Posiadane Magie:Takeover- Beast / Przejęcie – Bestia
Opis Magii:Przejęcie jest to zaawansowany rodzaj magii transformacji typu caster. Polega ona na zmianie ciała użytkownika w ciało bestii nadając mu tym samym nowych właściwości, kształtu i wyglądu oraz nowych umiejętności. Przemiany są wykorzystywane w walce, by zwiększyć potencjał bojowy użytkownika lub pomóc mu w trudnej sytuacji przez dobranie odpowiedniego stworzenia i zmianę w nie.
Posiadane PWM:- Zapamiętanie – Podstawowa zdolność magii. Po spotkaniu potwora użytkownik zapamiętuje jego wygląd, zdolności i może przyjąć jego formę (ofc. Używając zaklęcia).
- Nie pełne przejęcie – użytkownik nie musi używać pełnej formy, by korzystać z mocy bestii. Może przemienić np. samą rękę, płacąc tym samym mniejszy koszt za zaklęcie, jednak będzie ono odpowiednie osłabione. (Efek + proponowany koszt będzie pod którymś zaklęciem.) Tylko jedno na zaklęcie.
- Lepszy słuch – pasywna zdolność magii, która jest ciągle aktywna. Dzięki aspektom bestii Percival lepiej słyszy niż przeciętny człowiek, działa gorzej niż pół umiejki kocie uszy. Kumuluje się z kocimi uszami.
- Połączenie - Percival może łączyć przy pomocy swojej magii różne gatunki tworząc tym samym nową formę, hybrydy. Jak to działa? Otóż podczas aktywnego niepełnego przejęcia X i Y miesza ze sobą dwa rodzaje stworów, które aktualnie posiada. Minusem tego jest to, że musi płacić za oba efekty niepełnego przejęcia.
Formy, które nie używają energii magicznej za przemianę:
- Przejęcie: Oczkon Wazyński –
Jest to stworzenie występujące na terenach Ca=Elum. Nie jest ono jakoś ogromne, gdyż ma jakiś... metr. Nie ma specjalnych umiejętności. Wyglądem przypomina ogromną, zieloną kulkę z dwoma rogami i jednym, pojedyńczym okiem na środku ciała i ustami pod nią. Ma cienkie nogi i ręce, nie zwiększa żadnych aspektów Percivala.
takiZaklęcia D:Zaklęcia C:Zaklęcia B:- Magna insecta (B) –
Opis typowego przedstawiciela: Niczym potwory z istnego koszmaru sennego, Magna Insecta straszą ludzi swoimi olbrzymimi, a wręcz gargantuicznymi rozmiarami. Wyglądają one niczym modliszki z większymi „ostrzami” i o wiele twardszymi. Są one niczym wielkie miecze, które przecinają drewno jak masło. Chodzą one na czterech odnóżach, i mają długo odwłok. Na jego początku są umieszczone skrzydła, dzięki którym mogą przelecieć nawet dwa kilometry bez potrzeby odpoczynku. Widziano przypadki jeżdżących na nich ludzi. Ogólnie mają jakieś dwa metry wysokości, a ich ostrza półtora. Samice są większe od samców i osiągają prawie trzy metry. Występują w różnych kolorach, od niebieskiego po morską zieleń. Na ich plecach można zauważyć wnękę, która przypomina siodło. Jest zarośnięta przez coś w rodzaju futra. Można się na nim trzymać przez dwa rogi, które się tam znajdują. Jeden z przodu, a drugi z tyłu. Na głowach mają umieszczone małe rogi. Mają 2 pary oczu.
Opis zdolności przejęcia:
Podczas aktywnego przejęcia Percival przyjmuję formę samca z gatunku magna insecta i rośnie do dwóch metrów. Jego ręce przeistaczają się w wyżej opisane ostrza. Jego ruchy są szybsze, jego prędkość rośnie, ale jego wytrzymalość spada. Jego wzrok jest lekko wyostrzony ze względu na dwie pary oczu. Zyskuje też zdolność do swobodnego lotu na 3 posty podczas trwania zaklęcia, ma ograniczenie co do jednej osoby na „pokładzie” ze względu na to, że w „siodle” nie mieści się ich więcej. Owa osoba nie może być jednak ciężka niż 70 kilogramów (+ 30 z umiejką siłacza).
Tak wygląda. Czas trwania: 4 posty. Szybkość rośnie o 1.5 i może latać.
Efekt z PWMki: Niepełne przejęcie: Percival tworzy na plecach skrzydła i może latać. Proponowany koszt to 6 MM za post.
