Liczba postów : 21
Dołączył/a : 09/11/2016
| Temat: Julius Anderson Sro Lis 09 2016, 23:09 | |
| Imię: Julius Pseudonim: Boźer Nazwisko: Anderson Płeć: Mężczyzna Waga: 192 cm Wzrost: 89 Wiek: 24 lata Gildia: Samotnik Miejsce umieszczenia znaku gildii: - Klasa Maga: 0
Wygląd: Ogólnie to jest dość sporym gościem z kwadratową szczęką, jakby był wyrwany z rasowego filmu o pościgach i wybuchach, tam każdy ma taką szczenę. Przez treningi Boxerskie ma dość sporo mięśni i ogólnie jest dobrze zbudowany. Jego oczy są ciemnego koloru, podchodzą pod piwne. Ma włosy sięgające do barków, które bardzo często zwija przy pomocy ciemnej gumki w warkocz, mają one tendencje do falowania. Na brodzie ma dość krótką bródkę, która zdobi jego twarz. Z reguły ubrany w ciemny garnitur i kapelusz.
Charakter: Z reguły nie ma nastawionego charakteru, robi to co uważa za dobre choć nie zawsze musi się to zgadzać z tym co robią inni i czego od niego oczekują. Jest gościem o raczej pozytywnym nastawieniu do życia jeśli chodzi o pomoc innym. Ma on w sobie takie coś, że wie że na świecie dzieją się dobre rzeczy, ale czasem trzeba pomóc nawet jeśli to nie jest zgodne z przepisami, które panują we Fiore, trzeba kogoś zabić? No cóż, tego wymaga w końcu życie, nie każdy może wieść spokojne życie i się nawrócić. Ogólnie to jest raczej przeciwny walką z kobietami oraz bardzo lubi ich towarzystwo.
Historia: Ogólnie to jego historia jest prosta. Urodził się we Fiore i był sobie dość dobrym dzieciakiem, który sobie dorastał i trenował box. A to że jego ojciec był magiem i bardzo lubił mu pomagać w treningach to też i chłopaczyna sobie również wyhodował sobie magiczne cocones. Tak sobie rosnął jak na drożdżach, mama mu umarła i w sumie nic więcej ciekawego się nie działo. W wieku 17 lat zaczął sobie dorabiać jako mag w pobliskiej gildii, z której sobie pożyczał zlecenia. Pewnego razu kiedyś tam poznał gościa o imieniu Goomoonryong, a że w miarę dobrze się dogadywali to mieli się umówić na browara, bo tak. Nie widział się z nim przez długi czas, aż pewnego dnia przybiegł goniec, który przekazał mu informacje o spotkaniu z jegomościem wcześniej wymienionym. Dlatego też postanowił mu pomóc i dowiedzieć się czego on od niego potrzebuje, w końcu był dobrym gościem, który w sumie też podał pomocną dloń jak było trzeba.
Umiejętności fabularne: - Twardy łeb – ogólnie to może dużo wypić - Perfect photo – choćby kichał, zamykał oczy to i tak zawsze dobrze wyjdzie na zdjęciu. - Umie mówić po Pergrandzku w stopniu biegłym, znając życie pewnie i tak skończy kiedyś w Pergrande
Umiejętności: Łamacz kości (1), Walka wręcz (1), Wytrzymałość (1), Sportowiec (1) Ekwipunek: - Para rękawic boxerskich w czarnym kolorze z metalowymi ćwiekami wielkości jednego centymetra na knykciach.
Rodzaj Magii: Boxer Magia polega na wzmacnianiu stylu walki bokserów przy pomocy magii do formowania nadzwyczajnych ciosów i umiejętności oraz wzmacniania ciała użytkownika.
Pasywne Właściwości Magii - Garda – ogólnie to ma lepszą obrone niż normalni ludzie. Podczas gardy umiejka wytrzymałości o 0,1 lvl w górę. - Pięściarz – Ataki przy użyciu pięści pięści są silniejsze, łamacz kości o 0,1 lvl w górę. - Praca nóg – Ogólnie to ma lepiej rozwiniętą prace nóg, sprinter o 0,1 lvl w górę.
Zaklęcia: - Step (D) – Bokserzy podczas obrony z reguły muszą pracować nad balansem nóg co skutkuje tym, że mogą uciec z sytuacji wykonując bardzo szybko krok w bok, by obrócić przeciwnika do narożnika. Boźer umie wykonać 2 metrowy step, by oddalić się od przeciwnika lub też przejść bardzo szybko dookoła niego. Nie jest to teleportacja i może się wywrócić lub zostać powstrzymanym jeśli jego nogi zostaną zablokowane. Max 2 razy na post.
- Megaton punch (A) – Boźer zwiększa siłę uderzenia swojego następnego ataku wykonanego przy pomocy pięści sprawiając, że zadaje on ogromne obrażenia łamiące kości. Obrażenia odpowiednie do rangi.
- Double punch (C) – Po wykonaniu uderzenia nadlatuje kolejne, które boli tak samo jak poprzednie. Cały haczyk w tym zaklęciu polega na tym, że Boźer uderza tylko raz, siła drugiego uderzenia pojawia się dopiero po jednej sekundzie w miejscu gdzie przed momentem uderzył. Max odczucie lvl 2,5 łamacza kości.
- Boxer might (B) – Przez 1 posty Boźer staje się hiperaktywny i wręcz emanuje z niego para jak podczas zaciętej walki. W tym stanie jego zaklęcia stają się mocniejsze (Zwiększa siłę zaklęć o rangę) i post dłużej działają (Jeśli zostały użyte podczas Boxer might efekt pozostaje nawet po zakończeniu zaklęcia). Podczas zaklęcia nie czuje bólu i siniaki z opuchlizną zaczynają goić się same. Jeśli nie posiada maga rangi S/S+ najwyższej podniesione zaklęcie będzie do „A+" (Jak posiada maga rangi S to naturalnie podniesione do S i tak dalej).
- Recovery (D) – Bokserzy mają w sobie to coś co pozwala im zaleczyć mniejsze rany w swoich narożnikach, jakby ich ciała były przyzwyczajone do ciągłego obrywania na ringu. Otóż to zaklęcie sprawia, że rany zaczynają pomału się goić. Użycie recovery pozwala zwalczyć od razu przymroczenia i konfuzje. Leczenie trwa zgodnie z rozpiską leczenia na rangę D, ale leczy max range C.
- Hitman style: Flicker (C) – Otóoż flicker jest szybkim uderzeniem w boxie, które polega na tak zwanym „jab”, które jest wyprowadzeniem prostego bez wykonywania specjalnych ruchów ręką i tułowiem, z reguły wykonywany z barku. Boźer sprawia, że jego następny cios będzie flickerem wykonywanym z zawrotną szybkością oraz sprawiający, że uderzona osoba będzie przymroczona przez (+/-)dwie sekundy. Szybkość jokera na 3 poziomie.
- Garda (B) – W pozycji obronnej Boźer pokrywa swoje ciało ciennką warstwą energii magicznej blokującą zaklęcia dzięki czemu jest mniej narażony na ich działanie. Może to zmniejszyć siłę zaklęć A o połowę obrażeń, całe zaklęcie B, dwa zaklęcia C lub 4 D. Trwa 2 posty.
- Tricky punch (C) – Zaklęcie sprawia, że następnie uderzenie Boźera pojawia się z kompletnie innej strony niż powinno. Przykładowo Boźer uderzy od lewej wtedy obrażenia, które by zadał zostaną zadanie z prawej strony jego przeciwnika. Jeśli ktoś odpowiednio ustawi blok to zablokuje. Przenosi max łamacza na 2,5 poziomie.
Ostatnio zmieniony przez Boźer Anderson dnia Czw Lis 10 2016, 01:57, w całości zmieniany 6 razy |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Julius Anderson Czw Lis 10 2016, 01:15 | |
| Opisówka okej
PD: 140/140
Umki fabularne: Ok EQ: Za dobrej jakości policzyłbym 3k golda PWM: albo 0,1, albo nieznacznie lepsze
Spelle: Step: 2 razy na post Megaton punch: Ok Double Punch: Max odczucie 2 lvl Łamacza Kości Boxer Might: 1 post, po tym czasie jest bardzo zmęczony Recovery: Tylko przymroczenia i konfuzje? możesz dorzucić zadrapania i skaleczenia w pakiecie :P Flicker: Hmm... cios z prędkością Joker 3 + tamto oszołomienie na +-2 sekundy Garda: Trwa 1 post, jeżeli zaklęcie jest skupione w jednym punkcie może się przebić. Decyzja MG Tricky Punch: Naturalnie, zablokowanie ataku powstrzyma go. Ale tak to jest okej, przeniesie max Łamacz Kości 2 |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Julius Anderson Czw Lis 10 2016, 01:57 | |
| |
|
| Temat: Re: Julius Anderson | |
| |
|