I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Magia przywołania 72 demonów Goecji [magia zapomniana] – Magia bardzo zbliżona do magii gwiezdnych duchów i z tym należałoby ją porównywać. Odpowiednikiem kluczy są tutaj pieczęcie, które dzielą się na ołowiane [rycerze], z stopu miedzi i srebra [hrabiowie] , z rtęci [przywódcy], z srebra [markizowie], z cyny [prałaci], z miedzi [książęta] i ze złota [królowie]. Przywołanie do realnego świata demonów klasy rycerza lub hrabiego jest równoważne z zaklęciem rangi C, klasy przywódcy lub markiza z zaklęciem rangi B, klasy prałata lub księcia z zaklęciem rangi A, natomiast przywołanie demona klasy króla z zaklęciem rangi S. Ceny odpowiednich pieczęci są porównywalne z cenami gwiezdnych kluczy o tej samej randze. Pieczęci mają kształt okrągłych krążków o średnicy około 5cm, grubości około 1cm i wadze zależnej od stopu. Zasady użytkowania oraz nabywanie pieczęci są identyczne jak w przypadku magii gwiezdnych duchów. Wszystkie demony Goecji mają humanoidalny wygląd oraz posiadają własną inteligencję, charakter oraz umiejętność mowy. Ilość przyzwanych jednocześnie duchów jest na identycznej zasadzie jak magia Gwiezdnych Duchów.
PWM:
Spoiler:
Obecnie potrafi przywołać dwa duchy Goetii na raz oraz potrafi samodzielnie je odwoływać.
Zaklęcia:
Ranga C:
Spoiler:
Furkas – Jedyny rycerz w Goetii, pełniący najniższe stanowisko. Włada 20 legionami duchów. Ukazuje się pod postacią wieloletniego wojownika odzianego w zbroję z dwuręcznym mieczem jako wyposażenie. Posiada 190cm wzrostu i waży około 90kg. W walce jest demonem wojny. Zabijanie sprawia mu przyjemność. Poza walką ma charakter poczciwego staruszka, który często się śmieje, pije piwo, opowiada chętnie historię swoich bitew.
Spoiler:
Zaklęcia: Walka dwuręcznym mieczem – Dorównuje w walce długim mieczem osobom z umiejętnością szermierz lvl1. Wytrzymałość – Lata walki nauczyły go być odpornym na rany. Porównywalne z poziomem 1 tej umiejętności. Zaprawiony w boju – wie ile wytrzyma jego ciało, jak bardzo jest zmęczony. Porównywalne z 1 poziomem umiejętności kontrola. [B] Przyzwanie żołnierza – Przywołuje jednego żołnierza o sile typowej dla przeciętnego człowieka z uzbrojeniem dowolnym, ale typowym dla rycerzy/samurajów/ninja itp. [bez magicznych przedmiotów]. Żołnierz istnieje 3 posty i przywołać można tylko jednego jednocześnie.
Raum – Duch na poziomie hrabiego władający 30 legionami duchów. Ukazuje się pod postacią brudnego chłopca o ciemnej karnacji skóry ubranego w drogie szaty. Ma 175cm wzrostu i waży około 67kg. Nie posiada żadnej broni. Nie ma żadnej umiejętności bojowej, ale jest mistrzem złodziejstwa. Uwielbia robić psikusy wszystkim poza swoim Panem, często się śmieje, uwielbia dużo jeść, jest leniwy i arogancki.
Spoiler:
zaklęcia: Zręczność – potrafi robić uniki na poziomie skrytobójcy lv1. [C] – Materialny król złodziei – W ręku złodzieja w jednej chwili pojawia się w bezpieczny sposób losowy przedmiot celu. Nie może to być przedmiot magiczny, ale musi mieć zdolności bojowe (nie może być to ubrania czy zapalniczka). Przedmiot powinien być możliwy do uniesienia przez chłopaka. Czyli może ukraść miecz, halabardę czy zbroję, ale konia już nie da rady. Można użyć raz na 3 posty. [B] Duchowy król złodziei – wykrada przeciwnikowi losowe zaklęcie rangi D lub C. Cel zapomina je na okres 3 postów, a uczy się go Raum na ten sam czas. Oczywiście za jego użycie musi normalnie zapłacić. Do użycia raz na 3 posty. Nie można skraść zaklęcia jeżeli potrzebne są specjalne przedmioty czy specjalne przygotowania.
