HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Saki Aspen - Page 2




 

Share
 

 Saki Aspen

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Saki


Saki


Liczba postów : 56
Dołączył/a : 27/10/2015

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptyNie Lis 22 2015, 17:56

First topic message reminder :

Saki Aspen - Page 2 SakiKPready_zpsqlud255s


Łuk Ucieleśnienia to magia, która jest bardzo prostą do zrozumienia. Polega ona na tworzeniu tego, czego tylko sobie dana osoba zapragnie. Nie posiada ona żadnych ograniczeń w kwestii tego, co chce się stworzyć, a umożliwia ona zreplikowanie wszelkich zjawisk i przedmiotów, które istnieją na świecie. Jednocześnie polega ona mocno na mocy własnej wyobraźni, pozwalając magowi na stworzenie także tego, co jest obiektem wyobraźni użytkownika magii.

Czyż nie jest ironią losu, że magią którą odkryła w sobie dziewczyna po wszystkich swoich życiowych doświadczeniach była właśnie ta, a nie żadna inna? Dziewczyna, którą ograbiono z wszystkiego, w swych własnych żyłach odkryła moc umożliwiającą jej tworzenie wszystkiego czego tylko sobie zażyczyła. Być może właśnie taki był koszt uzyskania dostępu do mocy tak potężnej i silnej jak ta? Poświęcenie wszystkiego, niemal w ramach alchemicznej równowartej wymiany, pozwoliło dziewczynie na zdobycie wszystkiego, cóż jednak z tego, gdy ona sama nie była już w stanie tego naprawdę docenić? Potężna magia nigdy nie była tym czego pragnęła, w swym stanie nie była też w stanie wymyślić zastosowania dla niej, nie była w stanie wykorzystać jej w żadnym celu, ni to dobrym, ni złym, a przez długi czas ograniczała się w jej użytkowaniu do tworzenia sobie jedzenia i zapewniania rzeczy, które potrzebne były jej do życia w odosobnieniu - nie musiała nigdzie wychodzić i tego nie robiła, jeśli naprawdę nie było to koniecznie. Zadziwiające było to jak wiele spraw załatwić można było za pomocą jej własnej magii, ile przykrych obowiązków związanych z socjalizowaniem się wypadło dziewczynie z grafika. Miała mnóstwo czasu - choć nie bezpośrednio, jej magia stworzyła jej i to - którego nie miała jak spożytkować. Może dlatego w pewnym momencie zaczęła poszukiwać sobie zajęcia, kiedy nuda stała się nie do zniesienia, a patrzenie w sufit przestało wystarczać jej zmęczonemu "ja" na zyskanie jakiegokolwiek spokoju dziewczyna poczęła ponownie wychodzić do ludzi i tak spotkała przedstawicieli Rady Magii. Zdecydowanie nie chciała dołączać do żadnej gildii, nie uznawała ich sposobu istnienia, całego tego towarzyszenia sobie i tym podobnych. Rada Magii jednak? To była nieco inna para kaloszy. Nie została jednak przyjęta do niej od razu, za pierwszym razem jej podanie zostało odrzucone, gdy tylko wybrała się na rozmowę kwalifikacyjną. Wciąż była za bardzo roztrzęsiona i odizolowana od świata. Saki musiała zacząć spokojniej stąpać po ziemi, a kiedy wreszcie przywróciła się do stanu używalności wybrała się ponownie do siedziby Rady. Tym razem została zaakceptowana. I tak stała się asystentką Arthura Rye. Nie od razu. Nie tak szybko. Powoli jednak pięła się po szczeblach kariery aż dotarła do tego stanowiska, z którym pracę związaną starała się wykonywać najlepiej jak potrafiła.

Pasywne Właściwości Magii:

