HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Sariel




 

Share
 

 Sariel

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sariel


Sariel


Liczba postów : 33
Dołączył/a : 26/08/2016

Sariel Empty
PisanieTemat: Sariel   Sariel EmptyNie Sie 28 2016, 14:17

Sariel 0lDyE9O

Imię: Sariel
Pseudonim: Arcymag
Nazwisko: Zmieniał przez ostanie lata kilkakrotnie. Sam już zapomniał które jest właściwe.
Płeć: Mężczyzna
Waga: 68 kg
Wzrost: 178cm
Wiek: 17 lat
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Za prawym uchem
Klasa Maga: 0
Ilość MM: 115 (100 + 15(pozostałe PD)






Wygląd: Na pierwszy rzut oka, niekoniecznie wyróżniający się dzieciak. Średnia budowa ciała, jak i niskawy wzrost, sprawiają iż w tych dziedzinach nie cechuje się on niczym specjalnym na tle rówieśników. Szczerze mówiąc, chyba w ogóle nie da się zauważyć czegoś bardziej wyróżniającego w całym wyglądzie chłopaka. Jego twarz pokrywają proste i dość mocne jak na ten wiek rysy. W sumie jest jedna rzecz która go charakteryzuje. Blada, naprawdę blada cera, podchodząca niemal pod albinizm, który w tych rejonach był raczej rzadko spotykany. W okolicach jego oczu widać przez to non stop cienie, ponieważ częste niewyspanie się przez całonocne czytanie książek, powoduje nagromadzenie się krwi w okolicy jego oczu, co jest w takim wypadku świetnie widoczne. Mimo wszystko jasny blond jego średniej długości włosów, oraz ciemnoniebieski kolor oczu, dają każdemu znać iż Sariel nie jest nosicielem tej dziwnej przypadłości genetycznej.

Charakter: Sariel, bądź jakkolwiek zapragnęlibyśmy go nazywać zdaje się nie przywiązywać wagi do tego, iż ludzie powinni być dla siebie życzliwi, albo iż niektóre sprawy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Szczery do bólu, zawsze mówiący część tego o czym właśnie pomyślał. W niezobowiązujących rozmowach rzadko kiedy zdarza mu się być miłym z przymusu, jednakże gdy wymaga tego sytuacja, bądź z racji powierzonego mu zadania, możliwości zysku – jest w stanie pogrzebać na kilka chwil swą prawdziwą postawę, przybierając kształty oportunisty.
Lubuje się w oddawaniu różnorakim czynnościom relaksacyjnym, takim jak leżenie pod drzewem, na ławce, przy wodzie, na dachu, gdziekolwiek gdzie byłby w stanie znaleźć cień, oraz przeszywaną sporadycznymi szmerami ciszę. Co uważniejszy obserwator być może zauważy, iż niekiedy wydaje się, że chłopak stara się na siłę ukazywać się w świetle mającego wszystko w poważaniu lekkoducha żyjącego w przekonaniu, iż wie już wszystko co mu do życia potrzebne, zaś cała otaczająca go zgraja osób to tylko nieistotne pionki na szachownicy jego życia.
Gdy zdejmie z ust swój obojętny grymas żyjącego z boku wszystkich innych istot obserwatora, najczęściej przybiera delikatny, niewątpliwie przepełniony wzbudzającą niepokój kroplą szelmy, bądź też nienaturalnej pewności siebie, sztucznej uprzejmości, oraz całej gamy innych domyślnych składników uśmiech. Niejednokrotnie wpełza na jego usta bez żadnego konkretnego powodu. Jest wtedy niebywale kapryśny, ale i ostentacyjnie uprzejmy, celowo nie ukrywając ironicznego wydźwięku w większości swych zdań. Na próżno szukać w nim jednak cech pragnącego zemsty emo mściciela, czy też mobilnego przykładu łatwowierności w ludzkie dobro.

Historia:
- Tata mówi, że nie powinnam Cię zaczepiać. – Zaczepiła dwunastolatka z obdartymi kolanami. Bohater naszej opowieści zmierzył śmiałka obojętnym, pustym spojrzeniem, odwracając wzrok ku kreacji nocy widzianej za oknem wagonu. Nieustępliwa dziewczyna nabrała powietrzę do ust i ponowiła swą próbę, z jeszcze większą śmiałością angażując do tego oblepione krętą siecią naczyń krwionośnych struny głosowe.
- Tata mówi, że jesteś sierotą. – Ser nie uraczył jej błękitem tęczówki. Mało tego, utkwił je w osobie śpiącego funkcjonariusza państwowej policji. Służby porządkowe Fiore z reguły nie eskortowały niechcianych dzieci, jednak w tym konkretnym przypadku mnogość rozlicznych czynników wpłynęła na odmienny osąd kompetentnych organów. Białowłosy wyrzutek miał być odeskortowany do Magnolii, a następnie oddany pod opiekę jednej z lokalnych gildii.
- A Aleks mówi, że jesteś przestępcą i wiozą Cię na skazanie. Jesteś przestępcą? – Mięśnie szczęki zacisnęły się niespokojnie, palce drgnęły, zaś wzdłuż całego ciała przeszły go nieprzyjemne dreszcze. Przestępca. To była kwestia do przedyskutowania. Czy 17-latek może być winny popełnienia zbrodni swych bliskich? Czy śmierć jaką sprowadził na tych, którzy zwali się jego rodziną za cenę własnego istnienia mogła być czymś złym? Czy było jakieś logiczne wytłumaczenie tej kwestii? Proste równanie mówiące tak, albo nie byłoby zbawienne. Teraz jednak rozpoczynał nowe życie. W miejscu gdzie nikt nie znał jego występków.






