I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Imię:Naoto Pseudonim:Jak mu ktoś nada to będzie miał Nazwisko:Garamonde Płeć:Mężczyzna Waga:75 kg Wzrost:179 cm Wiek:22 Gildia: Lamia Scale Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na prawym barku Klasa Maga: 0
Wygląd:Patrząc na Naoto trudno się go przestraszyć. Nie jest specjalnie wysoki ani niski, jego waga tez nie powala na kolana, a muskulatura również nie imponuje, lecz mimo to nie jest jakimś tam flakiem. Jak zdejmie koszulkę może i dziewczyną nie miękną kolana, ale jest na co popatrzeć. Zwłaszcza kiedy zobaczy się jego wytatuowane ciało. tatuaże pokrywają praktycznie całe jego ciało łącznie z palcami, chyba iż mu się znudzą to jakieś usunie. Zestawiamy to z jasnobrązowymi włosami, oczami koloru złota i dosyć pociągającymi mimo iż lekko dziecinnymi rysami twarzy i mamy całkiem przystojnego faceta. Do tego zgrabny nos, wąskie usta i kolczyk w lewym uchu mogą przyciągnąć niejedną niewiastę. Dodamy do tego długie nogi jak u sportowca i mamy cały jego obraz. Zazwyczaj ubiera się dziwnie, bowiem na głowię nosi zawsze chustę koloru niebieskiego z wielokolorową górą i wstążką z piórem z boku chusty. W jednym uchu kolczyk z piórami, na szyj naszyjnik z bursztynów. Chodzi zawsze w białych koszulkach na ramiączka, na które ubiera niebieskie kamizelki z kołnierzem i długim rękawem, przez co nie można zobaczyć jego tatuaży na rękach. Czarne spodnie i zwykłe białe buty. Charakter: Można to ując w paru słowach. Miły, zawsze uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony chłopak. Jest miły wobec każdego dookoła niego, uczynny wobec innych ludzi i chętnie im pomaga. Zawsze mówi to co myśli, mimo iż czasem przysporzy mu to problemów. Jeśli zauważy kogoś w tarapatach ruszy mu natychmiast na pomoc, nie ważne w jak beznadziejnej sytuacji będzie ta osoba. Potrafi pocieszyć jeśli ktoś tego potrzebuje, ale również wysłucha jeśli ktoś tego potrzebuje. Jeśli jednak chodzi o przyjaciół czy towarzyszy z gildii, to ich stawia ponad siebie. Traktuje ich niczym swą rodzinę i zrobi dla nich wszystko, bo taki po prostu już jest. Można by pomyśleć iż niby taki spokojny chłopak nie może pokazać odrobiny agresji. Lecz jeśli ktoś skrzywdzi jego przyjaciół i bliskie mu osoby, to pozna co to gniew tego miłego chłopaczka, bowiem zrobi wszystko by dopaść osobę która skrzywdziła jego przyjaciół i wymierzyć mu okrutną karę. Ale i tak najciekawszą cechą jego charakteru jest to, jak zachowuje się w obecności kobiet. Jest przy tym całkowicie nieświadomy. Jeśli jakaś dziewczyna się w nim zakocha, to musi mu to uświadomić wbijając mu to młotkiem do głowy, bowiem sam się nie zorientuje. Potrafi prawić im komplementy od tak, bowiem po prostu uzna to za słuszne mimo iż może tym jakąś w sobie rozkochać ale oczywiście on nie będzie tego świadomy. Najgorsze jest i tak to, że nie umie im odmówić. Jeśli jakaś dziewczyna poprosi go z uśmiechem na ustach o gwiazdkę z nieba, to zapewne zrobi wszystko by ją zdobyć mimo iż to nie możliwe. Mimo to czasem potrafi odmówić ale jest to rzadkość. Jeśli jednak podejdzie do niego jakaś mała dziewczynka i poprosi o coś to nie będzie w stanie odmówić. Jednak ma też to minus, bo jeśli jakaś dziewczyna wygląda jak dziecko a jest naprawdę starsza od niego, to będzie