Ranga B:
Spoiler:
Feniks - markiz piekła mająca na swojej usłudze 20 legionów duchów, która ukazuje się pod postacią czerwonowłosej dziewczyny w lekkiej szacie ze skrzydłami i kosturem. Posiada ludzkie wymiary. Mierzy około 160cm oraz waży około 45kg. Jest bardzo troskliwym duchem i troszczy się o wszystkich wkoło szczególnie o swojego Pana, którego darzy specjalnymi względami. Zawsze mówi wierszem, potrafi pięknie śpiewać oraz grać na harfie.
Spoiler:
Zaklęcia: Skrzydła nie są tylko na pokaz. Potrafi za ich pomocą latać. Zapasy magiczne – jest duchem typowo magicznym dzięki czemu ma nieco większą pulę magicznej mocy, wynoszącą tyle co poziom 1 zapasów magicznych. [B] Leczenie – Jak nazwa mówi leczy rany jednego sojusznika z prędkością rany rangi B w 1 post, rangi A w 3 posty. Wymaga skupienia na danym celu. [PWM] Przyzwanie harfy.
Ranga A:
Spoiler:
Sajr – prałat piekła zarządzający 26 legionami duchów. Ukazuje się pod postacią pięknej dziewczyny o wzroście około 160cm i wadze 41kg. Ubrana jest ona w lekką szatę, a uzbrojona jest w parę krótkich mieczy [jak na obrazku]. Jest samotniczką uważająca prawie wszystkich za nic nie warte robaki. Jedynie inne duchy traktuje obojętnie oraz jest zakochana w Salomonie.
Spoiler:
Zaklęcia: Widzi w ciemności znacznie lepiej niż przeciętniak. Prędkość – potrafi wykonywać uniki na poziomie 1 skrytobójcy oraz jej prędkość ataku jest na poziomie 2 poziomu jokera. Walka krótkimi mieczami – walczy za pomocą krótkich mieczy to jej główna broń. Włada nimi jak ktoś na poziomie 2 szermierki. [C] Unik – teleportacja na bardzo krótki dystans około 2 metrów. Do użycia raz na post. [A] Asymilacja z ciemnością – do użycia tylko w nocy. Zyskuje znaczne poprawienie wszystkich atrybutów na okres 5 postów [walka mieczami, prędkość ataków, uniki +80%]. Znosi również ograniczenia czasowe używania zaklęcia unik. Nie stackuje się.
Alloces – Wielki i potężny książę piekła władający 36 legionami duchów. Przywołany ukazuje się pod postacią olbrzymiego mężczyzny odzianego w pełną zbroję otoczoną płomieniami na opancerzonym koniu uzbrojony w płonący dwuręczny miecz który w zwisie dosięga do ziemi, nawet gdy dosiada rumaka. Oczywiście rozmiar miecza i wierzchowca są do niego dopasowane. Posiada on nieludzkie rozmiary. Ma około 3m wysokości, a w zbroi wazy zapewne około 200kg. Jest małomównym duchem, który wszystkich poza swoim Panem oraz wyższymi w hierarchii demonami traktuje z góry. Jest całkowicie lojalny i spełni każde jego polecenie.
