Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
| Temat: Lilith Ganthier Pią Sty 16 2015, 08:50 | |
| First topic message reminder :Posiadane Magie:
Opis Magii:
Lilith posiada bardzo ciekawy rodzaj magii. Sama siebie określa jako "Władczynię Sfer Energii". I na tym właśnie polega jej moc. Ma dar tworzenia i kontrolowania kul wyglądających jak zrobione ze światła. Magia Sfer Energii daje dziewczynie duże możliwości, jednak jest bardzo ograniczona przez swoje zapasy mocy magicznej, które są przez nią wykorzystywane bardzo szybko ilekroć czarodziejka stara się uczynić ze swymi sferami coś potężniejszego. To jest główny minus jej magii. Magii, która wymaga dokładniejszego opisu. Lilith nie posiada zdolności pokonania przeciwnika jednym zaklęciem, nawet potężnym. Ona musi wykonać serię zaklęć. Jej podstawowym ruchem jest przyzwanie Sfery Energii, na której to opierają się inne zaklęcia służące głównie do tego, by te sfery kontrolować. Bez nich staje się nieomal bezużyteczna, co jest kolejnym minusem równoważącym moc i siłę, jaką potrafi osiągnąć dziewczyna. Zaś same Sfery używane w każdym zaklęciu są zlepkiem różnorakiej energii niematerialnej, więc nie mogą zostać zatrzymane w fizyczny sposób.
Posiadane PWM:
- Recykling MM - Magia Sfer Energii pochłania olbrzymie ilości many. Nie trudno jest się jednak domyślić, że w kulach tejże energii są bardzo różne typy. Nawet energia magiczna. Lily z czasem zmuszona była nauczyć się ją ponownie wykorzystywać, by czas po jakim opadnie z sił w jakiś sposób wydłużyć.
- Spoiler:
Za każdą sferę, która jest aktualnie stworzona,(wyczarowana Przygotowaniem lub Sferą Energii) koszt pozostałych zaklęć Lily(pomijając Przygotowanie oraz Sferę Energii) jest zmniejszony o 1MM. Minimalne koszty osiągnięte tą metodą to D - 4MM, C - 7MM, B - 13MM, A - 20MM. Koszty zaklęć S/S+ nie mogą zostać zmniejszone. Umiejętność "Kumulacja Energii" liczona jest po umiejętności pasywnej.
- Przemieszczenie Sfer - Walka została zakończona, ale widać, że za niedługi czas nadejdzie kolejna tyle, że w innym miejscu? Cóż, dla zwykłego maga to może nie problem, ale Władczyni Sfer musiałaby raz jeszcze zużyć wielkie pokłady MM na wytworzenie wystarczającej ilości kul energii koniecznych o używania jej zaklęć. Tyle, że w innym miejscu. Lily nauczyła się więc zmuszania swoich już wytworzonych sfer do przemieszczania się nieopodal jej nie zużywając do tego many, a jedynie trochę się na tym skupiając.
- Spoiler:
Poza walką Lilith może dowolnie przemieszczać Sfery nie tracąc przy tym MM. Te poruszają się mniej więcej z prędkością truchtu.
- Utrzymanie Sfer - Skupiona Lily nauczyła się już dosyć sporo o swojej magii pomimo tego, że nadal nie poznała jej granic. Jedną ze sztuczek, której się nauczyła jest przedłużenie czasu, po którym jej Sfery znikają. Ba, potrafi całkiem ten proces zatrzymać. Potrzebuje jednak do tego skupienia osiąganej głównie poza wirem walki.
- Spoiler:
Poza walką Sfery nie znikają, a czas, po którym by to nastąpiło jest zatrzymany do momentu rozpoczęcia nowej walki. Jednak po Utrzymaniu ich czas trwania wynosi 1 post. Następnie jednak użycie na nich zaklęcia znów może wydłużyć ich żywotność. Można użyć na maksymalnie dwóch Sferach i przy utrzymywaniu dwóch nie mozna się szybko przemieszczać.
- Kula Światła - Dziewczyna potrafi wytworzyć nad dłonią niewielką sferę, która nie ma żadnych właściwości poza dawaniem średniej ilości światła. Nie działają na nią żadne zaklęcia. Sfera ta zawsze unosi się kilka centymetrów nad dłonią czarodziejki.
