I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadane Magie: Łuk Ucieleśnienia Opis Magii: Łuk Ucieleśnienia to magia, która jest bardzo prostą do zrozumienia. Polega ona na tworzeniu tego, czego tylko sobie dana osoba zapragnie. Nie posiada ona żadnych ograniczeń w kwestii tego, co chce się stworzyć, a umożliwia ona zreplikowanie wszelkich zjawisk i przedmiotów, które istnieją na świecie. Jednocześnie polega ona mocno na mocy własnej wyobraźni, pozwalając magowi na stworzenie także tego, co jest obiektem wyobraźni użytkownika magii. Posiadane PWM:
Spoiler:
1. Środek przeciwbólowy - tworzy w ręce dziewczyny jedną kapsułkę o działaniu niczym Ibuprom Max. 2. Garderoba - pozwala w dowolnej chwili wyczarować dziewczynie dowolnie wymyśloną przez nią kreację, jak i wszelkie potrzebne dodatki. Nie zezwala na wyczarowanie pancerza i tym podobnych. Ubrania pojawiają się na rękach dziewczyny, musi więc się w nie normalnie przebrać. Jedno ubranie na post. 3. Latarka - tworzy niewielką latarkę w ręce użytkowniczki magii, która oświetla teren na przestrzeni do 5 metrów od Saki. Im dalej, co jasne, tym światło słabsze. 4. Kanapka - tworzy kanapkę z szynką, sałatą, pomidorem i dobrym masełkiem (pow. 80% zawartości tłuszczu!). 5. Skarb uczonego- tworzy niewielki notesik i długopis. Maksymalnie jeden na raz. Może istnieć nieskończenie długo, a ponowne użycie tego po prostu uzupełni kartki/wymaże zawartość tak długo, jak ten należy do Saki. W innym wypadku notesik zmienia właściciela i już nie podlega jej magii = nie znikną zapisane w nim notatki, etc. Ma około 50 kartek formatu A6. 6. Kieliszek - tworzy jeden kieliszek dobrego wina, idealnego do wypicia zaraz po posiłku. 7. Kanarek - tworzy niewielkiego kanarka, który jest po prostu kanarkiem, niewielkim ptakiem. Na misji etc. nie może oddalić się od Saki na dalszą odległość niż dwa metry. 8. Parasol - tworzy parasol, pod którym zmieścić mogą się nawet dwie osoby (przeciętnego wzrostu i tak dalej), jeśli się odpowiednio ścisną. 9. Kawa - filiżanka kawy dla zmęczonej życiem i spragnionej snu dziewczyny. Pojawia się nawet ze spodkiem. Jest gorąca i słodzona dwoma kostkami cukru. Maksymalnie przyzwie dwie sztuki naraz, dopóki nie zostaną wypite nie przyzwie kolejnych. 10. Okulary - tworzy bezpośrednio na nosie Saki okulary - mogą być to ciemne okulary lub okulary ochronne niczym te posiadane przez spawaczy. Oczywiście nie są odporne na magiczne działanie i tak dalej, są też w pełni niemagiczne/nie posiadają magicznych udoskonaleń. 11. Apteczka - tworzy kompletnie podstawowe przybory potrzebne przy stosowaniu pierwszej pomocy opatrunkowej - bandaż, wodę utlenioną, nożyczki, gazę, opaski uciskowe, tego typu rzeczy. Może przyzywać 1 przedmiot z apteczki na post lub jedną apteczkę na czas trwania całej misji. 12. Kwiat - potrafi stworzyć niewielkich rozmiarów kwiat. I to zgodny kompletnie z jej fantazją, niezależnie od tego czy taki faktycznie istnieje na świecie. Zwykły, niemagiczny kwiatek. 