Liczba postów : 315
Dołączył/a : 21/02/2013
| Temat: Staruch Sro Lis 09 2016, 22:22 | |
| Rodzaj Magii: Nieskończoność
Opis Magii: Staruch żyje na ziemi już wiele wieków. W tym czasie poznał wielu ludzi, widzial wiele rzeczy i wielu rzeczy się nauczył. Tak wielu, że w pewnym momencie przestał. Te wszystkie „doświadczenia” były skumulowane gdzieś w jego wnętrzu. We wspomnieniach przeszłych „Ja”. Dlatego czasami potrafi do nich wrócić. Bardziej technicznie nieskończoność jest zablokowaną magią wszystkich magii. Zaklęcia ma prawo dawać i wymyślać jedynie MG, nie sam gracz. Na dodatek postać ta nigdy nie opanuje drugiej magii co byłolby bez sensu skoro już posiada magię wszystkich magii. Magia ta posiada kilka ważnych aspektów, ale o tym dalej...
PWM: Odblokowane wpomnienia – Co misję/walkę/event/fabułę z MG, zamiast PD staruch dostaje odpowiednie nagrody. Jedno dowole zaklęcie dowolnej rangi, Jedna dowolna umiejętność dowolnego poziomu i MM. Oczywiście w tej kolejności i tylko tyle na ile pozwoli „zarobione” PD. Jeśli więc za misję miał dostać 40PD, to go nie dostaje. Zamiast tego MG musi stworzyć mu dowolne zaklęcie – np. rangi A, wtedy nie dostaje nic poza nim. Jeśli jednak dostanie zaklęcie D, to następna jest umiejka. Dostanie umiejkę na 1 poziomie, wciąż zostaje 5PD nagrody to dostaje 5MM.
Nieskończoność – Jako że jego wspomnienia obejmują każdą magię, nie może on nauczyć się nowej magii. Może natomiast posiąść specjalne moce, oraz inne dziwy jakimi obdarzy go MG
Reinkarnacja – Staruch po śmierci zmienia ciało budząc się w nowym. To może być dziecko, młodzieniec, starzec. Kobieta lub mężczyzna. Musi mieć jednak więcej niż 5 lat i nie chorować na choroby psychiczne. Nowe ciało wybiera MG który uśmiercił stare ciało. Staruch w momencie śmierci traci wspomnienia oraz umiejętności(Poza startowymi) oraz 90%MM(Max. Może posiadać 100MM, minimum 50MM) ale zachowuje wszelkie znane zaklęcia.
Inwentarz Boga – Staruch nie otrzymuje też za misje wynagrodzenia pieniężnego. Zamiast tego jego kosa po każdej walce/evencie/fabule/misji odnawia się. Na dodatek istnieje szansa że za misję/event/fabułę/walkę zamiast pieniędzy dostanie magiczny item bądź ulepszenie do już posiadanych itemów
Sacred Relict poziom 0 – Staruch zawsze posiada Sacred Relict na poziomie 0. Nie musi go kupować ale nie wie o nim i nie jest w stanie używać. Dopiero MG w formie nagrody może „Obudzić” jego SR. Kolejne poziomy SR także nie posiadają standardowych wymagań ulepszenia. Ulepsza je MG w formie nagrody za misję. Na dodatek SR Starucha się nie zmienia. Jeśli odrodzi się, jego nowe SR będzie takie jak poprzednie. Rzecz jasna przy zmianie ciała, SR zostaje na nowo zablokowane.
Baletmistrz - Umie tańczyć wszystkie ludowe tańce świata
Ciastko z wróżbą - Staruch potrafi dla dalej osoby wytworzyć ciasteczko z przepowiednią, która zawsze jest zła. Przepowiada jakieś nieszczęście, lub śmierć w męczarniach. Treść przepowiedni może wymyślić Staruch lub MG. Oczywiście taka przepowiednia nie musi się spełniać.
Karta egipskiego boga - Z kartą egipskiego boga pier*olisz wszystkie reguły. Staruch potrafi stworzyć dowolną kartę do dowolnej gry karcianej i dzięki temu oszukiwać w grach. Jedna na raz.
Ranga D: Skok w bok - zaklęcie to pozwala na wykonanie skoku w prawo, tudzież w lewo na odległość maksymalnie pięciu metrów. Nie działa do przodu, ani do tyłu. Skok wygląda tak, że Staruch podskakuje do góry na 0.5 metra, po czym zostaje na tej wysokości przesunięty na daną odległość w prawo, bądź w lewo, po czym ląduje. Jeżeli zahaczy podczas skoku o coś nogą, może zakończyć się to bolesnym upadkiem.
Sługa Utopionego Boga - zaklęcie powoduje przyzwanie dwóch węgorzy elektrycznych, które lewitują w koło maga przez okres dwóch tur. Przy zetknięciu z innymi osobami, lub przedmiotami wypuszczają z siebie wyładowanie elektryczne o sile adekwatnej do rangi. Po przyjęciu obrażeń znikają. Można je również wystrzelić jak pociski, jednak znikają od razu po trafieniu w cel.
Exiva - po wypowiedzeniu słów "Exiva" oraz imienia i nazwiska osoby, nad głową użytkownika pojawia się niewielka strzałka, która wskazuje kierunek w którym znajduje się poszukiwana osoba. Ma ona kolor czerwony, jeśli taka osoba znajduje się bardzo daleko, żółty jeśli w średnim dystansie, zaś zielony jeśli ktoś znajduje się bardzo blisko Starucha. Im więcej informacji o poszukiwanej osobie zna użytkownik, tym dokładniej określona zostanie lokalizacja. Może być tak, że znajdzie nam nie tą osobę która trzeba. Trwa 3 posty, po czym strzałka znika.