- Spoiler:
Kola ma średnicę około 7cm i oświetla teren w promieniu 1m od niej samej. Nie działa na nią PWM Recykling MM
- Degradacja Sfer - Nie zawsze każda Sfera jest w stanie dalej znajdować się na polu bitwy, a jeśli już musi zniknąć, dlaczego nie odzyskać części energii wykorzystanej do wytworzenia jej?. Lilith jest w stanie sama odwołać wybrane Sfery Energii jednocześnie dostając część many wykorzystanej do wytworzenia ich z powrotem.
- Spoiler:
Wszystkie Sfery przywracają po 1MM, łącznie z tymi z Przygotowania[D]
Zaklęcia D:
- Przygotowanie - Lily przygotowuje się do walki przyzywając trzy Sfery, które zaczynają orbitować wokół niej. Nie zadają żadnych obrażeń i można ich użyć jedynie do niektórych zaklęć. Działa na nie PWM Recykling MM. Nie znikają póki nie zostaną zużyte, zniszczone(Łamacz kości I, zaklęcia D) lub odwołane. Mogą być poruszane w promieniu 5m od postaci z prędkością 1m/s bez używania zaklęcia lub 7m/s używając Poruszania. Nie można użyć zaklęcia ponownie, jeśli choć jedna Sfera nadal nie została wykorzystana/zniszczona/odwołana. Użycie nie częściej niż co drugą turę.
- Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Zamiast 3, pojawiają się 4 Sfery.
- Poruszanie - Dziewczyna może dowolnie poruszać wybranymi sferami(nie licząc tych z Przygotowania). Nie zadaje to żadnych obrażeń przeciwnikom, ale za to Lily może jednocześnie używać i tego zaklęcia, i innego. Sfery poruszają się szybko, z prędkością około 5 metrów na sekundę. Koszt MM jest opłacany raz na post używania zaklęcia, ale trzeba użyć go wielokrotnie by poruszać większą ilością Sfer. Kule z Przygotowania są poruszane razem, wszystkie trzy jednym użyciem zaklęcia, a kule ze Sfery Energii pojedynczo.
- Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Lily może poruszać wszystkimi Sferami naraz.
Zaklęcia C:
- Sfera Energii - Podstawowe zaklęcie Lily bez którego jest nieomal bezużyteczna. Dziewczyna tworzy Sferę Energii w dowolnym miejscu w promieniu 7 metrów od siebie. Tworzeniu towarzyszy powstanie jakby wiru zasysającego wszystko wokół siebie. Trwa to 1,5 sekundy, a następnie w promieniu 0,75m od samego centrum następuje wybuch(1,5m średnicy). Jego siła jest zależna od odległości - im bliżej samego miejsca tworzenia Sfery, tym większe obrażenia. Jednak na maksymalnej odległości jest to już tylko dosyć mocne odepchnięcie. Największe obrażenia, jakie można otrzymać od wybuchu to dosyć mocne poparzenie(odrobinę większe niż standard dla rangi C). W miejscu wybuchu jest już stworzona Sfera Energii. Jest to kula o lekko fioletowym odcieniu wyglądająca jak stworzona ze światła. Nie da jednak rady oświetlić pomieszczenia, a sama ilość światła jest porównywana do płomyka świecy. Ma średnicę około 30cm i unosi się metr nad ziemią. Samemu procesowi tworzenia Sfery towarzyszy dźwięku, który po prostu znika w momencie wybuchu. Kuli nie da się dotknąć i sama z siebie nie działa w żaden sposób na przeciwników. Utrzymuje się tylko w poście stworzenia, a następnie znika. Użycie na niej jakiegokolwiek zaklęcia(np. Poruszenie) dodaje jednak jedną turę trwania. Na post można stworzyć maksymalnie dwie kule. Działa na nie PWM Recykling MM.
- Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Sfera pojawia się praktycznie natychmiastowo, a obrażenia są trochę większe(pół rangi w górę).