13. Pozycja - potrafi określić pozycję wszystkich przedmiotów, które stworzyła. Dokładniej - potrafi dokładnie podać lokalizację przedmiotów 5 metrów od niej, w promieniu 15 metrów będzie to już tylko przybliżona lokalizacja, a powyżej 25 metrów traci całkowicie możliwość lokalizacji (chyba, że zaklęcie mówi inaczej - np. nadajnik, który odbiera z X km). 14. Książka - potrafi wyczarować książkę o dowolnej tematyce. Książka taka może być na przykład encyklopedią, słownikiem danego języka czy nawet zwykłym Harlequinem. Musi wcześniej gdzieś o danej książce usłyszeć, nie przyzwie też żadnych Białych Kruków i innych unikatów. Prywatnych rękopisów także nie. Pamiętników, dzienników i tak dalej również. Chyba, że własny. 15. Pluszowa maskotka - pstryknięciem palców potrafi wyczarować niewielką maskotkę (rozmiary plus minus wielkości klatki piersiowej dorosłej osoby), która jest całkowicie stworzona z pluszu. Jej sposób radzenia sobie z dziećmi. 16. Lustro - tworzy niewielkie lustereczko, które pozwala na przeglądanie się w nim (niesamowite!). Niemagiczne, wielkości takiej, że mieści się w dłoni. 17. Woda - tworzy jedną 0,5l (plastikową) butelkę wody (rzecz jasna jest wodą wypełniona). Może być o różnej temperaturze, ale nie będzie wrząca ani lodowata. 18. Głosowa - na czas jednego posta tworzy w gardle użytkowniczki magii dodatkową strunę głosową, która wzmacnia jej głos, tak że jej krzyk jest nieznacznie głośniejszy od przeciętnego człowieka. Będzie łatwiej słyszalna, ale też się swoje musi nakrzyczeć. 19. Nadajnik i odbiornik - przez dotknięcie kogoś Saki tworzy na ubraniu/ciele danej osoby milimetrowych rozmiarów nadajnik, którego pozycję może obserwować cały czas na niewielkim odbiorniku, który w istocie jest ekranem, wskazującym pozycję danej osoby. Zasięgowo działa tak jak PWM 13. 20. Śpiwór - tworzy śpiwór. Taki dla jednej osoby. Przeciętnej jakości, ot śpiwór. 21. Tworzenie fabularne - PWMka ta pozwala Saki na tworzenie szeregu bliżej niesprecyzowanych rzeczy, tak długo jak mają one charakter stricte fabularny i w żaden sposób nie pozwalają na wyrządzenie żadnych szkód fizycznych czy mentalnych. Na potrzeby fabuły i tylko wtedy Saki może tworzyć cokolwiek sobie tylko zapragnie. PWM może zostać zastosowane na misjach czy w walce, ale tylko jeśli zostanie dobrze uzasadnione lub poparte dobrze napisanym postem, a ostateczna decyzja i tak należy w tej kwestii do MG. Im większy przedmiot tym dłużej trwa tworzenie, normalnie tworzone są przedmioty wielkości pozwalającej na zmieszczenie się w dłoni. 22. Dematerializacja - Saki może momentalnie zdematerializować dowolny wyczarowany przez siebie przedmiot, ale wymaga to jej skupienia na danym przedmiocie. Dodatkowo im dalej przedmiot, tym trudniej tego dokonać, podobnie jeśli dany przedmiot wpadł w ręce kogoś innego, wtedy decyzja MG jest rozstrzygająca. 23. Lina - tworzy linę o długości 5 metrów. 24. Makijaż - potrafi wyczarować na swej twarzy idealny makijaż jaki tylko się jej wymarzy, a to wszystko bez patrzenia w lustro. 25. Zrozumienie - jej magia polega na tworzeniu, dlatego Saki instynktownie wie czym są i w jaki sposób działają twory i summony stworzone przez innych magów. Zna także ich słabe i mocne strony. W gruncie rzeczy zależy to też od stopnia skomplikowania danego przedmiotu. Im coś bardziej niesamowite, tym trudniej jej może być domyśleć się działania danego tworu. 