Spoiler:
Zaklęcia: Miecz dwuręczny – Jest to główna broń Allocesa dzięki czemu nauczył się władać nią mistrzowsko. Jego umiejętności w walce mieczem dwuręcznym dorównują komuś z umiejętnością szermierz na 2 poziomie. Jeździectwo – Alloces porusza się głównie na koniu dzięki czemu opanował umiejętność jeździectwa na poziomie 1. [C] – Arena ognia - Otacza obszar okręgu o średnicy około 10 metrów olbrzymimi płomieniami. Nie można postawić areny tak, aby jej pojawienie się zadało komukolwiek obrażenia. Arena utrzymuje się przez czas 3 postów. Można przez nią dobrowolnie przejść, ale wtedy powoduje obrażenia na przeciwniku na poziomie zaklęcia rangi B. Wysokość ściany ognia ma 4 metry. Można ją oczywiście próbować przeskoczyć, przelecieć, teleportować się przez nią czy zanegować jej działanie odpowiednim zaklęciem. [B] – Zwiększona odporność na ogień – Alloces jest demonem ognia. Dlatego potrafi zwiększyć swoją odporność na zaklęcia od ognia. Zaklęcie trwa 3 posty i w trakcie trwania zaklęcia ognia poniżej rangi D, nie odnoszą skutki, zaklęcia rangi C są osłabione o jedną rangę, rangi B zostają obniżone o pół rangi, a wyżej tylko nieznacznie osłabione. [B] Ognista eksplozja - W promieniu 1 metra od wierzchowca i Allocesa rozchodzi się ognista fala zadająca obrażenia adekwatne do tej rangi w centrum, na końcach osiągając siłę zaklęcia C. Do użycia nie częściej niż raz na dwa posty.
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Pon Gru 14 2015, 16:03, w całości zmieniany 1 raz
Trening przywołania dwóch demonów jednocześnie wraz z możliwością siłowego odsyłania duchów. Czas trwania 11.12.2015 godz. 18:00 do 14.12.2015 godz. 18:00
Salomon
Liczba postów : 58
Dołączył/a : 08/11/2015
Temat: Re: Pieczęci Salomona Sob Gru 19 2015, 20:59
W związku z renerfem prosiłbym o sprawdzenie na nowo moich summonów zgodnie z ustalonymi luźnymi ramami zaklęć.
A - Normalny Mag. Coś pokroju naszych startujących z przygodą graczy. Zakładam więc około 120 PD do wydania na tego demona.
Alloces
Spoiler:
Alloces – Wielki i potężny książę piekła władający 36 legionami duchów. Przywołany ukazuje się pod postacią olbrzymiego mężczyzny odzianego w pełną zbroję otoczoną płomieniami na opancerzonym koniu uzbrojony w płonący dwuręczny miecz który w zwisie dosięga do ziemi, nawet gdy dosiada rumaka. Oczywiście rozmiar miecza i wierzchowca są do niego dopasowane. Posiada on nieludzkie rozmiary. Ma około 3m wysokości, a w zbroi wazy zapewne około 200kg. Jest małomównym duchem, który wszystkich poza swoim Panem oraz wyższymi w hierarchii demonami traktuje z góry. Jest całkowicie lojalny i spełni każde jego polecenie.
Spoiler: Zaklęcia: Miecz dwuręczny – Jest to główna broń Allocesa dzięki czemu nauczył się władać nią mistrzowsko. Jego umiejętności w walce mieczem dwuręcznym dorównują komuś z umiejętnością szermierz na 2 poziomie. Jeździectwo – Alloces porusza się głównie na koniu dzięki czemu opanował umiejętność jeździectwa na poziomie 1.