1. Środek przeciwbólowy - tworzy w ręce dziewczyny jedną kapsułkę o działaniu niczym Ibuprom Max.
2. Garderoba - pozwala w dowolnej chwili wyczarować dziewczynie dowolnie wymyśloną przez nią kreację, jak i wszelkie potrzebne dodatki. Nie zezwala na wyczarowanie pancerza i tym podobnych. Ubrania pojawiają się na rękach dziewczyny, musi więc się w nie normalnie przebrać. Jedno ubranie na post.
3. Latarka - tworzy niewielką latarkę w ręce użytkowniczki magii, która oświetla teren na przestrzeni do 5 metrów od Saki. Im dalej, co jasne, tym światło słabsze.
4. Kanapka - tworzy kanapkę z szynką, sałatą, pomidorem i dobrym masełkiem (pow. 80% zawartości tłuszczu!).
5. Skarb uczonego- tworzy niewielki notesik i długopis. Maksymalnie jeden na raz. Może istnieć nieskończenie długo, a ponowne użycie tego po prostu uzupełni kartki/wymaże zawartość tak długo, jak ten należy do Saki. W innym wypadku notesik zmienia właściciela i już nie podlega jej magii = nie znikną zapisane w nim notatki, etc. Ma około 50 kartek formatu A6.
6. Kieliszek - tworzy jeden kieliszek dobrego wina, idealnego do wypicia zaraz po posiłku.
7. Kanarek - tworzy niewielkiego kanarka, który jest po prostu kanarkiem, niewielkim ptakiem. Na misji etc. nie może oddalić się od Saki na dalszą odległość niż dwa metry.
8. Parasol - tworzy parasol, pod którym zmieścić mogą się nawet dwie osoby (przeciętnego wzrostu i tak dalej), jeśli się odpowiednio ścisną.
9. Kawa - filiżanka kawy dla zmęczonej życiem i spragnionej snu dziewczyny. Pojawia się nawet ze spodkiem. Jest gorąca i słodzona dwoma kostkami cukru. Maksymalnie przyzwie dwie sztuki naraz, dopóki nie zostaną wypite nie przyzwie kolejnych.
10. Okulary - tworzy bezpośrednio na nosie Saki okulary - mogą być to ciemne okulary lub okulary ochronne niczym te posiadane przez spawaczy. Oczywiście nie są odporne na magiczne działanie i tak dalej, są też w pełni niemagiczne/nie posiadają magicznych udoskonaleń.
11. Apteczka - tworzy kompletnie podstawowe przybory potrzebne przy stosowaniu pierwszej pomocy opatrunkowej - bandaż, wodę utlenioną, nożyczki, gazę, opaski uciskowe, tego typu rzeczy. Może przyzywać 1 przedmiot z apteczki na post lub jedną apteczkę na czas trwania całej misji.
12. Kwiat - potrafi stworzyć niewielkich rozmiarów kwiat. I to zgodny kompletnie z jej fantazją, niezależnie od tego czy taki faktycznie istnieje na świecie. Zwykły, niemagiczny kwiatek.
13. Pozycja - potrafi określić pozycję wszystkich przedmiotów, które stworzyła. Dokładniej - potrafi dokładnie podać lokalizację przedmiotów 5 metrów od niej, w promieniu 15 metrów będzie to już tylko przybliżona lokalizacja, a powyżej 25 metrów traci całkowicie możliwość lokalizacji (chyba, że zaklęcie mówi inaczej - np. nadajnik, który odbiera z X km).
14. Książka - potrafi wyczarować książkę o dowolnej tematyce. Książka taka może być na przykład encyklopedią, słownikiem danego języka czy nawet zwykłym Harlequinem. Musi wcześniej gdzieś o danej książce usłyszeć, nie przyzwie też żadnych Białych Kruków i innych unikatów. Prywatnych rękopisów także nie. Pamiętników, dzienników i tak dalej również. Chyba, że własny.
15. Pluszowa maskotka - pstryknięciem palców potrafi wyczarować niewielką maskotkę (rozmiary plus minus wielkości klatki piersiowej dorosłej osoby), która jest całkowicie stworzona z pluszu. Jej sposób radzenia sobie z dziećmi.
16. Lustro - tworzy niewielkie lustereczko, które pozwala na przeglądanie się w nim (niesamowite!). Niemagiczne, wielkości takiej, że mieści się w dłoni.
17. Woda - tworzy jedną 0,5l (plastikową) butelkę wody (rzecz jasna jest wodą wypełniona). Może być o różnej temperaturze, ale nie będzie wrząca ani lodowata.  
18. Głosowa - na czas jednego posta tworzy w gardle użytkowniczki magii dodatkową strunę głosową, która wzmacnia jej głos, tak że jej krzyk jest nieznacznie głośniejszy od przeciętnego człowieka. Będzie łatwiej słyszalna, ale też się swoje musi nakrzyczeć.
19. Nadajnik i odbiornik - przez dotknięcie kogoś Saki tworzy na ubraniu/ciele danej osoby milimetrowych rozmiarów nadajnik, którego pozycję może obserwować cały czas na niewielkim odbiorniku, który w istocie jest ekranem, wskazującym pozycję danej osoby. Zasięgowo działa tak jak PWM 13.  
20. Śpiwór - tworzy śpiwór. Taki dla jednej osoby. Przeciętnej jakości, ot śpiwór.
21. Tworzenie fabularne - PWMka ta pozwala Saki na tworzenie szeregu bliżej niesprecyzowanych rzeczy, tak długo jak mają one charakter stricte fabularny i w żaden sposób nie pozwalają na wyrządzenie żadnych szkód fizycznych czy mentalnych. Na potrzeby fabuły i tylko wtedy Saki może tworzyć cokolwiek sobie tylko zapragnie. PWM może zostać zastosowane na misjach czy w walce, ale tylko jeśli zostanie dobrze uzasadnione lub poparte dobrze napisanym postem, a ostateczna decyzja i tak należy w tej kwestii do MG. Im większy przedmiot tym dłużej trwa tworzenie, normalnie tworzone są przedmioty wielkości pozwalającej na zmieszczenie się w dłoni.
22. Dematerializacja - Saki może momentalnie zdematerializować dowolny wyczarowany przez siebie przedmiot, ale wymaga to jej skupienia na danym przedmiocie. Dodatkowo im dalej przedmiot, tym trudniej tego dokonać, podobnie jeśli dany przedmiot wpadł w ręce kogoś innego, wtedy decyzja MG jest rozstrzygająca.
23. Lina - tworzy linę o długości 5 metrów.
24. Makijaż - potrafi wyczarować na swej twarzy idealny makijaż jaki tylko się jej wymarzy, a to wszystko bez patrzenia w lustro.
25. Zrozumienie - jej magia polega na tworzeniu, dlatego Saki instynktownie wie czym są i w jaki sposób działają twory i summony stworzone przez innych magów. Zna także ich słabe i mocne strony. W gruncie rzeczy zależy to też od stopnia skomplikowania danego przedmiotu. Im coś bardziej niesamowite, tym trudniej jej może być domyśleć się działania danego tworu.
26. Kajdanki - gdyby pojawiła się potrzeba skucia kogoś, wtedy Saki może momentalnie wyczarować kajdanki i posłużyć się nimi. Kluczyk do nich wygenerować może tylko ona i nikt inny. Są rzecz jasna niemagiczne i posiadają przeciętną wytrzymałość.
27. Sztylet - Saki może stworzyć standardowych rozmiarów sztylet. Jeden na raz. Jeżeli go utraci (rzuci nim, przeciwnik go przejmie) to po 3 turach może wygenerować kolejny, a obecny zacznie tracić na jakości. Jedynie ten "główny" wygenerowany sztylet zachowa swoją jakość.
28. Szczegóły - Saki w niewielkim stopniu może wpływać na niewielkie detale przywoływanych przez siebie przedmiotów - np. na to jaki mają mieć kolor czy zapach. W niewielkim stopniu potrafi wpłynąć także na kształt przywołanych przedmiotów.
29. Świeże powietrze - dziewczyna tworzy wokół swojej głowy bańkę świeżego powietrza, która utrzymuje się wokół niej przez 2 posty. Może też stworzyć taką bańkę dla swojego towarzysza - czyli maksymalnie może stworzyć dwie.
30. Dźwięk - Saki może stworzyć w dowolnie wybranym przez siebie miejscu w obrębie 5 metrów rozchodzącą się falę dźwiękową, tak że wszystkim wydawać się może, że to właśnie z tamtego miejsca rozległ się dany dźwięk. Może to być neutralny dźwięk, ale także odgłos dowolnego zwierzęcia. Dźwięk ten nie ogłuszy.
31. Iluzja - na przestrzeni 5 metrów od dziewczyny może ona stworzyć dowolną iluzję o rozmiarach 0,2m na 0,2m na 0,2m. To tylko iluzja, niczego nie zrobi, a jest jedynie nieistniejącym w praktyce załamaniem światła.
32. Kamera - w postaci spinki do włosów, niemal jak szpiegowski atrybut Jamesa Bonda. Spinka do włosów ma w sobie duży opal, który w istocie jest okiem kamery - Saki może nagrać wszystko czego doświadcza, a następnie wyświetlić to w postaci niewielkiego hologramu. Saki musi najpierw przywołać kamerę, a potem aktywować ją słowem "nagrywaj". Nagrywanie trwa do 3 postów. Wyświetlanie trwa tyle samo rzecz jasna. Maksymalnie jedna kamera na misję/walkę/event.
33. Oczy - jej oczy lekko zmieniają kolor na błękitno-czerwonawy (jak na zdjęciu powyżej) za każdym razem gdy dziewczyna posłuży się zaklęciem. Pozostają takie przez kilka sekund lub dopóki dziewczyna nie przestanie czarować.