26. Kajdanki - gdyby pojawiła się potrzeba skucia kogoś, wtedy Saki może momentalnie wyczarować kajdanki i posłużyć się nimi. Kluczyk do nich wygenerować może tylko ona i nikt inny. Są rzecz jasna niemagiczne i posiadają przeciętną wytrzymałość. 27. Sztylet - Saki może stworzyć standardowych rozmiarów sztylet. Jeden na raz. Jeżeli go utraci (rzuci nim, przeciwnik go przejmie) to po 3 turach może wygenerować kolejny, a obecny zacznie tracić na jakości. Jedynie ten "główny" wygenerowany sztylet zachowa swoją jakość. 28. Szczegóły - Saki w niewielkim stopniu może wpływać na niewielkie detale przywoływanych przez siebie przedmiotów - np. na to jaki mają mieć kolor czy zapach. W niewielkim stopniu potrafi wpłynąć także na kształt przywołanych przedmiotów. 29. Świeże powietrze - dziewczyna tworzy wokół swojej głowy bańkę świeżego powietrza, która utrzymuje się wokół niej przez 2 posty. Może też stworzyć taką bańkę dla swojego towarzysza - czyli maksymalnie może stworzyć dwie. 30. Dźwięk - Saki może stworzyć w dowolnie wybranym przez siebie miejscu w obrębie 5 metrów rozchodzącą się falę dźwiękową, tak że wszystkim wydawać się może, że to właśnie z tamtego miejsca rozległ się dany dźwięk. Może to być neutralny dźwięk, ale także odgłos dowolnego zwierzęcia. Dźwięk ten nie ogłuszy. 31. Iluzja - na przestrzeni 5 metrów od dziewczyny może ona stworzyć dowolną iluzję o rozmiarach 0,2m na 0,2m na 0,2m. To tylko iluzja, niczego nie zrobi, a jest jedynie nieistniejącym w praktyce załamaniem światła. 32. Kamera - w postaci spinki do włosów, niemal jak szpiegowski atrybut Jamesa Bonda. Spinka do włosów ma w sobie duży opal, który w istocie jest okiem kamery - Saki może nagrać wszystko czego doświadcza, a następnie wyświetlić to w postaci niewielkiego hologramu. Saki musi najpierw przywołać kamerę, a potem aktywować ją słowem "nagrywaj". Nagrywanie trwa do 3 postów. Wyświetlanie trwa tyle samo rzecz jasna. Maksymalnie jedna kamera na misję/walkę/event. 33. Oczy - jej oczy lekko zmieniają kolor na błękitno-czerwonawy (jak na zdjęciu powyżej) za każdym razem gdy dziewczyna posłuży się zaklęciem. Pozostają takie przez kilka sekund lub dopóki dziewczyna nie przestanie czarować.
Zaklęcia D:
Spoiler:
Weapon - przywołuje do ręki użytkowniczki broń sieczną lub kłującą w stylu miecza/kosy/halabardy/włóczni czy jakiejkolwiek broni o podobnym profilu. Maksymalnie jedna broń naraz, w przypadku przejęcia przez przeciwnika Saki może stworzyć kolejną po 3 postach - wtedy pierwotna broń zaczyna tracić na wytrzymałości, im dłużej egzystuje tym robi się słabsza, jedynie "główna" broń posiada przeciętne właściwości broni.
Ration - przywołuje maksymalnie pięć porcji pożywnego jedzenia. Na jedną porcję składa się zupa w menażce i drugie danie w tubce, niczym te posiadane przez astronautów w naszym świecie. Jedzenie bogate jest w najpotrzebniejsze organizmowi składniki i elementy diety, co powoduje, że dana osoba po zjedzeniu tego typu posiłku odczuwa redukcję zmęczenia/efektów ubocznych zaklęć/poprawę nastroju.
Zaklęcia C:
Spoiler:
Guns - przywołuje do rąk użytkowniczki dwa pistolety z laserowymi celownikami, których obsługa jest banalnie prosta - wystarczy tylko nacisnąć na cyngiel, by bez odrzutu wystrzelić w stronę przeciwników maksymalnie 3 magiczne pociski z jednego pistoletu (razem 6 z obu). Pociski te zadają obrażenia rangi D+. Przy trafieniu w głowę potrafią wywołać mocne zamroczenie i oszołomienie, nie przebiją się jednak przez czaszkę. Mogą wywołać bardzo poważne obrażenia, jeśli strzał nastąpi z zerowej odległości wprost z czaszkę, nie potraktowane natychmiastową pomocą medyczną mogą doprowadzić do śmierci.
Needle Trap - wokół wybranego celu wskazanego dłonią pojawia się setka igieł, która przemieszcza się wraz z celem w wybranym przez niego kierunku. Z każdym kolejnym krokiem igły powoli zbliżają się do ciała danej osoby. Jeśli ta nie przestanie się ruszać, to po wykonaniu ruchu na odległość 5 metrów igły wbiją się w ciało danej osoby zadając mnóstwo bólu po czym znikną bez śladu. Ból powstały z wbicia tylu igieł naraz może całkowicie oszołomić lub nawet pozbawić przytomności osobę o słabszej odporności na ból. Igły znikają po dwóch postach, jeśli dana osoba nie będzie się ruszać - nic się jej nie stanie. Maksymalna ilość igieł to 25, mają mniej więcej po 5 cm długości. Przeciwnik nie może być dalej niż 5 metrów od Saki przy nakłądaniu tego zaklęcia. Może się nich wyteleportować, a efekt ich działania utrzymuje się jeden post.
Bonds - w odległości maksymalnie do 10 metrów od użytkowniczki magii, jest ona w stanie wygenerować po obu stronach wskazanego celu więzy, które w sekundzie po wytworzeniu zaciskają się na ramionach danej osoby, przyciskając je do ciała i uniemożliwiając jakiekolwiek ruchy tymi częściami ciała. Osoba złapana przez więzy dalej może się przemieszczać, jednak przez dwie tury nie może ona używać rąk, chyba że uwolni się z więzów przy użyciu własnej siły fizycznej - wymagany co najmniej siłacz poziomu drugiego. Więzy są widoczne, można je też zniszczyć za pomocą zaklęcia/rozciąć.
Zaklęcia B:
Spoiler:
Shield - wbrew pozorom zaklęcie to nie tworzy żadnego rodzaju tarczy przed czarodziejką, za to otacza ją niewidzialnym dla nikogo polem siłowym, które udziela dziewczynie odporności na wszystkie buffy i debuffy, jednocześnie oczyszczając ją z tych, które już na nią działały. Na ten przykład zaklęcia spowalniające ją przestają działać, ale za to wszelkie zaklęcia wzmacniające również nie odnoszą skutku. Działa 2 posty. Zniesie tyle samo debuffów co buffów. Debuffy/buffy powyżej rangi B zostaną jedynie osłabione.
Sendback - zaklęcie które tworzy specjalny prąd energii magicznej, na tyle silny, by zawrócić jakiekolwiek zaklęcie do poziomu rangi B z powrotem w kierunku przeciwnika. Energia magiczna odchodzi od ciała użytkowniczki magii, nie musi więc ona nawet być świadoma ataku, by zaklęcie zadziałało. Zaklęcie ma trzy ładunki, odesłanie jednego zaklęcia D to 0,5 łądunku, C - 1, B 3. Jednocześnie odesłane zaklęcia osłabione zostają o rangę, poza zaklęciami D, te tylko o pół rangi. Cooldown 2 posty. Zaklęcie musi zostać użyte, czasami może zadziałać ochronnie bez woli maga, ale o tym decyduje MG.
Tentacles - Saki tworzy na swoich plecach 4 macki sięgające maksymalnie 10 metrów. Macki przyczepione są do ciała dziewczyny i połączone z jej układem nerwowym, z tego powodu dziewczyna może kontrolować je w zupełności zgodnie ze swoją wolą, tak jakby były jej naturalnymi kończynami. Macki potrafią uderzać z zaskakująco dużą siłą i szybkością (maksymalnie łamacz kości/siłacz I, natomiast prędkość uderzeń tak, jak zwykłe uderzenia ręką), a uderzenie pojedynczej w nieprzygotowanego do ataku przeciwnika może posłać go szybko na deski, a nawet uszkodzić kości. Dwie z czterech macek kończą się ostro zakończonymi końcówkami, dwie pozostałe mają sferowe zakończenie. Macki mają średnicę 10 centymetrów. Im bardziej cele są rozproszone, tym trudniej manewrować mackami. Saki odczuwa ból z tytułu zranienia macek. Zaklęcie trwa 3 posty.
Bactery Infestation - na obszarze o średnicy 10 metrów stworzona zostaje chmara niewielkich bakterii niewidocznych gołym okiem dla człowieka. Saki nie kontroluje poszczególnych bakterii, należy rozumieć je jako chmurę (w rodzaju zaklęć obszarowych, które w jakiś sposób oddziałują na przeciwników, bakterie to czyste visualsy). W trakcie przebywania w obszarze działania zaklęcia efekty działania bakterii się nasilają. Po jednej turze przeciwnicy i sojusznicy (poza Saki, gdyż na nią zaklęcie nie działa) czują zawroty głowy i lekką słabość, po dwóch turach przeciwnicy ledwo utrzymają się na własnych nogach, po trzech turach nie są w stanie powstrzymać odruchu wymiotnego, a poruszanie się stanowi dla nich poważny problem. Po trzech turach chmara bakterii też znika, a efekty działania chmary utrzymują się przez następne dwa posty, z postu na post słabnąc. Saki może też jednak stworzyć podobną chmarę na średnicy 5 metrów zamiast 10 metrów - wtedy na sojuszników bakterie będą działać o pół rangi zaklęcia słabiej.
Zaklęcia A:
Spoiler:
Zaklęcia S:
Spoiler:
Zaklęcia SS:
Spoiler:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Spoiler:
Cocktail (C) - w rękach dziewczyny pojawiają się dwa bidony, których zawartość wypić można jednym haustem. Wypicie zawartości jednego z nich powoduje wzrost jednej losowej zdolności fizycznej o 40%. Wypicie zawartości obu bidonów powoduje wzrost dwóch losowych umiejętności o 40% (w teorii jest możliwe wylosowanie tej samej, wtedy buff sięga wartości 80%). Oba buffy działają przez 3 tury, lecz w przypadku wypiciu dwóch dawek naraz po zakończeniu działania buffa spodziewać się można lekkich zawrotów głowy/innych powikłań tego typu. Do wypicia w ciągu 3 postów, ale buff kończy się wraz ze zniknięciem bidonów (wypicie w 2 poście da buff na czas trwania 2 i 3 posta).
Chameleon Suit (B) - zaklęcie tworzy specjalny kombinezon ściśle przylegający do ciała użytkowniczki magii (nawet jeśli ma na sobie ubranie, to też przylgnie do ciała, a kombinezon pojawi się na nim). Kombinezon ten maskuje dziewczynę, powodując, że ta zlewa się z otoczeniem niczym kameleon, a nawet lepiej, bo dojrzeć ją można będąc dopiero w odległości 1 metra od niej - ktokolwiek dalej nie będzie jej w stanie zauważyć, chyba że posiadać będzie umiejętność Sokoli Wzrok 1/2/3 - wtedy przeciwnik zobaczy ją z odległości kolejno 3/8/15 metrów.
Promień Skupienia (A) - Saki w wybranym przez siebie miejscu (do odległości 20 metrów) tworzy lufę laserowego pistoletu. De facto jest to soczewka skupiająca energię magiczną, a nie stricte pistolet na pew pew pew. Wygląda to tak, że Saki tworzy wpierw lufę wyżłobioną soczewkami skupiającymi, a następnie wprowadza w nią swoją energię magiczną (nie trwa to zbyt długo). Miejsce, gdzie powstaje taka lufa musi być względnie płaskie i wyprostowane (podłoga, dłoń, skośna ściana, sufit, ziemia itp.). Wystrzeliwany promień energii magicznej ma właściwości podobne do laseru i jest w stanie dokonać potężnych zniszczeń. Cechą charakterystyczną tego zaklęcia są dwie rzeczy: średnicę promienia może zwiększać i powiększać, acz zaklęcie zawsze wypuszcza tą samą ilość energii. W ten oto sposób promień wypuszczony z takowej dłoni ma o wiele mocniej skondensowaną moc w małym obszarze, ale zada mniej zniszczeń w najbliższym otoczeniu. Z kolei stworzenie gigantycznego kręgu spowoduje wybuch mogący objąć budynek, kilka osób, ale nie zada im takich obrażeń, jak wcześniej wspomniany wypuszczony promień z dłoni. Porusza się zawsze w linii prostej. Minimalny promień to 0,25m, maksymalny to 5m. Obrażenia promienia zmniejszają się od A do C wraz ze wzrostem promienia. Tylko w momencie wystrzelenia go z dłoni można nim przez krótką chwilę sterować (ciąć, siekać i tak dalej). Przechodzi przez ciało/beton/cegły jak przez masło. W momencie natrafienia na powierzchnię odbijającą lub załamującą traci część obrażeń (B-> D wraz ze wzrostem promienia). Instantowo utworzy go do 3 metrów, im dalej i im dłuższy promień, tym bardziej wydłuża się czas jego castowania, w kryzysowych warunkach dochodząc nawet i do 1 postu/tury samego ładowania.
Ostatnio zmieniony przez Saki dnia Sob Cze 10 2017, 01:02, w całości zmieniany 1 raz
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Saki Czw Cze 08 2017, 13:00
Promień skupienia - Instantowo utworzysz go do 3 metrów, im dalej i im dłuższy promień, tym bardziej wydłuża się czas jego castowania, w kryzysowych warunkach dochodząc nawet i do 1 postu/tury samego ładowania.
Saki
Liczba postów : 56
Dołączył/a : 27/10/2015
Temat: Re: Zaklęcia Saki Sob Cze 10 2017, 01:02
Info dodane, sankju.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Saki Nie Cze 11 2017, 12:48
No niby akcept
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Saki Czw Mar 15 2018, 12:02
Tak więc przybywam w celu renerfu lasera. Wiesz mniej więcej na czym to stoi, więc pokaż swoją propozycję i miejmy to za sobą
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Zaklęcia Saki Pią Maj 04 2018, 21:37
Daj mi to co dałeś Torze, o ile on już przeszedł renerf i miejmy to z głowy.
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Zaklęcia Saki Nie Maj 06 2018, 12:13
Tora jednak zmienił to zaklęcie na to:
Wybuch energii - Przy pomocy tego zaklęcia Torashiro jest w stanie z pobliskiego obszaru, oddalonego od niego o max 20 metrów, wypuścić promień energii skierowany prostopadle do podłoża, z którego jest on wypuszczany. Samo zaklęcie może posiadać średnicę od 1 do 5 metrów. Na całym obszarze zadaje ono obrażenia adekwatne do rangi, toteż mniejszy promień, oznacza większą koncentrację obrażeń, jednak zwiększa się trudność trafienia. Dodatkowo, rzucenie zaklęcia wymaga chwili koncentracji i czasu,która to ilość rośnie zależnie od odległości, z jakiej chcemy wykonać wybuch, maksymalnie do 1 postu na krańcu zasięgu. Umiejętności skracające czas ładowania zaklęć normalnie działają. Obszar ten, podczas ładowania zaczyna delikatnie emitować energią Tory, jednocześnie dając znać, że coś jest na rzeczy.Naturalnie, im szybciej się ładuje, tym mniej jest czasu, gdy obszar ten delikatnie świeci
Więc chcesz coś podobnego, czy zostaniesz przy idei promienia i nerfimy promień?
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.