- Unieruchomienie - Sfery przemieszczają się w kierunku wybranego przeciwnika, a następnie wchłaniają się w niego. Uniemożliwia mu to ruszenie się z miejsca. Nadal może jednak używać zaklęć. Każda użyta kula wydłuża czas unieruchomienia. Koszt MM jest ponoszony raz, a Lily może zdecydować jak wiele kul chce do tego użyć. Mogą zostać użyte Sfery z Przygotowania. Posiadając umiejętność Łamacz kości/Siłacz można oprzeć się działaniu umiejętności(decyzja o powodzeniu - MG). Użycie zaklęcia "zużywa kule" skracając czas unieruchomienia, jednak przywraca to część MM Lilith. Po skończeniu się czasu unieruchomienia nie zużyte kule zostają rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. W czasie unieruchamiania przeciwnika czas, po jakim zniknęłyby Sfery jest zamrożony(jeśli użyte zostały 3 kule o żywotności 2 postów to po końcu unieruchomienia rozrzucone zostają w takim samym stanie). Sfery z Przygotowania po końcu unieruchomienia stają się zwykłymi Sferami o żywotności 1 postu. Nie można użyć zaklęcia na jednym przeciwniku ponownie póki działa na niego choć jedna kula z poprzedniego Unieruchomienia. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które aktualnie unieruchamiają przeciwnika.
- Spoiler:
Długość unieruchomienia: 1 Sfera - pół postu, 2 Sfery - post etc. Przywrócone MM: D/C - 1MM, B - 2MM, A - 3MM Zużycie Sfer: D - 1, C - 2, B - 3, A - uwalnia całkowicie Bonus z Transcendencji[C] - Czas trwania nie może być zmniejszony przez używanie zaklęć. Jednak tym samym Lilith nie może odzyskać MM unieruchamiając przeciwnika. Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - każda Sfera użyta do zaklęcia jest liczona tak, jakby użyte zostało 1,5 Sfery.
- Uwolnienie - Z każdej Sfery, która aktualnie istnieje(nie licząc Sfer z Przygotowania) jest wysyłana pojedyncza, silna fala energii w promieniu 1,5m. Sfery po wybuchu nie znikają, ale do końca posta nie można użyć na nich tego zaklęcia raz jeszcze. Obrażenia są dosyć spore(ranga C+), ale zależne od odległości. Przeciwnik, który głupio zbliżył się do Sfery na bardzo krótki dystans zostaje mocno poparzony, a także bardzo poobijany oraz oczywiście odrzucony przez siłę samego wybuchu. Na końcu zasięgu jest to jednak tylko silniejsze odepchnięcie, które może łatwo wytrącić kogoś z równowagi oraz mniej groźne, aczkolwiek utrudniające ruch i sprawiające ból poparzenia. Wybuchy Sfer nie działają na siebie w żaden sposób. Przed samym wybuchem Sfery delikatnie lśnią(czas około 1,5s).
- Spoiler:
Bonus z Transcendencji[C] - Fala energii pojawia się natychmiastowo, a obrażenia nie zmniejszają się z odległością.
- Transcendencja - Zaklęcie to polega na zmagazynowaniu pewniej dawki energii w celu przelania jej w kolejne zaklęcie Lilith powodując jego wzmocnienie. Aby go użyć należy zniszczyć jedną Sferę z Przygotowania, a właśnie energia z niej jest używana do wzmocnienia zaklęcia. Na każdym zaklęciu działa to inaczej. Kumuluje się z PWM - Rozemocjonowaniem
Zaklęcia B:
- Naznaczenie - Sfery przemieszczają się do przeciwnika, a następnie wchłaniają w niego. Pozwala to Lily absorbować jego MM używane do zaklęć. Maksymalnie jest to 30% absorpcji(zaokrąglane w dół). Do rzucenia zaklęcia potrzeba minimum dwóch kul(działa 1 post). Każda kolejna Sfera wydłuża czas trwania o jeden post, zwiększa absorpcję o 10% oraz posiada odporność na zaklęcie C. Do zaklęcia nie mogą zostać Sfery z Przygotowania. Po zakończeniu czasu trwania niezużyte Sfery są rozrzucone w promieniu kilku metrów od przeciwnika. PWM Recykling MM nie działa na Sfery, które są aktualnie używane do Naznaczenia. Kolejne kule mogą być dodawane w trakcie działania zaklęcia. Przeciwnik może próbować unikać lub niszczyć Sfery swoimi zaklęciami.