ją traktował jak dziecko co przysporzy mu problemów. Historia: Jego historia nie zaczyna się od jakiś fajerwerków czy też nie wiadomo jak dramatycznie. Naoto urodził się w małej wiosce na odludzi, która znana była z wydawania na świat znakomitych artystów. Nie ważne czy malowali obrazy, rzeźbili czy co ich twory zawsze były dziełami sztuki. Jednakże zawsze były to zwykłe obrazy lub rzeźby, lecz w przypadku tego chłopczyka który właśnie przyszedł na świat miało się to zmienić. Jak każde dziecko w wiosce wychowywany był na artystę, lecz ku niezadowoleniu jego matki postanowił pójść w tatuaże. Odkąd zobaczył tatuaż na ramieniu ojca zafascynowały go kompletnie i postanowił doprowadził tatuaże do miana sztuki. Pracował nad nimi ciężko dzień i noc aż wreszcie jego matka zaakceptowała jego kierunek sztuki co bardzo go ucieszyło. Widząc jego talent ludzi z wioski przychodzili do niego czasem po tatuaże, aż pewnego razu zdarzyło się coś niesamowitego. Mała dziewczynka chciał tatuaż kota więc zrobił tak jak chciała, lecz nie zadowoliło go jego dzieło. Chciał by miało w sobie więcej życia a nawet ożyło, lecz wiedział iż jest to niemożliwe. Lecz w momencie kiedy o tym pomyślał kot ożył i wprost z reki dziewczynki zeskoczył na podłogę, po czym zaczął się przechadzać dookoła niej. Wszystkich zaskoczyło to co się stało, lecz był to dopiero początek. Jego tatuaże coraz częściej ożywały a on sam doszedł do tego iż była to jego sprawka. Kiedy porozmawiał o tym z starszym ich wioski okazało się iż jest to magia o której tyle słyszał. W jego przypadku pozwalała ona na ożywienie tatuaży które tworzył. Zadowolony z swego odkrycia chciał ruszyć w świat by móc się tym pochwalić i zarobić dla wioski, lecz został powstrzymany. Starszy stwierdził iż ktoś może myśleć iż dzięki temu wszystko ożyje ale nie było to możliwe. Nie mógł stworzyć pieniędzy które nie znikną, czy też floty statków. Musiał najpierw nauczyć się panować nad magią by każdy tatuaż nie ożywał po kolej. Został więc w wiosce by nauczyć się nad tym panować, aż w końcu w wieku dwudziestu lat doszedł do perfekcji. Niestety był to też okres w którym musiał opuścić wioskę na stałe, bowiem zasady mówiły iż ci którzy nie będą w stanie zarabiać dla wioski muszą ją opuścić na stałe, a w jego przypadku tak niestety było. Tatuaże nie były popularne by zarobić na nich na utrzymanie siebie i na dodatek by dostarczać cześć zarobku dla wioski. Na dodatek skoro był magiem to nie mógł zostać artystą. Zasady te były dziwne i surowe ale nie mógł się z nimi kłócić. Ruszył więc w podróż zwiedzając świat i zarabiając na tatuażu gdzie się dało by mieć co zjeść i gdzie spać, aż pewnego dnia zauważył maga takiego jak on. Widząc iż dzięki magii był w stanie komuś pomóc zainteresował się tym i zaczął wypytywać o to ludzi dzięki czemu dowiedział się o gildiach. postanowił więc do jakiejś dołączyć by tak jak tamten mag pomagać innym i być może znajdzie nowe miejsce które będzie mógł nazywać domem. Tak też parę dni temu trafił do Lamia Scale gdzie postanowił dołączyć, bowiem podobała mu się atmosfera jaka tam panowała. Umiejętności: Szermierz[1], Joker[1], Sportowiec[1] Ekwipunek: Sztylet, maszynka do tatuażu z najprostszym mechanizmem, pojemniczki z atramentem do maszynki, pas na maszynkę i pojemniczki z atramentem.