Umiejętności:
Skrytobójca - poziom 2
Zapasy magiczne - poziom 2
Łucznik - poziom 1

Ekwipunek:
Cytat :
Łuk Bloczkowy

Sariel 86a6fc39802557dac95e7f9b47c23145

Zaawansowany rodzaj łuku, służący do strzałów o dużej sile oraz na dalekie zasięgi (100m). Lekki, wykonany z wytrzymałych stopów metali z cięciwą wykonaną z wytrzymałego włókna węglowego. Wyposażony w mechanizmy ułatwiające naciągnięcie strzały, dzięki czemu nie jest wymagana ogromna siła do obsługi takiej broni. Wystrzał zostaje wzmacniany przez mechanizmy "prostujące" cięciwę, których zadaniem jest przywrócenie broni do pierwotnego kształtu sprzed wygięcia.

Cytat :
Komplet 10 strzał + kołczan

Pozostałe klejnoty: ???






Sariel 250?cb=20130517040647

Rodzaj Magii: Memory Make
Rodzaj Magii Tworzenia, która pozwala mu na dowolne wykorzystywanie swojej pamięci. Korzystający z niej mag posiada nieograniczone możliwości zapamiętywania.
Użytkownik po zapamiętaniu zaklęcia, może je odtworzyć, a nawet łączyć kilka zaklęć w kilka nowych.

Pasywne Właściwości Magii

Pamięć absolutna - Sariel dzięki swym wrodzonym umiejętnościom jest w stanie zapamiętać nawet najdrobniejsze szczegóły dotyczące otaczającego go świata. Głos, dokładny wygląd a nawet odgłos i częstotliwość kroków danej osoby. Nawet pomimo masy informacji, które skompletuje na przestrzeni lat, nie ma problemu z odtworzeniem informacji zakopanej gdzieś głęboko w jego umyśle.

Zapamiętanie - kluczowa umiejętność w arsenale chłopaka, stanowiąca podstawę do działania jego magii. Sariel poprzez zwykłą obserwację jest w stanie dokładnie zapamiętać zaklęcia wykonywane przez innych.

Odwzorowanie - mag potrafi wykonać zapamiętaną technikę o ile wcześniej zobaczył ją fabularnie (po uprzednim jej wykupieniu za PD)

Cytat :
Mag rangi 0 - może zapamiętać i odtworzyć zaklęcia tylko zobaczone fabularnie.
Mag rangi S - możliwość łączenia zapamiętanych czarów.
Mag rangi S+ - możliwość próby odtworzenia zaklęcia po ówczesnym poznaniu opisu, zasad działania (np. z książki)

Zaklęcia:

Lista zapamiętanych zaklęć:


  • Souhaits de Noël (fr. Boże Życzenie) {B} - poprzez położenie dłoni na pacjencie, ręce zaczyna okalać czerwona powłoka. Po tym wszelakie rany goją się. Od pomniejszych otarć po dość głębokie rany zadane zaklęciami czy też bronią. Goją się nie tylko mięśnie i tkanka skórna, ale także narządy wewnętrzne. Zaklęcie też pozwala przytrzymać przez 2 posty umierającą osobę przy życiu, dając czas na przetransportowanie jej do szpitala lecz w żaden sposób nie poprawia to jej stanu zdrowia. Możliwości leczenia - maksymalnie rany rangi S. Rany rangi B goją się przez 1 post, rangi A - 3 posty, rangi S - 5 postów.  // Magia Medyczna (zapamiętana/wykupiona)
  • Ognista eksplozja {C} - Ogniowy atak wielkości piłki od koszykówki, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na dziesięć mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię. Zasięg zaklęcia to 10m a sam wybuch ma średnicę 1,5 metra i zadaje rany rangi C.  // Magia Ognia (zapamiętana/wykupiona)
  • Anielskie skrzydła {D} - zaklęcie przywołujące czyste, białe skrzydła anioła. Użytkownik dzięki nim może latać, co jest adekwatne do szybkiego poruszania się. Utrzymanie zaklęcia kosztuje na turę, tyle co jego przywołanie. // Moc Aniołów (zapamiętana/wykupiona)
  • Niebiański potrzask {B} - z pod nóg przeciwnika wyłaniają się magiczne łańcuchy oplatając go i unieruchamiając - 4 łańcuchów celujących i oplątujących kończyny oraz korpus. Każdy z nich posiada 3 metry długości i dużą szybkość, dzięki czemu ciężko przed nimi uciec. Cel musi znajdować się w odległości minimum 15 metrów od postaci jednak im bliżej tym trudniej uciec bo łańcuchy szybciej sie pojawiają. Czas działania 2 posty. // Magia Złodzieja Dusz (zapamiętana/wykupiona)
  • Trująca chmura {D} - Chłopak bierze wdech i wydmuchuje przed siebie zieloną smugę o dużej gęstości, która przysłania widoczność (obszar o promieniu 3 metrów, czas trwania - 2 posty). Dodatkowo wdychanie dymu sprawia, że przeciwnik dostaje mocnego bólu głowy,  stopniowo zwiększające się problemy ze wzrokiem, obniżenie kondycji fizycznej i zaburzenie równowagi. Aby odczuć efekty zaklęcia konieczne jest kilka wdechów. Po wyjściu z obłoku efekty stopniowo się normują. (Czas powrotu do pełnych sił - 2 posty). // Magia Trucizn (zapamiętana/wykupiona)



Ostatnio zmieniony przez Sariel dnia Pon Sie 29 2016, 21:59, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3464-sariel?highlight=sariel https://ftpm.forumpolish.com/t3458-sariel
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Sariel Empty
PisanieTemat: Re: Sariel   Sariel EmptyNie Sie 28 2016, 21:43

Część opisowa: ogółem to może być, choć czasami czytało się... nie powiem... oryginalnie. Ogólnie jednak, nie było jakichś zgrzytów, więc jest git ^.^ Troszkę brakuje szczegółów, ale z drugiej strony, jest tu też spore pole do popisu dla MG!

Co zaś do magii:
Ta magia jest dość oryginalna w samym swoim zamyśle. Sam koncept zapominania przez kogoś zaklęć mi średnio się tu widzi. Zaklęcie D jest w sumie spoko, przy czym trwałoby 1 post, a także przy bliższym przyjrzeniu się, widać, że to iluzja. Ot, z jakichś 7-10 metrów, może kogoś zmylić. Ba, pozostawienie po sobie "klona" nie znaczy, że Sariel jest niewidoczny!

Gorzej natomiast z zaklęciem rangi A. Jest aż nadto uniwersalne, na co niestety, nie mogę się zbytnio zgodzić. Owszem, tego typu zaklęcia były na forum (Anka np.), jednak wtedy, max można zapamiętać 2 zaklęcia.

Dlatego proponuję następujące rozwiązanie: Na randze 0, może zapamiętywać i odtwarzać tylko i wyłącznie zobaczone zaklęcia (na fabule, nie można ot tak se wymyślić znikąd), na randze S, może próbować je łączyć itp. itd. oczywiście, tylko te widziane. Na S+, mógłby już czytając książkę o zaklęciach jakiegoś spella odtworzyć. Przy czym, to też musiałoby być pod jurysdykcją MG. Na start natomiast, możesz sobie dać kilka zaklęć, które, uznajmy "zapamiętał" przed wydarzeniami opisanymi w historii lub tuż po. Ot, żebyś z czymś zaczynał.

Co do przedmiotu, muszę się skonsultować.

Pozdrawiam ^.^
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Sariel Empty
PisanieTemat: Re: Sariel   Sariel EmptyPon Sie 29 2016, 21:17

Magia: Usuń element o zapominaniu zaklęć. W cytacie na S+ dodaj, że pod kontrolą MG.

Spelle:
1. Maksymalnie rany Rangi S. Rany rangi B goją się przez 1 post, każde następne o 2 tury więcej. Leczenie grupowe leczy rany do rangi B, te rangi D leczą się pełen post, każde następne o 2 posty więcej. Utrzymanie przy życiu jest okej, pod warunkiem, że tylko utrzymuje, ale nie leczy. Takie coś za coś.
2. Wybuch ma 1,5 metra średnicy i zadaje obrażenia rangi C. Zasięg tej kuli to 10 metrów. Prędkość rzuconej piłki do siatki.
3. Latanie samo w sobie nie jest mistrzowskie, ale ogólnie porusza się w miarę sprawnie.
4. Siła unieruchomienia taka, że ktoś z siłaczem/łamaczem kości (jednym z nich) na pierwszym, może się siłować i wyrwać. Max 4 łańcuchy. Im dalej od rzucającego, tym wolniej się pojawiają, acz wciąż, dość szybko (max 1/3 posta opóźnienia), nie ma za to jakichś "zapowiedzi" wielkich przed tym. Ot, chwilę przed nimi ziemia pęka.
5. Same te efekty nie są zbytnio znaczące. Chmura zasłania obszar, a by odczuć jej efekty uboczne tak naprawdę, trzeba ją wdychać przez minimum pół postu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Sariel Empty
PisanieTemat: Re: Sariel   Sariel EmptyPon Sie 29 2016, 22:01

To ostatnie mi tak średniawo pasuje... ale niech będzie.

Patrzę na item... niech będzie. Cennik zezwala chyba, bo i tak by wtedy 4k golda na to weszło. Więc uznajmy, że nie masz hajsów na start.

Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Sariel Empty
PisanieTemat: Re: Sariel   Sariel Empty

Powrót do góry Go down
 
Sariel
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sariel
» Sariel [Budowa]

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Lamia Scale
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.