-Sheldego (B) -Opis typowego przedstawiciela:
Sheldego przypominają w swojej posturze humanoidalne połączenie jeża z żółwiem. Gdy nie są zwinięte w ogromną kulę, stoją one na dwóch łapach podpierając się długimi przednimi. Każda część ciała pokryta jest twardą skorupą pokrytą kolcami większymi i mniejszymi. Ich głowy mają na sobie coś w rodzaju hełmu pokrywającego czaszkę bez żadnych rogów i innych takich. Ich ostre łapy są zakończone sporymi pazurami, które pomagają im w kopaniu. Normalny Sheldego posiada do 3 metrów wzrostu oraz waży nawet do 400 kilo (Największy odnotowany osobnik) ze względu na skorupę. Skorupa nawet w przypadku złamania kolców (co jest prawie niemożliwe) się regeneruje. Jedyną nieokrytą częścią ich ciała jest pysk, który jest lekko wydłużony. Nawet ich podbrzusze jest osłoniętę, gdy zwijają się w kulę. Mimo tego są zdolne do szybkiego poruszania się w postaci kuli oraz zawrotnych manewrów nawet po powierzchniach płaskich (ergo nawet po suficie) tak długo jak ich ostre kolce mogą się wbić. Nie tracą one przyczepności przez kolce, które wbijają się bezpośrednio w nawierzchnię. Nie mają problemu z ciągłym kręceniem się, nie miewają zawrotów głowy i takich tam. Kiepsko pływają przez skorupę.
Zdolności po przejęciu: Po zmianie Percival rośnie do 2,30 metra i osiąga wagę 250 kilogramów oraz przyjmuje wygląd typowego Sheldego. Przy zmianie w kulę może zmieścić w środku małą osobę (Max 5 Latek). Twardość skorupy przypomina żelazo, jednak zaklęcia będą dalej odczuwalne. Kolce mogą się złamać, wtedy, w zależności od ich rozmiaru mogą się zregenerować w ciągu posta/dwóch/trzech, a może się też zdarzyć, że się nie uda podczas trwania przemiany. Łamacz kości ma mniejsze problemy z przebiciem się przez skorupę.
Działa 3 posty.
Zmieniając się Percival może wykorzystywać parę umiejętności owego stwora:
Burst of speed (C) -Po zwinięciu się w formię kuli Percival nabiera ogromnej prędkości tratując praktycznie wszystko na swojej drodze zwiększając swoją prędkość. Gdy jest zbyt szybki ma problemy z zawracaniem. Przy sporej prędkości może poruszać się po płaskich powierzchniach jak skały czy też zwykłe ściany przez wbijające się kolce. Jedna aktywacja kosztuje 5 MM i za poruszanie się po ścianach płacimy podwójnie, a umka działa cały 1 post. Zaklęcie nie przebije się przez ścianę czy rozwali drzewa, jednak podczas działania wersji B istnieje na to realna szansa.
Wersja (B) Percival rozpędza się się mocniej tracąc tym samym możliwości manewru w formie kuli kosztem dodatkowej siły uderzenia. Osłabia to jednak wytrzymałość kolców. Kosztuje to 10 MM.
Iron ball -Zwijając się w kulę Percival jest w stanie zwiększyć swoją obronę i wytrzymałość kilkukrotnie. 6 MM - 15 MM i taki buff osiąga siłę max C+ i działa tyle, aż się nie "rozwiniemy" z kulki i MG decyduje o tym jaka jest siła buff jeśli władujemy np. 13 mm, analogiczne do rang zaklęć.
Why u hit yourself? -Właściwie to pasywka, każdy kto uderzy Percivala nadzieje się na kolec czy to mniejszy czy to większy. Zależnie od siły uderzenia osoby mogą odnieść większe lub mniejsze rany (D dla osób bez łamacza, a C dla tych co go posiadają).
Niepełne przejęcie: Płacąc 10 MM Percival jest w stanie zwiększyć twardość pancerzy jakie na sobie nosi/stworzył innymi zaklęciami przez upodobnienie ich do „zbroi” Sheldego.
Zaklęcia A:
Jaszczurolud Kermeński (A) –Opis typowego przedstawiciela: Jaszczurolud wygląda niczym ogromny, napakowany krokodyl chodzący na tylnich łapach z wielkim ogonem. Żyją one w ciepłych krajach, gdzie temperatura nie maleje poniżej 15 stopni, najczęściej blisko wody. Jak zostało wspominane są one kuzynami krokodylów. Ich ciała pokrywa łuska twardością przypominająca zbroję płytową, jest ciężka dlatego na lądzie nie są tak szybkie jak w wodzie. Łuska jest dość chropowata i miejscami ostra, dlatego łatwo się o nią zranić, a przez grubość ciężej ją przepalić. Ogony sięgają nawet półtora metra. Ich siła jest dość przytłaczająca, potrafią jednym uderzeniem ogona lub dłoni rozwalić komuś kość i rozwalać ściany. Szybkością nie przekraczając przeciętnego człowieka. Wzrost sięga nawet do 220 cm wzrostu, wagą nawet do 180 kilogramów przez łuski. Ich zęby odrastają od razu po wybiciu. A tak, szczęki mają zacisk o dość sporej sile, a wyrwanie się z niech nie jest dość łatwe.