Broda Wikinga - kiedy Staruch aktywuje zaklęcie, wyrasta mu długa i gęsta broda o losowym kolorze, która zapewnia mu + 0,5 lvl do retoryki na czas trwania zaklęcia. Broda działa przez 2 posty, po czym momentalnie wypada.
Ranga C: Ze Feeto - Staruch przy wykonaniu gestu lewą nogę (Przejechanie palcami po ziemi) może skrócić dystans między sobą a jakimś przedmiotem/osobę o 5 metrów wymazując przestrzeń między nimi dwoma, nie może jednak zadawać tym obrażeń bezpośrednio (W skrócie nie może wymazać przestrzeni w kimś).
Bare Bare Bang - Zaklęcie ochronne polegające na stworzeniu bariery o wymiarach 3mx2mx0.2m przed magiem. Jest ona lekko zabarwiona kolorem magii użytkownika. Jej zaletą jest to, że nie stoi w miejscu a porusza się pół metra przed użytkownikiem w pozycji jakiej chce. To samo dotyczy tego czy ma wypukła, prosta, wykrzywiona itd. Blokuje 3 zaklęcia rangi D lub 1 rangi C, przy czym może być naprawiona za niewielką opłatą MM (zależne od Gm) jeżeli nie została zniszczona. Trwa 4 posty, nie chroni przed zwykły atakami (chyba, że mają w sobie odrobinę magii, są magiczne itd. wtedy już tak).
Ranga B: Death Touch - Staruch po dotknięciu celu może rozpocząć u niego proces umierania. Jest to długotrwały i ogólnie nieciekawy proces, jednak tak, Śmierć może tym zaklęciem zabić. Samo zaklęcie trwa 5 postów i już w pierwszej chwili czuć osłabienie, zmęczenie, które postępują. W drugim poście wszystkie zdolności fizyczne spadają o 33%, w trzecim o 66%, w czwartym o 99%, a w piątym jest już zgon. Wymagany jednak jest nieustanny kontakt fizyczny i na raz wpływać można na jedną osobę. Nie oznacza to jednak, że mag nie może się przejść po placu i podotykać randomowych ludzi, by nagle wszyscy poczuli się słabiej. Efekty ustępują dopiero po pełnym poście przerwania kontaktu, oznacza to, że jeśli ktoś wyrwał się w czwartym poście, to w piątym nadal trwają efekty z czwartego i dopiero w szóstym one słabną - z prędkością jeden post - jeden stopień mniej (w podanym przykładzie - 6 post - 66%, 7 post 33%, 8 post - zmęczenie i osłabienie). Efekt działa też na Starucha.
Emblem - Zaklęcie pozwala na stworzenie emblematu, który składa się zawsze z trzech elementów - otoczki, która może mieć różne kształty, koloru oraz symbolu. W zależności od tego, z czego złożony zostanie emblemat, będzie on miał różne efekty działania. Mag tworzy "pieczęć" na jakiejś powierzchni, może być to dowolny przedmiot, jednak nie można jej używać bezpośrednio na człowieku. Wygląd pieczątki i jej działanie zależy od tego, w jakiej sytuacji jest ona używana i z jakimi intencjami, jednak to MG o wszystkim decyduje. Siła zaklęcia waha się od C+ do B. Pieczątka trwa 3 tury. Można ją aktywować mag, jednak jeśli nie zrobi tego w ciągu 3 postów, aktywuje się samoistnie. Na raz mogą istnieć tylko dwa pieczęcie.
Ostatnio zmieniony przez Staruch dnia Pon Sie 14 2017, 18:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
Liczba postów : 315
Dołączył/a : 21/02/2013
| Temat: Re: Staruch Wto Sie 01 2017, 16:46 | |
| Kamienny Pocisk(B) – Staruch może wypuścić do 5 kamiennych pocisków wielkości jajka, które lecą w stronę jednego przeciwnika. Zasięg: 10 m.
Wrzucam do kociołka |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Staruch Pon Sie 07 2017, 23:24 | |
| Death Touch - Staruch po dotknięciu celu może rozpocząć u niego proces umierania. Jest to długotrwały i ogólnie nieciekawy proces, jednak tak, Śmierć może tym zaklęciem zabić. Samo zaklęcie trwa 5 postów i już w pierwszej chwili czuć osłabienie, zmęczenie, które postępują. W drugim poście wszystkie zdolności fizyczne spadają o 33%, w trzecim o 66%, w czwartym o 99%, a w piątym jest już zgon. Wymagany jednak jest nieustanny kontakt fizyczny i na raz wpływać można na jedną osobę. Nie oznacza to jednak, że mag nie może się przejść po placu i podotykać randomowych ludzi, by nagle wszyscy poczuli się słabiej. Efekty ustępują dopiero po pełnym poście przerwania kontaktu, oznacza to, że jeśli ktoś wyrwał się w czwartym poście, to w piątym nadal trwają efekty z czwartego i dopiero w szóstym one słabną - z prędkością jeden post - jeden stopień mniej (w podanym przykładzie - 6 post - 66%, 7 post 33%, 8 post - zmęczenie i osłabienie). Efekt działa też na Starucha. |
|