Rodzaj Magii:Magia Tatuażu- Dzięki tej magii wszystko co wytatuujemy może po prostu ożyć. jednak tatuaże ludzi lub gigantycznych smoków nie są w stanie ożyć nawet jeśli będzie tego chciał.. A więc można dzięki temu stworzyć tatuaż kota który ożyje, ale również miecza, który się zmaterializuje i będzie go można używać. Tatuaże również ożyją jeśli zostaną zrobione na czyimś ciele. Oczywiście nie będziemy w stanie ożywić statku, budynku czy też armaty, ma to swoje ograniczenia. Pasywne Właściwości Magii Mistrz tatuażu-Dzięki temu potrafi stworzyć tatuaż nieco szybciej niż zwykły człowiek. Odtworzenie-Potrafi dzięki temu odtworzyć wzór który tylko raz zobaczy, ale nie mogą one być zbyt skomplikowane. Ulepszanie-Można dzięki temu dodać na przykład skrzydełka do tatuażu kota, dzięki czemu po ożyciu będzie on mógł latać. Daje to tylko efekt wizualny. Wymazanie-Potrafi całkowicie i bez bólu wymazać tatuaż. Wymaga to zgody innej osoby i kontaktu fizycznego, aczkolwiek tatuażu magicznego nie wymaże. Może wymazać tylko i wyłącznie niemagiczne tatuaże. Poprawki-Może poprawić stary tatuaż tak, by wyglądał jak całkowicie coś nowego lecz tylko te niemagiczne. W przypadku magicznych poprawki tylko w nieznacznym stopniu. Żywy tatuaż-Dzięki temu jego tatuaże ożywają. Jednak są to małe tatuaże typu szczeniak lub mała mysz, ale również sztylety czy klucze. Jednak w przypadku przedmiotów wytrzymałość jest zerowa i nawet noworodek je rozwali. Artysta-Jego tatuaże zawsze wyglądają jak dzieło sztuki. Zaklęcia: D: Black Cat-Tworzymy tatuaż w kształcie czarnego kota na dowolnym kawałku ciała, po czym tatuaż ten ożywa i zmierza w kierunku wybranego celu. Po lekkim kontakcie z ofiarą pojawia się w miejscu którego dotknął czyli na przykład nogi. Po pojawieniu się na ciele ofiary ten słodziak powoduje zwiększenie się pecha. Zwiększenie pecha trwa trzy posty i jest adekwatne do rangi, a po tym czasie staje się on zmywalny i przy najmniejszym rozmazaniu pech znika. Po upływie trzech postów zaklęcie przestaje działać.
Knight Shield- Tatuaż który wygląda jak tarcza rycerska o średnicy pół metra. Po tym jak ożyje można go używać niczym tarczy, lecz zablokuje ona tylko zwykłe ciosy i zaklęcie rangi D. Jeśli jednak zablokuje zaklęcie znika od razu, podczas kiedy blokuje się ciosy może trwać do dwóch postów. Jednak przy silniejszym ciosie ulega zniszczeniu tak samo przy zwykłych ciosach ponieważ wytrzymałaś jest adekwatna do rangi. Czas tworzenia to post, a ponowne użycie po dwóch.
C: Exploding darts- Tatuujemy trzy rzutki z lontem na końcu, które po ożyciu i trafieniu w cel lub po 5m wybuchają. Siła wybuchu jest jednak na poziomie zaklęcia rangi D a ich prędkość jest adekwatna do rzutu ową rzutką. Czas tworzenia o jeden post, a ponowne użycie po dwóch postach.