- Spoiler:
Np. jeśli przeciwnik użyje zaklęcia rangi C mając w sobie jedną Sferę, zaklęcie nie zadziała, a 10% MM użyte do niego, zostanie przekazane Lily. Zablokowanie zaklęcia B wymaga dwóch Sfer, A czterech. Użycie silniejszego zaklęcia mając w sobie niewystarczającą ilość kul do jego zatrzymania osłabia je i przekazuje odpowiednią ilość MM do Lilith. Bonus z Transcendencji[C] - Lily odzyskuje 50% many zamiast 30%, a Sfery po zablokowaniu zaklęcia zostają wyrzucone na niewielką odległość, a nie zniszczone. Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - każda Sfera użyta do zaklęcia jest liczona tak, jakby użyte zostało 1,5 Sfery.
Zaklęcia A:
- Wyzwolona Moc - Lilith wyzwala wielką ilość mocy, którą używa do ataku na pojedynczego przeciwnika. Wszystkie Sfery, które aktualnie istnieją(łącznie z tymi z Przygotowania) unoszą się na większą wysokość, a następnie bardzo szybko mkną ku wybranemu miejscu. W zderzeniu z przeszkodą/celem każda z nich wyzwala dużą dawkę mocy, która zadaje obrażenia(rangi C). Trafienie pięcioma daje obrażenia ~A+, natomiast mniejszą ilością(1-2) są odczuwalne, jednak nie tak groźne(głównie decyzja MG). Zaklęcie nie ma ilości maksymalnych obrażeń możliwych do zadania, gdyż są one zależne tylko od ilości Sfer. Następnie kule jakby "odbijają" się i lądują porozrzucane w promieniu kilku metrów. Sfery z Przygotowania zmieniają się wtedy w zwykłe i przejmują wszystkie ich cechy. Zawsze do użycia zaklęcia używane są wszystkie kule, niezależnie od woli rzucającej. Proces rzucania wygląda następująco: Sfery wznoszą się przez około sekundę na wysokość 1,5m, a następnie szybko lecą ku miejscu wyznaczonym przez Lily. Ta nie może całkiem zmienić celu, a jedynie przeinaczyć tor lotu, by Sfery lecąc w łuku goniły przeciwnika. To, czy trafią po zmianie pozycji przeciwnika jest zależne od MG. Po użyciu Wyzwolonej Mocy Lilith nie może jednak rzucić już żadnego więcej zaklęcia do końca tury, a także jest zwyczajnie wyczerpana użyciem wielkich pokładów mocy. Dodatkowo sama Wyzwolona Moc może być użyta raz na trzy posty.
- Spoiler:
Uderzenie 1-4 Sferami - obrażenia przedziału C-A; Uderzenie więcej niż 4 Sferami - obrażenia powyżej A+ Bonus z Transcendencji[C] - Zaklęcie nie może być powstrzymane ani osłabione. Czyli jeśli Lily ma na sobie debuffa zmniejszającego obrażenia o rangę w dół, nie zadziała on na to zaklęcie. Nie chodzi tu o żadne tarcze czy zasłony przed samym zaklęciem. Dodatkowo każda Sfera zadaje 1,25 zwykłych obrażeń. Oznacza to tyle, że 4 Sfery zadadzą obrażenia jak 5, a 6 jak 7,5 Bonus z Rozemocjonowania[PWM] - większe obrażenia oraz Lily ma większą kontrolę nad torem lotu Sfer w trakcie używania zaklęcia.