Zaklęcia:

Weapon (D) - przywołuje do ręki użytkowniczki broń sieczną lub kłującą w stylu miecza/kosy/halabardy/włóczni czy jakiejkolwiek broni o podobnym profilu. Maksymalnie jedna broń naraz, w przypadku przejęcia przez przeciwnika Saki może stworzyć kolejną po 3 postach - wtedy pierwotna broń zaczyna tracić na wytrzymałości, im dłużej egzystuje tym robi się słabsza, jedynie "główna" broń posiada przeciętne właściwości broni.

Ration (D) - przywołuje maksymalnie pięć porcji pożywnego jedzenia. Na jedną porcję składa się zupa w menażce i drugie danie w tubce, niczym te posiadane przez astronautów w naszym świecie. Jedzenie bogate jest w najpotrzebniejsze organizmowi składniki i elementy diety, co powoduje, że dana osoba po zjedzeniu tego typu posiłku odczuwa redukcję zmęczenia/efektów ubocznych zaklęć/poprawę nastroju.  

Guns (C) - przywołuje do rąk użytkowniczki dwa pistolety z laserowymi celownikami, których obsługa jest banalnie prosta - wystarczy tylko nacisnąć na cyngiel, by bez odrzutu wystrzelić w stronę przeciwników maksymalnie 3 magiczne pociski z jednego pistoletu (razem 6 z obu). Pociski te zadają obrażenia rangi D+. Przy trafieniu w głowę potrafią wywołać mocne zamroczenie i oszołomienie, nie przebiją się jednak przez czaszkę. Mogą wywołać bardzo poważne obrażenia, jeśli strzał nastąpi z zerowej odległości wprost z czaszkę, nie potraktowane natychmiastową pomocą medyczną mogą doprowadzić do śmierci.

Needle Trap (C) - wokół wybranego celu wskazanego dłonią pojawia się setka igieł, która przemieszcza się wraz z celem w wybranym przez niego kierunku. Z każdym kolejnym krokiem igły powoli zbliżają się do ciała danej osoby. Jeśli ta nie przestanie się ruszać, to po wykonaniu ruchu na odległość 5 metrów igły wbiją się w ciało danej osoby zadając mnóstwo bólu po czym znikną bez śladu. Ból powstały z wbicia tylu igieł naraz może całkowicie oszołomić lub nawet pozbawić przytomności osobę o słabszej odporności na ból. Igły znikają po dwóch postach, jeśli dana osoba nie będzie się ruszać - nic się jej nie stanie. Maksymalna ilość igieł to 25, mają mniej więcej po 5 cm długości. Przeciwnik nie może być dalej niż 5 metrów od Saki przy nakłądaniu tego zaklęcia. Może się nich wyteleportować, a efekt ich działania utrzymuje się jeden post.