Grey Wolfs- Tatuaż należy wykonać na dużej powierzchni najlepiej brzuchu. tatuaż przedstawia dwa szare wilki,które po ożyciu zaatakują wybraną ofiarę. Ich ugryzienia i zadrapania powodują realne rany, jednak nie są one zbyt wytrzymałe. Można je zabić jak normalnego wilka lub za pomocą zwykłego zaklęcia rangi D. Jeśli nie zostaną zabite utrzymują się przez dwa posty. Czas tworzenia dwa posty ponowne użycie po dwóch postach. Jeśli wilki nie zostaną zabite a stworzy się nowe, to te istniejące się rozpadają.
Lucky Dice- tatuaż przedstawia dwie kości do gry w płomieniach. Po ożyciu można je wziąć do ręki bez obaw bowiem ogień nas nie parzy a wywołuje dziwne ciarki. Następnie rzucamy kośćmi które o dziwo zawsze wypadają na szóstce nie ważne jak je rzucić. Zaraz po tym ogień zaczyna być coraz jaśniejszy by w końcu rozbłysnąć jaskrawym światłem, które może oślepić na jeden post. Tworzenie trwa jeden post a ponowne użycie po dwóch postach.
B: Black Panther - Jak w przypadku wilków należy zrobić tatuaż na powierzchni typu brzuch. Po ożyciu ukazuje nam się czarna pantera, która jest znacznie bardziej wytrzymała i silniejsza niż zwykła pantera. Jak w przypadku wilków rany zadane są realne, jednak wytrzyma więcej zwykłych ciosów, lub padnie też po przyjęciu dwóch zaklęć rangi D lub jednym C. Czas tworzenia dwa posty, ponowne użycie po trzech.
Skulls of Doom - Na palcach dłoni tatuujemy małe czaszki w płomieniach, po czym możemy nimi strzelać z placów jak pociskami. W momencie wystrzelenia czaszka ożywa i leci z zawrotną prędkością w stronę ofiary, by zostać zdetonowaną za pomocą pstryknięcia. Wybuch ma siłę słabszego zaklęcia rangi C i odpycha na odległość pół metra. Wybucha po zderzeniu z pierwszą przeszkodą lub po przebyciu 10m. Czas tworzenia to trzy posty, ponowne użycie po pięciu, a ilość czaszek to pięć.
A: Rune Save - Na swojej ręce lub też nodze tatuujemy wielki miecz, który ożywa. Waga i wszystko jest jak normalnego miecza z tą różnicą, iż można go tylko wbić w kogoś. Przebita osoba nie odczuwa bólu a sam miecz znika i pojawia się na ciele przebitego w postaci tatuażu. Jeśli tak się stanie dana osobą nie może używać żadnych zaklęć przez dwa posty. Czas tworzenia miecza to trzy posty, a ponowne użycie po pięciu. Jeśli w ciągu dwóch postów po stworzeniu nie przebije się nikogo miecz się rozpada. Istnieje również ryzyko przebicia sojusznika lub samego siebie przez przypadek, wtedy efekt jest taki sam jak w przypadku przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Naoto dnia Czw Lis 19 2015, 19:11, w całości zmieniany 2 razy
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Naoto Czw Lis 19 2015, 13:40
Część opisowa - sporo powtórzeń, czy literówek. Poza tym mógłbyś zaznaczyć, w którym uchu jest ten kolczyk. Do tego - postać jest nielegalnym imigrantem? To akurat nie musi być konieczne, ale odpowiedź i tak może paść. Co zaś z resztą...
Ekwipunek - nie dam ci zmechanizowanej wersji sprzętu do tatuowania. Co najwyżej możesz dostać taki ekwipunek manualny. W sensie no... nie wiem jak to opisać, ale po prostu bez jakiś mechanicznych części, bądź z ich sporym uproszczeniem. Za całość zapłaciłbyś tak 500 klejnotów i byłoby ok.
