednio mniejszą część MM, gdyż "wchłaniana" jest jedynie jakaś część danego zaklęcia, a nie całość.
Ranga C - Transcendencja Zaklęcie to polega na zmagazynowaniu pewniej dawki energii w celu przelania jej w kolejne zaklęcie Lilith powodując jego wzmocnienie. Na każdym zaklęciu działa to inaczej. Przygotowanie - Zamiast 3, pojawiają się 4 Sfery Poruszanie - Lily może poruszać wszystkimi Sferami naraz Sfera Energii - Sfera pojawia się praktycznie natychmiastowo, a obrażenia są trochę większe(pół rangi w górę) Uwolnienie - Fala energii pojawia się natychmiastowo, a obrażenia nie zmniejszają się z odległością Unieruchomienie - Czas trwania nie może być zmniejszony przez używanie zaklęć. Jednak tym samym Lilith nie może odzyskać MM unieruchamiając przeciwnika. Naznaczenie - Lily odzyskuje 50% many zamiast 30%, a Sfery po zablokowaniu zaklęcia zostają wyrzucone na niewielką odległość, a nie zniszczone Wyzwolona Moc - Zaklęcie nie może być powstrzymane ani osłabione. Czyli jeśli Lily ma na sobie debuffa zmniejszającego obrażenia o rangę w dół, nie zadziała on na to zaklęcie. Nie chodzi tu o żadne tarcze czy zasłony przed samym zaklęciem. Dodatkowo każda Sfera zadaje 1,25 zwykłych obrażeń. Oznacza to tyle, że 4 Sfery zadadzą obrażenia jak 5, a 6 jak 7,5 Pierwsze zaklęcie rangi B bez nazwy - Obszar działania zaklęcia jest większy o 1m(promień)/1m-1,5m(długość/szerokość), a wszystko zostaje odepchnięte znacznie mocniej. Kumuluje się z efektami wzmocnienia zaklęć, kiedy Lily jest np. wściekła. Implozja - Proces tworzenia wybuchu trwa dwukrotnie krócej oraz powstaje jedna Sfera więcej Drugie nienazwane zaklęcie rangi B - Za pierwsze pochłonięte zaklęcie Lily nie ponosi kosztów Kumuluje się z PWM - Rozemocjonowaniem
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Sro Wrz 02 2015, 14:21
Zanim wrzucisz zaklęcia na górę, musisz wymyślić im nazwy. Każda zmiana nazwy musi zostać udokumentowana postem.
1. Odpada, za mocne. Jak chcesz coś takiego to ci to MG musi przyznać i musi mieć to jakieś fabularne podłoże. Bo w zasadzie wiem co chcesz osiągnąć ale mimo wszystko to nie jest tak do końca PWM... no po części jest, ale bardzo gwałcące balans, więc tak sobie o, go nie dostaniesz. 2. Odpada. Też za mocne. 3. Odpada, nie widzę podstaw do posiadania takiego PWM 4. Rzuce ci to na C, chyba że chcesz buffa do tej rangi. Co do wchłaniania się kul, nie nakładają one x stacków, a normalnie 1 kula = 1 stack, jak w przypadku normalnego użycia odpowiedniego zaklęcia 5. 10m od Lilith. Obrażenia następuja po 2 sekundach jak rozumiem? Obrażenia w samym centrum, czyli jeśli kula wybuchła dosłownie obok nas, to B+, 1-2m od nas to C. Po wybuchu powstaje 1 sfera energii 6. Odpada, niezgodne z opisem magii 7. W sumie też nie zgadza się z opisem magii, ale próbuj mnie przekonać.
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Sob Wrz 12 2015, 16:19
1. Właśnie wpadłem na to po przeczytaniu historii postaci. To by mogło być podłożem fabularnym. Chciałem żeby ta magia miała właśnie duże uzależnienie od emocji Lilith. Tylko, że siostrze najwidoczniej się to nie spodobało przy tworzeniu postaci. I ogólnie nie była zbyt kreatywna jeśli chodzi o PWM >.> I tak się zastanawiam czemuż to jest zbyt mocne..? Właśnie raczej częściej chyba będzie przeszkadzać. I w takim razie może jednak usuniemy to, że można przedłużyć ich żywotność? Wtedy nawet jeśli użyję na nich jakiegokolwiek zaklęcia, to znikną po tych kilkunastu sekundach.