Spoiler:
[C] – Arena ognia - Otacza obszar okręgu o średnicy około 10 metrów olbrzymimi płomieniami. Nie można postawić areny tak, aby jej pojawienie się zadało komukolwiek obrażenia. Arena utrzymuje się przez czas 3 postów. Można przez nią dobrowolnie przejść, ale wtedy powoduje obrażenia na przeciwniku na poziomie zaklęcia rangi B. Wysokość ściany ognia ma 4 metry. Można ją oczywiście próbować przeskoczyć, przelecieć, teleportować się przez nią czy zanegować jej działanie odpowiednim zaklęciem. [B] – Zwiększona odporność na ogień – Alloces jest demonem ognia. Dlatego potrafi zwiększyć swoją odporność na zaklęcia od ognia. Zaklęcie trwa 3 posty i w trakcie trwania zaklęcia ognia poniżej rangi D, nie odnoszą skutki, zaklęcia rangi C są osłabione o jedną rangę, rangi B zostają obniżone o pół rangi, a wyżej tylko nieznacznie osłabione. [B] Ognista eksplozja - W promieniu 1 metra od wierzchowca i Allocesa rozchodzi się ognista fala zadająca obrażenia adekwatne do tej rangi w centrum, na końcach osiągając siłę zaklęcia C. Do użycia nie częściej niż raz na dwa posty.
Zaklęcia za łącznie 50 PD + koszt umiejek około 20PD dopłaty. Razem 70PD. Posiada opancerzonego rumaka oraz dwuręczny miecz. Koszt założyłbym około 15.000 klejnotów. Chciałbym dołożyć pełną zbroję za 5.000 klejnotów powiedzmy. Koszt startowy to 15PD + 5.000 klejnotów. Do tego dorzuciłbym umiejętność paladyn lv.1 i wyszłoby wydane 105PD czyli prawie tyle, ile początkowy gracz. 15PD to różnica, która uznam za różnicę we wzroście postaci, ewentualnie nie obrażę się jak będę mógł dorzucić również wytrzymałość lv.1
Reszta dla mnie jest w porządku z luźnymi ramami zaklęć, ale można sprawdzić.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Pieczęci Salomona Nie Mar 27 2016, 16:52
Zobaczę dziś wieczór/jutro rano najpóźniej.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Pieczęci Salomona Nie Mar 27 2016, 20:21
Furkas: Tylko jedna umiejętność, nie trzy.
Raum: Za dużo zaklęć, osłab zaklęcie rangi B o rangę.
Feniks: Wydaje się okej, aczkolwiek, to nieskończone latanie... hmm... co powiesz na to, że normalnie płaci około 5 MM za post, jeśli chce latać bardzo efektywnie, a darmowo jak lata tak no... powoli, bez pośpiechu, bez szaleństw? Ot 5 MM za taki naprawdę efektywny boost do latania.
Sajr: Ogólnie, wydaje się być prawie w porządku, choć to zaklęcie C lekko przebija. Ale hmm... po wylądowaniu i tak musi chwilę odsapnać, choćby ułamek sekundy, więc przy Asymilacji, nie będzie w stanie ot tak się przenosić na 20 metrów, bo tak. Żeby nie było.
Alloces: Obecnie wydaje się być bardzo dobrze zrobiony, dla mnie koszt konia, z pełnym opancerzeniem i w ogóle jest dość duży. No i problematyczny. Wydaje mi się, że kosztowałby więcej niż "tylko" 15 k golda. Może pozwoliłbym na jedną umiejkę na poziom 1 jeszcze, acz się skontaktuję z innymi w tej sprawie.
Raum - zaklęć jest 2. 2xC będzie okej? osłabienie ma polegać na tym, że przejmę maksymalnie zaklęcie rangi D mam rację?
Feniks - zgodzę się.
Sajr - w sumie na to nie wpadłem więc nie zamierzałem tego czynić. Dopisze przy asymilacji 1s cd. Bo akurat odsapnięcie kiepsko mi się widzi. Sajr to zabójczyni, której celem jest teleportacja za plecy przeciwnika i wbicie mu sztyletu zanim cokolwiek zdąży zrobić.
Alloces - jak chcesz się kontaktuj co do umiejki. Co do konia za tyle go kiedyś kupowałem, dlatego tyle założyłem.
Furkas - 1 Raum - niech będzie 2x C. Kradnięcie zaklęcia raz na 2 posty, ukradnięte jest na 1 post. Feniks - to zmień :P Sajr - ot moment, coby dało się ją dostrzec. 1s jest okej. Allocess - konsultuję się
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.