Rodzaj magii - Dzięki tej magii wszystko co wytatuujemy po prostu ożyje. <- wiem, że to czepliwość, ale nie podoba mi się to zdanie. To tak, jakby pasywnie wszystko MUSIAŁO ożyć. Nawet nie wiem... 1,5metrowy tatuaż smoka ziejącego ogniem. Zmień to tak, by zaznaczało możliwość ożywienia tworów, a nie ich 100% ożywienie.
Podstawy Magii: Mistrz tatuażu - nieco szybciej niż zwykły człowiek. Odtworzenie - tylko te nieco bardziej skomplikowane. Nie dasz rady np wytatuować czegoś, co byłoby nader skomplikowane, by przeciętny człowiek mógł to zapamiętać. Możesz mieć nieco lepszą pamięć do wzorów, ale to dalej ludzka pamięć, a nie kogoś z magią pamięci/umysłu/etc. Ulepszanie - przy użyciu zaklęcia odpowiedniej rangi. Na pwm raczej nie dodasz niczego, co wzmocni twory. Co najwyżej efekty wizualne. Wymazanie - wymaga to zgody danej osoby, a i kontaktu fizycznego. Do tego tatuaż nie powinien być magiczny, bądź stworzony tylko i wyłącznie jego własną magią. A i jeszcze jedno... tylko tatuaż na jakimś obiekcie. Własnego tworu, czy cudzego tak łatwo już nie usuniesz. Poprawki - tylko te niemagiczne. W przypadku magicznych możesz dopuścić się zmian w obrębie własnych tatuaży w nieznacznym stopniu. Np. nie zmienisz kota w jastrzębia, czy coś. Żywy tatuaż - tylko te wielkości dłoni. Mała myszka, małe kocię, czy pisklak. Więcej raczej tym nie ożywisz. Reszta zależna od zaklęcia, etc. Artysta - niech będzie, acz sztuka to pojęcie względne dlatego dałbym raczej, że jego tatuaże są na tyle wprawne i dokładne, że mogą być nazywane dziełami sztuki. Więcej to da, jak subiektywne spojrzenie na 'sztukę' i gusta.
Zaklęcia: D: Black Cat - zwiększenie pecha jest adekwatne do rangi na okres trzech postów. Po tym czasie tatuaż staje się zmywalny, a przy jego najdrobniejszym rozmazaniu pech znika. Po upływie trzech postów pech jest minimalny, wręcz niezauważalny. Niemalże różnicy nie robi to, czy tatuaż zniknie, czy nie.
Knight Shield - więc... znika po jednym zaklęciu rangi D, nie jest większa aniżeli hm... średnica pół metra? Jej odporność można porównać z odpornością tworu rangi D, więc za długo też nie uciągnie i zniknie, bądź ulegnie zniszczeniu w skutek mocniejszych uderzeń fizycznych.
C: Exploding darts - zmniejsz ilość do trzech rzutek. Lecą z prędkością adekwatną do rzucenia taką rzutką. Wybuchają tak, czy siak po przeleceniu 5 metrów z siłą wybuchu rangi D.
Grey Wolfs - niech będzie.
Lucky Dice - niezbyt to widzę. Może w innej formie, czy w innym wydaniu, ale tak... raczej nie przejdzie. Za mało tatuażowe, za bardzo podchodzi pod stricte magię szczęścia/losu, a nie tatuażu.
B: Black Panther - niech będzie.
Skulls of Doom - 5 wybuchów rangi B na B? Nope. Pojedynczy wybuch miałby siłę słabszego C, a i wybuchłyby po zderzeniu z pierwszą przeszkodą, bądź na zasięgu 10 metrów.
A: Rune Save - meh... myślę, że czas tworzenia możesz uciąć do 3 postów. Do tego czas działania na danym celu może wynosić 2 posty, bo cel może być tylko jeden, prawda? Poza tym możesz mieć dwa posty na trafienie nim kogoś, bo jeśli zrozumiałem to miecz sam w sobie obrażeń nie zadaje, nie?
PS. czy czas ponownego użycia liczy się już od zaczęcia tworzenia, czy od wytworzenia dopiero? Możesz tworzyć kilka tatuaży na raz? Takie rzeczy mógłbyś dodać w opisie.
Naoto
Liczba postów : 18
Dołączył/a : 17/11/2015
Temat: Re: Naoto Czw Lis 19 2015, 18:36
Co do maszynki to nie spodziewałem się mechanicznego bajeru. Po prostu coś z mechanizmem, który podaje atrament do igły i wprawia ją w ruch i tyle.
Co do opisu magi jest tam podane, że są rzeczy których się nie da ożywić no i to, że ma ograniczenia. Więc nie wiem jak niby mam to inaczej zmienić.
Co do pwm to ok prócz wymazania i żywego tatuażu. Bo skoro nie mogę usuwać swojego tatuażu tylko tatuaż z obiektu to to pwm nie ma w ogóle żadnego sensu, bo po co miałbym tatuować stół. Chodzi tutaj o możliwość wymazania swego dzieła z własnego ciała, by zrobić miejsce na nowy tatuaż czy tez wymazania z ciała kogo innego.
W żywym tatuażu dałbym możliwość tego co podałeś plus jakiś klucz z tatuażu czy tatuaż małego psiaka plus oczywiście te z zaklęcia ożywają dzięki temu pwm.
Zaklęcie zmienione a co do ostatniego zaklęcia, to tak miecz nie zadaje żadnych obrażeń fizycznych. A czas ponownego użycia liczy się dopiero od wytworzenia. Czyli jak tatuaż tworzy się jeden post to po jego stworzeniu zaczyna się czas do ponownego użycia. A co do kilku na raz, to jeśli wymaga tego zaklęcie to można stworzyć dwa lub więcej na raz.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Naoto Czw Lis 19 2015, 18:58
Maszynka - łok, acz jeśli możesz to zaznacz to, że nie ma skomplikowanego mechanizmu, a najprostszy możliwy.
Dzięki tej magii wszystko co wytatuujemy po prostu ożyje. -> Dzięki tej magii wszystko co wytatuujemy może po prostu ożyć. -> czy jakoś tak. Sprawia to, że nie wszystkie tatuaże z marszu ożyją. #będziesz mógł tatuować ludzi, a te wcale nie dostaną nóżek jeśli nie będziesz chciał.
Co do pwm: Wymazanie - ciało = obiekt. Chodziło raczej o to, że żywych tatuaży nie usuniesz. Jak coś już biega etc. jest częściowo niezależne od ciebie, czy kogokolwiek. W przypadku innych osób - za ich zgodą.
Żywy - rzeczy nie większe jak mały szczeniaczek/mały kotek, acz w przypadku przyzywania przedmiotów ich wytrzymałość jest zerowa. Nawet jakbyś przyzwał sztylet to ten zostałby nawet zniszczony przez drewniany kijek. Jak przyzwiesz liny to te pękną, jakby ich nie było. Etc. etc. Ot schodzi na hita, nawet nie wspieranego niczym.
Zaklęcia:
Black Cat - dodaj, że zwiększenie pecha adekwatne do rangi.
Knight Shield - dodaj, że zwykłe ciosy też mogą je zniszczyć, bo ma wytrzymałość adekwatną do rangi.
C: Exploding darts - żutą? rzutu*
Grey Wolfs- możesz zmniejszyć ponowne użycie do 2 postów.
Lucky Dice- przygotowanie trwa jeden post. Ponowne użycie po dwóch.
B: Black Panther - ponowne użycie możesz zmniejszyć do 3 postów.
Skulls of Doom - słabszego C, bez oparzeń. To tatuaż/atrament, więc ognia w tym nie ma. Co najwyżej plamy/odepchnięie/obuch etc.
A: Rune Save - ponowne użycie możesz dać do 5 postów.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.