2. A to to już na pewno nie jest zbyt silne. Wystarczy spojrzeć na charakter Lily. Jeśli coś się dzieje to ona panikuje, a nie bohatersko staje do walki. I przez to jeśli już to PWM będzie użyte, to w 90% przypadków będzie to raczej osłabienie. A zależy mi na tych dwóch PWM, żeby cała magia była ciekawsza przez to uzależnienie od emocji.
3. Meh, właściwie to masz rację .-.
4. Ehh, właśnie głównie chodziło o to, żeby nakładało tych stacków więcej. Podejrzewam, że trafienie będzie takie proste patrząc na rozmiar Sfer, więc chciałbym, żeby to się odrobinę bardziej opłacało. Więc może niech będzie na B z większą ilością stacków? Ewentualnie do tego dodając małego buffa/nerfa.
5. W całości chodzi właśnie o to, żeby mieć jakieś zaklęcie, którym będę mógł stworzyć więcej Sfer. Może zamiast tego jakiś nerf na obrażenia/zasięg?
6. Jakże niezgodne? W wielkim skrócie to jest magia polegająca na tworzeniu i kontrolowaniu Sfer. I to jest właśnie stworzenie Sfery. Tyle, że przerwane w połowie przez co mające inne właściwości.
7. W takim razie dodajmy wzmiankę, że do użycia zaklęcia trzeba zniszczyć jedną Sferę z Przygotowania i wzmocnienie zaklęcia wynika właśnie z energii, która wcześniej była w tej Sferze. I już pasuje~
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Nie Wrz 13 2015, 12:17
1. Nie. Fakt będą przeszkadzać, ale wszystko zależy od sytuacji. Jednak patrząc na to jako PWM, ma zbyt duże możliwości zadawania obrażeń. Czasem ryzykujesz zdrowie swoje i znajomych, ale w walce 1 na 1 jest duży buff, jeśli się go umiejętnie wykorzysta. Ogólnie to jest za mocne na PWM 2. to JEST zbyt silne. Wzmacnianie zaklęć zależnie od stanu emocjonalnego i to bardzo mocne wzmacnianie, na PWM, jest zbyt OP. 4. Niech będzie że przejdzie tak na B 5. Więc niech obrażenia następują po 3 sekundach 6. Dokładnie, przerwane. Nie jesteś magiem "Przerwanych sfer energii" w opisie stoi że kontrolujesz sfery energii. W momencie przerwania jej powstawania to już nie jest sfera energii a co za tym idzie nie znajduje się w twoim spektrum zainteresowań. 7. Zdajesz sobie sprawę że bez niestandardowego ulepszenia zaklęć nie dodasz sobie nowych opcji do tego spella. Poza tym będzie chyba Ok
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Nie Wrz 13 2015, 13:28
1 i 2 Meh, nie chcę się sprzeczać, bo pewnie nie mam racji, ale jeszcze powiem ostatnią rzecz. Myślałem o tych dwóch PWM jako o jednej, konkretniejszej, ale już rozłączyłem na dwie. Może i rzeczywiście jest zbyt silne, ale sam spójrz na to razem. To naprawdę da mi dużo jeśli Lilith będzie wściekła czy jakoś wybitnie-epicko zdeterminowana, ale co się stanie jeśli będzie przerażona albo zrozpaczona? Wtedy nie dość, że zaklęcia będą słabsze to jeszcze mogą się w ogóle nie użyć. Czy to nie jest wystarczający nerf? W takiej sytuacji 1. może być już takim ostatnim, co ją trzyma przy życiu. Zwłaszcza, że w takich sytuacjach ona nie staje bohatersko do walki tylko właśnie wręcz przeciwnie, spójrz na jej charakter. Dodatkowo to nie są PWM, które będą się używać co walkę. Mogą się uaktywnić, kiedy Lily będzie bliska śmierci, ktoś jej bliski będzie blisko śmierci, czy może własnie umrze, a nie tak sobie, o, kiedy chce. Właśnie o to chodzi, że nie. I chyba nie doczytałeś, bo w 1. piszesz "jeśli się go umiejętnie wykorzysta". Tu nie ma nic do wykorzystywania, ja nie mam na to żadnego wpływu, MG decyduje gdzie pojawią się Sfery. Czy kogoś zranią, czy nie, ja tu nei mam nic do powiedzenia
A jeśli nadal jesteś na nie, to powiedz mi cóż mam zrobić, żeby jednak jakoś dostać te spelle. Skoro są za silne na PWM to mam z nich zrobić zaklęcia, które używają się bez wiedzy i wpływu postaci ani nie zużywają jej MM, czy cóż innego? ;-;
4. Yey, świetnie
5. No dobrze, niechaj będzie jak mówisz~
6. Sfera, której proces powstawania przerwano na pewnym etapie nadal jest Sferą. To tak jakby powiedzieć magowi lodu, że nie może zamrozić wody, bo przecież woda to taki lód, który jeszcze nie zamarzł, a on nie jest magiem jeszcze nie zamrożonej wody.