- Konwersja Energii - W obszarze o promieniu 7m od Lilith przez ćwierć posta nie działa żadna magia oprócz zaklęć rangi S oraz S+, a wszystkie zaklęcia, które w momencie wycastowania działały w tym obszarze(wszystkie nadlatujące fireball'e, nałożone buffy lub debuffy, przyzwane istoty, bronie, zbroje czy cokolwiek innego) znikają, natomiast energia magiczna z tych zaklęć jest zmieniana przez Lily w Sfery Energii. Jej własne zaklęcia także znikają, nie licząc Sfer Energii. Zaklęcia rangi S oraz S+ zostają odpowiednio osłabione. Po minięciu odpowiedniego czasu obszar nadal ma swoje właściwości i znika, kiedy zablokuje jedno zaklęcie rangi B, 2 zaklęcia rangi C, cztery zaklęcia rangi D lub osłabi zaklęcia rangi A, S lub S+ albo po upływie 0,75 posta(czyli łącznie zaklęcie trwa max. jeden cały post). PWM blokuje całkowicie bez utraty wytrzymałości. Sfery Energii pojawiają się w promieniu paru metrów od miejsc, w których energia magiczna została wyssana z zaklęć, ale nie powodują żadnych obrażeń. Dopóki zaklęcie trwa, Lily nie może używać żadnych innych zaklęć oraz ono samo nie może być powtórzone częściej niż co trzy tury. Można zdecydować o przerwaniu castowania przed wykorzystaniem zaklęcia do końca.
- Spoiler:
Wytwarzane są odpowiednio: 1 Sfera co dwa zaklęcia rangi D, 1 Sfera za zablokowane zaklęcie rangi C, dwie za B, trzy za A, 4 za osłabione zaklęcie rangi S oraz 5 za osłabione zaklęcie rangi S+. Każda ma jeden post wytrzymałości. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - czas niesłabnięcia obszaru wyssania magii jest zwiększony o kolejną ćwierć posta oraz o pół posta po tym czasie, a także potrafi całkowicie zablokować silniejsze zaklęcia przed wyczerpaniem się(za jeden buff blokuje jedno A zamiast osłabiać, a reszta tak samo, za dwa buffy blokuje jedno A, 2x B etc...)
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Zaklęcia C:
- Spoiler:
- Wzmocnienie Sfer - Używając niewielkich zasobów energii magicznej Lily jest w stanie wydłużyć czas istnienia swoich trzech Sfer Energii. Łącznie są to trzy posty i może rozdzielić je dowolnie pomiędzy wybranymi Sferami. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - może wydłużyć czas istnienia Sfer o kolejne 2 posty.
Zaklęcia B:
- Spoiler:
- Implozja W wybranym miejscu w promieniu 10m od Lilith powstaje bardzo silny wybuch energii. Wygląda dokładnie tak samo, jak proces powstawania Sfery Energii z tym, że jest trochę większy. Ma on średnicę dwóch metrów. Zadaje obrażenia mniej więcej BB. Jednak są zależne od odległości. W samym centrum jest B+, a w odległości 1-2m C. Cały proces trwa około trzy sekundy i tak, jak przy powstawaniu Sfery Energii, poprzedza go jakby świst oraz emanuje od niego światło, co czyni go widocznym. Po samym wybuchu w promieniu 4m zostają rozrzucone nowo powstałe 3 Sfery Energii. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - Proces tworzenia wybuchu trwa dwukrotnie krócej oraz powstaje jedna Sfera więcej
- Wyparcie Lilith niszczy jedną ze Sfer z Przygotowania i wykorzystuje jej moc do wytworzenia dookoła siebie/przed sobą fali silnej energii. Ma ona promień 1,5m jeśli jest użyte dookoła czarodziejki lub długość 2,5m i szerokość 1,5m na końcu(ma kształt trójkąta) jeśli zaklęcie zostało użyte przed Lilith. Zaklęcie wypycha z dużą siłą wszystko, co znajdowało się w tym obszarze na sporą odległość(zależne od masy, ale dla porównania człowiek ważący 80kg zostałby odrzucony na jakieś 4m). Samo w sobie nie zadaje żadnych obrażeń, ale wiadomo, jeśli ktoś uderzyłby przy tym w jakąś przeszkodę, coś mogłoby mu się stać. Jeśli w obszarze tejże fali znajdować się będą Sfery Energii(nie licząc tych z Przygotowania), one również zostają wyrzucone, jednak na znacznie większą(2x) odległość, a jeśli podczas lotu trafią w jakiegokolwiek człowieka, wnikają w niego i nakładają trzy stacki Naznaczenia/Unieruchomienia(zależne od woli Lilith, a jeśli nie było o tym wzmianki - losowo, może być rozłożone nierównomiernie, np 1/2). Sfery zostają wyrzucone nawet, jeśli zaklęcie zostanie użyte w momencie, w którym te będą się dopiero tworzyć. Bonus z Transcendencji[C] oraz Rozemocjonowania[PWM] - Obszar działania zaklęcia jest większy o 1m(promień)/1m-1,5m(długość/szerokość), a wszystko zostaje odepchnięte znacznie mocniej.