Opis zdolności przejęcia:
Podczas aktywnego Jaszczuroluda, Percival rośnie do 2 metrów i zyskuje na wadzę 40 kilogramów. Jego mięśnie zaczynają rosnąć, a skóra pokrywa się łuską gada, która jest opisana wyżej. Podczas tej formy jest odporny na obrażenia fizyczne takie jak cięcia mieczem. Jednak uderzenie młotem poczuje i to nawet bardzo. W tej formie zostaje typowym tankiem i jest niewzruszony. Jego siła rośnie x2 krotnie, dzięki czemu bez większego problemu podniesie czegoś cięższego (kumuluje się z umiejką siłacza). Do tego dochodzi umiejętność dłuższego utrzymania oddechu pod wodą, gdyż jest w końcu krokodylem w tym stanie. Czas trwania: 5 postów.
Efekt z PWMki: Niepełne przejęcie: Wybrany kawałek ciała mniej więcej wielkości całej ręki zostaje pokryty łuską. Koszt 10 MM za post.
bez zbroi i mieczyka- Bagniak Kelevsky (A) –Opis typowego przedstawiciela: Bagniak wygląda dość... nietypowo. Jego ręce są ogromne dzięki czemu jest w stanie trzymać swoje ciężkie cielsko w pionie, gdy jego nogi są dość malutkie względem górnej cześci torsu. Bagniak ma 170 wzrostu, gdy jest oparty na swoich przednich łapach, jednak długości ma jakieś 3 metry bez cienkiego ogona. Jego cielsko pokrywa żółta skóra, na której można znaleźć liczne kolce wykonane z skamieniałej tkanki. Jego plecy są nią całe pokryte, dlatego dosiadanie go nie jest zbyt bezpieczne. Owe kolce pojawiają się też na barkach i przedramiona. Na przedramionach służą one do walki. Ogólnie kolce mają tak z 30 centymetrów. Kolce na przedramionach idą w tył. Na jego palcach można zauważyć długie szpony, których funkcją jest polowanie i pompowanie... energii magicznej do ziemi. Nazwa bagniak wzięła się z tego, że podczas polowania owe stworzenia zmieniają ziemię w podmokły teren przy użyciu magii. Żyją na terenach podmokłych. Ich pazury bez problemu mogą przeniknąć w żelbeton i zmienić jego konsystencję w bagno. Świetnie poruszają się w wodzie. Na jego głowie można zauważyć również nogi, które odchodzą na boki. Kolce w pleców mogę zostać wystrzelone w stronę oponenta, gdy stanie na rękach.
Zdolności po przejęciu: Po przejęciu i zmianie w bagniaka, Percival dostaje zdolność do tworzenia dość głębokich bajorek błotnych.
- Bajoro –
Podczas formy Bagniaka Percival przy pomocy pazurów wbitych w podłoże zaczyna pompować w nie energię magiczną. Po wlaniu w nią 7 MM bajorko będzie wielkości 5 metrów i głębokie oraz głębokie na metr i za każdy dodatkowy punkt mocy magicznej bajoro będzie rosło o pół metra i jakieś 20 centymetrów głębokości. Percival może tworzyć bajoro tylko w obrębie 10 metrów od siebie.
Dzięki umiejętnością Bagniaka Pervical może w nim pływać z dość sporą prędkością. Obniża on mobilność przeciwnika o połowę. Wystrzelone kolce mają siłę wystrzału podobną jak te wystrzelone z procy, dlatego nie wbijają się głęboko. Do tego możliwe jest wystrzelenie ich 2 razy podczas trwania zaklęcia.
Tak wygląda, powiedzmy, że to czerwone to oczy....Czas trwania: 4 posty.
Efekt z PWMki: Niepełne przejęcie: Percival zmienia jedną z swoich rąk w rękę Bagniaka i może tworzyć bajora, jednak trwają one krócej. Koszt to 7MM za bajorko o średnicy 3m i głębokości 50cm. Spowalnia o połowę.
Zaklęcia S:Zaklęcia SS:Zaakceptowane lecz nie wykupione: