Imię: Arisu
Pseudonim: -
Nazwisko: Arakawa
Płeć: Kobieta
Waga: 50 kg
Wzrost: 150 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Zewnętrzna strona prawej ręki
Klasa Maga: 0
Wygląd: Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest dziecięca twarz Arisu. Mimo iż jest już pełnoletnia to zdarza się iż traktują ją jak dziecko, bądź osobę, która chodzi do liceum, a raczej gimnazjum. Posiada duże błękitne oczy. Jej usta są pełne i zawsze zaróżowione. Jej twarz jest lekko okrągła. Jej włosy zaś sięgają do pasa i posiadają jasnobrązowe barwę. Najczęściej są one związane luźno, w dwa kitki bądź jeden mocny warkocz. Jej budowa ciała jest dość normalna, ma szerokie biodra, wąską talię, a i biust nie najgorszy, ale się nim chwalić nie będzie. Nawet jak na swój wiek jest dość niska, bo ledwo
sto pięćdziesiąt centymetrów wzrostu. Jeżeli zaś o ubiór chodzi, z reguły nosi luźne spodnie, koszulkę i bluzkę, lub sukienkę. Wszystko zależy od tego co ma zamiar dziś założyć.
Charakter: Jest miłą dziewczyną. Bardzo często jest uśmiechnięta i wesoła. Nie zawsze zaczyna pierwsza rozmowę, ale kiedy ktoś do niej zagada chętnie będzie kontynuowała konwersacje. Jest typowym lekkoduchem, który się niczym nie przejmuje. Dziewczyna lubi wiedzieć na czym stoi, jest konkretna i stanowcza oraz przede wszystkim uparta. Jeżeli posiada jakiś cel to na pewno zostanie on zrealizowany. Nie jest ani zamknięta w sobie, ani jednocześnie nie jest otwarta na wszystkich przypadkowych ludzi, których spotyka. Nie lubi jeżeli ktoś nad nią dominuje mówi jej co ma robić oraz w jaki sposób. Jednak jest bardzo lojalna wobec przyjaciół oraz oddana, a przede wszystkim jest szczera.
Historia: W Magnoli wszystko się zaczęło. To właśnie w tamtym mieście przyszła na świat Arisu, również tam dorastała. Kiedy był malutka była dość nieśmiała i małomówna, jednak wiadomo, że z wiekiem to się zmienia. Stała się rozgadana, wesoła i otwarta na wszystkich ludzi dookoła. Dorastająca Arisu nie sprawiała kłopot rodzicom, oni też byli magami i to dość silnymi rangi S. Podziwiała ich. Kiedy odkryła, ze posiada magię wspierającą zaczęła się jej uczyć i poświęcać na to bardzo dużo czasu. Wiele godzin, dni, a czasami miesiące siedziała w bibliotece by poznawać nowe magie i ich rodzaje. Oczywiście robiła to po szkole, lub kolacji, mimo to przesiadywała tam kilka godzin dziennie.
Wszystko było ładnie i pięknie do jej siedemnastych urodzin, które miały nadejść niedługo. Ojciec wyruszył w niebezpieczną misję, zaś matka zmartwiona siedziała w domu. Mijały miesiące odkąd go nie było, a wieści żadnych. Dzień przed wielkim dniem dostały wiadomość o tym, że Dugel, ojciec Arisu nie żyje. Nana, mama dziewczyny załamała się, zaś ona sama nie mogła znieść myśli, że ojca już z nią nie ma. Fakt ten był tak oszałamiający dla matki, że załamała się do tego stopnia, że nie potrafiła zająć się córką, nie wspominając o tym, żeby wybrać się na misję. Wtedy sama postanowiła nauczyć się walki wręcz. Oczywiście wcześniej zapisując się do odpowiedniego nauczyciela. Mogła być to zwykła samoobrona, lecz Arisu zmieni ją na takie ataki, które będą jej potrzebne. Wiedziała, że była tylko wsparciem dla innych, jednak nie zniosła by faktu, że jest bezużyteczna w walce. To uczucie spowodowało, że również nauczyła się walki dwoma sztyletami, które ma zawsze u pasa spodni. Są to krótkie sztylety, jednak używa ich i do walki czy też samoobrony. Nie można powiedzieć, że jest pacyfistą tylko dlatego, że ma taką, a nie inną magię. Nie twierdzi, że walka to jedyne wyjście na tym świecie, ale i obrona to ważna rzecz.
Umiejętności: Czaromiot -
Lvl 1 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 0,5 posta, a te ograniczone do jednego użycia na post mogą zostać użyte dwukrotnie.
Support -
Lvl 2 - Siła buffów i debuffów jest już znacząco większa
Kontrola przepływu magii -
Lvl 1 - Nieznacznie zwiększona prędkość rzucana zaklęć.
Ekwipunek: - Torebka, a w niej butelka wody, dokumenty, zeszyt i długopis.
-
Dwa sztylety - Rękojeść jest zrobiona z metalu, a mimo to nie wysuwa się z dłoni po kilku minutach czy godzinach. Jej długość to 6 cm, a sam metal ma 11 cm. Nie posiada on żadnych grawerń czy wyżłobień. Broń została dopasowana i wyważona do niej samej przez kowala. Oba kosztowały 8 000
(dobra jakościowo)
Wizualizacja KLIK- 4 sztylety do rzucania (słabe jakościowo. 250
za sztukę)
- Zamieniam moje 5 PD na 5 000
więc na start mam 1 000
Rodzaj Magii: Wzmacniająca(Wspierająca) polega ona głównie na rzucaniu zaklęć na siebie czy też na sojusznika. Rodzaje czarów jest przeogromna i można je używać na wiele rodzai. Mogą być to czary wzmacniające: ciało, ręce, nogi, siłę, wytrzymałość czy szybkość. Choć to tylko kilka przykładów jakie można użyć. Te czary również można rzucać na przeciwnika jednak zamiast go wzmacniać, osłabimy go. Może rzucać również buffy na rzeczy nieożywione typu poduszka, kamień, lub zwierzęta. Robi to na zasadzie np. poduszka staję się twardsza, sztywniejsza, lub odwrotnie, bardzo lekka. Dodatkowo potrafi leczyć swoich sojuszników, jednak nie głębokie rany.
Pasywne Właściwości Magii:-
Przyjaciół moc - Buffy rzucane na przyjaciół/znajomych są nieco silniejsze. Debuffy są zaś słabsze.
-
Wrogi przyjaciel - Buffy rzucone na taką osobę są nieco osłabione. Debuffy są silniejsze. Są to osoby, których Ari nie lubi/nie przepada/czuje pogardę etc.
-
Siła - Nieznacznie zwiększona
-
Wytrzymałość - Nieznacznie zwiększona
-
Szybkość - Nnieznacznie zwiększona
-
Broń - Szybkość rzucania bronią nieznacznie zwiększona
Zaklęcia rangi D
(To są buffy)
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie:
"
Niech moc będzie z Tobą!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika.
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% siły na 2 posty.
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie:
"
Niech szybkość doda Ci skrzydeł"
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% szybkości na 2 posty
-
Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. By aktywować zaklęcie wypowiada słowa: "
Wzmocnij!"
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% wytrzymałości na 2 posty
(A to nie)
Spowolnienie - Zmniejsza szybkość tego, na kogo zostaje rzucone. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie:
"
Podetnij skrzydła!"
Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów o 20% szybkości na 1 post
-
Wyczerpanie - Zmniejsza siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. By aktywować zaklęcia wypowiada słowa: "
Osłabiaj!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów 20% siły na 2 posty
Zaklęcia rangi C
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie:
"
Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika.
Wzmocnienie 40% siły na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
-
Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "
Wzmocnij!"
Wzmocnienie 40% wytrzymałości na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie:
"
Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby
Wzmocnienie 40% szybkości na 2 posty na 1 osobę w promieniu 8 metrów/ 20% wzmocnienia, jak jednocześnie wzmacnia się dwie osoby
Zaklęcia rangi A
-
Siła x Obrona x Szybkość - To zaklęcie jest podobne do Siła i Szybkości, czyli zwiększa atak i prędkości na określony czas. Różnica jest taka że osoba rzucająca to zaklęcie na siebie, bądź kogoś innego zwiększa także obronę. Przed użyciem zaklęcia Arisu wypowiada słowa: "
Całkowite wzmocnienie!"
Na 2 posty wzmacnia 3 cechy o 80% (2 posty trwania , 2 przerwy)