Bonds (C) - w odległości maksymalnie do 10 metrów od użytkowniczki magii, jest ona w stanie wygenerować po obu stronach wskazanego celu więzy, które w sekundzie po wytworzeniu zaciskają się na ramionach danej osoby, przyciskając je do ciała i uniemożliwiając jakiekolwiek ruchy tymi częściami ciała. Osoba złapana przez więzy dalej może się przemieszczać, jednak przez dwie tury nie może ona używać rąk, chyba że uwolni się z więzów przy użyciu własnej siły fizycznej - wymagany co najmniej siłacz poziomu drugiego. Więzy są widoczne, można je też zniszczyć za pomocą zaklęcia/rozciąć.

Shield (B) - wbrew pozorom zaklęcie to nie tworzy żadnego rodzaju tarczy przed czarodziejką, za to otacza ją niewidzialnym dla nikogo polem siłowym, które udziela dziewczynie odporności na wszystkie buffy i debuffy, jednocześnie oczyszczając ją z tych, które już na nią działały. Na ten przykład zaklęcia spowalniające ją przestają działać, ale za to wszelkie zaklęcia wzmacniające również nie odnoszą skutku. Działa 2 posty. Zniesie tyle samo debuffów co buffów. Debuffy/buffy powyżej rangi B zostaną jedynie osłabione.

Sendback (B) - zaklęcie które tworzy specjalny prąd energii magicznej, na tyle silny, by zawrócić jakiekolwiek zaklęcie do poziomu rangi B z powrotem w kierunku przeciwnika. Energia magiczna odchodzi od ciała użytkowniczki magii, nie musi więc ona nawet być świadoma ataku, by zaklęcie zadziałało. Zaklęcie ma trzy ładunki, odesłanie jednego zaklęcia D to 0,5 łądunku, C - 1, B 3. Jednocześnie odesłane zaklęcia osłabione zostają o rangę, poza zaklęciami D, te tylko o pół rangi. Cooldown 2 posty. Zaklęcie musi zostać użyte, czasami może zadziałać ochronnie bez woli maga, ale o tym decyduje MG.

Tentacles (B) - Saki tworzy na swoich plecach 4 macki sięgające maksymalnie 10 metrów. Macki przyczepione są do ciała dziewczyny i połączone z jej układem nerwowym, z tego powodu dziewczyna może kontrolować je w zupełności zgodnie ze swoją wolą, tak jakby były jej naturalnymi kończynami. Macki potrafią uderzać z zaskakująco dużą siłą i szybkością (maksymalnie łamacz kości/siłacz I, natomiast prędkość uderzeń tak, jak zwykłe uderzenia ręką), a uderzenie pojedynczej w nieprzygotowanego do ataku przeciwnika może posłać go szybko na deski, a nawet uszkodzić kości. Dwie z czterech macek kończą się ostro zakończonymi końcówkami, dwie pozostałe mają sferowe zakończenie. Macki mają średnicę 10 centymetrów. Im bardziej cele są rozproszone, tym trudniej manewrować mackami. Saki odczuwa ból z tytułu zranienia macek. Zaklęcie trwa 3 posty.

Bactery Infestation (B) - na obszarze o średnicy 10 metrów stworzona zostaje chmara niewielkich bakterii niewidocznych gołym okiem dla człowieka. Saki nie kontroluje poszczególnych bakterii, należy rozumieć je jako chmurę (w rodzaju zaklęć obszarowych, które w jakiś sposób oddziałują na przeciwników, bakterie to czyste visualsy). W trakcie przebywania w obszarze działania zaklęcia efekty działania bakterii się nasilają. Po jednej turze przeciwnicy i sojusznicy (poza Saki, gdyż na nią zaklęcie nie działa) czują zawroty głowy i lekką słabość, po dwóch turach przeciwnicy ledwo utrzymają się na własnych nogach, po trzech turach nie są w stanie powstrzymać odruchu wymiotnego, a poruszanie się stanowi dla nich poważny problem. Po trzech turach chmara bakterii też znika, a efekty działania chmary utrzymują się przez następne dwa posty, z postu na post słabnąc. Saki może też jednak stworzyć podobną chmarę na średnicy 5 metrów zamiast 10 metrów - wtedy na sojuszników bakterie będą działać o pół rangi zaklęcia słabiej.


Do wykupienia później:

Cocktail (C) - w rękach dziewczyny pojawiają się dwa bidony, których zawartość wypić można jednym haustem. Wypicie zawartości jednego z nich powoduje wzrost jednej losowej zdolności fizycznej o 40%. Wypicie zawartości obu bidonów powoduje wzrost dwóch losowych umiejętności o 40% (w teorii jest możliwe wylosowanie tej samej, wtedy buff sięga wartości 80%). Oba buffy działają przez 3 tury, lecz w przypadku wypiciu dwóch dawek naraz po zakończeniu działania buffa spodziewać się można lekkich zawrotów głowy/innych powikłań tego typu.  Do wypicia w ciągu 3 postów, ale buff kończy się wraz ze zniknięciem bidonów (wypicie w 2 poście da buff na czas trwania 2 i 3 posta).

Chameleon Suit (B) - zaklęcie tworzy specjalny kombinezon ściśle przylegający do ciała użytkowniczki magii (nawet jeśli ma na sobie ubranie, to też przylgnie do ciała, a kombinezon pojawi się na nim). Kombinezon ten maskuje dziewczynę, powodując, że ta zlewa się z otoczeniem niczym kameleon, a nawet lepiej, bo dojrzeć ją można będąc dopiero w odległości 1 metra od niej - ktokolwiek dalej nie będzie jej w stanie zauważyć, chyba że posiadać będzie umiejętność Sokoli Wzrok 1/2/3 - wtedy przeciwnik zobaczy ją z odległości kolejno 3/8/15 metrów.

Promień Skupienia (A) ZAKLĘCIE PÓKI CO NIE JEST ZAAKCEPTOWANE, CZEKA NA NERF PODOBNEGO ZAKLĘCIA U TORY - Saki w wybranym przez siebie miejscu (do odległości 20 metrów) tworzy lufę laserowego pistoletu. De facto jest to soczewka skupiająca energię magiczną, a nie stricte pistolet na pew pew pew. Wygląda to tak, że Saki tworzy wpierw lufę wyżłobioną soczewkami skupiającymi, a następnie wprowadza w nią swoją energię magiczną (nie trwa to zbyt długo). Miejsce, gdzie powstaje taka lufa musi być względnie płaskie i wyprostowane (podłoga, dłoń, skośna ściana, sufit, ziemia itp.). Wystrzeliwany promień energii magicznej ma właściwości podobne do laseru i jest w stanie dokonać potężnych zniszczeń. Cechą charakterystyczną tego zaklęcia są dwie rzeczy: średnicę promienia może zwiększać i powiększać, acz zaklęcie zawsze wypuszcza tą samą ilość energii. W ten oto sposób promień wypuszczony z takowej dłoni ma o wiele mocniej skondensowaną moc w małym obszarze, ale zada mniej zniszczeń w najbliższym otoczeniu. Z kolei stworzenie gigantycznego kręgu spowoduje wybuch mogący objąć budynek, kilka osób, ale nie zada im takich obrażeń, jak wcześniej wspomniany wypuszczony promień z dłoni. Porusza się zawsze w linii prostej. Minimalny promień to 0,25m, maksymalny to 5m. Obrażenia promienia zmniejszają się od A do C wraz ze wzrostem promienia. Tylko w momencie wystrzelenia go z dłoni można nim przez krótką chwilę sterować (ciąć, siekać i tak dalej). Przechodzi przez ciało/beton/cegły jak przez masło. W momencie natrafienia na powierzchnię odbijającą lub załamującą traci część obrażeń (B-> D wraz ze wzrostem promienia).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3173-konto-saki#57927 https://ftpm.forumpolish.com/t3129-saki-aspen#56343

AutorWiadomość
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptyPią Gru 04 2015, 20:01

Tak, wciąż chcę zmiany sprawdzającego. To po pierwsze, by to było jasne. Chcę, by KP zostało znerfione tak, by w przyszłości nikt nie miał do nikogo pretensji - ani ja do Ciebie, ani Ty do mnie - że cokolwiek zostało wymuszone. A w tym momencie, przynajmniej ja, będę takie odczucia miał. Najzwyczajniej w świecie uważam, że między nami nastąpiło zbyt wiele różnych scysji, kłótni i pojawiło się zbyt dużo negatywnych emocji, byśmy zachowywali wobec siebie neutralność nawet w takich sprawach jak głupie forum. Profesjonalnym zachowaniem jest też umiejętność powiedzenia sobie "nie, tu jest coś bardzo nie tak". A ja takie odczucie mam.

O odczuciach względem takiego Twojego zachowania mogę z Tobą porozmawiać prywatnie jeśli chcesz, aczkolwiek wolałbym żebyśmy okroili ewentualną dyskusję do niezbędnego minimum - PW jest do tego najlepszym medium. Nie chcę wywlekać pewnych brudów tak przed wszystkimi.

>nigdy nie działałem z intencją "wkurzył mnie, osłabię mu więcej"

W to akurat wierzę. Natomiast podświadomość różne rzeczy z ludźmi robi zawsze. Nikt nie jest robotem i emocje mają wpływ na wszystko. Zawsze. A tych między nami jest zbyt dużo (que romantico, tylko że nie).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Frederica

Wytrwała Pierepałka

Frederica


Liczba postów : 2947
Dołączył/a : 14/02/2014

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptySob Gru 05 2015, 18:05

No... Cześć, hej i w ogóle... *macha rączką*

Z racji pełnionej funkcji (administratora, jakby ktoś nie pamiętał, to przypominam) mam za zadanie rozwiązać tenże problem, jaki tu zaistniał. No to go rozwiązuje. Jeżeli do kogoś poniższe argumenty nie trafią, używam już teraz ostatecznej argumentacji, potężnej techniki erystyczno-retorycznej o nazwie "Bo tak" licząc na jej uszanowanie. Jeżeli nie i ktoś chciałby robić pielgrzymki do mnie - przypominam tylko, że mam jeszcze Skyrima po stronie Gromowładnych do przejścia więc będziecie wiedzieć, gdzie mnie nie szukać. A teraz do rzeczy.

Jako w zasadzie główna siła decyzyjna postanawiam, aby w tym przypadku sprawdzanie KP zostało przejęte przez innego moderatora OPRÓCZ Dona. Don nie może. Nie dziękuj.

Dlaczego? Już mówię dlaczego. Nie dlatego, ze Tora źle sprawdza. Nie zabraniam też jej przejąć przez Dona dlatego, że też ja źle sprawdzi. Wbrew pozorom nerfy mają tu mało do rzeczy. Więc dlaczego pozwalam na zmianę? A no, i to jest dobre pytanie...
Wy mówicie, że to wygląda jak próba zmiany sprawdzającego na takiego, który mu bardziej leży. Że to nie fair w stosunku do innych, szarych graczy.
Ja mówię zaś, że to nie jest sytuacja zwykłego, szarego gracza. Nie chodzi tez o to, ze Kiri jest w ten sposób jakoś lepiej usytuowany i ma więcej praw. Nie. To jest jakieś dziwne spięcie pomiędzy dwoma technicznymi. Spięcie, które nie koniecznie ma podstawy w samej ocenie KP. Więcej, z tego co się orientuję to też nie jest koniecznie tak, że gracz, któremu sprawdza się KP, nie ma prawa poprosić o zmianę sprawdzającego. Nie rozumiem tylko, dlaczego nie widzę tego w regulaminie ale to się naprawi.  Co do zmiany na "takiego moda, co graczowi bardziej leży" - stąd ten zakaz. Żeby nikt się zanadto nie fair nie poczuł.

Ale dalej nie ma odpowiedzi na główne pytanie - dlaczego? Jedni powiedzą, ze faktycznie zbyt emocjonalnie podchodzicie do tej KP. Kto inny, że tylko jedna ze stron. A ja, jako admin nie życzę sobie, żeby jakaś durna KP była jakimś źródłem sprzeczek pomiędzy wami, zwłaszcza ze oboje pełnicie jakieś funkcje na forum. Nie potrzebuje, żeby ktoś wchodził zaraz na forum z musu "bo ten siedzi na sb/ts'ie". Tu się siedzi, gra i robi rzeczy dla funu. Czytając komentarze pod KP widzę jakiś zalążek batalii. W tej sytuacji bardziej wolę zadbać o to, żeby jeszcze bardziej jakieś relacje pomiędzy graczami (w tej sytuacji wami) się nie popsuły niż o poprawność z regulaminami czy innymi paragrafami. Mam nadzieję, że ta odpowiedź wszystkich usatysfakcjonuje.

A, jednocześnie by na przyszłość zapobiec podobnym akcjom, na czas nieokreślony pozwolę sobie zarządzić, żebyście sobie KP ani zaklęć nawzajem nie sprawdzali. Nie wątpię, ze zapewne posprawdzalibyście sobie je tak, jak należy, jednak też nie chce żeby pomiędzy wami jakaś nieufność kwitła.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

A ten kolorek to tak o, dla szpanu
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4675-tobolek-fretki#97655 https://ftpm.forumpolish.com/t4652-frederica-kikuta https://ftpm.forumpolish.com/t4677-there-s-something-odd-about-that-place#97660
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptyNie Gru 06 2015, 13:05

Wierzę, że opisówka etc. nie zmieniła się jakoś wielce od tej z pw, czy tej czytanej przez Torę. Poza tym to tak...
Eq - za całość będzie jakieś 1500. Acz opisz dokładniej sztylet, czy coś.

PWM:
1. k
2. hm... dałbym, że jedno ubranie na post
3. niech będzie, acz im dalej tym słabsze jest światło, chociaż to chyba oczywiste
4. k
5. maksymalnie jeden na raz. Może istnieć nieskończenie długo, a ponowne użycie tego po prostu uzupełni kartki/wymaże zawartość tak długo, jak ten należy do Saki. W innym wypadku notesik zmienia właściciela i już nie podlega jej magii = nie znikną zapisane w nim notatki, etc. Ma około 50 kartek formatu A6.
6. nie musi być dobre, jeśli by nie chciała, ale k.
7. w ujęciu fabularnym k, co do misji etc. nie może się oddalić bardziej od Saki jak dwa metry.
8. odpowiednio ściśnięte mogą być, acz dopisz, że osoby o przeciętnej posturze, a nie nagle jakieś wielkoludy 2m wzrostu i półtora metra szerokości.
9. przyzwie maksymalnie dwie sztuki na raz i dopóki te nie zostaną wypite nie może przyzwać kolejnych.
10. hm... niech będzie, że dowolne okulary, jednak nijak będą mogły one wpływać na magiczne bodźce. By nagle nie okazało się, że przyzywam okulary przeciwsłoneczne = jestem odporny na magie światła i oślepienia z niej. Oczywiście każde przyzwane okulary będą w pełni niemagiczne/bez magicznych udoskonaleń.
11. hm... albo 1 przedmiot z apteczki na post max, albo jedna apteczka na misje max, z czego po misji niewykorzystany sprzęt znika.
12. oczywiście kwiatek bez specjalnych właściwości. Ot zwykły, niemagiczny kwiatek, który zachowuje zwykłe właściwości.
13. może określić przybliżoną lokalizację. Im dalej tym trudniej jest jej to zrobić. Przyjmując tak poglądowo - potrafi dokładnie podać lokalizacje przedmiotów 5 metrów od niej, w promieniu 15 metrów będzie przybliżona, a powyżej 25 metrów traci możliwość określenia lokalizacji, chyba że zaklęcie mówi inaczej. (np. jakiś nadajnik, który odbiera z X km).
14. niech będzie, acz musiała gdzieś o niej usłyszeć/skądś wiedzieć - żeby nie było, że próbuje przyzwać książkę, a tu - takie coś nie istnieje. Oczywiście nie przyzwie żadnych 'Białych Kruków' i innych unikatów. Prywatne rękopisy, etc. też się w to nie zaliczają. W sensie... kogoś pamiętnik, dziennik i takie tam.
15. hm... laleczki, czyli..? Gomen ale nie znam się zbytnio @.@ uznajmy może bardziej obrazowo, że plus minus wielkości klatki piersiowej dorosłej osoby @.@
16. zwykłe, niemagiczne lusterko. Takie, które w sumie mieści się w dłoni, etc. jedno na raz.
17. pół litrowa. Poza tym nie będzie na pewno wrzątkiem, czy lodem. Tak dla jasności. Może być ciepła, ale no raczej wrzątku w plastikowej butelce byś nie trzymał @.@/ *bo butelka plastikowa, nie?*
18. nieznacznie głośniejszy od przeciętnej osoby. Dalej musi się wysilić by przekrzyczeć tłum, ale przychodzi jej to o wiele łatwiej jak zwykłej osóbce.
19. nah... nie widzę tego na pwm. Bardziej widzę to jako zaklęcie rangi D. Przynajmniej sam nadajnik @.@ Ewentualnie może zostać, acz z właściwościami pwm 13.
20. k. Taki przeciętnej jakości, by nagle nie okazło się, że śpiwór lepszy jak hotel pięciogwiazdkowy
21. niech będzie, acz pamiętaj, że im większy przedmiot tym dłużej zajmie stworzenie go oraz tym trudniej będzie go otrzymać. Normalnie przejdą raczej neutralne przedmioty mieszczące sie w dłoni.
22. wymaga to jej skupienia na przedmiocie. Plus im przedmiot jest dalej tym trudniej tego dokonać. Tak samo, jeśli ktoś przejął przedmiot. Wtedy decyzja należy do mg.
23. 5 metrów i na moje może być.
24. niech będzie
25. hm... może nie do końca dokładnie zna. Znaczy się, będzie wiedziała co i jak to robi, ale im bardziej skomplikowane zagadnienie tym mniej dokładna będzie jej wiedza. W sensie łatwiej będzie jej np. pojąć dodawanie, aniżeli teorię względności i z tego drugiego będzie coś wiedziała, ale to będzie bardziej jak kropla w morzu całego tematu. Ot tyle by starczyło.
26. niemagiczne o przeciętnej wytrzymałości.
27. może istnieć jeden na raz.
28. kk skoro w niewielkim stopniu
29. niech będzie, acz maksymalnie 2 na raz.
30. dźwięk ten nie ogłuszy, ani nic. Tak dla jasności.
31. nah... niech będzie, acz 0,2x0,2x0,2m.
32. nagrywanie trwa do 3 postów. Wyświetlanie materiału trwa tyle samo, co nagrywanie. Max jedna kamera na misje/walkę/event.
33. k

Zaklęcia:
1. maksymalnie jedna broń na raz, acz... Jeśli zostanie przejęta przez inną osobę to Saki może stworzyć kolejną po 3 postach. Do tego po upływie tego czasu broń traci na wytrzymałości. Oczywiście im dłużej egzystuje po przejęciu tym robi się słabsza, a jedynie ta 'główna' broń posiada przeciętne właściwości broni.
2. bardziej jak niewielkie wzmocnienie widziałbym tutaj redukcje zmęczenia/efektów ubocznych/poprawę nastroju po skonsumowaniu posiłku w stopniu adekwatnym do rangi @.@
3. dałbym 5 pocisków max = jeden pistolet. No... jeśli zależy ci na 2 pistoletach to po 3 pociski na każdy. Obrażenia rangi D wtedy od pojedynczego pocisku. Plus z miejsca może nie zabiją, ale dotkliwie zranią i pozbawią na pewno przytomności. Ot wprowadzą w stan krytyczny.
4. na C... maks 25 igieł, które mają mniej więcej 5 cm długości. Żeby nałożyć to na przeciwnika ten nie może być dalej jak 5 metrów. Można się z nich oczywiście wyteleportować, a i efekt utrzymuje się przez jeden post. Żeby nie było sprawdzam to na podstawie istniejącego już nerfu.
5. hm... więzy są widoczne? Jeśli tak to łok, plus można zniszczyć je też za pomocą zaklęcia, bądź inna osoba może je rozciąć.
6. hm... zniesie tyle samo debuffów, co buffów. Poza tym zapewnia 2 postową ochronę przed innymi efektami tego typu, jednak te rangą przekraczającą B zostają jedynie osłabione.
7. więc... przyjmijmy, że zaklęcie ma 4 ładunki. Zaklęcia D/C/B zużywają odpowiednio 1/2/4 ładunki. Przy odesłaniu zaklęcie osłabione zostaje o 1 rangę, a zaklęcia rangi D o pół. Efekt utrzymuje się max 1 post. Potem 2 posty przerwy. Poza tym musi zostać użyty, a w przypadku 'pasywnego' zadziałania jest w pełni zależny od mg.
8. zmniejszmy zasięg do 10 metrów. Siła pojedynczej macki nie wykroczy ponad łamacza kości i siłacza na pierwszym. Tempo nie jest większe jak tempo zwykłych uderzeń ręką. Im bardziej rozproszone pozostają cele tym trudniej nimi manewrować. Poza tym skoro są połączone z układem nerwowym to Saki odczuwa ból w przypadku ranienia macek. Trwają max 3 posty.
9. 10 metrów średnicy bez rozróżnienia na sojuszników. 5 metrów średnicy, jeśli na sojuszników będzie działać o rangę słabiej niż na innych. Reszta chyba łok.