7. Ja to sobie wyobrażałem inaczej. Całe zaklęcie to w wielkim skrócie "Zniszczenie jednej Sfery u użycie jej energii do wzmocnienia kolejnego zaklęcia". Tyle. A to jak będzie wyglądać zaklęcie po wzmocnieniu to już sprawa właśnie tegoż konkretnego spella, czyli do opisu każdego dodałbym po prostu w spojlerze "Bonus z Transcendencji" i przy każdym nowym po prostu robił to samo.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Nie Wrz 13 2015, 18:52
1 i 2. Poproś jakiegoś MG o poprowadzenie misji za którą dostaniesz takie PWM. Wszystko da się wykorzystać, łącznie z umówną losowością
6. Nie, już nie jest sferą. To jak powiedziec magowi lodu że może mieć zaklęcia z magii wody, bo to przecież rozpuszczony lód. Zatrzymanie procesu tworzenia sfery jest oczko, ale póki nie powstanie - nie jest sferą. Jak wyciosasz z drewna nogi do stołu, to póki nie masz blatu - nie masz stołu. Mag stołów nie mógłby kontrolować samych drewnianych nóg bez blatu to nie stół. Ty nie możesz kontrolować i dawać fajnych efektów nie-stworzonym-sferom, bo to nie sfery.
7. Niech będzie
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Pon Wrz 14 2015, 00:06
1 i 2. Hm, no dobrze.
6. W takim razie zmienię ten opis. Niech to będzie Sfera, która zamiast jakby trzymać tę energię w sobie, będzie ściągać jej coraz więcej z otoczenia. Wtedy będzie okej..?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Pią Wrz 18 2015, 12:12
6. Jak opiszesz to ci powiem.
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Nie Mar 20 2016, 13:06
Boże. Byłem przekonany, że mam tu wszystko ogarnięte, a ja o tym zapomniałem w połowie
Wszystko z wprowadzonymi zmianami wrzuciłem na górę. Zerknij czy jest w porządku, czy nie pomyliłem się w zmianach opisów.
6. W obrębie 4m od Lily powstaje Sfera Energii. Jednak posiada ona inne właściwości niż zwykłe Sfery. Ta zamiast zamykać w sobie energię, jest na nią otwarta przez co pochłania ją z otoczenia i niweluje. Zostaje ona w miejscu stworzenia dopóki nie zostanie odwołana przez Lilith. Za samo stworzenie jej Lily nie ponosi najmniejszych kosztów w mocy magicznej. Nie działa ona jak inne Sfery oraz nie mogą na niej zostać użyte żadne zaklęcia.. Jej działanie polega na zaginaniu i "wsysaniu" do siebie całej magii, jaka znalazła się w promieniu 3m od niego niezależnie od rangi zaklęcia. Nieistotne jest czy to woda sterowana przez maga wody, głazy miotane przez maga ziemi czy magiczna mgła pokrywająca jakąś powierzchnię. Cały teren wokół tej Sfery jest czysty od magii. Jednak aby rzeczywiście wszystkie zaklęcia zostały zniwelowane "w środku" tejże Sfery, Lily musi oddać 120% mocy magicznej użytej wcześniej do wycastowania samego spella. Kolejną znaczną wadą jest to, iż zaklęcia Lily również są wchłaniane i dziewczyna nie ma na to żadnego wpływu. Zaklęcia obszarowe także są usuwane w całości.