- Sfera Pochłonięcia Energii W obrębie 4m od Lily powstaje Sfera Energii. Jednak posiada ona inne właściwości niż zwykłe Sfery. Ta zamiast zamykać w sobie energię, jest na nią otwarta przez co pochłania ją z otoczenia i niweluje. Zostaje ona w miejscu stworzenia dopóki nie zostanie odwołana przez Lilith. Za samo stworzenie jej Lily nie ponosi najmniejszych kosztów w mocy magicznej. Nie działa ona jak inne Sfery oraz nie mogą na niej zostać użyte żadne zaklęcia.. Jej działanie polega na zaginaniu i "wsysaniu" do siebie całej magii, jaka znalazła się w promieniu 3m od niego niezależnie od rangi zaklęcia. Nieistotne jest czy to woda sterowana przez maga wody, głazy miotane przez maga ziemi czy magiczna mgła pokrywająca jakąś powierzchnię. Cały teren wokół tej Sfery jest czysty od magii. Jednak aby rzeczywiście wszystkie zaklęcia zostały zniwelowane "w środku" tejże Sfery, Lily musi oddać 120% mocy magicznej użytej wcześniej do wycastowania samego spella. Kolejną znaczną wadą jest to, iż zaklęcia Lily również są wchłaniane i dziewczyna nie ma na to żadnego wpływu. Zaklęcia obszarowe także są usuwane w całości.
Niezaakceptowane PWM, do zdobycia w inny sposób:
- Spoiler:
PWM - Niestabilna Energia W chwilach skrajnie dla Lily emocjonalnych(pod względem negatywnym - rozpacz, przerażenie, wściekłość, wielki stres, cierpienie - fizyczne lub psychiczne etc.) w promieniu kilku metrów od dziewczyny pojawiają się Sfery Energii. Zwykle najpierw kilka naraz wokół niej, a później co kilkanaście sekund po jednej, dwie. Ich żywotność wynosi kilkanaście sekund, ale może być przedłużona używaniem na nich zaklęć tak, jak zwykłe Sfery. Różni się od nich tym, że tworząc się zadają obrażenia sporo większe od klasycznego zaklęcia. Dziewczyna nie ma najmniejszego wpływu na pojawianie się kul, ale też nie jest używana jej moc magiczna. Dodatkowo, liczebność i siła Sfer zależy od poziomu rozemocjonowania Lily. Oznacza to, że jeśli przykładowo jedna z pojawiających się Sfer zrani kogoś stojącego po stronie Lilith, ta może spanikować jeszcze bardziej, co tylko pogorszy sytuację. Dziewczyna nie może zranić się sama. MG decyduje czy i kiedy Lilith popada w takie skrajność, czyli kiedy PWM się aktywuje.
PWM - Rozemocjonowanie Działanie zaklęć Lily jest pod pewnymi względami zależne od jej stanu emocjonalnego, a konkretnie od jego skrajnych poziomów. Mianowicie przy stanach takich jak wściekłość, rozpacz, przerażenie czy innych tego typu skrajnościach, siła zaklęć, czy nawet szansa na sukcesywne ich użycie może być różna. Kiedy dziewczyna panicznie się czegoś boi, jest w beznadziejnej sytuacji etc., istnieje spora szansa(40%), że pomimo próby, zaklęcie w ogóle nie zostanie rzucone, a jeśli, to będzie słabsze(obrażenia o pół rangi w dół). Jednak jeśli ogarnia ją wściekłość, żądza zemsty czy inne temu podobne uczucia, nie ma w ogóle szans na niepowodzenie przy użyciu zaklęcia, a ponadto są o wiele(ranga w górę) silniejsze lub mają dodatkowe efekty(opisane dla każdego zaklęcia osobno, o ile w ogóle są).
Ostatnio zmieniony przez Lilith dnia Sob Sie 12 2017, 15:29, w całości zmieniany 6 razy |
|