Zaklęcia na potem:
1. Hm... jedna losowa zdolność. Zwiększy się to o 40%, więc w przypadku dwóch może być osiągnięte 80%, jeśli tak się to wylosuje. W sensie, jeśli wylosowane zostanie np. siła i siła. Może zostać w końcu wylosowana np. siła i zręczność to każda po 40%. Oczywiście jeśli jedna osoba wypije oba to odczuwa powikłania. Poza tym... bidony można wypić w ciągu 3 postów od przyzwania bo tyle istnieją, jednak ich buff kończy się wraz z zniknięciem bidonów. Czyli nawet jak przyzwiesz bidon w trzecim poście to jego buff skończy się w trzecim poście.
2. Osoby z umiejętnością Sokolookiego dostrzegą ją już z 5/10/15 metrów.
3. Z góry przepraszam, ale słyszałem, że podobne zaklęcie ma przejść jakieś zaplanowane już zmiany, więc wolałbym aby ocena tego zaklęcia została wstrzymana, aby nikt nie był pokrzywdzony różnymi metodami w znerfieniu tego.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptySro Gru 09 2015, 02:19

PWM:
27. Dla jasności - co jeśli rzucę danym sztyletem? Mogę wtedy wyczarować kolejny czy nie?

Zaklęcia:
7. Czy moglibyśmy zmienić rozpiskę na D/C/B = 0,5/1/3, a czas działania wydłużyć do dwóch postów? I nie do końca rozumiem zdanie "tym musi zostać użyty, a w przypadku 'pasywnego' zadziałania jest w pełni zależny od mg". CD jest okej i tak dalej.
9. Czy w momencie użycia zaklęcia mogę wybrać jedną albo drugą opcję? Bo to by było bardzo spoko.

Zaklęcia na potem:
1. Czy to mogą być totalnie losowe zdolności czy są zawężone do posiadanych umiejek?
2. W sensie Sokolooki na 1 poziomie dostrzeże ją z 5 metrów? A może trochę to wydłużyć? 7/12/20?
3. Sure, poczekamy z tym aż zaklęcie "źródłowe" zostanie znerfione, o ile faktycznie zostanie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptySro Gru 09 2015, 20:50

PWM:
27. Może zróbmy tak jak z zaklęciem rangi D @.@, żeby właśnie uniknąć arsenału do ciskania sztyletami, gdzie nagle będzie można wyrzucić 20 sztyletów w jeden post z poziomu pwm.

Zaklęcia:
7. Nah... niezbyt widzę te dwa posty, ale w sumie niech będzie. Co do ładunków... możemy zmienić to tak jak napisałeś, ale wtedy maksymalna ilość będzie wynosiła 3. Zmieni to tylko tobie na korzyść niższe zaklęcia, a i nie będzie sytuacji, gdy zaklęcie rangi B blokuje B i jeszcze trochę. Co do wyjaśnień względem tego wszystkiego -> musi zostać użyte, że Saki musi sama to aktywować, a nie zadziała nagle bez jej woli.
'pasywne' zadziałanie -> sytuacja, w której pojawiłoby się samo z siebie. Nie zostało aktywowane przez Saki. Wtedy zależy w stu procentach od MG, acz jest mało prawdopodobne.

9. hm... w teorii miała być jedna lub druga opcja, bo wybieranie może często dopomóc i to dość mocno. Może jeśli zmniejszymy różnicę w działaniu do pół rangi to niech będzie z możliwością wyboru.

Dodatkowe:
1. myślałem raczej o losowych, fizycznych. Niekoniecznie np. muszę posiadać wytrzymałość, żeby została ona zbuffowana.
2. nie wiem, czy to nie znerfi cię wtedy trochę za bardzo. Może tak 6/12/18 wtedy?

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptySro Gru 09 2015, 21:04

PWM:
27. Ok, sprawdź czy tak miało to wyglądać.

Zaklęcia:
2. Boże, ja źle to ogarnąłem, chodziło mi o odwrotność, czyli 3/8/13. Nie ogarnąłem, lol. Przeszłoby?

Resztę poprawiłem.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptySob Gru 12 2015, 02:17

PWM - ok

Zaklęcia:
Guns (C) - wcześniej wspominałem, aby zmienić opis obrażeń z bliska. Niby to logiczne, że takie coś zaboli, jednak nie widzi mi się dawanie 'śmierci' sytuacyjnie nawet na zaklęciu tej rangi. Wolałbym aby w opisie było to jako: 'strzał z bliska wywoła poważne/krytyczne obrażenia, które w przypadku braku natychmiastowej pomocy mogą skutkować śmiercią', czy coś. Efekt końcowy ten sam, a jednak daje więcej szans na walkę z tym.


Któreś tam dalej z bakteriami -> Bakterie te stworzone zostają tak, że atakować mają tylko osoby, które Saki uznaje za przeciwników, dla samej dziewczyny i osób, które podczas tworzenia uznała za towarzyszy pozostają niegroźne. Wyklucza się nieco z końcówką.

Dodatkowe:
2. nah... jak jeszcze 1/2 mogę zredukować tak przy 3 będę się upierał przy 15 metrach. 3/8 dla tamtych jeszcze przejdzie, ale no... 3 poziom już jednak ma być bardzo mocny, więc no... Nie wiem jak wyjaśnić to dokładniej, a nie chcę wstrzymywać kp.
3. Możesz na razie zaznaczyć jakoś, że nie jest zaakceptowane, ani nic, a w stanie 'oczekującym' lub wyrzucić z kp i wrzucić dopiero w zaklęcia po akcepcie i kolorku.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptyNie Gru 13 2015, 05:04

Poszło, powinno być wszystko okej~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 EmptyNie Gru 13 2015, 05:10

Akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





Saki Aspen - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Saki Aspen   Saki Aspen - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Saki Aspen
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Konto Saki
» Zaklęcia Saki

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.