Ostatnio zmieniony przez Lilith dnia Pon Mar 21 2016, 15:18, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Pon Mar 21 2016, 14:24
nah no 1 i 2 musisz wywalić. Bo te PWM nie zostaną "zaakceptowane". Zapisz je sobie gdzieś, wyślij jakiemuś MGkowi i poproś o fabułę/misję na nie? Nie wiem, w każdym razie to nie jest coś, co będzie "zaakceptowane". 3. nie wywaliłeś tego 5. Nie poprawiłeś 6. No ok... to już się zgadza z opisem. A więc tak pochłania każde zaklęcie, ergo Lilith nie użyje na tej sferze "poruszenia" ani niczego innego. Nawet z obszarowych zaklęć wchłania całość. Nie zwraca Lilith energii przy wchłonięciu jej zaklęć. 7. W sumie tym dokładniej się zajmiemy kiedy skończymy wszystkie pozostałe spelle omawiać
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Pon Mar 21 2016, 15:33
"wrzuciłem na górę" Na saaamą górę. Posta, w którym podawałem te zaklęcia nie zmieniałem. A na samej górze pozmieniałem jak kazałeś i wrzuciłem do zaakceptowanych i nie wykupionych, bo... Bo myślałem, że są zaakceptowane, kiedy skończyłeś o nich wspominać i zostało tylko 6. xd
1. i 2. Usunięte 6. Edytowane już tu, troszkę wyżej
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Lilith Ganthier Pon Mar 21 2016, 15:40
Niech będzie, akcept
Lilith
Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
Temat: Re: Lilith Ganthier Sro Sie 02 2017, 03:19
Oto i wracam po roku nie grania z nowymi spellami do sprawdzenia o.o Nazwy do nich wymyślę kiedy/jeśli dostanę akcept.
Ranga A - W obszarze o promieniu 7m od Lilith przez ćwierć posta nie działa żadna magia oprócz zaklęć rangi S oraz S+, a wszystkie zaklęcia, które w momencie wycastowania działały w tym obszarze(wszystkie nadlatujące fireball'e, nałożone buffy lub debuffy, przyzwane istoty, bronie, zbroje czy cokolwiek innego) znikają, natomiast energia magiczna z tych zaklęć jest zmieniana przez Lily w Sfery Energii. Jej własne zaklęcia także znikają, nie licząc Sfer Energii. Zaklęcia rangi S oraz S+ zostają odpowiednio osłabione. Po minięciu odpowiedniego czasu obszar nadal ma swoje właściwości i znika, kiedy zablokuje jedno zaklęcie rangi B, 2 zaklęcia rangi C, cztery zaklęcia rangi D lub osłabi zaklęcia rangi A, S lub S+ albo po upływie 0,75 posta(czyli łącznie zaklęcie trwa max. jeden cały post). PWM blokuje całkowicie bez utraty wytrzymałości. Sfery Energii pojawiają się w promieniu paru metrów od miejsc, w których energia magiczna została wyssana z zaklęć, ale nie powodują żadnych obrażeń. Dopóki zaklęcie trwa, Lily nie może używać żadnych innych zaklęć oraz ono samo nie może być powtórzone częściej niż co trzy tury. Można zdecydować o przerwaniu castowania przed wykorzystaniem zaklęcia do końca.
Spoiler:
Wytwarzane są odpowiednio: 1 Sfera co dwa zaklęcia rangi D, 1 Sfera za zablokowane zaklęcie rangi C, dwie za B, trzy za A, 4 za osłabione zaklęcie rangi S oraz 5 za osłabione zaklęcie rangi S+. Każda ma jeden post wytrzymałości.
Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - czas niesłabnięcia obszaru wyssania magii jest zwiększony o kolejną ćwierć posta oraz o pół posta po tym czasie, a także potrafi całkowicie zablokować silniejsze zaklęcia przed wyczerpaniem się(za jeden buff blokuje jedno A zamiast osłabiać, a reszta tak samo, za dwa buffy blokuje jedno A, 2x B etc...)
Ranga C - Używając niewielkich zasobów energii magicznej Lily jest w stanie wydłużyć czas istnienia swoich trzech Sfer Energii. Łącznie są to trzy posty i może rozdzielić je dowolnie pomiędzy wybranymi Sferami. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - może wydłużyć czas istnienia Sfer o kolejne 2 posty.
PWM - Lilith jest w stanie sama odwołać wybrane Sfery Energii jednocześnie dostając część many wykorzystanej do wytworzenia ich z powrotem. Wszystkie Sfery przywracają po 1MM, łącznie z tymi z Przygotowania[D]
Jeśli dobrze liczę to z dwóch ostatnich nie zrobiłem nieskończonego źródełka many. Nawet doliczając Kumulację Energii na użyciu obu pod rząd wychodzę na minus więc chyba nie oszukuję systemu xd
Co do pierwszego to chciałem zrobić jakiś spell typu high risk/hisk reward, ale nie wiem czy nie wyszedł mi odrobinkę za mocny. W założeniach przy krytycznym sukcesie w te ćwierć posta zablokuję na tyle spelli żeby w następnym zabić coś na hita, a przy krytycznej porażce stracę 33MM na nic do tego nie używając innych spelli przez post.
Do tego w czasie nieobecności ominęły mnie darmowe umki fabularne(te, które każdy dostaje, bo tak), więc dorzucę je sobie teraz o, tu
Spoiler:
- Taniec towarzyski – Dorastanie w bogatej rodzinie ma swoje plusy i minusy. Zakwalifikowanie lekcji tańca do jednej z tych kategorii jest kwestią gustu. Dla Lilith nie była to ani przyjemność, ani kara, a jedynie smutny obowiązek córeczki, która nie może przecież przynieść wstydu na bankiecie. Tak czy siak jako nastolatka Lily została wyuczona poprawnych ruchów i kroków do tego stopnia, by nie wygłupić się przed publiką.
- Podstawy języka sveńskiego – Taniec to nie jedyne, czego za młodu uczyła się panienka Ganthier. Oprócz tego wypadało, by mogła się pochwalić się znajomością języka obcego. Padło na sveński. Lily usprawiedliwiała wybór tym, jak ciekawie brzmi i... była to prawda. Szybko jednak pożałowała wyboru, gdyż mimo kilku lat nauki, poznała jedynie podstawy. Potrafi się dogadać, ale często ma problemy ze zrozumieniem osób mówiących zbyt szybko, a także zasób jej słownictwa nie jest zbyt wyrafinowany.
- Etykieta – Na pewno nikogo nie zdziwi, że Lily musiała opanować zasady dobrego zachowania w stopniu przynajmniej wystarczającym. Wie w jaki sposób używa się noża do ryb, a jak noża do kawioru, wie jak zajmować ludziom czas nic nie znaczącą gadką, a także wie jak zachować w towarzystwie pozory bycia zainteresowaną rozmową, która tak naprawdę z "interesującą" nie ma nic wspólnego. Jednak mimo powiadania całej tej wiedzy, Lilith unika wykorzystywania jej jak tylko może. Poważne uroczystości męczą ją tak samo teraz, jak robiły to w dzieciństwie.
Do tego te PWM, które mam dostać oddzielnie od jakiegoś MG, te akceptowane wyżej też wrzucę do góry tyle, że z odpowiednim dopiskiem żeby było wiadomo co i jak z nimi.
Ostatnio zmieniony przez Lilith dnia Pią Sie 04 2017, 16:40, w całości zmieniany 1 raz
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Lilith Ganthier Pią Sie 04 2017, 16:04
1. Żeby nie ulegało to wątpliwościom, to zaklęcie blokuje i osłabia również twoje zaklęcia, tak? 2. Ranga C 3. Bez bonusów. Każda sfera niezależnie od wszystkiego, 1MM
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.